1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 березня 2021 року

м. Київ

справа № 520/235/20

адміністративне провадження № К/9901/32408/20

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Тацій Л.В.,

суддів: Стрелець Т.Г., Рибачука А.І.,

розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради (далі - Інспекція) на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 02.06.2020 (головуючий суддя - Чудних С.О.) та постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 22.09.2020 (головуючий суддя - Русанова В.Б., судді: Жигилій С.П., Перцова Т.С.) у справі за позовом Фізичної особи-підприємця (далі - ФОП) ОСОБА_1 до Інспекції про визнання протиправними та скасування приписів і постанов, -

В С Т А Н О В И В:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

У січні 2020 року ФОП ОСОБА_1 (далі також - позивач, ФОП ОСОБА_1 ) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Інспекції (далі також - відповідач), в якому позивач просив:

- визнати протиправним та скасувати припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил № 628/721-Пр-У від 19.08.2019;

- визнати протиправним та скасувати припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт № 628/721-Пр-З від 19.08.2019;

- визнати протиправною та скасувати постанову про накладення штрафу за порушення у сфері містобудівної діяльності № 142/2120/0/250- 19-П від 29.08.2019;

- визнати протиправною та скасувати постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 141/2119/0/250-19-П від 29.08.2019;

- визнати протиправною та скасувати постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 140/2118/0/250-19-11 від 29.08.2019;

- визнати протиправним та скасувати припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил № 978/1068-Пр-У від 05.11.2019;

- визнати протиправним та скасувати припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт № 978/1068-Пр-3 від 05.11.2019;

- визнати протиправним та скасувати постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 184/3017/0/250-19-П від 14.11.2019;

- визнати протиправним та скасувати постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 183/3016/0/250-19-П від 14.11.2019;

- визнати протиправною та скасувати постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 182/3015/0/250-19-П від 14.11.2019;

- визнати незаконними дії Інспекції в частині проведення позапланової перевірки ФОП ОСОБА_1 , що оформлена актом складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності від 19.08.2019 № 628/721-А;

- визнати незаконними дії Інспекції в частині проведення позапланової перевірки ФОП ОСОБА_1 , що оформлена актом, складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності від 05.11.2019 № 978/1068-А.

В обґрунтування позовних вимог ФОП ОСОБА_1 зазначив, що дії відповідача в частині проведення позапланової перевірки є незаконними, необґрунтованими та не відповідають положенням чинного законодавства України, а отже заходи державного регулювання та прийняті за її результатами оскаржувані рішення підлягають скасуванню. Так, позивач зазначив, що Інспекцією незаконно продовжено строки проведення позапланової перевірки позивача, крім того, суб`єкт містобудування щодо якого здійснюється перевірка, має право бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та за його наслідками отримувати акт перевірки, припис, надавати письмові пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки. Проте, позивач не був повідомлений ані про факт проведення позапланової перевірки, ані про її результати, що оформлені оскаржуваними приписами та постановами про притягнення до відповідальності, що свідчить як про незаконність її проведенні, так і про незаконність дій відповідача в частині винесення оскаржуваних актів індивідуальної дії. Також, зазначив, що позивачу, як фізичній особі-підприємцю належить на праві користування земельна ділянка загальною площею 0.3785 га, а на праві власності, як громадянину - фізичній особі - об`єкти нежитлової нерухомості, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1 . Водночас, за адресою: АДРЕСА_1 , де здійснювалася позапланова перевірка, свою господарську діяльність здійснює ТОВ "Салтівський м`ясокомбінат". В матеріалах перевірки відсутні належні, достовірні та допустимі докази, що підтверджують факт виконання підготовчих та будівельних робіт, за адресою: АДРЕСА_1 саме позивачем у правовому статусі фізичної особи-підприємця, а не ТОВ "Салтівський м`ясокомбінат". У зв`язку із чим, вважає, що винесені відповідачем рішення є протиправним та підлягають скасуванню.

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 02.06.2020, яке залишено без змін постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 22.09.2020, позов ФОП ОСОБА_1 задоволено.

Суд першої інстанції, з висновками якого погодився апеляційний суд, виходив з того, що відповідачем порушена процедура проведення перевірки та розгляду справи про притягнення позивача до відповідальності за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, що є самостійною підставою для скасування результатів такої перевірки.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

У листопаді 2020 року Інспекція звернулася до Верховного Суду із касаційною скаргою на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 02.06.2020 та постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 22.09.2020, у якій, посилаючись на неправильне застосування норм матеріального права, порушення норм процесуального права, просить скасувати рішення судів попередніх інстанцій та прийняти нове - про відмову у задоволенні позовних вимог.

На обґрунтування касаційної скарги відповідач зазначає, що при прийнятті оскаржуваних рішень суди не врахували висновків, викладених у постановах Верховного Суду, зокрема, по справам №№ 820/6755/16, 464/7343/17, 818/1617/16, від 13.06.2018, 03.07.2019 та 15.01.2020 відповідно (пункт 1 частини четвертої статті 328 КАС України).

Так, заявник зазначає, що строк проведення перевірки може бути продовжений на два робочі дні, а форма прийняття рішення про його продовження не має істотного значення, через що прийняття рішення про продовження строку перевірки у формі видачі другого направлення не суперечить чинному законодавству. Відповідач акцентує крім іншого увагу на тому, що обов`язок Інспекції повідомити суб`єкта містобудування про розгляд справи обмежується лише надісланням виклику про розгляд справи, тоді як фактичні обставини вручення виклику не підлягають перевірці Інспекцією.

Відзиву на касаційну скаргу від позивача не надходило, що відповідно до частини 4 статті 338 КАС України не перешкоджає перегляду рішень судів першої та апеляційної інстанцій.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Верховний Суд ухвалою 08.12.2020 відкрив касаційне провадження за касаційною скаргою Інспекції.

Ухвалою від 24.03.2020 по справі призначено попереднє судове засідання.

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

Судами попередніх інстанцій встановлено, що 30.07.2019 начальником Інспекції на підставі звернення ОСОБА_2 від 16.10.2019 видано наказ № 298 про здійснення позапланової перевірки на предмет дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльноcті, будівельних норм, стандартів і правил на об`єкті "Об`єкт будівництва по АДРЕСА_1 », суб`єкт містобудування ФОП ОСОБА_1

30.07.2019 начальником Інспекції видано направлення на проведення планового (позапланового) заходу № 628-к строком дії з 02.08.2019 до 15.08.2019.

15.08.2019 на підставі наказу, звернення ОСОБА_2 та службової записки щодо продовження строків проведення позапланової перевірки від 15.08.2019 начальником Інспекції видано направлення № 721-к строком дії з 16.08.2019 по 19.08.2019.

В період з 02.08.2019 до 19.08.2019 відповідачем проведено перевірку на об`єкті ФОП ОСОБА_1 .

Результати перевірки оформлені актом від 19.08.2019 № 628/721-А. Крім того, контролюючим органом складені три протоколи про правопорушення у сфері містобудування від 19.08.2019, два приписи та три постанови про притягнення до відповідальності.

Так, у акті перевірки від 19.08.2019 № 628/721-А Інспекцією відображено, що за адресою: АДРЕСА_1 на земельній ділянці, яка згідно договору оренди землі від 20.04.2005 № 8580/05 передана в оренду ФОП ОСОБА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 12,0 х 8,0 м. Будівля збудована з сандвіч панелей по металевому каркасу. В єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України, розміщеному на офіційному сайті Держархбудінспекції України, відсутня інформація щодо будівництва за адресою: АДРЕСА_1 . Вищевказане свідчить, що будівельні роботи виконуються без відповідного документу, що надає право на виконання будівельних робіт. Об`єкт будівництва має ознаки класу наслідків (СС1). ФОП ОСОБА_1 не пред`явлена проектна документація, документи щодо забезпечення здійснення авторського та технічного нагляду.

19.08.2019 відповідачем складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ФОП ОСОБА_1 за пунктом 5 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

В протоколі зазначено про порушення позивачем частин 1, 2 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, а саме: на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 12,0 х 8,0 м та не надано документів щодо забезпечення здійснення технічного нагляду.

Розгляд справи про адміністративне правопорушення призначений на 16:00 год 29.08.2019.

Також 19.08.2019 відповідачем складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ФОП ОСОБА_1 за пунктом 2 частини 2 статті 2 Закону України " Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

В протоколі зазначено про порушення пункту 1 частини 1 статті 34, частини 1 статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", частини 1 статті 9 Закону України "Про архітектурну діяльність", абзацу 2 пункту 5 та пункту 13 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, а саме: на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 12,0 х 8,0 м (без повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1)).

Розгляд справи про адміністративне правопорушення призначено на 16:00 год 29.08.2019.

19.08.2019 Інспекцією складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ФОП ОСОБА_1 за пунктом 6 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

В протоколі відображено висновок про порушення позивачем частин 1, 3 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, а саме: на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 12,0 х 8,0 м та не надано документів щодо забезпечення здійснення авторського нагляду.

Розгляд справи про адміністративне правопорушення призначено на 16:00 год 29.08.2019.

За результатами перевірки контролюючим органом складені приписи від 19.08.2019:

- № 628/721-Пр-У про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, яким встановлено, що на земельній ділянці по АДРЕСА_1 проводиться виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 12,0 х 8,0 м без повідомлення про початок виконання будівельних робіт, не надано документи щодо забезпечення здійснення авторського та технічного нагляду, проектну документацію, що є порушенням пункту 1 частини 1 статті 34, частини 1 статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", абзацу 2 пункту 5, пункту 13 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, частини 1 статті 9, частин 1, 2, 3 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007. Вимагається усунути допущене порушення в термін до 19.10.2019.

- № 628/721-Пр-3 про зупинення підготовчих та будівельних робіт, яким встановлено, що на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 12,0 х 8,0 м без повідомлення про початок виконання будівельних робіт, не надано документи щодо забезпечення здійснення авторського та технічного нагляду, проектну документацію, що є порушенням пункту 1 частини 1 статті 34, частини 1 статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", абзацу 2 пункту 5, пункту 13 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, частин 1, 2, 3 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007. Вимагається негайно зупинити проведення будівельних робіт в термін до 20.08.2019.

29.08.2019 відповідачем прийняті постанови:

- № 140/2118/0/250-19-П, якою ФОП ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 2 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в сумі 72 252,00 грн.

- № 141/2119/0/250-19-П, якою ФОП ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 5 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в сумі 80 280,00 грн.

- №142/2120/0/250-19-П, якою ФОП ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 6 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в сумі 100 350,00 грн.

Також наказом № 422 від 17.10.2019 начальника Інспекції на підставі службової записки від 16.10.2019 призначено позапланову перевірку на предмет дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об`єкті "Двоповерхова нежитлова будівля по АДРЕСА_1 », суб`єкт містобудування ФОП ОСОБА_1

17.10.2019 начальником Інспекції видано направлення на проведення планового (позапланового) заходу № 978-к строком дії з 21.10.2019 до 01.11.2019.

01.11.2019 начальником інспекції видано направлення № 10681-к строком дії з 04.11.2019 по 05.11.2019, на підставі наказу від 17.10.2019, службової записки від 16.10.2019 та службової записки щодо продовження строків проведення позапланової перевірки від 01.11.2019.

З 21.10.2019 до 05.11.2019 відповідачем проведено перевірку на ФОП ОСОБА_1 .

Результати цієї перевірки оформлені актом від 05.11.2019 № 978/1068-А, а також складені два протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 05.11.2019, два приписи від 05.11.2019 та три постанови про притягнення до відповідальності від 14.11.2019.

Так, у акті перевірки від 05.11.2019 № 978/1068-А контролюючим органом відображено висновок про те, що за адресою: АДРЕСА_1 на земельній ділянці, яка за договором оренди від 20.04.2005 № 8580/05 передана в оренду ФОП ОСОБА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 12,0 на 8,0 м. Будівля збудована з сандвіч панелей по металевому каркасу та розташована здовж північної сторони земельної ділянки (лінія № 2-3), ближче до західної сторони земельної ділянки (лінія 15-1). В єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на дооформлення, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України, розміщеному на офіційному сайті Держархбудінспекції України, відсутня інформація щодо будівництва за адресою: АДРЕСА_1 . Вищевказане свідчить, що будівельні роботи виконуються без відповідного документу, що надає право на виконання будівельних робіт. Об`єкт будівництва має ознаки класу наслідків (СС1). ФОП ОСОБА_1 не пред`явлена проектна документація, документи щодо забезпечення здійснення авторського та технічного нагляду.

05.11.2019 відповідачем складено протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ФО-П ОСОБА_1 згідно яких:

- за порушення частин 1, 2 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", пункту. 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, а саме: на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами в плані 30,0 х 5,0 м та не надано документів щодо забезпечення здійснення технічного нагляду, встановлена відповідальність за пунктом 5 частини 2 статті 2 Закону України " Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

Розгляд справи про адміністративне правопорушення призначено на 17:00 год 14.11.2019.

-за порушення пункту 1 частини 1 статті 34, частини 1 статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", частини 1 статті 9 Закону України "Про архітектурну діяльність", абзацу 2 пункту 5, пункту 13 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, а саме: на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами в плані 30,0 х 5,0 м (без повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1)) встановлена відповідальність за пунктом 2 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

Розгляд справи про адміністративне правопорушення призначено на 17:00 год 14.11.2019.

- за порушення частин 1, 3 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність" та пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, а саме: на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами в плані 30,0 х 5,0 м та не надано документів щодо забезпечення здійснення авторського нагляду, встановлена відповідальність за пунктом 6 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

Розгляд справи про адміністративне правопорушення призначено на 17:00 год 14.11.2019.

05.11.2019 Інспекцією складені приписи:

- № 978/1068-Пр-У про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, в якому зазначено, що на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 30,0 х 5,0 м без повідомлення про початок виконання будівельних робіт, не надано документи щодо забезпечення здійснення авторського та технічного нагляду, проектну документацію, що є порушенням пункту 1 частини 1 статті 34, частини 1 статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", абзацу 2 пункту 5, пункту 13 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, частини 1 статті 9, частин 1, 2, 3 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007. Вимагається усунути допущене порушення в термін до 05.01.2020.

- № 978/1068-Пр-3 про зупинення підготовчих та будівельних робіт, в якому зазначено, що на земельній ділянці по АДРЕСА_1 встановлено факт виконання будівельних робіт з будівництва двоповерхової (нежитлової) будівлі орієнтовними розмірами 30,0 х 5,0 м без повідомлення про початок виконання будівельних робіт, не надано документи щодо забезпечення здійснення авторського та технічного нагляду, проектну документацію, що є порушенням пункту 1 частини 1 статті 34, частини 1 статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", абзацу 2 пункту 5, пункту 13 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, частин 1, 2, 3 статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ № 903 від 11.07.2007. Вимагається негайно зупинити проведення будівельних робіт в термін до 06.11.2019.

14.11.2019 відповідачем прийняті постанови:

- № 182/3015/0/250-19-П якою ФОП ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 2 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в сумі 72 252,00 грн.

- № 183/3016/0/250-19-П, якою ФОП ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 5 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в сумі 80 280,00 грн.

- № 184/3017/0/250-19-П, якою ФОП ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 6 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в сумі 100 350,00 грн.

Позивач, не погоджуючись з діями відповідача щодо проведення перевірки та рішеннями, прийнятими за її наслідками, звернувся до суду з цим позовом за захистом своїх прав.

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам касаційної скарги, а також виходячи з меж касаційного перегляду справи, визначених

................
Перейти до повного тексту