1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 травня 2021 року

м. Київ

справа № 0340/1478/18

адміністративне провадження № К/9901/6929/19

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Олендера І.Я.,

суддів: Гончарової І.А., Ханової Р.Ф.,

розглянув у попередньому судовому засіданні як суд касаційної інстанції справу за позовом Приватного підприємства "Європацукор" до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, провадження у якій відкрито за касаційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2018 року (суддя Андрусенко О.О.) та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14 лютого 2019 року (судді: Кухтей Р.В. (головуючий), Нос С.П., Хобор Р.Б.) у справі № 0340/1478/18.

У С Т А Н О В И В:

І. Суть спору

Короткий зміст позовних вимог

1. Приватне підприємство "Європацукор" (далі - позивач, платник податків, ПП "Європацукор") звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області (далі - відповідач, контролюючий орган, ГУ ДФС у Волинській області), Державної фіскальної служби України (далі - відповідач, ДФС України) про визнання протиправними та скасування рішень Комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: від 30.03.2018 № 622267/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.11.2017 № 64 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 30.03.2018 № 622405/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.11.2017 № 65 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 30.03.2018 № 622597/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.11.2017 № 67 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 02.04.2018 № 626477/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.11.2017 № 74 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 02.04.2018 № 626493/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.11.2017 № 75 в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язання зареєструвати вказані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного отримання.

2. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення були прийняті відповідачами всупереч та не у відповідності до вимог чинного податкового законодавства, оскільки позивачем було дотримано всіх встановлених податковим законодавством вимог, а також вимог контролюючого органу.

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

3. Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2018 року, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14 лютого 2019 року, адміністративний позов задоволено повністю. Визнано протиправними та скасовано рішення ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: від 30.03.2018 № 622267/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.11.2017 № 64 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 30.03.2018 № 622405/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.11.2017 № 65 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 30.03.2018 № 622597/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.11.2017 № 67 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 02.04.2018 № 626477/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.11.2017 № 74 в Єдиному реєстрі податкових накладних; від 02.04.2018 № 626493/31979894 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.11.2017 № 75 в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зобов`язано ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані ПП "Європацукор" податкові накладні датою їх фактичного отримання Державною фіскальною службою України, а саме: податкову накладну від 06.11.2017 № 64 - 29.11.2017; податкову накладну від 06.11.2017 № 65 - 29.11.2017; податкову накладну від 06.11.2017 № 67 - 29.11.2017; податкову накладну від 07.11.2017 № 74 - 29.11.2017; податкову накладну від 07.11.2017 № 75 - 29.11.2017.

4. Суд першої інстанції, з рішенням якого погодився суд апеляційної інстанції, дійшов висновку, що контролюючий орган приймаючи оскаржувані рішення діяв всупереч та не у відповідності до вимог чинного податкового законодавства, оскільки відповідачем не було доведено порушення позивачем вимог чинного податкового законодавства, а висновки контролюючого органу не відповідають дійсним обставинам справи та ґрунтуються на припущеннях відповідача щодо порушень позивачем вимог законодавства.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

5. Не погодившись із рішеннями судів першої та апеляційної інстанції, ГУ ДФС у Волинській області подало касаційну скаргу, де посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення Волинського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2018 року та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14 лютого 2019 року та прийняти рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог ПП "Європацукор" у повному обсязі.

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

6. Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що при здійсненні господарських операцій з ТОВ "Каман Плюс" (продаж цукру та мішків поліпропіленових) ПП "Європацукор" 29.11.2017 були складені та надіслані до ДФС України для реєстрації в ЄРПН податкові накладні : № 64 від 06.11.2017 на суму 320 000,00 грн, в тому числі ПДВ 53 333,33 грн, № 65 від 06.11.2017 на суму 200 000,00 грн, в тому числі ПДВ 33 333,33 грн, № 67 від 06.11.2017 на суму 1 100 000,00 грн, в тому числі ПДВ 183 333,33 грн, № 74 від 07.11.2017 на суму 300 000,00 грн, в тому числі ПДВ 50 000,00 грн, № 75 від 07.11.2017 на суму 500 000,00 грн, в тому числі ПДВ 83 333,33 грн.

ДФС України податкові накладні прийняла, проте їх реєстрацію зупинила, оскільки вказані податкові накладні відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених Наказом № 567, про що сформувала квитанцію від 29.11.2017. Причиною зупинення реєстрації податкової накладної стало виявлення системою СМКОР невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1701. Одночасно було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН відповідно до пункту "в" пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено Наказом № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

На виконання вимог контролюючого органу, позивач направив на адресу відповідача пояснення про підтвердження реальності здійснення господарських операцій за вищевказаними податковими накладним, а також копії документів. Разом з тим, Комісією ГУ ДФС у Волинській області були прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних № 64, № 65, № 67 від 06.11.2017, № 74, № 75 від 07.11.2017. У зв`язку з цим, платником податків були подані скарги на рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, за результатами розгляду яких рішеннями Комісії з питань розгляду скарг № 1822/31979894/2 від 02.05.2018, № 2141/31979894/2 від 03.05.2018, № 1798/31979894/2 від 02.05.2018, № 2140/31979894/2 від 03.05.2018 та № 2142/31979894/2 від 03.05.2018 такі були залишені без задоволення, а рішення комісії без змін. Вважаючи вищевказані рішення протиправними, позивач оскаржив їх до комісії ДФС України.

Крім того, судами попередніх інстанцій встановлено, що 06.11.2017 між ПП "Європацукор" (продавець) та ТОВ "Каман Плюс" (покупець) укладено договір купівлі-продажу № ДГ-0000442, за умовами якого продавець зобов`язався передавати у власність покупцю цукор-пісок ДСТУ 4623:2006 (товар), а покупець прийняти товар і сплатити за нього ціну відповідно до умов договору. Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури, виставленого продавцем. Відвантаження (поставка) товару здійснюється на складі продавця за адресою : Волинська обл., смт. Іваничі, вул. Заводська, 18. Товар поставляється автомобільним транспортом, наданим покупцем. Кількість та вартість товару відображається у видатковій накладній, яка виписується продавцем. Датою відвантаження товару є дата підписання сторонами видаткової (товарно-транспортної) накладної. Договір набуває чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31.12.2017.

На виконання умов вищевказаного договору 03.11.2017 позивачем виставлено ТОВ "Каман Плюс" рахунок-фактуру № СФ-0000257 на суму 1320000,00 грн, в тому числі ПДВ 220000,00 грн (цукор білий 118,920 т - 1080175,00 грн та мішки поліпропіленові з вкладишем 2379 шт - 19825,00 грн). 06.11.2017 на банківський рахунок ПП "Європацукор" надійшли кошти від покупця в сумі 320000,00 грн згідно платіжного доручення № 5 від 06.11.2017 (призначення платежу - передплата за цукор згідно рахунку №000257 від 03.11.2017), у зв`язку з чим позивачем 06.11.2017 складено податкову накладну №64 та направлено її для реєстрації в ЄРПН. Цього ж дня позивач зі свого складу за адресою: Волинська обл., смт. Іваничі, вул. Заводська, 18 (далі - склад) здійснив відвантаження товару покупцю, про що свідчать видаткові накладні №РН-0004380 від 06.11.2017 на суму 244197,80 грн (цукор - 22 т, мішки - 440 шт), №РН-0004382 на суму 88799,20 грн (цукор - 8 т, мішки - 160 шт), ТТН № 0000000907, № 0000000909 від 06.11.2017.

06.11.2017 на банківський рахунок позивача надійшли кошти від ТОВ "Каман Плюс" в сумі 200000,00 грн згідно платіжного доручення № 6 від 06.11.2017 (призначення платежу - передплата за цукор згідно рахунку №000257 від 03.11.2017), у зв`язку з чим платником податку складено податкову накладну №65 від 06.11.2017 та направлено її для реєстрації в ЄРПН. Відвантаження товару за вказаною операцією було здійснено 06.11.2017, що підтверджується видатковою накладною № РН-0004378 від 06.11.2017 на суму 188698,30 грн (цукор - 17 т, мішки - 340 шт), ТТН №0000000905 від 06.11.2017.

07.11.2017 на банківський рахунок позивача надійшли кошти від ТОВ "Каман Плюс" у сумі 300000,00 грн згідно платіжного доручення № 9 від 07.11.2017 (призначення платежу - передплата за цукор згідно рахунку №000257 від 03.11.2017), у зв`язку з чим підприємством 07.11.2017 складено податкову накладну № 74 та направлено її для реєстрації в ЄРПН. Позивач зі свого складу здійснив відвантаження товару покупцю за вказаною операцією, про що свідчать видаткова накладна №РН-0004381 від 06.11.2017 на суму 244197,80 грн (цукор - 22 т, мішки - 440 шт), ТТН №0000000908 від 06.11.2017. Також, 07.11.2017 на банківський рахунок платника податку надійшли кошти від покупця у сумі 500000,00 грн згідно платіжного доручення №8 від 07.11.2017 (призначення платежу - передплата за цукор згідно рахунку №000257 від 03.11.2017), у зв`язку з чим позивачем 07.11.2017 складено податкову накладну № 75 та направлено її для реєстрації в ЄРПН. Відвантаження товару за вказаною операцією було здійснено 06.11.2017 та 07.11.2017, що підтверджується видатковими накладними №РН-0004395 від 06.11.2017, №РН-0004406 від 07.11.2017 на суму 220000,00 грн (цукор - 19.820 т, мішки - 397 шт), №РН-0004404 на суму 89909,10 грн (цукор - 8 т, мішки - 162 шт), ТТН №0000000922 від 06.11.2017, №0000000933, №0000000931 від 07.11.2017.

Судами попередніх інстанцій також встановлено, що 03.11.2017 позивачем було виставлено ТОВ "Каман Плюс" рахунок-фактуру №СФ-0000258 на суму 1100000,00 грн, в тому числі ПДВ 183333,33 грн (цукор білий 99.100 т - 900150,00 грн та мішки поліпропіленові з вкладишем 1982 шт - 16516,67 грн). 06.11.2017 на банківський рахунок ПП "Європацукор" надійшли кошти від ТОВ "Каман Плюс" в сумі 1100000,00 грн згідно платіжного доручення № 7 від 06.11.2017 (призначення платежу - передплата за цукор згідно рахунку №000258 від 03.11.2017), у зв`язку з чим позивачем 06.11.2017 складено податкову накладну № 67 та направлено її для реєстрації в ЄРПН. При цьому, з 07.11.2017 по 10.11.2017 позивач зі свого складу здійснив відвантаження товару покупцю за вказаною операцією, про що свідчать видаткові накладні №РН-0004405 від 07.11.2017 на суму 121000,00 грн (цукор - 10,900 т, мішки - 218 шт), №РН-0004408 на суму 55000,00 грн (цукор - 4,950 т, мішки - 99 шт), №РН-0004412 на суму 222000,00 грн (цукор - 20 т, мішки - 400 шт), №РН-0004413 на суму 83250,00 грн (цукор - 7,5 т, мішки - 150 шт), від 08.11.2017 №РН-0004423 на суму 239203,00 грн (цукор - 21,55 т, мішки - 431 шт), №РН-0004428 на суму 222000,00 грн (цукор - 20 т, мішки - 400 шт), №РН-0004464 від 09.11.2017 на суму 85469,00 грн (цукор - 7,7 т, мішки - 154 шт), №РН-0004486 від 10.11.2017 на суму 72078,00 грн (цукор - 6,5 т, мішки - 130 шт), ТТН №0000000932, №0000000935, №0000000938, №0000000939 від 07.11.2017, №0000000950, №0000000955 від 08.11.2017, №0000000990 від 09.11.2017, №00000001012 від 10.11.2017, довіреність на отримання товару №0311-1 від 03.11.2017.

Крім того, судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що ПП "Європацукор" були надіслані повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій за вказаними податковими накладними, в яких містилися письмові пояснення щодо господарських операцій та надано копії документів, які підтверджують реальність здійснення таких господарських операцій, по яких складено податкові накладні; № 64, № 65, № 67 від 06.11.2017, № 74, № 75 від 07.11.2017.

ДОВОДИ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

7. В доводах касаційної скарги контролюючий орган цитує норми матеріального та процесуального права, перелічує порушення, які на його думку допущено позивачем, вказує на неврахування судами першої та апеляційної інстанцій окремих положень Податкового кодексу України (у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин), положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", зокрема, щодо підстав зупинення/відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що у своїй сукупності призвело до неправильного застосування судами першої та апеляційної інстанції норм матеріального права та порушень норм процесуального права при прийнятті рішення.

8. Позивач надіслав відзив на касаційну скаргу, в якому вказує на правильність застосування судами першої та апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права та просить залишити скаргу без задоволення, а рішення судів першої та апеляційної інстанції без змін.

9. Касаційний розгляд справи проведено у попередньому судовому засіданні, відповідно до статті 343 Кодексу адміністративного судочинства України.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

10. Податковий кодекс України (у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин):

10.1. Пункт 74.2 статті 74.

В Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

10.2. Підпункти "а", "б" пункту 185.1 статті 185.

Об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

10.3. Пункт 187.1 статті 187.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб`єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

10.4. Пункт 201.1 статті 201.

На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата складання податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу); д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

10.5. Пункт 201.16 статті 201.

Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

201.16.1. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

201.16.2. Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

201.16.3. Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Форма таких рішень встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

201.16.4. Податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пункт 201.16 статті 201 (у редакції з 1 січня 2018 року).

Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

11. Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29 грудня 2010 року № 1246:

11.1. Пункт 2.

Податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

11.2. Пункти 12, 13.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою

................
Перейти до повного тексту