- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Протокол
ПРОТОКОЛ
про внесення змін і доповнень до Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Вірменія про повітряне сполучення
Дата підписання: |
01.07.2011 |
Дата набрання чинності для України: |
28.10.2016 |
Кабінет Міністрів України та Уряд Республіки Вірменія (далі - "Договірні Сторони"),
домовились про таке:
Стаття 1
"ж) "стандарт" - будь-які вимоги до фізичних характеристик, конфігурації, матеріальної частини, технічних характеристик, персоналу або правил, однакове застосування яких визнається необхідним для забезпечення безпеки або регулярності міжнародної аеронавігації та яких будуть дотримуватись Договірні Сторони відповідно до Конвенції; у випадку неможливості дотримання стандарту, Договірні Сторони в обов'язковому порядку направляють до Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) повідомлення згідно зі
Статтею 38 Конвенції ".
Стаття 2
1. Викласти абзац другий пункту 1
Статті 3 Угоди в такій редакції:
"Кількість призначених авіапідприємств на кожну договірну лінію визначається за домовленістю між авіаційними властями Договірних Сторін".
"5. Авіапідприємство, яке призначено та отримало таким чином дозвіл, може розпочати експлуатацію договірних ліній за умови, що воно дотримується положень цієї Угоди".
Стаття 3
Доповнити Статтю 11
Угоди пунктом у такій редакції:
"5. Виконуючи або пропонуючи авіаперевезення за встановленими маршрутами, будь-яке призначене авіапідприємство однієї Договірної Сторони може укласти угоду про надання блоку крісел або про спільне використання кодів з призначеним авіапідприємством або авіапідприємствами будь-якої Договірної Сторони.
Кожне авіапідприємство, яке уклало угоду про спільне використання кодів відповідно до цього пункту, повинно під час продажу квитка інформувати покупця про авіапідприємство, яке фактично здійснюватиме перевезення на кожному з секторів, і з яким авіапідприємством покупець матиме договірні відносини".
Стаття 4
1. Тарифи на перевезення на будь-якій договірній лінії повинні встановлюватися призначеними авіапідприємствами на обґрунтованому рівні з урахуванням усіх відповідних факторів, включаючи експлуатаційні витрати, помірний прибуток, особливості перевезень. Авіаційні власті Договірних Сторін вважатимуть неприйнятними тарифи, які є дискримінаційними, надмірно високими або обмежуючими через зловживання домінуючим становищем на ринку авіаперевезень, або штучно заниженими через пряму або непряму підтримку чи субсидію.
2. Авіаційні власті кожної Договірної Сторони можуть вимагати, щоб призначені авіапідприємства, які здійснюють перевезення пасажирів згідно з цією Угодою, направляли їм повідомлення про встановлення чи опублікування тарифів на такі перевезення. Це не стосується тарифів на вантажні авіаперевезення або тарифів, які встановлюються призначеним авіапідприємством однієї Договірної Сторони на перевезення між територією держави іншої Договірної Сторони і третьою державою.
3. Не обмежуючи застосування антимонопольного законодавства та законодавства держав Договірних Сторін стосовно захисту прав споживачів, втручання авіаційних властей Договірних Сторін обмежується таким:
a) запобіганням установленню необґрунтовано низьких або дискримінаційних тарифів;
b) захистом споживачів від застосування необґрунтовано високих або необґрунтовано обмежуючих тарифів з причини зловживання домінуючим становищем на ринку або змовою авіапідприємств; або
c) захистом авіапідприємств від установлення тарифів, які є штучно заниженими через пряму або непряму урядову субсидію чи підтримку.
4. Якщо авіаційні власті будь-якої Договірної Сторони вважають, що поданий тариф є несумісним з положеннями пункту 1 цієї Статті, вони направляють відповідне повідомлення призначеному авіапідприємству, яке після одержання повідомлення повинно негайно призупинити застосування такого тарифу. Направляючи повідомлення призначеному авіапідприємству, авіаційні власті можуть одночасно направити авіаційним властям іншої Договірної Сторони запит про проведення консультацій щодо тарифів. Такі консультації повинні розпочатися не пізніше 14 днів з дати одержання відповідного запиту. Якщо домовленості не досягнуто, авіаційні власті іншої Договірної Сторони можуть скористатися правами, зазначеними в Статті 4 цієї Угоди".
................Перейти до повного тексту