1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду



ПОСТАНОВА

Іменем України



05 листопада 2019 року

Київ

справа №802/3132/14-а

адміністративне провадження №К/9901/5045/18



Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Хохуляка В.В., суддів: Бившевої Л.І., Шипуліної Т.М.,



розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Державної фінансової інспекції у Вінницькій області на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 03.11.2014 (суддя Віятик Н.В.) та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 18.12.2014 (головуючий суддя Біла Л.М., судді: Гонтарук В.М., Матохнюк Д.Б.) у справі №802/3132/14-а за позовом Державної фінансової інспекції у Вінницькій області до Управління капітального будівництва Вінницької обласної державної адміністрації, треті особи: товариство з обмеженою відповідальністю "Вінницябуд", державний науково-дослідний та проектно - вишукувальний інститут "НДІ Проект-реконструкція" про зобов`язання вчинити дії,



ВСТАНОВИВ:



ДФІ у Вінницькій області звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління капітального будівництва Вінницької ОДА, треті особи, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ТОВ "Вінницябуд" (третя особа 1), державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція" (ДНДПВІ "НДІпроектреконструкція" (третя особа 2).



Постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 03.11.2014, яка залишена без змін ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 18.12.2014, у задоволенні позову відмовлено.



Не погоджуючись з рішеннями судів попередніх інстанцій позивач звернувся з касаційною скаргою до Вищого адміністративного суду України, у якій просить скасувати постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 03.11.2014 та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 18.12.2014, прийняте нове рішення, яким позов задовольнити повністю.



В обґрунтування вимог касаційної скарги позивач посилається на те, що судами порушено норми матеріального і процесуального права, неповно з`ясовано обставини справи та прийнято необґрунтоване рішення. Як вказує позивач, судами не враховано пояснення позивача по справі, відсутні чіткі мотиви, якими керувались суди при прийнятті судових рішень. У касаційній скарзі позивач вказує доводи про вчинення відповідачем порушень, зафіксованих у акті за наслідками проведення ревізії фінансово-господарської діяльності.



ТОВ "Вінницябуд" подані заперечення на касаційну скаргу, згідно яких третя особа 1 вказує, що у касаційній скарзі позивач намагається переоцінити на свій розсуд встановлені судами попередніх інстанцій обставини, відтворивши у повній мірі доводи апеляційної скарги.



Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 20.01.2015 відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою ДФІ у Вінницькій області постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 03.11.2014 та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 18.12.2014 у справі №802/3132/14-а.



Відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 №2147-VIII з Вищого адміністративного суду України до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду передано матеріали адміністративної справи №802/3132/14-а за правилами підпункту 4 частини першої Розділу VІІ "Перехідні положення" цього кодексу.



Ухвалою Верховного Суду від 04.11.2019 попередній розгляд справи призначено на 05.11.2019.



Касаційний розгляд справи здійснюється в попередньому судовому засіданні відповідно до статті 343 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).



Згідно з частиною третьою статті 3 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.



Судами попередніх інстанцій встановлено, що відповідно до пункту 1.2.4.1 Плану контрольно-ревізійної роботи ДФІ у Вінницькій області на І квартал 2014 року на підставі направлень, протягом березня-червня 2014 року проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Управління капітального будівництва Вінницької ОДА за період з 01.02.2011 по 01.03.2014.



За результатами ревізії зафіксовано порушення, які відображені в акті ревізії від 20.06.2014 №06-13/06.



У подальшому, позивачем на адресу відповідача направлено лист-вимогу від 02.07.2014 №02-06-28-14/4860.



Позивач вважав, що відповідачем в добровільному порядку повністю не усунуто порушення, зафіксовані в акті ревізії та викладені в пунктах 4,5,6,7,8,9,10,11,12 листа-вимоги від 02.07.2014 №02-06-28-14/4860, що і слугувало підставою для звернення з відповідним адміністративним позовом до суду, в якому ДФІ у Вінницькій області просила зобов`язати відповідача виконати вимоги зазначені в листі позивача від 02.07.2014 №02-06-28-14/4860, а саме:



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за Вінницьким філіалом Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту "НДІпроектреконструкція" в сумі 852,00грн. (пункт 4 листа-вимоги);



стягнути 852,00грн. з Вінницького філіалу Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту "НДІпроектреконструкція" зайво перерахованих відповідачем коштів місцевого бюджету, з подальшим їх спрямуванням до відповідного бюджету (пункт 4 листа-вимоги);



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за Вінницьким філіалом Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту "НДІпроектреконструкція" в сумі 8544,00грн. (пункт 5 листа-вимоги);



стягнути з підрядної організації - Вінницького філіалу Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту "НДІпроектреконструкція" зайво перераховані відповідачем кошти місцевого бюджету в сумі 8544,00грн., з подальшим їх спрямуванням до відповідного бюджету (пункт 5 листа-вимоги);



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за генпідрядною організацією TOB "Вінницябуд" на загальну суму 83031,08грн. (пункт 6 листа-вимоги);



стягнути з TOB "Вінницябуд" 83031,08 грн., з яких 52207,92грн. - до державного бюджету, 30823,16 грн. - до місцевого бюджету (пункт 6 листа-вимоги);



зменшити в бухгалтерському обліку відповідача кредиторську заборгованість перед генпідрядною організацією TOB "Вінницябуд" на суму 12130,84грн. (пункт 6 листа-вимоги);



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за TOB "Вінницябуд" в сумі 15709,60грн. (пункт 7 листа-вимоги);



стягнути з генпідрядної організації TOB "Вінницябуд" зайво перераховані відповідачем кошти в сумі 15709,60грн., з подальшим їх спрямуванням до державного бюджету (пункт 7 листа-вимоги);



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за генпідрядником TOB "Вінницябуд" на суму 34200,42грн. (пункт 8 листа-вимоги);



стягнути з генпідрядної організації TOB "Вінницябуд" зайво перераховані Відповідачем кошти в сумі 34200,42грн., з подальшим їх спрямуванням до державного бюджету (пункт 8 листа-вимоги);



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за генпідрядною організацією TOB "Вінницябуд" на суму 14156,12грн. (пункт 9 листа-вимоги);



стягнути з генпідрядної організації TOB "Вінницябуд" 14156,12грн., з подальшим їх спрямуванням до державного бюджету (пункт 9 листа-вимоги);

відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за генпідрядною організацією TOB "Вінницябуд" на суму 58875,17грн. (пункт 10 листа-вимоги);



стягнути з TOB "Вінницябуд" 58875,17грн., з подальшим їх спрямуванням до державного бюджету (пункт 10 листа-вимоги);



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за генпідрядною організацією TOB "Вінницябуд" на загальну суму 1479,78грн. (пункт 11 листа-вимоги);



стягнути з генпідрядної організації TOB "Вінницябуд" 1479,78грн., з подальшим їх спрямуванням до державного бюджету (пункт 11 листа-вимоги);



відобразити в бухгалтерському обліку відповідача дебіторську заборгованість за генпідрядною організацією TOB "Вінницябуд" в сумі 1528,00грн. (пункт 12 листа-вимоги);



стягнути з генпідрядної організації TOB "Вінницябуд" 1528,00грн., з подальшим їх спрямуванням до державного бюджету (пункт 12 листа-вимоги).


................
Перейти до повного тексту