- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
02005D0050 - UA - 14.11.2017 - 002.001
Цей текст слугує суто засобом документування і не має юридичної сили. Установи Союзу не несуть жодної відповідальності за його зміст. Автентичні версії відповідних актів, включно з їхніми преамбулами, опубліковані в Офіційному віснику Європейського Союзу і доступні на EUR-Lex.
(До
Розділу V: Економічне та галузеве співробітництво
РІШЕННЯ КОМІСІЇ
від 17 січня 2005 року
про гармонізацію смуги радіочастот у діапазоні 24 ГГц для тимчасового використання обладнанням автомобільних РЛС короткого радіуса дії на території Співтовариства
(оприлюднено під номером С(2005) 34)
(Текст стосується СЕП)
(2005/50/ЄС)
(OB L 021, 25.01.2005, с. 15)
Зі змінами, внесеними:
|
Офіційний вісник |
№ |
сторінка |
дата |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИМ РІШЕННЯМ КОМІСІЇ 2011/485/ЄС від 29 липня 2011 року |
L 198 |
71 |
30.07.2011 |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИМ РІШЕННЯМ КОМІСІЇ (ЄС) 2017/2077 Текст стосується ЄЕП від 10 листопада 2017 року |
L 295 |
75 |
14.11.2017 |
РІШЕННЯ КОМІСІЇ
від 17 січня 2005 року
про гармонізацію смуги радіочастот у діапазоні 24 ГГц для тимчасового використання обладнанням автомобільних РЛС короткого радіуса дії на території Співтовариства
(оприлюднено під номером С(2005) 34)
(Текст стосується ЄЕП)
(2005/50/ЄС)
Стаття 1.
Метою цього Рішення є гармонізація умов доступності та ефективного використання смуги радіочастот у діапазоні 24 ГГц для обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії.
Стаття 2.
Для цілей цього Рішення застосовують такі терміни та означення:
1. "смуга радіочастот у діапазоні 24 ГГц" означає смугу радіочастот 24,15 +/- 2,50 ГГц;
2. "обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії" означає обладнання, що виконує функції радара автодорожнього транспортного засобу для уникнення зіткнень та підвищення безпеки дорожнього руху;
3. "обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії, введене в експлуатацію в Співтоваристві" означає встановлене від початку обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії або таке, яким замінено таке обладнання в транспортному засобі, який буде або вже зареєстровано, введено в обіг або введено в експлуатацію в Співтоваристві;
4. "на умовах без створення радіозавад та без захисту від них" означає, що не дозволено створювати жодних шкідливих радіозавад для інших користувачів і що не дозволено вимагати захисту від шкідливих радіозавад від інших систем або служб, які працюють у такій смузі радіочастот;
5. "референтні дати" означають 30 червня 2013 року для частоти в діапазоні 21,65-24,25 ГГц і 1 січня 2018 року для частоти в діапазоні 24,25-26,65 ГГц;
6. "перехідна дата" означає 30 червня 2007 року;
7. "транспортний засіб" означає будь який транспортний засіб, як його визначено у статті 2 Директиви 70/156/ЄЕС;
8. "вимкнення" означає переривання випромінювання обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії;
9. "заборонена зона" означає територію навколо радіоастрономічної станції, обмежену радіусом, рівним певній відстані від такої станції;
10. "робочий цикл" означає співвідношення часу протягом однієї години, коли обладнання активно передає сигнали.
Стаття 3.
Смугу радіочастот у діапазоні 24 ГГц необхідно призначати і зробити доступною якнайшвидше, але не пізніше 1 липня 2005 року, на умовах без створення радіозавад та без захисту від них, для обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії, введеного в експлуатацію в Співтоваристві, що відповідає умовам, встановленим у статтях 4 та 6.
Смугу радіочастот у діапазоні 24 ГГц необхідно залишати доступною у такий спосіб до референтних дат, із дотриманням положень статті 5.
Після таких дат, необхідно зробити смугу радіочастот у діапазоні 24 ГГц недоступною для обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії, встановленого на будь-якому транспортному засобі, за винятком, якщо таке обладнання було встановлено від початку або якщо ним було замінено обладнання, встановлене у такий спосіб у транспортному засобі, який було зареєстровано, введено в обіг або введено в експлуатацію до настання таких дат в Співтоваристві.
Втім, необхідно відкласти дату - 1 січня 2018 року - на чотири роки для установленого в моторних транспортних засобах обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії, щодо якого було подано заявку на офіційне затвердження типу згідно зі статтею 6(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (*) 2007/46/ЄС (- 1) і таке затвердження було надано до 1 січня 2018 року.
Стаття 4.
Смуга радіочастот у діапазоні 24 ГГц повинна бути доступною для ультраширокосмугової частини обладнання автомобільних РЛС короткого радіуса дії з максимальною щільністю середньої потужності - 41,3 дБм/МГц ефективної ізотропно-випромінюваної потужності (ЕІВП) та щільністю пікової потужності 0 дБм/50 МГц ЕІВП, окрім частот нижче 22 ГГц, де максимальна щільність середньої потужності обмежена до -61,3 дБм/МГц ЕІВП.
................Перейти до повного тексту