1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 серпня 2012 р. № 706
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 559 від 02.06.2021 )
Про затвердження Державної цільової програми "Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю" на період до 2020 року
( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 132 від 19.02.2020 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 380 від 29.05.2013 № 612 від 18.08.2017 № 132 від 19.02.2020 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму "Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю" на період до 2020 року (далі - Програма), що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 132 від 19.02.2020 )
2. Міністерству соціальної політики, іншим центральним органам виконавчої влади разом з Міністерством фінансів передбачати під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання завдань і заходів Програми.
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям:
у двомісячний строк розробити та затвердити регіональні програми виконання завдань і заходів Програми;
подавати щороку до 30 січня Міністерству соціальної політики інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 25 лютого Кабінетові Міністрів України.
4. Міністерству соціальної політики, Державній службі з питань інвалідів та ветеранів оприлюднювати у засобах масової інформації та через Інтернет результати моніторингу виконання Програми.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 26
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 серпня 2012 р. № 706
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
"Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю" на період до 2020 року
( Назва Програми із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 132 від 19.02.2020 ) ( У тексті Програми слова "інваліди" і "діти-інваліди" в усіх відмінках замінено відповідно словами "особи з інвалідністю" і "діти з інвалідністю" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 132 від 19.02.2020 )
Мета Програми
Метою Програми є забезпечення реалізації прав і задоволення потреб осіб з інвалідністю нарівні з іншими громадянами, поліпшення умов їх життєдіяльності згідно з Конвенцією про права осіб з інвалідністю (далі - Конвенція).
( Текст розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 132 від 19.02.2020 )
Шляхи і способи розв’язання проблеми
Проблему передбачається розв’язати шляхом:
підвищення рівня поінформованості населення про особливі потреби осіб з інвалідністю, формування поваги до їх прав, особистості та гідності, популяризації положень Конвенції , зокрема проведення інформаційних кампаній;
приведення національного законодавства у відповідність з Конвенцією ;
забезпечення доступу осіб з інвалідністю до об’єктів громадського та цивільного призначення, благоустрою, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу, транспорту, інформації та зв’язку, а також з урахуванням їх індивідуальних можливостей, здібностей та інтересів - до освіти, праці, культури, туризму, фізичної культури і спорту;
удосконалення порядку проведення медико-соціальної експертизи осіб з інвалідністю, здійснення реабілітаційних заходів і надання соціальних послуг, розширення переліку таких заходів і послуг;
удосконалення умов оплати праці спеціалістів, які надають освітні, реабілітаційні та інші послуги особам з інвалідністю і дітям з інвалідністю, у тому числі педагогічних працівників навчальних закладів, для роботи з дітьми з особливими потребами;
запровадження системи ведення обліку осіб з інвалідністю, даних про реабілітаційні заходи і соціальні послуги, яких вони потребують;
розвитку та технічного супроводження ведення Централізованого банку даних із проблем інвалідності, його відповідного бюджетного фінансування;
посилення відповідальності за порушення прав осіб з інвалідністю і задоволення не повною мірою їх потреб, бездіяльність у ліквідації перепон і бар’єрів, що перешкоджають таким особам реалізувати свої права;
залучення представників громадськості до участі в реалізації прав і задоволенні потреб осіб з інвалідністю, поліпшенні умов їх життєдіяльності, а також забезпечення розвитку міжнародного співробітництва у сфері реалізації прав і задоволення потреб осіб з інвалідністю.
Програму передбачається виконати протягом 2012-2020 років.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені в додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з визначенням обсягів та джерел фінансування виконання Програми та її ефективність наведені в додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми забезпечить:
підвищення рівня поінформованості населення про особливі потреби осіб з інвалідністю, формування поваги до їх прав, особистості та гідності;
приведення національного законодавства у відповідність з вимогами Конвенції ;
створення для осіб з інвалідністю безперешкодного доступу до об’єктів громадського та цивільного призначення, благоустрою, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу, транспорту, інформації та зв’язку, а також з урахуванням їх індивідуальних можливостей, здібностей та інтересів - до освіти, праці, культури, туризму, фізичної культури і спорту;
удосконалення порядку проведення медико-соціальної експертизи осіб з інвалідністю, здійснення реабілітаційних заходів і надання соціальних послуг;
удосконалення умов оплати праці спеціалістів, які надають освітні, реабілітаційні та інші послуги особам з інвалідністю і дітям з інвалідністю, у тому числі педагогічних працівників навчальних закладів, для роботи з дітьми з особливими потребами;
запровадження системи ведення обліку осіб з інвалідністю, даних про реабілітаційні заходи і соціальні послуги, яких вони потребують;
розвиток та технічне супроводження ведення Централізованого банку даних із проблем інвалідності, його відповідне бюджетне фінансування;
унеможливлення проявів дискримінації за ознакою інвалідності, у тому числі в результаті посилення відповідальності за такі правопорушення;
залучення представників громадськості до участі в реалізації прав і задоволенні потреб осіб з інвалідністю, поліпшення умов їх життєдіяльності;
розвиток міжнародного співробітництва.
Очікувані результати виконання Програми наведені в додатку 3.
Виконання Програми дасть змогу:
облаштувати об’єкти громадського та цивільного призначення, благоустрою, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу з урахуванням потреб осіб з інвалідністю до 2015 року - до 15 відсотків, до 2018 року - до 35, до 2020 року - до 50 відсотків;
забезпечити на маршрутах загального користування наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, до 2015 року - до 15 відсотків таких транспортних засобів, до 2018 року - до 35, до 2020 року - до 50 відсотків;
забезпечити доступність для сприйняття особами з ураженнями органів слуху продукції телерадіоорганізацій до 2015 року - до 15 відсотків, до 2018 року - до 35, до 2020 року - до 50 відсотків;
забезпечити до 2015 року доступність для сприйняття особами з ураженням органів зору та слуху інформації, що міститься на офіційних веб-сайтах державних органів, - 100 відсотків таких веб-сайтів;
задовольнити у повній мірі починаючи з 2013 року потребу осіб з інвалідністю у технічних та інших засобах реабілітації;
збільшити чисельність дітей з інвалідністю, які навчаються у дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, до 2015 року - до 107 тис. осіб, до 2018 року - до 122 тис., до 2020 року - до 138 тис. осіб (щороку на 5 тис. осіб);
забезпечити зростання чисельності осіб з інвалідністю, які провадять трудову діяльність, до 2015 року - до 706,2 тис. осіб, до 2018 року - до 750,3 тис., до 2020 року - до 794,6 тис. осіб (щороку на 14-15 тис. осіб).
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів та інших джерел.
( Абзац перший розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 612 від 18.08.2017 )
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить понад 14 млрд. гривень.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік з урахуванням його можливостей.
Додаток 1
Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми "Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю" на період до 2020 року
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 березня 2011 р. № 245 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 24, ст. 1004).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2012 р. № 706.
3. Державний замовник - Мінсоцполітики.
4. Керівник Програми - Міністр соціальної політики.
5. Виконавці заходів Програми - Мінсоцполітики, Мінрегіон, Мінінфраструктури, МОЗ, МОН, Мінкультури, МВС, Міноборони, Мін’юст, Державна служба з питань інвалідів та ветеранів, ДСНС, Держкомтелерадіо, Держстат, Держархбудінспекція, Національна академія наук, Національна академія медичних наук, Національна академія педагогічних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.
6. Строк виконання Програми - 2012-2020 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
Джерела фінансування Обсяг фінансування, млн. гривень У тому числі за роками
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
Державний бюджет 14882,35 779,5 1160,21 1232,23 1284,79 1455,17 1715,81 2021,91 2393,98 2838,75
( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 380 від 29.05.2013, № 132 від 19.02.2020 )
Додаток 2
Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
Державної цільової програми "Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю" на період до 2020 року
Найменування завдання Найменування показника Значення показника Найменування заходу Відповідальні за виконання Джерела фінансування Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для
виконання завдань, млн. гривень
У тому числі за роками
усього за роками 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
I. Рівність і недискримінація. Жінки з інвалідністю. Діти з інвалідністю (статті 5-7 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість документів 1 1 1) врахування під час опрацювання законодавства
щодо боротьби з дискримінацією в Україні положень Конвенції про права осіб з інвалідністю
, у тому числі щодо виявлення,
усунення, унеможливлення та заборони проявів дискримінації за
ознакою інвалідності
Мін’юст Мінсоцполітики інші заінтересовані
центральні органи виконавчої влади
II. Просвітницько-виховна робота (стаття 8 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення освітнього процесу кількість освітніх програм 4 4 1) передбачення в освітніх програмах закладів
загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої
освіти і закладів післядипломної освіти навчальних курсів "Особи з
інвалідністю: етичне спілкування, супровід, допомога", тематичних
занять із вивчення положень Конвенції про права осіб з інвалідністю
і розроблення навчально-методичних посібників до них з
метою підвищення рівня поінформованості населення про особливі
потреби осіб з інвалідністю, формування поваги до їх прав,
особистості та гідності
МОН
МВС
Мін’юст Мінінфраструктури інші заінтересовані центральні органи
виконавчої влади Національна академія педагогічних наук
кількість посібників 4 1 1 1 1 2) розроблення і поширення методичних посібників
з питань виховання та розвитку дітей з ураженням органів зору,
слуху, опорно-рухового апарату, з розумовою відсталістю та
психічними розладами, які мають особливі освітні потреби, для
педагогів і батьків таких дітей та забезпечення розміщення
електронних версій зазначених посібників на власних веб-сайтах
МОН Національна академія педагогічних наук
2. Удосконалення інформаційних технологій кількість планів 9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1) затвердження тематичного плану висвітлення у
засобах масової інформації інформаційних матеріалів з питань
підвищення рівня поінформованості населення про особливі потреби
осіб з інвалідністю, формування поваги до їх прав, особистості та
гідності
Держкомтелерадіо Мінсоцполітики
2) забезпечення проведення роз’яснювальної роботи
з використанням теле-, радіо- та друкованих засобів масової
інформації, під час проведення тематичних нарад, засідань за
круглим столом тощо з популяризації положень Конвенції про права осіб з інвалідністю
, зокрема стосовно забезпечення
принципів розумного пристосування та універсального дизайну під
час:
кількість інформаційних кампаній 252 28 28 28 28 28 28 28 28 28 планування, проектування, будівництва,
реконструкції, ремонту об’єктів громадського та цивільного
призначення, благоустрою, транспортної інфраструктури, дорожнього
сервісу (далі - об’єкти фізичного оточення)
Мінрегіон Держархбудінспекція
-"- 252 28 28 28 28 28 28 28 28 28 надання транспортних і туристичних послуг, послуг
поштового зв’язку
Мінінфраструктури
-"- 252 28 28 28 28 28 28 28 28 28 розроблення стандартів, правил усталеної практики
та класифікаторів, технічних умов, проведення
дослідно-конструкторських і науково-дослідних робіт
Державна служба з питань інвалідів та ветеранів
заінтересовані центральні органи виконавчої влади Національна
академія наук
III. Архітектурна доступність (стаття 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) розроблення та подання в установленому порядку
Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Законів України "Про регулювання містобудівної діяльності"
, "Про архітектурну діяльність
" та "Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду"
, "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності"
та інших законів у частині:
Мінрегіон Мінсоцполітики Держархбудінспекція
включення до них положень стосовно забезпечення
доступності до об’єктів фізичного оточення для осіб з інвалідністю
з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших
маломобільних груп населення
здійснення Держархбудінспекцією контролю за
станом забезпечення доступності для осіб з інвалідністю з
ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших
маломобільних груп населення до наявних об’єктів фізичного
оточення
удосконалення механізму затвердження проектів
будівництва, проведення їх експертизи та введення в експлуатацію
закінчених будівництвом об’єктів фізичного оточення з метою
забезпечення доступності до них осіб з інвалідністю з ураженнями
органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних
груп населення
посилення відповідальності проектувальників,
будівельників і замовників, органів, що проводять експертизу
відповідних робіт, за станом забезпечення доступності до об’єктів
фізичного оточення для осіб з інвалідністю з ураженнями органів
зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп
населення
встановлення відповідальності за незабезпечення
доступності до введених в експлуатацію закінчених будівництвом
об’єктів для осіб з інвалідністю з ураженнями органів зору, слуху,
опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення
кількість документів 1 1 2) розроблення типових архітектурних рішень з
переобладнання будинків та квартир для проживання осіб з
інвалідністю з ураженням органів зору, слуху, опорно-рухового
апарату, розумовою відсталістю, психічними розладами та інших
маломобільних груп населення
Мінрегіон Мінсоцполітики
2. Сприяння доступу особам з інвалідністю до
будівель, споруд та приміщень закладів вищої освіти
кількість закладів 208 1) проведення інвентаризації будівель, споруд і
приміщень закладів вищої освіти на предмет пристосування для потреб
осіб з інвалідністю
МОН
МОЗ
Мінкультури
інші центральні органи виконавчої влади,
обласні, Київська міська держадміністрації, що мають у
підпорядкуванні заклади вищої освіти
у межах коштів державного та місцевого бюджетів,
а також із залученням інших джерел
2) забезпечення дотримання під час проектування,
будівництва та реконструкції будівель, споруд і приміщень закладів
вищої освіти вимог державних будівельних норм (ДБН В.2.2-3-97, ДБН
В.2.2-9, ДБН В.2.2-17)
МОН
МОЗ
Мінкультури
інші центральні органи виконавчої влади,
обласні, Київська міська держадміністрації, що мають у
підпорядкуванні заклади вищої освіти
у межах коштів державного та місцевого бюджетів,
а також із залученням інших джерел
IV. Транспортна та туристична доступність (стаття 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) розроблення та подання в установленому порядку
Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта щодо
внесення змін до законодавства з питань надання транспортних
послуг, послуг з розміщення та поштового зв’язку, а також видачі
дозвільних документів на зайняття відповідною діяльністю з метою
врахування особливих потреб осіб з інвалідністю з ураженням органів
зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп
населення
Мінінфраструктури
2) розроблення та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проектів законодавчих актів про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення
щодо посилення (запровадження) відповідальності:
кількість нормативно-правових актів 1 1 водіїв, які безпідставно здійснили паркування транспортного засобу на місцях, призначених для паркування транспортних засобів, зазначених у частині шостій статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні"
Мінрегіон МВС Мінсоцполітики
-"- 1 1 водіїв за порушення правил стоянки, зупинки, якщо
таке порушення здійснено у зоні інтенсивного руху осіб з
інвалідністю з ураженнями органів зору
МВС Мінінфраструктури Мінрегіон
Мінсоцполітики
кількість нормативно-правових актів 1 1 власників та орендарів транспортних засобів,
якими надаються послуги з перевезення населення, за відсутність на
маршрутах транспортних засобів загального користування,
пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю з ураженням
органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних
груп населення, а також за надання неякісних транспортних послуг
таким особам
Мінінфраструктури Мін’юст Мінсоцполітики МВС
V. Ситуація ризику та надзвичайні гуманітарні ситуації (стаття 11 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства 1) розроблення та внесення на розгляд Кабінету
Міністрів України пропозицій щодо:
-"- 3 3 приведення нормативно-правових актів у відповідність із статтею 11 Конвенції про права осіб з інвалідністю
МВС
Міноборони
-"- 1 1 забезпечення соціального захисту осіб з
інвалідністю з ураженням органів зору, слуху, опорно-рухового
апарату розумовою відсталістю, психічними розладами у разі
виникнення надзвичайних ситуацій природного і техногенного
характеру
Мінсоцполітики МВС Міноборони
кількість нормативно-правових актів 1 1 евакуації осіб з інвалідністю з ураженням органів
зору, слуху, опорно-рухового апарату розумовою відсталістю,
психічними розладами у разі виникнення надзвичайних ситуацій
природного і техногенного характеру
Мінсоцполітики Мінінфраструктури
Міноборони МВС
Мінрегіон
-"- 1 1 урахування під час опрацювання проектів
нормативно-правових актів, які розробляються відповідно до Закону України "Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112"
особливості надання екстреної допомоги особам з інвалідністю, у тому числі з ураженнями органів слуху
МВС
МОЗ
Міноборони Мінсоцполітики
кількість нормативно-правових актів 1 1 2) затвердження Правил пожежної безпеки для
установ з постійним та (або) тимчасовим перебуванням для 8-16 осіб
з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень
МВС державний бюджет 0,15 0,15
Разом за розділом V -"- 0,15 0,15
VI. Рівність перед законом і доступ до правосуддя (статті 12 і 13 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) включення під час підготовки проекту закону про внесення змін до Закону України "Про безоплатну правову допомогу"
положень щодо:
Мін’юст Мінсоцполітики
визначення порядку надання особам з інвалідністю
з розумовою відсталістю інформації про зміст та хід судової справи
в доступному форматі, а також персональної допомоги для їх участі в
судових засіданнях
інформування про законодавство та зміни в ньому
осіб з інвалідністю з ураженням органів зору, слуху,
опорно-рухового апарату, з розумовою відсталістю та психічними
розладами
-"- 2 1 1 2) вирішення питання щодо запровадження послуги з
представництва інтересів і відстоювання прав осіб з інвалідністю з
розумовою відсталістю та психічними розладами, у тому числі шляхом
проведення експерименту
Мінсоцполітики
VII. Свобода від катувань і жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження та покарання. Свобода від експлуатації, насилля та наруги. Захист особистої цілісності (статті 15-17 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) вивчення питання щодо посилення захисту права
на приватність в установах та закладах, де особи з розумовою
відсталістю та психічними розладами перебувають цілодобово
(інтернатних установах, психіатричних лікарнях, денних стаціонарах,
диспансерах)
Мінсоцполітики МОЗ
2. Посилення поваги до гідності кількість рад 550 550 1) посилення громадського контролю за діяльністю
установ і закладів, в яких особи з розумовою відсталістю та
психічними розладами перебувають цілодобово (інтернатних установах,
психіатричних лікарнях, денних стаціонарах, диспансерах), шляхом
створення громадських (піклувальних) рад
Рада міністрів Автономної Республіки Крим
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
VIII. Самостійний спосіб життя осіб з інвалідністю і залучення їх до місцевої спільноти (стаття 19 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) розроблення та подання в установленому порядку
Кабінетові Міністрів України проекту постанови стосовно
забезпечення організаційно-правових умов захисту повнолітніх
недієздатних осіб та осіб, дієздатність яких обмежена, передбачивши
механізм надання їм допомоги за місцем проживання
Мінсоцполітики МОЗ
МОН
-"- 1 1 2) підготовка пропозицій щодо розроблення
механізму моніторингу, контролю та оцінювання ефективності
соціальних послуг, що надаються особам похилого віку, особам з
інвалідністю, хворим, які перебувають у складних життєвих
обставинах і потребують стороннього догляду
-"-
-"- 1 1 3) розроблення та затвердження переліку
соціальних послуг, що надаються особам, нездатним до
самообслуговування
-"-
IХ. Індивідуальна мобільність (стаття 20 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Наукова діяльність кількість наукових досліджень 144 16 16 16 16 16 16 16 16 16 1) проведення наукових досліджень з питань
розроблення, вдосконалення виробництва та використання засобів
реабілітації, які підвищують індивідуальну мобільність
Мінсоцполітики державний бюджет 71,2 6,3 6,7 7,1 7,5 7,9 8,3 8,7 9,1 9,6
Разом за розділом IX -"- 71,2 6,3 6,7 7,1 7,5 7,9 8,3 8,7 9,1 9,6
Х. Свобода висловлення думки та переконань і доступ до інформації (стаття 21 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) подання на розгляд Кабінетові Міністрів
України пропозицій щодо забезпечення доступності офіційних
веб-сайтів органів виконавчої влади для користувачів з ураженням
органів зору та слуху шляхом внесення змін до:
Держкомтелерадіо
МОН
Порядку оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 січня 2002 р. № 3 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 2, ст. 57)
постанови Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 р. № 1302
"Про заходи щодо подальшого забезпечення відкритості у діяльності органів виконавчої влади" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 36, ст. 1700)
кількість нормативно-правових актів 2 2 2) розроблення та затвердження змін до власних
нормативно-правових актів з питань функціонування веб-сайтів
органів виконавчої влади у частині забезпечення їх доступності для
користувачів з ураженням органів зору та слуху, а також проведення
моніторингу інформаційного наповнення таких веб-сайтів
Держкомтелерадіо
МОН
-"- 1 1 3) підготовка пропозицій щодо надання особам з
інвалідністю з ураженням органів слуху послуг із сурдоперекладу як
різновиду соціальних послуг
Мінсоцполітики
2. Удосконалення інформаційних технологій кількість державних та комунальних
телерадіоорганізацій
31 6 6 6 6 7 1) забезпечення державних телерадіоорганізацій
сучасним обладнанням для субтитрування та сурдоперекладу офіційних
повідомлень, кіно-, відеофільмів, передач і програм
Держкомтелерадіо державний бюджет 5 1 1 1 1 1
кількість програм 1 1 2) розроблення програмного забезпечення для
доступу осіб з інвалідністю з ураженнями органів зору до
україномовної текстової інформації на моніторі комп’ютера або
дисплеї мобільного телефону
МОН
Національна академія педагогічних наук
державний бюджет 1,5 1,5
Разом за розділом X -"- 6,5 2,5 1 1 1 1
ХI. Повага до дому та сім’ї (стаття 23 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) розроблення та подання в установленому порядку
Кабінетові Міністрів України проекту Закону України "Про опіку та
піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами,
дієздатність яких обмежена"
Мінсоцполітики МОЗ
МОН
-"- 1 1 2) підготовка пропозицій щодо соціального
супроводження та психологічної підтримки сімей, у складі яких є
особи, що не здатні до самообслуговування
Мінсоцполітики МОЗ
ХII. Освіта (стаття 24 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства кількість нормативно-правових актів 1 1 1) розроблення та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту про внесення змін до Закону України "Про освіту"
щодо особливостей доступу осіб з інвалідністю з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю та психічними розладами до освітніх послуг
МОН Національна академія педагогічних наук
-"- 1 1 2) розроблення та подання в установленому порядку
Кабінетові Міністрів України проект нормативно-правового акта про
внесення змін до:
-"-
Положення про порядок створення, реорганізації і ліквідації навчально-виховних закладів
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1994 р. № 228 (ЗП України, 1994 р., № 8, ст. 196)
-"-
Порядку ліцензування діяльності з надання освітніх послуг
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. № 1019 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 60, ст. 2379)
-"-
кількість нормативно-правових актів 1 1 постанови Кабінету Міністрів України від 5 липня 2004 р. № 848
"Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" (Офіційний вісник України, 2004 р., № 27, ст. 1784)
МОН Національна академія педагогічних наук
-"- 1 1 нормативно-правових актів з питань проведення
зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників
закладів загальної середньої освіти в частині адаптації процедури
оцінювання до потреб осіб з інвалідністю з ураженнями органів зору,
слуху, з опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю та
психічними розладами
-"-
-"- 1 1 3) внесення змін до положення про навчально-реабілітаційний центр
, в якій передбачається реабілітаційна складова діяльності такого центру
-"-
кількість нормативно-правових актів 1 1 4) внесення змін до Положення про дистанційне навчання
щодо врахування потреб осіб з інвалідністю з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю та психічними розладами
МОН Національна академія педагогічних наук
-"- 1 1 5) розроблення та затвердження власних
нормативно-правових актів щодо визначення нормативів чисельності
асистентів, сурдоперекладачів, медичних працівників, вчителів
реабілітологів та інших спеціалістів для навчання осіб з
інвалідністю з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового
апарату, розумовою відсталістю та психічними розладами у закладах
професійної (професійно-технічної) та вищої освіти
-"-
2. Удосконалення навчального процесу кількість випускників 900 150 150 150 150 150 150 1) здійснення заходів щодо підготовки
сурдоперекладачів у Національному педагогічному університеті імені
М.П. Драгоманова
МОН державний бюджет 7,2 0,9 0,9 0,9 0,9 0,9 0,9 0,9 0,9
кількість центрів 1 1 2) створення науково-дослідного центру вивчення
проблеми глухоти у Національному педагогічному університеті імені
М.П. Драгоманова
МОН державний бюджет 2 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25
кількість науково-методичних матеріалів 10 2 2 3 3 3) вивчення питання щодо супроводження осіб з
інвалідністю з ураженням органів слуху в науково-дослідному центрі
вивчення проблеми глухоти Національного педагогічного університету
імені М.П. Драгоманова та забезпечення видання дослідницьких та
науково-методичних матеріалів з міміко-жестового мовлення та
сурдоперекладу
-"- -"- 1 0,2 0,2 0,3 0,3
кількість примірників 10000 2000 2000 3000 3000
кількість навчальних програм 4 2 2 4) розроблення та затвердження навчальних програм
для дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
-"-
5) забезпечення закладів дошкільної та загальної
середньої освіти матеріально-технічною базою, адаптованою для
навчання осіб з різними формами інвалідності, у тому числі:
кількість примірників навчально-методичної
літератури
104400 23200 11600 11600 11600 11600 11600 11600 11600 підручниками (видання підручників для закладів
загальної середньої освіти (шкіл-інтернатів) для дітей з ураженнями
органів зору (підручники для 1-11 класів), органів слуху
(підручники для 1-9 класів), дітей з розумовою відсталістю
(підручники для 1-4 класів), для інтенсивної педагогічної корекції
(підручники для 1-4 класів)
МОН державний бюджет 107,41 16,37 6,12 6,12 11,8 13,3 16,2 18,2 19,3
кількість програм 54 14 6 6 6 6 6 5 5 комп’ютерними навчальними програмами та
програмами загального призначення для дітей з ураженнями органів
зору та слуху
-"- -"- 13,6 3,5 1,5 1,5 1,5 1,5 1,5 1,3 1,3
кількість комплектів 3501 792 387 387 387 387 387 387 387 засобами навчання та обладнанням предметних
кабінетів (фізики, математики, хімії, біології, географії, історії
та правознавства, кабінетів початкових класів, інформатики,
трудового навчання)
-"- -"- 3,6 0,8 0,4 0,4 0,4 0,4 0,4 0,4 0,4
-"- 1178 302 141 122 122 122 121 121 127 наочно-дидактичними матеріалами та обладнанням
для навчання дітей з ураженнями органів зору та слуху
-"- -"- 1,22 0,31 0,15 0,13 0,13 0,13 0,12 0,12 0,13
6) оснащення меблями, пристосованими для навчання
дітей з ураженнями опорно-рухового апарату:
кількість закладів 126 28 14 14 14 14 14 14 14 закладів дошкільної освіти МОН державний бюджет 12,6 2,8 1,4 1,4 1,4 1,4 1,4 1,4 1,4
-"- 2070 460 230 230 230 230 230 230 230 закладів загальної середньої освіти -"- -"- 207 46 23 23 23 23 23 23 23
Разом за розділом XII -"- 362,13 73,43 34,92 34,7 40,58 41,88 44,07 45,57 46,98
ХIII. Здоров’я (стаття 25 Конвенції про права осіб з інвалідністю
)
1. Удосконалення законодавства 1) розроблення та подання в установленому порядку
Кабінетові Міністрів України:
кількість нормативно-правових актів 1 1 проекту закону щодо внесення змін до Закону України "Про психіатричну допомогу"
щодо концептуальних положень стосовно здійснення медичного та соціального супроводу
осіб з інвалідністю з розумовою відсталістю та психічними
розладами
МОЗ Мінсоцполітики
-"- 1 1 положення про порядок, умови та критерії
встановлення інвалідності дітям лікарсько-консультативними
комісіями лікувально-профілактичних закладів
МОЗ
кількість нормативно-правових актів 1 1 заходів щодо забезпечення медико-соціальних
експертних комісій належними матеріально-технічною базою, доступом
до Інтернету, кадрами тощо
МОЗ Мінсоцполітики державний бюджет 30 10 10 10
-"- 1 1 проекту акта щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. № 1317
"Питання медико-соціальної експертизи" (Офіційний вісник України, 2009 р., № 95, ст. 3265) з метою приведення її у відповідність із Законом України від 22 грудня 2011 р. № 4213-VI
"Про внесення змін до деяких законів України щодо прав
інвалідів"
-"-
-"- 1 1 проекту акта щодо внесення змін до Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 р. № 757 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 39, ст. 1547), з метою приведення його у відповідність із Законом України від 22 грудня 2011 р. № 4213-VI
"Про внесення змін до деяких законів України щодо прав
інвалідів"
-"-
кількість нормативно-правових актів 1 1 проекту акта щодо внесення змін до Порядку забезпечення осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю технічними та іншими засобами
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. № 1301 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 94, ст. 3210)
МОЗ Мінсоцполітики
2) розроблення та внесення змін до актів МОЗ
щодо:
-"- 3 3 усунення надмірних протипоказань для осіб з
онкологічними захворюваннями, психічними розладами та розумовою
відсталістю для направлення їх до санаторно-курортних, навчальних,
реабілітаційних та інших закладів і установ
МОЗ
МОН Мінсоцполітики
-"- 2 1 1 встановлення груп інвалідності -"-
-"- 1 1 переліків закладів охорони здоров’я, лікарських,
провізорських посад та посад молодших спеціалістів з фармацевтичною
освітою у закладах охорони здоров’я з урахуванням нової посади
"ерготерапевт"
МОЗ
кількість нормативно-правових актів 1 1 форм індивідуальної програми реабілітації особи з
інвалідністю, дитини з інвалідністю та порядку їх складення
МОЗ
-"- 1 1 3) розроблення та внесення змін до переліку
медичних показань, що дають право на одержання державної соціальної
допомоги на дітей з інвалідністю віком до 16 років
МОЗ Мінсоцполітики Мінфін
кількість стандартів 1 1 4) розроблення та затвердження державних
санітарних норм для міні-харчоблоків установ та закладів, що
надають реабілітаційні та соціальні послуги та призначені для 8-16
відвідувачів
МОЗ Національна академія медичних наук державний бюджет 0,15 0,15
кількість документів 1 1 5) опрацювання питання щодо створення нових або
облаштування існуючих державних закладів оздоровлення та відпочинку
для надання послуг із реабілітації та санаторно-курортного
лікування дітей з обмеженими фізичними можливостями, у тому числі
тих, які перебувають у дитячих будинках-інтернатах
МОЗ Мінсоцполітики
Разом за розділом XIII -"- 30,15 10,15 10 10

................
Перейти до повного тексту