ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 квітня 2021 року
м. Київ
справа № 804/6514/17
адміністративне провадження № К/9901/53668/18
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Олендера І.Я.,
суддів: Гончарової І.А., Ханової Р.Ф.,
розглянув у попередньому судовому засіданні як суд касаційної інстанції справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ариста КР" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, провадження у якій відкрито за касаційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 8 листопада 2017 року (суддя Прудник С.В.) та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 17 травня 2018 року (судді: Лукманова О.М. (головуючий), Божко Л.А., Дурасова Ю.В.) у справі № 804/6514/17.
У С Т А Н О В И В:
І. Суть спору
Короткий зміст позовних вимог
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Ариста КР" (далі - позивач, ТОВ "Ариста КР") звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (далі - відповідач, контролюючий орган, ГУ ДФС у Дніпропетровській області) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень: № 0013681420 від 06.09.2017 про збільшення суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в розмірі 1 885 616,25 грн; № 0013661420 від 06.09.2017 про зменшення розміру від`ємного значення податку на додану вартість в сумі 56 287,00 грн; № 0013651420 від 06.09.2017 про збільшення суму грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 1 591 854,00 грн.
2. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що контролюючим органом, всупереч вимог чинного податкового законодавства було прийнято оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 06.09.2017 № 0013681420, № 0013661420, № 0013651420, оскільки висновки відповідача викладені ним у акті перевірки є хибними та такими, які не ґрунтуються на дійсних фактичних обставинах та зроблені у зв`язку з невірним застосуванням положень податкового законодавства, а також позивач зазначає про помилковість висновків відповідача щодо відсутності господарських операцій між позивачем та його контрагентами, тоді як такі господарські відносини носили реальний характер, що підтверджується належно оформленими первинними документами.
Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій
3. Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 8 листопада 2017 року, залишеною без змін постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 17 травня 2018 року, адміністративний позов задоволено повністю. Визнано протиправними та скасовано прийняті ГУ ДФС у Дніпропетровській області податкові повідомлення-рішення: № 0013661420 від 06.09.2017 про зменшення ТОВ "Ариста КР" суми від`ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 56 287,00 грн (за грудень 2016 року); № 0013651420 від 06.09.2017 про збільшення ТОВ "Ариста КР" суми грошового зобов`язання за платежем "податок на прибуток приватних підприємств" за основним платежем - 1 344 362,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 247 492,00 грн; № 0013681420 від 06.09.2017 про збільшення ТОВ "Ариста КР" суми грошового зобов`язання за платежем "податок на додану вартість" за основним платежем - 1 508 129,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 377 032,25 грн.
4. Суд першої інстанції, з рішенням якого погодився суд апеляційної інстанції, дійшов висновку, що контролюючий орган приймаючи оскаржувані податкові повідомлення-рішення, діяв всупереч та не у відповідності до вимог чинного податкового законодавства, оскільки відповідачем не було доведено порушення позивачем вимог чинного податкового законодавства, а висновки контролюючого органу викладені в акті перевірки не відповідають дійсним обставинам справи та ґрунтуються на припущеннях відповідача щодо порушень позивачем вимог законодавства.
Короткий зміст вимог касаційної скарги
5. Не погодившись із рішеннями судів першої та апеляційної інстанції, ГУ ДФС у Дніпропетровській області подало касаційну скаргу, де посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 8 листопада 2017 року та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 17 травня 2018 року та прийняти рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог ТОВ "Ариста КР" у повному обсязі.
СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ
6. Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що з 29.06.2017 по 12.07.2017, ГУ ДФС у Дніпропетровській області було проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ "Ариста КР", з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2014 по 31.12.2016, валютного законодавства за період з 01.01.2014 по 31.12.2016, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2014 по 31.12.2016, за результатами якої складено акт № 7971/04-36-14-20/33179163 від 26.07.2017. Висновками вказаного акта перевірки встановлено порушення ТОВ "Ариста КР" п.44.1, п.44.2 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134, ст.135, п.138.2 ст.138, пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 ПК України, в результаті чого позивачем занижено податок на прибуток в період, що перевірявся, на загальну суму 1 334 362,00 грн; встановлено порушення п.44.1 ст.44, п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 ПК України, що призвело до заниження податку на додану вартість в період, що перевірявся, на загальну суму 1 548 177,00 грн; встановлено порушення п. 120-1.1 ст. 120 ПК України, а саме, порушено терміни реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму 25 391,56 грн; встановлено порушення пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, п. 51.1 ст. 51, пп. "б" п. 176.2 ст. 176 ПК України та Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку. Висновки акта перевірки контролюючий орган обґрунтовує відсутністю фактичного отримання ТОВ "Ариста КР" товарно-матеріальних цінностей від ТОВ "Ідлер-Буд", ТОВ "Данверс Плюс", ТОВ "Авангард Спец Строй", ТОВ "Буд-Інсайт", ТОВ "Глобал Інвест Груп", ТОВ "Пейсмен", ПП "ПБФ Діловий Альянс", ТОВ "Євро-Блок",ТОВ "Інкон Констракшн", ТОВ "Будіс Плюс", ТОВ "Юг Трейд Груп", ТОВ "Сервіс Гарант Груп", ТОВ "Волгобалт", ТОВ "Мастерікс", ТОВ "Дарлан Груп", ТОВ "Прімарі Білдінг", ТОВ "Лаконта Груп", ТОВ "Астекс Гарант", ПП "Інвестдорсервіс", ПП "Іраїда".
Не погоджуючись з вказаними висновками контролюючого органу викладеними у акті перевірки, ТОВ "Ариста КР" звернулось до ГУ ДФС у Дніпропетровській області з запереченнями. Згідно з відповіддю за результатами розгляду заперечень від 01.09.2017 № 21130/10/04-36-14-03-18 висновки акту перевірки залишені без зміни. ГУ ДФС у Дніпропетровській області обґрунтовуючи відмову у задоволенні скарги, посилалось на те, що у контрагентів ТОВ "Ідлер-Буд", ТОВ "Юг Трейд Груп", ТОВ "Глобал Інвест Груп", ТОВ "Мастерікс" наявні докази їх "фіктивності" та інформація з Реєстру суб`єктів фіктивного підприємництва; щодо посадових осіб ТОВ "Ідлер-Буд", ТОВ "Юг Трейд Груп" порушено кримінальне провадження № 32014120010000067 за фактом скоєння злочину, передбаченого ст. 205 КК України; щодо посадових осіб ТОВ "Глобал Інвест Груп" порушено кримінальне провадження № 32014100110000174 за фактом скоєння злочину, передбаченого ст. 205 КК України; щодо посадових осіб ТОВ "Мастерікс" порушено кримінальне провадження № 32015100010000126 за фактом скоєння злочину, передбаченого ст. 205 КК України.
На підставі вказаного акта перевірки, ГУ ДФС у Дніпропетровській області 06.09.2017 було прийнято: податкове повідомлення-рішення № 0013661420 про зменшення ТОВ "Ариста КР" суми від`ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 56 287,00 грн; № 0013651420 про збільшення ТОВ "Ариста КР" суми грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств за основним платежем - 1 344 362,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 247 492,00 грн; № 0013681420, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість за основним платежем - 1 508 129,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 377 032,25 грн.
Судами попередніх інстанцій встановлено, що між позивачем (покупець) та ПП "Інвестдорсервіс" (продавець, постачальник) укладено договір поставки від 01.03.2016 № 16/0103, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця матеріали верхнього будування колії, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти і оплатити товар, найменування, кількість, ціна товару визначається у специфікаціях, які є невід`ємною частиною договору. Згідно специфікацій № 1 від 24.03.2016, № 2 від 28.03.2016, № 3 від 29.03.2016, № 4 від 25.11.2016, № 5 від 19.12.2016, які підписані сторонами договору ТОВ "Ариста КР" та ПП "Інвестдорсервіс", постачальник здійснював поставку покупцю болтів стикових в зборі, клемів шляхових, накладок, рейок Р65, прокладок гумових тощо. Господарські взаємовідносини з ПП "Інвестдорсервіс" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ПП "Інвестдорсервіс" видало ТОВ "Ариста КР" податкові накладні. Оплата за отримані товари підтверджується платіжними дорученнями № 567 від 17.03.2017, № 627 від 24.04.2017, № 644 від 04.05.2017, № 681 від 23.05.2017, № 686 від 30.05.2017, № 774 від 06.07.2017, № 729 від 01.04.2016, № 725 від 14.06.2017, № 842 від 13.07.2016, № 385 від 07.12.2016. Отримання товарів підтверджується виписаними ПП "Інвестдорсервіс" видатковими накладними. В матеріалах справи також наявні копії товарно-транспортних накладних, відповідно до яких транспортування вантажу здійснювалось на замовлення постачальника ПП "Інвестдорсервіс", вантажовідправник ПП "Інвестдорсервіс", отримувач товару ТОВ "Ариста КР", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Окружна, 12Г, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50025, до пункту розвантаження: вул.Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
Судами встановлено, що між позивачем (покупець) та ТОВ "Данверс Плюс" (продавець, постачальник) укладено договір купівлі-продажу від 15.01.2015 № 150115, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця продукцію виробничо-технічного призначення та товари народного споживання, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти і оплатити товар. Згідно специфікації № 1 від 15.01.2016, підписаної сторонами договору ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Данверс Плюс", постачальник здійснював поставку покупцю брусу дерев`яного просоченого. Господарські взаємовідносини з ТОВ "Данверс Плюс" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ТОВ "Данверс Плюс" видало ТОВ "Ариста КР" податкові накладні. Оплата за отримані товари підтверджується платіжним дорученням № 80 від 28.01.2015. Отримання товару (брус дерев`яний просочений) підтверджується видатковою накладною № РН-0000001 від 28.01.2015. В матеріалах справи наявна копія товарно-транспортної накладної, відповідно до якої транспортування вантажу здійснювалось на замовлення постачальника ТОВ "Данверс Плюс", вантажовідправник ТОВ "Данверс Плюс", отримувач товару ТОВ "Ариста КР", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Степана Бандери, 22 м. Калуш, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
25.03.2015 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ТОВ "Авангард Спец Строй" (продавець, постачальник) укладено договір купівлі-продажу № 250315, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця продукцію виробничо-технічного призначення та товари народного споживання, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти і платити товар. Постачальник зобов`язувався здійснити поставку продукції в строк вказаний в специфікаціях, поставка здійснюється автомобільним транспортом покупця. Згідно специфікації № 1 від 25.03.2015, № 2 від 17.04.2015, що підписані сторонами договору, постачальник здійснював поставку покупцю подкладок Р-43, накладок 2Р-65. Господарські взаємовідносини з ТОВ "Авангард Спец Строй" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ТОВ "Авангард Спец Строй" видало ТОВ "Ариста КР" податкові накладні № 26 від 25.03.2015, № 47 від 17.04.2015, які мають необхідні реквізити, складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отримані товари підтверджується платіжним дорученням № 161 від 16.04.2015, № 158 від 30.04.2015, № 170 від 19.05.2015, № 179 від 25.05.2015. Отримання товару підтверджується видатковими накладними та рахунками на оплату. Відповідно до копій товарно-транспортних накладних, транспортування вантажу здійснювалось на замовлення покупця ТОВ "Ариста КР", вантажовідправником вказано ТОВ "Авангард Спец Строй", вантажоодержувачем та автомобільним перевізником вказано ТОВ "Ариста КР", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Васильківська, буд. 34, м. Київ, 03044, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
Судами попередніх інстанцій встановлено, що 02.04.2015 між ТОВ "Ариста КР" (замовник) та ТОВ "Буд-Інсайт" (підрядник, виконавець) укладено договір на виконання ремонтно-будівельних робіт №020415, згідно умов договору підрядник зобов`язувався виконати та здати у встановлений строк ремонт фасаду будівлі офісу, склад та обсяг робіт, що доручається до виконання підряднику визначається кошторисною документацією, замовник надає підряднику фронт робіт, приймає виконання робіт і оплачує їх в строк. Підрядник зобов`язувався у строк здійснити ремонтно-будівельні роботи. Між сторонами договору визначено договірну ціну, підписано локальний кошторис на будівельні роботи № 3-1-1. За результатами виконання договору ТОВ "Буд-Інсайт" видало ТОВ "Ариста КР" податкову накладну № 213 від 30.04.2015, яка має необхідні реквізити, складена відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отримані будівельні послуги підтверджується платіжним дорученням № 171 від 19.05.2015, № 203 від 05.06.2015, № 236 від 10.07.2015. За результатами виконання договору на виконання ремонтно-будівельних робіт № 020415, ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Буд-Інсайт" узгодили вартість виконаних робіт та підписали довідку вартості виконаних будівельних робіт за квітень 2015 року. Між ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Буд-Інсайт" підписано акт приймання-передачі будівельних робіт за квітень 2015 року.
31.03.2015 між ТОВ "Ариста КР" (орендар) та ТОВ "Глобал Інвест Груп" (орендодавець) укладено договір оренди обладнання № 310315, згідно умов договору орендодавець передав, а орендар прийняв в тимчасове платне користування обладнання, орендар використав обладнання у власній господарській діяльності, найменування обладнання, його комплектність, технічні характеристики зазначаються у акті прийому-передачі. Відповідно до акту № 1 від 01.04.2015 перевірки справності обладнання, що передається в оренду, що підписаний ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Глобал Інвест Груп", орендодавець передав а орендар прийняв автомобілі ДАФ, Мерседес, Камаз в орендне користування. Актом № 2 від 01.04.2015 підтверджено прийняття автомобілів в орендне користування ТОВ "Ариста КР". За результатами виконання договору ТОВ "Глобал Інвест Груп" видало ТОВ "Ариста КР" податкові накладні № 32 від 30.04.2015, № 61 від 31.05.2015, які мають необхідні реквізити, складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата підтверджується платіжним дорученням та здійснена відповідно рахунків на оплату. Між сторонами договору підписані акти виконаних робіт (послуг) № 3 від 30.04.2015, № 4 від 31.05.2015.
Судами попередніх інстанцій встановлено, що між ТОВ "Ариста КР" (орендар) та ТОВ "Пейсмен" (орендодавець) 30.06.2015 укладено договір оренди обладнання № 300615, згідно умов договору орендодавець передав, а орендар прийняв в тимчасове платне користування обладнання, орендар використовував обладнання у власній господарській діяльності, найменування обладнання, його комплектність, технічні характеристики зазначаються у акті прийому-передачі. Відповідно до акту № 1 від 01.07.2015 перевірки справності обладнання, що передається в оренду, що підписаний ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Глобал Інвест Груп". Актом № 2 від 01.07.2015 підтверджено прийняття автодрезини ДГКУ-5У1, Газелі, машини колієрихтувальної ПРМ-1, електростанції пересувної АБ-4 у кількості 2 одиниць, в орендне користування ТОВ "Ариста КР". За результатами виконання договору ТОВ "Пейсмен" видало ТОВ "Ариста КР" податкову накладну № 512 від 31.07.2015, яка має необхідні реквізити, складена відповідно до Податкового кодексу України. Між сторонами договору підписано акт виконаних робіт (послуг) № 1 від 31.07.2015.
19.08.2015 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ПП "ПБФ Діловий Альянс" (продавець, постачальник) укладено договір поставки № 19/08, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця матеріали верхньої будови колії, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплатити товар. Асортимент, найменування товару визначаються рахунками-фактурами, ціна товару є договірною та визначається в рахунках-фактурах. Згідно рахунку-фактури № СФ-0000050 від 19.08.2015 та видаткової накладної № РН-0000058 від 19.08.2015 продавець передав покупцю переводний механізм. Господарські взаємовідносини з ПП "ПБФ Діловий Альянс" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ПП "ПБФ Діловий Альянс" видало податкову накладну № 52 від 19.08.2015, яка має необхідні реквізити, складена відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отриманий товар підтверджується платіжним дорученням № 321 від 19.08.2015. Відповідно до копії товарно-транспортної накладної, транспортування вантажу здійснювалось на замовлення покупця ТОВ "Ариста КР", вантажовідправником вказано ПП "ПБФ Діловий Альянс", вантажоодержувачем вказано ТОВ "Ариста КР", автомобільний перевізник ПП "Бордюг", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Кропивницького, буд. 67, м. Кривий Ріг, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
20.08.2015 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ТОВ "Євро-Блок" (продавець, постачальник) укладено договір поставки № 937, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця матеріали верхньої будови колії, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплати товар. Кількість, комплектація, асортимент, продукції вказується у специфікаціях, які є невід`ємною частиною договору. Згідно специфікації № 1 від 20.08.2015 ТОВ "Євро-Блок" здійснило поставку стрілочного переводу у кількості 3 шт. Господарські взаємовідносини з ТОВ "Євро-Блок" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ТОВ "Євро-Блок" видало позивачу податкові накладні № 42 від 16.09.2015, № 43 від 30.09.2015, які мають необхідні реквізити, складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отриманий товар підтверджується платіжними дорученнями. Оплата здійснена на підставі виписаних ТОВ "Євро-Блок" рахунку-фактури № Є-00000057 від 21.08.2015 та видаткової накладної № Є-0000024 від 30.09.2015. Відповідно до копії товарно-транспортної накладної, транспортування вантажу здійснювалось на замовлення продавця, вантажовідправником та замовником перевезення вказано ТОВ "Євро-Блок", вантажоодержувачем вказано ТОВ "Ариста КР", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Домобудівників, 1А/1, м. Кривий Ріг, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
30.11.2015 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ТОВ "Інкон Констракшн" (продавець, постачальник) укладено договір поставки № 55/11, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця товар, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплатити товар, оплата товару здійснюється на умовах відстрочки платежу. Передбачено умовами договору, що продавець разом з товаром передає покупцю рахунок, товарну накладну та податкову накладну. Також 30.11.2015 між ТОВ "Ариста КР" (замовник) та ТОВ "Інкон Констракшн" (виконавець) укладено договір надання послуг № 55/11, згідно умов договору виконавець зобов`язувався здійснити замовнику будівельні роботи автодорожньої техніки. До договору надання послуг було сторонами узгоджено заявку № 1 від 30.11.2015. За результатами виконання договорів ТОВ "Інкон Констракшн" видало позивачу податкові накладні № 1283 від 31.12.2015, № 1281 від 31.12.2015, які мають необхідні реквізити, складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отриманий товар та послуги підтверджується платіжними дорученнями. Між сторонами після їх виконання було підписано акт отримання обладнання № 1 від 01.12.2015, акт повернення обладнання від 31.12.2015, акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 1283. ТОВ "Інкон Констракшн" виписано та передано позивачу рахунок-фактуру № 1283 від 31.12.2015, рахунок-фактуру № 1281 від 31.12.2015, видаткову накладну № 1281 від 31.12.2015.
05.04.2013 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ТОВ "Ідлер-Буд" (продавець) укладено договір поставки № 210813, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця товар, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплатити товар. Відповідно специфікацій № 1 від 05.08.2013, № 2 від 05.08.2013, № 3 від 05.08.2013, узгоджені ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Ідлер-Буд", продавець здійснив поставку шпал дерев`яних типу ІІ, рамних рельс з остяком марки 1/9 Р65, підкладок, накладок тощо. За результатами виконання договору ТОВ "Ідлер-Буд" видало позивачу податкову накладну № 75 від 28.01.2014, яка має необхідні реквізити, складена відповідно до Податкового кодексу України. ТОВ "Ідлер-Буд" разом з податковою накладною виписало ТОВ "Ариста КР" рахунок № РН-0128-09 від 28.01.2014 на суму оплати 461 306,40 грн та видаткову накладну № РН-0128-09. Оплата за отриманий товар була здійснена ТОВ "Ариста КР", що підтверджується платіжним дорученням № 53 від 04.02.2014 року на суму 150 000,00 грн. Відповідно до копії товарно-транспортної накладної, транспортування вантажу здійснювалось на замовлення продавця ТОВ "Ідлер-Буд", вантажовідправником вказано ТОВ "Ідлер-Буд", вантажоодержувачем вказано ТОВ "Ариста КР", автомобільний перевізник ПП ОСОБА_1, перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. сім`ї Сосніних, 9-А, м. Київ, 03148, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045. Між ТОВ "Ідлер-Буд" (кредитор-1) та ТОВ "ЮК Юрбизнесконсалт" (кредитор-2) укладено договір від 01.03.2014 №010314 про уступку права вимоги, відповідно до якого ТОВ "Ідлер-Буд" переуступає ТОВ "ЮК Юрбизнесконсалт" право вимагати від ТОВ "Ариста КР" сплату коштів за поставлений товар у сумі 246 836,20 грн. Відповідно до договору, боржник ТОВ "Ариста КР" зобов`язується сплатити кошти, що був винен ТОВ "Ідлер-Буд" кредитору-2. Також між ТОВ "Ідлер-Буд" (кредитор-1) та ТОВ "Дніпро Тренд Менеджмент" (кредитор-2) укладено договір від 01.03.2014 № 250414 про уступку права вимоги, відповідно до якого ТОВ "Ідлер-Буд" переуступає ТОВ "Дніпро Тренд Менеджмент" право вимагати від ТОВ "Ариста КР" сплату коштів за поставлений товар у сумі 146 000,00 грн. Відповідно до договору, боржник ТОВ "Ариста КР" зобов`язується сплатити кошти, що був винен ТОВ "Ідлер-Буд" кредитору-2.
08.01.2014 року між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ПП "Будіс Плюс" (продавець, постачальник) укладено договір поставки № 12, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця товари виробничо-технічного призначення та товари народного споживання, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплатити товар. Якість товару, повинна відповідати ГОСТу, поставка здійснювалась автомобільним транспортом на умовах СРТ - склад покупця на адресу вказану у специфікаціях. Згідно специфікацій № 1 від 08.01.2014, від 10.02.2014, № 3 від 03.03.2014, № 4 від 01.04.2014, продавець здійснив поставку брусу дерев`яного, болтів стикованих, клем, рейок Р-50 с/г тощо. Господарські взаємовідносини з ПП "Будіс Плюс" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ПП "Будіс Плюс" видало податкові накладні № 321 від 20.01.2014, № 349 від 21.01.2014, № 469 від 28.01.2014, № 348 від 14.02.2014, № 402 від 17.02.2014, № 438 від 19.02.2014, № 539 від 25.02.2014, № 561 від 26.02.2014, № 616 від 28.02.2014, № 22 від 03.03.2014, № 156 від 07.03.2014, № 476 від 20.03.2014, № 736 від 31.03.2014, № 737 від 31.03.2014, № 1 від 01.04.2014, № 104 від 04.04.2014, № 511 від 22.04.2014, № 723 від 30.04.2014, які мають необхідні реквізити та складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отриманий товар здійснена відповідно до виписаних видаткових накладних № 321 від 20.01.2014, № 349 від 21.01.2014, № 469 від 28.01.2014, № 348 від 14.02.2014, № 402 від 17.02.2014, № 438 від 19.02.2014, № 539 від 25.02.2014, № 561 від 26.02.2014, № 616 від 28.02.2014, № 22 від 03.03.2014, № 156 від 07.03.2014, № 476 від 20.03.2014, № 736 від 31.03.2014, № 737 від 31.03.2014, № 1 від 01.04.2014, № 104 від 04.04.2014, № 511 від 22.04.2014, № 723 від 30.04.2014. Оплата за отриманий товар підтверджується платіжним дорученням № 320 від 08.08.2014, № 216 від 15.05.2014, № 227 від 26.05.2014, № 215 від 15.05.2014, № 84 від 02.06.2014, № 236 від 03.06.2014, № 250 від 05.06.2014, № 275 від 24.06.2014, № 287 від 03.07.2014, № 89 від 04.07.2014, № 307 від 10.07.2014, № 327 від 12.08.2014, № 343 від 14.08.2014, № 357 від 19.08.2014, № 372 від 01.09.2014, № 383 від 04.09.2014, № 390 від 05.09.2014, № 398 від 12.09.2014, № 220 від 26.05.2014, № 211 від 15.05.2014, № 187 від 18.04.2014. Відповідно до копій товарно-транспортних накладних, транспортування вантажу здійснювалось на замовлення продавця ПП "Будіс Плюс", вантажовідправником вказано ПП "Будіс Плюс", вантажоодержувачем вказано ТОВ "Ариста КР", автомобільний перевізник ТОВ "Агенція Простір", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Щорса, буд. 29, м. Київ, 01133, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
Між ТОВ "Ариста КР" (замовник) та ТОВ "Іраїда" (виконавець) укладено договір транспортно-експедиційного обслуговування від 31.01.2014 № 28Кр. За результатами виконання договору ТОВ "Іраїда" видало позивачу податкову накладну № 888 від 31.01.2014, яка має необхідні реквізити, складена відповідно до Податкового кодексу України. Між сторонами договору підписано акт виконаних робіт № 888 від 31.01.2014, відповідно якого ТОВ "Ариста КР" отримало транспортні послуги, послуги залізничного крану, послуги пересувної електростанції, послуги бульдозера. Оплата за отримані послуги була здійснена ТОВ "Ариста КР", що підтверджується платіжними дорученнями № 177 від 13.02.2014, № 50 від 03.02.2014, № 68 від 19.02.2014, № 85 від 25.02.2014, № 89 від 27.02.2014, № 116 від 14.03.2014, № 135 від 20.03.2014, № 172 від 10.04.2014.
05.05.2014 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ПП "Юг Трейд Груп" (продавець, постачальник) укладено договір № 050514, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця товари виробничо-технічного призначення та товари народного споживання, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплати товар. Умовами договору передбачено, що поставка здійснювалась автомобільним транспортом на умовах СРТ - склад покупця на адресу вказану у специфікаціях. Згідно специфікацій № 1 від 05.05.2014 року продавець здійснив поставку подкладок Р-43, владишів ізолюючих, ізоляцій ізостоку Р-50, прокладок підрейкових ПРП-1. Господарські взаємовідносини з ПП "Юг Трейд Груп" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ПП "Юг Трейд Груп" видало податкові накладні № 51 від 19.05.2014, № 52 від 19.05.2014, № 53 від 27.05.2014, які мають необхідні реквізити та складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отриманий товар здійснена відповідно до виписаних рахунків та видаткових накладних, наявних в матеріалах справи. Відповідно платіжного доручення № 251 від 05.06.2014 ТОВ "Ариста КР" здійснило оплату за отримані товари. Відповідно до копії товарно-транспортної накладної, транспортування вантажу здійснювалось на замовлення продавця, вантажовідправником вказано ПП "Юг Трейд Груп", вантажоодержувачем вказано ТОВ "Ариста КР", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Картвелішвілі, 7/2, м. Київ, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
Відповідно до матеріалів справи, 10.07.2014 між ТОВ "Ариста КР" (замовник) та ТОВ "Сервіс Гарант Груп" (продавець, постачальник) укладено договір надання послуг № 387-Кр, згідно умов договору замовник замовив а виконавець зобов`язується виконати будівельні роботи на автодорожній техніці, замовник у разі виконання робіт приймає їх та оплачує. До договору передбачено додаток № 1 в якому перелічена автотехніка на якій здійснюється надання будівельних послуг. Також 10.07.2014 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ТОВ "Сервіс Гарант Груп" (постачальник) укладено договір купівлі-продажу № 1007-2, згідно умов договору постачальник передає у власність покупця виробничо-технічні товари та товари народного споживання, покупець зобов`язаний прияти та оплати поставлений товар. Згідно специфікації № 1 від 10.07.2014, ТОВ "Ариста КР" замовило а ТОВ "Сервіс Гарант Груп" надало болти закладні, болти шляхові, гайки М-27, накладні, шайби тощо. За результатами виконання договору № 1007-2 від 10.07.2014, ТОВ "Сервіс Гарант Груп" видало позивачу податкові накладні № 761 від 25.07.2014, № 972 від 31.07.2014, № 54 від 04.08.2014, № 112 від 06.08.2014, № 113 від 06.08.2014, № 114 від 06.08.2014, № 218 від 11.08.2014, № 219 від 11.08.2014, № 559 від 26.08.2014, які мають необхідні реквізити, складені відповідно до Податкового кодексу України. Разом з податковими накладними постачальником виписано видаткові накладні № 761 від 25.07.2014, № 54 від 04.08.2014, № 112 від 06.08.2014, № 113 від 06.08.2014, № 114 від 06.08.2014, № 218 від 11.08.2014, № 219 від 11.08.2014, № 559 від 26.08.2014. Оплата за отримані матеріали підтверджується платіжним дорученням № 399 від 07.10.2014 на суму 90 000,00 грн. За результатами виконання договору надання послуг № 387-Кр від 10.07.2014, між ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Сервіс Гарант Груп" підписано акти виконання робіт № 972 від 31.07.2014, № 3 від 31.07.2014, акт отримання обладнання від виконавця № 1 від 31.07.2014. Копіями товарно-транспортних накладних підтверджується транспортування вантажу, що здійснювалось на замовлення ТОВ "Ариста КР", вантажовідправником вказано ТОВ "Сервіс Гарант Груп", вантажоодержувачем вказано ТОВ "Ариста КР", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: бульвар Дружби Народів, буд. 28-А, м. Київ, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
28.07.2014 між ТОВ "Ариста КР" (орендар) та ТОВ "Сервіс Гарант Груп" (орендодавець) укладено договір оренди обладнання № 411-Кр, згідно умов договору орендодавець передає а орендар приймає в тимчасове оплатне користування обладнання. До договору передбачено додаток № 1 в якому перелічено майно, що передається в орендне користування. Між ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Сервіс Гарант Груп" підписано акти № 01 від 01.08.2014, № 03 від 29.08.2014 приймання-передачі обладнання. Підписано акт виконання робіт (послуг) № 01 від 29.08.2014. За результатами виконання договору ТОВ "Сервіс Гарант Груп" видало позивачу податкові накладні № 662 від 29.08.2014, № 663 від 29.08.2014, № 664 від 29.08.2014, № 665 від 29.08.2014, № 666 від 29.08.2014, № 667 від 29.08.2014, № 668 від 29.08.2014, які мають необхідні реквізити, складені відповідно до Податкового кодексу України. У взаємовідносинах з ТОВ "Сервіс Гарант Груп" здійснило оплату за отримані послуги, отримане майно в орендне користування та придбані товари відповідно договорів № 387-Кр від 10.07.2014, № 1007-2 від 10.07.2014, № 411-Кр від 28.07.2014. Додатковою угодою між ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Сервіс Гарант Груп" до договору № 387-Кр від 10.07.2014 внесено зміни у договір та передбачено, що оплата за отримані послуги здійснюється у вексельній формі шляхом видачі замовником виконавцю простих векселів. Актом прийому-передачі від 10.03.2015 передбачено, що станом на 10.03.2015 заборгованість ТОВ "Ариста КР" перед ТОВ "Сервіс Гарант Груп" складає 879 948,78 грн, що за договором купівлі-продажу № 1007-2 від 10.07.2014 складає 381 934,38 грн, за договором надання послуг № 387-Кр від 10.07.2014 складає 215 234,40 грн, за договором № 411-Кр від 28.07.2014 складає 282 780,00 грн. Відповідно до умов договорів, векселедавець ТОВ "Ариста КР" виписав та передав ТОВ "Сервіс Гарант Груп" простий вексель серія АА № 267664 на суму 879 948,78 грн.
29.08.2014 між ТОВ "Ариста КР" (орендар) та ТОВ "Волгобалт" (орендодавець) укладено договір оренди обладнання № 14-Кр, згідно умов договору орендодавець передає а орендар приймає в тимчасове оплатне користування обладнання. До договору передбачено додаток № 1 в якому перелічено майно, що передається в орендне користування. Між ТОВ "Ариста КР" та ТОВ "Волгобалт" підписано акти № 01 від 01.09.2014, № 02 від 30.09.2014 перевірки справності обладнання. Підписано акт виконання робіт (послуг) № 01 від 01.09.2014. За результатами виконання договору ТОВ "Волгобалт" видало позивачу податкові накладні № 880 від 30.09.2014, № 881 від 30.09.2014, № 882 від 30.09.2014, № 883 від 30.09.2014, № 884 від 30.09.2014. Згідно бухгалтерської довідки по журналу-ордеру 621 "Кооткострокові векселі видані в національній валюті" за грудень 2017 року, ТОВ "Ариста КР" розрахувалось з ТОВ "Волгобалт" у вексельній формі шляхом дачі простого векселя АА №2676263 на суму 805 641,60 грн.
06.10.2014 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ПП "Мастерікс" (продавець, постачальник) укладено договір № 061014, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця товари виробничо-технічного призначення та товари народного споживання, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплати товар. Згідно специфікацій № 1 від 06.10.2014 продавець здійснив поставку ізоляції до ізостоку, подкладок КБ-65, шайб тощо. Господарські взаємовідносини з ПП "Мастерікс" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ПП "Мастерікс" видало податкові накладні № 64 від 10.10.2014, № 65 від 17.10.2014, які мають необхідні реквізити та складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отриманий товар здійснена відповідно до виписаних рахунків та видаткових накладних наявних № РН-1010-02 від 10.10.2014, № РН-1017 від 17.10.2014. Відповідно платіжного доручення № 48 від 11.12.2014 ТОВ "Ариста КР" здійснило оплату за отримані товари на суму 108 014,58 грн. Відповідно до копії товарно-транспортної накладної, транспортування вантажу здійснювалось на замовлення покупця, вантажовідправником вказано ПП "Мастерікс", вантажоодержувачем вказано ТОВ "Ариста КР", перевезення товару здійснювалось з пункту навантаження: вул. Азербайджанська, буд. 8-А, м. Київ, 02090, до пункту розвантаження: вул. Окружна, 127/50, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50045.
10.10.2014 між ТОВ "Ариста КР" (покупець) та ПП "Дарлан Груп" (продавець, постачальник) укладено договір № 101014, згідно умов договору продавець зобов`язувався передати у власність покупця товари виробничо-технічного призначення та товари народного споживання, покупець з свого боку зобов`язувався прийняти та оплатити товар. Згідно специфікацій № 1 від 10.10.2014 продавець здійснив поставку позивачу ізоляції до ізостоку Р-50, ізоляцію до ізостоку Р-65, подкладок КБ-65, шайб тощо. Господарські взаємовідносини з ПП "Дарлан Груп" було відображено позивачем у бухгалтерській та податковій звітності. За результатами виконання договору ПП "Дарлан Груп" видало податкові накладні № 247 від 31.10.2014, № 248 від 31.20.2014, № 249 від 31.20.12014, № 250 від 31.10.2014, № 251 від 31.10.2014 та № 252 від 31.10.2014, які мають необхідні реквізити та складені відповідно до Податкового кодексу України. Оплата за отриманий товар здійснена відповідно до виписаних рахунків № 247 від 31.10.2014, № 248 від 31.10.2014, № 249 від 31.20.2014, № 250 від 31.10.2014, № 251 від 31.10.2014, № 252 від 31.10.2014 та видаткових накладних наявних № 247 від 31.10.2014, № 248 від 31.10.2014, № 249 від 31.20.12014, № 250 від 31.10.2014, № 251 від 31.10.2014 та № 252 від 31.10.2014. Відповідно платіжних доручень № 45 від 20.11.2014 на суму 297 000,00 грн та № 37 від 02.12.2014 на суму 15 012,00 грн. ТОВ "Ариста КР" здійснило оплату за отримані товари. Відпов