1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 жовтня 2024 року

м. Київ

справа № 320/14788/23

адміністративне провадження № К/990/857/24

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Яковенка М. М.,

суддів - Дашутіна І. В., Шишова О. О.,

розглянувши у порядку письмового провадження в касаційній інстанції адміністративну справу № 320/14788/23

за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Тарком Екосервіс" до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

за касаційною скаргою Головного управління ДПС у м. Києві на рішення Київського окружного адміністративного суду (суддя: А. І. Балаклицький) від 29 травня 2023 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду (колегія у складі суддів: Н. М. Єгорова, Є. О. Сорочко, Є. В. Чаку) від 06 грудня 2023 року,

УСТАНОВИВ:

І. РУХ СПРАВИ

1. У квітні 2023 року Товариства з обмеженою відповідальністю "Тарком Екосервіс" (далі - ТОВ "Тарком Екосервіс", позивач, платник податків, Товариство) звернулося до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі - ГУ ДПС, відповідач, скаржник, контролюючий/податковий орган), у якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 10 січня 2023 року

№ 00023820702 форми "Р" яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем: податок на додану вартість із вироблених в України товарів (робіт, послуг) у сумі 5 977 681,00 грн. в тому числі за основним платежем - 4 782 145,00 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями - 1 195 536 грн.;

№ 00024300702 року форми "Р" яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем: податок на прибуток підприємств у сумі 4 852 317,00 грн. в тому числі за основним платежем - 4 578 188,00 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями - 274 129,00 грн.

2. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним не порушувалось вимоги Податкового кодексу України при здійсненні господарських операцій з контрагентами ТОВ "ВЕКЛЕС", ТОВ "ВУЛКАН ГРУП", ТОВ "ЛОГІСТ АКСЕЛЬ", ТОВ "КОНКУРЕНТ ТОРГ", ТОВ "КІЛІАН ЛОДЖИСТІК", ТОВ "МОДУМ ТЕХНО", ТОВ "НЬЮ ЕЛІВ", ТОВ "РЕММАШ КОМПАНІ", ТОВ "ТРАНС-КОЛОРИТ", ТОВ "ФАРМЕР ЛАЙТ", ТОВ "ФІН ЛАЙТ", ТОВ "ФІТЧ ФЕРМС ПРОМ", ТОВ "ЮНІК ГРУПС", ТОВ "ЄВРО КАРС", ТОВ "ІМПОРТ ПРОДАКШЕН", ТОВ "ІНЕРТІЯ ТОРГ" в перевіряємий період та правомірно сформувало податковий кредит за результатами здійснення господарських взаємовідносин із зазначеними контрагентом. Так, позивач вказує, що висновки контролюючого органу про нереальність господарських операцій ТОВ "Тарком Екосервіс" є безпідставними та не підтверджені належними доказами, оскільки ним у відповідності до вимог чинного законодавства та на підставі належним чином оформлених первинно-бухгалтерських документів та податкових накладних сформовано податковий кредит. Зокрема, позивач стверджує, що господарські операції з його контрагентами підтверджені належним чином складеними первинними документами, які містять необхідні для цілей оподаткування відомості про зміст та обсяги спірних операцій, та були надані податковому органу під час перевірки.

При цьому, позивач зауважив, що порушення податкового законодавства з боку контрагента не впливає на результати діяльності ТОВ "Тарком Екосервіс" та не може бути підставою для притягнення Товариства до відповідальності, оскільки він не може нести відповідальність за можливі дії інших суб`єктів господарювання та/або його керівних органів.

У зв`язку з зазначеним, позивач зазначив, що відповідачем не наведено жодного доказу на підтвердження фіктивності (безтоварності) договорів, укладених між ТОВ "Тарком Екосервіс" та його контрагентами, а тому оскаржувані податкові повідомлення-рішення вважає незаконними, оскільки при їх прийнятті відповідачем невірно встановлено факти та застосовано норми закону.

Щодо висновків відповідача про порушення ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" підпункту 134.1.1. пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України позивач зазначає, що відповідачем протиправно та необґрунтовано кваліфіковано операції з придбання ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" товарів та послуг у ТОВ "ВЕКЛЕС", ТОВ "ВУЛКАН ГРУП", ТОВ "ЛОГІСТ АКСЕЛЬ", ТОВ "КОНКУРЕНТ ТОРГ", ТОВ "КІЛІАН ЛОДЖИСТІК", ТОВ "МОДУМ ТЕХНО", ТОВ "НЬЮ ЕЛІВ", ТОВ "РЕММАШ КОМПАНІ", ТОВ "ТРАНС-КОЛОРИТ", ТОВ "ФАРМЕР ЛАЙТ", ТОВ "ФІН ЛАЙТ", ТОВ "ФІТЧ ФЕРМС ПРОМ", ТОВ "ЮНІК ГРУПС", ТОВ "ЄВРО КАРС", ТОВ "ІМПОРТ ПРОДАКШЕН", ТОВ "ІНЕРТІЯ ТОРГ" як такі, що не були реально отримані, наслідком чого є збільшення доходу на загальну суму 22 440 546,00 грн.

3. Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 29 травня 2023 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 06 грудня 2023 року, позов задоволено.

Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС від 10 січня 2023 року № 00023820702 та №00024300702.

4. Не погоджуючись з рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, 05 січня 2024 року на адресу Верховного Суду надійшла касаційна скарга, в якій відповідач просить скасувати рішення Київського окружного адміністративного суду від 29 травня 2023 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 06 грудня 2023 року, та прийняти нову постанову, яким у задоволені позову відмовити у повному обсязі.

5. Після усунення недоліків касаційної скарги, ухвалою Верховного Суду від 05 лютого 2024 року відкрито касаційне провадження за вказаною касаційною скаргою та встановлено строк для подання відзиву. Витребувані матеріали справи.

6. 26 лютого 2024 року на адресу Верховного Суду надійшов відзив на касаційну скаргу, у якому позивач посилаючись на те, що вимоги касаційної скарги є необґрунтовані та не можуть бути задоволені, просить в задоволенні касаційної скарги відмовити, а рішення судів попередніх інстанцій залишити без змін.

7. Ухвалою Верховного Суду закінчено підготовку даної справи до касаційного розгляду та призначено її касаційний розгляд у порядку письмового провадження.

8. Через систему "Електронний суд" до Верховного Суду надійшла заява, у якій позивач просить надати представнику позивача матеріали судової справи № 320/14788/23 для ознайомлення та виготовлення необхідних фотокопій власними засобами.

9. Після ознайомлення з матеріалами справи 11 липня 2024 року через систему "Електронний суд" до Суду від позивача надійшло клопотання про витребування з Київського окружного адміністративного суду матеріали судової справи № 320/14788/23.

10. Ухвалою Верховного Суду від 15 липня 2024 року вказане клопотання Товариства задоволено, внаслідок чого, витребувано з Київського окружного адміністративного суду, у випадку їх наявності, усі матеріали судової справи № 320/14788/23.

11. 26 липня 2024 року на адресу Верховного Суду надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи копії документів, у якому позивач зазначає, що враховуючи те, що судом першої інстанції в червні 2024 року було направлено не всі матеріали судової справи № 320/14788/23, для забезпечення всебічного, повного та достовірного дослідження матеріалів даної адміністративної справи, Товариство вважає за необхідне також самостійно надати до Верховного Суду в повному обсязі усі документи у справі № 320/14788/23.

12. На вимогу ухвали Верховного Суду від 15 липня 2024 року на адресу Суду надійшли витребувані з Київського окружного адміністративного суду матеріали справи № 320/14788/23.

IІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

13. Судами попередніх інстанцій встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТОВ "Тарком Екосервіс" є юридичною особою, (код ЄДРПОУ 38234621, місцезнаходження: 04073, м. Київ вул. Рилєєва, буд.10-А) зареєстровано 28 серпня 2012 року, запис № 10711020000029802, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань серія ААВ № 891297.

14. Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 28 грудня 2022 року №126921015921 основними видами господарської діяльності ТОВ "Тарком Екосервіс" є оброблення та видалення безпечних відходів (код КВЕД 38.21); оптова торгівля відходами та брухтом (код КВЕД 46.77); збирання безпечних відходів (код КВЕД 38.11); збирання небезпечних відходів (код КВЕД 38.12); оброблення та видалення небезпечних відходів (код КВЕД 38.22); відновлення відсортованих відходів (код КВЕД 38.32); інша діяльність щодо поводження з відходами (код КВЕД 39.00). ТОВ "Тарком Екосервіс", є спеціалізованим підприємством з утилізації відходів I-IV класів небезпеки.

15. 28 вересня 2012 року ТОВ "Тарком Екосервіс", згідно з договором купівлі-продажу виробничої бази, у ТОВ "Науково-виробниче підприємство "ЕКОСВІТ" було придбано у власність виробничу базу, що знаходиться за адресою: Київська обл., м. Обухів, вул. Промислова, буд. 14-А.

16. 01 лютого 2013 року позивачу Державно санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України було видано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-07/4301 діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами: дотримання вимог безпеки при здійсненні операцій збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації небезпечних відходів ТОВ "Тарком Екосервіс".

17. 04 березня 2013 року Міністерством екології та природних ресурсів України ТОВ "Тарком Екосервіс" видано ліцензію серії АЕ № 199208 на вид господарської діяльності: збирання, заготівля окремих видів відходів як вторинної сировини (відходів полімерних, відходів гумових, у тому числі зношених шин).

18. 12 березня 2013 року Міністерством екології та природних ресурсів України ТОВ "Тарком Екосервіс" видано ліцензію серії АЕ № 199209 на вид господарської діяльності: операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація).

19. 08 вересня 2014 року Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації ТОВ "Тарком Екосервіс" видано дозвіл № 3223110100-109 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Термін дії дозволу: 10 років, з 08 вересня 2014 року по 08 вересня 2024 року.

20. Головним управлінням ДПС у м. Києві на підставі наказу від 14 грудня 2022 року № 5663-п на направлень від 15 грудня 2022 року № 15805/26-15-07-02-05, № 15806/26-15-07-02-05 проведено документальну позапланову виїзну перевірку, за результатами якої складено акт від 03 січня 2023 року № 19/26-15-07-02-05-03/38234621, яким встановлені порушення позивачем вимог податкового законодавства, а саме:

- пункту 44.1, пункту 44.2 статті 44, підпункту 134.1.1. пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України, пункту 6 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 15 "Дохід", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 листопада 1999 року № 290, пункту 6 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку П(С)БО 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16 липня 1999 року № 996-ХІV (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на прибуток на загальну суму 4 578 188,00 грн., у т.ч. за: 2019 рік - 1 096 517,00 грн., 2020 рік - 1 653 118,00 грн., 9 місяців 2021 року - 1 828 553,00 грн.

- пункту 185.1 статті 185, пункту 187.1 статті 187, пункту 188.1 статті 188, пункту 198.2, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 201.1 та пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 4 782 145,00 грн.

21. На підставі акта перевірки від 03 січня 2023 року № 19/26-15-07-02-05-03/38234621, ГУ ДПС прийнято податкові повідомлення-рішення від 10 січня 2023 року:

№ 00023820702 форми "Р" яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем: податок на додану вартість із вироблених в України товарів (робіт, послуг) у сумі 5 977 681,00 грн. в тому числі за основним платежем - 4 782 145,00 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями - 1 195 536 грн.;

№ 00024300702 року форми "Р" яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем: податок на прибуток підприємств у сумі 4 852 317,00 грн. в тому числі за основним платежем - 4 578 188,00 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями - 274 129,00 грн.

22. Не погоджуючись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся до Державної податкової служби України зі скаргою від 09 лютого 2023 року №5/23.

23. Рішенням Державної податкової служби України від 10 квітня 2023 року № 8765/6/99-00-06-01-01-06 залишено без змін податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві від 10 січня 2023 року № 00023820702 та № 00024300702, а скаргу Товариства - без задоволення.

24. Вважаючи протиправними оскаржувані податкові повідомлення-рішення позивач звернувся до суду з цим позовом.

25. Водночас, у ході розгляду справи судами попередніх інстанцій установлено, що підставою для прийняття спірних податкових повідомлень-рішень слугував викладений в акті перевірки висновок відповідача по взаємовідносинам з ТОВ "ВЕКЛЕС", ТОВ "ВУЛКАН ГРУП", ТОВ "ЛОГІСТ АКСЕЛЬ", ТОВ "КОНКУРЕНТ ТОРГ", ТОВ "КІЛІАН ЛОДЖИСТІК", ТОВ "МОДУМ ТЕХНО", ТОВ "НЬЮ ЕЛІВ", ТОВ "РЕММАШ КОМПАНІ", ТОВ "ТРАНС-КОЛОРИТ", ТОВ "ФАРМЕР ЛАЙТ", ТОВ "ФІН ЛАЙТ", ТОВ "ФІТЧ ФЕРМС ПРОМ", ТОВ "ЮНІК ГРУПС", ТОВ "ЄВРО КАРС", ТОВ "ІМПОРТ ПРОДАКШЕН", ТОВ "ІНЕРТІЯ ТОРГ" про нереальність здійснення господарських операцій на підставі отриманої податкової інформації без перевірки конкретних документів первинного бухгалтерського обліку, якими підтверджується факт здійснення господарських правовідносин.

26. Суди попередніх інстанцій, досліджуючи наявні в матеріалах справи первинні документи щодо господарських операцій позивача з вказаними контрагентами встановили, що між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Вулкан Груп" 10 грудня 2019 року укладено договір купівлі-продажу № ВГ 10.12.19., на виконання умов якого та відповідно до специфікацій товару від 10 грудня 2019 року № 1, від 23 грудня 2019 року № 2, від 23 грудня 2019 року № 3, від 24 грудня 2019 року № 4, від 26 грудня 2019 року № 5, від 26 грудня 2019 року № 6 ТОВ "Вулкан Груп" передано у власність ТОВ "Тарком Екосервіс" дрова паливні, змішані (далі - товар) на загальну суму 903 000,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 150 500,00 грн., що підтверджується видатковими накладними від 24 грудня 2019 року №477, від 26 грудня 2019 року №476, від 23 грудня 2019 року №479, від 27 грудня 2019 року №472, від 23 грудня 2019 року №478, від 26 грудня 2019 року №471.

27. На підтвердження транспортування придбаного товару надано товарно-транспортні накладні від 23 грудня 2019 року № 1, від 23 грудня 2019 року № 2, від 23 грудня 2019 року № 3, від 24 грудня 2019 року № 1, від 24 грудня 2019 року № 2, від 27 грудня 2019 року № 1, від 26 грудня 2019 року № 1, від 26 грудня 2019 року № 2, від 26 грудня 2019 року № 3.

28. Оприбуткування товару підтверджується прибутковими накладними: від 23 грудня 2019 року № Т-492, від 23 грудня 2019 року № Т-493, від 24 грудня 2019 року № Т-491, від 26 грудня 2019 року № Т-00005568, від 26 грудня 2019 року № Т-490, від 27 грудня 2019 року № Т-489.

29. За придбаний товар, ТОВ "Тарком Екосервіс" проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується: платіжним дорученням від 27 січня 2020 року № 258; договором від 14 лютого 2020 року № БК 14.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_1, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжними дорученнями: від 21 лютого 2020 року № 322, від 21 лютого 2020 року № 331, від 26 лютого 2020 року № 341, від 26 лютого 2020 року № 342; договором від 17 лютого 2020 року № ІД 17.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_2, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжним дорученням від 21 лютого 2020 року № 321; договором від 14 лютого 2020 року № БК 14.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_3, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжними дорученнями від 21 лютого 2020 року № 319, № 320.

30. ТОВ "Вулкан Груп" складено податкові накладні від 23 грудня 2019 року № 478, № 479, від 24 грудня 2019 року № 477, від 26 грудня 2019 року № 471, № 476, від 27 грудня 2019 року № 472 на загальну суму 903 000,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 150 500,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

31. Також між позивачем та ТОВ "Вулкан Груп" 12 грудня 2019 року укладено договір про надання послуг № ВГ 12.12.19. На виконання умов якого та відповідно до специфікацій від 12 грудня 2019 року № 1, від 16 грудня 2019 року №2, №3, від 17 грудня 2019 року № 4, від 18 грудня 2019 року №5, від 18 грудня 2019 року №6, №7, від 19 грудня 2019 року №8, від 20 грудня 2019 року № 9, від 23 грудня 2019 року № 10, від 24 грудня 2019 року №11, від 25 грудня 2019 року № 12, від 26 грудня 2019 року №13, №14, від 27 грудня 2019 року № 15 виконавцем було надано замовнику послуги сортування та пресування тари, санітарної обробки приміщень, сортування відходів, чистки форсунок системи для спалювання масла, чистки газоочисної лінії фільтра циклонів, технічного обслуговування дизельгенератора, чистки котла, ремонт огорожі, навантажувально-розвантажувальні роботи, заміни ізоляційного шнура (далі - послуги) на загальну суму 2 748 264,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 458 044,00 грн. з ПДВ, що підтверджується актами надання послуг від 26 грудня 2019 року № 481, № 482, від 27 грудня 2019 року № 465, № 480, від 19 грудня 2019 року № 467, від 18 грудня 2019 року № 468, № 469, № 470, від 24 грудня 2019 року № 484, від 20 грудня 2019 року № 466, від 25 грудня 2019 року № 483, від 23 грудня 2019 № 485, від 17 грудня 2019 року № 473, від 16 грудня 2019 року № 474, № 475.

32. За надані послуги ТОВ "Тарком Екосервіс" проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями: від 16 січня 2020 року № 242, № 243, № 244, від 29 січня 2020 року № 263, № 264, від 03 лютого 2020 року № 269, № 270, № 271, № 272, від 18 лютого 2020 року № 306, № 307, № 308; договором від 18 лютого 2020 року № ІД 18.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_2, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжними дорученнями: від 21 лютого 2020 року № 324, № 323; договором від 10 лютого 2020 року № БК 10.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_3, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжними дорученнями від 26 лютого 2020 року № 344, № 345; договором від 14 лютого 2020 року № СА 14.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_4, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжними дорученнями від 21 лютого 2020 року № 325, № 329.; договором від 14 лютого 2020 року № ДІ 14.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_5, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжним дорученням від 21 лютого 2020 року №328; договором від 14 лютого 2020 року № МЯ 14.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_6, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжним дорученнями: від 21 лютого 2020 року № 330; договором від 13 лютого 2020 року № ЦА 13.02.20 про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ "Вулкан Груп", ФОП ОСОБА_7, ТОВ "Тарком Екосервіс", платіжними дорученнями від 21 лютого 2020 року № 326, № 327, від 26 лютого 2020 року № 343.

33. ТОВ "Вулкан Груп" складено податкові накладні: від 24 грудня 2019 року № 484, від 25 грудня 2019 року № 483, № 485, від 27 грудня 2019 року № 465, № 480, від 26 грудня 2019 року № 481, № 482, від 16 грудня 2019 року № 474, № 475, від 18 грудня 2019 року № 469, № 470, від 19 грудня 2019 року № 467, від 20 грудня 2019 року № 466 на загальну суму 2 748 264,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 458 044,00 грн. з ПДВ, які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

34. На підтвердження подальшого використання у власній господарській діяльності позивачем надано прибуткові накладні: від 20 січня 2020 року № ТК-0000003, від 21 січня 2020 року № ТК-0000002, від 22 січня 2020 року № ТК-0000001, від 02 березня 2020 року № ТК-0000009, від 04 березня 2020 року № ТК-0000010, від 10 березня 2020 року № ТК-0000011, від 21 жовтня 2019 року № Т-481, від 22 жовтня 2019 року № Т-482, від 23 жовтня 2019 року № Т-483, від 24 жовтня 2019 року № Т-484, від 25 жовтня 2019 року № Т-485, від 28 жовтня 2019 року № Т-486; акти списання: від 30 вересня 2021 року № ТК-0000033, від 27 вересня 2021 року № ТК-0000024, від 30 червня 2021 року № ТК-0000014, від 31 травня 2021 року № ТК-0000013, від 30 квітня 2021 року № ТК-0000012, від 21 березня 2021 року № ТК-0000006, від 31 грудня 2020 року № ТК-0000033, від 30 листопада 2020 року № ТК-0000031, від 30 вересня 2020 року № ТК-0000022, від 30 червня 2020 року № ТК-0000015, від 31 березня 2020 року № ТК-0000002, від 31 грудня 2019 року № Т-00001111, від 31 грудня 2019 року № Т-00000035, № Т-00000025; поданий до Державної служби статистики України Звіт-відходи "Утворення та поводження з відходами за 2019 рік"; поданий до Державної служби статистики України Звіт-відходи "Утворення та поводження з відходами за 2020 рік"; поданий до Державної служби статистики України Звіт-відходи "Утворення та поводження з відходами за 2021 рік".

35. Крім того судами встановлено, що між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Веклес" 15 січня 2020 року укладено договір купівлі- продажу № ВС 15.01.20, відповідно до якого та з урахуванням специфікацій товару від 15 січня 2020 року № 1, від 20 січня 2020 року № 2, від 21 січня 2020 року № 3, від 25 лютого 2020 року № 4, від 02 березня 2020 року № 5, від 04 лютого 2020 року № 6 ТОВ "Веклес" передано у власність ТОВ "Тарком Екосервіс" дрова паливні, змішані (далі - товар) на загальну суму 1 038 192,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 173 032,00 грн. з ПДВ, що підтверджується видатковими накладними від 20 січня 2020 року № 1, від 22 січня 2020 року № 3, від 21 січня 2020 року № 2, від 02 березня 2020 року № 25, від 10 березня 2020 року № 27, від 04 березня 2020 року № 26.

36. На підтвердження транспортування придбаного товару позивачем надано товарно-транспортні накладні: від 22 січня 2020 року № 2, від 21 січня 2020 року № 2, № 1, від 20 січня 2020 року № 2, № 1, від 10 березня 2020 року № 2, № 1, від 04 березня 2020 року № 2, № 1, від 02 березня 2020 року № 2, № 1.

37. Оприбуткування товару підтверджується прибутковими накладними: від 20 січня 2020 року № ТК-0000003, від 21 січня 2020 року № ТК-0000002, від 22 січня 2020 року № ТК-0000001, від 02 березня 2020 року № ТК-0000009, від 04 березня 2020 року № ТК-0000010, від 10березня 2020 року № ТК-0000011.

38. На підтвердження оплати товару ТОВ "Тарком Екосервіс" надано платіжні дорученнями від 24 лютого 2020 року № 332, № 334, № 335, від 17 березня 2020 року № 388, № 389, № 390.

39. ТОВ "Веклес" складено податкові накладні від 20 січня 2020 року № 113, від 21 січня 2020 року № 112, від 22 січня 2020 року № 111, від 02 березня 2020 року № 25, від 04 березня 2020 року № 26, від 10 березня 2020 року № 27 на загальну суму 1 038 192,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 173 032,00 грн. з ПДВ, які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

40. Також між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Веклес" 12 лютого 2020 року укладено договір про надання послуг № ВС 12.12.20, на виконання умов якого з урахуванням специфікацій від 12 лютого 2020 року № 1, від 17 лютого 2020 року № 2, від 19 лютого 2020 року № 3, від 20 лютого 2020 року № 4, від 24 лютого 2020 року № 5, від 25лютого 2020 року № 6, від 26 лютого 2020 року № 7, виконавцем було надано замовнику послуги сортування та пресування тари, санітарної обробки приміщень, сортування відходів, чистки форсунок системи для спалювання масла, чистки лінії подачі вапняного розчину, технічного обслуговування дизельгенератора, чистки котла (далі - послуги) на загальну суму 1 082 604,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 180 434,00 грн. з ПДВ, що підтверджується актами надання послуг від 19 лютого 2020 року № 240, від 17 лютого 2020 року № 238, від 20 лютого 2020 року № 241, від 26 лютого 2020 року № 375, від 24 лютого 2020 року № 377, від 25 лютого 2020 року № 376, від 27 лютого 2020 року № 374.

41. ТОВ "Тарком Екосервіс" проведено оплату за надані послуги, що підтверджується платіжними дорученнями: від 03 березня 2020 року № 353, № 354, № 355, від 10 березня 2020 року № 375, № 376, № 377, № 378.

42. ТОВ "Веклес" складено податкові накладні: від 17 лютого 2020 року № 238, від 19 лютого 2020 року № 240, від 20 лютого 2020 року № 241, від 27 лютого 2020 року № 374, від 26 лютого 2020 року № 375, від 25 травня 2020 року № 376, від 24 лютого 2020 року № 377 на загальну суму 1 082 604,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 180 434,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

43. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Логіст Аксель" 19 вересня 2019 року укладено договір купівлі-продажу № ЛА 19.09.19, на виконання умов якого з урахуванням специфікацій товару від 20 жовтня 2019 року № 7, від 21 жовтня 2019 року № 8, від 22 жовтня 2019 року № 9, від 23 жовтня 2019 року № 10, від 24 жовтня 2019 року № 11, від 25 жовтня 2019 року № 12, ТОВ "Логіст Аксель" передано у власність ТОВ "Тарком Екосервіс" дрова паливні, змішані (далі - товар) на загальну суму 1 052 640,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 175 440,00 грн. з ПДВ, що підтверджується видатковими накладними від 22 жовтня 2019 року № 208, від 21 жовтня 2019 року № 205, від 24 жовтня 2019 року № 210, від 23 жовтня 2019 року № 209, від 25 жовтня 2019 року № 211, від 28 жовтня 2019 року № 212.

44. На підтвердження перевезення (транспортування) придбаного товару позивачем надано товарно-транспортні накладні: від 21 жовтня 2019 року № 1, № 2, від 22 жовтня 2019 року № 1, № 2, від 23 жовтня 2019 року № 1, № 2, від 24 жовтня 2019 року № 1, № 2, від 25 жовтня 2019 року № 1, № 2, від 28 жовтня 2019 року № 1, № 2.

45. Оприбуткування товару підтверджується прибутковими накладними: від 21 жовтня 2019 року № Т-481, від 22 жовтня 2019 року № Т-482, від 23 жовтня 2019 року № Т-483, від 24 жовтня 2019 року № Т-484, від 25 жовтня 2019 року № Т-485, від 28 жовтня 2019 року № Т-486.

46. ТОВ "Тарком Екосервіс" проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями: від 09 жовтня 2019 року № 25, від 11 жовтня 2019 року № 34, від 17 жовтня 2019 року № 86, від 18 жовтня 2019 року № 88, від 12 листопада 2019 року № 109, від 29 листопада 2019 року № 152, від 09 грудня 2019 року № 155, від 10 грудня 2019 року № 157.

47. ТОВ "Логіст Аксель" складено податкові накладні: від 21 жовтня 2019 року № 205, від 22 жовтня 2019 року № 208, від 23 жовтня 2019 року № 209, від 24 жовтня 2019 року № 210, від 25 жовтня 2019 року № 211, від 28 жовтня 2019 року № 212 на загальну суму 1 052 640,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ - 175 440,00 грн. з ПДВ, які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

48. Щодо взаємовідносин позивача з ТОВ "Конкурент-Торг", то як вбачається з матеріалів справи та акту перевірки між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Конкурент-Торг" укладено договір від 10 жовтня 2019 року № КТ 10.10.19 про надання послуг, на виконання якого, з урахуванням специфікацій від 10 жовтня 2019 року № 1, від 17 жовтня 2019 року № 2, від 21 жовтня 2019 року № 3, від 25 жовтня 2019 року № 4 Виконавцем надано Замовнику послуги санітарної обробки приміщень, обладнання, території, санації площадок, заточки ножів для шредера, сортування відходів, ремонту системи автоматичної подачі палива (далі - послуги) на загальну суму 757 466,00 грн.у тому числі ПДВ - 126 244,30 грн., що підтверджується актами надання послуг від 25 жовтня 2019 року № 271, від 17 жовтня 2019 року № 255, від 21 жовтня 2019 року № 262, від 29 жовтня 2019 року № 282.

49. ТОВ "Тарком Екосервіс" проведено оплату за надані послуги в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 07 листопада 2019 року № 108, від 21 листопада 2019 року № 139, № 140, від 26 листопада 2019 року № 146, № 147, від 29 листопада 2019 року № 151.

50. ТОВ "Конкурент-Торг" складено податкові накладні від 17 жовтня 2019 року № 255, від 21 жовтня 2019 року № 262, від 25 жовтня 2019 року № 271, від 29 жовтня 2019 року № 282, на загальну суму 757 466,00 грн., у тому числі ПДВ - 126 244,30 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

51. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Кіліан Лоджистік" 12 вересня 2019 року укладено договір про надання послуг № КЛ 12.09.19, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 24 вересня 2019 року № 6, від 03 жовтня 2019 року № 7, від 03 жовтня 2019 року № 8, від 04 жовтня 2019 року № 9, від 04 жовтня 2019 року № 10, від 07 жовтня 2019 року № 11, від 09 жовтня 2019 року № 12, від 11 жовтня 2019 року № 13 Виконавцем було надано Замовнику послуги сортування відходів, сортування та пресування тари, чистки котла, технічного обслуговування дизельгенератора, чистки форсунок, чистки циклона скрубера, навантаження-розвантаження (далі - послуги) на загальну суму 1 457 616,00 грн., у тому числі ПДВ - 242 936,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 07 жовтня 2019 року № 540, від 03 жовтня 2019 року № 533, № 534, від 11 жовтня 2019 року № 547, від 09 жовтня 2019 року № 543, від 14 жовтня 2019 року № 551, від 04 жовтня 2019 року № 539, № 538.

52. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 16 жовтня 2019 року № 78, від 21 жовтня 2019 року № 89, № 90, № 1420, № 1421, № 1422, від 24 жовтня 2019 року № 91, № 92, № 1431, № 1432, № 1433, № 1434, № 1435, № 1436.

53. ТОВ "Кіліан Лоджистік" складено податкові накладні від 09 жовтня 2019 року № 543, від 14 жовтня 2019 року № 551, від 07 жовтня 2019 року № 540, від 03 жовтня 2019 року № 533, № 534, від 04 жовтня 2019 року № 538, № 539, від 11 жовтня 2019 року № 547 на загальну суму 1 457 616,00 грн., у тому числі ПДВ - 242 936,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

54. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Модум Техно" 05 листопада 2020 року укладено договір про надання послуг № МТ 05.11.20, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 18 листопада 2020 року № 1, від 24 листопада 2020 року № 2, від 26 листопада 2020 року № 3, № 4, від 04 січня 2021 року № 5, від 05 січня 2021 року № 6, від 06 січня 2021 року № 7, від 11 січня 2021 року № 8, від 13 січня 2021 року № 9 Виконавцем надано Замовнику послуги чистки димових труб, чистки котла, технічного обслуговування агрегата, навантаження-розвантаження, сортування відходів, чистки форсунок, санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок, сортування та пресування тари, технічного обслуговування лінії шнекової системи (далі - послуги) на загальну суму 1 211 016,00 грн., у тому числі ПДВ - 201 836,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 24 листопада 2020 року № 67, від 25 листопада 2020 року № 71, від 26 листопада 2020 року № 80, від 15 січня 2021 року № 74, від 05 січня 2021 року № 17, від 06 січня 2021 року № 25, від 11 січня 2021 року № 34, від 13 січня 2021 року № 55, від 30 листопада 2020 року № 94.

55. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 11 грудня 2020 року № 888, № 889, № 890, № 891, від 28 січня 2021 року № 998, від 28 січня 2021 року № 999, від 28 січня 2021 року № 1000, від 01 лютого 2021 року № 1007, № 1008.

56. ТОВ "Модум Техно" складено податкові накладні: від 05 грудня 2021 року № 17, від 06 січня 2021 року № 25, від 11 січня 2021 року № 34, від 13 січня 2021 року № 55, від 24 листопада 2020 року № 67, від 25 листопада 2020 року № 71, від 15 січня 2021 року № 74, від 26 листопада 2020 року № 80, від 30 листопада 2020 року № 94, на загальну суму 1 211 016,00 грн., у тому числі ПДВ - 201 836,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

57. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Нью Елів" 07 липня 2021 року укладено договір про надання послуг № НЕ 07.07.21, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 12 липня 2021 року № 1, від 19 липня 2021 року № 2, від 21 липня 2021 року № 3, від 23 липня 2021 року № 4, від 26 липня 2021 року № 5, від 28 липня 2021 року № 6, від 30 липня 2021 року № 8, від 02 серпня 2021 року № 8, від 03 серпня 2021 року № 9, від 05 серпня 2021 року № 10 Виконавцем надано Замовнику послуги чистки циклона, заточки ножів, сортування та пресування тари, чистки котла, чистки повітроходів, санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок, навантаження та розвантаження, сортування відходів (далі - послуги) на загальну суму 1 227 972,00 грн., у тому числі ПДВ - 204 662,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 19 липня 2021 року № 7, від 26 липня 2021 року № 12, від 21 липня 2021 року № 8, від 26 липня 2021 року № 11, від 23 липня 2021 року № 9, від 10 серпня 2021 року № 17, від 04 серпня 2021 року № 7, від 09 серпня 2021 року № 16, від 06 серпня 2021 року № 13, від 12 серпня 2021 року № 19.

58. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 05 серпня 2021 року № 1437, № 1438, № 1439, від 06 серпня 2021 року № 1442, № 1443, № 1444, від 17 серпня 2021 року № 1470, № 1471, № 1472, № 1473, № 1473.

59. ТОВ "Нью Елів" складено податкові накладні від 19 липня 2021 року № 7, від 21 липня 2021 року № 8, від 23 липня 2021 року № 9, від 26 липня 2021 року № 11, від 26 липня 2021 року № 12, від 04 серпня 2021 року № 7, від 06 серпня 2021 року № 13, від 09 серпня 2021 року № 16, від 10 серпня 2021 року № 17, від 12 серпня 2021 року № 19, на загальну суму 1 227 972,00 грн., у тому числі ПДВ - 204 662,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

60. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Реммаш Компані" 04 вересня 2020 року укладено договір про надання послуг № РК 04.09.20, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 01 вересня 2020 року №1, від 02 вересня 2020 року № 2, від 03 вересня 2020 року № 3, від 08 вересня 2020 року № 4 Виконавцем надано Замовнику послуги сортування та пресування тари, санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок, навантаження та розвантаження, сортування відходів (далі - послуги) на загальну суму 606 696,00 грн., у тому числі ПДВ - 101 116,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 02 вересня 2020 року №66, від 08 вересня 2020 року №116, від 03 вересня 2020 року №82, від 10 вересня 2020 року №128.

61. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 23 вересня 2020 року № 785, від 24 вересня 2020 року № 786, № 787, № 788.

62. ТОВ "Реммаш Компані" складено податкові накладні від 02 вересня 2020 року № 66, від 03 вересня 2020 року № 82, від 08 вересня 2020 року № 116, від 10 вересня 2020 року № 128 на загальну суму 606 696,00 грн., у тому числі ПДВ - 101 116,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

63. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Транс Колорит" 13 квітня 2020 року укладено договори про надання послуг № ТК 13.04.20 та № ТК 13.04.20/1, на виконання умов яких, з урахуванням специфікацій до відповідних договорів від 10 червня 2020 року № 1, від 17 червня 2020 року № 2, від 19 червня 2020 року № 3, від 22 червня 2020 року № 4, від 23 червня 2020 року № 5, від 24 червня 2020 року № 6, від 25 червня 2020 року № 7 та від 13 квітня 2020 року № 1, від 14 квітня 2020 року № 2, від 15 квітня 2020 року № 3, від 17 квітня 2020 року № 4, від 18 квітня 2020 року № 5, від 20 квітня 2020 року № 6, від 21 квітня 2020 року № 7, від 25 квітня 2020 року № 8, від 27 квітня 2020 року № 9, від 30 квітня 2020 року № 10, від 07 травня 2020 року № 11, від 08 травня 2020 року № 12, від 11 травня 2020 року № 13, від 15 травня 2020 року № 13-1, від 18 травня 2020 року № 13-2, від 20 травня 2020 року № 13-3, від 22 травня 2020 року № 13-4, від 25 травня 2020 року № 14, від 03 червня 2020 року № 15, від 05 червня 2020 року № 16, від 10 червня 2020 року № 17 Виконавцем надано Замовнику послуги сортування та пресування тари, технічного обслуговування дизельгенератора, санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок, навантаження та розвантаження, сортування відходів, чистки форсунок, заміни ножів, чистки скрубера, чистки поверхонь нагріву котла, чистки системи золовидалення, чистки труб та інші (далі - послуги) на загальну суму 4 161 668,00 грн., у тому числі ПДВ - 522 831,40 грн., що підтверджується актами надання послуг від 16 квітня 2020 № 42, № 550, від 21 квітня 2020 року № 548, від 27 квітня 2020 року № 546, від 20 квітня 2020 року № 549, від 24 квітня 2020 року № 547, від 23 квітня 2020 року № 551, від 28 квітня 2020 року № 545, від 03 квітня 2020 року № 555, від 08 травня 2020 року № 1489, від 11 травня 2020 року № 1491, від 12 травня 2020 року № 1490, від 07 травня 2020 року № 1492, від 20 травня 2020 року № 2089, від 18 травня 2020 року № 2090, від 26 травня 2020 року № 2087, від 22 травня 2020 року № 2088, від 12 червня 2020 року № 3022, від 05 червня 2020 року № 3024, від 03 червня 2020 року № 3025, від 10 червня 2020 року № 3023, від 17 червня 2020 року № 1, від 19 червня 2020 року № 2, від 22 червня 2020 року № 3, від 23 червня 2020 року № 4, від 24 червня 2020 року № 5, від 25 червня 2020 року № 6, від 30 червня 2020 року № 7.

64. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 12 травня 2020 року № 496, № 497, № 498, № 499, № 500, № 501, № 502, від 27 травня 2020 року № 526, № 527, № 528, № 529, від 09 червня 2020 року № 554, № 555, № 556, № 557, від 23 червня 2020 року № 579, № 580, № 581, № 582, від 01 липня 2020 року № 599, № 600, № 601, № 602, № 603, № 604, № 1464.

65. ТОВ "Транс Колорит" складено податкові накладні від 03 квітня 2020 року № 555, від 16 квітня 2020 року № 42, від 20 квітня 2020 року № 549, від 24 квітня 2020 року № 547, від 27 квітня 2020 року № 546, від 28 квітня 2020 року № 545, від 21 квітня 2020 року № 548, від 08 травня 2020 року № 1489, від 12 травня 2020 року № 1490, від 11 травня 2020 року № 1491, від 18 травня 2020 року № 2090, від 22 травня 2020 року № 2088, від 26 травня 2020 року № 2087, від 03 червня 2020 року № 3025, від 05 червня 2020 року № 3024, від 16 червня 2020 року № 3022, від 10 червня 2020 року № 3023, від 16 квітня 2020 року № 550, від 23 квітня 2020 року № 551, від 07 травня 2020 року № 1492, від 20 травня 2020 року № 2089, на загальну суму 4 161 668,00 грн., у тому числі ПДВ - 522 831,40 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

66. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Фармер Лайт" 09 грудня 2020 року укладено договір про надання послуг № ФЛ 09.12.20, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 09 грудня 2020 року № 1, від 16 грудня 2020 року № 2, № 3, від 17 грудня 2020 року № 4, від 18 грудня 2020 року № 5, № 6, від 22 грудня 2020 року № 7, від 24 грудня 2020 року № 8, від 27 січня 2021 року № 9, від 02 лютого 2021 року № 10, від 04 лютого 2021 року № 11, від 05 лютого 2021 року № 12, від 08 лютого 2021 року № 13, від 12 лютого 2021 року № 14, від 17 лютого 2021 року № 15, від 09 лютого 2021 року № 16 Виконавцем надано Замовнику послуги чистки та відновлення печі, повітроходів, технічного обслуговування дизельгенератора, агрегата та градирні, очищення форсунок, навантаження та розвантаження, сортування відходів, заточки ножів, сортування та пресування тари, чистки циклонів, санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок (далі - послуги) на загальну суму 1 840 096,00 грн., у тому числі ПДВ - 306 682,70 грн., що підтверджується актами надання послуг від 16 грудня 2020 року № 1, № 2, від 17 грудня 2020 року № 3, від 18 грудня 2020 року № 5, № 4, від 25 грудня 2020 року № 8, від 24 грудня 2020 року № 7, від 22 грудня 2020 року № 6, від 02 лютого 2021 року № 1, від 04 лютого 2021 року № 2, від 05 лютого 2021 року № 3, від 10 лютого 2021 року № 5, від 08 лютого 2021 року № 4, від 17 лютого 2021 року № 6, від 22 лютого 2021 року № 8, від 19 лютого 2021 року № 7.

67. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 06 січня 2021 року № 952, № 953, № 954, від 13 січня 2021 року № 961, № 962, від 18 січня 2021 року № 972, № 973, № 974, від 20 січня 2021 року № 980, № 981, від 22 лютого 2021 року № 1057, № 1059, від 23 лютого 2021 року № 1061, № 1062, № 1063, від 26 лютого 2021 року № 1073, № 1074, № 1075.

68. ТОВ "Фармер Лайт" складено податкові накладні від 16 грудня 2020 року № 89, № 90, від 17 грудня 2020 року № 139, від 18 грудня 2020 року № 157, № 158, від 22 грудня 2020 року № 193, від 24 грудня 2020 року № 204, від 25 грудня 2020 року № 205, від 02 лютого 2021 року № 21, від 04 лютого 2021 року № 30, від 05 лютого 2021 року № 40, від 08 лютого 2021 року № 56, від 10 лютого 2021 року № 60, від 17 лютого 2021 року № 236, від 19 лютого 2021 року № 240, від 22 лютого 2021 року № 244 на загальну суму 1 840 096,00 грн., у тому числі ПДВ - 306 682,70 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

69. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Фін Лайт" 11 вересня 2020 року укладено договір про надання послуг № ФЛ 11.09.20, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 11 вересня 2020 року № 1, від 16 вересня 2020 року № 2, від 17 вересня 2020 року № 3, від 18 вересня 2020 року № 4, від 21 вересня 2020 року № 5, від 22 вересня 2020 року № 6, від 12 жовтня 2022 року № 7, від 19 жовтня 2020 року № 8, від 23 жовтня 2020 року № 9, № 10, від 27 жовтня 2020 року № 11, від 28 жовтня 2020 року № 12 Виконавцем надано Замовнику послуги заточки ножів, технічного обслуговування системи води, очищення поверхні форсунок, навантаження та розвантаження, сортування відходів, чистки лініє подачі, сортування та пресування тари, ремонту системи очищення стічних вод, ремонту огорожі, фільтраційного поля (далі - послуги) на загальну суму 1 206 756,00 грн., у тому числі ПДВ - 201 126,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 16 вересня 2020 року № 30, від 18 вересня 2020 року № 56, від 17 вересня 2020 року № 46, від 21 вересня 2020 року № 78, від 22 вересня 2020 року № 88, від 23 вересня 2020 року № 98, від 19 жовтня 2020 року № 51, від 22 жовтня 2020 року № 83, від 23 жовтня 2020 року № 92, від 27 жовтня 2020 року № 112, від 28 жовтня 2020 року № 121, від 30 жовтня 2020 року № 143.

70. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 09 жовтня 2020 року № 2, № 3, № 4, від 09 листопада 2020 року № 55, від 10 листопада 2020 року № 819, від 13 листопада 2020 року № 823, № 824, № 825, від 07 жовтня 2020 року № 803, від 08 жовтня 2020 року № 804, № 805, від 09 листопада 2020 року № 1473.

71. ТОВ "Фін Лайт" складено податкові накладні від 16 вересня 2020 року № 30, від 17 вересня 2020 року № 46, від 19 жовтня 2020 року № 51, від 18 вересня 2020 року № 56, від 21 вересня 2020 року № 78, від 22 жовтня 2020 року № 83, від 22 вересня 2020 року № 88, від 23 жовтня 2020 року № 92, від 23 вересня 2020 року № 95, від 27 жовтня 2020 року № 112, від 28 жовтня 2020 року № 121, від 30 жовтня 2020 року № 143 на загальну суму 1 206 756,00 грн., у тому числі ПДВ - 201 126,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

72. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Фітч Фермс Пром" 06 серпня 2020 року укладено договір про надання послуг № ФФ 06.08.20, на виконання умов якого з урахуванням специфікацій від 15 серпня 2020 року № 1, від 18 серпня 2020 року № 2, від 19 серпня 2020 року № 3, від 21 серпня 2020 року № 4, від 24 серпня 2020 року № 5, від 28 вересня 2020 року № 6, від 02 жовтня 2020 року № 7, від 06 жовтня 2020 року № 8, від 08 жовтня 2020 року № 9, від 12 жовтня 2020 року № 10 Виконавцем надано Замовнику послуги заточки ножів, технічного обслуговування системи води, очищення поверхні форсунок, навантаження та розвантаження, сортування відходів, чистки лініє подачі, сортування та пресування тари, ремонту системи очищення стічних вод, ремонту огорожі, фільтраційного поля (далі - послуги) на загальну суму 1 207 872,00 грн., у тому числі ПДВ - 201 312,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 18 серпня 2020 року № 354, від 19 серпня 2020 року № 378, від 21 серпня 2020 року № 414, від 24 серпня 2020 року № 419, від 25 серпня 2020 № 425, від 02 жовтня 2020 року № 85, від 06 жовтня 2020 року № 132, від 08 жовтня 2020 року № 152, від 12 жовтня 2020 року № 176, від 14 жовтня 2020 року № 185.

73. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 04 вересня 2020 року № 749, № 750, від 07 вересня 2020 року № 751, № 752, № 753, від 28 жовтня 2020 року № 28, № 29, від 30 жовтня 2020 року № 816, № 817, № 818.

74. ТОВ "Фітч Фермс Пром" складено податкові накладні від 02 жовтня 2020 року № 85, від 06 жовтня 2020 року № 132, від 08 жовтня 2020 року № 152, від 12 жовтня 2020 року № 176, від 14 жовтня 2020 року № 185, від 18 серпня 2020 року № 354, від 19 серпня 2020 року № 378, від 21 серпня 2020 року № 414, від 24 серпня 2020 року № 419, від 25 серпня 2020 року № 425 на загальну суму 1 207 872,00 грн., у тому числі ПДВ - 201 312,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

75. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Юнік Груп" 12 серпня 2021 року укладено договір про надання послуг № ЮГ 12.08.21, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 15 серпня 2021 року № 1, від 17 серпня 2021 року № 2, від 19 серпня 2021 року № 3, від 20 серпня 2021 року № 4, від 20 серпня 2021 року № 5, від 26 серпня 2021 року № 6, від 27 серпня 2021 року № 7, від 30 серпня 2021 року № 8, від 31 серпня 2021 року № 9, від 03 вересня 2021 року № 10 Виконавцем надано Замовнику послуги санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок, чистки газоочисної лінії, очищення поверхні форсунок, заточки ножів, технічного обслуговування агрегата, навантаження та розвантаження, сортування та пресування тари (далі - послуги) на загальну суму 1 250 980,00 грн., у тому числі ПДВ - 208 496,70 грн., що підтверджується актами надання послуг від 25 серпня 2021 року № 14, від 23 серпня 2021 року № 11, від 19 серпня 2021 року № 10, від 17 серпня 2021 № 9, від 24 серпня 2021 № 12, від 10 вересня 2021 року № 7, від 03 вересня 2021 року № 4, від 02 вересня 2021 року № 3, від 07 вересня 2021 року № 6, від 06 вересня 2021 № 5.

76. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 01 вересня 2021 року № 1491, № 1492, № 1493, № 1494, № 1495, від 17 вересня 2021 року № 1536, № 1537, № 1538, № 1539, № 1540.

77. ТОВ "Юнік Груп" складено податкові накладні від 02 вересня 2021 року № 3, від 03 вересня 2021 року № 4, від 06 вересня 2021 року № 5, від 07 вересня 2021 року № 6, від 10 вересня 2021 року № 7, від 17 серпня 2021 року № 9, від 19 серпня 2021 року № 10, від 23 серпня 2021 року № 11, від 24 серпня 2021 року № 12, від 25 серпня 2021 року № 14 на загальну суму 1 250 980,00 грн., у тому числі ПДВ - 208 496,70 грн., які своєчасно зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

78. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Євро Карс" 10 липня 2020 року укладено договір про надання послуг № ЄК 10.07.20, на виконання умов якого з урахуванням специфікацій від 10 липня 2020 року № 1, від 16 липня 2020 року № 2, від 21 липня 2020 року № 3, від 24 липня 2020 року № 4, від 03 серпня 2020 року № 5, від 04 серпня 2020 року № 6, від 05 серпня 2020 року № 7, від 12 серпня 2020 року № 8 Виконавцем надано Замовнику послуги санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок, навантаження та розвантаження, сортування та пресування тари, сортування відходів (далі - послуги) на загальну суму 1 204 920,00 грн., у тому числі ПДВ - 200 820,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 16 липня 2020 року № 231, від 24 липня 2020 року № 281, від 27 липня 2020 року № 292, від 21 липня 2020 року № 264, від 04 серпня 2020 року № 419, від 05 серпня 2020 року № 437, від 12 серпня 2020 року № 490, від 14 серпня 2020 року № 500.

79. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 10 серпня 2020 року № 679, № 980, № 681, № 682, від 26 серпня 2020 року № 712, № 713, від 27 серпня 2020 року № 714, № 715.

80. ТОВ "Євро Карс" складено податкові накладні від 16 липня 2020 року № 231, від 21 липня 2020 року № 264, від 24 липня 2020 року № 281, від 27 липня 2020 року № 292, від 04 серпня 2020 року № 419, від 05 серпня 2020 року № 437, від 12 серпня 2020 року № 490, від 14 серпня 2020 року № 500 на загальну суму 1 204 920,00 грн., у тому числі ПДВ - 200 820,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

81. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Імпорт Продакшен" 06 листопада 2020 року укладено договір про надання послуг № ІП06.11.20, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 06 листопада 2020 року № 1, № 2, від 17 листопада 2020 року № 2, від 20 листопада 2020 року № 3, від 19 листопада 2020 року № 4, від 20 лютого 2021 року № 4, від 24 лютого 2021 року № 5, від 03 березня 2021 року № 6, від 04 березня 2021 року № 7, від 04 березня 2021 року № 8, від 05 березня 2021 року № 9, від 09 березня 2021 року № 10, від 11 березня 2021 року № 11, від 16 березня 2021 року № 12, від 17 березня 2021 року № 13, від 29 березня 2021 року № 14, від 02 квітня 2021 року № 15, від 06 квітня 2021 року № 16, від 07 квітня 2021 року № 17, від 07 квітня 2021 року № 18, від 08 квітня 2021 року № 19, від 19 квітня 2021 року № 20, від 21 квітня 2021 року № 21, від 23 квітня 2021 року № 22, від 26 квітня 2021 року № 23, № 24, від 08 квітня 2021 року № 25, від 05 травня 2021 року № 26, від 06 травня 2021 року № 27, від 07 травня 2021 року № 28, від 10 травня 2021 року № 29, від 11 травня 2021 року № 30, від 18 травня 2021 року № 31, від 20 травня 2021 року № 32, від 21 травня 2021 року № 33, від 25 травня 2021 року № 34, від 26 травня 2021 року № 35, від 27 травня 2021 року № 36, від 31 травня 2021 року № 37, від 02 червня 2021 року № 38, від 03 червня 2021 року № 39, від 04 червня 2021 року № 40, від 07 червня 2021 року № 41, від 14 червня 2021 року № 42, від 16 червня 2021 року № 43, від 17 червня 2021 року № 44, від 18 червня 2021 року № 45, від 21 червня 2021 року № 46, від 24 червня 2021 року № 47, від 02 липня 2021 року № 48, від 05 липня 2021 року № 49, від 07 липня 2021 року № 50, від 08 липня 2021 року № 51 Виконавцем надано Замовнику послуги санітарної обробки приміщення, обладнання, території, санації площадок, навантаження та розвантаження, сортування та пресування тари, сортування відходів, технічного обслуговування системи води, чистки котла, сортування та пресування тари, заточки ножів, технічного обслуговування дизельгенератора, чистки котла, чистки повітроходів, очищення поверхні форсунок, димових труб, системи золовидалення, вентиляційної системи, скрубера, системи печі (далі - послуги) на загальну суму 5 848 364,00 грн., у тому числі ПДВ - 974 727,30 грн., що підтверджується актами надання послуг від 17 листопада 2020 року № 38, від 19 листопада 2020 року № 43, від 20 листопада 2020 року № 45, від 07 червня 2021 року № 5, від 05 липня 2021 року № 8, від 08 липня 2021 року № 12, від 23 листопада 2020 року № 51, від 10 березня 2021 року № 10, від 04 березня 2021 року № 6, від 04 березня 2021 року № 5, від 09 березня 2021 року № 9, від 03 березня 2021 року № 4, від 05 березня 2021 року № 7, від 18 березня 2021 року № 50, від 16 березня 2021 року № 47, від 17 березня 2021 року № 49, від 08 квітня 2021 року № 11, від 06 квітня 2021 року № 7, від 07 квітня 2021 року № 8, від 02 квітня 2021 року № 4, від 07 квітня 2021 року № 9, від 27 квітня 2021 року № 89, від 23 квітня 2021 року № 86, від 26 квітня 2021 року № 87, від 21 квітня 2021 року № 85, від 26 квітня 2021 року № 88, від 19 квітня 2021 року № 84, від 05 травня 2021 року № 3, від 10 травня 2021 року № 10, від 11 травня 2021 року № 11, від 06 травня 2021 року № 6, від 07 травня 2021 року № 9, від 26 травня 2021 року № 143, від 18 травня 2021 року № 135, від 21 травня 2021 року № 140, від 31 травня 2021 року № 153, від 25 травня 2021 року № 142, від 20 травня 2021 року № 137, від 03 червня 2021 року № 2, від 02 червня 2021 року № 1, від 04 червня 2021 року № 3, від 07 червня 2021 року № 4, від 16 червня 2021 року № 6, від 17 червня 2021 № 7, від 22 червня 2021 року № 10, від 21 червня 2021 № 9, від 18 червня 2021 № 8, від 02 липня 2021 року № 7, від 07 липня 2021 року № 10, від 09 липня 2021 року № 13.

82. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 08 грудня 2020 року № 867, № 879, № 880, № 881, від 29 червня 2021 року № 1028, № 1029, № 1030, № 1031, № 1032, від 18 березня 2021 року № 1122, № 1123, № 1124, від 22 березня 2021 року № 1138, № 1139, від 23 березня 2021 року № 1145, № 1146, № 1147, від 24 березня 2021 року № 1152, № 1153, від 15 квітня 2021 року № 1198, № 1199, № 1200, № 1201, № 1202, від 30 квітня 2021 року № 1226, № 1127, № 1128, № 1229, № 1230, № 1231, від 18 травня 2021 року № 1270, № 1271, № 1272, від 19 травня 2021 року № 1273, № 1274, № 1275, від 02 червня 2021 року № 1304, № 1305, № 1306, № 1307, № 1308, № 1309, № 1310, від 14 червня 2021 року № 1339, № 1340, № 1341, № 1342, № 1343, від 20 липня 2021 року № 1393, № 1394, № 1395, № 1395, № 1397.

83. ТОВ "Імпорт Продакшен" складено податкові накладні від 05 травня 2021 року № 3, від 02 червня 2021 року № 4, від 04 березня 2021 року № 5, від 04 березня 2021 року № 6, від 06 квітня 2021 року № 7, від 07 квітня 2021 року № 8, від 09 березня 2021 року № 9, від 10 травня 2021 року № 10, від 08 липня 2021 року № 12, від 09 липня 2021 року № 13, від 04 червня 2021 року № 16, від 07 червня 2021 року № 17, № 18, від 16 червня 2021 року № 42, від 17 червня 2021 року № 43, від 17 березня 2021 року № 49, від 18 березня 2021 року № 50, від 18 червня 2021 року № 59, від 21 червня 2021 року № 61, від 22 червня 2021 року № 64, від 19 квітня 2021 року № 84, від 21 квітня 2021 року № 85, від 23 квітня 2021 року № 86, від 26 квітня 2021 року № 87, від 26 квітня 2021 року № 88, від 27 квітня 2021 року № 89, від 18 травня 2021 року № 135, від 20 травня 2021 року № 137, від 21 травня 2021 року № 140, від 25 травня 2021 року № 142, від 26 травня 2021 року № 143, від 27 травня 2021 року № 145, від 31 травня 2021 року № 153, від 17 листопада 2020 року № 445, від 19 листопада 2020 року № 486, від 20 листопада 2020 року № 499, від 23 листопада 2020 року № 519, від 03 березня 2021 року № 4, від 05 березня 2021 року № 7, від 10 березня 2021 року № 10, від 16 березня 2021 року № 47, від 02 квітня 2021 року № 4, від 07 квітня 2021 року № 9, від 08 квітня 2021 року № 11, від 06 травня 2021 року № 6, від 07 травня 2021 року № 9, від 11 травня 2021 року № 11, від 03 червня 2021 року № 7, від 02 липня 2021 року № 7, від 05 липня 2021 року № 8, від 07 липня 2021 року № 10 на загальну суму 5 848 364,00 грн., у тому числі ПДВ - 974 727,30 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.

84. Між ТОВ "Тарком Екосервіс" та ТОВ "Інертія Торг" 26 листопада 2020 року укладено договір про надання послуг № ІТ26.11.20, на виконання умов якого, з урахуванням специфікацій від 26 листопада 2020 року № 1, від 02 грудня 2020 року № 2, від 04 грудня 2020 року № 3, від 04 грудня 2020 року № 4, від 07 грудня 2020 року № 5, від 08 грудня 2020 року № 6 Виконавцем надано Замовнику послуги чистки форсунок, котла, сортування та пресування тари, сортування відходів, технічного обслуговування системи печі, чистки котла, чистки системи золовидалення, навантаження, розвантаження, санітарної обробки, чистки газоочисної лінії (далі - послуги) на загальну суму 911 430,00 грн., у тому числі ПДВ - 151 905,00 грн., що підтверджується актами надання послуг від 02 грудня 2020 року № 88, від 04 грудня 2020 року № 120, № 119, від 08 грудня 2020 року № 137, № 138, від 07 грудня 2020 року № 129, від 09 грудня 2020 року № 143, від 14 грудня 2020 року №151, від 11 грудня 2020 року № 148.

85. ТОВ "Тарком Екосервіс" за надані послуги проведено оплату в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 21 грудня 2020 року № 918, № 919, № 920, від 30 грудня 2020 року № 921, № 922, від 22 грудня 2020 року № 923, № 924, від 30 грудня 2020 року № 925, від 24 грудня 2020 року № 926, № 937, від 22 грудня 2020 року № 929.

86. ТОВ "Інертія Торг" складено податкові накладні від 02 грудня 2020 року № 88, від 04 грудня 2020 року № 119, №120, від 07 грудня 2020 року № 129, від 08 грудня 2020 року № 137, № 138, від 09 грудні 2020 року № 143, від 11 грудня 2020 року № 148, від 14 грудня 2020 року № 151 на загальну суму 911 430,00 грн., у тому числі ПДВ - 151 905,00 грн., які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.


................
Перейти до повного тексту