1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Спеціального Адміністративного Району Гонконг Китайської Народної Республіки про морський транспорт
( Угоду ратифіковано Законом N 1504-IV від 18.02.2004 )
Дата підписання: 02.04.2003
Дата ратифікації: 18.02.2004
Дата набуття чинності: 22.04.2004
Кабінет Міністрів України та Уряд Спеціального Адміністративного Району Гонконг Китайської Народної Республіки (Спеціальний Адміністративний Район Гонконг), далі "Договірні Сторони",
з метою розвитку дружніх відносин між Договірними Сторонами,
прагнучи сприяти загальному розвитку комерційних та економічних відносин між Договірними Сторонами,
бажаючи розвивати торговельне судноплавство між Договірними Сторонами,
домовилися про наступне:
Стаття 1
Для цілей цієї Угоди:
1. Термін "компетентний орган" означає з боку України - Міністерство транспорту України, з боку Спеціального Адміністративного Району Гонконг - Бюро економічного розвитку та праці або його уповноважений орган.
2. Термін "судно Договірної Сторони" означає будь-яке судно, зареєстроване в судновому реєстрі цієї Договірної Сторони та -
(a) стосовно України, судно плаває під національним прапором України;
(b) стосовно Спеціального Адміністративного Району Гонконг, судно плаває під національним прапором Китайської Народної Республіки і регіональним прапором Спеціального Адміністративного Району Гонконг.
Цей термін, однак, не включає військові та некомерційні судна.
3. Термін "член екіпажу" означає:
(a) у випадку України капітана та будь-якого члена екіпажу, що має посвідчення, як визначено у Статті 9 цієї Угоди, ім'я якого внесено до суднової ролі судна та який працює або виконує обов'язки на борту судна;
(b) у випадку Спеціального Адміністративного Району Гонконг капітана та будь-якого моряка, що має посвідчення, як визначено у Статті 9 цієї Угоди, або капітана чи будь-якого моряка з третьої країни, який тимчасово наймається на судно та ім'я якого внесено до суднової ролі судна та працює або виконує обов'язки на борту судна.
Стаття 2
Договірні Сторони сприяють свободі торговельного судноплавства та утримуються від будь-яких дій, які можуть перешкоджати нормальному розвитку міжнародного судноплавства.
Стаття 3
Договірні Сторони, згідно їх чинного законодавства, докладають зусиль для підтримки та розвитку ефективних робочих відносин між органами влади, відповідальними за морський транспорт на їх територіях.
Зокрема, Договірні Сторони погоджуються проводити взаємні консультації, обмінюватися інформацією між Урядовими органами, що відповідають за морські відносини на їх територіях, та заохочуватимуть розвиток контактів між їх відповідними морськими організаціями та морськими підприємствами.
Стаття 4
1. Договірні Сторони домовились:
(a) сприяти участі їх суден в морській торгівлі між Договірними Сторонами;
(b) співпрацювати в усуненні перешкод, які можуть виникнути на
шляху розвитку морської торгівлі між Договірними Сторонами;
(c) не перешкоджати фрахтувальникам, вантажовідправникам та вантажоотримувачам використовувати судна однієї Договірної Сторони в морській торгівлі між портами іншої Договірної Сторони та портами третіх країн, відповідно до законів і законодавства та міжнародних угод, що є чинними для Договірних Сторін.
2. Положення цієї статті не впливають на права суден третіх країн для прийняття участі в морській торгівлі між портами Договірних Сторін.
Стаття 5
Кожна Договірна Сторона надає суднам та членам екіпажу іншої Договірної Сторони національний режим найбільшого сприяння, включаючи вільний захід, перебування та вихід з портів, повне використання портів, включаючи портове обладнання, завантаження та розвантаження вантажів, перевантаження, висадку та посадку пасажирів, сплату портових зборів і виплат, та інших сприянь і послуг, що стосуються навігаційних та комерційних операцій, які мають відношення до суден, їх вантажів та пасажирів.
Стаття 6
Договірні Сторони, відповідно до своїх законів та портових правил, вживають всіх необхідних заходів щодо спрощення та прискорення морських перевезень з метою запобігання необгрунтованим затримкам суден та прискорення і спрощення, наскільки це можливо, проходження митних та інших формальностей, запроваджених в портах.
Стаття 7
1. Кожна з Договірних Сторін визнає приналежність суден іншої Договірної Сторони на основі реєстраційних документів, що належним чином видані компетентним органом Договірної Сторони для її суден.
2. Кожна з Договірних Сторін визнає суднові документи, що належним чином видані компетентним органом іншої Договірної Сторони для її суден.
3. У випадку визнання обмірних свідоцтв кожна з Договірних Сторін визнає їх у той самий спосіб, як визначено у Міжнародному обмірному свідоцтві згідно з Міжнародною Конвенцією про обмірювання тоннажу суден 1969 р., та у таких випадках судна, що мають такі свідоцтва, не підлягають повторному обміру у портах іншої Договірної Сторони. Портові збори та сплати розраховуються на основі вищезазначеного свідоцтва про обмірювання тоннажу суден.

................
Перейти до повного тексту