1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про попереднє схвалення і направлення до Конституційного Суду України законопроекту про внесення змін до Конституції України
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2006, N 14, ст.124 ) ( Додатково див. Висновок Конституційного Суду N 1-в/2008 від 15.01.2008 )
У зв'язку з уточненням редакції тексту проекту Закону України про внесення змін до Конституції України щодо удосконалення системи місцевого самоврядування (реєстр. N 3207-1), попередньо схваленого Верховною Радою України 8 грудня 2004 року, та зважаючи на Рішення Конституційного Суду України від 9 червня 1998 року N 8-рп/98, Верховна Рада України
постановляє:
1. Проект Закону України про внесення змін до Конституції України щодо удосконалення системи місцевого самоврядування (реєстр. N 3207-1) попередньо схвалити і направити до Конституційного Суду України для одержання висновку щодо відповідності законопроекту вимогам статей 157 та 158 Конституції України (додається).
2. Включити до порядку денного наступної чергової (дев'ятої) сесії Верховної Ради України четвертого скликання питання про прийняття Закону України про внесення змін до Конституції України щодо удосконалення системи місцевого самоврядування (реєстр. N 3207-1).
Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН
м. Київ, 23 грудня 2005 року
N 3288-IV
Додаток
до Постанови Верховної Ради України
N 3288-IV від 23 грудня 2005 року
ЗАКОНОПРОЕКТ
про внесення змін до Конституції України щодо удосконалення системи місцевого самоврядування
Верховна Рада України
постановляє:
I. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 30, ст. 141; 2005 р., N 2, ст. 44) такі зміни:
1) статті 118, 119, 133, 140 викласти в такій редакції:
"Стаття 118. В областях, містах Києві та Севастополі для виконання повноважень у межах та порядку, визначених законом, утворюються місцеві державні адміністрації.
Голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України. Голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України, підзвітні та підконтрольні Кабінету Міністрів України.
Стаття 119. Місцеві державні адміністрації на відповідній території здійснюють:
1) контроль за додержанням законів місцевими органами виконавчої влади, підпорядкованими центральним органам виконавчої влади;
2) взаємодію місцевих органів виконавчої влади з органами місцевого самоврядування;
3) інші визначені законом повноваження";
"Стаття 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села, а також округи.
Округою є утворена на основі добровільного об'єднання жителів адміністративно-територіальна одиниця, у складі якої кілька населених пунктів.
До складу України входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь, межі яких визначаються законом.
Міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України";
"Стаття 140. Місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села, селища чи міста або добровільного об'єднання у територіальну громаду жителів кількох населених пунктів - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Місцеве самоврядування здійснюється в межах адміністративно-територіальних одиниць.
Особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі визначаються законом.
Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
Питання організації управління районами в містах належить до компетенції міських рад.
Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси жителів громад, є районні та обласні ради, їх виконавчі органи, повноваження яких визначаються законом.
Сільські, селищні, міські ради можуть дозволяти за ініціативою жителів створювати будинкові, вуличні, квартальні та інші органи самоорганізації населення і наділяти їх частиною власної компетенції, фінансів, майна";

................
Перейти до повного тексту