- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 січня 2019 р. № 46 Київ |
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
2. Установити, що суб’єкти проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, які отримали бланки протоколів перевірки технічного стану транспортного засобу до набрання чинності цією постановою, використовують їх до повного витрачання.
3. Ця постанова набирає чинності через три місяці з дня її опублікування.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 січня 2019 р. № 46
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. У
Правилах дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2011 р., № 78, ст. 2881):
1) підпункт "в" пункту 2.4 після слів "спеціальних пристроїв (приладів)" доповнити словами "зчитування інформації із самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, а також";
2) абзац перший пункту 30.2 після слів "відповідного зразка" доповнити словами ", а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів)";
3) у пункті 31.4.7:
підпункт "в" після слів "погіршують його прозорість" доповнити словами ", крім самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, яка розміщується в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю";
підпункт "г" після слова "спідометр" доповнити словом ", одометр".
2. У
постанові Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 "Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу" (Офіційний вісник України, 2012 р., № 16, ст. 581; 2014 р., № 78, ст. 2241; 2016 р., № 3, ст. 171; 2017 р., № 24, ст. 685):
у пункті 2:
підпункт 4 після слів "інформаційними матеріалами виробника" доповнити словами ", а також звірки ідентифікаційних номерів, екологічного рівня за документацією виробника та (або) документами щодо переобладнання і номерних знаків транспортного засобу за реєстраційними документами, установлення його комплектності";
підпункт 11-1 після слова "документ" доповнити словами "із самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації";
підпункт 11-2 виключити;
підпункт 15 після слів "експлуатується юридичними" доповнити словом "особами";
доповнити пункт підпунктом 16 такого змісту:
"16) вантажність (вантажопідйомність) транспортного засобу - різниця між максимальною масою транспортного засобу (повною масою транспортного засобу) та спорядженою масою транспортного засобу, яка дорівнює масі вантажу, який можна завантажити та перевозити на транспортному засобі.";
у пункті 5:
підпункт 2 викласти в такій редакції:
"2) атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності згідно із Законом України
"Про акредитацію органів з оцінки відповідності" , який підтверджує компетентність випробувальної лабораторії щодо перевірки технічного стану транспортних засобів в обсязі, визначеному законодавством.";
у пункті 6:
абзац восьмий викласти в такій редакції:
"інформації про відсутність або зміну матеріально-технічної бази, документів, що подавалися до повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, чи закінчення строку дії атестата про акредитацію та непоновлення його протягом шести місяців;";
абзац дев’ятий після слова "видачу" доповнити словами "протягом строку дії атестата про акредитацію чи свідоцтва про атестацію";
доповнити пункт абзацом такого змісту:
"інформації про закінчення строку дії свідоцтва про атестацію відповідно до законодавства.";
у пункті 7:
абзац перший викласти в такій редакції:
"7. Головний сервісний центр МВС протягом трьох робочих днів з дати надходження повідомлення та копій документів від Мінінфраструктури вносить дані про виконавця, пункт технічного контролю, його матеріально-технічну базу і персонал із зазначенням категорії та призначення транспортних засобів, адреси місця проведення обов’язкового технічного контролю до реєстру суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів та інформує виконавця про внесення відомостей про нього до зазначеного реєстру. Реєстр суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю є складовою частиною Єдиного державного реєстру транспортних засобів. Порядок ведення реєстру суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю затверджується МВС.";
у першому реченні абзацу третього слово "акредитації" замінити словами "про акредитацію";
у пункті 16:
абзац третій замінити абзацами такого змісту:
"Фотофіксація процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу здійснюється виконавцем під час зовнішнього огляду транспортного засобу із фіксацією:
передньої та лівої або правої частини транспортного засобу;
перевірки увімкнених фар ближнього світла та протитуманних фар (за наявності);
перевірки гальмової системи методом стендових випробувань і загального вигляду транспортного засобу на гальмовому стенді, номерного знака та увімкнених сигналів гальмування;
показника одометра.
Матеріали фотофіксації мають забезпечувати можливість чітко визначати марку, колір, номерний знак транспортного засобу, на фотографіях обов’язково зазначається дата фотофіксації, яка повинна відповідати даті видачі протоколу перевірки технічного стану.".
У зв’язку з цим абзац четвертий вважати абзацом дев’ятим;
у пункті 18:
перше речення абзацу другого після слів "перевірки технічного стану" доповнити словами "із самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації, яка розміщується в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу";
абзац четвертий викласти в такій редакції:
"У протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу виконавець зазначає дату проведення наступного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу відповідно до пункту 3 цього Порядку, а також призначення транспортного засобу в разі проведення додаткової перевірки транспортного засобу згідно з обсягами перевірки для автобуса, призначеного для перевезення школярів або осіб з інвалідністю, автомобіля таксі, спеціалізованого санітарного автомобіля бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги, великогабаритного та великовагового транспортного засобу, транспортного засобу, що використовується для перевезення небезпечних вантажів, або учбового транспортного засобу.";
у додатках до Порядку:
у додатку 1:
після слів
_____________________________________________________________________________
"(категорії згідно з Класифікацією транспортних засобів, їх призначення)"
доповнити словами:
_____________________________________________________________________________
"(адреси місць проведення обов’язкового технічного контролю згідно з
документами про акредитацію)";
пункт 3 викласти в такій редакції:
"3. Копії правовстановлюючих документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та виробничими будівлями, а також у разі використання пересувного устатковання - копії документів на транспортний засіб, що використовується для забезпечення діяльності.";
пункт 4 після цифр і слова "(13 х 18 сантиметрів)" доповнити словами "з відображенням усіх місць надання послуги";
у додатку 5:
після позиції:
"001.010 |
Дані у свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу не відповідають даним ідентифікації транспортного засобу |
органолептично |
|
Х" |
|
доповнити позицією такого змісту:
"001.020 |
Номерний знак не відповідає вимогам стандартів або закріплений не в установленому місці, закритий іншими предметами чи пошкоджений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 метрів, перевернутий |
органолептично |
|
Х"; |
|
позицію:
"915.020 |
спідометр відсутній (якщо передбачено вимогами) або він не функціонує, не опломбований (якщо передбачено вимогами) |
органолептично |
|
Х" |
|
викласти в такій редакції:
"915.020 |
спідометр або одометр відсутній (якщо передбачено вимогами) або не функціонує |
органолептично |
|
Х"; |
|
доповнити додаток позицією такого змісту:
"915.021 |
показник одометра менший, ніж показник одометра, зафіксований під час попереднього обов’язкового технічного контролю, проведеного суб’єктом здійснення обов’язкового технічного контролю, або реєстраційних операцій |
органолептично |
|
Х"; |
|
у назві розділу "Додаткова перевірка автомобіля швидкої медичної допомоги" слова "автомобіля швидкої медичної допомоги" замінити словами "спеціалізованого санітарного автомобіля бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги";
доповнити додаток розділом такого змісту:
"Додаткова перевірка учбового транспортного засобу |
1701 |
Конструкція, укомплектованість: |
|
|
|
|
1701.010 |
відсутній або не відповідає вимогам розпізнавальний знак "Учбовий транспортний засіб" |
органолептично |
|
Х |
|
1701.011 |
відсутнє обладнане місце для спеціаліста з підготовки до керування транспортним засобом |
-"- |
|
Х |
|
1701.012 |
відсутні додаткові дзеркала заднього огляду |
-"- |
|
Х |
|
1701.013 |
відсутні додаткові педалі зчеплення (за наявності основної педалі зчеплення) і гальмування |
-"- |
|
Х |
|
1701.020 |
дублюючі механізми органів управління гальмовою системою та трансмісією (педалі, важелі тощо) установлені в зоні дії ніг спеціаліста з підготовки до керування транспортним засобом із порушенням ергономічних вимог або перешкоджають водію натискати на основні педалі |
-"- |
|
Х |
|
1701.030 |
осьовий люфт у шарнірах механізмів дублюючих педалей перевищує 0,3 мм |
засоби перевірки |
|
Х |
|
1701.040 |
дублюючі педалі не повторюють положення основних педалей |
органолептично |
|
Х |
|
1701.050 |
зусилля на педалях дублюючих механізмів перевищує 15 кГс |
засоби перевірки |
|
Х |
|
1701.060 |
дублюючі механізми органів управління гальмовою системою та трансмісією змінюють зусилля спрацювання основних педалей більше ніж на 5 відсотків |
-"- |
|
Х |
|
1701.070 |
дублюючі механізми не забезпечують повний і вільний хід основних педалей, а також повне виключення зчеплення та роботу приводу гальмових механізмів незалежно від водія; конструкція дублюючих механізмів призводить до заїдання чи самовільного спрацювання; дублюючі механізми перешкоджають спрацюванню інших органів управління транспортним засобом або призводять до їх пошкодження (обриви проводів рухомими деталями, труднощі повертання керма, подання звукового сигналу, переключення передач тощо) |
органолептично |
|
Х |
|
1702 |
Додаткові вимоги до органів управління транспортним засобом, призначеним для підготовки водіїв з числа осіб з інвалідністю або маломобільних груп населення |
|
|
|
|
1702.010 |
відсутній ручний привід акселератора постійної дії (у вигляді важелів або кільця на кермі (поза кермом: збоку чи під ним) або немає фіксації; ручний привід акселератора, установлений на кермі, призводить до збільшення зусилля обертання керма |
органолептично |
|
Х |
|
1702.011 |
зусилля на ручному приводі акселератора перевищує 2-3 кГс на кожному важелі за умови одночасного натискання, 3-4 кГс на кільці та 5 кГс на фіксованому приводі |
засоби перевірки |
|
Х |
|
1702.012 |
величина ходу ручного приводу акселератора перевищує 50-65 мм для важелів на кермі та 45-55 мм для кільця |
-"- |
|
Х |
|
1702.020 |
конструкція ручного приводу акселератора не забезпечує його роботу в повному діапазоні повороту колеса керма |
органолептично |
|
Х |
|
1702.030 |
елементи ручних приводів органів управління транспортних засобів мають гострі краї та виступають за площину колеса керма (крім акселератора на кермі) |
-"- |
|
Х"; |
|
................Перейти до повного тексту