1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 13 травня 2025 р. № 549
Київ
Деякі питання функціонування інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр"
Відповідно до частини шостої статті 8 Закону України "Про інформаційно-комунікаційну систему "Державний аграрний реєстр", статті 2-2 Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок ведення та адміністрування інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр";
Порядок ведення та адміністрування Державного реєстру виробників сільськогосподарської продукції;
перелік інформації підсистем (розділів) інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр";
перелік відомостей Державного реєстру виробників сільськогосподарської продукції.
2. Установити, що:
у період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", в Державному аграрному реєстрі мають право реєструватися суб’єкти агропромислового комплексу з метою подання звернень щодо визначення їх критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період відповідно до Критеріїв та порядку, за якими здійснюється визначення підприємств, установ та організацій, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, а також критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2023 р. № 76 "Деякі питання реалізації положень Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час" (Офіційний вісник України, 2023 р., № 15, ст. 940; 2024 р., № 57, ст. 3356), та набувають статусу користувача Державного аграрного реєстру;
до набрання чинності Законом України "Про державне регулювання сфери захисту рослин" повідомлення про застосування засобів захисту рослин, передбачене частиною другою статті 37 Закону України "Про бджільництво", може здійснюватись з використанням інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр".
3. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 75


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 травня 2025 р. № 549
ПОРЯДОК
ведення та адміністрування інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр"
1. Цей Порядок визначає правові та організаційні основи ведення та адміністрування інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр" (далі - Державний аграрний реєстр).
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
реєстрація - комплекс дій, спрямованих на внесення до Державного аграрного реєстру в електронній формі інформації про користувачів та третіх осіб, передбаченої пунктом 1 переліку інформації підсистем (розділів) інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2025 р. № 549 (далі - перелік);
обробка інформації - виконання однієї або кількох операцій, зокрема збирання, введення, записування, перетворення, зміна, зчитування, зберігання, знищення, реєстрація, приймання, отримання, передавання даних, які здійснюються у Державному аграрному реєстрі за допомогою технічних і програмних засобів, включаючи обмін каналами передачі даних;
особистий електронний кабінет - персоніфікована веб-сторінка (програмний інтерфейс) у Державному аграрному реєстрі авторизованого користувача даного реєстру, що пройшов електронну ідентифікацію та автентифікацію, призначена для забезпечення можливості створення, перегляду, обміну інформацією та документами у Державному аграрному реєстрі.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про інформаційно-комунікаційну систему "Державний аграрний реєстр" (далі - Закон), Законах України "Про державну підтримку сільського господарства України", "Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою", "Про публічні електронні реєстри", "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", "Про адміністративну процедуру".
3. Публічна інформація з Державного аграрного реєстру у формі відкритих даних підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
4. Державний аграрний реєстр складається із модулів загальної системи та функціональних підсистем (розділів). Модулі загальної системи та функціональних підсистем (розділів) можуть взаємодіяти між собою та з іншими базами даних, реєстрами та/або кадастрами та їх окремими підсистемами (розділами).
Модулі загальної системи включають програмно-технічний комплекс, що забезпечує функціонування Державного аграрного реєстру, сервери та електронне комунікаційне обладнання, а також підсистеми (розділи) із спеціальними функціями, зокрема веб-портал Державного аграрного реєстру, особисті електронні кабінети, електронний кабінет адміністратора Державного аграрного реєстру, підсистему ідентифікації користувачів, підсистему подання заявок на державну підтримку, підтримку за рахунок коштів місцевих бюджетів, міжнародної технічної допомоги, грантів у сільському господарстві чи іншу допомогу (підтримку) (далі - підтримка), підсистему перевірки заявок на надання підтримки та здійснення контролю відповідності заявників критеріям програм підтримки, підсистему надсилання інформаційних повідомлень користувачам та інші підсистеми, що забезпечують функціонування Державного аграрного реєстру.
Функціональними підсистемами (розділами) Державного аграрного реєстру є Державний реєстр виробників сільськогосподарської продукції та інші підсистеми, визначені та створені в процесі функціонування Державного аграрного реєстру, які передбачені законодавством.
5. Доступ до Державного аграрного реєстру забезпечується цілодобово сім днів на тиждень через веб-портал Державного аграрного реєстру. Користування веб-порталом Державного аграрного реєстру здійснюється на безоплатній основі цілодобово, крім випадків проведення модернізації або планових і позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних з усуненням технічних та/або методологічних недоліків чи технічного збою в роботі.
Строк внесення інформації до Державного аграрного реєстру публічними реєстраторами повинен становити не більше п’яти робочих днів з дня отримання ними реєстрових даних (реєстрової інформації), що підлягає внесенню до Державного аграрного реєстру.
6. Публічний реєстратор має право:
отримувати доступ до даних, необхідних для виконання своїх функцій, у межах, визначених законодавством;
ініціювати оновлення або виправлення помилок у даних, що були внесені до Державного аграрного реєстру, за погодженням із відповідним користувачем Державного аграрного реєстру.
Публічний реєстратор зобов’язаний:
забезпечувати своєчасне та точне внесення інформації до Державного аграрного реєстру у строк, визначений пунктом 5 цього Порядку;
дотримуватися вимог Закону України "Про публічні електронні реєстри" та цього Порядку щодо обробки, зберігання та захисту інформації;
гарантувати конфіденційність та захист персональних даних, отриманих у процесі реєстраційної діяльності;
повідомляти адміністратору та технічному адміністратору Державного аграрного реєстру про виявлені технічні збої чи інші обставини, що перешкоджають виконанню обов’язків публічного реєстратора.
7. Користувачі Державного аграрного реєстру мають право:
безоплатно користуватися особистим електронним кабінетом для внесення, перегляду та оновлення власних даних;
отримувати витяги з Державного аграрного реєстру та доступ до реєстраційної інформації, яка стосується їх діяльності;
подавати заявки на участь у програмах підтримки, доступних через Державний аграрний реєстр;
звертатися до адміністратора та технічного адміністратора Державного аграрного реєстру для отримання консультацій та виправлення технічних помилок.
Користувачі Державного аграрного реєстру зобов’язані:
надавати достовірну інформацію під час реєстрації та оновлення даних;
своєчасно оновлювати інформацію у разі змін, що стосуються їх діяльності чи статусу (внесення відповідних відомостей самостійно);
дотримуватись вимог Закону та умов цього Порядку під час користування Державним аграрним реєстром;
забезпечувати належний рівень безпеки даних для входу до особистого електронного кабінету з метою запобігання несанкціонованому доступу інших осіб до Державного аграрного реєстру.
8. Обробка та захист інформації у Державному аграрному реєстрі здійснюються відповідно до вимог Законів України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах" та "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України". Обробка інформації, що належить до персональних даних, у Державному аграрному реєстрі, а також її зберігання здійснюються відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
9. Фінансовими джерелами створення програмно-технічних засобів Державного аграрного реєстру та забезпечення його функціонування є кошти державного бюджету, міжнародна технічна допомога та інші джерела, не заборонені законом.
10. Державний аграрний реєстр забезпечує:
реєстрацію в Державному аграрному реєстрі та створення особистого електронного кабінету;
доступ користувачів до інформації Державного аграрного реєстру, отриманої шляхом електронної інформаційної взаємодії Державного аграрного реєстру з іншими реєстрами, а також до даних, створених користувачами в процесі користування Державним аграрним реєстром;
надсилання автоматичних сповіщень користувачам Державного аграрного реєстру про доступні програми підтримки, про прийняте рішення за результатами розгляду заявки на підтримку;
створення заявок на підтримку в межах програм підтримки, редагування заявок за запитом третіх осіб;
формування та завантаження витягу про реєстрацію у Державному аграрному реєстрі на запит користувача;
налаштування та проведення опитувань серед користувачів Державного аграрного реєстру;
доступ до аналітичної (моніторингової) інформації, що стосується користування Державним аграрним реєстром, програм підтримки, що впроваджуються з використанням Державного аграрного реєстру, та будь-якої іншої інформації, що міститься в Державному аграрному реєстрі, за винятком інформації, що належить до конфіденційної, та/або інформації з обмеженим доступом;
надсилання автоматичних сповіщень користувачам Державного аграрного реєстру у разі виявлення невідповідностей або неточностей у їх персональних даних та іншій інформації, що стосується їх діяльності або прав, що включають опис виявленої невідповідності, інструкції щодо можливих дій, які користувач Державного аграрного реєстру може вжити для усунення виявлених проблем, рекомендації щодо виправлення даних (якщо це можливо);
зворотний зв’язок від користувачів Державного аграрного реєстру щодо виявлених технічних проблем та запиту стосовно розширення функцій адміністратором, що дозволить оперативно реагувати на потреби користувачів Державного аграрного реєстру та вдосконалювати функціональні можливості Державного аграрного реєстру;
оприлюднення інформації про суб’єктів, які фактично отримали підтримку з урахуванням обмежень, встановлених законодавством.
11. Держатель, адміністратор та технічний адміністратор Державного аграрного реєстру визначаються відповідно до статті 8 Закону.
Адміністратор Державного аграрного реєстру:
здійснює заходи із впровадження, ведення та адміністрування Державного аграрного реєстру та підсистем, що є його складовими частинами;
здійснює технічні і технологічні заходи щодо забезпечення роботи Державного аграрного реєстру та підсистем, що є його складовими частинами, хостингу;
забезпечує збереження та захист реєстрових даних, що містяться в Державному аграрному реєстрі, та підсистем, що є його складовими частинами;
забезпечує технічну взаємодію Державного аграрного реєстру з іншими інформаційно-комунікаційними системами (реєстрами, базами даних тощо) відповідно до законодавства;
визначає вимоги до захисту інформації в Державному аграрному реєстрі та його підсистемах з дотриманням нормативно-правових актів у сфері захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах;
здійснює заходи з верифікації відомостей про суб’єктів Державного аграрного реєстру та має право подавати органам державної влади та органам місцевого самоврядування запити щодо верифікації інформації, зазначеної такими суб’єктами;
погоджує оприлюднення програм підтримки, надання якої здійснюватиметься за допомогою програмних засобів ведення Державного аграрного реєстру;
формує організаційно-методичне, інформаційне забезпечення формування та ведення Державного аграрного реєстру, надає інформаційно-консультаційну допомогу;
здійснює заходи з електронної ідентифікації та автентифікації користувачів, розмежування функцій і прав доступу до Державного аграрного реєстру.
12. Для здійснення реєстрації з метою набуття статусу користувача Державного аграрного реєстру особи проходять електронну ідентифікацію та автентифікацію за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації (з використанням засобів електронної ідентифікації з високим або середнім рівнем довіри).
Після завершення реєстрації такі особи набувають статусу користувача Державного аграрного реєстру та відомості про відповідного користувача, передбачені пунктом 1 переліку, підлягають автоматичному завантаженню до особистого електронного кабінету.
13. Виробники сільськогосподарської продукції, організації водокористувачів, суб’єкти агропромислового комплексу набувають статусу суб’єкта Державного аграрного реєстру та отримують доступ до особистого електронного кабінету з дати реєстрації в Державному аграрному реєстрі.
14. Реєстрація користувачів у Державному аграрному реєстрі здійснюється на безоплатній основі. Реєстрація третіх осіб (крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування) здійснюється на підставі договору третьої особи з адміністратором Державного аграрного реєстру.
15. Адміністратор Державного аграрного реєстру може делегувати функції з надання інформаційно-консультаційної допомоги, пов’язаної з внесенням інформації до Державного аграрного реєстру, третім особам.
16. Після реєстрації програмними засобами ведення Державного аграрного реєстру створюється особистий електронний кабінет користувача як загальної системи або її відповідної функціональної підсистеми (розділу). Вхід до особистого електронного кабінету здійснюється шляхом автентифікації користувача.
17. Особистий електронний кабінет містить відповідні відомості про користувача та забезпечує такі можливості:
подання електронних документів та їх зберігання;
отримання інформаційних повідомлень щодо результатів розгляду поданих електронних заяв та документів, інших інформаційних повідомлень від адміністратора Державного аграрного реєстру та третіх осіб;
забезпечення електронної інформаційної взаємодії користувача з адміністратором Державного аграрного реєстру (за потреби);
виконання інших функцій, необхідних для розгляду та обробки заявок, адміністрування яких здійснюється через Державний аграрний реєстр, а також іншої інформації.
18. Через особистий електронний кабінет виробника сільськогосподарської продукції додатково забезпечуються такі можливості:
подання заявок на отримання підтримки виробникам сільськогосподарської продукції, не забороненої законодавством;
доступ до інформації про доступні види (програми) підтримки виробникам сільськогосподарської продукції, не забороненої законодавством.
19. У разі припинення юридичної особи, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, смерті фізичної особи, які є користувачами Державного аграрного реєстру, їх особистий електронний кабінет (обліковий запис) може бути деактивовано за рішенням адміністратора Державного аграрного реєстру на підставі відомостей, отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії відповідними базами даних та реєстрами. Відомості деактивованого облікового запису підлягають відокремленому зберіганню, доступ до таких відомостей має адміністратор Державного аграрного реєстру.
20. Витяг з Державного аграрного реєстру формується та автоматично генерується в електронній формі засобами ведення Державного аграрного реєстру на дату здійснення запиту.
21. Витяг з Державного аграрного реєстру повинен містити дату його формування, а також унікальний номер документа та/або QR-код для підтвердження достовірності даних, який генерується автоматично, а також запитувану інформацію про суб’єкта Державного аграрного реєстру, передбачену пунктом 1 переліку.
22. Витяг з Державного аграрного реєстру формується на запит суб’єкта Державного аграрного реєстру, поданий через особистий електронний кабінет, або третьої особи щодо реєстрової інформації про суб’єктів за згодою таких суб’єктів.
23. Аналітична (моніторингова) інформація з Державного аграрного реєстру формується в електронній формі засобами ведення Державного аграрного реєстру на певну дату на основі узагальнених даних про відповідних користувачів Державного аграрного реєстру у формі аналітичних звітів та/або статистичних зведень.
24. Доступ до аналітичних звітів та/або статистичних зведень забезпечується через веб-портал Державного аграрного реєстру для загального користування або надається третім особам в обсязі, що визначається договором про інформаційну взаємодію третьої особи з адміністратором Державного аграрного реєстру, або на запит інших осіб у випадках, передбачених законодавством.
У разі формування запиту на отримання аналітичної (моніторингової) інформації заявник повинен обґрунтувати мету отримання аналітичної (моніторингової) інформації.
25. Набори реєстрових даних формуються як структуровані дані, що містять відомості про суб’єктів, зареєстрованих у Державному аграрному реєстрі, з урахуванням відомостей відповідної функціональної підсистеми (розділу) Державного аграрного реєстру, з якої вони формуються.
Реєстрові дані, які підлягають оприлюдненню відповідно до Закону, формуються в електронній формі та розміщуються на веб-порталі Державного аграрного реєстру у відкритому доступі або надаються на запит у порядку та на підставах, визначених законодавством.
26. Оновлення наборів даних здійснюється не рідше одного разу на квартал. Для забезпечення актуалізації наборів даних компетентний орган має право невідкладно їх оновлювати.
27. Надання витягів з Державного аграрного реєстру, формування аналітичної інформації (моніторингової) та наборів даних здійснюється з урахуванням положень про захист персональних даних. Доступ до персональної інформації надається виключно особам, які мають законне право на отримання таких даних відповідно до законодавства.
28. З метою сприяння прозорості публічна інформація з Державного аграрного реєстру, що не містить персональних даних, може бути доступною для перегляду та завантаження через веб-портал Державного аграрного реєстру.
29. Електронна інформаційна взаємодія Державного аграрного реєстру з іншими електронними інформаційними ресурсами здійснюється засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта".
У разі відсутності технічної можливості передачі даних засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" електронна інформаційна взаємодія суб’єктів електронної взаємодії може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем з дотриманням вимог щодо захисту інформації відповідно до статті 8 Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".
Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 "Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів" (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216; 2023 р., № 11, ст. 721).
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 травня 2025 р. № 549
ПОРЯДОК
ведення та адміністрування Державного реєстру виробників сільськогосподарської продукції
1. Цей Порядок визначає правові та організаційні основи ведення та адміністрування Державного реєстру виробників сільськогосподарської продукції (далі - Реєстр).
2. Терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про державну підтримку сільського господарства України" (далі - Закон), Законах України "Про інформаційно-комунікаційну систему "Державний аграрний реєстр", "Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою", "Про банки і банківську діяльність", "Про аграрні розписки", "Про аграрні ноти", "Про публічні електронні реєстри", "Про стимулювання розвитку вітчизняного машинобудування для агропромислового комплексу", "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".
3. Держателем, адміністратором Реєстру та володільцем інформації Реєстру є Мінагрополітики. Власником Реєстру є держава в особі Мінагрополітики. Майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму, що забезпечує діяльність Реєстру, та компіляції даних Реєстру належать державі в особі Мінагрополітики, якщо інше не передбачене Законом.
4. Придбання товарів, робіт і послуг, пов’язаних із створенням, функціонуванням та підтримкою Реєстру, здійснюється у порядку, визначеному Законом.
Фінансовими джерелами створення програмно-технічних засобів Реєстру та забезпечення його функціонування є кошти державного бюджету, міжнародна технічна допомога та інші джерела, не заборонені законодавством.
5. Реєстр є функціональною підсистемою (розділом) інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр" (далі - Державний аграрний реєстр) та призначений для комплексного інтегрування інформації про виробників сільськогосподарської продукції, їх майнові, земельні, екологічні, трудові, фінансово-кредитні характеристики.
6. Реєстр ведеться державною мовою.
7. Ведення Реєстру здійснюється шляхом:
наповнення відомостями про виробників сільськогосподарської продукції Державного аграрного реєстру, включаючи інформацію про обсяги виробленої (вирощеної) ними сільськогосподарської продукції, частку сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік;
ведення обліку, оброблення та систематизації інформації про виробників сільськогосподарської продукції;
внесення змін до відомостей про виробників сільськогосподарської продукції для забезпечення актуальності таких відомостей;
використання інформації Реєстру, зокрема інформації, отриманої шляхом електронної інформаційної взаємодії Державного аграрного реєстру з іншими державними реєстрами, кадастрами та Реєстром аграрних нот, для адміністрування наданих виробниками сільськогосподарської продукції заявок на отримання державної підтримки, підтримки за рахунок коштів місцевих бюджетів, міжнародної технічної допомоги чи іншої допомоги виробникам сільськогосподарської продукції, не забороненої законом (далі - підтримка), а також документів дозвільного характеру;
відображення відповідних актуальних відомостей у Реєстрі в порядку електронної інформаційної взаємодії Державного аграрного реєстру з іншими державними реєстрами, кадастрами та Реєстром аграрних нот, а також іншими електронними інформаційними ресурсами або системами;
адміністрування заявок на отримання підтримки (далі - заявка), а також документів дозвільного характеру за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;
надання доступу до відомостей Реєстру в порядку та обсягах, передбачених цим Порядком.
8. За допомогою програмно-технічних засобів ведення Реєстру виробникам сільськогосподарської продукції надається можливість:
подання виробником сільськогосподарської продукції до уповноважених відповідно до законодавства суб’єктів відповідних електронних запитів та документів щодо виправлення помилок у відомостях державних баз даних, державних кадастрах та реєстрах у порядку електронної інформаційної взаємодії;
подання і обробки заявок та інших документів, зокрема з метою отримання підтримки відповідно до Законів України "Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні" та "Про Фонд часткового гарантування кредитів у сільському господарстві", та доступу до відомостей Реєстру з боку третіх осіб, залучених до надання такої підтримки, на строк до прийняття рішення за відповідною заявкою та протягом усього періоду надання відповідного виду підтримки (реалізації відповідної програми).
9. Адміністратор Реєстру здійснює заходи, пов’язані із створенням, веденням, функціонуванням та адмініструванням Реєстру, зокрема:
визначає вимоги до захисту інформації в Реєстрі з дотриманням нормативно-правових актів у сфері захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах;
забезпечує збереження та захист реєстрових даних;
здійснює заходи з верифікації відомостей про виробників сільськогосподарської продукції та за потреби подає органам державної влади та органам місцевого самоврядування запити щодо верифікації інформації, зазначеної такими виробниками;
погоджує оприлюднення програм підтримки, надання якої здійснюватиметься за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;
здійснює заходи з електронної ідентифікації та автентифікації користувачів.
10. Надання інформації, відомостей або інших персональних даних, що містяться у Реєстрі, здійснюється з дотриманням вимог Законів України "Про захист персональних даних", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах" та інших законодавчих актів, що регулюють відповідні правовідносини.
11. У порядку електронної інформаційної взаємодії (за наявності такої взаємодії) автоматично до Реєстру вносяться (завантажуються) такі наявні відомості щодо виробників сільськогосподарської продукції:
про види діяльності виробника сільськогосподарської продукції, про дату державної реєстрації створення юридичної особи, дату державної реєстрації фізичної особи - підприємця в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про місцезнаходження юридичної особи, про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, про перебування виробника сільськогосподарської продукції у процесі припинення, зокрема про ліквідатора, ліквідаційну комісію, про перебування виробника сільськогосподарської продукції у процедурах банкрутства (неплатоспроможності), про розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією або керуючого реалізацією, та інші відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, - в порядку електронної інформаційної взаємодії Реєстру з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
про земельні ділянки виробника сільськогосподарської продукції (кадастровий номер, площа, межі земельної ділянки у векторному вигляді, цільове призначення, нормативна грошова оцінка із зазначенням дати її проведення, речове право на земельну ділянку, дата виникнення та строк дії речового права на земельну ділянку, наявність обтяжень такого права та інша інформація, зокрема про нерухоме майно, об’єкти незавершеного будівництва, майбутні об’єкти нерухомості, що міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Державному земельному кадастрі та інших державних базах даних, результати дистанційного зондування щодо вирощуваних сільськогосподарських культур за даними Державного картографо-геодезичного фонду України згідно з технічними вимогами, що визначаються Мінагрополітики) - в порядку електронної інформаційної взаємодії відповідних державних баз даних, Реєстру з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Державним земельним кадастром;
про ідентифікованих тварин виробника сільськогосподарської продукції (ідентифікаційний номер у межах одного виду тварин, дані про господарство, в якому тварину було ідентифіковано, кількість; дата народження, стать, стан здоров’я тварини, дані про загибель, падіж, забій; інша інформація, що міститься в Єдиному державному реєстрі тварин) - в порядку електронної інформаційної взаємодії Реєстру з Єдиним державним реєстром тварин;
про аграрні розписки (вид сільськогосподарської продукції, яку боржник зобов’язаний поставити відповідно до товарної аграрної розписки, її кількість та якість; формула розрахунку розміру грошового зобов’язання боржника, кількості та родових ознак сільськогосподарської продукції, що є невід’ємною частиною такої формули відповідно до фінансової аграрної розписки; строк; предмет застави та інша інформація, що міститься у Реєстрі аграрних розписок), які видані виробником сільськогосподарської продукції або іншою особою, якщо забезпеченням виконання відповідної аграрної розписки є майбутній врожай, який вирощується на земельній ділянці, що належить виробнику сільськогосподарської продукції на праві власності або іншому речовому праві, - в порядку електронної інформаційної взаємодії Реєстру з Реєстром аграрних розписок;
про аграрні ноти (інформація про факт видачі, факт внесення змін до інформації про видану аграрну ноту, факт конвертації товарної аграрної ноти у фінансову аграрну ноту (основну та виконавчу її частини), факт видачі спеціальної виписки з Реєстру аграрних нот щодо аграрної ноти, про припинення зобов’язання за аграрною нотою (повністю або частково), які видані виробником сільськогосподарської продукції або іншою особою, якщо забезпеченням виконання відповідної аграрної ноти є майбутня сільськогосподарська продукція, яка вирощується, збирається, виробляється, переробляється, зберігається та/або утримується на земельній ділянці сільськогосподарського призначення, що належить виробнику сільськогосподарської продукції на праві власності або користування, - в порядку електронної інформаційної взаємодії Державного аграрного реєстру з Реєстром аграрних нот;

................
Перейти до повного тексту