- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Закон України
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, № 48, ст.296)
( Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 134-XIV від 30.09.98, ВВР, 1998, № 45, ст.272
№ 998-XIV від 16.07.99, ВВР, 1999, № 41, ст.373
№ 1709-III від 11.05.2000, ВВР, 2000, № 32, ст.257
№ 2680-III від 13.09.2001, ВВР, 2002, № 2, ст.5
№ 762-IV від 15.05.2003, ВВР, 2003, № 30, ст.247 )
( В редакції Закону
№ 2461-IV від 03.03.2005, ВВР, 2005, № 16, ст.265 )
( Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 3317-IV від 12.01.2006, ВВР, 2006, № 18, ст.155
№ 1573-VI від 25.06.2009, ВВР, 2010, № 1, ст.7
№ 1722-VI від 17.11.2009, ВВР, 2010, № 8, ст.52
№ 2388-VI від 01.07.2010, ВВР, 2010, № 37, ст.496
№ 2850-VI від 22.12.2010, ВВР, 2011, № 28, ст.252
№ 4311-VI від 12.01.2012, ВВР, 2012, № 39, ст.461
№ 409-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 20-21, ст.715
№ 721-VII від 16.01.2014, ВВР, 2014, № 22, ст.801 - втратив чинність на підставі Закону
№ 732-VII від 28.01.2014, ВВР, 2014, № 22, ст.811
№ 767-VII від 23.02.2014, ВВР, 2014, № 17, ст.593
№ 1170-VII від 27.03.2014, ВВР, 2014, № 22, ст.816
№ 1222-VII від 17.04.2014, ВВР, 2014, № 26, ст.895
№ 271-VIII від 19.03.2015, ВВР, 2015, № 23, ст.159
№ 674-VIII від 03.09.2015, ВВР, 2015, № 45, ст.409
№ 889-VIII від 10.12.2015, ВВР, 2016, № 4, ст.43
№ 917-VIII від 24.12.2015, ВВР, 2016, № 3, ст.34
№ 1421-VIII від 16.06.2016, ВВР, 2016, № 31, ст.547
№ 2210-VIII від 16.11.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.38
№ 2244-VIII від 07.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.42
№ 2415-VIII від 15.05.2018, ВВР, 2018, № 32, ст.242
№ 2704-VIII від 25.04.2019, ВВР, 2019, № 21, ст.81
№ 117-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 43, ст.250
№ 138-IX від 02.10.2019, ВВР, 2019, № 44, ст.279
№ 720-IX від 17.06.2020, ВВР, 2020, № 47, ст.408
№ 1089-IX від 16.12.2020
№ 1556-IX від 17.06.2021, ВВР, 2021, № 35, ст.295
№ 1780-IX від 23.09.2021, ВВР, 2021, № 51, ст.421
№ 1928-IX від 02.12.2021
№ 2534-IX від 16.08.2022 )
Цей Закон визначає правові засади діяльності Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада) як конституційного, постійно діючого, колегіального, наглядового та регулюючого державного органу в галузі телерадіомовлення.
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Статус Національної ради
1. Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.
Національна рада прирівнюється до першого рівня державних органів, визначених
Законом України "Про державну службу".
2. Національна рада є юридичною особою, має печатку із своїм найменуванням та зображенням Державного Герба України.
Стаття 2. Законодавство України про Національну раду
Стаття 3. Принципи діяльності Національної ради
1. Діяльність Національної ради ґрунтується на принципах законності, незалежності, об’єктивності, прозорості, доступності для громадськості, врахування культурної, ідеологічної та політичної багатоманітності в суспільстві, врахування загальновизнаних міжнародних норм та стандартів у галузі телерадіомовлення, повноти і всебічного розгляду питань та обґрунтованості прийнятих рішень.
2. Національна рада не може делегувати свої повноваження третім особам. Член Національної ради не може одноосібно здійснювати функції, покладені на Національну раду.
Розділ II
СКЛАД НАЦІОНАЛЬНОЇ РАДИ ТА ПОРЯДОК ЇЇ ФОРМУВАННЯ
Стаття 4. Склад Національної ради
1. Національна рада складається з восьми осіб. З них чотири члени Національної ради призначаються Верховною Радою України і чотири члени Національної ради призначаються Президентом України.
2. Національна рада є повноважною при призначенні не менше шести її членів.
3. Повноваження члена Національної ради починаються з дня його призначення і тривають п’ять років, за винятком випадків, передбачених цим Законом.
4. Одна і та сама особа може бути повторно призначена членом Національної ради лише один раз.
Стаття 5. Призначення членів Національної ради Верховною Радою України
1. Верховна Рада України призначає членів Національної ради на вакантні посади на альтернативній основі.
2. Вакантними вважаються всі посади членів Національної ради, повноваження яких припинені постановою Верховної Ради України або достроково припинені з підстав, передбачених цим Законом. Не вважається вакантною посада члена Національної ради, якщо його повноваження припинені в останній день строку подання пропозицій щодо кандидатур, передбаченого частиною четвертою цієї статті, або після закінчення такого строку.
3. Верховна Рада України призначає нового члена (членів) Національної ради протягом шести місяців з дня закінчення строку повноважень члена (членів) Національної ради, призначеного (призначених) Верховною Радою України. Член Національної ради продовжує виконувати обов’язки до дня призначення нового члена (членів) Національної ради Верховною Радою України, крім випадків дострокового припинення повноважень.
4. За 90 днів до дня закінчення строку повноважень члена Національної ради, призначеного Верховною Радою України, або впродовж семи днів після дострокового припинення повноважень члена Національної ради комітет Верховної Ради України, до предмета відання якого віднесені питання медійної індустрії, друкованих та електронних засобів масової інформації, державної політики у сфері інформації та інформаційної безпеки (далі - Комітет), оприлюднює на офіційному веб-сайті Верховної Ради України та у газеті "Голос України" оголошення про відбір кандидатур на посаду члена (членів) Національної ради за квотою Верховної Ради України, в якому зазначаються умови та строки проведення відбору.
Пропозиції суб’єктів права подання кандидатур, заяви та документи кандидатів на посаду члена Національної ради приймаються Комітетом упродовж 21 календарного дня з дати оприлюднення оголошення.
5. Суб’єктами права подання кандидатур на посаду члена Національної ради є депутатські фракції (депутатські групи) у Верховній Раді України та/або громадські об’єднання, творчі спілки, які активно працюють у медійній сфері не менше трьох років (організовують щонайменше двічі на рік громадські заходи щодо проблем, які існують у сфері телерадіомовлення, ініціюють публічне обговорення актуальних професійних питань, беруть активну участь у розв’язанні проблем галузі).
Депутатська фракція (депутатська група) у Верховній Раді України, громадське об’єднання, творча спілка має право подати одну кандидатуру на посаду члена Національної ради. Відокремлені підрозділи громадських об’єднань і творчих спілок, осередки зі статусом юридичних осіб реалізують право подання кандидатур виключно через організацію, яка їх утворила (заснувала).
6. Перелік документів, які подаються кандидатами, визначений частиною другою
статті 205 Регламенту Верховної Ради України та
статтею 56 Закону України "Про запобігання корупції". Інформація про кандидатів, які подали документи, за винятком інформації з обмеженим доступом, розміщується Апаратом Верховної Ради України на офіційному веб-сайті Верховної Ради України впродовж п’яти робочих днів з дня закінчення строку для подання документів, передбаченого частиною четвертою цієї статті.
За письмовою згодою кандидата на посаду члена Національної ради Апарат Верховної Ради України відповідно до вимог, передбачених
статтями 56,
57 Закону України "Про запобігання корупції", організовує проведення спеціальної перевірки, тривалість якої не може перевищувати 25 днів з дня надання кандидатом письмової згоди на проведення спеціальної перевірки.
7. Після отримання від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної служби, інформації про результати спеціальної перевірки Апарат Верховної Ради України у триденний строк передає до Комітету довідки про результати спеціальної перевірки.
Комітет упродовж 14 днів розглядає заяви кандидатів та отримані документи, попередньо обговорює запропоновані кандидатури, ухвалює рішення щодо їх відповідності кваліфікаційним та загальним вимогам, визначеним цим Законом, і вносить на розгляд Верховної Ради України відповідне подання з висновками та рекомендаціями стосовно кожної кандидатури. У разі невідповідності кандидатури вимогам цього Закону Комітет у своєму висновку зазначає підставу невідповідності та можливість чи неможливість її усунення.
8. Верховна Рада України розглядає питання про призначення членів Національної ради на пленарному засіданні, на яке запрошуються кандидати на посаду члена Національної ради. Призначення відбувається на всі вакантні посади членів Національної ради.
Призначеною на посаду члена Національної ради вважається особа, за яку подано більшість голосів народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України. Рішення про призначення на посаду члена Національної ради оформлюється постановою Верховної Ради України.
Голосування у Верховній Раді України щодо призначення на вакантні посади членів Національної ради відбувається відкрито, по кожній кандидатурі у послідовності, визначеній попереднім рейтинговим голосуванням. Голосування припиняється у разі заповнення всіх вакантних посад членів Національної ради за квотою Верховної Ради України. Решта кандидатур вважаються такими, що відхилені.
9. У разі якщо під час попереднього рейтингового голосування кілька кандидатур набрали однакову кількість голосів, черговість голосування щодо призначення кожної з них на посаду члена Національної ради визначається з урахуванням гендерного складу Національної ради станом на день голосування та з наданням переваги представнику статі, кількість представників якої є меншою. Якщо такі кандидатури є представниками однієї статі, черговість голосування щодо їх призначення визначається додатковим рейтинговим голосуванням, яке проводиться безпосередньо перед голосуванням щодо призначення членів Національної ради.
10. У разі якщо за результатами голосування Верховної Ради України необхідної кількості членів Національної ради не призначено, на ті посади, що залишилися вакантними, проводиться новий відбір кандидатур у порядку, встановленому цим Законом.
Кандидати на посаду члена Національної ради, які брали участь у попередньому відборі, мають право брати участь у повторному відборі на загальних засадах, встановлених цим Законом.
Стаття 6. Призначення членів Національної ради Президентом України
1. Президент України призначає члена (членів) Національної ради протягом одного місяця з дня припинення повноважень члена (членів) Національної ради, призначеного (призначених) Президентом України.
2. Для проведення відбору кандидатів на посаду члена (членів) Національної ради Президент України може створити конкурсну комісію.
3. Призначеною на посаду члена Національної ради Президентом України вважається особа, про призначення якої видано відповідний указ Президента України.
Стаття 7. Вимоги до члена Національної ради, його права та обов’язки
1. Членом Національної ради може бути особа, яка відповідає таким вимогам:
1) є громадянином України та проживає в Україні не менше п’яти останніх років;
2) має вищу освіту, є кваліфікованим фахівцем у галузі журналістики, права, телерадіомовлення, електронних комунікацій, має стаж постійної роботи у зазначених сферах не менше п’яти років;
3) володіє державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови.
2. Не може бути членом Національної ради особа:
1) яка має громадянство чи підданство іншої держави;
2) яка за рішенням суду визнана недієздатною або дієздатність якої обмежена;
3) яка має судимість за вчинення злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку;
4) яка за вироком суду, що набрав законної сили, позбавлена права займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави, або обіймати відповідні посади;
5) на яку поширюються приписи частин третьої і четвертої
статті 1 Закону України "Про очищення влади";
6) яка є кінцевим бенефіціарним власником, ключовим учасником чи власником істотної участі ліцензіатів відповідно до
Закону України "Про телебачення і радіомовлення".
3. Члени Національної ради працюють на постійній основі. На час виконання своїх службових обов’язків вони не можуть обіймати будь-які інші посади, у тому числі на громадських засадах, у державних та недержавних органах, організаціях, установах та на підприємствах, одержувати винагороду та разовий гонорар за іншу роботу, крім наукової, викладацької та творчої (цей виняток не поширюється на наукову та творчу діяльність у телерадіоорганізаціях).
Член Національної ради зобов’язаний упродовж одного місяця з дня призначення на посаду вийти зі складу наглядових або управлінських органів юридичних осіб, що є ліцензіатами відповідно до
Закону України "Про телебачення і радіомовлення", та звільнитися з будь-яких інших посад.
4. Член Національної ради не може мати представницького мандата. У 20-денний строк з дня призначення на посаду член Національної ради подає особисту заяву про складення повноважень депутата відповідної ради.
6. Член Національної ради зобов’язаний:
брати участь у засіданнях Національної ради;
виконувати рішення Національної ради;
здійснювати підготовку питань до розгляду Національною радою;
координувати роботу структурних підрозділів апарату Національної ради відповідно до визначеного Національною радою розподілу функціональних обов’язків.
7. Член Національної ради має право:
ознайомлюватися з документами, які надходять до Національної ради;
пропонувати для включення до порядку денного засідання Національної ради питання, що належать до її компетенції;
виступати на засіданнях Національної ради, вносити пропозиції щодо питань, які розглядаються.
8. Організацію роботи голови та членів Національної ради забезпечує патронатна служба.
Голова Національної ради має право призначити радника на громадських засадах.
Розміри посадових окладів, премій та інших виплат працівникам патронатної служби встановлюються у порядку і розмірах, визначених Кабінетом Міністрів України.
9. За членом Національної ради після закінчення строку його повноважень, а також у разі дострокового припинення повноважень за особистою заявою зберігається право на повернення на попередню посаду, а в разі неможливості цього (ліквідація підприємства, установи, організації, скорочення посади або чисельності працівників тощо) - право на зайняття іншої рівноцінної посади відповідно до вимог законодавства України за його згодою.
10. Час виконання членом Національної ради своїх повноважень зараховується до загального стажу роботи за спеціальністю.
11. Оплата праці членів Національної ради повинна забезпечувати достатні матеріальні умови для незалежного виконання ними службових обов’язків, передбачених цим Законом, стимулювати сумлінну працю та гарантувати незалежність Національної ради у своїй діяльності.
Посадовий оклад голови Національної ради становить 12 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року, першого заступника голови Національної ради - 11,5, заступника голови Національної ради та відповідального секретаря Національної ради - 11, члена Національної ради - 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року.
Членам Національної ради можуть встановлюватися наказом голови Національної ради надбавки, доплати, премії та інші виплати в межах відповідних бюджетних призначень, у порядку і розмірах, визначених Кабінетом Міністрів України. Загальний розмір премій, які може отримати голова, перший заступник голови, заступник голови, відповідальний секретар, член Національної ради за рік, не може перевищувати 30 відсотків фонду його посадового окладу за рік.
12. Членам Національної ради надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів з виплатою матеріальної допомоги на оздоровлення у розмірі середньомісячної заробітної плати.
Стаття 8. Дострокове припинення повноважень члена Національної ради
1. Повноваження члена Національної ради можуть бути достроково припинені у разі:
1) подання ним суб’єкту призначення заяви про звільнення з посади за власним бажанням з направленням копії заяви до Національної ради;
2) припинення ним громадянства України, наявності (набуття) громадянства іншої держави або виїзду на постійне місце проживання за межі України;
3) порушення обмежень та заборон, передбачених частиною третьою статті 7 цього Закону;
4) неможливості виконувати обов’язки члена Національної ради за станом здоров’я упродовж чотирьох і більше місяців підряд за наявності медичного висновку;
5) набрання законної сили рішенням суду про визнання його недієздатним або про обмеження його цивільної дієздатності, визнання безвісно відсутнім чи оголошення померлим;
6) неучасті без поважних причин у трьох засіданнях Національної ради підряд упродовж 30 робочих днів;
7) смерті;
8) прийняття відповідного рішення суб’єктом призначення за результатами розгляду звіту Національної ради;
9) порушення вимог
Закону України "Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)" у частині подання, дотримання строків подання декларації про контакти.
2. У випадку, передбаченому пунктом 1 частини першої цієї статті, рішення про дострокове припинення повноважень члена Національної ради приймає суб’єкт призначення, про що видає відповідний акт. У разі якщо суб’єкт призначення впродовж 14 днів з дня отримання заяви не видав відповідний акт, повноваження члена Національної ради вважаються достроково припиненими в останній день 14-денного строку.
3. У випадках, передбачених пунктами 2,5 частини першої цієї статті, рішення про дострокове припинення повноважень члена Національної ради приймає Національна рада за поданням голови Національної ради або трьох членів Національної ради. Це рішення може бути оскаржено до суду протягом місяця з дня його прийняття. Рішення набирає чинності з дня закінчення цього строку, а в разі його оскарження - з дня набрання законної сили рішенням суду.
4. У випадках, передбачених пунктами 3, 4, 6 частини першої цієї статті, рішення про дострокове припинення повноважень члена Національної ради приймає суд за заявою голови Національної ради або трьох членів Національної ради.
5. У випадку, передбаченому пунктом 7 частини першої цієї статті, рішення про дострокове припинення повноважень члена Національної ради не приймається. Про дану обставину Національна рада інформує суб’єкта призначення.
6. Суб’єкт призначення може ухвалити рішення про дострокове припинення повноважень призначених ним членів Національної ради за результатами розгляду звіту Національної ради та незадовільної оцінки її діяльності.
Стаття 9. Голова Національної ради
1. Голова Національної ради обирається Національною радою з числа членів Національної ради таємним голосуванням. Кандидатури на посаду голови Національної ради висуваються за поданням не менше трьох членів Національної ради. Обраним на посаду голови Національної ради вважається кандидат, за якого проголосувало не менше п’яти членів Національної ради.
2. Голова Національної ради:
організовує діяльність Національної ради;
вносить на розгляд Національної ради питання порядку денного засідання Національної ради з урахуванням пропозицій членів Національної ради;
головує на засіданнях Національної ради;
скликає засідання Національної ради;
оприлюднює щорічний звіт про діяльність Національної ради та надсилає його Верховній Раді України та Президентові України;
представляє Національну раду в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, у відносинах з фізичними та юридичними особами в Україні та за кордоном;
підписує разом з відповідальним секретарем Національної ради рішення ради та оприлюднює їх;
підписує разом з відповідальним секретарем Національної ради ліцензії, що видаються Національною радою;
має право брати участь з правом дорадчого голосу у засіданнях Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади у галузі зв’язку, інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування при розгляді цими органами питань щодо діяльності у сфері телебачення і радіомовлення;
здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та актами Національної ради, прийнятими відповідно до нього.
3. Дострокове припинення повноважень голови Національної ради відбувається:
у разі дострокового припинення його повноважень як члена Національної ради відповідно до статті 8 цього Закону;
за власним бажанням;
у разі прийняття відповідного рішення Національною радою.
4. Національна рада розглядає питання про дострокове припинення повноважень голови Національної ради за письмовим поданням не менше трьох членів Національної ради та не раніше ніж через рік після його обрання або після попереднього розгляду питання про дострокове припинення його повноважень.
5. Припинення повноважень голови Національної ради не припиняє його повноважень як члена Національної ради.
6. У разі припинення повноважень голови Національної ради обрання на цю посаду здійснюється у порядку, передбаченому частиною першою цієї статті.
7. Голова Національної ради є розпорядником бюджетних асигнувань на утримання і забезпечення діяльності Національної ради та, на підставі рішень Національної ради, позабюджетних коштів, інших коштів, що надійшли на рахунок Національної ради з джерел, не заборонених законодавством України.
Стаття 10. Перший заступник, заступник голови, відповідальний секретар Національної ради
1. Перший заступник, заступник голови та відповідальний секретар Національної ради обираються Національною радою з числа членів Національної ради шляхом таємного голосування. Кандидатура на посаду першого заступника, заступника голови та відповідального секретаря Національної ради висувається за поданням не менше трьох членів Національної ради. Обраним на відповідну посаду вважається кандидат, за обрання якого проголосувало не менше п’яти членів Національної ради.
2. Не допускається обрання відповідальним секретарем члена Національної ради, призначеного суб’єктом, що призначив члена Національної ради, який обіймає посаду голови Національної ради.
3. Перший заступник голови Національної ради виконує обов’язки голови Національної ради у разі відсутності голови Національної ради або неможливості здійснювати ним свої повноваження.
4. Заступник голови Національної ради виконує обов’язки голови Національної ради у разі відсутності голови та першого заступника голови Національної ради або неможливості здійснення ними своїх повноважень, а також виконує обов’язки відповідального секретаря у разі його відсутності або неможливості здійснення ним своїх повноважень.
5. Відповідальний секретар здійснює підготовку проекту порядку денного засідання Національної ради, візує його та здійснює керівництво підготовкою питань до розгляду, підписує разом з головою Національної ради ліцензії, які видаються Національною радою.
6. Якщо першого заступника, заступника голови, відповідального секретаря Національної ради не було обрано чи вони не можуть або відмовляються виконувати свої посадові обов’язки, Національна рада своїм рішенням доручає тимчасово виконувати ці посадові обов’язки іншим членам Національної ради.
7. Повноваження першого заступника, заступника голови та відповідального секретаря Національної ради можуть бути достроково припинені:
у разі дострокового припинення їх повноважень як членів Національної ради відповідно до статті 8 цього Закону;
за власним бажанням;
за рішенням Національної ради.
8. Національна рада розглядає питання про припинення повноважень першого заступника, заступника голови або відповідального секретаря Національної ради за письмовим поданням не менше трьох членів Національної ради.
9. Припинення повноважень першого заступника, заступника голови або відповідального секретаря не припиняє їх повноважень як членів Національної ради.
10. У разі припинення повноважень першого заступника, заступника голови чи відповідального секретаря Національної ради обрання на ці посади здійснюється у порядку, передбаченому частиною першою цієї статті.
Стаття 11. Представники Національної ради в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
1. Для забезпечення виконання повноважень Національної ради в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі призначаються представники Національної ради.
2. Представник Національної ради призначається на посаду Національною радою на конкурсній основі строком на чотири роки. Умови конкурсу затверджуються рішенням Національної ради. Представник Національної ради є працівником апарату Національної ради і виконує службові функції відповідно до штатного розпису апарату Національної ради.
3. Посада представника Національної ради відноситься до третьої категорії посад державних службовців.
4. Представник Національної ради працює на постійній основі та на час виконання своїх службових обов’язків не може обіймати будь-яку іншу посаду в державних і недержавних органах, організаціях, установах та на підприємствах, одержувати винагороди і разові гонорари за іншу роботу, крім наукової, викладацької та творчої (цей виняток не поширюється на наукову і творчу діяльність у телерадіоорганізаціях).
5. Представник Національної ради зобов’язаний протягом місяця з дня призначення на посаду вийти зі складу засновників (співзасновників) телерадіоорганізації та позбутися частки у майні телерадіоорганізації.
6. Представник Національної ради зобов’язаний не пізніше 10 днів з дня призначення на посаду скласти представницький мандат.
7. Представник Національної ради зобов’язаний здійснювати:
нагляд за дотриманням ліцензіатами умов ліцензії;
нагляд за виконанням ліцензіатами ліцензійних умов та умов ліцензії;
моніторинг телерадіопрограм;
нагляд за дотриманням ліцензіатами визначеного законодавством порядку мовлення під час проведення виборчих кампаній та референдумів, інформування Центральної виборчої комісії, відповідних територіальних виборчих комісій, Національної ради про виявлені порушення;
надсилати до Національної ради подання про факти порушень законодавства у галузі телерадіомовлення.
8. Представник Національної ради зобов’язаний виконувати рішення Національної ради, розпорядження голови Національної ради, його заступників та керівника апарату Національної ради.
9. Представник Національної ради зобов’язаний надсилати ліцензіатам повідомлення про порушення ними законодавства та/або ліцензійних умов і умов ліцензії не пізніше 10 днів після їх виявлення.
................Перейти до повного тексту