1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Ухвала суду



У Х В А Л А

23 січня 2020 року

м. Київ

Справа № 800/510/16 (П/9901/191/18)

Провадження № 11-1277заі19

Велика Палата Верховного Суду у складі:

судді-доповідача Золотнікова О. С.,

суддів Антонюк Н. О., Анцупової Т. О., Бакуліної С. В., Британчука В. В., Власова Ю. Л., Гриціва М. І., Гудими Д. А., Данішевської В. І., Єленіної Ж. М., Кібенко О. Р., Князєва В. С., Лобойка Л. М., Лященко Н. П., Прокопенка О. Б., Рогач Л. І., Ситнік О. М., Ткачука О. С., Уркевича В. Ю., Яновської О. Г.

розглянула матеріали апеляційної скарги ОСОБА_1 на рішення Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 20 листопада 2019 року у справі № 800/510/16 (П/9901/191/18) за її адміністративним позовом до Верховної Ради України (далі - ВРУ), третя особа - Вища рада правосуддя (далі - ВРП), про визнання дій протиправними, визнання незаконною і скасування постанови, поновлення на посаді судді та

ВСТАНОВИЛА:

Велика Палата Верховного Суду ухвалою від 23 грудня 2019 року відкрила апеляційне провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 20 листопада 2019 року у справі № 800/510/16 (П/9901/191/18) за її адміністративним позовом до ВРУ, третя особа - ВРП, про визнання дій протиправними, визнання незаконною та скасування постанови, поновлення на посаді судді.

Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду передав справу № 800/510/16 (П/9901/191/18) до Великої Палати Верховного Суду.

Відповідно до статті 306 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) здійснено підготовку справи до розгляду.

На підставі положень частини першої статті 310 та частини п`ятої статті 262 КАС України справа підлягає призначенню до апеляційного розгляду Великою Палатою Верховного Суду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

Керуючись статтями 262, 306, 307, 310 КАС України, Велика Палата Верховного Суду


................
Перейти до повного тексту