1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


30.07.2011 UA Офіційний вісник Європейського Союзу L 198/71
(До Розділу IV "Торгівля і питання, пов'язані з торгівлею" Глава 6. Заснування підприємницької діяльності, торгівля послугами та електронна торгівля)
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНЕ РІШЕННЯ КОМІСІЇ
від 29 липня 2011 року про внесення змін до Рішення 2005/50/ЄС про гармонізацію радіочастотного спектра в діапазоні 24 ГГц для тимчасового використання в обладнанні автомобільних радарів короткого радіуса дії в Співтоваристві (оприлюднено під номером С(2011) 5444) (Текст стосується ЄЕП) (2011/485/ЄС)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Рішення Європейського Парламенту і Ради № 676/2002/ЄС від 7 березня 2002 року про регулятивні рамки для політики щодо радіочастотного спектра в Європейському Співтоваристві (Рішення про радіочастотний спектр) (-1) та, зокрема, його статтю 4(3),
Оскільки:
(1) Сьомого листопада 2008 року Комісія видала мандат Європейській конференції адміністрацій пошт та електрозв'язку (CEPT) на проведення технічних досліджень автомобільних радіолокаційних систем короткого радіуса дії для обґрунтування докорінного перегляду відповідно до положень статті 5(2) Рішення Комісії 2005/50/ЄС (-2) і на проведення досліджень сумісності радіочастот для визначення можливих альтернативних підходів до використання діапазону 24 ГГц.
(2) Звіти CEPT №№36 і 37, подані в рамках цього мандату, і докорінний перегляд ситуації навколо використання смуг 24 і 79 ГГц, здійснений відповідно до положень Рішення 2005/50/ЄС, вказують на те, що референтна дата, встановлена статтею 2(5) зазначеного Рішення, а саме, 30 червня 2013 року, залишається чинною, і потреби переносити її немає, зважаючи на те, що наразі не спостерігається шкідливого впливу смуги 24 ГГц на інших користувачів.
(3) Спостерігається прогрес у розроблянні технології автомобільних радарів короткого радіуса дії, що використовують діапазон 79 ГГц. Втім існують вагомі ознаки того, що ця технологія не знайде застосування в виробництві автомобілів до кінцевого терміну, встановленого для технології короткого радіуса дії в діапазоні 24 ГГц, і що, зважаючи на час, потрібний для проходження етапів розроблення, інтегрування й тестування, інтеграція радарів, що використовують діапазон 79 ГГц, в автомобілі для створення можливості розповсюдження на масовому ринку стане здійсненою до 2018 року або кількома роками раніше.
(4) Окрім того, додаткового часу потребуватиме й перехід від технології, що використовує діапазон 24 ГГц, до технології, що використовує діапазон 79 ГГц, в модельних рядах автомобілів, які існуватимуть за появи нових модельних рядів автомобілів з технологією, що використовує діапазон 79 ГГц.
(5) Вкрай важливо забезпечити безперервність поточного і майбутнього виробництва автомобілів, облаштованих радарами, що використовують діапазон 24 ГГц, зважаючи на їхню важливість для безпеки дорожнього руху і на необхідність заохочувати їх застосування у якнайбільшій кількості транспортних засобів; отже, слід забезпечити безперервність діапазонів, що їх використовують радари, і забезпечити тимчасове рішення для переходу, який здійснюватиметься в період з 1 липня 2013 року по 1 січня 2018 року. Щоб подовжити перехідний період, необхідно перенести дату 1 січня 2018 року на чотири роки для установлених на механічних транспортних засобах автомобільних радарів короткого радіуса дії, стосовно яких було отримано схвалення типу до 1 січня 2018 року.
(6) Беручи до уваги міжнародний захист, наданий радіоастрономічній службі, супутниковій службі дослідження Землі (пасивній) і службі космічних досліджень (пасивній), що використовують смугу 23,60 - 24 ГГц, та виключний характер призначення Рішенням 2005/50/ЄС цієї смуги для радарів короткого радіуса дії, подовження такого призначення не є доцільним. Крім того, смугу 24 - 24,25 ГГц було призначено для використання в промислових, наукових і медичних цілях (смуга ISM).

................
Перейти до повного тексту