1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Ухвала суду




УХВАЛА

26 червня 2019 року

м. Київ

Справа № 9901/768/18

Провадження № 11-525заі19

Велика Палата Верховного Суду у складі:

судді-доповідача Гриціва М.І.,

суддів: Антонюк Н.О., Анцупової Т.О., Бакуліної С.В., Британчука В.В., Власова Ю.Л., Гудими Д.А., Данішевської В.І., Золотнікова О.С., Кібенко О.Р., Князєва В.С., Єленіної Ж.М., Лобойка Л.М., Лященко Н.П., Прокопенка О.Б., Пророка В.В., Рогач Л.І., Ситнік О.М., Ткачука О.С., Уркевича В.Ю., Яновської О.Г.

перевірила апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 22 квітня 2019 року в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів (далі - Комісія) про визнання незаконним і скасування рішення, та

ВСТАНОВИЛА:

У вересні 2018 року ОСОБА_1 звернувся до адміністративного суду із позовом про визнання протиправним та скасування рішення Комісії від 24 липня 2018 року № 332дп-18 про притягнення старшого слідчого в особливо важливих справах першого слідчого відділу управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України ОСОБА_1. до дисциплінарної відповідальності та накладення на нього дисциплінарного стягнення у виді догани.

Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду рішенням від 22 квітня 2019 року відмовив у задоволенні позовних вимог.

ОСОБА_1 не погодився із рішенням Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 22 квітня 2019 року і подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати його й ухвалити нове судове рішення про задоволення позовних вимог.

Велика Палата Верховного Суду ухвалою від 31 травня 2019 року відкрила апеляційне провадження у зазначеній справі.

Відповідно до пункту 7 частини першої статті 306 Кодексу адміністративного судочинства України суддя-доповідач в порядку підготовки справи до апеляційного розгляду вирішує також і питання про можливість письмового провадження за наявними у справі матеріалами у суді апеляційної інстанції.


................
Перейти до повного тексту