- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 серпня 1993 р. N 648 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 63 від 21.01.98 )
Про соціальні служби для молоді
1. Затвердити Типове положення про соціальні служби для молоді, що додається.
2. Міністерству у справах молоді і спорту, Раді Міністрів Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, виконкомам місцевих Рад народних депутатів здійснити необхідну роботу щодо створення та розвитку соціальних служб для молоді.
3. Міністерству праці за погодженням з Міністерством фінансів затвердити умови оплати праці працівників соціальних служб для молоді, поширивши на них умови оплати праці працівників державної служби зайнятості.
Прем'єр-міністр України Перший заступник Міністра Кабінету Міністрів України | Л. КУЧМА В. НЕСМІХ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 серпня 1993 р. N 648
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про соціальні служби для молоді
1. Соціальні служби для молоді - це спеціальні заклади, які надають соціальні послуги та соціальну допомогу молоді віком від 15 до 28 років.
Соціальні служби для молоді об'єднують центри, які здійснюють комплексне соціальне обслуговування молоді, та спеціалізовані соціальні заклади, а саме: притулки для тимчасового перебування неповнолітніх, агентства й бюро сприяння зайнятості молоді, яка навчається, та інші.
Соціальні служби для молоді надають послуги та допомогу молоді у найважливіших сферах її життєдіяльності незалежно від національності, походження, соціального статусу, місця проживання, роботи, навчання, політичних поглядів і релігійних переконань. Соціальні послуги надаються молоді, як правило, безкоштовно.
2. Центри соціальних служб для молоді, спеціалізовані соціальні заклади утворюються:
Український державний центр соціальних служб для молоді - Міністерством у справах молоді і спорту;
республіканський (Республіки Крим), обласні, Київський та Севастопольський міські центри - відповідно Радою Міністрів Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями за погодженням з Міністерством у справах молоді і спорту;
міські, районні центри - за рішенням відповідних державних адміністрацій або виконкомів місцевих Рад народних депутатів;
спеціалізовані соціальні заклади для молоді - в порядку, встановленому державними адміністраціями або виконкомами місцевих Рад народних депутатів.
Центри соціальних служб для молоді та спеціалізовані соціальні заклади для молоді є юридичними особами, мають печатку, бюджетний та позабюджетний рахунки в банках.
3. Центри соціальних служб для молоді підпорядковуються:
Український державний центр - Міністерству у справах молоді і спорту;
республіканський (Республіки Крим), обласні, Київський та Севастопольський міські центри - відповідно органам управління у справах молоді Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (з питань оперативного управління) та Українському державному центру (з організаційно-методичних питань);
міські, районні центри - відповідно органам управління у справах молоді державних адміністрацій та виконкомам місцевих Рад народних депутатів (з питань оперативного управління) і вищестоящим центрам соціальних служб для молоді (з організаційно-методичних питань);
спеціалізовані соціальні заклади для молоді - організаціям, які їх утворили (з питань оперативного управління), та центрам соціальних служб для молоді відповідного рівня (з організаційно- методичних питань).
4. Діяльність соціальних служб для молоді фінансується за рахунок державного та місцевих бюджетів, державних молодіжних фондів, а також з інших джерел.
Український державний центр соціальних служб для молоді фінансується за рахунок коштів державного бюджету, виділених Міністерству у справах молоді і спорту, цільових надходжень від державних молодіжних фондів, а також з інших джерел.
Республіканський (Республіки Крим), обласні, Київський та Севастопольський міські центри соціальних служб для молоді фінансуються за рахунок відповідних бюджетів, надходжень від державних молодіжних фондів, а також Українським державним центром соціальних служб для молоді на договірній основі.
Міські, районні центри соціальних служб для молоді фінансуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів, надходжень від державних молодіжних фондів, а також коштів, що виділяються вищестоящими центрами соціальних служб для молоді на договірній основі.
Спеціалізовані соціальні служби для молоді фінансуються організаціями-засновниками.
Порядок та умови фінансування центрів соціальних служб для молоді встановлюються Міністерством фінансів за поданням Міністерства у справах молоді і спорту.
Умови оплати праці працівників соціальних служб для молоді затверджуються Міністерством праці за погодженням з Міністерством фінансів.
5. Основними завданнями соціальних служб для молоді є:
реалізація державної молодіжної політики щодо соціального становлення та розвитку молоді;
подання інформаційної, правової, психолого-педагогічної, медичної та інших форм допомоги молоді;
проведення необхідних заходів з метою попередження та подолання негативних явищ у молодіжному середовищі;
здійснення соціальної опіки окремих категорій молоді, зокрема інвалідів і сиріт;
встановлення та зміцнення зв'язків з соціальними службами для молоді за кордоном, інтеграція в міжнародну систему соціальної роботи з молоддю.
6. Відповідно до покладених завдань соціальні служби для молоді здійснюють такі функції:
розробляють і реалізують разом з органами державного управління у справах молоді програми соціального обслуговування та соціальної допомоги молоді;
інформують молодь з питань праці, навчання, дозвілля та відпочинку, діяльності соціальних служб;
проводять юридичне консультування з питань молодіжного законодавства, прав і обов'язків молодих людей в різних сферах їх життєдіяльності;
представляють інтереси молодих людей при розгляді на підприємствах, в установах і організаціях питань, що стосуються реалізації прав молоді; в разі необхідності у встановленому порядку оскаржують у суді неправомірні рішення державних або громадських органів, дії посадових осіб щодо молодих громадян;
створюють "телефон довіри", проводять соціально-психологічне консультування, психокорекцію та психотренінг з підлітками, молоддю та молодими сім'ями;
................Перейти до повного тексту