- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 жовтня 2020 р. № 950 Київ |
Про затвердження Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії
Відповідно до частин другої та четвертої
статті 23 Закону України "Про концесію" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пунктів 12-15 і 20 Порядку, затвердженого цією постановою, які набирають чинності через шість місяців з дня її опублікування.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 25 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 жовтня 2020 р. № 950
ПОРЯДОК
залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм залучення на конкурсних засадах радників для надання послуг з підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, критерії відбору та механізм оплати послуг радників (виплати винагороди).
3. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
1) договір про надання послуг радника - договір, що укладається між замовником та переможцем процедури відбору, в якому визначаються зобов’язання сторін у процесі підготовки та структурування проекту, що здійснюється на умовах державно-приватного партнерства, у тому числі концесії (далі - проект), механізм та строки оплати послуг радника;
2) замовник - державний партнер/концесієдавець та/або юридична особа - платник (державне, комунальне підприємство, установа, організація, господарське товариство, 100 відсотків акцій (часток) якого належать державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді або іншому господарському товариству, 100 відсотків акцій (часток) якого належать державі, Національна академія наук, національні галузеві академії наук, які не є державним партнером/концесієдавцем, виступають стороною договору про надання послуг радника та здійснюють оплату послуг радника);
3) процедура відбору - порядок визначення радника для надання послуг з підготовки проекту шляхом проведення закупівель відповідно до
Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон);
4) учасник процедури відбору - фізична особа та/або юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
4. Радниками не можуть бути:
1) особи, визначені пунктами 1-9 частини четвертої
статті 12 Закону України "Про концесію";
2) незалежні експерти, що залучені до роботи конкурсної комісії в рамках проекту, щодо якого здійснюється відбір радників;
3) особи, залучені юридичними особами приватного права (резидентами та/або нерезидентами) або об’єднаннями таких юридичних осіб (резидентів та/або нерезидентів) для підготовки пропозицій щодо здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, у рамках проекту, щодо якого здійснюється відбір радників;
4) фізичні особи, які перебувають у трудових чи інших договірних відносинах з юридичною особою, яка подала заявку на участь у концесійному конкурсі.
Радники, залучені для підготовки проекту, не можуть бути концесіонерами.
Радники, залучені для підготовки проекту, не можуть надавати консультаційні послуги заявнику та/або учаснику концесійного конкурсу щодо питань, пов’язаних з підготовкою та участю такого заявника та/або учасника в такому концесійному конкурсі.
5. Основні завдання радників визначені у частині третій
статті 23 Закону України "Про концесію".
Порядок відбору радників
6. Відбір радників для надання послуг з підготовки проекту проводиться із застосуванням конкурентних процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель або переговорної процедури у випадках, визначених
Законом.
7. У разі проведення торгів з обмеженою участю:
1) замовник застосовує всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою
статті 16 Закону;
2) мінімально допустиме значення за кожним кваліфікаційним критерієм для обрання у кваліфікаційному відборі учасників процедури закупівлі, яких передбачається запросити подати свої тендерні пропозиції до участі у другому етапі торгів з обмеженою участю, не може становити менш як 50 відсотків.
8. У разі проведення відкритих торгів:
1) замовник застосовує один або декілька кваліфікаційних критеріїв, установлених частиною другою
статті 16 Закону;
2) відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, визначеним пунктами 2 і 3 частини другої
статті 16 Закону, підтверджується шляхом подання учасниками документально підтвердженої інформації згідно з підпунктами 1 і 2 пункту 12 цього Порядку;
3) замовник застосовує, крім ціни, критерій якості надання послуг відповідно до положень цього Порядку.
Оцінка тендерних пропозицій
9. Оцінка тендерних пропозицій учасників процедури відбору проводиться на основі критеріїв ціни та якості надання послуг.
10. Оцінка тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, торгів з обмеженою участю проводиться за таким розподілом питомої ваги критеріїв:
1) критерій ціни - 70 відсотків;
2) критерій якості надання послуг - 30 відсотків.
11. Оцінка тендерних пропозицій учасників конкурентного діалогу проводиться за таким розподілом питомої ваги критеріїв:
1) критерій ціни - 30 відсотків;
2) критерій якості надання послуг - 70 відсотків.
12. Учасник для підтвердження своєї відповідності критерію якості надання послуг може залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. За критерієм якості надання послуг у тендерній пропозиції учасника оцінюється:
1) наявність документально підтвердженого досвіду учасника у виконанні аналогічних за предметом договорів, що з урахуванням предмета закупівлі може включати:
документально підтверджений досвід учасника, його працівників або субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, надання послуг з підготовки проектів в Україні або в інших країнах світу, що забезпечило укладення договорів у рамках державно-приватного партнерства, зокрема концесійних договорів (далі - договори);
документально підтверджений досвід учасника, його працівників або субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, у розробленні концептуальної записки та/або техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, на підставі яких за результатами аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства було складено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів комунальної власності та майна, що належить Автономній Республіці Крим, або щодо яких у випадках, передбачених законодавством України, Мінекономіки було погоджено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави;
документально підтверджений досвід учасника, його працівників або субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, у розробленні конкурсної документації щодо проекту (в тому числі проекту договору), на підставі якої було прийнято рішення про проведення конкурсу з визначення приватного партнера або концесійного конкурсу в Україні, або інше аналогічне рішення компетентного органу іноземної держави згідно із законодавством такої іноземної держави;
документально підтверджений досвід співпраці (консалтингове, юридичне супроводження, здійснення аудиту) учасника, його працівників або субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, з компаніями/міжнародними фінансовими організаціями, що провадять діяльність з надання послуг з підготовки проектів в Україні або інших країнах світу, що забезпечило успішне укладення договорів;
документально підтверджений досвід учасника, його працівників або субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, у наданні послуг радника щодо приватизації об’єктів державної власності в Україні, які забезпечили приватизацію таких об’єктів.
Оцінка за зазначеним критерієм проводиться шляхом надання вищої оцінки учаснику, що підтвердив досвід у підготовці більшої кількості проектів, у яких учасник, його працівники або субпідрядники/ співвиконавці, яких має намір залучити учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі. У разі коли учасник підтвердив досвід у підготовці проектів, що були реалізовані в Україні, до таких проектів застосовується підвищений коефіцієнт до оцінки за таким критерієм, який зазначається в тендерній документації, але не може перевищувати 2.
Максимальна питома вага зазначеного критерію не може перевищувати 30 відсотків сумарної питомої ваги критеріїв якості надання послуг;
2) наявність та відповідний рівень професійної і технічної кваліфікації працівників учасника, що з урахуванням предмета закупівлі може включати:
наявність в учасника та/або його субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, працівників, які мають відповідний досвід надання послуг з підготовки проектів в Україні або інших країнах світу (в тому числі з підготовки концептуальної записки та техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії);
наявність в учасника та/або його субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, працівників, які мають відповідний досвід надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів (у тому числі з підготовки конкурсної документації та проектів договорів), в Україні або інших країнах світу;
наявність в учасника та/або його субпідрядників/співвиконавців працівників, які мають досвід надання послуг з фінансового моделювання проектів в Україні або інших країнах світу.
Оцінка за зазначеним критерієм проводиться виключно щодо працівників учасника та його субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити учасник, які будуть задіяні у наданні послуг за договором про надання послуг радника. Оцінка за зазначеним критерієм, яку отримує учасник, може залежати від рівня кваліфікації кожного працівника (наприклад, кількості років професійного досвіду, кількості років досвіду роботи в галузі, в якій реалізується проект, наявності сертифікатів та дипломів, що підтверджують проходження відповідного навчання) та кількості днів, які відповідний працівник витратить на виконання договору про надання послуг радника. Вищу оцінку за таким критерієм отримує учасник, який залучає до виконання договору про надання послуг радника працівників вищої кваліфікації, які витрачають більшу кількість часу на виконання договору про надання послуг радника.
Замовник в тендерній документації визначає коефіцієнт оцінки кожного працівника, який не може бути меншим 10 відсотків та більшим 35 відсотків. Сума коефіцієнтів оцінки всіх працівників повинна становити 100 відсотків.
Оцінка за зазначеним критерієм проводиться щодо досвіду працівників окремої кваліфікації (юристів, економістів, фінансистів, менеджерів, технічних спеціалістів тощо), яких передбачається залучити до виконання договору про надання послуг радника.
Оцінка досвіду відповідного працівника учасника та/або його субпідрядників/співвиконавців окремої кваліфікації, якого передбачається залучити до виконання договору про надання послуг радника відповідно до пропозиції учасника, може проводитися за такими підкритеріями:
загальна кількість успішно реалізованих проектів (відбулось укладення договорів) у відповідній галузі в Україні або інших країнах світу;
кількість успішно реалізованих проектів (відбулось укладення договорів) у відповідній галузі в Україні;
кількість успішно реалізованих проектів (відбулось укладення договорів) у відповідній галузі в інших країнах світу;
кількість років досвіду надання послуг з підготовки пропозицій здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, та концептуальної записки здійснення державно-приватного партнерства в Україні або інших країнах світу (обов’язковий підкритерій за наявності відповідних послуг в технічних вимогах для надання послуг радника);
кількість успішно реалізованих проектів у відповідній галузі в Україні або інших країнах світу, в яких працівник був залучений в частині підготовки пропозицій здійснення державно-приватного партнерства (в тому числі з підготовки концептуальної записки здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, на підставі якої за результатами аналізу було прийнято рішення про доцільність підготовки техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про доцільність підготовки техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави) (обов’язковий підкритерій за наявності відповідних послуг в технічних вимогах для надання послуг радника);
кількість успішно реалізованих проектів у відповідній галузі в Україні або інших країнах світу, в яких працівник був залучений в частині підготовки пропозицій здійснення державно-приватного партнерства (в тому числі з підготовки техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства (та/або його частин) (крім фінансової моделі), зокрема у формі концесії, на підставі якого за результатами аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства було складено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або щодо яких у випадках, передбачених законодавством, Мінекономіки було погоджено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави) (обов’язковий підкритерій за наявності відповідних послуг в технічних вимогах для надання послуг радника);
кількість років досвіду у наданні послуг з фінансового моделювання проектів в Україні або інших країнах світу (обов’язковий підкритерій за наявності відповідних послуг в технічних вимогах для надання послуг радника);
кількість успішно реалізованих проектів у відповідній галузі в Україні або інших країнах світу, в яких працівник був залучений в частині фінансового моделювання, як невід’ємної частини техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, на підставі якого за результатами аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства було складено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або щодо яких у випадках, передбачених законодавством, Мінекономіки було погоджено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави (обов’язковий підкритерій за наявності відповідних послуг в технічних вимогах для надання послуг радника);
кількість років досвіду надання консультаційних послуг з підготовки конкурсної документації та/або організації, та/або проведення конкурсу з визначення приватного партнера або концесійного конкурсу в Україні або інших країнах світу (обов’язковий підкритерій за наявності відповідних послуг в технічних вимогах для надання послуг радника);
кількість успішно реалізованих проектів у відповідній галузі в Україні або інших країнах світу, в яких працівник був залучений в частині підготовки конкурсної документації, на підставі якої було прийнято рішення про проведення конкурсу з визначення приватного партнера або концесійного конкурсу в Україні, або інше аналогічне рішення компетентного органу іноземної держави згідно із законодавством такої іноземної держави та/або організації, та/або проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства, на підставі якого був затверджений відповідний протокол про визначення переможця конкурсу (обов’язковий підкритерій за наявності відповідних послуг в технічних вимогах для надання послуг радника);
................Перейти до повного тексту