ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 липня 2024 року
м. Київ
справа № 2040/6903/18
адміністративне провадження № К/9901/11919/19
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І. В.,
суддів Шишова О. О., Яковенка М. М.,
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА Україна" на постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 03 квітня 2019 року, прийняту у складі колегії суддів Мельнікової Л. В., Бенедик А. П., Присяжнюк О. В., у справі № 2040/6903/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА Україна" до Головного управління ДПС у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень,
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
У серпні 2018 року до Харківського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "СІГМА Україна" (далі - позивач, ТОВ "СІГМА Україна") з позовною заявою до Головного управління ДФС у Харківській області (правонаступник - Головне управління ДПС у Харківській області; далі - відповідач, контролюючий орган), в якій просило скасувати податкові повідомлення-рішення від 02 липня 2018 року:
- № 00000741412, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) та застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) у загальному розмірі 624843,00 грн;
- № 00000751412, яким за порушення статті 44 Податкового кодексу України застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) у розмірі 510,00 грн.
Обґрунтовуючи заявлені вимоги позивач зазначає, що висновки контролюючого органу щодо нереальності господарських операцій, викладені в акті перевірки, на підставі яких було винесено оскаржувані податкові повідомлення-рішення, ґрунтуються лише на припущеннях, не відповідають дійсності та суперечать фактичним обставинам. Разом з тим зазначає, що у підприємства наявна первинна документація по усім господарським операціям з контрагентами, яка відповідає вимогам законодавства, не містить дефектів форми, змісту чи походження, та в повній мірі підтверджує реальність здійснення господарських операцій.
Харківський окружний адміністративний суд рішенням від 22 жовтня 2018 року у задоволенні позову відмовив.
Висновок суду першої інстанції вмотивований тим, що на час укладання договорів, що не спростовується контролюючим органом, контрагенти позивача були платниками податку на додану вартість згідно з чинним законодавства та належним чином зареєстровані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, тобто мали достатній об`єм правоздатності для укладення спірних правочинів.
На думку суду першої інстанції, подані позивачем первинні документи не мають дефектів форми, змісту або походження, що могли б спричинити втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, зазначені документи призвели до зміни в структурі активів платника податків, а тому є належними та допустимими доказами реальності вчинення господарських операцій.
Суд першої інстанції вказав, що не може покласти в основу судового рішення документи та обґрунтування контролюючого органу щодо обставин нереальності господарських операцій, оскільки такі ґрунтуються виключно на припущеннях і у своїй сукупності не можуть беззаперечно підтверджувати такі обставини.
Другий апеляційний адміністративний суд постановою від 03 квітня 2019 року зазначене рішення суду першої інстанції скасував в частині, що стосується податкового повідомлення-рішення від 02 липня 2018 року № 00000741412, та ухвалив в цій частині нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
Апеляційний суд зазначив, що в цілому наявні в матеріалах справи первинні документи відповідають вимогам до їх оформлення, що встановлені законодавством про бухгалтерський та податковий облік.
Разом з тим, на думку суду апеляційної інстанції, формальне складення лише первинного документа не є беззаперечним доказом реальності конкретної господарської операції, а тому дослідженню у сукупності з первинними документами підлягають інші обставини, які відображають реальність проведених операцій та спричиняють реальні зміни майнового стану.
З огляду на те, що позивач не надав докази про здійснення комплексу операцій, як зі сторони позивача, так і його контрагентів, які забезпечують фізичне переміщення товарно-матеріальних цінностей між учасниками ланцюга поставок з понесенням певних витрат, пов`язаних з обслуговуванням означених поставок, тобто переміщення чітко визначеної кількості і асортименту товару в необхідну точку, оптимальним маршрутом за необхідний час, проведення вантажно-розвантажувальних робіт тощо, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про обґрунтованість визначених податковим органом нарахувань та безпідставність позовних вимог у цій частині.
Суди попередніх інстанцій під час розгляду справи встановили:
Головне управління ДФС у Харківській області провело позапланову виїзну перевірку ТОВ "Сігма Україна" з питань дотримання вимог податкового законодавства України щодо господарських взаємовідносин з ТОВ "ХСК Стендпро" (податковий номер 40945614) за травень 2017 року, ТОВ "Центрторг Юг" (податковий номер 41261299) за травень 2017 року, ТОВ "Каліпсо ХФ" (податковий номер 40979402) за травень 2017 року, ТОВ "Групстандарт Агро" (податковий номер 40556545) за червень 2017 року, ТОВ "Крон ЖТФ" (податковий номер 41311559) за липень, серпень 2017 року, ТОВ "ЖФ Грінвич" (податковий номер 41311386) за серпень, вересень 2017 року, ТОВ "Ева Траст" (податковий номер 40540857) за вересень 2017 року, ТОВ "Софі Форт" (податковий номер 41228204) за липень, жовтень 2017 року, ТОВ "ЖСК Прометей" (податковий номер 41311344) за жовтень, листопад 2017 року та з контрагентами - покупцями ТОВ "Сіті-Гранд" (податковий номер 40953892) за грудень 2016 року та за лютий 2017 року, ТОВ "Протек Маркет" (податковий номер 41324725) за липень 2017 року, а також даних щодо подальшої реалізації та/або використання у власній господарській діяльності придбаних товарів (робіт, послуг).
За результатами проведеної перевірки складено акт № 2323/20-40-14-12-11/40872489 від 08 червня 2018 року.
Відповідно до висновків зазначеного акта перевірки контролюючий орган установив факт неправомірного декларування ТОВ "Сігма Україна" господарських операцій із придбання товарів у ТОВ "ХСК Стендпро" за травень 2017 року, ТОВ "Центрторг Юг" за травень 2017 року, ТОВ "Каліпсо ХФ" за травень 2017 року, ТОВ "Групстандарт Агро" за червень 2017 року, ТОВ "Крон ЖТФ" за липень, серпень 2017 року, ТОВ "ЖФ Грінвич" за серпень, вересень 2017 року, ТОВ "Ева Траст" за вересень 2017 року, ТОВ "Софі Форт" за липень, жовтень 2017 року, ТОВ "ЖСК Прометей" за жовтень, листопад 2017 року за відсутності факту реального здійснення цих господарських операцій, що призвело до порушень пункту 185.1 статті 185, пункту 187.1 статті 187, пунктів 198.1, 198.2, 198.3 статті 198, пунктів 201.1, 201.7 статті 201 Податкового кодексу України, в результаті чого завищено розмір від`ємного значення.
На підставі зазначених висновків акта перевірки контролюючий орган склав податкові повідомлення-рішення від 02 липня 2018 року № 00000741412 та № 00000751412.
Короткий зміст вимог та узагальнені доводи касаційної скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІГМА Україна", посилаючись на неправильне застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального та порушення норм процесуального права, звернулося до суду з касаційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду апеляційної інстанції та залишити в силі рішення суду першої інстанції у частині позовних вимог стосовно податкового повідомлення-рішення від 02 липня 2018 року № 00000741412.
У касаційній скарзі позивач наполягає, що матеріали кримінального провадження не мають преюдиційного значення, а задокументовані у таких матеріалах обставини повинні доводитися на загальних підставах.
Скаржник також зазначив, що покладення у вину позивача обставин щодо невиконання його контрагентами вимог податкового та іншого законодавства є протиправним, оскільки платник не може відповідати за порушення, допущені його контрагентом, якщо не буде доведено його безпосередню участь у зловживанні.
Відповідач подав відзив на касаційну скаргу, в якому заперечує проти її задоволення та просить залишити без змін постанову суду апеляційної інстанції, як таку що прийнята у відповідності до норм матеріального права та без порушень норм процесуального права.
МОТИВУВАЛЬНА ЧАСТИНА
Норми права, якими керувався суд касаційної інстанції та висновки суду за результатами розгляду касаційної скарги:
Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України (далі - ПК України) для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Відповідно до пункту 198.1 статті 198 ПК України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
Відповідно до пункту 198.2 статті 198 цього Кодексу датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.
Згідно з пунктом 198.3 статті 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до пункту 198.6 статті 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно з пунктом 201.7 статті 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань .
При цьому, статтею 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон № 996-XIV) визначено, що під економічною вигодою розуміється потенційна можливість отримання підприємством грошових коштів від використання активів. При цьому під господарською операцією розуміється дія або подія яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань власному капіталі, відомості про яку містяться в первинному документі що підтверджує її здійснення. Первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Для підтвердження даних податкового обліку можуть братись до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції. Тобто, податковий кредит для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість має бути підтверджений належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків. При цьому, оцінюватись при дослідженні факту здійснення господарської операції повинні відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку.
За змістом частин першої і другої статті 9 Закону № 996-XIV для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Аналіз наведених норм свідчить, що господарські операції для визначення податкового кредиту мають бути фактично здійсненими та підтвердженими належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, та спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Отже одним із юридичних елементів дійсності правочину є його спрямування на реальне настання правових наслідків, що ним обумовлені. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.
З огляду на викладене, правові наслідки у вигляді виникнення права платника податку на формування валових витрат та податкового кредиту наступають лише у разі реального (фактичного) вчинення господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг), здійснюваних для провадження власної господарської діяльності платника податку, що пов`язані з рухом активів, зміною зобов`язань чи власного капіталу платника, та які відповідають економічному змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, та мають підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами, що містять достовірні відомості про обсяг та зміст господарської операції.
Наслідки для податкового обліку створює лише фактичний рух активів, що є обов`язковою умовою для формування валових витрат та податкового кредиту.
Відповідно до вимог пункту 1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88 (далі - Положення № 88), господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.
Відповідно до пункту 2.1 Положення № 88 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення; господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів.
Наведені норми свідчать про те, що будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичне здійснення господарської операції відсутнє, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені законодавством.
Таким чином, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Якщо ж фактично здійснення господарської операції не відбувалось, відповідні документи не можуть вважатись первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх оформлених реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.
При цьому, відсутність доказів реального вчинення господарських операцій виключає правомірність визначення платником податкового кредиту за такими операціями, незважаючи на наявність у нього податкових накладних, що за формою відповідають вимогам чинного законодавства.
Судами попередніх інстанцій установлено, що між ТОВ "ХСК СТЕНДПРО" (постачальник) та ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" (покупець) укладено договір поставки від 03.05.2017 № 105.
Відповідно до умов зазначеного договору Постачальник зобов`язується поставляти та передати у власність Покупця товари (будівельні та електроінструменти), а Покупець прийняти та оплатити товари в асортименті, кількості та за цінами, викладеними у додатках до цього договору, які є невідємною частиною даного договору. Під додатками до цього договору маються на увазі додаткові угоди, специфікації, узгоджені Постачальником замовленням Покупця (письмово, або усно, або у електронному повідомлені), рахунки, видаткові накладні, які видаються Постачальником. Доставка продукції здійснюється у відповідним чином узгодженому замовленні між Постачальником та Покупцем. Адреса складу доставки зазначається Покупцем у замовленні або узгоджується сторонами у відповідному додатку.
У травні 2017 року ТОВ "ХСК СТЕНДПРО" на адресу ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" видані видаткові накладні: № 516 від 16.05.2017 на суму 69596,81 грн, № 517 від 17.05.2017 на суму 23265,36 грн, № 518 від 18.05.2017 на суму 22323,59 грн, № 519 від 19.05.2017 на суму 69956,22 грн, № 522 від 22.05.2017 на суму 22496,41 грн, № 523 від 23.05.2017 на суму 29360,34 грн, № 524 від 24.05.2017 на суму 14426,40 грн, № 525 від 25.05.2017 на суму 29942,40 грн.
Одночасно на адресу ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" з боку ТОВ "ХСК СТЕНДПРО" виписано та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: № 12 від 16.05.2017 на суму 69596,81 грн, № 7 від 17.05.2017 на суму 23265,36 грн, № 7 від 18.05.2017 на суму 22323,59 грн, № 8 від 19.05.2017 на суму 69956,22 грн, № 11 від 22.05.2017 на суму 22496,41 грн, № 9 від 23.05.2017 на суму 29360,34 грн, № 9 від 24.05.2017 на суму 14426,40 грн, № 12 від 25.05.2017 на суму 29942,40 грн.
На підтвердження факту транспортування придбаного товару до перевірки позивач надав товарно-транспортні накладні: № 516 від 16.05.2017, № 517 від 17.05.2017, № 518 від 18.05.2017, № 519 від 19.05.2017, № 522 від 22.05.2017, № 523 від 23.05.2017, № 524 від 24.05.2017, № 525 від 25.05.2017. Згідно із зазначеними товарно-транспортними накладними, товар поставлений Постачальником за допомогою перевізника фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 автомобілем МАН НОМЕР_1 . За наданими ТТН пункт навантаження: м. Харків, вул. Новожанівська, 1; м. Харків, Вологодський 2-й в`їзд, 2, пункт розвантаження - м. Харків, вул. Єнакіївська, 19/318.
ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" отриманий товар було оприбутковано, що підтверджується прибутковими накладними та оборотно-сальдовими відомостями по рахунку 281 за відповідний період.
Оплату товару було здійснено ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" шляхом перерахування грошових безготівкових коштів на рахунок Постачальника, що підтверджується платіжними дорученнями № 27 від 14.06.2017, № 174 від 04.07.2017.
Суми податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними включено до податкового кредиту відповідного періоду, відображених у ЄРПН, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та даним декларації з ПДВ за травень 2017 року у сумі 46894,59 грн.
Також, між ТОВ "ЦЕНТРТОРГ ЮГ" (постачальник) та ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" (покупець) укладено договір поставки № 1905 від 19.05.2017.
Відповідно до умов зазначеного договору Постачальник зобов`язується поставляти та передати у власність Покупця товари (будівельні та електроінструменти), а Покупець прийняти та оплатити товари в асортименті, кількості та за цінами, викладеними у додатках до цього договору, які є невід`ємною частиною даного договору. Під додатками до цього договору маються на увазі додаткові угоди, специфікації, узгоджені Постачальником замовленням Покупця (письмово, або усно, або у електронному повідомлені), рахунки, видаткові накладні, які видаються Постачальником. Доставка продукції здійснюється у відповідним чином узгодженому замовленні між Постачальником та Покупцем. Адреса складу доставки зазначається Покупцем у замовленні або узгоджується сторонами у відповідному додатку.
У травні 2017 року ТОВ "ЦЕНТРТОРГ ЮГ" на адресу ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" були видані видаткові накладні: № 211 від 26.05.2017 на суму 98128,24 грн, № 212 від 29.05.2017 на суму 77443,25 грн, № 222 від 30.05.2017 на суму 50450,33 грн, № 223 від 31.05.2017 на суму 66367,54 грн.
Одночасно на адресу ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" з боку ТОВ "ЦЕНТРТОРГ ЮГ" виписано та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: № 165 від 26.05.2017 на суму 98128,24 грн (з розрахунком коригувань), № 189 від 29.05.2017 на суму 77443,25 грн, № 201 від 30.05.2017 на суму 50450,33 грн, № 223 від 31.05.2017 на суму 66367,54 грн.
На підтвердження факту транспортування придбаного товару позивач надав товарно-транспортні накладні: № 211 від 26.05.2017, № 212 від 29.05.2017, № 222 від 30.05.2017, № 223 від 31.05.2017, з яких вбачається, що товар поставлений Постачальником за допомогою перевізника ФОП ОСОБА_2 автомобілем НОМЕР_1 . Пункт навантаження: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, буд. 143, пункт розвантаження - м. Харків, вул. Єнакіївська, 19/318.
ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" отриманий товар було оприбутковано, що підтверджується прибутковими накладними та оборотно-сальдовими відомостями по рахунку 281 за відповідний період.
Оплату товару були здійснено ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" шляхом перерахування грошових безготівкових коштів на рахунок Постачальника, що підтверджується платіжними дорученнями № 28 від 20.06.2017, № 153 від 20.06.2017.
Суми податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними включено до податкового кредиту відповідного періоду, відображених у ЄРПН, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та даним декларації з ПДВ за травень 2017 року у сумі 48731,57 грн.
Між ТОВ "КАЛІПСО ХФ" (постачальник) та ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" (покупець) укладено договір поставки № 284 від 28.04.2017.
Відповідно до умов зазначеного договору Постачальник зобов`язується поставляти та передати у власність Покупця товари (будівельні та електроінструменти), а Покупець прийняти та оплатити товари в асортименті, кількості та за цінами, викладеними у додатках до цього договору, які є невід`ємною частиною даного договору. Під додатками до цього договору маються на увазі додаткові угоди, специфікації, узгоджені Постачальником замовленням Покупця (письмово, або усно, або у електронному повідомлені), рахунки, видаткові накладні, які видаються Постачальником. Доставка продукції здійснюється у відповідним чином узгодженому замовленні між Постачальником та Покупцем. Адреса складу доставки зазначається Покупцем у замовленні або узгоджується сторонами у відповідному додатку.
ТОВ "КАЛІПСО ХФ" на адресу ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" були видані видаткові накладні: № 503004 від 03.05.2017 на суму 60760,91 грн, № 504004 від 04.05.2017 на суму 17520,44 грн, № 505004 від 05.05.2017 на суму 29434,68 грн, № 510004 від 10.05.2017 на суму 64683,77 грн, № 511004 від 11.05.2017 на суму 56788,98 грн, № 512004 від 12.05.2017 на суму 53326,75 грн, № 515004 від 15.05.2017 на суму 66384,01 грн.
Одночасно на адресу ТОВ "СІГМА УКРАЇНА" з боку ТОВ "КАЛІПСО ХФ" було виписано та зареєстровано у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: № 6 від 03.05.2017 на суму 60760,91 грн, № 1 від 04.05.2017 на суму 17520,44 грн, № 2 від 05.05.2017 на суму 29434,68 грн, № 1 від 10.05.2017 на суму 64683,77 грн, № 5 від 11.05.2017 на суму 56788,98 грн, № 3 від 12.05.2017 на суму 53326,75 грн, № 4 від 15.05.2017 на суму 66384,01 грн.
У якості доказу транспортування придбаного товару підприємством були надані товарно-транспортні накладні: № 503004 від 03.05.2017, № 504004 від 04.05.2017, № 505004 від 05.05.2017, № 510004 від 10.05.2017, № 511004 від 11.05.2017, № 512004 від 12.05.2017, № 515004 від 15.05.2017, з яких вбачається, що товар поставлений Постачальником за допомогою перевізника ФОП ОСОБА_1 автомобілем НОМЕР_1 . Пункт навантаження: м. Харків, вул. Новожанівська, 1, пункт розвантаження - м. Харків, вул. Єнакіївська, 19/318.