1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 квітня 2021 року

м. Київ

справа № 640/1931/19

адміністративне провадження № К/9901/30220/20

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Білоуса О.В.,

суддів - Блажівської Н.Є., Желтобрюх І.Л.,

за участю секретаря судового засідання Носенко Л.О.,

представників позивача Корнілова Л.О., Суслова Г.Є.,

представників відповідача Івах Г.В., Іващенко О.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Нано Про" на постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 20 жовтня 2020 року (головуючий суддя Федотов І.В., судді Сорочко Є.О., Чаку Є.В.) у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нано Про" до Головного управління ДФС у м. Києві, правонаступником якого є Головне управління ДПС у м. Києві як відокремлений підрозділ ДПС України про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

УСТАНОВИВ:

ТОВ "Нано Про" (далі - Товариство) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до ГУ ДФС у м. Києві, в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 12.11.2018р №0057611404 та №0057601404.

В обґрунтування позовних вимог Товариство зазначало, що висновки контролюючого органу, викладені в акті перевірки та які стали підставою для прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень не ґрунтуються на вимогах законодавства і не відповідають дійсності, а самі податкові повідомлення-рішення є такими, що суперечать законодавству та підлягають скасуванню.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 січня 2020 року позов задоволено.

Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 20 жовтня 2020 року рішення суду першої інстанції скасовано, а в задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду апеляційної інстанції, Товариство подало касаційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить його скасувати, а рішення суду першої інстанції залишити в силі.

У зв`язку з реорганізацією податкового органу та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби", згідно зі статтею 52 Кодексу адміністративного судочинства України, проведено заміну відповідача ГУ ДФС у м. Києві на його правонаступника - Головне управління ДПС у м. Києві як відокремлений підрозділ ДПС України.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників позивача та представників відповідача, переглянувши судове рішення в межах доводів і вимог касаційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи, перевіривши правильність застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, колегія суддів дійшла висновку про задоволення касаційної скарги.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що на підставі направлень від 30.08.2018р №1667/26-15-42-08, №1387/26-15-14-04-05, №1386/26-15-14-04-05, №2444/26-15-14-06-03 від 03.09.2018р, №1405/26-15-14-04-05 від 04.09.2018р, №2147/26-15-14-03 від 18.09.2018р, №1497/26-15-14-04-05 ГУ ДФС у м. Києві проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Нано Про" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.10.2016р по 30.06.2018р, валютного - за період з 01.10.2016р по 30.06.2018р, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.10.2016р по 30.06.2018р.

За результатами проведеної перевірки відповідачем складено акт від 18.10.2018р №1025/26-15-14-04-05/35910422 про результати документальної планової виїзної перевірки ТОВ "Нано Про" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.10.2016р по 30.06.2018р, валютного - за період з 01.10.2016р по 30.06.2018р, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.10.2016р по 30.06.2018р (далі - Акт перевірки).

Згідно Акту перевірки відповідачем встановлено порушення позивачем: п.п. 134.1.1. п. 134.1 ст. 134 ПК України (далі - ПК України), в результаті чого, в періоді, що перевірявся занижено податок на прибуток в загальній сумі 17 216 303 грн, в т.ч. по періодах: за 2016 рік - 3 149 226 грн, за 2017 рік - 10 981 743 грн, за ІІ кв. 2018 року - 3 085 334 грн; п. 185.1 ст. 185, п. 187.1 ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 192.1, п. 192.3 ст. 192, п. 198.2, п. 198.3 ст. 198, п. 201.1 та п. 201.10 ст. 201 ПК України в результаті чого занижено податок на подану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, на загальну суму 19 129 226 грн, в т.ч. по періодах: жовтень 2016 року - 996 075 грн, листопад 2016 року 1 341 059 грн, грудень 2016 року - 1 162 007 грн, січень 2017 року - 931 024 грн, лютий 2017 року - 974 250 грн, березень 2017 року - 958 092 грн, квітень 2017 року - 260 012 грн, травень 2017 року - 1 066 793 грн, червень 2017 року - 439 278 грн, липень 2017 року - 1 239 478 грн, серпень 2017 року - 1 186 322 грн, вересень 2017 року - 662 887 грн, жовтень 2017 року - 1 974 875 грн, листопад 2017 року - 954 722 грн, грудень 2017 року - 1 554 203 грн, січень 2018 року - 705 907 грн, лютий 2018 року - 695 191 грн, березень 2018 року - 1 055 422 грн, квітень 2018 року - 523 031 грн, травень 2018 року - 338 710 грн та червень 2018 року - 109 888 грн; п.п 168.1.1, пп. 168.1.2, пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, п. 171.2 ст. 171, з урахуванням п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 57.1 ст. 54 ПК України, щодо несвоєчасної сплати в бюджет податку на доходи фізичних осіб за грудень 2017 року в сумі 21376, 72 грн; п. 46.1 ст. 46, пп. 47.1.1 п. 47.1 ст. 47, ст. 51, п. 70.16 ст. 70, пп. 176.2 "б", п. 176.2 ст. 176 ПК України, п. 1.2, п. 3.3. Наказу Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 "Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку", щодо подання звітів з недостовірними даними та з помилками за 4 кв. 2016, 1-4 кв. 2017, 1-2 кв. 2018 року; п. 201.10 ст. 201 ПК України щодо несвоєчасності реєстрації податкових накладних.

29 жовтня 2018р Товариство, користуючись своїм правом на адміністративне оскарження, звернулося до ГУ ДФС у м. Києві із запереченнями проти Акта перевірки від 18.10.2018р №1025/26-15-14-04-05/35910422.

Листом від 07.11.2018р №97965/10/26-15-14-04-05 ГУ ДФС у м. Києві залишено заперечення ТОВ "Нано Про" без задоволення.

На підставі Акта перевірки від 18.10.2018р №1025/26-15-14-04-05/35910422 відповідачем винесено податкові повідомлення рішення від 12.11.2018р №0057611404, яким встановлено порушення вимог п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК України в частині збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податку на прибуток приватних підприємств у сумі 17 216 303 грн та податкове повідомлення-рішення №0057601404, яким встановлено порушення п. 185.1 ст.185, п. 187.1, ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 198.3, п. 198.5, п. 198.6, ст. 198, п. 201.1, п. 201.10. ст. 201 ПК України в частині збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 19 129 226 грн.

Не погоджуючись із висновками перевірки та винесеними за її результатами податковими повідомленнями-рішеннями від 12.11.2018р №0057611404 та №0057601404, вважаючи їх протиправним та такими, що підлягають скасуванню, Товариство звернулося із даним адміністративним позовом до суду.

Задовольнивши позовні вимоги, суд першої інстанції дослідивши надані позивачем документи на підтвердження реальності господарських операцій з ПП "ЗС4", ТОВ "Резерв Трейдест", ТОВ "Рес Сервіс", ПП "ЗСЗ", ТОВ "Сервіс Консалт Груп", ТОВ "Логіспром", ТОВ "Ланкор Хелскеа", ТОВ "Критерій Логос", ТОВ "Десен ЛТД", ТОВ "Леон Сіті", ТОВ "Бізнес Голд ЛТД", ТОВ "Інліорс", ТОВ "Іст Сервіс Плюс",ТОВ "ЮНЕСКА ЛТД", ТОВ "ІНТ Ресурс" та ТОВ "Коліфорс Мейд", дійшов висновку, що такі операції, за змістом ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підтверджуються первинними документами, на підставі яких ведеться бухгалтерський облік.

Скасовуючи рішення суду першої інстанції, судом апеляційної інстанції прийнято до уваги доводи відповідача про наявність кримінальних проваджень за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), що в свою чергу поставило під сумнів реальність вчинення господарських операцій між Товариством та його контрагентами.

Верховний Суд не погоджується з висновками суду апеляційної інстанції з огляду на таке.

Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

П.п.14.1.36 п.14.1. ст.14 ПК України встановлено, що господарська діяльність - це діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Відповідно до п.16.1.4. ст.16 ПК України, платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.

За приписами ст.22 ПК України, об`єктом оподаткування можуть бути майно, товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) та інші об`єкти, визначені податковим законодавством, з наявністю яких податкове законодавство пов`язує виникнення у платника податкового обов`язку.

П.44.1 ст.44 ПК України встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до п.44.2 ст.44 ПК України, для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Згідно із п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПК України, об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.

П.135.1 ст.135 ПК України встановлено, що базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із ст.134 цього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу.

Згідно із ст.1 Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон №996-XIV), господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.

Отже, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

За змістом аб.11 ч.1 ст.1, ч.1 ст.9 Закону №996-XIV, первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов`язкові реквізити, перелік яких визначено у цій нормі.

Таким чином, у податковому обліку понесені витрати на придбання товарів/послуг та доходи від реалізації товарів/послуг мають бути підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, які містять відомості про господарську операцію, підтверджують її фактичне здійснення.

До первинних документів бухгалтерського обліку, що підтверджують показники, відображені платником податків у податковій звітності, належать усі документи в їх сукупності, складені щодо господарської операції, які за змістом відповідають вимогам закону та які відображають реальні господарські операції.

Згідно із ч.5 ст.8 даного Закону, підприємство самостійно визначає за погодженням з власником (власниками) або уповноваженим ним органом (посадовою особою) відповідно до установчих документів облікову політику підприємства; обирає форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад, встановлених цим Законом, та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних; затверджує правила документообороту і технологію обробки облікової інформації, додаткову систему рахунків і регістрів аналітичного обліку.

Ч.1 ст.9 Закону №996-XIV визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Як передбачено ч.2, 3 ст.9 Закону первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов`язаних рахунках бухгалтерського обліку.

Методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про витрати підприємства та її розкриття в фінансовій звітності визначені Положенням (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 №318 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за №27/4248; далі- Положення №318).

Так, п.4 Положення №318 визначено об`єкт витрат, як продукцію, роботи, послуги або вид діяльності підприємства, які потребують визначення пов`язаних з їх виробництвом (виконанням) витрат.

Згідно із пунктом 6 Положення №318, витратами звітного періоду визнаються або зменшення активів, або збільшення зобов`язань, що призводить до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу внаслідок його вилучення або розподілу власниками), за умови, що ці витрати можуть бути достовірно оцінені.

Відповідно до п.11 Положення №318, собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат. До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються: прямі матеріальні витрати; прямі витрати на оплату праці; інші прямі витрати; змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати.

Згідно із аб.2 п.2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р №88 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704; далі - Положення №88), господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів.

Відповідно до п.3.1 Положення №88, облікові регістри - це носії спеціального формату (паперові, електронні) у вигляді відомостей, ордерів, книг, журналів, машинограм тощо, призначені для хронологічного, систематичного або комбінованого нагромадження, групування та узагальнення інформації з первинних документів, що прийняті до обліку.

Отже, показники обліку доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, визначаються на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, тобто фінансова звітність має будуватись на реальних операціях та подіях і відображувати реальний дохід.

Доводи відповідача зводяться до безпідставності здійснення документального оформлення господарських операцій з одержання (купівлі) робіт, послуг і складанні первинних документів всупереч вимогам ч.1 ст.9 Закону №996-XIV, в результаті чого завищену суму реалізованих робіт, товарів та послуг та відповідно занижено податок на прибуток.

Однак, як обґрунтовано встановлено судом першої інстанції, відповідачем не наведено підстав, за яких первинні документи (договори, акти наданих послуг, податкові накладні, платіжні доручення), які були подані Товариством на підтвердження здійснення фінансово-господарських відносин з контрагентами не можуть братися як докази підтвердження податкового обліку і звітності.

Крім того, за наслідками цих господарських операцій вказані контрагенти видали податкові накладні, які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних в установленому порядку.

Ст.198 ПК України встановлено, що до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: придбання або виготовлення товарів та послуг; придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Відповідно до п.198.1 ст.198 ПК України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій, зокрема, з придбання або виготовлення товарів (у тому числі у разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Згідно із п.198.2 ст.198 ПК України, датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

П.198.3 ст.198 ПК України встановлено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п.193.1 ст.193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно із п.198.6 ст.198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з п.201.11 ст.201 цього Кодексу).

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

П.201.1, 201.4 ст.201 ПК України визначено, що платник податку зобов`язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну. Податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов`язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товару (послуг).

Згідно із п.201.10 ст.201 ПК України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

П.201.6 ст.201 ПК України встановлено, що податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов`язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Виходячи із вищезазначеної норми, можна зробити висновок, що податкова накладна є документом, що підтверджує факт сплати покупцем ПДВ у ціні товару.

Таким чином, формування податкового кредиту для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість чи визначення податкового зобов`язання з податку на прибуток має бути фактично здійснене і підтверджене належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Отже, під час здійснення контролю за правомірністю формування позивачем податкового кредиту підлягає перевірці фактичне отримання послуг від його контрагентів.

Так, під час проведення перевірки, відповідач встановив обставини, які поставили під сумнів можливість надання зазначеними контрагентами послуг позивачу, обумовлених відповідними договорами.

Зокрема, з судами попередніх інстанцій встановлено, що між позивачем та ПП "ЗС4", ТОВ "Резерв Трейдест", ТОВ "Рес Сервіс", ПП "ЗСЗ", ТОВ "Сервіс Консалт Груп", ТОВ "Логіспром", ТОВ "Ланкор Хелскеа", ТОВ "Критерій Логос", ТОВ "Десен ЛТД", ТОВ "Леон Сіті", ТОВ "Бізнес Голд ЛТД", ТОВ "Інліорс", ТОВ "Іст Сервіс Плюс", ТОВ "ЮНЕСКА ЛТД", ТОВ "ІНТ Ресурс" та ТОВ "Коліфорс Мейд" укладено договори постачання, які призвели до фактичних та об`єктивних змін складу активів позивача як платника податків - покупця/замовника за відповідними договорами.

Господарські відносини ТОВ "Нано Про" з ТОВ "Резерв Трейдест" ґрунтувалися на наступних укладених договорах, а саме:

- договорі про надання послуг №30-06/03 від 30.06.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати слюсарні послуги з ремонту транспортних засобів, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №30-06/04 від 30.06.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послугу роботи щодо виготовлення продукції, яка використовується у сфері автомобілебудування, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №28-07/01 від 28.07.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги із здійснення інформаційної підтримки клієнтів замовника, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №27-09/2 від 27.09.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати вантажно-розвантажувальні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №28-07/02 від 28.07.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з ремонту електроустаткування автомобілів, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №28-07/03 від 28.07.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з організації продажу запасних частин, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №28-07/04 від 28.07.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з організації збуту транспортних засобів, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №30-06/01 від 30.06.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати продаж послуг з ремонту транспортних засобів та запасних частин клієнтам, послуги з миття автотранспортних засобів, послуги з приймання, зберігання та видачі інструменту, послуги з організації після продажного обслуговування транспортних засобів, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №30-06/02 від 30.06.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з проведення навчання та атестації сервісного обслуговування транспортних засобів, запис клієнтів на ремонт автомобілів, послуги з ремонту та обслуговування електроустаткування майнового комплексу, малярно-кузовні послуги, послуги з контролю якості виконаних робіт, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №24-10/04 від 24.10.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з пакування, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №24-10/01 від 24.10.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з виконання планово-диспетчерських робіт та послуги логістики, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №24-10/02 від 24.10.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги дизайну, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №24-10/03 від 24.10.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з обслуговування офісної техніки та інформаційних систем, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №28-04/01 від 28.04.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги по веденню бухгалтерського та податкового обліку, перелік яких наведено в п. 1.2. даного договору, у відповідності із чинним законодавством України, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти такі послуги виконавця та оплатити їх в порядку, в строки та на умовах, визначених в даному договорі;

- договорі про надання послуг № 28-04/05 від 28.04.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги консультування з питань комерційної діяльності й керування, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №28-04/03 від 28.04.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати юридичні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №28-04/04 від 28.04.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з прибирання офісних приміщень, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг № 28-04/02 від 28.04.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з ведення кадрового обліку, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №31-03/03 від 31.03.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Резерв Трейдест" зобов`язується надати послуги з ремонту та встановлення додаткового обладнання на автомобілі, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість.

Матеріали справи містять документи, що підтверджують реальність господарських операцій позивача з ТОВ "Резерв Трейдест", а саме: звіти про надані послуги та виконані роботи; платіжні доручення; рахунки на оплату та акти надання послуг.

Взаємовідносини позивача з ПП "ЗСЗ" ґрунтувалися на:

- договорі про надання послуг №31-03/07 від 31.03.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги з пошиву, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг з підбору персоналу №31-07/1 від 31.07.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати за завданням замовника - ТОВ "Нано Про" кваліфіковані послуги з підбору кандидатів на заміщення вакантних робочих місць (посад) (надалі - послуги). Послуги надаються відповідно до Замовлення замовника - ТОВ "Нано Про", складеної за формою, викладеною в додатку № 1 до цього Договору, яке у вигляді додаткової угоди до цього договору є його невід`ємною частиною, а замовник зобов`язується приймати і оплачувати такі послуги;

- договорі про надання послуг №27-01/01 від 27.01.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги з прибирання офісних приміщень, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №27-01/02 від 27.01.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги з обслуговування офісної техніки та інформаційних систем, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №26-09/1 від 26.09.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги контролю якості сировини, матеріалів і продукції, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №26-02/1 від 26.02.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги з ведення кадрового обліку, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №01-03/2 від 01.03.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги різання заготівок та виробів з пластичних мас, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №01-03/01 від 01.03.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" (в інтересах замовника/клієнта - ТОВ "Нано Про") зобов`язується надати послуги з адміністрування підприємства, а замовник зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №09-12/2 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" (в інтересах замовника/клієнта - ТОВ "Нано Про") зобов`язується надати послуги з демонтажу існуючого обладнання кіоскового дисплея, установки/монтажу кіоскового дисплея, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №30-06/01 від 30.06.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати в`язально-прошивні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №30-06/02 від 30.06.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги по веденню бухгалтерського та податкового обліку, перелік яких наведено в п. 1.2. даного договору, у відповідності із чинним законодавством України, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані такі послуги виконавця та оплатити їх в порядку, в строки та на умовах, визначених в даному договорі;

- договорі про надання послуг №30-06/03 від 30.06.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати юридичні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №31-03/02 від 31.03.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги з ремонту електроустаткування автомобілів, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №31-03/01 від 31.03.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги з роботи щодо виготовлення продукції, яка використовується у галузі автомобілебудування, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №31-03/06 від 26.02.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати послуги з машинного гранулювання пластичних мас, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №31-03/04 від 31.03.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ПП "ЗСЗ" зобов`язується надати ремонтно-механічні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість.

Матеріали справи містять документи, що підтверджують реальність господарських операцій позивача з ПП "ЗСЗ", а саме: звіти про надані послуги та виконані роботи; рахунки на оплату та акти надання послуг, платіжні доручення.

Господарські відносини ТОВ "Нано Про" з ТОВ "Логіспром" ґрунтувалися на наступних укладених договорах, а саме:

- договорі про надання послуг №04-01/02 від 01.04.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" зобов`язується надати послуги з прибирання службових приміщень та прилеглих територій, здійснення інформаційної підтримки клієнтів замовника - ТОВ "Нано Про", ремонт та встановлення додаткового обладнання на автомобілі, слюсарно-електричні послуги з ремонту електроустаткування додаткового обладнання автомобілів, послуги з ремонту електроустаткування автомобілів, послуги з організації продажу запасних частин, послуги з організації збуту транспортних засобів, а замовник зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/7 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" зобов`язується надати послуги з пакування, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/9 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати послугу з обслуговування офісної техніки та інформаційних систем, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/10 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати в`язально-прошивні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/11 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати послуги машинного гранулювання пластичних мас, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/3 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати ремонтно механічні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/5 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати послуги дизайну, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг № 20-07/01 від 20.07.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати послуги з ведення клієнтської бази постачальнік, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №30-11/01 від 30.11.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати послуги з ведення кадрового обліку, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/2 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати вантажно-розвантажувальні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №26-10/01 від 26.10.2016р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" зобов`язується надати роботи щодо виготовлення продукції, яка використовується у галузі автомобілебудування, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договорі про надання послуг №05-12/6 від 01.12.2015р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Логіспром" (в інтересах замовника/клієнта замовника) зобов`язується надати послуги з виконання планово-диспетчерських робіт та послуги логістики, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість.

Матеріали справи містять документи, що підтверджують реальність господарських операцій позивача з ТОВ "Логіспром", а саме: звіти про надані послуги та виконані роботи; рахунки на оплату та акти надання послуг, платіжні доручення.

Господарські відносини ТОВ "Нано Про" з ТОВ "Сервіс Консалт Груп" відбувалися на підставі:

- договору про надання послуг №31-08-1 від 31.08.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Сервіс Консалт Груп" зобов`язується надати послуги з пакування, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договору про надання послуг №31-08-2 від 31.08.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Сервіс Консалт Груп" зобов`язується надати за завданням замовника - ТОВ "Нано Про" кваліфіковані послуги з підбору кандидатів на заміщення вакантних робочих місць (посад) (надалі "послуги"). Послуги надаються відповідно до замовлення замовника, складеної за формою, викладеною в Додатку № 1 до цього договору, яке у вигляді додаткової угоди до цього договору є його невід`ємною частиною, а замовник зобов`язується примати і оплачувати такі послуги;

- договору про надання послуг №31-07/01 від 31.07.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Сервіс Консалт Груп" зобов`язується надати послуги з прибирання офісних і виробничих приміщень, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договору про надання послуг №30-06/04 від 30.06.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Сервіс Консалт Груп" зобов`язується надати юридичні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договору про надання послуг № 30-06/03 від 30.06.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Сервіс Консалт Груп" зобов`язується надати послуги з ведення кадрового обліку, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

- договору про надання послуг №30-10-04 від 30.10.2017р, відповідно до умов якого виконавець - ТОВ "Сервіс Консалт Груп" зобов`язується надати малярно-кузовні послуги, а замовник - ТОВ "Нано Про" зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх вартість;

................
Перейти до повного тексту