1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2024 року

м. Київ

cправа № 918/88/23

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:

Дроботової Т. Б. - головуючого, Багай Н. О., Чумака Ю. Я.,

секретар судового засідання - Денисюк І. Г.,

представники учасників справи:

відповідача - Руденко П. І.,

третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору - Мушкеєв В. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю-фірма "Тетрамед"

на постанову Північно-західного апеляційного господарського суду від 06.09.2023 (судді: Крейбух О. Г. - головуючий, Саврій В. А., Юрчук М. І.) та рішення Господарського суду Рівненської області від 15.05.2023 (суддя Войтюк В. Р.)

у справі за первісним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю - фірма "Тетрамед"

до Комунального підприємства "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" Рівненської обласної ради

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача Приватного підприємства "Аптека"

про визнання незаконним рішення та визнання договору укладеним

за позовом третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору Приватного підприємства "Аптека"

про визнання переважного права на укладення договору оренди,

ВСТАНОВИВ:

1. Короткий зміст і підстави позовних вимог

1.1. У січні 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Тетрамед" (далі - ТОВ-фірма "Тетрамед") звернулося до Господарського суду Рівненської області з позовом до Комунального підприємства "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" Рівненської обласної ради (далі - КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка"/Лікарня) за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача - Приватного підприємства "Аптека" (далі - ПП "Аптека") про:

- визнання незаконним та скасування рішення про відміну аукціону LLE001-UA-20220105-83250 з передачі в оренду державного та комунального майна - частини нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу площею 21,4 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г (далі - спірне майно), оформленого протоколом конкурсної комісії з оренди комунального майна КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" від 02.02.2022;

- визнання укладеним з дня набрання законної сили рішенням договору оренди спірного майна у редакції, викладеній позивачем у позовній заяві.

1.2. Позовні вимоги з посиланням, зокрема, на положення статей 284, 285 Господарського кодексу України, статтю 13, частину 10 статті 18 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" обґрунтовані тим, що оспорюване рішення КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" від 02.02.2022 про відміну аукціону LLE001-UA-20220105-83250 з передачі в оренду державного та комунального майна є протиправним в силу пункту 64 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі - Порядок передачі в оренду державного та комунального майна) та порушує права позивача як переможця аукціону щодо укладення договору оренди.

1.3. КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" у відзиві на позовну заяву просило відмовити в її задоволенні, вказуючи на те, що скасування аукціону було виправленням випадкової помилки, вчиненої під час його організації, у зв`язку із порушенням переважного права попереднього орендаря - ПП "Аптека".

Крім того відповідач зазначав, що переможець аукціону № LLE001-UA- 20210105-83250 з передачі в оренду державного та комунального майна (продовження договору) не визначений, що спростовує твердження позивача, про те що його визнано переможцем аукціону.

При цьому, 04.03.2022 відбувся електронний аукціон № LLP001-UA-20220209-94474 "Аукціон з передачі в оренду державного та комунального майна (продовження договору) 1. Нерухоме майно - частина нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" площею 21,4 м., за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г", за результатами якого переможцем визначено орендаря - ПП "Аптека", а 17.03.2022 укладено з ПП "Аптека" додаткову угоду до договору оренди майна, що є спільною власністю територіальних громад Рівненської області від 30.04.2014 № 63, якою продовжено ПП "Аптека" строк дії договору оренди майна до 17.03.2027, який є діючим та ніким не оспорювався.

1.4. У березні 2023 ПП "Аптека" подало до суду позовну заяву третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у якій заявник просив визнати переважне право ПП "Аптека" на укладення договору оренди за результатами аукціону LLE001-UA-202200105-83250 з передачі в оренду державного та комунального майна (продовження договору),

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 06.03.2023 прийнято позовну заяву третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору - ПП "Аптека" для спільного розгляду з первісним позовом та об`єднано їх в одне провадження.

1.5. ТОВ-фірма "Тетрамед" у відзиві на позовну заяву ПП "Аптека" заперечуючи проти її задоволення, вказувало на: відсутність у ПП "Аптека" переважного права на продовження договору у зв`язку із недоотриманням норми закону щодо порядку подання заяви про продовження договору оренди; невідповідність наданих третьою особою копій листа № 102 про продовження договору оригіналу; правомірність дій ТОВ-фірма "Тетрамед"; відсутність у ПП "Аптека" ліцензії на здійснення торгівлі лікарськими засобами, а отже, незаконність передачі йому в оренду спірного майна.

2. Короткий зміст судових рішень у справі

2.1. Рішенням Господарського суду Рівненської області від 15.05.2023, залишеним без змін постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 06.09.2023, первісний позов ТОВ-фірма "Тетрамед" задоволено частково, а саме визнано незаконним та скасовано рішення від 02.02.2022 про відміну аукціону LLE001-UA-20220105-83250 з передачі в оренду державного та комунального майна - частини нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу площею 21,4 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г, оформлене протоколом конкурсної комісії з оренди комунального майна КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка". У решті первісного позову відмовлено.

У задоволенні позову третьої особи - ПП "Аптека" відмовлено.

2.2. Суди попередніх інстанцій, задовольняючи позовні вимоги ТОВ-фірма "Тетрамед" про визнання незаконним та скасування рішення від 02.02.2022 про відміну аукціону, дійшли висновку, що чинним законодавством не передбачено можливості відмінити аукціон після його проведення.

Водночас суди установили, що 04.03.2022 відбувся електронний аукціон з передачі в оренду державного та комунального майна/продовження договору, на який у складі лоту виставлено нерухоме майно - частина нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу Лікарні площею 21,4 м2, за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г, за результатами якого переможцем визначено орендаря - ПП "Аптека".

17.03.2022 з ПП "Аптека" укладено додаткову угоду до договору оренди майна, що є спільною власністю територіальних громад Рівненської області від 30.04.2014 № 63, якою продовжено строк дії договору оренди майна до 17.03.2027.

Суди, відмовляючи у задоволенні позову ТОВ-фірма "Тетрамед" про визнання укладеним договору та у позові третьої особи, яка заявляє самостійних вимог - ПП "Аптека" про визнання його переважного права на оренду спірного майна, виходили з того, що результати аукціону, проведеного 04.03.2022 та укладена за його результатами додаткова угода від 17.03.2022 не оспорені та не скасовані, є дійсними, а тому вимоги позивача та третьої особи визнані судами безпідставними.

3. Короткий зміст вимог касаційної скарги та заперечень на неї

3.1. Не погоджуючись з постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 06.09.2023 та рішенням Господарського суду Рівненської області від 15.05.2023, ТОВ-фірма "Тетрамед" у касаційній скарзі просить їх скасувати в частині відмови у задоволенні його вимог про визнання укладеним договору та ухвалити в цій частині нове рішення про задоволення вимог, обґрунтовуючи доводи касаційної скарги посиланням на підстави, передбачені у пунктах 1, 3 частини 2 статті 287 Господарського процесуального кодексу України.

3.1.1. Так, оскаржуючи судові рішення з підстави, передбаченої у пункті 1 частини 2 статті 287 Господарського процесуального кодексу України, скаржник зазначає, що оскаржувані рішення не відповідають правовій позиції, викладеній в постанові Верховного суду України від 03.04.2018 у справі № 910/5798/17 щодо неврахування судами приписів частини 3 статті 181 Господарського кодексу України, статті 638, частини 1 статті 640, частин 1, 2 статті 641, частин 1, 2 статті 642 Цивільного кодексу України, оскільки оприлюднення орендодавцем оголошення про проведення аукціону з передачі в оренду державного та комунального майна, так само як і оприлюднення оголошення процедури закупівель, слід вважати запрошенням невизначеному колу осіб робити пропозиції укласти договір. Відповідно, направлення учасником своєї пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір, на умовах зазначених в аукціоні. Тому, визначення переможця аукціону, свідчить про прийняття (акцепт) пропозиції переможця.

Позивач як переможець аукціону в повному обсязі виконав вимоги, передбачені Законом та Порядком, надав відповідачу весь перелік документів. Між сторонами немає спору з приводу змісту умов договору, примірник якого позивач додав до позову. Позивачем було погоджено усі умови договору, а також надано цінову пропозицію, що також свідчить про визначення сторонами усіх істотних умов договору оренди.

Скаржник з посиланням на правовий висновок, викладений у постанові Верховного Суду від 18.09.2020 у справі № 916/1423/18, вказує на те, що визнання укладеним з дня набрання законної сили рішенням договору оренди комунального майна є належним та єдиний способом захисту порушених прав та законних інтересів позивача в силу статей 20, 179, 187 Господарського кодексу України, статей 5, 238 Господарського процесуального кодексу України, статті 16 Цивільного кодексу України та статті 16 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

3.1.2. Щодо оскарження судових рішень з підстави, передбаченої у пункті 3 частини 2 статті 287 Господарського процесуального кодексу України, заявник касаційної скарги зауважує, що відмовляючи у задоволенні позовної вимоги ТОВ-фірма "Тетрамед" про визнання укладеним договору, суди посилалися на додаткову угоду від 17.03.2022 до договору оренди від 30.04.2014 № 63, укладену між Лікарнею та ПП "Аптека" за результатами аукціону від 04.03.2022, визначаючи її дійсною та обов`язковою до виконання.

Однак скаржник зауважує, що аукціон від 04.03.2022 не був ні предметом, ні підставою позову, а отже, суд першої інстанції вийшов за межі позовних вимог.

Позивач не приймав участі у вказаному аукціоні, оскільки, на час його проведення оскаржував рішення від 02.02.2022 про відміну аукціону від 31.01.2022, який є підставою цієї справи.

Скаржник звертає увагу на тому, що 28.01.2020 між Лікарнею та ПП "Аптека" було укладено додаткову угоду до договору оренди нерухомого майна від 30.04.2014 № 63 щодо строку його дії з 29.02.2020 по 29.01.2022, а 17.03.2022 було укладено додаткову угоду до договору № 63, якою продовжено строк його дії до 17.03.2027.

У той же час, з матеріалів справи вбачається, що на момент підписання додаткової угоди від 17.03.2022 основний договір оренди від 30.04.2014 № 63 припинив свою дію, а за загальними нормами цивільного законодавства зміна договору допускається тільки за існуючим правовідношенням.

З посиланням на постанови Вищого господарського суду України заявник касаційної скарги вказує на те, що внесення змін до договору, зобов`язання за яким вже припинилися, вочевидь не може бути спрямоване на реальне настання правових наслідків, адже припинення зобов`язання має остаточний характер, і чинне цивільне законодавство не передбачає можливості відновлення вже припиненого зобов`язання.

Проте всупереч наведеному додаткова угода від 17.03.2022 була укладена після припинення договору оренди від 30.04.2014 № 63, а тому така додаткова угода не змінює припинені правовідносини та не створює правових наслідків, адже, укладена після закінчення дії основного договору.

Крім того, як зазначає скаржник, орендарем за договором від 30.04.2014 № 63 не дотримано встановленого законодавством порядку продовження строку дії договору оренди, а саме не подано у встановлені строки відповідної заяви про продовження договору оренди шляхом заповнення електронної форми через особистий кабінет в електронній торговій системі разом із документами, як це передбачено чинним законодавством, а тому договір оренди від 30.04.2014 № 63 припинився на підставі частини першої статті 24 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" у зв`язку з закінченням строку, на який його було укладено. Аналогічний правовий висновок викладений у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 13.12.2022 у справі № 916/4073/21.

Скаржник вважає, що на цей час відсутній висновок Верховного Суду щодо правомірності продовження строку дії договору оренди комунального майна в разі, якщо договір оренди припинився на підставі частини першої статті 24 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" у зв`язку із закінченням строку, на який його було укладено, при цьому, було проведено аукціон з визначенням іншого переможця, а чинний орендар не скористався своїм переважним правом.

3.2. У відзиві на касаційну скаргу, причини пропуску строку подання якого визнано поважними, ПП "Аптека" просить відмовити у задоволенні касаційної скарги у зв`язку із її безпідставністю, вказуючи, зокрема, на тому, що станом на час звернення позивача з позовом до суду є чинним та не оспорювався договір оренди майна, укладений між Лікарнею та ПП "Аптека".

4. Розгляд касаційної скарги і позиція Верховного Суду

4.1. Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників учасників справи, дослідивши доводи, наведені у касаційній скарзі та запереченнях на неї, перевіривши матеріали справи щодо правильності застосування судами норм матеріального і процесуального права, колегія суддів вважає, що касаційну скаргу слід залишити без задоволення з огляду на таке.

4.2. Суди попередніх інстанцій установили, що 31.01.2022 КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" було проведено аукціон LLE001-UA-20220105-83250 з передачі в оренду державного та комунального майна, а саме частини нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу площею 21,4 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г, переможцем якого стало ТОВ-фірма "Тетрамед".

02.02.2022 на підставі протоколу конкурсної комісії з оренди комунального майна КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" аукціон LLE001-UA-20220105-83250 скасовано, з посиланням на те, що цей аукціон було оголошено без надання переважного права чинному орендарю на продовження договору оренди. Визначено статус аукціону - відмінено.

ТОВ-фірма "Тетрамед" 07.02.2022 направило скаргу до спеціально уповноваженого органу Комісії з розгляду скарг та пропозиції щодо електронних аукціонів оренди державного та комунального майна при Мінекономіки у зв`язку із порушенням чинного законодавства України при організації та проведенні аукціону.

24.10.2022 ТОВ-фірма "Тетрамед" отримало витяг з протоколу Комісії з розгляду скарг та пропозиції щодо електронних аукціонів оренди державного та комунального майна при Мінекономіки від 20.06.2022, відповідно до якого встановлено порушення КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" пункту 64 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, а саме встановлено незаконність скасування аукціону, згідно з результатами якого ТОВ - фірма "Тетрамед" визнане переможцем.

04.11.2022 ТОВ-фірма "Тетрамед" звернулося до КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" з листом про надання примірника договору оренди частини нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу площею 21,4 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г та акт приймання-передачі майна для подальшого підписання сторонами, який залишено відповідачем без задоволення.

4.3. Предметом позову у справі, яка розглядається, є вимога ТОВ-фірма "Тетрамед" про визнання незаконним та скасування рішення про відміну аукціону LLE001-UA-20220105-83250 з передачі в оренду державного та комунального майна - частини нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу площею 21,4 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г, оформленого протоколом конкурсної комісії з оренди комунального майна КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" від 02.02.2022, та визнання укладеним з дня набрання законної сили рішенням договору оренди спірного майна у редакції, викладеній позивачем у позовній заяві.

4.4. Закон України "Про оренду державного та комунального майна" регулює правові, економічні та організаційні відносини, пов`язані з передачею в оренду майна, що перебуває в державній та комунальній власності, майна, що належить Автономній Республіці Крим, а також передачею права на експлуатацію такого майна.

Етапність передачі в оренду державного та комунального майна передбачає: прийняття рішення щодо наміру передачі майна в оренду; внесення інформації про потенційний об`єкт оренди до ЕТС; прийняття рішення про включення потенційного об`єкта оренди до одного із Переліків; опублікування інформації про потенційний об`єкт оренди, щодо якого прийнято рішення про включення до одного з Переліків, в ЕТС; розміщення в ЕТС оголошення про передачу майна в оренду; проведення аукціону на право оренди майна або передача об`єкта в оренду без проведення аукціону, укладення та публікація в ЕТС договору оренди (частина 1 статті 5 Закону України "Про оренду державного та комунального майна").

За змістом пункту 2 частини 1 статті 1 цього Закону аукціон - спосіб передачі в оренду державного та комунального майна особі, яка запропонувала найбільшу орендну плату, що проводиться в електронній формі.

Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" порядок передачі в оренду державного та комунального майна, включаючи особливості передачі його в оренду (далі - Порядок передачі майна в оренду) визначається Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері реалізації майна (майнових прав, інших активів) або прав на нього на конкурентних засадах у формі аукціонів, у тому числі електронних аукціонів, та здійснює контроль за її реалізацією (частина 2 статті 5 вказаного Закону).

Згідно з пунктом 62 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, електронний аукціон є процедурою визначення переможця електронного аукціону, в ході якої учасники мають можливість поетапного збільшення своїх цінових пропозицій протягом трьох раундів, що проводяться за однаковими правилами, визначеними цим Порядком.

У пункті 64 вказаного Порядку передачі в оренду державного та комунального майна наведені випадки коли орендодавець має право відмінити електронний аукціон, а саме: до дня його проведення лише в разі порушення встановленого порядку його підготовки, в тому числі в разі виникнення технічного збою, та/або наявності судового рішення або факторів, які можуть суттєво вплинути на лот (його стартову орендну плату чи на суттєві характеристики об`єкта оренди, в тому числі внаслідок його знищення або значного пошкодження); до дня завершення строку, встановленого для затвердження ним протоколу про результати електронного аукціону у разі виникнення технічного збою, підтвердженого адміністратором електронної торгової системи.

Адміністратор електронної торгової системи повідомляє про технічний збій шляхом публікації відповідного повідомлення на власному офіційному веб-сайті, а оператори електронних майданчиків інформують орендодавців та учасників аукціонів відповідно до опублікованого адміністратором повідомлення. Якщо технічний збій тягне за собою необхідність відміни електронного аукціону, адміністратор надає орендодавцю підтвердження того, що відбувся технічний збій, протягом одного робочого дня з дати його виникнення.

Орендодавець відміняє електронний аукціон до дня його проведення у разі: скасування рішення про включення об`єкта оренди до Переліку першого типу; прийняття рішення про виключення майна з Переліку першого типу; зміни рішення про включення об`єкта оренди до Переліку відповідного типу, що тягне за собою необхідність відміни аукціону.

Рішення орендодавця про відміну електронного аукціону, рішення про скасування або зміну рішення про включення об`єкта оренди до Переліку першого типу, що тягне за собою необхідність відміни аукціону, рішення про виключення майна з Переліку першого типу оприлюднюється в електронній торговій системі не пізніше робочого дня, що настає за днем прийняття відповідного рішення, та обов`язково повинен містити підстави та обґрунтування прийняття такого рішення згідно з вимогами цього пункту.

У разі відміни електронного аукціону його статус в електронній торговій системі змінюється на статус "аукціон відмінено" із збереженням всієї інформації, раніше введеної потенційним орендарем, учасником або орендодавцем.

4.5. Суди попередніх інстанцій, задовольняючи позовні вимоги ТОВ-фірма "Тетрамед" про визнання незаконним та скасування рішення про відміну аукціону LLE001-UA-20220105-83250, оформленого протоколом конкурсної комісії з оренди комунального майна КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" від 02.02.2022, установили, що рішення конкурсної комісії з оренди комунального майна про відміну аукціону суперечить пункту 64 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, тому є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.

Судові рішення в частині задоволення позовних вимог ТОВ-фірма "Тетрамед" в цій частині не оскаржені.

4.6. Відмовляючи у задоволенні позовних вимог ТОВ-фірма "Тетрамед" про визнання укладеним з дня набрання законної сили рішенням договору оренди спірного майна у редакції, викладеній позивачем у позовній заяві, суди виходили з такого.

Суди попередніх установили, що 01.05.2008 між Рівненською обласною клінічною лікарнею (орендодавець) та ПП "Аптека" (орендар) укладено договір оренди майна, що є спільною власністю територіальних громад Рівненської області, відповідно до якого орендодавець передав орендарю в користування нежитлове приміщення в головному корпусі площею 21,4 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г.

30.04.2014 між Комунальним закладом "Рівненська обласна клінічна лікарня" та ПП "Аптека" укладено договір оренди майна, що є спільною власністю територіальних громад Рівненської області, № 63, відповідно до якого орендодавець передав орендарю в користування нежитлове приміщення площею 21,4 м2, розміщене на першому поверсі в будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г, до якого укладено додаткову угоду від 31.03.2017 № 1 про продовження терміну договору з 01.04.2017 по 25.02.2020 та додаткову угоду від 28.01.2020 про продовження терміну договору з 29.02.2020 по 29.01.2022.

26.10.2021 ПП "Аптека" звернулося до КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" з листом про продовження оренди приміщення терміном на 5 років шляхом проведення аукціону.

Згідно з листом Рівненської обласної ради від 24.11.2021 № 14-2970/01 погоджено ПП "Аптека" продовження договору оренди на аукціоні приміщення площею 21,4 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 78-Г.

28.12.2021 в реєстрі майна в ЕТС "Прозорро. Продажі" опублікована інформація про аукціон з передачі в оренду державного та комунального майна (продовження договору) LLE001-UA-20220105-83250. Об`єкт оренди "частина нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу КП "Рівненськаобласна клінічна лікарня ім.. Ю. Семенюка", площею 21,4 м2, за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 78-Г"; чинний орендар - ПП "Аптека".

Пропозиції для участі в цьому аукціоні подали ТОВ-фірма "Тетрамед", фізична особа-підприємець Офілат М. В. та ПП "Аптека".

02.02.2022 аукціон-UA-20210105-83250 відмінено організатором через виявлення технічної помилки щодо незаначення про переважне право ПП "Аптека" на продовження договору оренди.

04.03.2022 відбувся електронний аукціон LLP001-UA-20220209-94474 "Аукціон з передачі в оренду державного та комунального майна /продовження договору", на який у складі лоту виставлено "Нерухоме майно - частина нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" площею 21,4 м2, за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г", за результатами якого переможцем визначено орендаря - ПП "Аптека".

17.03.2022 між КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" та ПП "Аптека" укладено додаткову угоду до договору оренди майна, що є спільною власністю територіальних громад Рівненської області від 30.04.2014 № 63, якою продовжено ПП "Аптека" строк дії договору оренди частини нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" площею 21,4 м2, за адресою: м. Рівне, вул. Київська 78-Г" до 17.03.2027 з щомісячною орендною платою 7 800,00 грн.

4.7. Суди попередніх інстанцій, відмовляючи у задоволенні позовних вимог ТОВ-фірма "Тетрамед" про визнання укладеним з дня набрання законної сили рішенням договору оренди спірного майна, установили, що аукціон LLP001-UA-20220209-94474 від 04.03.2022 з передачі в оренду державного та комунального майна/продовження договору нерухомого майна - частини нежитлової площі першого поверху будівлі головного корпусу КП "Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю. Семенюка" є дійсним, його результати неоспорені та нескасовані, укладена на підставі вказаного аукціону додаткова угода від 17.03.2022 до договору оренди від 30.04.2014 № 63 є дійсною та обов`язковою до виконання.

4.8. Відповідно до частини 1 статті 15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.


................
Перейти до повного тексту