ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 вересня 2021 року
м. Київ
справа № 420/5870/19
адміністративне провадження № К/9901/32488/20
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І.В.,
суддів: Шишова О.О., Яковенка М.М.
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2020 року у складі судді Соколенко О.М. та постанову П`ятого апеляційного адміністративного суду від 20 жовтня 2020 року у складі колегії суддів: Домусчі С.Д., Семенюка Г.В., Шляхтицького О.І. у справі №420/5870/19 за позовом Підприємства "Вікторія - ІІ" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю до Головного управління ДПС в Одеській області, Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень про збільшення грошових зобов`язань з податку на прибуток підприємств та з податку на додану вартість, -
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
Позивач, підприємство "Вікторія - ІІ" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю звернулося із позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, Головного управління ДФС в Одеській області, в якому просило суд:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області форми "Р" від 26 червня 2019 року № 0030751404, яким підприємству "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на прибуток в загальній сумі 1674474 грн;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області форми "Р" від 10 вересня 2019 року № 0043731404, яким підприємству "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість в загальній сумі 1699754 грн.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2020 року, яке залишено без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 20 жовтня 2020 року, позов задоволено.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області форми "Р" від 26 червня 2019 року № 0030751404, яким підприємству "ВІКТОРІЯ-ІІ" у вигляді ТОВ збільшено суму грошового зобов`язання за платежем "податок на прибуток" в загальній сумі 1674474 грн.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області форми "Р" від 10 вересня 2019 року № 0043731404, яким підприємству "ВІКТОРІЯ-ІІ" у вигляді ТОВ збільшено суму грошового зобов`язання за платежем "податок на додану вартість" в загальній сумі 1699754 грн.
Задовольняючи позовні вимоги суди виходили з того, що матеріали справи містять копії завірених податкових накладних та роздруківок з ЄРПН, виписаних усіма контрагентами позивача - постачальниками робіт та товарів на виконання умов договорів, які також підтверджують факт здійснення вищевказаних господарських операцій з виконання робіт (послуг) і постачання товарів та дають право на включення податку на додану вартість до складу ціни послуг (робіт) та є необхідною умовою для формування податкового кредиту з податку на додану вартість. При цьому, суми податку на додану вартість відповідно до вищевказаних податкових накладних позивач включив до складу податкового кредиту з ПДВ за періоди, які перевірялись, що підтверджується податковими деклараціями з податку на додану вартість, уточнюючими розрахунками та додатками № 5 до них (т.8 а.с.100-253, т.9 а.с.1-29). Спірні суми обсягів постачання (витрат) згідно актів виконаних робіт та видаткових накладних по отриманим товарам були включені позивачем до складу податкових деклараціях з податку на прибуток за період який перевірявся. Суди вказали, що чинним законодавством, не передбачено і не визначено обов`язку підприємства встановлювати ланцюг суб`єктів підприємницької діяльності, з якими контрагенти такого підприємства мали договірні відносини, а також підприємству не надано право вимагати від його контрагентів такої інформації, проте, як вбачається з акту перевірки, право позивача на отримання податкового кредиту поставлено в залежність від дотримання контрагентами позивача вимог податкового законодавства.
Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи встановлено:
Підприємство "Вікторія-ІІ" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 22445582) зареєстровано як юридична особа 30.09.1994, станом на дату перевірки перебувало на обліку в ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області (т.1 а.с.21, 30). Позивач зареєстрований як платник податку на додану вартість з 05.11.2004.
Згідно з наказом Головного управління ДФС в Одеській області від 08.04.2019 №2649 та планом-графіком проведення перевірок, відповідно до направлень, виданих посадовим особам відповідача, на підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.77.1 ст.77 Податкового кодексу України, посадовими особами Головного управління ДФС в Одеській області проведена планова виїзна документальна перевірка підприємства "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 31.12.2018, валютного - за період з 01.01.2016 по 31.12.2018, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.01.2016 по 31.12.2018.
За результатами перевірки складено акт "Про результати документальної планової виїзної перевірки Підприємства "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ, код ЄДРПОУ 22445582, податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 31.12.2018, валютного - за період з 01.01.2016 по 31.12.2018, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.01.2016 по 31.12.2018" від 24.05.2019 №000300/15-32-14-04/22445582 (надалі - акт перевірки)(т.1 а.с.29-55).
В акті перевірки зафіксовані порушення, допущені позивачем, зокрема:
- пп.134.1.1. п.134.1 ст.134 Кодексу, ст.9 Закону України № 996-ХІV, П(С)БО 16 "Витрати", внаслідок чого встановлено заниження податку на прибуток у сумі 1339579 грн, у тому числі по періодам: 2016 рік - 674839 грн; 2017 рік - 608330 грн; 2018 рік - 56410 грн;
- пп.198.3 ст.198 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на додану вартість до сплати у сумі 1488421грн, у тому числі по періодам: лютий 2016 - 10025 грн; березень 2016 - 23896 грн; квітень 2016 - 49656 грн; травень 2016 - 45041 грн; червень 2016 - 108564 грн; липень 2016 - 67412 грн; серпень 2016 - 62155грн; вересень 2016 - 45226 грн; жовтень 2016 - 41938 грн; листопад 2016 - 126444 грн; грудень 2016 - 169465 грн; квітень 2017 - 31123 грн; травень 2017 - 39557 грн; червень 2017 - 142546 грн; липень 2017 - 65498 грн; серпень 2017 - 89700 грн; вересень 2017 - 54312 грн; жовтень 2017 - 125635 грн; листопад 2017 - 83486 грн; грудень 2017 - 43065 грн; лютий 2018 - 26214 грн; березень 2018 - 6512 грн; квітень 2018 - 30951 грн. Також, апелянтом складені додатки до акта перевірки (т.1 а.с.56-84).
Не погоджуючись із висновками, зазначеними в акті перевірки, позивач 11.06.2019 подав до Головного управління ДФС в Одеській області заперечення на нього (т.1 а. с. 85-92).
За результатами розгляду заперечень Головним управлінням ДФС в Одеській області надіслана відповідь за №13373/10/15-32-14-04-12 від 21.06.2019 "Про розгляд заперечення до акту перевірки Підприємства "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ", в якій зазначено, що за результатом розгляду заперечень не встановлено нових обставин, які б спростовували висновки по суті встановлених порушень, що відображені в акті від 24.05.2019 №000300/15-32-14-04/22445582 (т. 8 а. с. 82-87).
На підставі вищезазначених висновків акта перевірки, Головним управлінням ДФС в Одеській області 26.06.2019 прийняті:
- податкове повідомлення-рішення №0030751404, яким підприємству "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на прибуток підприємств у сумі 1674474 грн, у тому числі за податковими зобов`язаннями у розмірі 1339579 грн та за штрафними санкціями 334895 грн (т.1 а.с.28);
- податкове повідомлення-рішення №0030761404 (т.9 а.с.100), яким підприємству "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на загальну суму 1756055 грн, у тому числі за податковими зобов`язаннями на суму 1404844 грн та штрафними санкціями у сумі 351211 грн.
Не погоджуюсь із прийнятими податковими повідомленнями-рішеннями №0030751404 та №0030761404, позивач оскаржив їх в адміністративному порядку шляхом подання скарги до Державної фіскальної служби України №10 від 10.07.2019 (т.1 а. с. 93-101).
За результатами розгляду скарги рішенням Державної податкової служби України про результати розгляду скарги від 05.09.2019 №631/6/99-00-08-05-01 скаргу підприємства "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ задоволено частково та:
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС в Одеській області від 26.06.2019 за №0030751404 залишено без змін;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС в Одеській області від 26.06.2019 за №0030761404 скасовано в частині нарахованих перевіркою 45041 грн податку на додану вартість за травень 2016 року та застосованих 11260,25 грн штрафних санкцій за вказаний звітний період, оскільки при винесені ГУ ДФС в Одеській області податкового повідомлення-рішення від 26.06.2019 №0030761404 не враховано вимоги ст.102 ПК України (т.1 а.с.102-109).
10 вересня 2019 року на підставі акта перевірки від 24.05.2019 за №000300/15-32-14-04/22445582, з урахуванням рішення ДПС України про результати розгляду скарги від 05.09.2019 №631/6/99-00-08-05-01, Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення №0043731404, яким підприємству "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ збільшено суму грошового зобов`язання за платежем: "податок на додану вартість" в загальній сумі 1699754 грн, у тому числі 1359803 грн - за податковими зобов`язаннями та 339951 грн - за штрафними санкціями (т.1 а.с.26).
До оскаржуваних податкових повідомлень-рішень податковим органом складені розрахунки штрафних санкцій (т.1 а.с.27, т.9 а.с.48).
Судами попередніх інстанцій було встановлено, що підприємство "ВІКТОРІЯ-ІІ" у вигляді ТОВ як підрядник уклало такі господарські договори:
1) із Департаментом міського господарства Одеської міської ради, відповідно до яких "Замовник" (Департамент міського господарства Одеської міської ради) доручає, а "Підрядник" (підприємство "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ") приймає на себе зобов`язання по виконанню робіт з:
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Мельницька, 8 (договір №116 від 06.04.2017);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 66 (договір №231 від 13.05.2017);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Середня, 49 (договір №447 від 12.07.2017);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Степова, 42 (договір №809 від 05.10.2017);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, провул. Вознесенський,26 (договір №810 від 06.10.2017);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, провул. Вознесенський, 26 (договір №18 від 08.02.2018);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Степова, 42 (договір №19 від 08.02.2018);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Середня, 31 (договір №283 від 04.10.2016);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Мельницька, 8 (договір №570 від 07.12.2016);
- капітального ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 44 (договір №18 від 04.05.2016);
- капітального ремонту покрівлі, фасаду житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Ленінградська, 44 (договір №19 від 04.05.2016);
- капітального ремонту покрівлі, галереї житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Цвєтаєва, 72/74 (договір №85 від 01.07.2016);
- капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Середня, 23 (договір №161 від 29.07.2016);
2) із комунальною установою "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" (Замовник), відповідно до яких "Підрядник" (підприємство "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ) зобов`язується у встановлений термін виконати роботи на об`єкті з:
- капітального ремонту покрівлі будівлі комунальної установи "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 3-А (договір №67 від 30.05.2017);
- поточного ремонту приміщень комунальної установи "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 3-А (договір №74 від 13.07.2017);
- поточного ремонту приміщень комунальної установи "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Сахарова, 30/1 (договір №76 від 26.07.2017);
- поточного ремонту приміщень комунального закладу "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 3-А (договір №38 від 28.03.2016);
- поточного ремонту покрівлі будинку комунального закладу "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Сахарова, 30/1 (договір №39 від 28.03.2016);
- поточного ремонту приміщень комунального закладу "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 3-А (договір №38 від 28.03.2016);
3) із КП ЖКС "Хмельницький", відповідно до яких Замовник (КП ЖКС "Хмельницький) контролює якість та обсяги виконання робіт та розраховується за надані послуги, а Підрядник (підприємство "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ) приймає на себе обов`язки з надання послуг по:
- поточному ремонту фасадного флігеля житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Середня, 33 (договір б/н від 11.01.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Прохорівська, 29 (договір б/н від 02.02.2016);
- поточному ремонту дворового водопроводу за адресою: м. Одеса, вул. Адмірала Лазарева,82 (договір б/н від 15.02.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Мечнікова, 100 (договір б/н від 19.02.2016);
- поточному ремонту дворового водопроводу за адресою: м. Одеса, вул. Мечнікова,94 (договір б/н від 22.02.2016);
- поточному ремонту дворового водопроводу за адресою: м. Одеса, вул. Прохорівська, 23 (договір б/н від 24.02.2016);
- поточного ремонту дворового водопроводу за адресою: м. Одеса, вул. Запоріжська, 22 (договір б/н від 23.02.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Бугаївська, 52 (договір б/н від 18.02.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Болгарська, 16 (договір б/н від 25.02.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Водопровідна, 13а (договір б/н від 23.03.2016);
- поточному ремонту дворового водопроводу за адресою: м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького,34 (договір б/н від 29.03.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Болгарська, 21 (договір б/н від 21.03.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Цвєтаєва,4 (договір б/н від 18.03.2016);
- поточному ремонту дворової каналізації за адресою: м. Одеса, вул. Болгарська, 12 (договір б/н від 28.03.2016);
- поточному ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Цвєтаєва,74 (договір б/н від 20.10.2016);
- поточному ремонту стіни житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Цвєтаєва,76 (договір б/н від 08.11.2016);
- поточного ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького,66 (договір б/н від 01.12.2016);
- поточного ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Цвєтаєва,72 (договір б/н від 08.09.2016).
До вказаних договорів їх сторонами складались додатки, які є невід`ємними частинами договорів, зокрема: договірна ціна на роботи, довідки про вартість, акти виконаних робіт.
За умовами вказаних договорів, укладених:
- із Департаментом міського господарства Одеської міської ради (замовник): підрядник (позивач) виконує роботи згідно договірної ціни, відповідно до діючих норм і правил, ДСТУ та інших нормативних документів, що діють на території України й у терміни, обумовлені договором; забезпечення об`єкта матеріально-технічними і трудовими ресурсами є обов`язком підрядника (позивача); роботи, виконані підрядником (позивачем) протягом календарного місяця приймаються замовником за формою №КБ-2 в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" незалежно від терміну закінчення повного обсягу робіт на об`єкті; підрядник несе відповідальність за якість своїх робіт і зобов`язаний усунути недоробки в роботах, виконаних за договором підряду, якщо такі будуть виявлені протягом гарантійного терміну, після підписання сторонами акта про приймання виконаних робіт; строк дії договорів визначено до кінця поточного року або до повного виконання сторонами своїх обов`язків;
- із комунальною установою "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" (замовник): підрядник (позивач) виконує роботу, обумовлену договором, зі своїх матеріалів і своїми засобами; підрядник (позивач) зобов`язується в процесі робіт самостійно, в разі необхідності, підбирати для виконання субпідрядних робіт будівельні організації та інших контрагентів; за роботу, виконану субпідрядниками та іншими контрагентами підрядника (позивача) підрядник відповідає як за свою власну роботу; приймання робіт здійснюється замовником протягом 3-х днів після отримання ним повідомлення підрядника про готовність до здачі об`єкту; здача роботи підрядником і приймання її замовником оформлюються актом, який підписується обома сторонами; строк дії договорів визначено до кінця поточного року, а в плані розрахунків - до повного його виконання;
- із КП ЖКС "Хмельницький" (замовник): за всі роботи за даною угодою підрядник (позивач) несе повну відповідальність, виконуючи їх якісно і в строк; замовник зобов`язаний надати підрядчику побутові приміщення для зберігання механізмів, інвентарю, і несе відповідальність за збереження матеріалів і механізмів, що знаходяться на території замовника; передача виконаних робіт підрядником замовнику послуг здійснюється по акту приймання виконаних підрядних робіт, форма КБ-2В, об`єм виконаних робіт визначається обміром; розрахунок за виконані роботи здійснюються замовником після підписання ним і підрядчиком двостороннього акта приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (КБ-3); строк дії договорів визначено до кінця поточного року, а в плані розрахунків - до повного його виконання.
Як установлено судами, з метою забезпечення належного виконання взятих на себе зобов`язань за вказаними вище господарськими угодами та виконання умов договірних відносин між позивачем та вищевказаними контрагентами-замовниками, враховуючи наявність можливості позивачем залучати інші організації для виконання робіт та відсутність будь-яких заперечень з боку замовників щодо залучення позивачем субпідрядних організації, відсутність спеціальних умов узгодження залучення третіх осіб, позивач, як замовник, уклав ряд господарських договорів із його контрагентами (підприємствами - підрядниками), а саме:
1) з ТОВ "КСИЛОН" (підрядник) (код ЄДРПОУ 40685393) укладено договори, згідно яких замовник (позивач) доручає, а підрядник (ТОВ "КСИЛОН") приймає на себе виконання комплексу ремонтних робіт з капітального ремонту згідно замовлень підприємства "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ: договір №06/03/2017 від 06.03.2017 із строком дії до 31.12.2017, договір №13/07/2017 від 13.07.2017 із строком дії до 31.12.2017, договір №01/02 від 01.02.2018 із строком дії до 31.12.2018 (т.1 а.с.110-115);
2) з ТОВ "АГРОТЕРМ" (підрядник) (код ЄДРПОУ 40106345), згідно яких замовник (позивач) доручає, а підрядник (ТОВ "АГРОТЕРМ") приймає на себе з виконання комплексу ремонтних робіт з поточного ремонту згідно замовлень підприємства "Вікторія -ІІ" у вигляді ТОВ: договір №01/02 від 01.02.2016 із строком дії до 31.12.2016, договір №09/09 від 09.09.2016 із строком дії до 31.12.2016 (т.3 а.с.87-92);
3) з ТОВ "ЧОРНОМОРПРОЕКТ" (підрядник) (код ЄДРПОУ 40106591), згідно яких замовник (позивач) доручає, а підрядник (ТОВ "ЧОРНОМОРПРОЕКТ") приймає на себе виконання комплексу ремонтних робіт з капітального ремонту згідно замовлень підприємства "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ: договір №25/04 від 25.04.2016 із строком дії до 31.12.2016, договір №29/04 від 29.04.2016 із строком дії до 31.12.2016 (т.5 а.с.79-82).
Умови усіх вищевказаних договорів, які укладені позивачем із його контрагентами - виконавцями робіт (підрядниками) є ідентичними між собою за їх умовами, а саме: вартість робіт визначається за фактично виконаний об`єм робіт; розрахунок проводиться поетапно, після підписання двостороннього акта прийомки-здачі робіт (форма КБ-2в); підрядник зобов`язується виконати роботи згідно "переліку робіт" і несе відповідальність за якість виконаних робіт; прийомка робіт здійснюється замовником (позивачем) протягом 3-х днів після отримання ним повідомлення підрядника про готовність до здачі об`єкту; здача роботи підрядником і прийомка їх замовником оформляється актом, який підписується обома сторонами.
На підтвердження виконання робіт, що обумовлені вищевказаними договорами, укладеними позивачем із його контрагентами-підрядниками робіт:
1) які надані ТОВ "КСИЛОН", позивач надав до суду копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та підсумкових відомостей ресурсів: за квітень 2017 року (по вул. Мельницька,8 в м. Одесі) (т.1 а.с.144-165), за травень-червень 2017 року (по вул. Богдана Хмельницького, 66 в м. Одесі) (т.1 а.с.188-203), за червень 2017 року (по вул. Гайдара,3-А в м. Одесі) (т.1 а.с.225-238), за липень-серпень 2017 року (по вул. Гайдара,3-А в м. Одесі) (т.2 а.с.7-18), за липень-жовтень 2017 року (по вул. Середня, 49 в м. Одесі) (т.2 а.с.71-115), за серпень 2017 року (по вул. Академіка Сахарова,30/1 в м. Одесі) (т.2 а.с.133-144), за жовтень-грудень 2017 року (по вул. Степова,42 в м. Одесі) (т.2 а.с.177-199), за жовтень-грудень 2017 року (по провул. Вознесенський, 26 в м. Одесі) (т.2 а.с.241-т.3 а.с.22), за лютий-березень 2018 року (по провул. Вознесенський, 26 в м. Одесі) (т.3 а.с.43-56), за лютий, квітень 2018 року (по вул. Степова, 42 в м. Одесі) (т.3 а.с.75-86).
На підтвердження здійснення оплати позивачем вартості виконаних будівельних робіт, які придбані у ТОВ "КСИЛОН", позивач надав копію виписки ПАТ "БАНК ВОСТОК" по поточному рахунку із призначенням платежу з посиланням на номер та дату відповідного договору та об`єкту, на якому проводились будівельні роботи (т.6 а.с.126-128).
Результати робіт, виконаних підприємством "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ та підрядником ТОВ "КСИЛОН", були передані:
- Департаменту міського господарства Одеської міської ради, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): за квітень-травень 2017 року по вул. Мельницька, 8 в м. Одесі (т.1 а.с.120-124, 130-133, 137-140), за травень-червень 2017 року по вул. Богдана Хмельницького, 66 в м. Одесі (т.1 а.с.170-173, 179-183), за липень-жовтень 2017 року по вул. Середня, 49 в м. Одесі (т.2 а.с.23-28, 35-40, 47-53, 61-66), за жовтень-грудень 2017 року по вул. Степова, 42 в м. Одесі (т.2 а.с.149-154, 159-164, 171-174), за жовтень-листопад 2017 року по провул. Вознесенський, 26 в м. Одесі (т.2 а.с.204-209, 214-223, 232-236), за лютий-березень 2018 року по вул. провул. Вознесенський, 26 в м. Одесі (т.3 а.с.27-30, 35-39), за лютий, квітень 2018 року по вул. Степова, 42 в м. Одесі (т.3 а.с.61-64, 68-71);
- КУ "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку", що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): за червень-серпень 2017 року по вул. Гайдара, 3А в м. Одесі (т.1 а.с.208-212, 216-221, 2439246, т.2 а.с.1-4), за серпень 2017 року по вул. Академіка Сахарова, 30/1 в м. Одесі (т.2 а.с.120-123, 127-130).
На підтвердження виконання робіт, що обумовлені вищевказаними договорами, укладеними позивачем із його контрагентами-підрядниками робіт:
2) які надані ТОВ "АГРОТЕРМ", позивачем надано до суду копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та підсумкових відомостей ресурсів: за лютий 2016 року (по вул. Середня, 33 в м. Одесі) (т.3 а.с.117-132), за лютий 2016 року (по вул. Прохорівська в м. Одесі) (т.3 а.с.144-149), за березень 2016 року (по вул. Адмірала Лазарева, 82 в м. Одесі) (т.3 а.с.161-166), за березень 2016 року (по вул. Мечникова, 100) (т.3 а.с.177-181), за березень 2016 року (по вул. Мечникова,98 в м. Одесі) (т.3 а.с.196-204), за березень 2016 року (по вул. Прохорівська, 23 в м. Одесі) (т.3 а.с.217-223), за березень 2016 року (по вул. Запоріжська, 22 в м. Одесі) (т.3 а.с.236-242), за березень 2016 року (по вул. Бугаївська, 52 в м. Одесі) (т.4 а.с.6-10), за березень 2016 року (по вул. Болгарська, 16 в м. Одесі) (т.4 а.с.22-27), за квітень 2016 року (по вул. Гайдара, 3-А в м Одесі) (т.4 а.с.41-53), за квітень 2016 року (по вул. Академіка Сахарова, 30/1 в м. Одесі) (т.4 а.с.65-76), за квітень 2016 року (по вул. Богдана Хмельницького, 34 в м. Одесі) (т.4 а.с.107-114), за квітень 2016 року (по вул. Болгарська, 21 в м. Одесі), за квітень 2016 року (по вул. Болгарська, 12) (т.4 а.с.160-165), за жовтень-листопад 2016 року (по вул. Середня, 31 в м. Одесі) (т.4 а.с.201-227), за листопад 2016 року (по вул. Генерала Цвєтаєва, 74 в м. Одесі) (т.4 а.с.239-245), за листопад 2016 року (по вул. Генерала Цвєтаєва, 76 в м. Одесі) (т.5 а.с.9-15), за грудень 2016 року (по вул. Богдана Хмельницького, 66) в м. Одесі) (т.5 а.с.26-31), за грудень 2016 року (по вул. Мельницька, 8 в м. Одесі) (т.5 а.с.58-78).
Ні підтвердження здійснення оплати позивачем вартості будівельних робіт, які придбані у ТОВ "АГРОТЕРМ", позивачем надано копію виписки ПАТ "БАНК ВОСТОК" по поточному рахунку із призначенням платежу з посиланням на номер та дату відповідного договору та об`єкту, на якому проводились будівельні роботи (т.6 а.с.121-123).
Результати робіт, виконаних підприємством "Вікторія-ІІ" у вигляді ТОВ та підрядником ТОВ "АГРОТЕРМ", були передані:
- Департаменту міського господарства Одеської міської ради, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): за жовтень-листопад 2016 року по вул. Середня, 31 в м. Одесі (т.4 а.с.170-173, 178-182, 188-194), за грудень 2016 року по вул. Мельницька, 8 в м. Одесі (т.5 а.с.36-49);
- КУ "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку", що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): за квітень 2016 року по вул. Гайдара, 3А (т.4 а.с.33-37), за квітень 2016 року по вул. Академіка Сахарова, 30/1 в м. Одесі (т.4 а.с.59-62);
- КП ЖКС "Хмельницький" що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): за лютий 2016 року по вул. Середня, 33 в м. Одесі (т.3 а.с.99-103, 109-113), за лютий 2016 року по вул. Прохорівська, 29 в м. Одесі (т.3 а.с.138-141), за березень 2016 року по вул. Лазарева, 82 в м. Одесі (т.3 а.с.155-158), за березень 2016 року по вул. Мечникова,100 в м. Одесі (т.3 а.с.172-175), за березень 2016 року по вул. Мечникова, 94 в м. Одесі (т.3 а.с.187-192), за березень 2016 року по вул. Прохорівська, 23 в м. Одесі (т.3 а.с.210-214), за березень 2016 року по вул. Запоріжська, 22 в м. Одесі (т.3 а.с.229-233), за березень 2016 року по вул. Бугаївська, 52 в м. Одесі (т.4, а.с.1-4), за березень 2016 року по вул. Болгарська, 16 в м. Одесі (т.4 а.с.16-19), за квітень 2016 року по вул. Водопровідна, 13а в м. Одесі (т.4 а.с.82-85), за квітень 2016 року по вул. Богдана Хмельницького, 34 в м. Одесі (т.4 а.с.99-103), за квітень 2016 року по вул. Болгарська, 21 в м. Одесі (т.4 а.с.120-123), за квітень 2016 року по вул. Генерала Цвєтаєва, 4 в м. Одесі (т.4 а.с.137-140), за квітень 2016 року по вул. Болгарська, 12 (т.4 а.с.154-157), за листопад 2016 року по вул. Генерала Цвєтаєва, 74 в м. Одесі (т.4 а.с.232-235), за листопад 2016 року по вул. Генерала Цвєтаєва, 76 в м. Одесі (т.5 а.с.2-5), за грудень 2016 року по вул. Богдана Хмельницького, 66 в м. Одесі (т.5 а.с.20-23).
На підтвердження виконання робіт, що обумовлені вищевказаними договорами, укладеними позивачем із його контрагентами-підрядниками робіт:
3) які надані ТОВ "ЧОРНОМОРПРОЕКТ", позивачем надано до суду копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та підсумкових відомостей ресурсів: за травень-червень 2016 року (по вул. Богдана Хмельницького, 44 в м. Одесі) (т.5 а.с.116-139), за травень-червень 2016 року (по вул. Ленінградська, 44 в м. Одесі) (т.5 а.с.174-197), за липень 2016 року (по вул. Гайдара, 3А в м. Одесі)(т.5 а.с.210-216), за липень-серпень 2016 року (по вул. Генерала Цвєтаєва, 72/74 в м Одесі)(т.6 а.с.7-36), за серпень-вересень 2016 року (по вул. Середня, 23 в м. Одесі) (т.6 а.с.61-76), за вересень 2016 року (по вул. Генерала Цвєтаєва, 72 в м. Одесі) (т.6 а.с.90-98).
На підтвердження здійснення оплати позивачем вартості будівельних робіт, які придбані у ТОВ "ЧОРНОМОРПРЕКТ", позивачем надано копію виписки ПАТ "БАНК ВОСТОК" по поточному рахунку із призначенням платежу з посиланням на номер та дату відповідного договору та об`єкту, на якому проводились будівельні роботи (т.6 а.с.124-125)
Результати робіт, виконаних підприємством "ВІКТОРІЯ-ІІ" у вигляді ТОВ та підрядником ТОВ "ЧОРНОМОРПРОЕКТ", були передані:
- Департаменту міського господарства Одеської міської ради, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): травень-червень 2016 року по вул.. Богдана Хмельницького, 44 в м. Одесі (т.5 а.с.88-92, 96-101, 107-111), за травень-червень 2016 року по вул. Ленінградська, 44 в м. Одесі (т.5 а.с.144-148, 154-157, 164-169), за липень-серпень 2016 року по вул. Генерала Цвєтаєва, 72/74 в м. Одесі (т.5 а.с.222-226, 234-238, 245-251), за серпень-вересень 2016 року по вул. Середня, 23 в м. Одесі(т.6 а.с.41-45, 51-56);
- КУ "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку", що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): за липень 2016 року по вул. Гайдара, 3А в м. Одесі (т.5 а.с.203-206);
- КП ЖКС "Хмельницький" що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в): за вересень 2016 року по вул. Генерала Цвєтаєва, 72 в м. Одесі (т.6 а.с.81-85).
Вищевказані акти приймання виконаних будівельних робіт із контрагентами позивача (підрядниками) за лютий-грудень 2016 року, квітень-грудень 2017 року та лютий-квітень 2018 року підписані представниками ТОВ "КСИЛОН", ТОВ "АГРОТЕРМ" та ТОВ "ЧОРНОМОРПРОЕКТ" та скріплені печатками підприємств замовника (позивача) та підрядників (контрагентів позивача). Вказані обставини також не заперечувались в акті перевірки.
Окрім того, позивач додатково надав суду перелік виконаних будівельних робіт власними силами та за допомогою контрагентів-підрядників у відсотковому співвідношенні та із зазначенням вартості виконаних робіт (т.9 а.с.53-64).
Також, відповідно до матеріалів справи та як зазначено в акті перевірки, позивач уклав договір поставки будівельних матеріалів №03/05/2016 від 03.05.2016 із ТОВ "ДЕЛЬТАБРОБІНВЕСТ".
За договором поставки №03/05/2016 від 03.05.2016 (надалі - Договір №03/05/2016) (т.6 а.с.99-100), продавець (ТОВ "ДЕЛЬТАБРОБІНВЕСТ") продає, а покупець (позивач) купує будівельні матеріали в асортименті та за цінами, зазначеними в рахунках, що виставляються покупцю, згідно замовлень покупця.
Згідно з п.3.2. Договору №03/05/2016, продавець поставляє покупцю будівельні матеріали власним транспортом в межах м. Одеси протягом 3-х днів з моменту оплати покупцем товару.
Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ "ДЕЛЬТАБРОБІНВЕСТ" відповідно до зазначеного Договору №03/05/2016 виставило рахунки на оплату будівельних матеріалів в асортименті (т.6 а.с.101-109). Указаним рахункам кореспондують видаткові накладні на отримання будівельних матеріалів: №85 від 16.05.2016 на загальну суму 40920 грн разом із ПДВ 6820 грн (т.6 а.с.102), №492 від 06.06.2016 на загальну суму 31482 грн разом із ПДВ 5247 грн (т.6 а.с.104), №1850 від 10.10.2016 на загальну суму 30354 грн разом із ПДВ 5059 грн (т.6 а.с.106), №11072 від 07.11.2016 на загальну суму 18978 грн разом із ПДВ 3163 грн (т.6 а.с.108), №121918 від 19.12.2016 на загальну суму 242994 грн разом із ПДВ 40499 грн (т.6 а.с.110). При цьому, як установо судами, номенклатура товарів, вказаних у вище перелічених рахунках, повністю співпадає із номенклатурою товарів у вищезазначених видаткових накладних.
Відповідно до копії виписки по рахунку позивача, позивач оплатив постачальнику вартість придбаного товару у загальній сумі 364728 грн (т.6 а.с.129).
Товари, що були придбані відповідно до умов Договору поставки №03/05/2016 від 03.05.2016, використані позивачем у власній господарській діяльності на виконання договорів підряду, укладених між позивачем та замовниками (зазначеними вище), а облік і списання зазначених будівельних матеріалів ведеться на підприємстві уповноваженою особою, оформлюється актами за формою, затвердженою директором підприємства.
Також, матеріалами справи підтверджено, придбані у ТОВ "ДЕЛЬТАБРОБІНВЕСТ" товари використано позивачем при здійснені будівельних робіт протягом травня-грудня 2016 року за адресами (м. Одеса): вул. Богдана Хмельницького, 44, вул. Богдана Хмельницького, 66, вул. Ленінградська, 44, вул. Генерала Цвєтаєва 72/74, вул. Середня, 31, вул. Мельницька, 8, що підтверджується відповідними актами списання матеріалів з травня 2016 року по січень 2017 року, за травень 2017 року (т.9 а.с.30-40) та наданими до суду відомостями щодо списання придбаних у ТОВ "ДЕЛЬТАБРОБІНВЕСТ" будівельних матеріалів у розрізі актів приймання виконаних будівельних робіт (т.9 а.с.65-76).