1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 червня 2015 р. № 460
Київ
Про затвердження Положення про Міністерство розвитку громад та територій України
( Назва Постанови в редакції Постанов КМ № 1400 від 17.12.2022, № 1049 від 10.09.2024 )
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 419 від 01.07.2016 № 714 від 22.09.2016 № 812 від 25.10.2017 № 1095 від 06.09.2017 № 987 від 04.12.2019 № 462 від 10.06.2020 № 387 від 21.04.2021 № 481 від 17.05.2021 № 937 від 08.09.2021 № 1148 від 03.11.2021 № 104 від 09.02.2022 № 227 від 06.03.2022 № 499 від 29.04.2022 № 772 від 07.07.2022 № 1400 від 17.12.2022 № 1499 від 30.12.2022 № 40 від 17.01.2023 № 153 від 14.02.2023 № 488 від 12.05.2023 № 846 від 11.08.2023 № 1006 від 08.09.2023 № 715 від 18.06.2024 № 1000 від 30.08.2024 № 1049 від 10.09.2024 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Положення про Міністерство розвитку громад та територій України, що додається.
( Постановляюча частина в редакції Постанов КМ № 1400 від 17.12.2022, № 1049 від 10.09.2024 )

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 червня 2015 р. № 460
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 17 грудня 2022 р. № 1400)
ПОЛОЖЕННЯ
про Міністерство розвитку громад та територій України
( Назва Положення із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1049 від 10.09.2024 )
1. Міністерство розвитку громад та територій України (Мінінфраструктури) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Мінінфраструктури є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику:
у сфері автомобільного, залізничного, морського та внутрішнього водного транспорту, надання послуг поштового зв’язку, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України, туризму та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), мультимодальних перевезень, захисту критичної інфраструктури у секторах, за які відповідальне, розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, залізничного, морського та внутрішнього водного транспорту, дорожнього господарства, навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства, з питань безпеки на авіаційному, автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та внутрішньому водному транспорті, а також державного нагляду (контролю) за безпекою на авіаційному, автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та внутрішньому водному транспорті;
у сфері розвитку, будівництва, реконструкції, ремонту, облаштування та модернізації пунктів пропуску через державний кордон, їх утримання та експлуатації;
у сфері державної регіональної політики, розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою, житлової політики;
( Абзац п’ятий пункту 1 в редакції Постанови КМ № 40 від 17.01.2023 )
у сфері благоустрою населених пунктів, житлово-комунального господарства, управління побутовими відходами;
у сфері будівництва, нормування у будівництві, містобудування, просторового планування територій та архітектури;
( Абзац сьомий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
у сфері технічного регулювання у будівництві, ціноутворення у будівництві;
у сфері з відновлення регіонів, територій та інфраструктури, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;
у сфері архітектурно-будівельного контролю та нагляду;
у сфері контролю житлово-комунального господарства;
у сфері ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, альтернативних видів рідкого та твердого палива, енергозбереження, забезпечення енергетичної ефективності.
( Абзац дванадцятий пункту 1 в редакції Постанови КМ № 153 від 14.02.2023 )
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1049 від 10.09.2024 )
2. Мінінфраструктури у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
3. Основними завданнями Мінінфраструктури є:
1) забезпечення формування та реалізація державної політики:
у сфері автомобільного, залізничного, морського та внутрішнього водного транспорту, надання послуг поштового зв’язку;
у сфері державної регіональної політики, розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою;
у сфері державної житлової політики і політики у сфері благоустрою населених пунктів, державної політики у сфері житлово-комунального господарства, надання послуги з управління побутовими відходами, будівництва, містобудування, просторового планування територій та архітектури, технічного регулювання у будівництві, державної політики ціноутворення у будівництві, зокрема щодо:
- створення та функціонування системи стратегічного планування регіонального розвитку;
- сприяння підвищенню конкурентоспроможності регіонів, забезпеченню ефективного використання їх внутрішнього потенціалу;
- стимулювання регіонального розвитку та зменшення територіальної диференціації за показниками соціально-економічного розвитку;
- відновлення регіонів, територій та інфраструктури, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;
- формування ефективної системи інституційного забезпечення реалізації державної регіональної політики;
- формування спроможних територіальних громад;
- сприяння створенню виконавцями комунальних послуг та управителями систем управління якістю відповідних послуг на базі національних або міжнародних стандартів;
- здійснення моніторингу стану розрахунків за житлово-комунальні послуги;
- ведення галузевої звітності у сфері житлово-комунальних послуг;
- благоустрою населених пунктів;
- формування єдиної технічної, соціально-економічної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення;
- погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тис. осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання;
- управління побутовими відходами, участі у розробленні Національної стратегії управління відходами та Національного плану управління відходами;
- участі у погодженні регіональних планів управління відходами;
- здійснення нормування у будівництві з метою формування безпечного середовища для життя і здоров’я людини;
- організації діяльності з планування територій на державному, регіональному та місцевому рівні;
- проведення моніторингу стану розроблення та реалізації містобудівної документації на всіх рівнях;
- визначення державних інтересів для їх врахування під час розроблення містобудівної документації відповідного рівня;
- ведення містобудівного кадастру на державному рівні;
- проведення містобудівного моніторингу;
- визначення критеріїв, яким повинні відповідати експертні організації, що здійснюють експертизу проектів будівництва;
2) забезпечення формування та реалізації державної політики:
у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України;
у сфері розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, залізничного, морського та внутрішнього водного транспорту;
у сфері дорожнього господарства;
у сфері навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства;
з питань технічного регулювання на транспорті;
з питань перевезення небезпечних вантажів на транспорті;
з питань безпеки на авіаційному, автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та внутрішньому водному транспорті;
з питань державного нагляду (контролю) за безпекою на авіаційному, автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному, морському та внутрішньому водному транспорті;
з питань розвитку транспортної інфраструктури;
у сфері туризму та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів);
у сфері мультимодальних перевезень;
з питань захисту критичної інфраструктури у секторах, за які відповідальне Міністерство;
у сфері ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, альтернативних видів рідкого та твердого палива, енергозбереження, енергетичної ефективності та виконання інших завдань у зазначених сферах, визначених законодавством;
( Підпункт 2 пункту 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 153 від 14.02.2023 )
3) забезпечення формування державної політики:
у сфері ведення та функціонування Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України;
у сфері архітектурно-будівельного контролю та нагляду;
у сфері контролю житлово-комунального господарства;
у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель;
з питань інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови;
4) забезпечення технічного регулювання у сфері:
транспорту;
будівництва, містобудування, просторового планування територій та архітектури;
промисловості будівельних виробів (продукції);
житлово-комунального господарства;
ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, альтернативних видів рідкого та твердого палива, енергозбереження, енергетичної ефективності;
( Абзац шостий підпункту 4 пункту 3 в редакції Постанови КМ № 153 від 14.02.2023 )
5) участь у межах повноважень, передбачених законом:
у формуванні та забезпеченні реалізації державної тарифної політики;
у плануванні та організації логістичного забезпечення сил оборони під час виконання завдань з оборони держави, захисту її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності.
4. Мінінфраструктури відповідно до покладених на нього завдань:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабінету Міністрів України;
2) розробляє проекти законів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, зокрема на виконання міжнародних договорів України;
3) здійснює підготовку та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо застосування, скасування та внесення змін до спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що вносяться Кабінетом Міністрів України на розгляд Ради національної безпеки і оборони України відповідно до Закону України "Про санкції", та бере участь у формуванні, реалізації та моніторингу ефективності державної санкційної політики з питань, що належать до його компетенції;
4) погоджує проекти законів, інших актів законодавства, які надходять на погодження від інших міністерств та центральних органів виконавчої влади, готує в межах повноважень, передбачених законом, висновки і пропозиції до проектів законів, інших актів законодавства, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, та проектів законів, внесених на розгляд Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи, нормативно-правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим;
5) готує в межах повноважень, передбачених законом, зауваження і пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президента України;
6) здійснює нормативно-правове регулювання у сферах, які належать до його компетенції;
7) визначає пріоритети та здійснює заходи щодо забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері:
авіаційного, автомобільного, залізничного, морського та внутрішнього водного, міського електричного транспорту, туризму та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, морського та внутрішнього водного транспорту та у сфері використання повітряного простору України, метрополітенів, дорожнього господарства, надання послуг поштового зв’язку, забезпечення безпеки руху, польотів, судноплавства, навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства;
створення та забезпечення функціонування Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України;
створення, впровадження та функціонування інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови;
розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою, державної житлової політики, благоустрою населених пунктів, житлово-комунального господарства, надання послуг з управління побутовими відходами, будівництва, містобудування, просторового планування територій та архітектури, технічного регулювання та нормування у будівництві, ціноутворення у будівництві, відновлення та відбудови України після руйнувань, завданих військовою агресією Російської Федерації з 2014 року;
( Абзац п'ятий підпункту 7 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
архітектурно-будівельного контролю та нагляду, контролю житлово-комунального господарства, забезпечення енергетичної ефективності будівель;
8) інформує та надає роз’яснення щодо реалізації державної політики з питань, що належать до його компетенції;
9) поширює соціальну рекламу у сфері туризму;
10) організовує облік туристичних ресурсів України, забезпечує їх раціональне використання та охорону;
11) бере участь у розробленні програм облаштування транспортних магістралей об’єктами туристичної інфраструктури;
12) проводить дослідження туристичного ринку, готує і поширює інформацію про Україну та її туристичні можливості на міжнародному туристичному ринку та всередині держави;
13) затверджує і виконує прогнозні і програмні документи з питань розвитку авіаційного, автомобільного, залізничного, морського та внутрішнього водного транспорту, дорожнього господарства, поштового зв’язку, туризму і курортів в Україні, метрополітенів та міського електричного транспорту, а також розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного, залізничного, морського та внутрішнього водного транспорту, з питань розвитку, будівництва, реконструкції, ремонту, облаштування та модернізації пунктів пропуску через державний кордон, їх утримання та експлуатації;
14) затверджує, вносить зміни, визнає такими, що втратили чинність, скасовує державні будівельні норми і координує їх розроблення та перевірку, а також погоджує технічні завдання на розроблення будівельних норм; як суб’єкт нормування у будівництві розробляє, затверджує, вносить зміни до галузевих будівельних норм та визнає їх такими, що втратили чинність;
бере участь у межах компетенції у проведенні моніторингу призначених органів з оцінки відповідності та органів з визначення технічної прийнятності;
( Підпункт 14 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
15) затверджує і виконує прогнозні і програмні документи з питань розвитку та розбудови національної транспортної мережі (міжнародних транспортних коридорів) в Україні, забезпечує інтеграцію національної транспортної системи до європейської та світової транспортних мереж;
16) бере участь у межах повноважень, передбачених законом, у формуванні та реалізації єдиної державної економічної, тарифної, інвестиційно-кредитної та соціальної політики з питань, що належать до компетенції Мінінфраструктури, а також формує в межах компетенції пріоритети розвитку науки і техніки та інноваційно-інвестиційної політики;
17) бере участь у межах повноважень, передбачених законом, у залученні інвестицій, проведенні аукціонів з відбору інвесторів для забезпечення реалізації проектів розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації у сферах, що належать до компетенції Мінінфраструктури, зокрема на концесійних умовах;
18) вносить Кабінету Міністрів України для затвердження фінансові плани підприємств, що є суб’єктами природних монополій, та підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 млн. гривень;
19) проводить моніторинг виконання показників фінансових планів підприємств, що належать до сфери управління Міністерства, та вживає заходів для поліпшення їх роботи;
20) затверджує:
тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України і пов’язані з ним послуги;
тарифи на перевезення залізничним транспортом вантажів транзитом через територію України;
тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у міжнародному та внутрішньому сполученні (крім приміських перевезень та перевезень швидкісними поїздами категорії Інтерсіті+ у вагонах першого класу);
тарифи на спеціалізовані послуги, що надаються у морському порту суб’єктами природних монополій, за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України, та послуги, які оплачуються у складі портових зборів;
тариф на оформлення передплати та доставку передплатникам друкованих медіа;
( Абзац шостий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 846 від 11.08.2023 )
порядок перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів;
( Абзац восьмий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
( Абзац дев'ятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
порядок утворення, підготовки і підтримання в готовності спеціальних формувань підприємств (об’єднань), установ та організацій транспорту і транспортної інфраструктури, призначених для забезпечення функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період;
порядок справляння, обліку та використання коштів від сплати портових зборів, крім використання коштів від сплати адміністративного збору;
порядок установлення аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України;
( Абзац дванадцятий підпункту 20 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
порядок визначення розміру автостанційного збору та вартості послуг, які надаються автостанцією перевізникові;
порядок формування тарифів на послуги міського електричного транспорту;
порядок здійснення у випадках, передбачених законом, провадження у справах про адміністративні правопорушення на залізничному транспорті;
порядок оформлення проїзних і перевізних документів, розрахункових і звітних документів під час здійснення продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті;
порядок проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях у межах території таких підприємств), установленого виробником;
порядок встановлення заборони на експлуатацію транспортних засобів на залізничному транспорті;
порядок ведення обліку та проведення аналізу причин катастроф, аварій, дорожньо-транспортних пригод, подій на залізничному транспорті, а також пожеж на транспортних засобах залізничного транспорту;
порядок призначення органів з оцінки відповідності для проведення робіт з підтвердження відповідності у сфері залізничного транспорту;
порядок технічного розслідування катастроф, аварій, дорожньо-транспортних пригод, подій на залізничному транспорті;
порядок виходу локомотивів на станцію примикання;
порядок обертання локомотивів і вагонів, що виходять на колії загальної мережі залізниць;
порядок розроблення, погодження та затвердження технічних специфікацій оперативної сумісності у сфері залізничного транспорту;
порядок застосування процедур оцінки відповідності інфраструктури залізничного транспорту, систем управління функціонуванням такої інфраструктури та складових частин її технічного, технологічного, організаційного та кваліфікаційного забезпечення;
порядок оперативного інформування учасників дорожнього руху про стан аварійності на автомобільних дорогах, дорожнього покриття, тимчасове обмеження або припинення руху, а також про гідрометеорологічні та інші умови дорожнього руху;
порядок розроблення та затвердження проектної документації на поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування і проведення її експертизи;
порядок оформлення і видачі дозволів на поїздку територією іноземних держав під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні, їх обміну та обліку;
порядок проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської конференції міністрів транспорту та інших дозволів, передбачених міжнародними договорами України;
порядок формування, затвердження та ведення реєстру міжнародних, міжміських і приміських автобусних маршрутів загального користування;
порядок визначення класу комфортності автобусів, сфери їх використання за видами сполучення і режимом руху;
порядок допуску до діяльності щодо здійснення міжнародних перевезень пасажирів або вантажів на автомобільному транспорті, а також затверджує акти, якими встановлюються форми бланків посвідчень і картки допуску на транспортний засіб для здійснення міжнародних автомобільних перевезень, та форму заяви про допуск до здійснення таких перевезень;
порядок організації перевезень пасажирів і багажу автомобільним транспортом;
порядок організації регулярних, нерегулярних і маятникових перевезень пасажирів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні;
порядок перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками;
порядок розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту загального користування;
( Абзац тридцять сьомий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
порядок узгодження нормативної документації на конструкцію транспортних засобів;
порядок установлення відповідності виконавця послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та їх складових частин вимогам законодавства;
порядок підтвердження професійної компетентності керівників та менеджерів, діяльність яких пов’язана з наданням послуг автомобільного транспорту;
порядок проведення інструктажів та стажування водіїв колісних транспортних засобів;
порядок підтвердження професійної компетентності водіїв транспортних засобів для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів;
( Абзац сорок третій підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
порядок проведення відповідно до вимог міжнародних договорів України перевірки конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, які використовуються під час здійснення міжнародних перевезень;
порядок використання посвідчення державного інспектора на автомобільному транспорті;
порядок проведення технічного розслідування катастроф, аварій, дорожньо-транспортних пригод на автомобільному, міському електричному транспорті;
порядок ведення обліку та здійснення аналізу причин катастроф, аварій, дорожньо-транспортних пригод на автомобільному, міському електричному транспорті, а також пожеж на зазначеному транспорті;
порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх складових частин та обладнання;
порядок ведення реєстру сертифікатів затвердження типу і виданих виробниками сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів та обладнання;
( Абзац сорок дев’ятий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 715 від 18.06.2024 )
порядок ведення інформаційної (автоматизованої) системи "Підтвердження професійної компетентності водіїв транспортних засобів для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів";
порядок видачі і носіння нагрудних знаків "Капітан" і "Старший механік;
( Абзац п’ятдесят перший підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
правила дипломування осіб рядового складу екіпажів морських суден;
( Абзац п’ятдесят другий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
порядок видачі, зберігання бланків типових форм реєстраційних документів та знищення зіпсованих;
порядок видачі, перевірки і визнання свідоцтва, що підтверджує наявність забезпечення відповідальності оператора ядерного судна щодо заподіяної ядерної шкоди;
порядок здійснення у випадках, передбачених законом, провадження у справах про адміністративні правопорушення на морському та внутрішньому водному транспорті;
( Абзац п’ятдесят шостий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
порядок присвоєння ідентифікаційного номера Міжнародної морської організації суднам, які мають право плавання під Державним Прапором України;
порядок присвоєння судну назви та ідентифікаційного номера суднової станції супутникового зв’язку, позивного сигналу та номера вибірного виклику суднової станції;
порядок реалізації майна, що становить багаж, не затребуваний протягом трьох місяців з дня приходу судна в порт призначення;
порядок здійснення технічного нагляду за суднами;
( Абзац шістдесятий підпункту 20 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
порядок видання обов’язкових для виконання посадовими особами приписів щодо усунення порушень вимог нормативно-правових актів з питань безпеки судноплавства та контролює їх виконання;
( Абзац шістдесят другий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
порядок організації охорони морських та річкових портів;
порядок звільнення судноводіїв від обов’язкового лоцманського проведення в районах обов’язкового лоцманського проведення;
порядок оформлення приходу суден у морський порт, видачі дозволу на вихід суден у море та оформлення виходу суден із морського порту;
порядок введення в обіг та виведення з обігу поштових марок;
порядок створення та ведення Державного кадастру природних територій курортів;
порядок застосування для каботажних рейсів міжнародних договорів України щодо перевезення небезпечних вантажів у міжнародних рейсах;
порядок здійснення технічного нагляду за гідротехнічними спорудами;
порядок підготовки та підтвердження кваліфікації судноводіїв малих суден і водних мотоциклів, а також видачі міжнародного посвідчення на право управління прогулянковим судном;
порядок реєстрації суден у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України;
порядок використання ґрунту, вилученого у результаті шляхових робіт на внутрішніх водних шляхах;
порядок присвоєння і нанесення на судно назви та унікального європейського ідентифікаційного номера судна внутрішнього плавання;
порядок тимчасового зупинення дії кваліфікаційного посвідчення члена палубної команди судна внутрішнього плавання, спеціального дозволу капітана (судноводія), інформування про це заінтересованих осіб;
порядок встановлення невідповідності особи, якій видано кваліфікаційне посвідчення члена палубної команди судна внутрішнього плавання, спеціального дозволу капітана (судноводія) встановленим вимогам;
порядок ведення суднового журналу судна внутрішнього плавання;
порядок ведення Реєстру зареєстрованих суднових журналів судна внутрішнього плавання;
порядок визнання, припинення такого визнання, критерії відбору класифікаційних товариств, що здійснюють технічний нагляд за суднами внутрішнього плавання та проводять їх технічні огляди;
порядок справляння лоцманського збору (плати за надання лоцманських послуг);
порядок визначення мінімальних вимог до закладів, що здійснюють підготовку та перевірку професійної компетентності перевізника внутрішнім водним транспортом;
порядок підтвердження професійної компетентності перевізника внутрішнім водним транспортом та вимоги до них;
порядок внесення даних до інформаційної системи автоматизованого обліку перевезень внутрішніми водними шляхами;
порядок організації перевірки суднових документів, міжнародних посвідчень на право управління прогулянковим судном та посвідчень судноводія малого судна або водного мотоцикла, виданих до набрання чинності Законом України "Про внутрішній водний транспорт";
порядок погодження відведення землі та водного простору для торговельного мореплавства, а також проектів будівництва або виконання інших робіт у зоні дії навігаційного обладнання і морських шляхів;
порядок уповноваження класифікаційного товариства (визнаної організації) на здійснення нагляду за виконанням на морських суднах вимог, встановлених законодавством України та міжнародними договорами України у сфері торгового мореплавства;
порядок здійснення нагляду за виконанням на українських суднах вимог, встановлених законодавством України та міжнародними договорами України у сфері торгового мореплавства;
порядок справляння збору за складення диспаші та його розмір;
порядок ведення, надання відомостей з реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг, включення до та виключення з реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;
порядок проведення перевірки та аудиту безпеки автомобільних доріг;
порядок виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод;
порядок повідомлення та забезпечення функціонування реєстру угод про транскордонне співробітництво;
( Абзац дев'яносто другий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
порядок визначення та застосування показників опосередкованої вартості спорудження житла;
інструкцію про порядок надання, використання і захисту кодів експедиторських організацій;
інструкцію про особливості відряджень членів екіпажів суден (інших транспортних засобів) та порядок виплати сум, що виділяються для харчування членів екіпажів суден (інших транспортних засобів);
інструкцію щодо організації ремонтно-відновних робіт під час ліквідації наслідків транспортних подій на залізницях;
інструкцію з улаштування та експлуатації залізничних переїздів;
інструкцію з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях, підприємствах промислового залізничного транспорту;
інструкцію із сигналізації на залізницях, підприємствах промислового залізничного транспорту;
інструкцію про порядок розповсюдження, обліку, зберігання та звітності під час використання запірно-пломбувальних пристроїв, що застосовуються на залізничному транспорті для пломбування вагонів і контейнерів;
інструкцію з боротьби за живучість суден внутрішнього плавання;
інструкцію про звільнення від виконання вимог міжнародних конвенцій під час конвенційної сертифікації суден України;
інструкцію про огляд суден, які здійснюють плавання (експлуатуються) на внутрішніх водних шляхах;
інструкцію щодо здійснення контролю за виконанням українськими судноплавними компаніями вимог нормативно-правових актів з питань безпеки судноплавства;
інструкцію щодо пломбування в морських і річкових портах України суднових запірних пристроїв, призначених для скидання забруднюючих речовин та вод, що їх містять;
інструкцію про реєстрацію ліній закордонного плавання;
інструкцію про схвалення типів суднового радіо- і навігаційного обладнання;
інструкцію щодо приймання і скидання водяного баласту в акваторії внутрішніх водних шляхів;
інструкцію про порядок перевезення зброї та боєприпасів повітряним транспортом цивільної авіації;
положення про метрологічну службу Мінінфраструктури;
положення про систему управління безпекою руху на залізничному транспорті;
положення про систему управління безпекою судноплавства на морському і внутрішньому водному транспорті;
положення про систему управління безпекою руху на автомобільному транспорті;
положення про комісії з питань вилучення і реалізації залежаних вантажів;
( Абзац сто п'ятнадцятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
положення про робочий час і час відпочинку водіїв автомобільних транспортних засобів;
положення про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів;
положення про підготовку та подання інформації про вантаж для його безпечного морського перевезення;
( Абзац сто дев'ятнадцятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
положення про морських лоцманів;
положення про лоцмана - оператора служби регулювання руху суден;
положення про національного координатора навігаційних попереджень;
положення про навігаційно-гідрографічне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах;
положення про навігаційно-гідрографічне забезпечення мореплавства у внутрішніх морських водах, територіальному морі і винятковій (морській) економічній зоні України;
положення про організацію і порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами в акваторіях, підхідних каналах до портів, суднобудівних і судноремонтних заводів, на судноплавних шляхах;
положення про розслідування та облік транспортних подій на внутрішніх водних шляхах;
положення про службу регулювання руху суден;
положення про Національний центр дальньої ідентифікації та контролю місцезнаходження суден;
( Абзац сто двадцять дев'ятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
положення про капітана морського порту та службу капітана морського порту;
положення про відомчу пожежну охорону об’єктів морського та внутрішнього водного транспорту;
положення про схвалення оцінок і планів охорони портових засобів та видачу актів про відповідність портових засобів;
( Абзац сто тридцять третій підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
положення про підготовку і перепідготовку морських лоцманів і лоцманів - операторів служб регулювання руху суден;
положення про загін охорони морського порту та службу морської безпеки;
положення про воєнізовану охорону на об’єктах морського і внутрішнього водного транспорту;
положення про декларацію з охорони суден і портових засобів;
положення про систему подачі сигналів судновими системами тривожного оповіщення;
положення про інформаційну систему моніторингу надводної обстановки і руху морських суден;
положення про систему суднових повідомлень та надання допомоги на морі;
положення про присвоєння та підтвердження кваліфікації членів екіпажів суден внутрішнього плавання;
( Абзац сто сорок другий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
положення про річкову інформаційну службу;
положення про класифікацію, порядок розслідування та ведення обліку аварійних подій, пов’язаних із судноплавством;
положення про класифікацію, порядок розслідування та обліку аварійних морських подій із суднами;
методику розрахунку розмірів ставок портових зборів, які справляються у морських портах;
методику розрахунку тарифів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
методику розрахунку об’єму ґрунту (мінеральної сировини), що вилучається у результаті проведення шляхових робіт та не використовується для їх виконання;
( Абзац сто сорок дев'ятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
річні фінансові та інвестиційні плани, а також інвестиційні плани на середньострокову перспективу (три - п’ять років) державних підприємств і господарських структур, що належать до сфери управління Міністерства, та здійснює контроль за їх виконанням;
форми звітності про оперативну діяльність підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства;
( Абзац сто п'ятдесят другий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
нормативно-правові акти з експлуатаційної безпеки на залізничному транспорті, в метрополітенах, з організації експлуатаційної роботи та технічної експлуатації інфраструктури і рухомого складу на залізничному транспорті, акти з питань відкриття та проведення реконструкції пунктів пропуску через державний кордон на залізничних станціях, а також з питань установлення класифікації, порядку розслідування та обліку транспортних подій на залізничному транспорті;
( Абзац сто п'ятдесят четвертий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
методики і правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування;
експлуатаційні норми середнього ресурсу акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин на колісних шасі;
технологічні норми проектування виробничих споруд і підприємств автомобільного транспорту;
міжнародний сертифікат уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (консультант, радник);
міжнародний сертифікат технічного огляду колісного транспортного засобу;
нормативно-правові акти, спрямовані на впровадження системи цифрових тахографів;
строк і порядок зберігання вантажів у морських портах до прийняття їх одержувачем;
технічний опис бланків документів членів екіпажів морських суден, суден внутрішнього плавання та малих суден;
райони обов’язкового лоцманського проведення, категорії суден, що звільняються від обов’язкового лоцманського проведення;
перелік обов’язкового радіообладнання торговельних суден, які не здійснюють міжнародні рейси та не підпадають під вимоги Міжнародної конвенції СОЛАС-74/78;
керівництво із застосування заходів контролю до іноземних суден, які відвідують порти України;
типові посадові і робочі інструкції працівників автомобільного транспорту та положення про структурні підрозділи автотранспортних підприємств;
порядок оформлення ваучера на надання туристичних послуг та його використання;
положення про комісію із встановлення категорій готелям та іншим об’єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання), та положення про комісію з апеляцій;
форму свідоцтва про встановлення готелю чи іншому об’єкту, що призначається для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання), відповідної категорії;
класифікацію морських і внутрішніх водних шляхів;
типову інформацію щодо режиму входження суден до операційної акваторії причальних споруд річкового порту (термінала);
розклад підйому, повороту, розкриття прогонових будівель судноплавних розвідних прогонів мостів на внутрішніх водних шляхах для пропуску суден;
технічні вимоги до суден внутрішнього плавання;
технічні вимоги до морських суден;
типову форму місцевих правил плавання для малих, спортивних суден і водних мотоциклів та використання засобів для розваг на воді;
типову форму перевізного документа для перевезень внутрішніми водними шляхами у каботажних рейсах;
правила перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу і вантажу, а також тварин, птиці та інших вантажів, що підлягають державному ветеринарно-санітарному контролю, залізничним транспортом;
правила проведення аварійно-рятувальних робіт на залізничному, повітряному, морському та внутрішньому водному транспорті (за погодженням з ДСНС);
правила перебування осіб і виконання робіт у зонах підвищеної небезпеки;
правила перевезення швидкопсувних вантажів і пошти залізничним транспортом;
правила перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом;
правила технічної експлуатації залізниць, міжгалузевого промислового залізничного транспорту, метрополітенів;
правила експлуатації трамваїв і тролейбусів;
правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні;
правила розміщення та обладнання зупинок міського електричного і автомобільного транспорту;
правила безпечної експлуатації баз для стоянки малих суден;
правила контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства;
правила оформлення вантажних перевізних документів на перевезення морським транспортом;
правила перевезення вантажів, пасажирів і багажу морським транспортом;
правила судноплавства на внутрішніх водних шляхах;
правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд;
правила плавання в зоні дії служби регулювання руху суден і порядок руху суден у такій зоні;
правила пропуску суден через судноплавні шлюзи;
правила технічної експлуатації судноплавних гідротехнічних споруд;
правила реєстрації операцій із шкідливими речовинами на суднах, у морських і річкових портах і терміналах;
правила перевезення небезпечних вантажів на морському транспорті;
правила перевезення небезпечних вантажів на внутрішніх водних шляхах;
правила перевезення небезпечних вантажів у контейнерах;
правила надання послуг у морських портах;
правила супроводження матеріальних цінностей і пасажирів у контрольованих зонах авіапідприємств (аеропортах);
правила перевезення вантажів, пасажирів і багажу внутрішнім водним транспортом;
правила пожежної безпеки на суднах;
правила технічної експлуатації гідротехнічних споруд внутрішніх водних шляхів;
правила обслуговування пасажирів і багажу портами (терміналами);
правила визначення мінімального безпечного складу екіпажу суден;
правила контролю суден внутрішнього плавання;
правила безперервної реєстрації історії судна;
правила забезпечення засобами та устаткуванням, що необхідні для охорони здоров’я членів екіпажу на борту судна;
перелік вантажів, які повинні супроводжуватися особовим складом відомчої воєнізованої охорони на залізничному транспорті на всьому шляху прямування залізницями України;
перелік питань, уніфіковані форми актів перевірок та форми припису, розпорядження для здійснення заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання у сфері автомобільного, міського електричного та залізничного транспорту вимог законодавства, норм і стандартів;
перелік елементів інфраструктури, системи управління її функціонуванням, складових частин технічного, технологічного, організаційного та кваліфікаційного забезпечення такої інфраструктури, що підлягають оцінці відповідності;
перелік єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання і частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах;
перелік портових засобів, які підпадають під дію Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів;
перелік категорій посад працівників підприємств, установ та організацій морського та внутрішнього водного транспорту, заснованих на державній формі власності, для яких установлюються зразки форменого одягу і знаки розрізнення;
перелік обов’язкового суднового навігаційного обладнання і систем для торговельних суден валовою місткістю менше 150 одиниць, які здійснюють рейси, та інших суден, що не здійснюють міжнародні рейси;
перелік питань для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю), а також відповідні уніфіковані форми актів;
( Абзац двісті сімнадцятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
( Абзац двісті вісімнадцятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
перелік стратегічних об’єктів транспортної інфраструктури для морського та внутрішнього водного транспорту за поданням Адміністрації судноплавства для подальшого його подання відповідним правоохоронним органам та військовим формуванням з метою забезпечення у разі потреби додаткової охорони таких об’єктів;
перелік даних про судно, що надаються, зокрема, за допомогою технічних суднових засобів;
вимоги щодо використання автобусів за видами сполучень, режимами руху та протяжністю маршрутів, за параметрами пасажиромісткості, комфортності, технічних та екологічних показників;
технологічні вимоги до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу;
вимоги до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу;
типові вимоги до обладнання, оснащення, програм підготовки закладів з підготовки моряків та професійної кваліфікації персоналу, який здійснює підготовку та оцінку компетентності моряків у закладах з підготовки моряків;
( Абзац двісті двадцять четвертий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанов КМ № 1499 від 30.12.2022, № 1000 від 30.08.2024 )
вимоги до навчально-тренажерних закладів, що здійснюють підготовку членів екіпажів суден внутрішнього плавання та малих суден;
( Абзац двісті двадцять п'ятий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 1499 від 30.12.2022 )
вимоги до транспортних засобів спеціалізованого призначення призначеного оператора поштового зв’язку, у тому числі щодо нанесення на них розпізнавальних знаків і кольорографічного оформлення;
( Абзац двісті двадцять шостий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
( Абзац двісті двадцять сьомий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
вимоги до освітніх програм, тренажерного обладнання, суден внутрішнього водного транспорту, що використовуються для виконання практичних завдань під час підготовки та складання іспиту;
вимоги до заповнення лоцманської квитанції;
зразки проїзних документів на автомобільному транспорті;
зразки службових знаків розрізнення працівників автостанцій, робота яких пов’язана з обслуговуванням перевізників і пасажирів;
зразки бланків типових суднових документів;
зразки документів осіб командного складу і суднової команди морських суден, що засвідчують належну кваліфікацію для зайняття посади на судні та ідентифікують їх власників;
( Абзац двісті тридцять четвертий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
( Абзац двісті тридцять п'ятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
( Абзац двісті тридцять шостий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
( Абзац двісті тридцять сьомий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
форму дозволу на обслуговування автобусних маршрутів і порядок його видачі та анулювання;
форму журналу реєстрації параметрів обслуговування на таксі і порядок його ведення;
форму контрольного листка для внесення результатів оцінки технічного стану транспортного засобу водієм таксі, який є фізичною особою - підприємцем і здійснює перевезення самостійно, без використання найманої праці;
форму списку осіб суднового екіпажу (суднова роль), списку пасажирів, суднового радіо- і машинного журналу та правила їх ведення;
форму санітарного журналу і правила його ведення на суднах;
форму лоцманської квитанції;
форму суднового журналу;
форму суднового білета;
форму свідоцтва про виключення судна із Суднової книги України;
форму свідоцтва про право плавання під Державним Прапором України (свідоцтва про тимчасове право плавання під Державним Прапором України);
форму свідоцтва про право власності на судно;
порядок ведення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель;
методику розроблення місцевих енергетичних планів;
мінімальні вимоги до енергетичної ефективності будівель;
мінімальні вимоги до будівель з близьким до нульового рівнем споживання енергії;
методику розрахунку цільового показника економії енергії у будівлях органів державної влади;
порядок моніторингу стану досягнення цільового показника економії енергії у будівлях органів державної влади;
порядок розроблення проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт з метою термомодернізації;
порядки, стандарти, норми і правила у сфері житлово-комунального господарства, житлової політики, благоустрою населених пунктів, управління побутовими відходами, поховання, увічнення пам’яті жертв війни та політичних репресій;
порядок розроблення та затвердження технічних умов у сфері питної води та питного водопостачання;
методику визначення відсотка готовності для об’єктів незавершеного будівництва;
( Абзац двісті п'ятдесят восьмий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 488 від 12.05.2023 )
( Абзац двісті п'ятдесят дев'ятий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
у визначених законом випадках форму типових договорів у сфері житлово-комунального господарства;
порядок інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії) з обґрунтуванням такої необхідності;
обов’язковий перелік послуг, витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території;
( Абзац двісті шістдесят третій підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
переліки національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів у межах своєї компетенції;
( Абзац двісті шістдесят четвертий підпункту 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
індекси балансової вартості об’єктів житлового фонду;
порядок ведення та забезпечення моніторингу якості питної води і технічного стану об’єктів централізованого питного водопостачання та водовідведення;
правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення;
порядок визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення;
порядок повторного використання очищених стічних вод та осаду за умови дотримання нормативів гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин;
порядок розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації;
методику розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії, а також послуги з управління побутовими відходами);
порядок оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку;
порядок оснащення окремих приміщень у будівлях вузлами розподільного обліку/приладами - розподілювачами теплової енергії та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку;
методику визначення розміру внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку та їх розподілу між споживачами комунальних послуг, власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання;
порядок прийняття приладу обліку на абонентський облік;
методику роздільного збирання побутових відходів;
типовий договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою;
методику визначення відновної вартості об’єкта благоустрою;
правила утримання зелених насаджень міст та інших населених пунктів;
правила утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху, вулично-дорожньої мережі населених пунктів;
типові правила благоустрою території населеного пункту;
порядок утримання кладовищ та інших місць поховань;
( Абзац двісті вісімдесят третій підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
типове положення про архітектурно-містобудівні ради;
порядок внесення плати за проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, та її розміри;
кодифікатор адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад і зміни до нього;
порядок проведення сертифікації енергетичної ефективності та форму енергетичного сертифіката;
методику обстеження інженерних систем будівлі, що розробляється з урахуванням вимог актів законодавства Європейського Союзу та Енергетичного Співтовариства;
порядок ведення бази даних звітів про результати обстеження інженерних систем, атестованих енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем, енергетичних сертифікатів;
форму паспорта набору даних та структуру набору даних, що передбачені переліком наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних;
методологію проектування, будівництва та реконструкції об’єктів цивільного і промислового призначення, інженерно-транспортної інфраструктури у звичайних і складних інженерно-геологічних умовах;
( Абзац двісті дев'яносто другий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів;
порядок формування та ведення переліку експертних організацій, що здійснюють експертизу проектів будівництва;
нормативно-правові акти з питань архітектурно-будівельного контролю та нагляду, контролю у сфері житлово-комунального господарства, у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель;
примірне положення про структурний підрозділ, утворений у складі уповноваженого органу містобудування та архітектури з метою забезпечення виконання функцій, пов’язаних з організацією замовлення розроблення, оновлення та затвердження містобудівної документації (змін до неї);
( Абзац двісті дев'яносто сьомий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
( Абзац двісті дев'яносто восьмий підпункту 20 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 1006 від 08.09.2023 )
проектні загрози критичній інфраструктурі секторального рівня;
плани взаємодії функціональних органів у сфері захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах для всіх режимів функціонування критичної інфраструктури;
плани взаємодії та підтримання життєво важливих функцій на випадок порушення функціонування об’єктів критичної інфраструктури;
норми і регламенти захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах критичної інфраструктури;
проектні загрози критичній інфраструктурі об’єктового рівня у відповідних секторах;
процедуру оцінки відповідності у сфері надання послуг поштового зв’язку;
( Підпункт 20 пункту 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
переліки національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів, розробником яких є Держенергоефективності;
( Підпункт 20 пункту 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
переліки європейських документів з визначення прийнятності, які можуть застосовуватися для видачі висновку про технічну прийнятність;
( Підпункт 20 пункту 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
переліки національних документів України з визначення прийнятності;
( Підпункт 20 пункту 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
переліки національних стандартів для будівельної продукції, що надається на ринку та не охоплюється або не повністю охоплюється національними стандартами, для цілей застосування Закону України "Про надання будівельної продукції на ринку";
( Підпункт 20 пункту 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1006 від 08.09.2023 )
21) перевіряє, переглядає та скасовує:
стандарти в галузі транспорту, забезпечення населення об’єктами інфраструктури транспорту;
стандарти у сфері автомобільного транспорту;
стандарт щодо берегових систем забезпечення і контролю безпеки судноплавства в територіальному морі та на внутрішніх водних шляхах;
22) бере участь у міжнародному співробітництві та забезпечує виконання зобов’язань України, що випливають із членства у міжнародних організаціях, об’єднаннях та інституціях, укладає міжнародні договори;
23) забезпечує відповідно до законодавства виконання зобов’язань за міжнародними договорами України та їх імплементацію в національне законодавство, виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, підготовку пропозицій щодо укладення, припинення чи зупинення дії, денонсації та приєднання до міжнародних договорів України з питань, що належать до компетенції Мінінфраструктури;
24) здійснює в установленому порядку внутрішній аудит;
25) здійснює внутрішній контроль в Мінінфраструктури, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління;
26) спрямовує, координує та здійснює методичне забезпечення заходів щодо виконання завдань мобілізаційної підготовки;
27) здійснює координацію та методичне забезпечення здійснення заходів з підготовки до функціонування в умовах особливого періоду та технічного прикриття, відбудови найважливіших об’єктів оборонного значення в особливий період визначених сфер управління;
28) бере участь в координації заходів щодо забезпечення будівництва, ремонту та захисту об’єктів енергетичної інфраструктури в умовах особливого періоду та протягом року після його закінчення;

................
Перейти до повного тексту