1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 червня 2000 р. N 937
Київ
Про формування проекту Державного бюджету України на 2001 рік, його попередні показники та заходи щодо підготовки проекту Закону про Державний бюджет України на 2001 рік
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1602 від 26.10.2000 )
Розглянувши підготовлені Міністерством фінансів разом з Міністерством економіки попередні показники проекту Державного бюджету України на 2001 рік Кабінет Міністрів України відзначає, що вони грунтуються на Основних прогнозних макропоказниках економічного і соціального розвитку України на 2001 рік.
Розгляд поданих показників свідчить, що без вжиття радикальних заходів щодо розширення податкової бази, поліпшення сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), детінізації економіки реальні ресурси бюджетів наступного року не дають змоги фінансувати основні державні програми у необхідних обсягах. Це потребуватиме продовження жорсткої фінансової політики та забезпечення лише мінімально необхідних поточних видатків.
За умов збереження існуючих тенденцій доходи бюджетів усіх рівнів у наступному році в разі скасування збору до Державного інноваційного фонду оцінюються в 42 млрд. гривень, що становить 23,5 відсотка прогнозованого валового внутрішнього продукту порівняно з 25 відсотками в поточному році.
Досить напруженою залишається ситуація з державним боргом. За розрахунками загальні виплати з погашення та обслуговування державного боргу в 2001 році повинні дорівнювати 15,7 млрд. гривень, що покривається за рахунок джерел фінансування лише на 48 відсотків. Економічні розрахунки вимагають планування профіциту загального фонду державного бюджету в обсязі 0,9 млрд. гривень, який має покриватися в основному за рахунок збільшення порівняно з поточним роком надходжень від приватизації державного майна.
У 2001 році потребують перегляду міжбюджетні відносини та процедури формування місцевих бюджетів. Ці відносини повинні грунтуватися на довгостроковій стабільності, прозорості, об'єктивності та чіткому розмежуванні повноважень і відповідальності.
Для забезпечення збалансованості бюджету розпорядники коштів державного бюджету повинні змінити ставлення до державних видатків. Головна увага має бути сконцентрована не на утриманні установ і закладів, а на визначенні цілей діяльності та шляхів їх досягнення у межах виділених асигнувань, переходу до програмно-цільового методу планування та використання бюджетних коштів. Такий підхід вимагатиме чітких пріоритетів видатків, визначення головних функцій та їх фінансового забезпечення.
З метою розв'язання ключових проблем формування проекту Державного бюджету України на 2001 рік, визначення основних напрямів бюджетної політики, забезпечення узгодженості дій усіх ланок виконавчої влади під час складання проекту бюджету Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Покласти в основу складання проекту Державного бюджету України на 2001 рік напрями бюджетної політики, визначені Посланням Президента України до Верховної Ради України 22 лютого 2000 р. "Україна: поступ у XXI століття. Стратегія економічного і соціального розвитку на 2000 - 2004 роки" та Програмою діяльності Кабінету Міністрів України "Реформи заради добробуту", схваленою Верховною Радою України 6 квітня 2000 року.
2. Міністерству фінансів, Міністерству економіки під час розроблення проекту Державного бюджету України на 2001 рік виходити з необхідності перетворення його в дієвий інструмент реалізації економічної і соціальної політики на основі ефективного проведення структурних реформ у бюджетній сфері, застосування програмно-цільових підходів до складання бюджету, перебудови системи міжбюджетних відносин, досягнення прозорості бюджету шляхом розширення казначейської форми виконання бюджету, вдосконалення системи складання фінансової звітності про виконання бюджету на підставі даних бухгалтерського обліку, побудованого відповідно до вимог законодавчо-нормативної бази бюджетного процесу.
3. Покласти в основу розрахунку базових показників проекту Державного бюджету України на 2001 рік основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2001 рік, розроблені Міністерством економіки разом з іншими центральними органами виконавчої влади, зазначені у додатку 1.
4. Міністерству економіки провести аналіз впливу рішень, прийнятих Кабінетом Міністрів України у поточному році з ключових питань економічного розвитку, на зміну базових прогнозних макропоказників та показників бюджету, і подати до 1 липня 2000 р. інформацію Кабінетові Міністрів України та Міністерству фінансів.
5. Міністерству фінансів разом з Державною податковою адміністрацією здійснювати розрахунки прогнозних доходів Державного бюджету України на 2001 рік з урахуванням фактично отриманих у минулі роки надходжень до бюджету за окремими дохідними джерелами та Основними прогнозними макропоказниками економічного і соціального розвитку України на 2001 рік.
Не враховувати під час прогнозування доходів бюджету проведення негрошових форм розрахунків та інших форм взаємозаліків.
6. Державній податковій адміністрації разом з Міністерством фінансів вжити заходів для поліпшення сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), неподаткових надходжень з метою зниження рівня простроченої заборгованості (недоїмки) з податкових платежів до бюджетів усіх рівнів у 2001 році на основі застосування сучасних технологій податкового адміністрування. Пропозиції з цього питання подати до 1 липня 2000 р. Кабінетові Міністрів України.
7. З метою продовження процесу консолідації державних коштів у бюджеті та з урахуванням статті 56 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік" включити починаючи з 1 січня 2001 р. до державного бюджету надходження до позабюджетних фондів, утворених при міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади, із збереженням їх цільового спрямування та переведенням на обслуговування в органи Державного казначейства.
Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади:
привести у відповідність з вимогами статті 3 Закону України "Про джерела фінансування органів державної влади" свої нормативні акти в частині заборони створення позабюджетних фондів. Кошти, одержані за здійснення функцій держави, що передбачають видачу дозволів (ліцензій), сертифікатів, посвідчень, проведення реєстрацій та інших дій на платній основі, мають бути зараховані до спеціального фонду державного бюджету;
подати до 15 липня 2000 р. Міністерству фінансів у встановленому ним порядку інформацію про відповідні позабюджетні фонди.
Державному казначейству забезпечити переведення з 1 січня 2001 р. на казначейське обслуговування усіх позабюджетних фондів, утворених при міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади.
8. Міністерству економіки, Міністерству палива та енергетики, Державному комітетові промислової політики, Національній акціонерній компанії "Нафтогаз України" до 15 червня 2000 р. подати Міністерству фінансів розрахунки і обгрунтування ставок рентних платежів за нафту та природний газ власного видобутку, відрахувань від плати за транзит нафти, природного газу та аміаку для врахування у проекті Державного бюджету України на 2001 рік і забезпечення надходжень зазначених платежів до державного бюджету в обсягах, не менших ніж заплановані на 2000 рік.
9. Затвердити заходи щодо структурних змін у дохідній базі бюджету на 2001 рік (додаток 2).
Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, визначеним виконавцями відповідних пунктів заходів, подати Кабінетові Міністрів України у двотижневий термін конкретні проекти нормативних актів або інформацію щодо прийняття власних рішень.
10. Фондові державного майна відповідно до Указу Президента України від 29 грудня 1999 р. N 1626 "Про невідкладні заходи щодо прискорення приватизації майна в Україні" з метою збільшення надходжень до державного бюджету в 2001 році подати Кабінетові Міністрів України до 1 липня 2000 р. перелік заходів для забезпечення надходжень від приватизації державного майна у 2001 році до загального фонду державного бюджету в обсязі не менш як 1,5 млрд. доларів США та пропозиції щодо їх реалізації.
11. Міністерству економіки, Фондові державного майна, Міністерству фінансів підготувати пропозиції щодо додаткових надходжень до державного бюджету в 2001 році від концесійних платежів відповідно до Закону України "Про концесії".
12. Фондові державного майна, Міністерству фінансів підготувати пропозиції щодо додаткових надходжень до державного бюджету у 2000 - 2001 роках від надання в оренду державного майна, яке не увійшло до статутних фондів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі.
13. Міністерству екології та природних ресурсів, Міністерству фінансів, Міністерству аграрної політики, Міністерству економіки підготувати пропозиції щодо порядку зарахування до державного бюджету в 2001 році коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення відповідно до статті 2 Указу Президента України від 4 лютого 2000 р. N 168 "Про заходи щодо розвитку та регулювання ринку земель населених пунктів, інших земель несільськогосподарського призначення".
14. З метою прийняття Державного бюджету України на 2001 рік на новій податковій основі Міністерству фінансів вжити заходів для прискорення подання Кабінетові Міністрів України проекту Податкового кодексу України та підготувати звернення до Верховної Ради України щодо його прийняття протягом поточної сесії.
15. Установити, що проект Державного бюджету України на 2001 рік формується без дефіциту.
16. Міністерству фінансів разом з Національним банком:
розпочати роботу щодо реструктуризації боргових зобов'язань перед ним щодо погашення та обслуговування державного внутрішнього боргу і підготувати проект відповідного законодавчого акта;
за результатами роботи з реструктуризації боргових зобов'язань визначити взаємовідносини на 2001 рік щодо перерахування до державного бюджету сум перевищення доходів над видатками Національного банку.
Про наслідки проведеної роботи повідомити до 1 липня 2000 р. Кабінет Міністрів України.
17. Визнати за необхідне не приймати у 2001 році рішень про надання державних гарантій в забезпечення зобов'язань юридичних осіб щодо іноземних кредитів (включаючи гарантії оплати контрактів іноземним експортерам) за винятком кредитів, що надаються міжнародними фінансовими організаціями.
18. З метою повноти і прозорості відображення стану державного боргу Міністерству фінансів, Державному казначейству за участю Міністерства економіки, Національного банку та банків-агентів Кабінету Міністрів України опрацювати питання про включення починаючи з 2001 року до бюджету всіх операцій фіскального характеру, пов'язаних зі зміною обсягу державного боргу.
19. Затвердити граничні видатки загального фонду проекту Державного бюджету України на 2001 рік за головними розпорядниками коштів державного бюджету, визначені відповідно до прогнозу доходів державного бюджету в 2001 році (додаток 3).
Міністерству фінансів у триденний термін довести головним розпорядникам коштів державного бюджету зазначені показники разом з необхідними інструктивними матеріалами щодо складання бюджетних запитів.
Головним розпорядникам коштів державного бюджету до 15 липня 2000 р. подати Міністерству фінансів бюджетні запити згідно з встановленими ним вимогами. У разі подання головним розпорядником коштів державного бюджету бюджетного запиту з порушенням зазначених вимог Міністерству фінансів подати Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо виключення відповідних видатків державного бюджету на наступний рік та притягнення до відповідальності керівників відповідних центральних органів виконавчої влади.
20. З метою створення передумов для застосування програмно-цільового підходу до формування державного бюджету та приведення зобов'язань на 2001 рік до реальних ресурсів бюджету міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади - головним розпорядникам коштів державного бюджету під час підготовки бюджетних запитів на 2001 рік:
здійснити ретельний перегляд та інвентаризацію видів діяльності, що провадяться у 2000 році за рахунок коштів бюджету, на основі чого розподілити граничні видатки загального фонду проекту Державного бюджету України на 2001 рік за пріоритетними напрямами діяльності для забезпечення виконання своїх основних функцій. Розглянути питання про переведення програм та заходів, що не є пріоритетними, на самофінансування, розширення надання платних послуг, оптимізацію структури і чисельності підвідомчих установ і організацій та подати до 15 липня 2000 р. Кабінетові Міністрів України і Міністерству фінансів відповідні пропозиції;
подати Кабінетові Міністрів України і Міністерству фінансів до 15 липня 2000 р. пропозиції щодо внесення змін до нормативних актів, реалізацію яких неможливо забезпечити виходячи з граничних видатків загального фонду проекту Державного бюджету України на 2001 рік, для збереження балансу доходів і видатків держави та приведення законодавства у відповідність з реальними ресурсами держави;
продовжити здійснення заходів щодо передання установ та організацій соціально-культурної сфери до сфери управління міністерств, які відповідають за реалізацію державної політики у відповідній сфері, і подати до 15 липня 2000 р. інформацію Кабінетові Міністрів України і Міністерству фінансів.
21. Визнати за необхідне не приймати рішень Кабінету Міністрів України, що призводять до збільшення видатків бюджету на 2000 та наступні роки, та заборонити органам виконавчої влади прийняття таких рішень.
Міністерству економіки не приймати до розгляду проекти державних, галузевих програм та комплексних заходів, що мають програмний характер, реалізація яких потребує виділення додаткових коштів з державного бюджету в 2001 і наступних роках.
22. У проекті Державного бюджету України на 2001 рік не передбачати видатки на утримання бюджетних установ і організацій та проведення заходів, які згідно із статтею 61 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік" передаються на фінансування з бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, і відповідно збільшуються обсяги трансфертів цим бюджетам з державного бюджету.
Державному казначейству припинити в установленому порядку з 1 серпня 2000 р. фінансування зазначених бюджетних установ і організацій та заходів через головних розпорядників коштів державного бюджету з одночасною передачею відповідних коштів Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям.
23. Установити, що під час здійснення розрахунків до показників проекту Державного бюджету України на 2001 рік головні розпорядники коштів державного бюджету повинні забезпечити дотримання таких вимог:
обмеження нового капітального будівництва та реконструкції адміністративних приміщень, придбання службового транспорту, капітального ремонту виключно аварійними будівлями і приміщеннями;
підвищення рівня оплати праці працівників бюджетної сфери допускається лише за рахунок упорядкування мережі бюджетних установ і організацій та скорочення чисельності зайнятих у них в межах граничного обсягу видатків державного бюджету;
обмеження обсягів державної підтримки громадських організацій та госпрозрахункових підприємств з державного бюджету в 2001 році не більше як 50 відсотків відповідних обсягів, передбачених в Державному бюджеті України на 2000 рік;
активізація роботи з встановлення лічильників в бюджетних установах і організаціях з метою економії коштів і раціонального споживання енергоносіїв та комунальних послуг і нормування витрат паливно-енергетичних ресурсів у бюджетній сфері.
24. Затвердити заходи щодо упорядкування видатків бюджету в 2001 році (додаток 4).
Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, визначеним виконавцями відповідних пунктів заходів, подати Кабінетові Міністрів України пропозиції стосовно їх реалізації в установленому порядку.
25. Міністерству праці та соціальної політики, Міністерству економіки, Міністерству фінансів подати до 15 червня 2000 р. пропозиції щодо встановлення величини мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму на 2001 рік.
26. У проекті Закону України про Державний бюджет України на 2001 рік не передбачати переліку захищених статей видатків виходячи з того, що всі видатки, передбачені у бюджеті, мають бути проведені у запланованих обсягах.
27. Державному казначейству розробити до кінця 2000 року порядок обліку зобов'язань розпорядників коштів державного бюджету з метою створення дієвого механізму контролю за дотриманням ними встановлених бюджетних асигнувань на стадії прийняття цих зобов'язань.
28. Пенсійному фондові, Фондові соціального страхування, Фондові загальнодержавного соціального страхування на випадок безробіття, Фондові соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань:
підготувати проекти своїх бюджетів і подати до 15 серпня 2000 р. на розгляд Кабінетові Міністрів України;
подавати звіти про виконання своїх бюджетів Державному казначейству у визначених ним порядку і терміни.
29. Установити, що на 2001 рік зберігається розподіл доходів між державним та місцевими бюджетами, затверджений на 2000 рік. Для бюджету м. Києва встановити порядок розподілу доходів, визначений Законом України "Про Державний бюджет України на 2000 рік".
30. Схвалити в цілому підготовлені Міністерством фінансів пропозиції щодо розмежування видів видатків бюджету на виконання функцій органів державної влади та місцевого самоврядування (додаток 5).
Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади у тижневий термін подати пропозиції Міністерству фінансів щодо зазначених матеріалів.
Міністерству фінансів підготувати у двотижневий термін проект закону про розмежування видів видатків бюджету на виконання функцій органів державної влади та місцевого самоврядування і подати його Кабінетові Міністрів України.
31. Загальний обсяг трансфертів з державного бюджету до місцевих бюджетів визначити в обсязі не менше ніж передбачено у Державному бюджеті України на 2000 рік з урахуванням змін у структурі видаткових повноважень.
32. Державному казначейству подати Кабінетові Міністрів України до 1 липня 2000 р. пропозиції щодо вжиття необхідних заходів для запровадження з 1 січня 2001 р. касового виконання органами Державного казначейства бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів.
33. Міністерству фінансів забезпечити складання проекту Державного бюджету України на 2001 рік відповідно до вимог цієї постанови та до 15 серпня 2000 р. подати проект Закону України "Про Державний бюджет України на 2001 рік" на розгляд Кабінетові Міністрів України.
34. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України відповідно до їх функціональних повноважень.
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 34
Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2000 р. N 937
ОСНОВНІ ПРОГНОЗНІ
макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2001 рік
------------------------------------------------------------------
Найменування показника | Обсяг
------------------------------------------------------------------
Валовий внутрішній продукт номінальний, млрд.
гривень 178,8
Темп зниження (зростання) валового внутрішнього
продукту (реального), відсотків 104
Індекс споживчих цін, відсотків:
у середньому до попереднього року 114,3
грудень до грудня попереднього року 115
Індекс цін виробників, відсотків:
у середньому до попереднього року 112,7
грудень до грудня попереднього року 113
Обсяг продукції промисловості:
у діючих оптових цінах, млрд. гривень 147
у відсотках до попереднього року 103,5
Валова продукція сільського господарства, у
відсотках до попереднього року 103
Балансовий прибуток, млрд. гривень 9,1
Амортизаційні відрахування, млрд. гривень 24,3
Обсяг інвестицій в основний капітал за рахунок
усіх джерел фінансування, млрд. гривень 22,1
Прямі іноземні інвестиції, млн. доларів США 900
Офіційний обмінний курс гривні до долара США на
кінець року 7,13
Офіційний обмінний курс гривні до долара США в
середньому за рік 6,7
Монетарна база на кінець року, млн. гривень 15836
Темпи зростання монетарної бази до попереднього
року, відсотків 113
Грошова маса на кінець року, млн. гривень 31772
Темпи зростання грошової маси до попереднього
року, відсотків 118
Фонд оплати праці робітників, службовців,
військових, працівників малих підприємств та
галузі сільського господарства, млн. гривень 45647,8
з них фонд оплати праці робітників і службовців,
млн. гривень 37235
Середньомісячна заробітна плата робітників і
службовців, гривень 279,39
Індекс реальної заробітної плати робітників і
службовців (рік до року), відсотків 101*
Середньорічна чисельність наявного населення, тис. 49312,1
Чисельність працівників, зайнятих в усіх сферах
економічної діяльності, тис. 21800
Чисельність працівників, зайнятих в галузях
економіки, тис. 18300
Чисельність зареєстрованих безробітних на кінець
року, тис. 2100
Рівень зареєстрованого безробіття на кінець року,
відсотків 7,7
Зовнішньоторговельний оборот, млн. доларів США** 29982
у тому числі
експорт товарів і послуг** 16237
імпорт товарів і послуг** 13745
Сальдо, млн. доларів США** 2493
-----------------------------
* У зв'язку з реформуванням колективних сільськогосподарських
підприємств прогноз на 2000 та 2001 роки без урахування галузі
сільського господарства.
** За методологією Держкомстату.
Урядовий Секретар
Кабінету Міністрів України

В.ЛИСИЦЬКИЙ
Додаток 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2000 р. N 937
ЗАХОДИ
щодо структурних змін у дохідній частині бюджету на 2001 рік
------------------------------------------------------------------------------------
Найменування і код| Зміст заходу | Інструмент |Відповіда- | Очікуваний економічний
платежу за бюджет-| | реалізації | льні за | ефект, тис. гривень
ною класифікацією | |заходу (нор-|підготовку |
| | мативний | |
| |акт, до яко-| |
| |го необхідно| |
| |внести зміни| |
| |чи доповнен-| |
| | ня, або | |
| |необхідність| |
| |розроблення | |-------------------------
| |нового нор- | |зведений|Держав-|місцеві
| | мативного | |бюджет |ний |бюджети
| | акта) | | |бюджет |
------------------------------------------------------------------------------------
Прибут- 11010000 Встановлення Прийняття Мінфін -1000000 -1000000
ковий верхньої ме- Закону Державна
податок жі оподатку- країни податкова
з грома- вання на "Про опо- адмініст-
дян рівні 30 даткування рація
відсотків, доходів
неоподатко- громадян"
вуваний мі-
німум - 74
гривні
Збір за 13040000 Скасування Зміни до Мінекоре- -200000 -200000
геолого- збору за ге- Кодексу сурсів
розвіду- ологорозві- України Мінеконо-
вальні дувальні ро- про надра міки
роботи, боти, вико- та Закону Мінфін
виконані нані за ра- України
за раху- хунок дер- "Про дер-
нок дер- жавного бюд- жавну гео-
жавного жету логічну
бюджету службу"
Податок 14010000 Встановлення Зміна до Мінфін -500000 -500000
на дода- ставки по- Закону Ук- Державна
ну вар- датку на раїни "Про податкова
тість рівні 19 податок на адмініст-
відсотків додану рація
вартість"
Податок 14010000 Вдосконален- Проект За- Мінфін 140000 140000
на дода- ня порядку кону Укра- Державна
ну вар- відшкодуван- їни "Про податкова
тість ня податку внесення адмініст-
на додану змін до рація
вартість по Закону Ук- Мін'юст
експортних раїни "Про
операціях податок на
(встановити, додану
що для опе- вартість"
рацій з ви-
везення (пе-
ресилання)
покупних то-
варів (не
власного ви-
робництва)
за межі мит-
ного кордону
України да-
тою отриман-
ня платником
податку пра-
ва на подат-
ковий кредит
є дата про-
ведення гро-
шових розра-
хунків з
постачальни-
ком таких
товарів, а у
разі частко-
вої оплати -
дата прове-
дення кожної
з частин
розрахунків
в сумі, про-
порційній
таким части-
нам)
Плата за 14061100 Скасування Внесення Мінфін 18000 18000
ліцензії пільг на змін у
на право придбання статтю 15
роздріб- ліцензій на Закону Ук-
ної тор- право розд- раїни "Про
гівлі рібної тор- державне
алко- гівлі алко- регулюван-
гольними гольними на- ня вироб-
напоями поями та тю- ництва і
та тютю- тюновими ви- торгівлі
новими робами підп- спиртом
виробами риємствами етиловим,
споживчої коньячним
кооперації і плодо-
вим, алко-
гольними
напоями та
тютюновими
виробами"
Кошти, 15030000 Забезпечення Циркуляр- МЗС 17420 17420
отримані консульських ний лист (2,6 (2,6
за вчи- відділів по- (рішення) млн. млн.
нення сольств Ук- МЗС Украї- дола- дола-
кон- раїни та Ге- ни до за- рів рів
сульсь- неральних кордонних США) США)
ких дій консульств диплома-
(за ме- України у тичних ус-
жами Ук- достатній танов Ук-
раїни) кількості раїни
працівника-
ми, які вчи-
няють кон-
сульські
дії, з опла-
тою за тру-
довими уго-
дами за ра-
хунок Кон-
сульського
фонду (з од-
ночасним пе-
реглядом
функціональ-
них обов'яз-
ків диплома-
тів посоль-
ств України
з метою за-
лучення їх у
разі потреби
до роботи в
консульських
відділах),
що сприятиме
скороченню
черги заяв-
ників та
збільшенню
надходжень
коштів за
вчинення
консульських
дій, а також
опрацювання
питання про
відкриття
консульських
пунктів в
бізнесових
та туристич-
них центрах
країни міс-
цезнаходжен-
ня закордон-
них диплома-
тичних уста-
нов
Кому- 16010200 Скасування Прийняття Мінфін -150000 -150000
нальни виду оподат- Закону Ук- Державна
податок кування раїни "Про податкова
оподат- місцеві адмініст-
кування податки і рація
збори"
Скасува- 16040000 Проект Зако- Проект За- Мінфін 200000 200000
ти піль- ну України кону Укра-
ги із "Про внесен- їни "Про
сплати ня змін до внесення
фіксова- Закону Укра- змін до
ного їни "Про Закону Ук-
сільсь- фіксований раїни "Про
когоспо- сільськогос- фіксований
дарсько- подарський сільсько-
го по- податок" госпо-
датку (відміна мо- дарський
раторію на податок"
сплату фік- (подано до
сованого Верховної
сільськогос- Ради Укра-
подарського їни листом
податку) Кабінету
Міністрів
України
від 6 січ-
ня 2000 р.
N 67-79/4)
Дивіден- 21050000 Законодавче Зміни і Мінеконо-
ди (до- закріплення доповнення міки
ход), чіткого роз- до Закону Фонд
нарахо- міру (у від- України державно-
вані на сотках до "Про гос- го майна
акції чистого при- подарські Мінфін
(частки, бутку) і товарист- Мін'юст
паї) термінів ва"
госпо- внесення до Зміни і
дарських бюджету ди- доповнення
това- відендів на до Закону
риств, частку, що України
які є у належить "Про підп-
держав- державі у риємства
ній майні госпо- України"
власнос- дарських то-
ті вариств.
Затвердження
відповідними
органами уп-
равління
кошторисів
казенних
підприємств
з вилученням
вільного за-
лишку при-
бутку до
бюджету
Єдиний 22110000 Встановлення Прийняття Мінеконо- 16000 16000
збір, ставки єди- Закону Ук- міки
який ного збору раїни "Про Мінфін
справля- внесення
ється у змін до
пунктах Закону Ук-
пропуску раїни "Про
через запровад-
держав- ження єди-
ний кор- ного збо-
дон Ук- ру, який
раїни справля-
ється у
пунктах
пропуску
через дер-
жавний
кордон Ук-
раїни"
Надход- 24120100 Прийняття Прийняття МВС 50000 50000
ження рішень Кабі- відповід- Мінфін
спеці- нету Мініст- них поста- Мінеконо-
альних рів України нов Кабі- міки
коштів щодо надання нету Мі-
додаткових ністрів
платних пос- України,
луг підроз- спільних
ділами МВС наказів
(службами МВС, Мін-
дозвільної фіну і Мі-
системи, некономіки
Державтоінс- щодо на-
пекцією, ін- дання
формаційними платних
підрозділа- послуг
ми, підроз-
ділами по-
жежної без-
пеки, кіно-
логічними
центрами то-
що) з метою
залучення
додаткових
коштів до
спеціального
фонду Дер-
жавного май-
на України
Додатко- 24140000 Збільшення Пункт 4 Мінпраці
ві збори розміру від- статті 2 Пенсійний
на вип- рахувань до Закону Ук- фонд
лату 2 відсотків раїни "Про
пенсій з одночасним збір на
звільненням обов'язко-
від сплати ве держав-
збору на не пенсій-
обов'язкове не страху-
державне вання"
пенсійне
страхування
операцій ку-
півлі-прода-
жу валют ор-
ганами Дер-
жавного каз-
начейства у
централізо-
ваному по-
рядку за ра-
хунок бюд-
жетних кош-
тів для фі-
нансування
платежів по
державному
зовнішньому
боргу і між-
народній ді-
яльності
Надход- 32030000 Спрямування Проект За- Мінеконо- 50000 50000
ження коштів від кону Укра- міки
коштів реалізації їни "Про ДАК
від реа- розброньова- Державний "Держре-
лізації них матері- бюджет Ук- зерв
розбро- альних цін- раїни на України"
ньованих ностей мо- 2001 рік". Мінфін
матеріа- білізаційно- Проект
них цін- го резерву постанови
ностей до державно- Кабінету
мобіліза- го бюджету Міністрів
ційного України
резерву "Про вне-
сення змін
до поста-
нов Кабі-
нету Мі-
ністрів
України
щодо розб-
ронювання
матеріаль-
них цін-
ностей
мобрезерву"
Надход- Продовження Пункт 8 Мінпраці 100000 100000
ження терміну дії статті 2 Пенсійний
від зап- Закону Ук- фонд
ровад- раїни "Про
ження збір на
збору з обов'язко-
операцій ве держав-
продажу не пенсій-
нерухо- не страху-
мого вання"
майна
Податок Установлення Проект За- Мінфін 200000 200000
на неру- податку на кону Укра- Державна
хоме нерухоме їни "Про податкова
майно майно (неру- податок на адмініст-
(нерухо- хомість), нерухоме рація
мість) який визна- майно (не- Держбуд
чатиме нову рухо- Мін'юст
базу оподат- мість)"
кування та
підвищувати-
ме ефектив-
ність вико-
ристання ви-
робничих і
житлових
фондів
Надход- Продовження Пункт 9 Мінпраці 31700 31700
ження терміну дії статті 2 Пенсійний
від зап- Закону Ук- фонд
ровад- раїни "Про
ження збір на
збору з обов'язко-
послуг стіль- ве держав-
никового не пенсій-
рухомого не страху-
зв'язку вання"
Надход- Продовження Пункт 7 Мінпраці 158250 158250
ження терміну дії статті 2 Пенсійний
від зап- Закону Ук- фонд
ровад- раїни "Про
ження збір на
збору з обов'язко-
вироб- ве держав-
ництва і не пенсій-
імпорту не страху-
цигарок вання"
Місцеві Запроваджен- Доповнення Мінфін 100000 100000
акцизи ня нового до проекту Державна
виду оподат- Закону Ук- податкова
кування раїни "Про адмініст-
місцеві рація
податки і
збори"
Шкільний Запроваджен- Доповнення Мінфін 220000 220000
податок ня нового до проекту Державна
виду оподат- Закону Ук- податкова
кування раїни "Про адмініст-
місцеві рація
податки і
збори"
------------------------------------------------------------------------------------
Усього -541130 -129130 -412000
Урядовий Секретар
Кабінету Міністрів України

В.ЛИСИЦЬКИЙ
Додаток 3
до постанови Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2000 р. N 937
ГРАНИЧНІ ОБСЯГИ
видатків загального фонду Державного бюджету України на 2001 рік в розрізі головних розпорядників коштів державного бюджету з виділенням окремих видатків на державне управління
------------------------------------------------------------------
Код | Найменування |Сума, тис.
| | гривень
------------------------------------------------------------------
100 Міністерство внутрішніх справ 937369,1
11 Управління справами Верховної Ради 93819,5
010100 Функціонування законодавчої влади 72087,6
110 Міністерство палива та енергетики 1624248,4
010200 Функціонування виконавчої влади 4620,8
120 Міністерство економіки 213534,5
010200 Функціонування виконавчої влади 27475,2
140 Міністерство закордонних справ 727303,9
010200 Функціонування виконавчої влади 10242,5
170 Державний комітет інформаційної політики, 122828,4
телебачення і радіомовлення
010200 Функціонування виконавчої влади 1060,3
180 Міністерство культури і мистецтв 152639,4
010200 Функціонування виконавчої влади 1295,7
210 Міністерство оборони 1488572,4
220 Міністерство освіти і науки 1267809,4
010200 Функціонування виконавчої влади 2446,5
230 Міністерство охорони здоров'я 516126,7
010200 Функціонування виконавчої влади 1978,3
240 Міністерство екології та природних ресурсів 337427,9
010200 Функціонування виконавчої влади 53327,4
250 Міністерство праці та соціальної політики 824727,5
010200 Функціонування виконавчої влади 4262
280 Міністерство аграрної політики 359882,5
010200 Функціонування виконавчої влади 4631,1
30 Адміністрація Президента України 39413,8
010200 Функціонування виконавчої влади 404,4
010300 Утримання Президента України та його апарату 22564,9
300 Державний комітет статистики 97237
010200 Функціонування виконавчої влади 62633,1
310 Міністерство транспорту 618647,6
010200 Функціонування виконавчої влади 2666,6
320 Міністерство з питань надзвичайних ситуацій 1873481,4
та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи
340 Державний комітет молодіжної політики, спорту 101021,6
і туризму
010200 Функціонування виконавчої влади 1504
350 Міністерство фінансів 297944,6
010200 Функціонування виконавчої влади 90115,6
351 Міністерство фінансів (загальнодержавні 14515220,3
видатки)
360 Міністерство юстиції 223477,3
010200 Функціонування виконавчої влади 68763,7
41 Господарське управління Кабінету Міністрів 46888,2
України
010200 Функціонування виконавчої влади 25457
516 Державна митна служба 204308,1
534 Державний комітет у справах охорони 227852,5
державного кордону
545 Державний комітет зв'язку та інформатизації 24709,2
010200 Функціонування виконавчої влади 1399,7
596 Головне управління розвідки Міністерства 32442,5
оборони
598 Вища рада юстиції 2469,3
60 Верховний суд України 13123,3
601 Антимонопольний комітет 5989,6
010200 Функціонування виконавчої влади 5919,6
602 Вища атестаційна комісія 493,6
010200 Функціонування виконавчої влади 361,2
607 Державний департамент з питань виконання 204250
покарань
611 Державний комітет архівів 2091,3
010200 Функціонування виконавчої влади 263,8
612 Головне управління державної служби України 3196,9
010200 Функціонування виконавчої влади 1196,9
614 Державна податкова адміністрація 707565
615 Державна комісія з цінних паперів та 8854,1
фондового ринку України
010200 Функціонування виконавчої влади 6354,1
632 Державне лікувально-оздоровче управління 35064,2
637 Національна комісія регулювання 1958,6
електроенергетики
010200 Функціонування виконавчої влади 1958,6
638 Національне космічне агентство 100336,6
010200 Функціонування виконавчої влади 1118,4
644 Національна рада з питань телебачення і 1483,8

................
Перейти до повного тексту