1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 січня 2024 року

м. Київ

справа № 560/5937/22

адміністративне провадження № К/990/6981/23

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду: судді-доповідача Берназюка Я.О., судді Коваленко Н.В., судді Стрелець Т.Г., розглянувши у письмовому провадженні у касаційному порядку адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЗС Діесел"

до Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

за касаційною скаргою Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області

на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду у складі судді Польового О.Л. від 28 липня 2022 року та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду у складі колегії суддів: Полотнянка Ю.П., Драчук Т.О., Смілянця Е.С. від 25 січня 2023 року,

У С Т А Н О В И В:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

1. У травні 2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю "АЗС Діесел" (далі - ТОВ "АЗС Діесел", позивач) звернулося до суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Хмельницькій області (далі - ГУ ДПС у Хмельницькій області, відповідач), в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 23 лютого 2021 року № 1629/6/22-01-09-03-04 про відмову позивачу у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255;

- зобов`язати відповідача видати позивачу ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255;

- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 6 грудня 2021 року № 13963/6/22-01-09-03-06 про відмову позивачу у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6;

- зобов`язати відповідача видати позивачу ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6.

2. На обґрунтування позовних вимог представник ТОВ "АЗС Діесел" зазначив, що резервуарні автозаправні станції (далі - АЗС) є пересувним виробом заводського виготовлення, що унеможливлює надання акта введення в експлуатацію об`єкта, або актів готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію резервуарних АЗС, відтак, спірні рішення відповідача є протиправними.

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

3. Хмельницький окружний адміністративний суд рішенням від 28 липня 2022 року, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2023 року, позов задовольнив.

4. Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції, з висновком якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що контролюючий орган безпідставно відмовив ТОВ "АЗС Діесел" у видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним відповідно до наданих позивачем документів, оскільки резервуари, розміщені на місцях торгівлі, є пересувними виробами заводського виготовлення, що встановлюється без фундаменту, у зв`язку з чим не потребують введення до експлуатації.

5. При цьому суди врахували правовий висновок Верховного Суду, викладений, зокрема у постановах від 22 липня 2021 року у справі № 640/19955/19 та від 8 червня 2022 року у справі № 340/3135/20, відповідно до якого правомірною є відмова у видачі ліцензії суб`єкту господарювання на роздрібну торгівлю пальним у разі неподання таким суб`єктом акта вводу в експлуатацію об`єкта, акта готовності об`єкта до експлуатації або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, а саме стаціонарного заправного комплексу. Водночас, установлення на бетонний майданчик АГЗС, які виконані як цілісний заводський виріб і для їх установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт, зокрема, улаштування фундаменту, не є будівництвом, а тому при розміщені такої АГЗС не виникає обов`язку щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва.

6. Суди першої та апеляційної інстанцій також дійшли висновку про необхідності зобов`язання відповідача видати позивачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за відповідними адресами, виходячи з того, що подані позивачем документи є такими, що відповідно до статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (далі - Закон № 481/95-ВР) є достатніми для надання ТОВ "АЗС Діесел" ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

7. Не погоджуючись з рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 28 липня 2022 року та постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2023 року, посилаючись на неправильне застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального права і порушення норм процесуального права, ГУ ДПС у Хмельницькій області звернулось з касаційною скаргою до Верховного Суду, в якій просить скасувати рішення судів попередніх інстанцій та ухвалити нове рішення про відмову у задоволені позову.

ДОВОДИ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

8. У касаційній скарзі відповідач зазначив, що суди попередніх інстанцій ухвалили оскаржувані судові рішення з неправильним застосуванням частини тридцять сьомої статті 15 Закону № 481/95-ВР.

9. Скаржник наголошує на помилковості висновків судів попередніх інстанцій про те, що приписи частини тридцять сьомої статті 15 Закону № 481/95-ВР не містять виключного переліку документів, необхідних для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. На цій підставі скаржник зазначає, що наразі відсутній правовий висновок Верховного Суду щодо питання застосування зазначеної норми у подібних правовідносинах.

10. Від ТОВ "АЗС Діесел" відзив на касаційну скаргу ГУ ДПС у Хмельницькій області не надходив, що відповідно до частини четвертої статті 338 КАС України не перешкоджає перегляду рішень судів першої та апеляційної інстанцій у касаційному порядку. Відповідно до поштового повідомлення про вручення поштового відправлення з ідентифікатором № 0102938367229 ухвала Верховного Суду від 17 липня 2023 року про відкриття касаційного провадження у справі № 560/5937/22 отримана представником ТОВ "АЗС Діесел" 22 липня 2023 року.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

11. ГУ ДПС у Хмельницькій області подав касаційну скаргу до Верховного Суду 27 лютого 2023 року.

12. Верховний Суд ухвалою від 17 липня 2023 року відкрив касаційне провадження у справі № 560/5937/22, витребував матеріали адміністративної справи та надав сторонам строк для подання відзиву на касаційну скаргу ГУ ДПС у Хмельницькій області.

13. Верховний Суд ухвалою від 28 листопада 2023 року призначив розгляд справи № 560/5937/22 у судовому засіданні на 19 грудня 2023 року.

14. Під час судового засідання Суд вирішив продовжувати розгляд справи у порядку письмового провадження.

15. 4 січня 2024 року від ГУ ДПС у Хмельницькій області надійшли письмові пояснення, в яких скаржник наполягає на правомірності спірних у цій справі рішень, оскільки вважає, що облаштування цілісним заводським виробом резервуарів РГС-10 АБП 10.00.000 та РГСЦ-20.ю РГСЦ 20.00.000 на раніше введеній в експлуатацію АЗС є її реконструкцією, а тому потребує акта введення в експлуатацію, позаяк, висновки судів першої та апеляційної інстанцій про подання позивачем усіх документів, необхідних для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, вважає необґрунтованими.

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, УСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

16. Суди попередніх інстанцій на підставі наявних у матеріалах справи доказів встановили, що 5 лютого 2021 року ТОВ "АЗС Діесел" звернулось до ГУ ДПС у Хмельницькій області із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255.

17. Рішенням від 23 лютого 2021 року № 1629/6/22-01-09-03-04 контролюючий орган відмовив у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255, у зв`язку з тим, що ТОВ "АЗС Діесел" не надало акта введення в експлуатацію об`єкта, або актів готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію резервуарних АЗС.

18. 12 листопада 2021 року ТОВ "АЗС Діесел" звернулось до ГУ ДПС у Хмельницькій області із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6.

19. Рішенням від 6 грудня 2021 року № 13963/6/22-01-09-03-06 контролюючий орган відмовив у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6, у зв`язку з тим, що Товариство не надало акта введення в експлуатацію об`єкта, або актів готовності об`єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію резервуарних АЗС.

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

20. Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам касаційної скарги, а також виходячи з меж касаційного перегляду справи, визначених статтею 341 КАС України, колегія суддів зазначає наступне.

21. Згідно з положенням частини четвертої статті 328 КАС України підставами касаційного оскарження є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права.

22. Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 242 КАС України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

23. Крім того, стаття 2 та частина четверта статті 242 КАС України встановлюють, що судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, а саме бути справедливим та неупередженим, своєчасно вирішувати спір у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

24. Зазначеним вимогам процесуального закону рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 28 липня 2022 року та постанова Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2023 року відповідають не повністю, а викладені в касаційній скарзі доводи скаржника є частково обґрунтованими, з огляду на наступне.

25. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

26. Згідно з положеннями частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

27. У касаційній скарзі скаржник наголошує на тому, що суди першої та апеляційної інстанцій неправильно застосували положення статті 15 Закону № 481/95-ВР, а також вказує на відсутність правового висновку Верховного Суду щодо застосування частини тридцять восьмої цієї статті у подібних правовідносинах, а саме - щодо того, що для отримання ліцензії на здійснення роздрібної торгівлі пальним вимагається надання документів, які б підтверджували прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним.

28. Надаючи оцінку доводам касаційної скарги та перевіряючи правильність застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального права та дотримання норм процесуального права, колегія суддів виходить із такого.

29. Згідно з частиною двадцятою статті 15 Закону № 481/95-ВР (тут і далі - у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Частиною тридцятою статті 15 цього ж Закону передбачено, що ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років

Згідно з частинами тридцять другою - тридцять п`ятою статті 15 Закону № 481/95-ВР ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).

Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

Відповідно до частини тридцять сьомої статті 15 Закону № 481/95-ВР для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Відповідно до частини тридцять дев`ятої статті 15 Закону № 481/95-ВР відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

30. Зі змісту наведених правових норм вбачається, що для здійснення господарської діяльності, зокрема з роздрібної торгівлі пальним, суб`єкт господарювання має отримати ліцензію на здійснення такої діяльності. Вичерпний перелік документів, що подається разом із заявою про отримання ліцензії, визначений статтею 15 Закону № 481/95-ВР. У цьому переліку, крім іншого, визначено акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства.

31. Цей висновок узгоджується із правовою позицією, що міститься, зокрема у постановах Верховного Суду від 6 квітня 2021 року у справі № 240/8544/20, від 8 червня 2022 року у справі № 340/3135/20, від 9 серпня 2022 року у справі № 580/2513/21 та від 23 лютого 2023 року у справі № 140/1784/22.

32. Суди попередніх інстанцій на підставі наявних у матеріалах справи доказів встановили, що 5 лютого 2021 року ТОВ "АЗС Діесел" звернулося до ГУ ДПС в Хмельницькій області із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Хмельницька область, Полонський район, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 255.

До цієї заяви було долучено такі документи:

- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з кадастровим номером 6823610100:02:001:0371;

- державний акт на право постійного користування від 19 червня 1996 року № 57;

- договір оренди землі від 1 січня 2020 року № 14;

- технічний паспорт на виробничий будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами від 11 червня 2020 року;

- статут КП "Агробуд" від 10 березня 1995 року № 1;

- статут КП "Агробуд" від 28 березня 2019 року № 1;

- довідку про опломбування реєстратора розрахункових операцій від 29 грудня 2020 року;

- акт введення в експлуатацію реєстратора розрахункових операцій від 29 грудня 2020 року;

- інформаційну довідку від 12 червня 2020 року № 317;

- дозвіл Головного управління Держпраці в Хмельницькій області від 7 лютого 2020 року № 063.20.68 про виконання робіт підвищеної небезпеки ТОВ "АЗС Діесел";

- дозвіл Головного управління Держпраці в Хмельницькій області від 7 лютого 2020 року № 064.20.68 про експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ТОВ "АЗС Діесел";

- платіжне доручення від 29 грудня 2020 року № 1.

33. Також суди попередніх інстанцій встановили на підставі наявних у матеріалах справи доказів, що до заяви від 12 листопада 2021 року про отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 1/6, позивач надав такі документи:

- договір оренди земельної ділянки від 1 вересня 2021 року № 2;

- дозвіл Головного управління Держпраці у Хмельницькій області від 7 лютого 2020 року № 063.20.68 про виконання робіт підвищеної небезпеки ТОВ "АЗС Діесел";

- дозвіл Головного управління Держпраці в Хмельницькій області від 7 лютого 2020 року № 064.20.68 про експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ТОВ "АЗС Діесел";

- лист Головного управління Держпраці в Хмельницькій області від 26 липня 2021 року № 4473/21 "Про надання роз`яснення по дозволу про експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки";

- акт введення в експлуатацію реєстратора розрахункових операцій від 21 жовтня 2021 року № 2110212554;

- платіжне доручення від 30 вересня 2021 року № 4.

34. Частинами сорок п`ятою та сорок шостою статті 15 Закону № 481/95-ВР передбачено, що вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

35. Суди попередніх інстанцій на підставі наявних у матеріалах справи доказів встановили, що відповідач ухвалив рішення від 6 грудня 2021 року № 13963/6/22-01-09-03-06 та від 23 лютого 2021 року № 1629/6/22-01-09-03-04, якими відмовив позивачу у видачі ліцензії за вищевказаними заявами.

Підставою для відмови слугував той факт, що ТОВ "АЗС Діесел" не надало акта вводу в експлуатацію об`єкта, або акта готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.

36. Вирішуючи питання про правомірність такої відмови, Суд зазначає таке.

37. Відповідно до правового висновку Верховного Суду у складі Судової палати з розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду, викладеного у постанові від 21 серпня 2019 року у справі № 823/1850/16, розміщення (встановлення) додаткового обладнання для технологічних операцій з приймання, зберігання та заправлення зрідженим газом (пропан-бутаном) транспортних засобів на діючій АЗС призведе до зміни її основних техніко-економічних показників, а саме: збільшення потужності (місткості (ємності) резервуарів та кількості автозаправок), обсягу послуг, загальної кількості працюючих тощо. Тому встановлення (розміщення) на діючу АЗС (як об`єкт підвищеної небезпеки) стаціонарного заправника газу моделі СЗГ-1-10, призначеного для технологічних операцій з приймання, зберігання та заправлення транспортних засобів зрідженим газом (пропан-бутаном) та виготовленого згідно ТУ У 28.1-30277055-042:2015 "Заправники газом стаціонарні" призвело до зміни функціонального призначення АЗС, внаслідок чого відбулися зміни основних техніко-економічних показників, а тому відноситься до реконструкції та потребує дозволу Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

На підставі вищевикладеного, Суд дійшов висновку, що розміщення виконаного цілісним заводським виробом стаціонарного заправника газом на раніше введеній в експлуатацію автомобільній заправній станції є її реконструкцією, здійснення якої в силу закону відноситься до будівельних робіт і потребує отримання дозволу органу державного архітектурно-будівельного контролю.

38. Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 8 червня 2022 року у справі № 340/3135/20.


................
Перейти до повного тексту