1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 14 березня 2023 р. № 222
Київ
Про затвердження Порядку спрямування коштів на підготовку проектів державно-приватного партнерства та виконання довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної власності
Відповідно до пункту 1-1 частини четвертої статті 30 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок спрямування коштів на підготовку проектів державно-приватного партнерства та виконання довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної власності, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 67


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 березня 2023 р. № 222
ПОРЯДОК
спрямування коштів на підготовку проектів державно-приватного партнерства та виконання довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства щодо об’єктів державної власності
1. Цей Порядок визначає механізм спрямування бюджетних коштів спеціального фонду державного бюджету (далі - бюджетні кошти) на підготовку проектів, що здійснюються на умовах державно-приватного партнерства, у тому числі концесії (далі - проекти державно-приватного партнерства), та виконання довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесії, щодо об’єктів державної власності, крім довгострокових зобов’язань, відповідно до яких державний партнер повинен здійснити на користь приватного партнера плату за експлуатаційну готовність автомобільної дороги загального користування та інші виплати у порядку та на умовах, передбачених договором, укладеним у рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійним договором, щодо будівництва та подальшої експлуатації автомобільної дороги (далі - довгострокові зобов’язання).
2. Терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України, Законах України "Про державно-приватне партнерство" і "Про концесію".
3. Бюджетні кошти, джерелами яких є надходження, визначені пунктом 6-6 частини третьої статті 29 Бюджетного кодексу України (далі - концесійні платежі), спрямовуються на:
1) виконання довгострокових зобов’язань розпорядників бюджетних коштів, які є державними партнерами, що зареєстровані в Реєстрі довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства та відповідно до яких прийнято рішення Кабінету Міністрів України про надання державної підтримки для здійснення державно-приватного партнерства;
2) підготовку проектів державно-приватного партнерства відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів з посилення інституційної спроможності для підготовки проектів державно-приватного партнерства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 407 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 41, ст. 1449), а саме на:
оплату послуг радників;
оплату послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної або комунальної власності та іншої документації із землеустрою, яка відповідно до законодавства є необхідною для надання земельної ділянки у користування, виконання робіт з розроблення (виготовлення) землевпорядної документації та її експертизи.
4. Бюджетні кошти, джерелами яких є надходження, визначені пунктом 6-7 частини третьої статті 29 Бюджетного кодексу України (далі - реєстраційний внесок), спрямовуються на покриття витрат, пов’язаних з організацією та проведенням концесійного конкурсу, а також із залученням до роботи конкурсної комісії незалежних експертів.
5. Головні розпорядники бюджетних коштів за напрямом, зазначеним у підпункті 1 пункту 3 цього Порядку, визначаються законом про Державний бюджет України на відповідний рік (далі - головний розпорядник бюджетних коштів, який є державним партнером).
Головним розпорядником бюджетних коштів за напрямом, визначеним підпунктом 2 пункту 3 цього Порядку, є Мінекономіки.
Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня за напрямами, визначеними підпунктом 2 пункту 3 цього Порядку, є бюджетні установи, які мають намір реалізувати проекти державно-приватного партнерства (далі - розпорядники).
Головними розпорядниками бюджетних коштів за напрямом, визначеним пунктом 4 цього Порядку, є бюджетні установи, які є концесієдавцями та прийняли рішення про проведення концесійного конкурсу (далі - концесієдавець).
6. Бюджетні кошти, джерелами яких є надходження від концесійних платежів, першочергово спрямовуються на виконання довгострокових зобов’язань, взятих головними розпорядниками бюджетних коштів, які є державними партнерами, шляхом установлення їм законом про Державний бюджет України бюджетних призначень у розмірі, необхідному для виконання таких зобов’язань у кожному відповідному бюджетному періоді, до повного виконання таких зобов’язань.
Бюджетні призначення для виконання довгострокових зобов’язань установлюються відповідно до закону про Державний бюджет України на відповідний рік головним розпорядникам бюджетних коштів, які є державними партнерами, на підставі інформації, наведеної в Реєстрі довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства.
Залишок бюджетних коштів від надходжень концесійних платежів (після виділення їх головним розпорядникам бюджетних коштів, які є державними партнерами, на виконання довгострокових зобов’язань) спрямовується Мінекономіки на оплату послуг, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього Порядку, за такою черговістю з урахуванням пріоритетності для держави:
оплата послуг радників для підготовки конкурсної документації;
оплата послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної або комунальної власності та іншої документації із землеустрою, яка відповідно до законодавства є необхідною для надання земельної ділянки у користування, виконання робіт з розроблення (виготовлення) землевпорядної документації та її експертизи (далі - інші заходи);
оплата послуг радників з підготовки проектів державно-приватного партнерства, зокрема збору інформації та аналізу економічних, технічних і фінансових показників об’єкта концесії; підготовки фінансової моделі проекту, що здійснюється на умовах концесії; проведення або забезпечення проведення аналізу, у тому числі юридичного, фінансового, податкового, операційного/технічного; надання послуг з фінансового аудиту, незалежної оцінки об’єкта концесії, екологічного аудиту або організації надання відповідних послуг третіми особами; здійснення заходів щодо пошуку потенційних інвесторів; виконання інших завдань, пов’язаних з підготовкою проекту, що здійснюється на умовах концесії.

................
Перейти до повного тексту