1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду



ПОСТАНОВА

Іменем України



03 квітня 2020 року

Київ

справа №640/18866/18

адміністративне провадження №К/9901/16027/19



Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючого судді Желєзного І.В.,

суддів: Берназюка Я.О., Чиркіна С.М.

розглянув у попередньому судовому засіданні

касаційну скаргу Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва у складі судді Патратій О.В. від 05.02.2019 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду у складі колегії суддів: головуючого судді Бужак Н.П., суддів: Костюк Л.О., Кучми А.Ю. від 25.04.2019

у справі № 640/18866/18

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будресурс"

до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

про визнання протиправним та скасування рішення, зобовʼязання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

І. РУХ СПРАВИ

1. У листопаді 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Будресурс" (далі також - ТОВ "Будресурс", позивач) звернулося до адміністративного суду з позовом до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (далі також - відповідач), в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати Рішення Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №19671/0/7-1-18 від 22.10.2018 про відмову у наданні Товариству з обмеженою відповідальністю "Будресурс" містобудівних умов та обмежень для проектування обʼєкта будівництва багатофункціонального комплексу на вул. Жилянській 81, вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі міста Києва, затвердженого Наказом Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №1118 від 31.10.2018;

- визнати протиправним та скасувати Наказ Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №1118 від 31.10.2018 "Про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень";

- зобовʼязати Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) надати Товариству з обмеженою відповідальністю "Будресурс" містобудівні умови та обмеження для проектування обʼєкта будівництва багатофункціонального комплексу на вул. Жилянській, 81, вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі міста Києва.

2. Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.02.2019, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.04.2019, позов задоволено повністю.

3. 05.06.2019 від відповідача до Верховного Суду надійшла касаційна скарга на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.02.2019 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.04.2019, в якій просить їх скасувати та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

4. Ухвалою Верховного Суду від 05.08.2019 відкрито касаційне провадження у справі.

5. 13.09.2019 від позивача до суду надійшов відзив на касаційну скаргу, в якому просить залишити таку без задоволення, а рішення судів попередніх інстанцій - без змін.

II. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

6. Судами попередніх інстанцій встановлені наступні обставини.

7. Товариство з обмеженою відповідальністю "Будресурс" придбало за Договором купівлі-продажу земельної ділянки від 06.07.2009, посвідченим нотаріусом Київського міського нотаріального округу Піддубною С.П. за реєстровим номером 837, земельну ділянку загальною площею 0,1 га, кадастровий номер 8000000000:72:081:0012, розташовану за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 81, Голосіївський район, що належала продавцю - Відкритому акціонерному товариству "Нерухомість Столиці" на праві власності на підставі Державного акта на право власності на земельну ділянку серія КВ №133864 від 02.09.2005 на підставі Договору купівлі-продажу земельної ділянки від 27.04.2005, посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Піддубною С.П. за №1445 та зареєстрованого в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №07-8-00055.

8. Згідно з Договором купівлі-продажу майнового комплексу від 13.03.2003 між Закритим акціонерним товариством "ТИС" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Будресурс", посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Шевельовою В.М., зареєстрованого в реєстрі №2-І-527, позивач придбав майновий комплекс за адресою: м. Київ, вул. Гайдара, 5.

9. Відповідно до рішення Київської міської ради від 02.02.2006 №81/3172 "Про передачу товариству з обмеженою відповідальністю "Будресурс" земельної ділянки для будівництва торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом шляхом реконструкції виробничо-складських будівель з подальшою експлуатацією та обслуговуванням на вул. Гайдара, 5 (нова назва вул. Сімʼї Прахових) у Голосіївському районі м. Києва" вирішено:

1. Затвердити проект відведення земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю "Будресурс" для будівництва торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом шляхом реконструкції виробничо-складських будівель з подальшою експлуатацією та обслуговуванням на вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі м. Києва.

2. Передати Товариству з обмеженою відповідальністю "Будресурс", за умови виконання пункту 3 цього рішення, в короткострокову оренду на 5 років земельну ділянку площею 0,21 га для будівництва торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом шляхом реконструкції виробничо-складських будівель з подальшою експлуатацією та обслуговуванням на вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі м. Києва за рахунок земель, відведених відповідно до рішення виконкому Київської міської Ради депутатів трудящих від 07.06.71 №907 "Про відвід земельних ділянок Київській дослідно-технічній швейній фабриці імені Горького під будівництво виробничого корпусу та дитячого садка-ясел на 140 місць і дозвіл на реконструкцію фабрики".

10. На підставі зазначеного рішення 11.09.2006 між Київською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Будресурс" укладено Договір оренди земельної ділянки. Відповідно до пункту 2.1. Договору оренди земельної ділянки обʼєктом оренди є земельна ділянка з наступними характеристиками: місце розташування - вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі м. Києва; розмір - 2125 кв.м; цільове призначення - для будівництва торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом шляхом реконструкції виробничо-складських будівель з подальшою експлуатацією та обслуговуванням; кадастровий номер - 8000000000:72:081:0011.

11. Пунктом 3.1. Договору визначено, що його укладено строком на 5 років.

12. 13.09.2017 між Київською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Будресурс" укладено Договір про поновлення Договору оренди, згідно з яким обʼєктом оренди відповідно до рішення Київської міської ради від 02.02.2006 №81/3172, висновку до справи №А-21083 постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування до протоколу №5 засідання від 28.03.2017, відомостей Державного земельного кадастру та цього Договору є земельна ділянка з наступними характеристиками: кадастровий номер - 8000000000:72:081:0011; місцерозташування - вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі м. Києва; цільове призначення - 03.15 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови; категорія земель - землі житлової та громадської забудови; вид використання - для будівництва торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом шляхом реконструкції виробничо-складських будівель з подальшою експлуатацією та обслуговуванням; розмір - 0,2125 га.

13. Відповідно до п. 3.1. Договору його укладено стром на 5 років.

14. Рішенням Київської міської ради від 22.03.2018 № 367/4431 "Про перейменування вулиці у Голосіївському районі міста Києва" вирішено перейменувати вулицю Гайдара у Голосіївському районі міста Києва на вулицю Сімʼї Прахових.

15. 20.10.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю "Будресурс" через Центр надання адміністративних послуг (далі також - ЦНАП) звернулось до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) із заявою за №68018-003318979-013-16 (вих.№19/1 від 19.10.2018) про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки для проектування та будівництва обʼєкта будівництва багатофункціонального комплексу на вул.Жилянській, 81, вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі міста Києва.

16. Рішенням Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №19671/0/7-1-18 від 22.10.2018, затвердженим Наказом Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) "Про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень" №1118 від 31.10.2018, Товариству з обмеженою відповідальністю "Будресурс" з посиланням на пункти 1, 3 частини 4 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" відмовлено у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування обʼєкта будівництва багатофункціонального комплексу на вул. Жилянській 81, вул.Гайдара, 5 у Голосіївському районі у звʼязку з: поданням неповного пакету документів, який визначено частиною 3 статті 29 Закону, а саме відсутністю викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; відсутністю доступної інформації про основні параметри обʼєкта будівництва у містобудівному розрахунку для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; невідповідністю намірів забудови земельних ділянок вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, оскільки відповідно до Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804, земельна ділянка за функціональним призначенням відноситься частково до комунально-складської території, частково до території громадських будівель та споруд, частково до території вулиць і доріг.

ІІІ. АРГУМЕНТИ СТОРІН

17. Позивач свої вимоги обґрунтовував тим, що у відповідача були відсутні правові підстави для відмови у наданні позивачу містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки за адресою: вул. Жилянська, 81, вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі м.Києва, оскільки позивачем для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки було подано всі необхідні документи, визначені частиною 3 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", твердження відповідача щодо відсутності доступної інформації про основні параметри обʼєкта будівництва у містобудівному розрахунку та невідповідність намірів забудови земельних ділянок вимогам містобудівної документації на місцевому рівні не відповідає дійсності.

18. Відповідач проти позову заперечував, посилаючись на те, що приймаючи рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування обʼєкта будівництва, Департамент діяв виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

ІV. ОЦІНКА СУДІВ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

19. Суд першої інстанції, з висновками якого погодився суд апеляційної інстанції, задовольняючи позов, виходив з того, що позивачем разом з заявою щодо отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки для проектування обʼєкта будівництва: "Багатофункціональний комплекс за адресою вул. Жилянська, 81, вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі м. Києва" було надано відповідачу документи у відповідності до переліку, визначеного частиною третьою статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". ТОВ "Будресурс" надало відповідачу разом із заявою містобудівний розрахунок, який містить основні параметри обʼєкта будівництва для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень. З аналізу наявної в матеріалах справи копії містобудівного розрахунку з техніко-економічними показниками запланованого обʼєкта будівництва Будівництво житлового комплексу із вбудовано-прибудованими офісними приміщеннями з закладами громадського харчування та підземним паркінгом по вул. Жилянській, 81 у Голосіївському районі м. Києва Договір № 180709_Ж судом встановлено, що в ньому наявні дані щодо основних параметрів обʼєкта будівництва. Позивачем доведено відповідність намірів забудови земельних ділянок вимогам закону та містобудівній документації. Вимога про скасування Наказу Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №1118 від 31.10.2018 є похідною від вимоги про скасування Рішення Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №19671/0/7-1-18 від 22.10.2018, оскільки наказом було затверджено зазначене рішення, вимоги є взаємоповʼязаними та обґрунтовані одними і тими ж правовими підставами, оскільки частина 4 статті 29 Закону № 3038-VI встановлює вичерпний перелік підстав для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень. Обрання такого способу захисту та відновлення прав позивача як зобовʼязання надати містобудівні умови та обмеження для проектування обʼєкта будівництва на земельній ділянці не є втручанням у дискреційні повноваження відповідача, оскільки за відсутності передбачених законом підстав для відмови в наданні містобудівних умов та обмежень відповідач зобовʼязаний надати позивачу містобудівні умови та обмеження для проектування обʼєкта будівництва вказаної земельної ділянки.

V. ДОВОДИ КАСАЦІЙНОЇ СКАРГИ ТА ВІДЗИВУ НА НЕЇ

20. Відповідач у касаційній скарзі не погоджується з рішеннями судів попередніх інстанцій, посилаючись на те, що з оскаржуваних судових рішень вбачається, що, виключно дослідивши опис про прийняття документів Центром надання адміністративних послуг, суди дійшли висновку про подання позивачем викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000, що не відповідає дійсності. Наміри позивача щодо забудови земельних ділянок не відповідають вимогам містобудівної документації та цільовому призначенню таких. Позовна вимога щодо зобовʼязання відповідача видати позивачу містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки є формою втручання в дискреційні повноваження відповідача.

21. Позивач у відзиві на касаційну скаргу зазначає, що при розгляді даної справи суди попередніх інстанцій правильно встановили обставини справи та ухвалили судові рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, а доводи відповідача зводиться до переоцінки доказів судом касаційної інстанції.

VI. ВИСНОВКИ ВЕРХОВНОГО СУДУ

22. Перевіривши доводи касаційної скарги, правильність застосування норм матеріального та процесуального права, а також виходячи з меж касаційного перегляду справи, визначених статтею 341 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також - КАС України), колегія суддів зазначає наступне.

23. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобовʼязані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

24. Згідно з положеннями частини другої статті 2 КАС України в справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субʼєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

25. Згідно з пунктом 8 частини першої статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (тут і далі - в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до обʼєктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

26. Відповідно до статті 6 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, органами державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.

27. Статтею 13 Закону України "Про архітектурну діяльність" (тут і далі - в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що до уповноважених органів містобудування та архітектури належать: центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури; орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань архітектури; структурні підрозділи обласних, районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань архітектури; виконавчі органи сільських, селищних, міських рад з питань архітектури.

28. Частинами другою та третьою статті 8 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено, що планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку. Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.

29. Згідно з положеннями статті 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що забудова територій здійснюється шляхом розміщення обʼєктів будівництва. Субʼєкти містобудування зобовʼязані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва обʼєктів. Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

30. У частині пʼятій цієї статті визначено, що проектування та будівництво обʼєктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: отримання замовником або проектувальником вихідних даних; розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; затвердження проектної документації; виконання підготовчих та будівельних робіт; прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом обʼєктів; реєстрація права власності на обʼєкт містобудування.

31. Відповідно до частини першої статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; технічні умови; завдання на проектування.

32. Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що містобудівні умови та обмеження є складовою вихідних даних, отримання яких є необхідною умовою для набуття власниками земельних ділянок або землекористувачами права на забудову земельної ділянки. Містобудівні умови та обмеження є видом містобудівної документації та визначають комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва, дотримання яких є обовʼязковим для всіх субʼєктів містобудівної діяльності.

33. Аналогічний висновок викладений у постановах Верховного Суду від 21.08.2018 у справі 445/765/16-а, від 27.02.2019 у справі №809/721/18, від 10.10.2019 у справі №260/1499/18, від 20.02.2020 у справі №813/52/13-а.

34. Частиною другою статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування обʼєкта будівництва.

35. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника, до якої додаються: копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; копія документа, що посвідчує право власності на обʼєкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; витяг із Державного земельного кадастру. Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри обʼєкта будівництва. Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним. Витяг з містобудівного кадастру для формування містобудівних умов та обмежень до документів замовника додає служба містобудівного кадастру (у разі її утворення). Перелік обʼєктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування (частина третя статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності").

36. Відповідно до частини четвертої статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є: неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на обʼєкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

37. Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.

38. Згідно з положеннями частини шостої статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову в їх наданні здійснюється відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви, затверджується наказом такого органу.

39. Як встановлено судами попередніх інстанцій, позивач звернувся до відповідача відповідно до заяви з метою отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки для проектування обʼєкта будівництва: "Багатофункціональний комплекс за адресою вул. Жилянська, 81, вул. Гайдара, 5 у Голосіївському районі м. Києва". До зазначеної заяви відповідно до документу "Документи, що надано до ЦНАП субʼєктом господарювання, громадянином для виконання адміністративної послуги", який підписаний уповноваженою особою відповідача, позивачем додано: заява про надання містобудівних умов та обмежень для проектування обʼєкта будівництва (довільна форма) - на 1 аркуші; документ, що засвідчує особу субʼєкта звернення та довіреність, якщо заявник діє в інтересах іншої особи - 1 аркуш, копію документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію - на 6 аркушах (а саме, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №90170021 від 21.06.2017, договір купівлі-продажу земельної ділянки від 06.07.2009, акт прийому-передачі земельної ділянки від 06.07.2009, державний акт на право власності на земельну ділянку серія КВ №133864 від 02.09.2005, витяг з державного реєстру правочинів №7473020 від 06.07.2009, договір про внесення змін до договору купівлі-продажу земельної ділянки від 20.01.2010, договір про внесення змін до договору купівлі-продажу земельної ділянки від 13.04.2011, договір про внесення змін до договору купівлі-продажу земельної ділянки від 29.12.2011, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №97204186 від 13.09.2017, договір оренди земельної ділянки від 11.09.2006, угода про поновлення договору оренди земельної ділянки від 13.09.2017, витяги із Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-8000836002018 від 17.10.2018 та №НВ-80008359222018 від 17.10.2018); копію документа, що посвідчує право власності на обʼєкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації) на 1 аркуші, а саме: витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності №90178358 від 21.06.2017, договір купівлі-продажу майнового комплексу від 13.03.2003, реєстраційне посвідчення Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на обʼєкти нерухомого майна від 25.03.2003, акт приймання-передачі майнового комплексу від 14.03.2003); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000 (завірені копії) на 1 аркуші; витяг з Державного земельного кадастру на 1 аркуші; містобудівний розрахунок на 1 аркуші.


................
Перейти до повного тексту