4.6.1. Стан та функціонування ліхтарів заднього ходу |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
джерело світла має дефект |
4.6.1.1 |
X |
|
|
оптичні елементи мають дефект |
4.6.1.2 |
X |
|
|
закріплення ліхтаря небезпечне |
4.6.1.3 |
X |
|
|
ризик втрати (відпадання) істотний |
4.6.1.3.1 |
|
X |
|
4.6.2. Відповідність вимогам ліхтарів заднього ходу |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
ліхтар, колір світла, місце установки, сила світла або маркування не відповідають вимогам |
4.6.2.1 |
|
X |
|
система не функціонує відповідно до вимог |
4.6.2.2 |
|
X |
|
4.6.3. Перемикання ліхтарів заднього ходу |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
перемикач не функціонує відповідно до вимог |
4.6.3.1 |
X |
|
|
світло заднього ходу може бути увімкнене при включеній передачі, іншій, ніж передача заднього ходу |
4.6.3.2 |
|
X |
|
4.7. Ліхтар освітлення заднього номерного знака |
|
|
|
|
|
|
4.7.1. Стан та функціонування ліхтаря освітлення заднього номерного знака |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
ліхтар світить прямо назад або біле світло видно ззаду |
4.7.1.1 |
X |
|
|
джерело світла пошкоджене (комплекс джерел світла) |
4.7.1.2 |
X |
|
|
джерело світла пошкоджене (окреме джерело світла) |
4.7.1.2.1 |
|
X |
|
закріплення ліхтаря небезпечне |
4.7.1.3 |
X |
|
|
ризик втрати (відпадання) істотний |
4.7.1.3.1 |
|
X |
|
4.7.2. Відповідність вимогам ліхтаря освітлення заднього номерного знака |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
система не функціонує відповідно до вимог |
4.7.2.1 |
X |
|
|
4.8. Світловідбивачі, елементи з покращеними світловідбивними характеристиками та задні маркувальні таблички |
|
|
|
|
|
|
4.8.1. Стан світловідбивачів, елементів з покращеними світловідбивними характеристиками та задніх маркувальних табличок |
перевірка візуальна |
світловідбивний пристрій має дефекти або пошкоджений |
4.8.1.1 |
X |
|
|
впливає на відблискові функції |
4.8.1.1.1 |
|
X |
|
закріплення світловідбивача небезпечне |
4.8.1.2 |
X |
|
|
ризик втрати (відпадання) імовірний |
4.8.1.2.1 |
|
X |
|
4.8.2. Відповідність відбивачів, елементів з покращеними світловідбивними характеристиками та задніх маркувальних табличок вимогам |
перевірка візуальна |
пристрій, колір, що відбивається, або місце встановлення не відповідає вимогам |
4.8.2.1 |
X |
|
|
пристрій відсутній або відбивання червоного світла вперед чи білого світла назад |
4.8.2.2 |
|
X |
|
4.9. Сигнали, обов’язкові для освітлювального обладнання |
|
|
|
|
|
|
4.9.1. Стан та функціонування сигналів, обов’язкових для освітлювального обладнання |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
не функціонують |
4.9.1.1 |
X |
|
|
не функціонують для головного світла фар або заднього протитуманного ліхтаря |
4.9.1.2 |
|
X |
|
4.9.2. Відповідність вимогам сигналів, обов’язкових для освітлювального обладнання |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
не відповідають вимогам |
4.9.2.1 |
X |
|
|
4.10. Електричні джгути між тягачем та причепом або напівпричепом |
перевірка візуальна, у разі можливості перевірити електропровідність джгутів |
нерухомі елементи ненадійно закріплені |
4.10.1 |
X |
|
|
електричний роз’єм вільний |
4.10.1.1 |
|
X |
|
ізоляція пошкоджена або зношена |
4.10.2 |
X |
|
|
може спричинити коротке замикання |
4.10.2.1 |
|
X |
|
робота електричних з’єднань з причепом або тягачем неправильна |
4.10.3 |
X |
|
|
гальмівні ліхтарі не функціонують |
4.10.3.1 |
|
X |
|
4.11. Електрична мережа |
органолептичний контроль транспортного засобу на оглядовій канаві чи підіймачі, зокрема, відсіку двигуна (у разі можливості) |
захист проводів (джгутів) ненадійний або недостатній |
4.11.1 |
X |
|
|
закріплення вільні, джгути торкаються гострих країв, відключення роз’ємів вільне |
4.11.1.1 |
|
X |
|
кабелі (джгути) можуть торкатися гарячих деталей, деталей, які обертаються, або "маси"; з’єднання, необхідні для гальмування, кермування, від’єднані |
4.11.1.2 |
|
|
X |
незначні пошкодження ізоляції |
4.11.2 |
X |
|
|
значні пошкодження ізоляції |
4.11.2.1 |
|
X |
|
гранична зношеність провідників (джгутів) відповідних частин, що стосуються гальмівної системи, системи кермування |
4.11.2.2 |
|
|
X |
пошкоджена або зношена ізоляція |
4.11.3 |
X |
|
|
імовірність короткого замикання |
4.11.3.1 |
|
X |
|
безпосередня загроза займання, іскроутворення |
4.11.3.2 |
|
|
X |
4.12. Додаткові ліхтарі та світловідбивачі |
органолептичний контроль та перевірка функціонування |
ліхтар/світловідбивач установлений не відповідно до вимог |
4.12.1 |
X |
|
|
випромінює/відбиває червоне світло вперед чи біле світло назад |
4.12.1.1 |
|
X |
|
функціонування ліхтарів не відповідає вимогам |
4.12.2 |
X |
|
|
кількість передніх фар, що працюють одночасно, перевищує встановлену яскравість світла; видно червоне світло спереду чи біле світло ззаду |
4.12.2.2 |
|
X |
|
закріплення ліхтарів або світловідбивачів ненадійне |
4.12.3 |
X |
|
|
ризик втрати (відпадання) істотний |
4.12.3.1 |
|
X |
|
4.13. Акумулятор (акумулятори) |
органолептичний контроль |
ненадійне закріплення |
4.13.1 |
X |
|
|
закріплення не передбачене, може спричинити коротке замикання |
4.13.1.1 |
|
X |
|
витік |
4.13.2 |
X |
|
|
витік небезпечних речовин |
4.13.2.1 |
|
X |
|
вимикач акумулятора (якщо вимагається) пошкоджений |
4.13.3 |
|
X |
|
запобіжник акумулятора (якщо вимагається) пошкоджений |
4.13.4 |
|
X |
|
стан системи вентиляції (якщо вимагається) недопустимий |
4.13.5 |
|
X |
|
5. Осі, колеса, шини та підвіска |
|
|
|
|
|
|
5.1. Осі |
|
|
|
|
|
|
5.1.1. Осі |
органолептичний контроль (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі, застосувати детектори люфту коліс, а для транспортних засобів з повною масою більше ніж 3,5 тонни їх рекомендовано застосовувати) |
вісь розколота або деформована |
5.1.1.0.1 |
|
|
Х |
небезпечно закріплена до транспортного засобу |
5.1.1.0.2 |
|
Х |
|
знижує стабільність, негативно впливає на функціональність: надмірний рух відносно точки закріплення |
5.1.1.0.2.1 |
|
|
Х |
зміна конструкції небезпечна |
5.1.1.0.3 |
|
Х |
|
впливає на стабільність закріплення, надто мала відстань від інших частин транспортного засобу або опорної поверхні |
5.1.1.0.3.1 |
|
|
Х |
5.1.2. Цапфа колеса |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі, застосувати детектори люфту коліс, а для транспортних засобів з повною масою більше ніж 3,5 тонни їх рекомендовано застосовувати, прикладати вертикальне або горизонтальне зусилля до кожного колеса та занотовувати сумарний рух між балкою моста та цапфою колеса) |
цапфа має тріщини |
5.1.2.0.1 |
|
|
Х |
знос з’єднувального шворня та/або втулок надмірний |
5.1.2.0.2 |
|
Х |
|
імовірне ослаблення; погіршення курсової стійкості |
5.1.2.0.2.1 |
|
|
Х |
вертикальний хід цапфи відносно балки осі надмірний |
5.1.2.0.3 |
|
Х |
|
імовірне ослаблення; погіршення курсової стійкості |
5.1.2.0.3.1 |
|
|
Х |
люфт шворня в отворі балки осі |
5.1.2.0.4 |
|
Х |
|
імовірне ослаблення; погіршення курсової стійкості |
5.1.2.0.4.1 |
|
|
Х |
5.1.3. Підшипники колеса |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі, застосувати детектори люфту коліс, а для транспортних засобів з повною масою більше ніж 3,5 тонни їх рекомендовано застосовувати, крутити колесо або прикладати горизонтальне зусилля до кожного колеса та занотовувати рух колеса вгору відносно цапфи колеса) |
істотний люфт підшипників колеса |
5.1.3.0.1 |
|
Х |
|
погіршення курсової стійкості; небезпечність руйнування |
5.1.3.0.1.1 |
|
|
Х |
підшипник колеса надто тугий, заклинений |
5.1.3.0.2 |
|
Х |
|
небезпечність перегріву; небезпечність руйнування |
5.1.3.0.2.1 |
|
|
Х |
5.2. Колеса та шини |
|
|
|
|
|
|
5.2.1. Маточина ходового колеса |
візуальна перевірка |
будь-які гайки або шпильки відсутні або послаблені |
5.2.1.0.1 |
|
X |
|
закріплення колеса відсутнє або ослаблене настільки, що має дуже серйозний вплив на безпеку дорожнього руху |
5.2.1.0.1.1 |
|
|
X |
маточина зношена або пошкоджена |
5.2.1.0.2 |
|
X |
|
знос або пошкодження маточини такі, що впливають на безпечне закріплення коліс |
5.2.1.0.2.1 |
|
|
X |
5.2.2. Колеса |
перевірка візуальна з обох боків кожного колеса (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі) |
будь-які сколи або дефект зварювання |
5.2.2.0.1 |
|
|
X |
закріплення стопорних кілець не відповідним чином |
5.2.2.0.2 |
|
X |
|
імовірність розбортування |
5.2.2.0.2.1 |
|
|
X |
колесо дуже деформоване або зношене |
5.2.2.0.3 |
|
X |
|
впливає на надійність закріплення на маточині; на надійність закріплення шини |
5.2.2.0.3.1 |
|
|
X |
розмір, конструкція, сумісність або тип колеса не відповідають вимогам та шкодять безпеці дорожнього руху |
5.2.2.0.4 |
|
X |
|
5.2.3. Пневматичні шини |
перевірка візуальна всієї шини шляхом повертання ходового колеса, піднятого над землею (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі чи прокатуванням транспортного засобу вперед і назад над канавою) |
розмір, індекс навантаження, символ категорії швидкості або марковина затвердження типу не відповідають вимогам та шкодять безпеці дорожнього руху |
5.2.3.0.1 |
|
X |
|
недостатній рівень індексу навантаження або символу категорії швидкості відносно фактичного використання, шина торкається нерухомих частин транспортного засобу |
5.2.3.0.1.1 |
|
|
X |
шини на одній осі або на здвоєних колесах різних розмірів |
5.2.3.0.2 |
|
X |
|
шини на одній осі різної конструкції (радіальна/діагональна) |
5.2.3.0.3 |
|
X |
|
будь-яке серйозне пошкодження або прокол шини |
5.2.3.0.4 |
|
X |
|
корд шини видимий або пошкоджений |
5.2.3.0.4.1 |
|
|
X |
протектор зношений до індикаторів зносу |
5.2.3.0.5 |
|
X |
|
глибина рисунку протектора не відповідає вимогам |
5.2.3.0.5.1 |
|
|
X |
шину перетирає інший елемент (еластичний бризковик) |
5.2.3.0.6 |
X |
|
|
шина затирає інші елементи (без впливу на безпечність) |
5.2.3.0.6.1 |
|
X |
|
шина з відновленим рисунком протектора не відповідає вимогам |
5.2.3.0.7 |
|
X |
|
впливає на захисний шар корду |
5.2.3.0.7.1 |
|
|
X |
система відстежування тиску повітря не функціонує або шина явно не докачана |
5.2.3.0.8 |
|
X |
|
очевидно не може функціонувати |
5.2.3.0.8.1 |
|
|
X |
шини не відповідають сезону |
5.2.3.0.9 |
|
X |
|
шина має вичерпаний призначений ресурс |
5.2.3.0.10 |
|
X |
|
5.3. Система підвіски |
|
|
|
|
|
|
5.3.1. Ресорні пружини та стабілізатори |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі, застосовувати детектори люфту коліс, а для транспортнихт засобів з повною масою більше ніж 3,5 тонни їх застосовувати рекомендовано) |
небезпечне закріплення пружин до шасі або осей |
5.3.1.0.1 |
|
X |
|
видимі зміщення, закріплено з істотним люфтом |
5.3.1.0.1.1 |
|
|
X |
пошкоджено або зруйновано складник пружини |
5.3.1.0.2 |
|
X |
|
головна ресора (лист ресори) або підресорники істотно пошкоджені |
5.3.1.0.2.1 |
|
|
X |
пружина відсутня |
5.3.1.0.3 |
|
X |
|
істотний вплив на роботу основної ресори (пружини) або листів додаткової ресори |
5.3.1.0.3.1 |
|
|
X |
зміна конструкції не відповідає вимогам |
5.3.1.0.4 |
|
X |
|
надто мала відстань від інших частин транспортного засобу; система пружин не функціонує |
5.3.1.0.4.1 |
|
|
X |
5.3.2. Амортизатори |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі чи застосувати спеціальне устатковання у разі доступності) |
ненадійне закріплення амортизатора до шасі або осі |
5.3.2.0.1 |
X |
|
|
істотний люфт у закріпленні амортизатора |
5.3.2.0.1.1 |
|
X |
|
амортизатор істотно пошкоджений, функціонує невідповідним чином |
5.3.2.0.2 |
|
X |
|
5.3.2.1. Випробування ефективності гасіння коливань |
застосувати спеціальне устатковання та порівняти відмінності лівих/правих амортизаторів та/або абсолютні значення, надані виробником |
істотна відмінність характеристик лівого і правого амортизатора |
5.3.2.0.2.1 |
|
X |
|
не забезпечує мінімальні значення гасіння коливань |
5.3.2.0.2.2 |
|
X |
|
5.3.3. Торсіони, штовхальні штанги, поперечні важелі та важелі підвіски |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі, застосувати детектори люфту коліс, а для транспортних засобів з повною масою більше ніж 3,5 тонни їх рекомендовано застосовувати) |
ненадійне закріплення до підвіски або осі |
5.3.3.0.1 |
|
X |
|
імовірний люфт погіршує курсову стійкість транспортного засобу |
5.3.3.0.1.1 |
|
|
X |
ушкодження або надмірна корозія елементів |
5.3.3.0.2 |
|
X |
|
впливає на стабільність функціонування складників торсіонів, штовхальних штанг, поперечних важелів та важелів підвіски, може призвести до тріщин |
5.3.3.0.2.1 |
|
|
X |
небезпечна зміна конструкції |
5.3.3.0.3 |
|
X |
|
надто мала відстань від інших частин транспортного засобу, система не функціонує |
5.3.3.0.3.1 |
|
|
X |
5.3.4. Осі балансира підвіски |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі, застосувати детектори люфту коліс, а для транспортних засобів з повною масою більше ніж 3,5 тонни їх рекомендовано застосовувати) |
надмірний знос втулки, підшипника або осі балансира |
5.3.4.0.1 |
|
X |
|
імовірний люфт; погіршення курсової стійкості |
5.3.4.0.1.1 |
|
|
X |
пиловик відсутній або надмірно зношений |
5.3.4.0.2 |
X |
|
|
немає або розірваний гумовий покрив |
5.3.4.0.2.1 |
|
X |
|
5.3.5. Пневматична підвіска |
перевірка візуальна |
система не функціонує |
5.3.5.0.1 |
|
|
X |
будь-який елемент підвіски пошкоджений, модифікований або зношений таким чином, що може негативно вплинути на функціонування системи |
5.3.5.0.2 |
|
X |
|
істотно впливає на функціонування системи |
5.3.5.0.2.1 |
|
|
X |
чути (на слух) витік із системи |
5.3.5.0.3 |
|
X |
|
6. Шасі та елементи закріплення на шасі |
|
|
|
|
|
|
6.1. Шасі або рама та елементи закріплення на них |
|
|
|
|
|
|
6.1.1. Стан загальний шасі або рами та елементів закріплення на них |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі) |
невеликі сколи чи деформації лонжеронів або поперечин |
6.1.1.0.1 |
|
X |
|
значні сколи, деформації лонжеронів або поперечин |
6.1.1.0.1.1 |
|
|
X |
небезпечність підсилювальних пластин або елементів закріплення |
6.1.1.0.2 |
|
X |
|
люфт більшості закріплень; недостатня міцність шасі або рами та елементів закріплення на них |
6.1.1.0.2.1 |
|
|
X |
надмірна корозія, що шкодить жорсткості шасі або рами та елементів закріплення на них |
6.1.1.0.3 |
|
X |
|
недостатня міцність шасі або рами та елементів закріплення на них |
6.1.1.0.3.1 |
|
|
X |
6.1.2. Випускні трубопроводи спалин та глушники |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати на оглядовій канаві або підіймачі) |
випускна система нещільна або ненадійно закріплена |
6.1.2.0.1 |
|
X |
|
дим потрапляє в кабіну або пасажирський відсік |
6.1.2.0.2 |
|
X |
|
загрожує здоров’ю осіб, які перебувають в автомобілі |
6.1.2.0.2.1 |
|
|
X |
6.1.3. Паливний бак та трубопроводи (включаючи трубопроводи підігрівача паливного бака) |
перевірка візуальна (транспортний засіб розташувати над оглядовою канавою або на підіймачі, у разі встановлення системи газобалонного обладнання застосовувати пристрої для виявлення витоку) |
ненадійне закріплення паливного бака і трубопроводів |
6.1.3.0.1 |
|
|
X |
наявний витік пального або кришка заливної горловини відсутня чи неефективна |
6.1.3.0.2 |
|
X |
|
є ризик виникнення пожежі |
6.1.3.0.2.1 |
|
|
X |
трубопроводи зношені |
6.1.3.0.3 |
X |
|
|
трубопроводи пошкоджені |
6.1.3.0.3.1 |
|
X |
|
запірний кран пального не відповідає вимогам (якщо передбачений) |
6.1.3.0.4 |
|
X |
|
небезпека загоряння через витік пального, невідповідний захист паливного бака або випускної системи, стан відсіку двигуна |
6.1.3.0.5 |
|
|
X |
система газобалонного обладнання не відповідає вимогам, будь-яка з паливних систем має дефекти |
6.1.3.0.6 |
|
|
X |
відсутні знаки небезпеки на транспортному засобі із газобалонним обладнанням; немає ідентифікаційних табличок транспортного засобу категорій М2 і М3 з газобалонним обладнанням |
6.1.3.0.7 |
Х |
|
|
6.1.4. Бампери, боковий захист і задні захисні пристрої |
перевірка візуальна |
закріплені з люфтом або пошкоджені елементи бамперів, бокових захисних і задніх захисних пристроїв, що можуть спричинити травмування через дотик чи зіткнення |
6.1.4.0.1 |
|
X |
|
елементи бамперів, бокових захисних і задніх захисних пристроїв можуть відпасти; значно погіршені виконувані функції |
6.1.4.0.1.1 |
|
|
X |
пристрій очевидно не відповідає вимогам |
6.1.4.0.2 |
|
X |
|
немає заднього захисного пристрою, конструкцію самовільно змінено, не закріплено відповідно до вимог |
6.1.4.0.3 |
|
Х |
|
немає бокового захисного пристрою або через пошкодження втрачено його енергопоглинальні властивості, конструкцію самовільно змінено |
6.1.4.0.4 |
|
Х |
|
6.1.5. Закріплення запасного колеса (у разі встановлення) |
перевірка візуальна |
кронштейн колеса в незадовільному стані |
6.1.5.0.1 |
X |
|
|
кронштейн із тріщинами або ненадійно закріплений |
6.1.5.0.2 |
|
X |
|
запасне колесо не залишається в утримувачі |
6.1.5.0.3 |
|
X |
|
істотний ризик відпадання |
6.1.5.0.3.1 |
|
|
X |
6.1.6. Буксирне обладнання та механізми з’єднання |
перевірка візуальна щодо зносу та правильності функціонування (особливу увагу приділити будь-яким установленим убезпечувальним пристроям та/або застосуванню засобів вимірювальної техніки) |
елементи буксирного обладнання та механізмів з’єднання (які не використовуються) ушкоджені, функціонують не відповідним чином або мають тріщини |
6.1.6.0.1 |
|
X |
|
елементи буксирного обладнання та механізмів з’єднання (які використовуються) ушкоджені, функціонують невідповідним чином або мають тріщини |
6.1.6.0.1.1 |
|
|
X |
елементи буксирного обладнання та механізмів з’єднання надмірно зношені |
6.1.6.0.2 |
|
X |
|
знос нижче граничного |
6.1.6.0.2.1 |
|
|
X |
закріплення пошкоджене |
6.1.6.0.3 |
|
X |
|
люфт у закріпленні із значним ризиком відпадання пристрою |
6.1.6.0.3.1 |
|
|
X |
будь-який убезпечувальний пристрій відсутній або функціонує не відповідним чином |
6.1.6.0.4 |
|
X |
|
будь-який індикатор не функціонує |
6.1.6.0.5 |
|
X |
|
перекриває номерний знак або будь-який ліхтар, коли обладнання не використовується |
6.1.6.0.6 |
X |
|
|
не зчитується номерний знак, коли обладнання не використовується |
6.1.6.0.6.1 |
|
X |
|
небезпечна зміна конструкції (другорядних складників елементів буксирного обладнання та механізмів з’єднання) |
6.1.6.0.7 |
|
X |
|
небезпечна зміна конструкції (основних складників елементів буксирного обладнання та механізмів з’єднання) |
6.1.6.0.7.1 |
|
|
X |
з’єднувальне обладнання не відповідає вимогам |
6.1.6.0.8 |
|
X |
|
6.1.7. Силова передача |
перевірка візуальна |
силові болти закріплені з люфтом або відсутні |
6.1.7.0.1 |
|
X |
|
силові болти закріплені з люфтом такого ступеня, що загрожують безпеці руху |
6.1.7.0.1.1 |
|
|
X |
надмірний знос у підшипнику вала силової передачі |
6.1.7.0.2 |
|
X |
|
істотний ризик ослаблення або руйнування |
6.1.7.0.2.1 |
|
|
X |
надмірний знос шарнірів карданного вала або ланцюгів/ремінних передач |
6.1.7.0.3 |
|
X |
|
ризик ослаблення або руйнування істотний |
6.1.7.0.3.1 |
|
|
X |
еластичні з’єднання пошкоджено |
6.1.7.0.4 |
|
X |
|
ризик ослаблення або руйнування істотний |
6.1.7.0.4.1 |
|
|
X |
вал пошкоджений або викривлений |
6.1.7.0.5 |
|
X |
|
корпус підшипника із тріщиною або пошкоджений |
6.1.7.0.6 |
|
X |
|
ризик ослаблення або руйнування істотний |
6.1.7.0.6.1 |
|
|
X |
пиловик істотно зношений |
6.1.7.0.7 |
X |
|
|
пиловик відсутній або руйнований |
6.1.7.0.7.1 |
|
X |
|
зміна конструкції силової передачі невідповідним чином |
6.1.7.0.8 |
|
X |
|
6.1.8. Закріплення двигуна |
перевірка візуальна (використання оглядової канави чи підіймача необов’язкове) |
деталі закріплення зношені, істотно пошкоджені |
6.1.8.0.1 |
|
X |
|
деталі закріплення ослаблені або з тріщинами |
6.1.8.0.1.1 |
|
|
X |
6.1.9. Функціонування двигуна |
візуальна перевірка (без або за допомогою електронного інтерфейсу транспортного засобу |
перепрограмування блока управління, що впливає на безпеку або навколишнє природне середовище |
6.1.9.0.1 |
|
X |
|
зміна конструкції двигуна, що впливає на безпеку навколишнього природного середовища |
6.1.9.0.2 |
|
|
X |
6.2. Кабіна і кузов |
|
|
|
|
|
|
6.2.1. Технічний стан кабіни і кузова |
перевірка візуальна |
незакріплена або пошкоджена панель чи частина, що може травмувати |
6.2.1.0.1 |
|
X |
|
загроза втрати (відпадання) |
6.2.1.0.1.1 |
|
|
X |
стояк кузова ненадійно закріплений |
6.2.1.0.2 |
|
X |
|
погіршена стійкість |
6.2.1.0.2.1 |
|
|
X |
усередину проникає дим з випускної системи або двигуна |
6.2.1.0.3 |
|
X |
|
загрожує здоров’ю осіб, що перебувають усередині |
6.2.1.0.3.1 |
|
|
X |
небезпечна зміна конструкції |
6.2.1.0.4 |
|
X |
|
недостатній зазор із обертовими і рухомими частинами та дорожнім покриттям |
6.2.1.0.4.1 |
|
|
X |
6.2.2. Закріплення кабіни і кузова |
перевірка візуальна із використанням оглядової канави або підіймача |
закріплення кузова або кабіни небезпечне |
6.2.2.0.1 |
|
X |
|
погіршена надійність |
6.2.2.0.1.1 |
|
|
X |
очевидне зміщення кабіни/кузова відносно шасі |
6.2.2.0.2 |
|
X |
|
точки закріплення кузова/кабіни до шасі або поперечних симетричних елементів рами/шасі ненадійні чи відсутні |
6.2.2.0.3 |
|
X |
|
точки закріплення кузова/кабіни до шасі ненадійні чи відсутні або поперечні елементи рами в такому стані, що загрожують безпеці дорожнього руху |
6.2.2.0.3.1 |
|
|
X |
надмірна корозія в точках закріплення кузова |
6.2.2.0.4 |
|
X |
|
погіршена надійність |
6.2.2.0.4.1 |
|
|
X |
6.2.3. Двері і замки кабіни і кузова |
перевірка візуальна |
двері важко відчиняються або зачиняються |
6.2.3.0.1 |
|
X |
|
зсувні двері можуть самовільно відчинитися або залишитися незачиненими |
6.2.3.0.2 |
|
X |
|
двері на завісах можуть самовільно відчинитися або залишитися незачиненими |
6.2.3.0.2.1 |
|
|
X |
пошкоджено двері, завіси, замки, стояки дверей |
6.2.3.0.3 |
X |
|
|
відсутні, розбиті двері, завіси замки, стояки дверей |
6.2.3.0.3.1 |
|
X |
|
6.2.4. Підлога (днище) кабіни і кузова |
перевірка візуальна із використанням оглядової канави або підіймача |
підлога небезпечно закріплена або її технічний стан незадовільний |
6.2.4.0.1 |
|
X |
|
недостатня стабільність (стійкість) |
6.2.4.0.2 |
|
|
X |
6.2.5. Сидіння водія |
перевірка візуальна |
конструкція сидіння пошкоджена |
6.2.5.0.1 |
|
X |
|
закріплення сидіння ослаблене |
6.2.5.0.1.1 |
|
|
X |
механізм регулювання сидіння функціонує невідповідним чином |
6.2.5.0.2 |
|
X |
|
переміщення сидіння або його спинки неможливо заблокувати |
6.2.5.0.2.1 |
|
|
X |
6.2.6. Інші сидіння |
перевірка візуальна |
сидіння пошкоджені або ненадійно закріплені (другорядні частини) |
6.2.6.0.1 |
X |
|
|
сидіння пошкоджені або ненадійно закріплені (головні частини) |
6.2.6.0.1.1 |
|
X |
|
сидіння не встановлені відповідно до вимог |
6.2.6.0.2 |
X |
|
|
перевищена допустима кількість місць; сидіння встановлені в місцях, що не відповідають затвердженому типу |
6.2.6.0.2.1 |
|
X |
|
6.2.7. Органи управління |
перевірка візуальна та перевірка функціонування |
неправильна робота (несправність) принаймні одного покажчика або приладу, необхідного для безпечної експлуатації транспортного засобу |
6.2.7.0.1 |
|
X |
|
впливає на безпечну експлуатацію |
6.2.7.0.2 |
|
|
X |
6.2.8. Сходи кабіни |
перевірка візуальна |
ненадійне закріплення сходинок або поручня |
6.2.8.0.1 |
X |
|
|
недостатня стабільність |
6.2.8.0.1.1 |
|
X |
|
сходинки або поручні у стані, що загрожує безпеці дорожнього руху |
6.2.8.0.2 |
|
X |
|
6.2.9. Інші зовнішні і внутрішні пристрої та обладнання |
перевірка візуальна |
пошкоджено закріплення додаткових аксесуарів або обладнання |
6.2.9.0.1 |
|
X |
|
додаткові аксесуари або обладнання не відповідають вимогам |
6.2.9.0.2 |
X |
|
|
закріплені частини можуть поранити, впливають на безпеку їх використання |
6.2.9.0.2.1 |
|
X |
|
витік із гідравлічних систем |
6.2.9.0.3 |
X |
|
|
надмірний витік небезпечних матеріалів |
6.2.9.0.3.1 |
|
X |
|
6.2.10. Бризковики (крила), пристрої гасіння бризок |
перевірка візуальна |
відсутнє або ослаблене закріплення чи значно пошкоджені його частини |
6.2.10.0.1 |
X |
|
|
можуть стати причиною травм; небезпека відпадання |
6.2.10.0.1.1 |
|
X |
|
недостатня відстань від шини/колеса (фартухи бризковиків) |
6.2.10.0.2 |
X |
|
|
недостатня відстань від шини/колеса (бризковик) |
6.2.10.0.2.1 |
|
X |
|
не відповідає вимогам |
6.2.10.0.3 |
X |
|
|
покриття на всю ширину шини недостатнє |
6.2.10.0.3.1 |
|
X |
|
6.2.11. Підпорка (стояк) |
перевірка візуальна |
відсутнє або ослаблене закріплення чи значно пошкоджені частини |
6.2.11.0.1 |
|
X |
|
не відповідає вимогам |
6.2.11.0.2 |
|
X |
|
ризик розкладання під час руху |
6.2.11.0.3 |
|
|
X |
6.2.12. Ручки і підніжки |
перевірка візуальна |
відсутнє або ослаблене закріплення чи значно пошкоджені частини |
6.2.12.0.1 |
|
X |
|
не відповідають вимогам |
6.2.12.0.2 |
|
X |
|
7. Інше обладнання |
|
|
|
|
|
|
7.1. Ремені безпеки, їх фіксатори та обмежувальні системи |
|
|
|
|
|
|
7.1.1. Безпечність закріплення ременів безпеки/їх фіксаторів |
перевірка візуальна |
у точках закріплення ременів є значні пошкодження |
7.1.1.0.1 |
|
X |
|
впливає на стабільність |
7.1.1.0.1.1 |
|
|
X |
ослаблення в точках закріплення |
7.1.1.0.2 |
|
X |
|
7.1.2. Загальний стан ременів безпеки/їх фіксаторів |
перевірка візуальна та перевірка функціонування |
відсутній обов’язковий ремінь безпеки або він не закріплений |
7.1.2.0.1 |
|
X |
|
пошкодження ременів безпеки |
7.1.2.0.2 |
X |
|
|
надрізи або ознаки розтягнення |
7.1.2.0.2.1 |
|
X |
|
ремінь безпеки не відповідає вимогам |
7.1.2.0.3 |
|
X |
|
пошкодження або функціонування ременя безпеки не відповідним чином |
7.1.2.0.4 |
|
X |
|
пошкодження або функціонування втягувача ременя безпеки не відповідним чином |
7.1.2.0.5 |
|
X |
|
7.1.3. Обмежувач натягу ременя безпеки |
перевірка візуальна, без або за допомогою електронного інтерфейсу транспортного засобу |
обмежувач відсутній або не відповідає типу транспортного засобу |
7.1.3.0.1 |
|
X |
|
система сигналізує про відмову на електронному інтерфейсі транспортного засобу |
7.1.3.0.2 |
|
|
X |
7.1.4. Попередній натяг ременів безпеки |
перевірка візуальна, без або за допомогою електронного інтерфейсу транспортного засобу |
натягувач відсутній або не відповідає типу транспортного засобу |
7.1.4.0.1 |
|
X |
|
система сигналізує про відмову на електронному інтерфейсі транспортного засобу |
7.1.4.0.2 |
|
|
X |
7.1.5. Подушки безпеки |
перевірка візуальна, без або за допомогою електронного інтерфейсу транспортного засобу |
подушки безпеки відсутні або не відповідають типу транспортного засобу |
7.1.5.0.1 |
|
X |
|
система сигналізує про відмову на електронному інтерфейсі транспортного засобу |
7.1.5.0.2 |
|
|
X |
подушка безпеки непридатна до використання |
7.1.5.0.3 |
|
X |
|
7.1.6. Система пасивної безпеки (SRS) (пневмоподушки) |
перевірка візуальна індикатором самодіагностики, без або за допомогою електронного інтерфейсу транспортного засобу |
індикатор самодіагностики SRS сигналізує про будь-який вид відмови в системі |
7.1.6.0.1 |
|
X |
|
система сигналізує про будь-який вид відмови на електронному інтерфейсі транспортного засобу |
7.1.6.0.2 |
|
|
X |
7.2. Вогнегасник |
перевірка візуальна |
відсутній |
7.2.1 |
|
X |
|
не відповідає вимогам |
7.2.2 |
X |
|
|
7.3. Замки і пристрої проти викрадення |
перевірка візуальна та перевірка функціонування |
пристрій, що унеможливлює рух транспортного засобу, не функціонує |
7.3.1 |
Х |
|
|
пошкоджено |
7.3.2 |
|
Х |
|
самовільне зачинення або блокування дверей |
7.3.2.0.1 |
|
|
Х |
7.4. Трикутний знак аварійної зупинки (якщо обов’язковий) |
перевірка візуальна |
трикутний знак відсутній або некомплектний |
7.4.1 |
Х |
|
|
не відповідає вимогам |
7.4.2 |
Х |
|
|
7.5. Аптечка першої допомоги (якщо обов’язкова) |
перевірка візуальна |
відсутня, некомплектна або не відповідає вимогам |
7.5.1 |
Х |
|
|
7.6. Противідкотні упори (якщо обов’язкові) |
перевірка візуальна |
відсутні або в неналежному стані, недостатня міцність або розміри |
7.6.1 |
|
Х |
|
7.7. Попереджувальний звуковий сигнал |
перевірка візуальна та перевірка функціонування |
функціонує невідповідним чином |
7.7.1 |
Х |
|
|
не функціонує |
7.7.1.0.1 |
|
Х |
|
ненадійне функціонування натискного елемента сигналу |
7.7.2 |
Х |
|
|
не відповідає вимогам |
7.7.3 |
Х |
|
|
звучання звукового сигналу сприймається як сигнал спеціальних транспортних засобів |
7.7.3.0.1 |
|
Х |
|
7.8. Вимірювач швидкості (спідометр) |
перевірка візуальна або перевірка функціонування під час перевірки на дорозі чи за допомогою електронних засобів |
установлення не відповідає вимогам |
7.8.1 |
Х |
|
|
немає (якщо обов’язковий) |
7.8.1.0.1 |
|
Х |
|
функціонує невідповідним чином |
7.8.2 |
Х |
|
|
не функціонує |
7.8.2.0.1 |
|
Х |
|
відсутність достатнього освітлення |
7.8.3 |
Х |
|
|
повна відсутність освітлення |
7.8.3.0.1 |
|
Х |
|
7.9. Тахограф (якщо встановлений/ обов’язковий) |
перевірка візуальна |
установлення не відповідає вимогам |
7.9.1 |
|
Х |
|
не функціонує |
7.9.2 |
|
Х |
|
пломби відсутні або пошкоджені |
7.9.3 |
|
Х |
|
очевидні ознаки маніпуляцій або фальсифікаційних дій |
7.9.4 |
|
Х |
|
розмір пневматичних шин не відповідає параметрам калібрування |
7.9.5 |
|
Х |
|
відсутність періодичної повірки |
7.9.6 |
|
х |
|
7.10. Обмежувач швидкості (якщо встановлений/ обов’язковий) |
перевірка візуальна та перевірка функціонування у разі наявності обладнання |
установлення не відповідає вимогам |
7.10.1 |
|
Х |
|
не функціонує |
7.10.2 |
|
Х |
|
установлено занадто велику швидкість (якщо перевірено) |
7.10.3 |
|
Х |
|
пломби відсутні або пошкоджені |
7.10.4 |
|
Х |
|
відсутні написи чи маркування щодо налаштування обмеження швидкості або вони нерозбірливі |
7.10.5 |
|
Х |
|
розмір пневматичних шин не відповідає параметрам калібрування |
7.10.6 |
|
Х |
|
7.11. Одометр (якщо наявний) |
перевірка візуальна або за допомогою електронного інтерфейсу транспортного засобу |
явні ознаки маніпуляцій (шахрайства) для зниження чи фальсифікації даних про пробіг транспортного засобу |
7.11.1 |
|
Х |
|
не функціонує |
7.11.2 |
|
Х |
|
показник одометра менший, ніж показник одометра, зафіксований під час попереднього обов’язкового технічного контролю, проведеного суб’єктом проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів |
7.11.3 |
|
Х |
|