від 9 лютого 2022 р. № 136 Київ |
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 21 |
|
Річковий водний шлях категорії Е | Найменування внутрішнього водного шляху, межі ділянки (верхня - нижня) | Довжина судноплавної ділянки, кілометрів | Габарити суднового ходу | Обмеження за висотою. Висота під мостами, метрів від нормального підпірного рівня |
Класність водного шляху відповідно до Європейської угоди про найважливіші водні шляхи міжнародного значення |
||
глибина (рівень води - Балтійська система (проектний рівень або рівень навігаційного спрацювання), метрів | ширина, метрів | радіус закруглення, метрів | |||||
Прип’ять | |||||||
Е-40 | с. Усів - м. Чорнобиль (62,5-30 км) | 32,5 |
1,6 (проектний рівень 103) |
35 | 300 | 14 | IV-1 |
Е-40 | м. Чорнобиль - гирло р. Прип’ять (30-0 км) | 30 |
2,65 (рівень навігаційного спрацювання 102) |
60 | 400 | 14 | IV |
Дніпро | |||||||
Е-40 | Гирло р. Прип’ять - гребля Київської ГЕС (943-877 км) | 66 |
2,65 (рівень навігаційного спрацювання 102) |
80 | 800 | без обмежень | Va |
Е-40 | Гребля Київської ГЕС - гребля Канівської ГЕС (877-727 км) | 150 |
3,65 (рівень навігаційного спрацювання 91,5) |
80 | 800 | 12,5 | Vb-2 |
Е-40 | Гребля Канівської ГЕС - гребля Кременчуцької ГЕС (727-556 км) | 171 |
3,65 (рівень навігаційного спрацювання 79) |
80 | 800 | 13,2 | Vb-2 |
Е-40 | Гребля Кременчуцької ГЕС - гребля Середньодніпровської ГЕС (556-433 км) | 123 |
3,65 (рівень навігаційного спрацювання 63,8) |
80 | 800 |
9,65 (у розведеному стані 15,15) |
Vb-2 |
Е-40 | Гребля Середньодніпровської ГЕС - гребля Дніпровської ГЕС (433-305 км) | 128 |
3,65 (рівень навігаційного спрацювання 51,4) |
80 | 800 |
9,25 (у розведеному стані 14,65) |
Vb-2 |
Е-40 | Гребля Дніпровської ГЕС - гребля Каховської ГЕС (305-93 км) | 212 |
3,65 (рівень навігаційного спрацювання 14) |
80 | 800 | без обмежень | Vb-2 |
Е-40 | Гребля Каховської ГЕС - м. Херсон (93-33 км) | 60 |
3,65 (проектний рівень - 1) |
80 | 800 | 17,2 | Vb-2 |
Е-40 | м. Херсон (Херсонський консервний завод) - гирло р. Дніпро (включаючи рукав Рвач)-3 (33-0 км) | 33 | 4-4,5-4 | 100-4 | 800 | без обмежень | VII |
Е-40-01 | с. Нижні Жари - гирло р. Прип’ять (964-943 км) | 21 |
2,55 (рівень навігаційного спрацювання 102) |
60 | 400 | без обмежень | Va |
Десна | |||||||
Е-40-03 | м. Чернігів - гирло р. Десна (194,5-0 км) | 194,5 | 1,4 | без обмежень | IV-III-1 | ||
Південний Буг | |||||||
Е-40-02 | м. Вознесенськ - м. Нова Одеса (159-109 км) | 50 |
1,9 (проектний рівень - 0,46) |
35 | 300 | 9,25 | IV-1 |
Е-40-02 | м. Нова Одеса - м. Миколаїв (109-55 км) | 54 |
2,10 (проектний рівень - 0,75) |
40 | 300 | без обмежень | IV-1 |
Е-40-02 | м. Миколаїв - гирло р. Південний Буг-3 (55-0 км) | 55 | 4-4,5-4 | 200-4 | 1400 | 10 (через нерозвідні судноплавні прогони) | VII |
Дунай | |||||||
Е-80 | с. Орлівка (судноплавна ділянка 0,3 км (по 0,15 км у кожний бік від середини гідротехнічної споруди ТОВ "Паромний комплекс Орлівка" паромної переправи Орлівка (Україна) - Ісакча (Румунія) (56 миля, 104 км) | 0,3 | 6,5 | 120 | без обмежень | VII | |
Дністер | |||||||
Е-90-03 | Державний кордон України з Республікою Молдова (прикордонний знак 0608) - м. Білгород-Дністровський-4 | 39 | III-1 | ||||
Дніпровсько-Бузький лиман | |||||||
Е-40 | Кінбурський буй № 7 - портовий пункт Очаків до гирла р. Дніпро-3 | 65 | 4-4,5-4 | 200-4 | 1 400 | без обмежень | VII-1 |