ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 січня 2024 року
м. Київ
cправа № 910/15648/18 (826/1579/18)
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:
Васьковського О.В. - головуючого, Пєскова В.Г., Погребняка В.Я.,
за участі секретаря судового засідання Аліференко Т.В.
розглянув касаційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у місті Києві
на постанову Північного апеляційного господарського суду (головуючий - Сотніков С.В., судді: Остапенко О.М., Копитова О.С.) від 17.10.2023
та рішення Господарського суду міста Києва (суддя Яковенко А.В.) від 12.06.2023
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укртранслогистика 2"
до Головного управління Державної податкової служби у місті Києві
про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень від 27.10.2017 № 0055551404 і №00555561404
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Фрима"
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укртранслогистика 2"
про визнання банкрутом.
Учасники справи:
представник позивача -Нікітін О.С., адвокат, Максименко Л.С., адвокат,
представник відповідача - Мельник А.А. (в порядку самопредставництва).
1. Короткий зміст вимог
1.1. 29.01.2018 Боржник (Позивач) подав до Окружного адміністративного суду міста Києва позов про визнання протиправними та скасування прийнятих Головним управлінням Державної податкової служби у місті Києві (далі - Відповідач) податкових повідомлень-рішень від 27.10.2017 № 0055551404 і №00555561404 (далі - ППР).
1.2. Позов обґрунтований незаконним збільшенням Позивачу Відповідачем за результатами проведеної документальної планової виїзної перевірки дотримання Позивачем податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2014 до 31.03.2017 (про результати якої оформлений акт № 672/26-15-14-04-05/38844756 від 29.09.2017, далі - Акт)) податкових зобов`язань: на 7 074 047 грн 00 коп. податку на прибуток приватних підприємств та на 11 633 883 грн 00 коп. податку на додану вартість (далі - ПДВ), а також нарахуванням на кожну суму донарахованих податків штрафних санкцій, 3 159 992 грн 00 коп. та 2 908 471 грн 00 коп. відповідно, оскільки прийняті ППР ґрунтуються на безпідставних та необґрунтованих висновках в Акті контролюючого органу стосовно господарських взаємовідносин Позивача щодо нереальності господарських операцій із контрагентами Позивача у перевірений Відповідачем період.
1.3. Крім того, з урахуванням висновку судово-економічної експертизи № 1-26/03/2018-се у кримінальному провадженні № 32018100090000001 та сплати Позивачем грошового зобов`язання з ПДВ щодо податкового зобов`язання з цього податку у сумі 1 088 267 грн 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням № 197 від 28.03.2018, Позивач подав до суду заяву про зменшення позовних вимог, та яка була прийнята судом, відповідно до якої просить:
- визнати протиправним та скасувати ППР від 27.10.2017 № 0055551404 про збільшення Позивачу суми грошового зобов`язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств на суму 7 074 047 грн 00 коп. та нараховано штрафних санкцій на суму 3 159 992 грн 00 коп., що разом складає 10 234 039 грн 00 коп.;
- визнати протиправним та скасувати ППР від 27.10.2017 № 0055561404 у частині збільшення суми грошового зобов`язання Позивачу за платежем податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 10 545 616 грн 00 коп. та нараховано штрафних санкцій на суму 2 908 471 грн 00 коп., що разом складає 13 454 087 грн 00 коп.
1.4. 06.12.2018 Господарський суд міста Києва ухвалив порушити, за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Факторингова компанія "Фрима" провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укртранслогистика 2" (далі - Боржник) в загальному порядку, передбаченому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство), ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів, процедуру розпорядження майном та призначити розпорядником майна арбітражного керуючого Козлова В.О. тощо.
Справа про банкрутство Боржника перебуває у процедурі розпорядження майном.
1.5. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 28.10.2021 задоволено клопотання Головного управління ДПС у місті Києві про передачу справи № 826/1579/18 для розгляду Господарським судом міста Києва у провадженні справи про банкрутство Боржника - № 910/15648/18; передано справу № 826/1579/18 до Господарського суду міста Києва.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 13.12.2022 у справі № 826/1579/18 ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 28.10.2021 змінено в мотивувальній частині з доповненням висновками суду апеляційної інстанції; доповнено резолютивну частину ухвали пунктом наступного змісту: "Закрити провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укртранслогістика 2" до Головного управління Державної податкової служби у місті Києві, як відокремлений підрозділ ДПС про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень". В іншій частині ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 28.10.2021 залишено без змін.
2. Короткий зміст рішень судів першої і апеляційної інстанцій
2.1. 12.06.2023 Господарський суд міста Києва ухвалив рішення (залишене без змін постановою Північного апеляційного господарського суду від 17.10.2023) про задоволення позову, визнання протиправними та скасування ППР.
2.2. Судові рішення мотивовані спростуванням висновків Відповідача про нереальність господарських операцій, проведених Позивачем з його контрагентами у перевірений Відповідачем період, що покладені в основу оскаржуваних ППР, оскільки ці висновки Відповідача ґрунтуються виключно на припущеннях контролюючого органу, а необхідні первинні документи були надані Позивачем під час проведення перевірки, у зв`язку з чим проведені господарські операції мали реальну господарську ціль - забезпечення діяльності Позивача та досягнення його мети - отримання прибутку, послуги, отримані від контрагентів мали реальний характер, їх результати були використані в межах господарської діяльності в оподатковуваних операціях.
При цьому суди виходили з принципу персональної відповідальності платника податку, згідно з яким право особи на податковий кредит не може ставитись у пряму залежність від додержання податкової дисципліни третіми особами, тому, якщо контрагент порушив податкове законодавство, це тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо цієї особи, а відповідні порушення не можуть бути підставою для відмови у праві платника податку на податковий кредит за наявності факту здійснення господарської операції, що підтверджується у спірних правовідносинах між Позивачем та його контрагентами.
2.3. Поряд з цим, відхиляючи клопотання Відповідача про закриття провадження у цій справі з підстав її непідвідомчості господарським судам, а підвідомчості адміністративним судам, суди зазначили про безпідставне посилання Відповідача у цій справі на висновки в постанові Великої палати Верховного Суду у постанові від 13.04.2023 у справі № 320/12137/20 з огляду на відмінність предметів спору у вказаній справі і у цій. При цьому суди врахували, що під час розгляду цієї справи в адміністративному суді провадження було закрито з висновком про її передачу на розгляд господарського суду у межах справи про банкрутство Боржника, а тому закриття провадження у цій справі перешкоджатиме Позивачу у доступі до правосуддя та унеможливить захист його прав у спірних правовідносинах.
3. Встановлені судами обставини
3.1. У період з 13.09.2017 до 22.09.2017 на підставі направлень від 13.09.2017 № 949/26-15-14-04-02, № 950/25-15-14-04-02 та № 951/26-15-14-04-02, виданих Головним управлінням ДФС у м. Києві та згідно з наказом Головного управління ДФС у м. Києві від 13.09.2017 № 8830, головним державним ревізором-інспектором відділу контролю за ризиковими операціями управління спеціального аудиту Департаменту аудиту ГУ ДФС у м. Києві, інспектором податкової та митної справи І рангу Прохватило Юлією Миколаївною; Головним державним ревізором-інспектором відділу контролю за ризиковими операціями управління спеціального аудиту Департаменту аудиту ГУ ДФС у м. Києві, інспектором податкової та митної справи І рангу Гончарук Оленою Олександрівною та головним державним ревізором -інспектором відділу контролю за ризиковими операціями управління спеціального аудиту Департаменту аудиту ГУ ДФС у м. Києві інспектором податкової та митної справи І рангу Сіраком Олександром Сергійовичем (надалі - перевіряючі особи контролюючого органу) проведена документальна позапланова позапланова виїзна перевірка товариства Позивача з питань, що стали предметом оскарження результатів проведення документальної планової виїзної перевірки Позивача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2014 до 31.03.2017.
3.2. За результатами вказаної перевірки складено Акт про результати документальної позапланової виїзної перевірки Позивача з питань, що стали предметом оскарження результатів проведення документальної планової виїзної перевірки Позивача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2014 до 31.03.2017.
3.3. Згідно з Розділом IV Акту перевірки встановлені порушення:
1. пункту 2.4 Положення "Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", статті 9 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", пункту 8 ПсБО 15 "Дохід", пунктів 5, 7 П(с)БО 16 "Витрати" та підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16, пункту 46.1 статті 46, пункту 49.1 статті 49, пункту 44.1 статті 44, підпункту 134.1.1. пункту 134.1 статті 134, пункту 135.1 статті 135, пункту 137.1 статті 137 Податкового кодексу України (далі - ПК України), в результаті чого встановлено заниження податку на прибуток в загальній сумі (ряд.19) 7 074 047 грн 00 коп., в т.ч. по періодах:
2015 рік - 754 063 грн 00 коп.
І квартал 2016 року - 135 000 грн 00 коп.
Півріччя 2016 року - 715 651 грн 00 коп.
Три квартали 2016 року - 715 651 грн 00 коп.
2016 рік - 2 905 433 грн 00 коп.
І квартал 2017 рік - 3 414 551 грн 00 коп.
2. пункту 2.4 Положення Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", пункту 9.1 статті 9 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та пункту 44.1 статті 44, пункту 185.1 статті 185, пункту 192.1 статті 192, пунктів 198.1, 198.3, 198.5, 198.6 статті 198, пункту 200.1 статті 200, пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України, в результаті чого занижено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумкам поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від`ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду та сплачується до загального фонду державного бюджету (рядок 25.1) за період з 01.01.2014 до 31.12.2015 та позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету (рядок 18.1), за період з 01.01.2016 до 31.03.2017, у загальній сумі 11 633 833 грн 00 коп., в т.ч. по періодах:
Листопад 2017 року 140 888 грн 00 коп.,
Лютий 2015 року 352 000 грн 00 коп.,
Березень 2015 року 162 167 грн 00 коп.,
Квітень 2015 року 100 000 грн 00 коп.,
Травень 2015 року 697 667 грн 00 коп.,
Червень 2015 року 390 500 грн 00 коп.,
Листопад 2015 року 301 717 грн 00 коп.,
Грудень 2015 року 1 667 грн 00 коп.,
Лютий 2016 року 582 500 грн 00 коп.,
Квітень 2016 року 216 207 грн 00 коп.,
Травень 2016 року 500 000 грн 00 коп.,
Червень 2016 року 159 800 грн 00 коп.,
Липень 2016 року 833 грн 00 коп.,
Серпень 2016 року 200 000 грн 00 коп.,
Грудень 2016 року 3 183 267 грн 00 коп.,
Січень 2017 року 2 700 836 грн 00 коп.
Лютий 2017 року 392 935 грн 00 коп.,
Березень 2017 року 1 550 899 гривень.
3.4. Позивач, не погодившись з висновками Акту перевірки, подав Відповідачу заперечення від 10.10.2017 на Акт перевірки (вх. ГУ ДФС у м. Києві від 13.10.2021 № 49619/10).
Листом Відповідача від 24.10.2017 № 33547/10/26-15-14-04-05-12 про результати розгляду Заперечення на Акт перевірки Позивача повідомлено про те, що викладені у запереченнях на Акт перевірки аргументи, на думку Відповідача не спростовують факту порушень, які відображенні в Акті перевірки, а тому Акт перевірки залишено без змін, а заперечення - без задоволення. У зв`язку із цим, на підставі висновків, викладених в Акті перевірки контролюючим органом було винесено ППР:
- від 27.10.2017 № 0055551404, яким Позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств на суму 7 074 047 грн 00 коп. та нараховано штрафних (фінансових) санкцій на суму 3 159 992 грн 00 коп., що разом складає 10 234 039 грн 00 коп.;
- від 27.10.2017 0055561404, яким Позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 11 633 883 грн 00 коп. та нараховано штрафних санкцій на суму 2 908 471 грн 00 коп., що разом складає 14 542 354 грн 00 коп.
3.5. Згідно з відомостями в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань видами економічної діяльності Позивача є: основний вид діяльності - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29) та інші види діяльності: Інша поштова та кур`єрська діяльність (код КВЕД 53.20); Транспортне оброблення вантажів (код КВЕД 52.24); Вантажний автомобільний транспорт (код КВЕД 49.41).
3.6. 28.12.2016 між Позивачем (Замовник) та ТОВ "Агробуд Інжиніринг" (Виконавець) укладено договір транспортно-експедиторського обслуговування №АІ28/12/16, відповідно до умов якого замовник доручає, а виконавець бере на себе обов`язок від імені замовника забезпечувати транспортні експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені замовником слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 Договору №АІ28/12/16 від 28.12.2016 передбачено, що Замовник зобов`язується інформацію про Вантаж надсилати Виконавцю у письмовій формі, засобами електронної пошти чи узгоджувати усно.
Відповідно до п. 4.2 Договору №АІ28/12/16 від 28.12.2016 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням акту виконаних робіт.
Згідно із п. 7.3 Договору №АІ28/12/16 від 28.12.2016 строк його дії визначено з моменту його укладання і до 21.11.2017.
23.01.2017 між Позивачем (Замовник) та ТОВ "Агробуд Інжиніринг" (Виконавець) укладено договір транспортно-експедиторського обслуговування №УТЛ2301, відповідно до умов якого року Замовник доручає, в Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника.
Підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 Договору № УТЛ2301 від 23.01.2017 передбачено, що Замовник зобов`язується інформацію про Вантаж надсилати Виконавцю у письмовій формі, засобами електронної пошти чи узгоджувати усно.
Відповідно до п. 4.2 Договору УТЛ2301 від 23.01.2017 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням акту виконаних робіт.
Згідно із п. 7.3 Договору УТЛ2301 від 23.01.2017 строк дії визначено з моменту його укладання і до 23.01.2018.
Належне виконання вказаних Договорів транспортно-експедиторського обслуговування №АІ28/12/16 від 28.12.2016 року та №УТЛ2301 від 23.01.2017 року сторонами підтверджується актами наданих послуг та податковими накладними.
Позивач прийняв належним чином надані послуги транспортно-експедиторського обслуговування №АІ28/12/16 від 28.12.2016 та №УТЛ2301 від 23.01.2017 та оплатив їх, що підтверджується платіжними дорученнями.
Послуги надані ТОВ "АГРОБУД ІНЖИНІРИНГ" використовувались в межах господарської діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи складені та підписані сторонами на виконання укладених Договорів №АІ28/12/16 від 28.12.2016 та №УТЛ2301 від 23.01.2017.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договорів №АІ28/12/16 від 28.12.2016 та №УТЛ2301 від 23.01.2017 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "Агробуд Інжиніринг" склало податкові накладні, які зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.7. 27.02.2015 між Позивачем (Замовник) та ТОВ "РЕМБУДТОРГМАШ" (Виконавець) укладено договір на транспортно-експедиційне обслуговування №2702 від 27.02.2015 (далі - Договір № 2702 від 27.02.2015), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 Договору № 2702 від 27.02.2015 передбачено, що Замовник зобов`язується інформацію про Вантаж надсилати Виконавцю у письмовій формі, засобами електронної пошти чи узгоджувати усно.
Відповідно до п. 4.2 Договору № 2702 від 27.02.2015 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно із п. 7.3 Договору № 2702 від 27.02.2015 строк його дії визначено з моменту його укладання і до 27.02.2016.
Належне виконання Договору №2702 від 27.02.2015 його сторонами підтверджується актами наданих послуг та податковими накладними.
.Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджу єн і платіжними дорученнями
Послуги, надані ТОВ "РЕМБУДТОРГМАШ" , використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені і підписані сторонами на виконання умов укладеного Договору № 2702 від 27.02.2015.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору № 2702 від 27.02.2015 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "РЕМБУДТОРГМАШ" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.8. 30.11.2016 між Позивачем (Замовник) та ТОВ "СТАР ТК БІЗНЕС" (Виконавець) укладено договір транспортно-експедиторського обслуговування №3011УТЛ від 30.11.2016 (далі - Договір № 3011УТЛ від 30.11.2016), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 Договору № 3011УТЛ від 30.11.2016 передбачено що Замовник зобов`язується інформацію про Вантаж надсилати Виконавцю у письмовій формі, засобами електронної пошти чи узгоджувати усно.
Відповідно до п. 4.2 Договору № 3011УТЛ від 30.11.2016 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно із п. 7.3 Договору № 3011УТЛ від 30.11.2016 строк його дії визначено з моменту його укладання і до 21.11.2017.
Належне виконання Договору транспортно-експедиторського обслуговування №3011УТЛ від 30.11.2016 його сторонами підтверджується актами наданих послуг та податковими накладними.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжними дорученнями.
Послуги, надані TOB "СТАР ТК БІЗНЕС" , використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання укладеного Договору № 3011УТЛ від 30.11.2016.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору №3011УТЛ від 30.11.2016 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "СТАР ТК БІЗНЕС" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру (копія витягу із Єдиного реєстру податкових накладних наявна в матеріалах справи).
3.9. 06.01.2016 між Позивачем (Замовник) та "СНАБПРОМРЕСУРС" (Виконавець) укладено договір транспортно-експедиторського обслуговування №06501УТЛ (далі - Договір № 06501УТЛ від 06.01.2016), відповідно до умов якого Виконавець зобов`язується за плату і за рахунок Клієнта та/або організувати надання послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу залізничним транспортом територією України та іноземних держав, а Клієнт зобов`язується прийняти та оплатити надані послуги (п. 1.1 Договору).
Згідно п. 10.1 Договору № 06501УТЛ від 06.01.2016 року договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2016 року, а у частині взаєморозрахунків - до повного завершення.
Належне виконання умов Договору транспортно-експедиторського обслуговування №06501УТЛ від 06.01.2016 його сторонами підтверджується актами наданих послуг та податковими накладними.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжними дорученнями.
Послуги надані ПП "СНАБПРОМРЕСУРС" використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання укладеного Договору № 06501УТЛ від 06.01.2016.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору №06501УТЛ від 06.01.2016 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ПП "СНАБПРОМРЕСУРС" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру (копія витягу із Єдиного реєстру податкових накладних наявна в матеріалах справи).
3.10. 01.10.2015 між ПОЗИВАЧ (замовник) та ТОВ "КВАНТ БУД" (виконавець) укладено договір на транспортно-експедиційне обслуговування №0110 від 01.10.2015 року (далі - Договір № 0110 від 01.10.2015), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Відповідно до п. 4.2 Договору № 0110 від 01.10.2015 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно із п. 7.3 Договору № 0110 від 01.10.2015 строк його дії визначено з моменту його укладання і до 01.10.2016.
Належне виконання Договору на транспортно-експедиційне обслуговування №0110 від 01.10.2015 його сторонами підтверджується актом наданих послуг від 30.10.2015 та податковою накладною №194 від 30.10.2015.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжними дорученнями.
Послуги, надані ТОВ "КВАНТ БУД" , використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання укладеного Договору №0110 від 01.10.2015.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору № 0110 від 01.10.2015 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "КВАНТ БУД" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.11. 30.01.2015 між Позивачсем (Замовник) та ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ГАЛЬМОВИХ СИСТЕМ" (Виконавець) укладено договір на транспортно-експедиційне обслуговування №3001 від 30.01.2015 (далі - Договір К 3001 від 30.01.2015), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Відповідно до п. 4.2 Договору № 3001 від 30.01.2015 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно п. 7.4 Договору № 3001 від 30.01.2015 строк його дії визначено з моменту його укладання і до 01.10.2016 з можливістю пролонгації.
Належне виконання Договору на транспортно-експедиційне обслуговування №3001 від 30.01.2015 його сторонами підтверджується актом наданих послуг № 1 від 27.02.2015 року та податковою накладною № 77 від 27.02.2015.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжними дорученнями.
Послуги, надані ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ГАЛЬМОВИХ СИСТЕМ", використовувались в господарській діяльності Позивача - Інші допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання укладеного Договору № 3001 від 30.01.2015.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору № 3001 від 30.01.2015 року вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ГАЛЬМОВИХ СИСТЕМ" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.12. 25.05.2015 між Позивачем (замовник) та ТОВ "ТРАФ АЛЬЯНС" (виконавець) укладено договір на транспортно-експедиційного обслуговування № 2505 від 25.05.2015 року (далі - Договір № 2505 від 25.05.2015.
Відповідно до п. 1.1 Договору № 2505 від 25.05.2015 відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника.
Відповідно до п. 4.2 Договору № 2505 від 25.05.2015 року вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно п. 10.1 Договору № 2505 від 25.05.2015 договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2015, а в частині взаєморозрахунків - до повного завершення.
Належне виконання Договору на транспортно-експедиційне обслуговування №2505 від 25.05.2015 його сторонами підтверджується актом наданих послуг № 1 від 30.06.2015 року та податковою накладною № 14572 від 30.06.2015 року.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжним дорученням №1606 від 09.07.2015 на суму 164 010,00 грн 00 коп. в т.ч. ПДВ 27 335,00 грн 00 коп.
Послуги надані ТОВ "ТРАФ АЛЬЯНС" використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання умов укладеного Договору № 2505 від 25.05.2015.
Зі змісту вказаного вище Акту наданих послуг, складених відповідно до Договору №2505 від 25.05.2015 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "ТРАФ АЛЬЯНС" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.13. 21.11.2016 між Позивачем (замовник) та ТОВ "ВЕЛС ФАРГО ГРУП" (виконавець) укладено договір транспортно-експедиційного обслуговування № 2111УТЛ від 21.11.2016 року (далі - Договір № 2111УТЛ від 21.11.2016 року) (копія наявна в матеріалах справи), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Відповідно до п. 1.4 Договору № 2111УТЛ від 21.11.2016 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно п. 1.5 Договору № 2111УТЛ від 21.11.2016 з моменту його укладення і до 21 листопада 2017 з можливістю пролонгації.
Належне виконання Договору транспортно-експедиційного обслуговування №2111УТЛ від 21.11.2016 його сторонами підтверджується актами наданих послуг та податковими накладними.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжним дорученням №7107 від 12.04.2017 на суму 413 652,00 грн 00 коп. в т.ч. ПДВ 68 942,00 грн 00 коп. (копія наявна в матеріалах справи).
Послуги надані ТОВ "ВЕЛС ФАРГО ГРУП" використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання умов укладеного Договору № 2111УТЛ від 21.11.2016.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору №2111УТЛ від 21.11.2016 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій TOB "ВЕЛС ФАРГО ГРУП" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.14. 05.01.2016 між Позивачем (замовник) та ТОВ "АГРОБУДКОНСАЛТ ЛТД" (виконавець) укладено договір транспортно-експедиторського обслуговування № 0501 УТЛ від 05.01.2016 року (далі - Договір № 0501УТЛ від 05.01.2016 року), відповідно до умов якого Виконавець зобов`язується за плату і за рахунок Клієнта та/або організувати надання послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу залізничним транспортом територією України та іноземних держав, а Клієнт зобов`язується прийняти та оплатити надані послуги (п. 1.1 Договору).
Згідно п. 10.1 Договору № 0501УТЛ від 05.01.2016 договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2016 року, а у частині взаємо розрахунків - до повного завершення.
Належне виконання Договору транспортно-експедиторського обслуговування №0501УТЛ від 05.01.2016 його сторонами підтверджується: актом наданих послуг від 17.02.2016 та податковою накладною № 31 від 17.02.2016; актом наданих послуг від 18.02.2016 та податковою накладною № 36 від 18.02.2016.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжними дорученнями.
Послуги надані ТОВ "АГРОБУДКОНСАЛТ ЛТД" використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання укладеного Договору № 0501УТЛ від 05.01.2016.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору № 0501УТЛ від 05.01.2016 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "АГРОБУДКОНСАЛТ ЛТД" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.15. 01.08.2016 між Позивачем (Замовник) та ТОВ "ВАЛАКАС" (Виконавець) укладено договір транспортно-експедиційного обслуговування № 0108УТЛ від 01.08.2016 (далі - Договір № 0108УТЛ від 01.08.2016), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Відповідно до п. 4.2 Договору № 0108УТЛ від 01.08.2016 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно п. 7.3 Договору № 0108УТЛ від 01.08.2016 з моменту його укладення і до 01.08.2017 з можливістю пролонгації.
Належне виконання Договору транспортно-експедиційного обслуговування № 0108УТЛ від 01.08.2016 його сторонами підтверджується актами наданих послуг та податковими накладними.
Послуги, надані ТОВ "ВАЛАКАС", використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання умов укладеного Договору № 0108УТЛ від 01.08.2016.
Зі змісту вищевказаних Актів наданих послуг, складених відповідно до Договору № 0108УТЛ від 01.08.2016 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
За результатами здійснення господарських операцій ТОВ "ВАЛАКАС" склало податкові накладні, які зареєстровані в ЄРПН, що підтверджується відповідним витягом із цього Реєстру.
3.16. 29.07.2016 між Позивачем (замовник) та ТОВ "ОРФЕН" (виконавець) укладено договір транспортно-експедиційного обслуговування № УТЛ2907/16 від 29.07.2016 року (далі - Договір № УТЛ2907/16 від 29.07.2016 року), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Відповідно до п. 4.2 Договору № УТЛ2907/16 від 29.07.2016 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно п. 7.3 Договору № УТЛ2907/16 від 29.07.2016 строк дії цього Договору розпочинається з моменту його укладення і до 29.07.2017 року з можливістю пролонгації.
Належне виконання Договору транспортно-експедиційного обслуговування № 0108УТЛ від 01.08.2016 року його сторонами підтверджується актом наданих послуг від 29.08.2016 року та податковою накладною № 65 від 29.08.2016.
Позивач прийняв належним чином надані послуги та оплатив їх, що підтверджується платіжними дорученнями.
Послуги надані ТОВ "ОРФЕН" використовувались в господарській діяльності Позивача - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (код КВЕД 52.29), про що свідчать первинні документи, складені та підписані сторонами на виконання умов укладеного Договору № УТЛ2907/16 від 29.07.2016.
Зі змісту вищевказаного Акту наданих послуг, складеного відповідно до Договору №УТЛ2907/16 від 29.07.2016 вбачається, що Сторони один до одного зауважень щодо виконання договірних зобов`язань не пред`являли.
3.17. 31.03.2016 між Позивачем (замовник) та ПП "ДАРНІЦА ПЛЮС" (виконавець) укладено договір транспортно-експедиційного обслуговування № 31/03-УТЛ від 31.03.2016 (далі - Договір № 31/03-УТЛ від 31.03.2016), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов`язок від імені Замовника забезпечувати транспортно- експедиційний супровід перевезення вантажів Замовника залізничним транспортом, надалі - Вантаж, відповідно до умов даного Договору, здійснювати оформлення необхідних для відправки та отримання Вантажу паперів по реквізитах та в строки, визначені Замовником, слідкувати за завантаженням та розвантаженням Вантажу, слідкуючи та суворо дотримуючись при цьому правил техніки безпеки при навантаженні, вивантажені Вантажів і маневровій роботі з вагонами на елеваторах згідно з рознарядками Замовника (п. 1.1 Договору).
Відповідно до п. 4.2 Договору № 31/03-УТЛ від 31.03.2016 вартість послуг при виконанні Договору попередньо погоджується згідно усної домовленості та підтверджується підписанням Акту виконаних робіт.
Згідно п. 7.3 Договору № 31/03-УТЛ від 31.03.2016 строк дії зазначеного Договору розпочинається з моменту його укладення і до 31.03.2017 з можливістю пролонгації.