1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 18 квітня 2018 р. № 326
Київ
Про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Внести до Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 54, ст. 2180; 2011 р., № 88, ст. 3199; 2012 р., № 56, ст. 2238, № 89, ст. 3606; 2013 р., № 9, ст. 343; 2014 р., № 24, ст. 735, № 74, ст. 2104, № 77, ст. 2196, № 82, ст. 2323; 2016 р., № 18, ст. 721, № 21, ст. 829, № 65, ст. 2192; 2017 р., № 12, ст. 340, № 34, ст. 1094, № 94, ст. 2854), зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності через місяць з дня її опублікування, крім пункту 4, абзаців другого - четвертого пункту 7, пунктів 13 і 14 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності з 1 липня 2018 року.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 81
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 квітня 2018 р. № 326
ЗМІНИ,
що вносяться до Регламенту Кабінету Міністрів України
1. Доповнити Регламент § 3-1 такого змісту:
"§ 3-1. Засади формування та реалізації державної політики
1. Забезпечення формування та реалізації державної політики у сферах, віднесених до компетенції Кабінету Міністрів, здійснюється міністерствами шляхом:
вивчення стану справ у відповідних сферах;
визначення суспільно важливих проблем, що потребують розв’язання, та їх пріоритезації;
пошуку оптимальних шляхів розв’язання проблем;
розроблення концепцій реалізації державної політики у відповідних сферах;
планування ресурсів та заходів, необхідних для реалізації державної політики;
розроблення проектів законодавчих актів, інших актів законодавства, здійснення контролю за виконанням прийнятих актів;
проведення моніторингу та оцінювання результатів реалізації державної політики та розроблення на основі такого оцінювання пропозицій щодо її продовження, коригування чи припинення.
2. У процесі формування та реалізації державної політики враховується необхідність:
досягнення стратегічних цілей, визначених Програмою діяльності Кабінету Міністрів, іншими стратегічними та програмними документами;
розв’язання суспільно важливих проблем;
виконання міжнародних зобов’язань України, зокрема Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами - членами, з іншої сторони.".
2. Пункт 4 § 32 викласти в такій редакції:
"4. Проекти розпоряджень Кабінету Міністрів з кадрових питань готуються в установленому Кабінетом Міністрів порядку та вносяться на розгляд Кабінету Міністрів Міністром Кабінету Міністрів.
Проекти актів з питань утворення та організації роботи комітету з призначення керівників особливо важливих для економіки підприємств і комісії з відбору керівників особливо важливих для економіки підприємств, оголошення відбору вносяться на розгляд Кабінету Міністрів Міністром Кабінету Міністрів. Проекти актів Кабінету Міністрів про призначення чи погодження кандидатур претендентів на посаду керівників і членів наглядових рад таких підприємств вносяться на розгляд Кабінету Міністрів Міністром Кабінету Міністрів на підставі рішення комітету з призначення.".
3. Абзац перший пункту 5 § 33 після слів "договору України" доповнити словами ", а також проектів актів з питань утворення та організації роботи комітету з призначення керівників особливо важливих для економіки підприємств і комісії з відбору керівників особливо важливих для економіки підприємств, оголошення відбору та призначення чи погодження кандидатур претендентів на посаду керівників і членів наглядових рад таких підприємств".
4. У § 37:
1) у пункті 2 слова "та погодженні проекту акта Кабінету Міністрів у частині, що стосується його компетенції" замінити словами "проекту акта Кабінету Міністрів та матеріалів до нього у частині, що стосується його компетенції";
2) пункт 4 доповнити абзацом такого змісту:
"Заінтересований орган може також надати зауваження і пропозиції до зроблених розробником прогнозів впливу, в тому числі прогнозу впливу реалізації акта на ключові інтереси заінтересованих сторін.".
5. У пункті 1 § 44 слова і цифри "проекту акта, визначеного абзацом третім пункту 5 § 33 цього Регламенту" замінити словами "проектів актів з питань утворення та організації роботи комітету з призначення керівників особливо важливих для економіки підприємств і комісії з відбору керівників особливо важливих для економіки підприємств, оголошення відбору та призначення чи погодження кандидатур претендентів на посаду керівників і членів наглядових рад таких підприємств".
6. У пункті 1 § 48:
1) абзац перший після слів "на розгляд Кабінету Міністрів" доповнити словами "міністром, який не очолює міністерство,";
2) доповнити пункт після абзацу третього новим абзацом такого змісту:
"Проекти актів Кабінету Міністрів, підготовлені центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується безпосередньо Кабінетом Міністрів, представляє на засіданні Кабінету Міністрів Міністр Кабінету Міністрів.".
У зв’язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п’ятим.
7. У пункті 1 § 50:
1) підпункт 1 викласти в такій редакції:
"1) пояснювальна записка (додаток 4), у якій викладається мета, якої планується досягти з прийняттям акта, та підстава розроблення проекту, наводиться опис проблеми, яка потребує розв’язання, зазначається механізм її вирішення, а також прогноз впливу реалізації акта на основні показники у відповідній сфері, у тому числі зазначаються можливі шляхи мінімізації негативного впливу (у разі наявності), відображається позиція заінтересованих органів та заходи, здійснені для врегулювання розбіжностей (якщо проект акта подано з розбіжностями), а також позиція заінтересованих сторін (представники окремих верств (груп) населення, суб’єкти господарювання, громадські об’єднання тощо), на яких впливатиме реалізація акта у разі його прийняття, наводиться фінансово-економічне обґрунтування проекту акта, зазначаються відомості про наявність або відсутність у проекті акта визначених правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією, відсутність ознак дискримінації. Якщо реалізація акта не потребує фінансування з державного чи місцевого бюджетів, інформація про це окремо зазначається в записці.
До пояснювальної записки додаються фінансово-економічні розрахунки, проведені відповідно до пунктів 2 і 3 § 34 цього Регламенту, прогноз впливу реалізації акта на ключові інтереси заінтересованих сторін (додаток 4-1), а також пропозиції за результатами громадської антикорупційної експертизи проекту акта (у разі її проведення). Крім того, можуть додаватися довідкові та інші інформаційно-аналітичні матеріали, що обґрунтовують необхідність прийняття акта;";
2) у підпункті 4 слова і цифри "проекту акта, визначеного абзацом третім пункту 5 § 33 цього Регламенту" замінити словами "проекти актів з питань утворення та організації роботи комітету з призначення керівників особливо важливих для економіки підприємств і комісії з відбору керівників особливо важливих для економіки підприємств, оголошення відбору та призначення чи погодження кандидатур претендентів на посаду керівників і членів наглядових рад таких підприємств".
8. Пункт 4 § 55-1 доповнити абзацами такого змісту:
"Якщо члени Кабінету Міністрів, які висловили пропозиції щодо внесення поправок та необхідності уточнення окремих положень проекту акта, у визначений строк не подали до Секретаріату Кабінету Міністрів свої пропозиції, проект акта з відповідним обґрунтуванням у редакції, що розглядалася на засіданні Кабінету Міністрів, подається Секретаріатом Кабінету Міністрів Прем’єр-міністрові для підписання.
Прийнятий Кабінетом Міністрів акт, проект якого внесений міністром, який не очолює міністерство, оформляється і подається на підпис Прем’єр-міністрові Секретаріатом Кабінету Міністрів.".
9. Доповнити § 71 абзацом такого змісту:
"Якщо головним розробником проекту закону є центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується безпосередньо Кабінетом Міністрів, доповідач, що представлятиме такий проект у Верховній Раді, визначається Прем’єр-міністром.".
10. Викласти § 117 в такій редакції:
"§ 117. Строк проведення
Відповідно до статті 27 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів у двотижневий строк з дня надходження законопроекту, ініційованого суб’єктами права законодавчої ініціативи та надісланого Кабінетові Міністрів Верховною Радою, подає Комітетові Верховної Ради з питань бюджету експертний висновок щодо впливу законопроекту на показники бюджету і відповідності законам, якими регулюються бюджетні відносини, підготовлений Мінфіном за участю заінтересованих центральних органів виконавчої влади.
Відповідно до статті 103 Регламенту Верховної Ради України за зверненням Голови Верховної Ради, його першого заступника, заступника або голови комітету Верховної Ради Кабінетом Міністрів не пізніше ніж через 14 днів з дня надходження законопроекту подається Верховній Раді України експертний висновок по суті законопроекту з урахуванням експертного висновку, передбаченого абзацом першим цього параграфа.".
11. У пункті 2 § 118:
1) абзац перший після слів "регулювання законопроекту" доповнити словами ", та Мінфіну";
2) абзац другий після слів "експертного висновку" доповнити словами і цифрами "по суті законопроекту з урахуванням експертного висновку, передбаченого абзацом першим § 117,".
12. Друге речення пункту 1 § 119 після слів "за підписом відповідно Прем’єр-міністра, Першого віце-прем’єр-міністра або віце-прем’єр-міністра" доповнити словами "та розміщується на офіційному веб-сайті Кабінету Міністрів".

................
Перейти до повного тексту