1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2023 року

м. Київ

справа № 160/7583/22

адміністративне провадження № К/990/8123/23

адміністративне провадження № К/990/10830/23

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Білак М.В.,

суддів: Губської О.А., Мацедонська В.Е.,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за касаційними скаргами Громадської організації "Платформа Громадський контроль", депутата Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VIII скликання Сегеди Юлії Анатоліївни,

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2022 року (головуючий суддя - Олійник В.М.)

на постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 01 лютого 2023 року (головуючий суддя - Круговий О.О., судді: Шлай А.В., Прокопчук Т.С.)

у справі №160/7583/22

за позовом Громадської організації "Платформа Громадський контроль", депутата Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VIII скликання ОСОБА_1

до Дніпровської районної ради Дніпропетровської області,

треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Дніпровська міська рада, Комунальне некомерційне підприємство оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області, Губиниська селищна рада Новомосковського району Дніпропетровської області,

про визнання протиправним та скасування рішення.

I. РУХ СПРАВИ

1. У травні 2022 року Громадська організація "Платформа Громадський контроль" (далі - ГО "Платформа Громадський контроль", Громадська організація), депутат Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VIII скликання ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 ), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Дніпровська міська рада, Комунальне некомерційне підприємство оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області (далі - Підприємство, майновий комплекс), Губиниська селищна рада Новомосковського району Дніпропетровської області, звернулись до суду із позовом до Дніпровської районної ради Дніпропетровської області (далі - відповідач, Рада), в якому просили визнати протиправним та скасувати рішення Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VIII скликання №121-7/VІІІ від 21 квітня 2022 року "Про передачу Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради" (далі - Спірне рішення, Рішення №121-7/VІІІ).

2. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що Рішення №121-7/VІІІ прийнято із порушенням порядку та процедури, визначеної чинним законодавством, зокрема, щодо оприлюднення проекту рішення, порядку повідомлення депутатів про засідання сесії, порядку проведення засідання, фіксування присутніх депутатів, кворуму учасників засідання; ідентифікації присутніх депутатів; процедури голосування та підрахунку голосів; процедури передачі у комунальну власність Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний"; ведення протоколу пленарного засідання. Також позивачами наголошено, що засідання, на якому прийнято Рішення №121-7/VІІІ, було проведено одночасно і он-лайн, і оф-лайн всупереч вимогам Регламенту Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VIII скликання, затвердженого рішенням районної ради від 23 грудня 2020 року № 19-2/VІІІ (далі - Регламенту).

3. Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2022 року, залишеного без змін постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 01 лютого 2023 року, у задоволенні позовних вимог відмовлено.

4. Не погоджуючись із рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, ГО "Платформа Громадський Контроль" та ОСОБА_1 звернулись із касаційними скаргами до Верховного Суду.

5. У касаційній скарзі ГО "Платформа Громадський Контроль" просила скасувати оскаржувані судові рішення, прийнявши нове про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

6. ОСОБА_1 у своїй скарзі просила скасувати оскаржуване рішення суду апеляційної інстанції, а справу направити на новий судовий розгляд до Третього апеляційного адміністративного суду в частині її позовних вимог.

7. Ухвалою Верховного Суду від 13 березня 2023 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою ГО "Платформа Громадський Контроль" (касаційне провадження №К/990/8123/23).

8. Ухвалою Верховного Суду від 04 квітня 2023 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою ОСОБА_1 (касаційне провадження №К/990/10830/23).

II. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

9. 02 грудня 2021 року начальником відділу соціально-економічного розвитку та комунальної власності підписано пояснювальну записку до проекту рішення Дніпровської районної ради Дніпропетровської області "Про передачу Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради". Метою вказаного проекту рішення є передача Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради - найзаможнішої територіальної громади Дніпровського району.

10. В обґрунтування необхідності прийняття вказаного рішення зазначено наступне. Оздоровчий табір з 2017 року знаходиться в стадії реконструкції за кошти обласного бюджету. Відсутність коштів у районному бюджеті і можливості фінансування відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України призвели до неможливості надання районною радою фінансової підтримки оздоровчому табору. Дніпровська міська рада має фінансові можливості для погашення заборгованості перед працівниками оздоровчого табору та за використану електроенергію, а також для завершення робіт з благоустрою території та налагодження роботи за напрямком протягом всього року. Загальна сума заборгованості, яка накопичується з 01 липня 2021 року до кінця поточного року - становить 496 657,69 грн Для оздоровлення дітей, які проживають у територіальних громадах Дніпровського району, планується пропорційний продаж путівок у залежності від кількості дітей, які потребують соціального захисту. Юридична особа та майновий комплекс передаються зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради за умови збереження їх цільового призначення та зобов`язання не відчужувати у приватну власність.

11. Проект вказаного рішення розроблено на виконання статей 43, 60 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон №280/97-ВР) та відповідно до Закону України від 03 березня 1998 року № 147/98-ВР "Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності" (далі - Закон № 147/98-ВР). Підстава - лист директора оздоровчого табору В. Коноха від 09 листопада 2021 року № 28.

12. Основні положення проекту рішення полягають у наступному:

- передати зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради Комунальне некомерційне підприємство оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області та майновий комплекс, розташований за адресою: вул. Овчаренка, 31 а, с. Хащове, Новомосковський район, Дніпропетровська область - без зміни цільового призначення;

- затвердити склад комісії з передачі Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області (юридична особа) та майнового комплексу зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської влади, до якої включити представників районної та міської ради, директора оздоровчого табору;

- директору Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області забезпечити проведення інвентаризації майнового комплексу, що передається, та складання акту приймання-передачі, з подальшим підписанням членами комісії.

13. Проект рішення розміщено на офіційних веб-сайтах Дніпровської районної ради (http://dnipr.dp.gov.ua/, ://dniprorairada.dp.gov.ua/) для громадського обговорення. Проект рішення стосується питань погашення заборгованості за використану електроенергію та з виплати заробітної плати працівникам, а також подальшого функціонування оздоровчого табору за призначенням, надання послуг з оздоровлення дітям з соціально незахищених сімей, які проживають в територіальних громадах Дніпровського району.

14. У проекті рішення вказані прогнози результатів, а саме:реалізація положень проекту рішення забезпечить захист прав та інтересів працівників оздоровчого табору, покращить рівень надання послуг з оздоровлення дитячого населення Дніпровського району, розширить мережу працюючих закладів оздоровлення та відпочинку.

15. Відповідно до аркушу погодження матеріалів, які винесені на розгляд засідання Постійної комісії з питань будівництва, комунальної власності, житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VІІІ скликання від 16 грудня 2021 року "Про передачу Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради", який підписаний 5 членами комісії, комісія вирішила: погодити та винести на розгляд сесії, без зміни цільового призначення.

16. Відповідно до Розпорядження голови Дніпровської районної ради Дніпропетровської області від 14 квітня 2022 року "Про скликання позачергової сьомої сесії Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VІІІ скликання", визначено, керуючись статтями 43 та 55, частинами 4, 10 статті 46 Закону № 280/97-ВР, на підставі п. 18.2 Регламенту, в умовах воєнного стану, враховуючи нагальну необхідність, вирішено:

1. скликати позачергову 7 сесію Дніпровської районної ради Дніпропетровської області VІІІ скликання, пленарне засідання якої провести 19 квітня 2022 року дистанційно о 10.00;

2. на розгляд сесії винести наступні питання: 1)організаційні питання 2)питання комунальної власності 3)різне.

17. Відповідно до інформації з офіційного сайту Дніпровського району Дніпропетровської області оголошення про скликання сьомої сесії Дніпровської районної Ради VІІІ скликання було розміщено на сайті 18 квітня 2022 року о 12:41.

18. Згідно з протоколом пленарного засідання сьомої (позачергової) сесії від 19 квітня 2022 року засідання визначено як дистанційне. Зазначено, що усього обрано 64 депутати. Взяли участь у пленарному засіданні 52 депутати, з них офлайн 13 депутатів ( ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14 ); онлайн 39 депутатів, з яких 36 в zoom, 3 - відеозв`язок. Відсутні: ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26 .

19. Пленарне засідання вів голова районної ради ОСОБА_27 . У роботі сесії приймала участь в.о. начальника Дніпровської районної військової адміністрації Тетяна Чивіт.

20. Відповідно до затвердженого порядку денного (пункт 2.2) визначено питання "Про передачу Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради". Питання виносить: постійна комісія з питань будівництва, комунальної власності, житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою. Доповідач: Лещенко Максим Олександрович - голова Дніпровської районної ради.

21. За результатами голосування з вказаного питання зафіксовано "За" - 34 голоси, "Проти" - 4 голоси ( ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31 ), "Утрималось" - 5 ( ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36 ), "Не голосували" - 9 ( ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_42, ОСОБА_43, ОСОБА_44, ОСОБА_45 ). Рішення прийнято, так як за нього проголосувало більшість депутатів ради.

22. Відповідно до прийнятого рішення сьомої позачергової сесії VІІІ скликання Дніпровської районної ради Дніпропетровської області № 121-7/VІІІ "Про передачу Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради, керуючись статтями 43, 60 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до Закону України від 03 березня 1998 року № 147/98-ВР "Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності", враховуючи висновки постійної комісії з питань будівництва, комунальної власності, житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, районна рада вирішила:

- передати зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради Комунальне некомерційне підприємство оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області та майновий комплекс, розташований за адресою: АДРЕСА_1, згідно з додатком 1, без зміни цільового призначення;

- юридична особа та майновий комплекс, згідно з додатком 1 до цього рішення передаються зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради за умови збереження їх цільового призначення та зобов`язання не відчужувати у приватну власність;

- затвердити склад комісії з передачі Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області (юридична особа) та майнового комплексу зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради (далі - комісія) згідно з додатком 2;

- директору Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області Віталію Коноху забезпечити проведення інвентаризації майнового комплексу, що передається, та складання акту приймання-передачі, з подальшим підписанням членами комісії;

- головному спеціалісту з питань комунальної власності виконавчого апарату районної ради Наталії Тверітниковій після проведення передачі юридичної особи та майнового комплексу внести зміни до Переліку комунальних установ, підприємств та об`єктів, які знаходяться у спільній власності територіальних громад Дніпровського району;

- контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань будівництва, комунальної власності, житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою (Руденко).

23. Не погоджуючись із Рішенням №121-7/VІІІ, позивачі звернулись до суду.

II. ОЦІНКА СУДІВ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

24. Суд першої інстанції дійшов висновку, що спірне рішення прийняте у межах повноважень Ради, без наявних порушень процедури його прийняття, а тому є правомірним та скасуванню не підлягає. Питання щодо передачі зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради Комунальне некомерційне підприємство оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області" згідно з Регламентом обговорювалось депутатами та ставилось на голосування. В результаті голосування рішення було прийнято, оскільки більшість (34 особи) проголосували "За". Рішення є правомірним та підстави для його скасування відсутні.

25. Судом першої інстанції встановлено, що у зв`язку з дією воєнного стану та обставин запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, що є надзвичайними винятковими обставинами, засідання сесії було проведено саме у дистанційному режимі.

26. Суд апеляційної інстанції, керуючись правовими позиціями Великої Палати Верховного Суду, викладені у постанові від 30 січня 2019 року у справі №803/413/18 та у постанові Верховного Суду від 26 лютого 2020 року у справі № 320/740/16-а, наголосив, що ОСОБА_1 не визначено її права, свободи чи інтереси, які мають бути захищені (поновлені) у судовому порядку, що фактично вказує на безпредметність заявленого позову, адже метою судового захисту є порушене право.

27. Також судом апеляційної інстанції зазначено, що Рада наділена правом приймати рішення "Про передачу Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей Ювілейний Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради, і може виступати ініціатором такого рішення.

V. ДОВОДИ КАСАЦІЙНОЇ СКАРГИ

28. У касаційній скарзі Громадська організація зазначає, що при винесенні оскаржуваних рішень судами не застосовувались правові висновки Верховного Суду, викладені у постановах від 20 січня 2022 року у справі №317/142/18, від 07 травня 2020 року №821/950/18, від 31 січня 2020 року у справі №461/2034/17, від 28 січня 2021 року у справі №560/438/20, зокрема, в частині незастосування або неправильного застосування статті 19 Конституції України, статей 2, 5, 242 КАС України, статей 2, 3, 4, 10, 46, 59 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування", статті 5 Закону України від 02 жовтня 1992 року №2657-XII "Про інформацію", статей 1, 3 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI "Про доступ до публічної інформації".

29. Громадська організація наголосила, що вона є частиною громадянського суспільства, а отже наділена правом оскаржувати рішення, які зачіпають як її інтереси, так і інтереси невизначеного кола осіб. В даному випадку, на думку представника позивача, мова йде не лише про захист осіб, що є членами громадської організації, а й про сприяння дотриманню прав громадян України. Вказане підтверджується і приписами Статуту Громадської організації, у відповідності до яких організація ставить перед собою завдання сприяти реалізації принципів демократії, верховенства права, дотримання прав та інтересів людини і громадянина в усіх сферах життя, соціальної солідарності громадян та соціальної справедливості.

30. У скарзі наголошено, що Радою при прийнятті спірного рішення було допущено численні процедурні порушення, сукупність яких є достатньою для безумовного висновку про неправомірність прийнятого рішення. На думку представника скаржника, Радою було прийнято спірне рішення без забезпечення участі громадськості, що є прямим порушенням частини сімнадцятої статті 46 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування", оскільки завчасно не було оприлюднено інформацію про предмет, дату та час засідання сесії, не було надано посилання для переходу та спостереження за засіданням сесії.

31. Також представником Громадської організації наголошено, що всупереч пунктів 6, 7 Регламенту Ради засідання сесії було проведено одночасно в он -лайн та оф-лайн режимі, на різних платформах засобами звичайного телефонного зв`язку; всупереч статті 11-1 Перехідних та прикінцевих положень Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" не було здійснено ідентифікацію та реєстрацію присутніх депутатів; всупереч часини третьої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування".

32. На думку представника Громадської організації, Радою порушено підрахунок голосів, оскільки відповідно до відеозапису, який міститься в матеріалах справи, "за" голосували 28 осіб, враховуючи не ідентифікованих осіб, але такої кількості голосів в будь-якому випадку не достатньо для прийняття рішення.

33. Радою подано відзив на касаційну скаргу ГУ "ПЛАТФОРМА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ", в якому просила оскаржувані судові рішення залишити без змін, а скаргу - без задоволення.

34. На думку представника Ради, позивачами жодним чином не обґрунтовано, в чому полягає порушення їх інтересів та прав при прийнятті Спірного рішення. При цьому, з`ясування матеріально-правової заінтересованості позивача передує розгляду питання щодо правомірності рішення, котре оскаржується. Відсутність матеріально-правової заінтересованості позивача є підставою для відмови у задоволенні позову незалежно від правомірності чи неправомірності оскарженого рішення.

35. ОСОБА_1 у касаційній скарзі вказала, що при винесенні оскаржуваних рішень судами попередніх інстанцій не враховані висновки Верховного Суду, сформовані у постановах від 06 листопада 2019 року у справі №2340/3539/18, від 31 липня 2019 року у справі №320/10422/15-а в частині застосування частини другої статті 19 Закону України від 11 липня 2002 року №93-IV "Про статус депутатів місцевих рад", статті 140 Конституції України.

36. На думку ОСОБА_1, судами попередніх інстанцій не враховано наявність права депутата на участь в роботі місцевої ради, який кореспондується з обов`язком місцевої ради повідомляти про дату, час, місце засідання, а також доводити до відома порядок денний та проект рішення, що плануються до розгляду.

37. Радою подано відзив на касаційну скаргу ОСОБА_1, в якому просила оскаржувані судові рішення залишити без змін, а скаргу - без задоволення. Вказано, що депутат місцевої ради має право реалізувати свої права щодо внесення пропозицій для розгляду їх радою та її органами, пропозицій і зауважень до порядку денного засідань ради та її органів, порядку розгляду обговорюваних питань та їх суті, на розгляд ради та її органів пропозицій з питань, пов`язаних з його депутатською діяльністю.

38. Також у відзиві наголошено, що депутат місцевої ради законодавчо не наділений правом здійснювати представництво інтересів ради та територіальної громади в судах. Нормами чинного законодавства для депутата встановлений особливий спосіб впливу як на прийняття рішень органом місцевого самоврядування, так і на життя мешканців відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Наведене свідчить про відсутність підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 .

VI. ОЦІНКА ВЕРХОВНОГО СУДУ

39. Верховний Суд, перевіривши і обговоривши доводи касаційної скарги, виходячи з меж касаційного перегляду, визначених статтею 341 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), вважає за необхідне зазначити наступне.

40. Спірні правовідносини склалися щодо прийняття Дніпровською районною радою Дніпропетровської області VIII скликання рішення №121-7/VІІІ від 21 квітня 2022 року "Про передачу Комунального некомерційного підприємства оздоровлення та відпочинку дітей "Ювілейний" Дніпровської районної ради Дніпропетровської області зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району у комунальну власність Дніпровської міської ради".

41. Приймаючи оскаржувані рішення, суди першої та апеляційної інстанцій дійшли висновку щодо правомірності спірного рішення та прийняття його Радою в межах наданих повноважень та відповідно до вимог чинного законодавства.

42. Верховний Суд погоджується із висновками судів попередніх інстанцій з огляду на наступне.

43. Судами попередніх інстанцій встановлено, що до прийняття Спірного рішення Підприємство перебувало у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпровського району, після прийняття Рішення №121-7/VІІІ Підприємство було передано до комунальної власності Дніпровської міської ради.

44. Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

45. Пунктами 1, 2 частини другої статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано.

46. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 43 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон №280/97-ВР) виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються такі питання: вирішення в установленому законом порядку питань щодо управління об`єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.


................
Перейти до повного тексту