1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


02021R0771 - UA - 11.05.2021 - 000,001
Цей текст слугує суто засобом документування і не має юридичної сили. Установи Союзу не несуть жодної відповідальності за його зміст. Автентичні версії відповідних актів, включно з їхніми преамбулами, опубліковані в Офіційному віснику Європейського Союзу і доступні на EUR-Lex.
(До Розділу V : Економічне та галузеве співробітництво
Глава 17 . Сільське господарство та розвиток сільських територій)
ДЕЛЕГОВАНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2021/771
від 21 січня 2021 року
що доповнює Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2018/848 шляхом встановлення конкретних критеріїв і умов для перевірки документації в рамках офіційного контролю в органічному виробництві та офіційного контролю груп операторів
(Текст стосується ЄЕП)
(ОВ L 165 11.05.2021, с. 25)
Із виправленнями, внесеними:
Виправленням, ОВ L 410, 18.11.2021, с. 198 (2021/771)
ДЕЛЕГОВАНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2021/771
від 21 січня 2021 року
що доповнює Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2018/848 шляхом встановлення конкретних критеріїв і умов для перевірки документації в рамках офіційного контролю в органічному виробництві та офіційного контролю груп операторів
(Текст стосується ЄЕП)
Стаття 1. Перевірки документації
1. Фізичне виїзне інспектування відповідно до статті 38(3) Регламенту (ЄС) 2018/848 включає перевірку простежуваності та перевірку матеріального балансу оператора або групи операторів, яку проводять за допомогою перевірки документації.
2. Компетентний орган або, у відповідних випадках, установа контролю чи орган контролю проводить перевірку простежуваності та матеріального балансу згідно зі стандартним зразком, задокументованим у письмовому звіті, зазначеному у статті 38(6) Регламенту (ЄС) 2018/848.
3. Для цілей перевірки простежуваності та перевірки матеріального балансу, вибірку продуктів, груп продуктів і періоду, який підлягає перевірці, формують на основі оцінювання ризиків.
4. Перевірка простежуваності охоплює щонайменше такі елементи, підкріплені відповідними документами, в тому числі, складською та фінансовою документацією:
(a) найменування та адресу постачальника і, якщо це різні особи, власника або продавця, або експортера продуктів;
(b) найменування та адресу вантажоодержувача і, якщо це різні особи, покупця або імпортера продуктів;
(c) сертифікат постачальника відповідно до статті 35(6) Регламенту (ЄС) 2018/848;
(d) інформацію, зазначену в першому параграфі пункту 2.1 додатка III до Регламенту (ЄС) 2018/848 ;
(e) відповідну ідентифікацію партії.
5. У відповідному випадку, перевірка матеріального балансу охоплює щонайменше такі елементи, підкріплені відповідними документами, в тому числі, складською та фінансовою документацією:
(a) характер і кількість доставлених у підрозділ продуктів, а також, у відповідних випадках, придбаних матеріалів, використання таких матеріалів і, у відповідних випадках, склад продуктів;
(b) характер і кількість продуктів, що знаходяться на зберіганні на об’єкті;
(c) характер і кількість продуктів, які вибули з підрозділу оператора або групи операторів для доставлення на об’єкти або складські потужності вантажоодержувача;
(d) у випадку операторів, які купують і продають продукт(и) без його/їх фізичного оброблення - характер і кількість придбаних і проданих продуктів, і постачальників, а також, якщо це різні особи, продавців або експортерів та покупців, а також, якщо це різні особи, вантажоодержувачів;
(e) вихід продуктів, отриманих, накопичених або зібраних за попередній рік;
(f) фактичний вихід продуктів, отриманих, накопичених або зібраних за поточний рік;
(g) кількість і/або масу у випадку свійських тварин, утримуваних протягом поточного та попереднього року;
(h) будь-які втрати, збільшення або зменшення кількості продуктів на будь-якому етапі виробництва, підготовки й розповсюдження;

................
Перейти до повного тексту