ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 жовтня 2023 року
м. Київ
справа № 640/37134/21
адміністративне провадження № К/990/14350/23
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
головуючого - Шишова О.О.,
суддів: Дашутіна І.В., Яковенка М.М.,
розглянув у порядку письмового провадження в касаційній інстанції справу
за позовом Повного товариства "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс" до Державної митної служби України, Енергетичної митниці Державної митної служби України, за участю третіх осіб: Proton Energy Group SA, Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатзахідтранс" про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії, визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування рішень, провадження по якій відкрито
за касаційною скаргою Повного товариства "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2022 року (прийняту в складі: головуючого судді Арсірій Р.О.) та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15 березня 2023 року (постановлену в складі колегії суддів: головуючого судді Єгорової Н.М., суддів Сорочка Є.О., Федотова І.В.)
УСТАНОВИВ
І. Суть спору
1. Повне товариство "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс" ( далі- позивач, товариство) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києві з позовом (з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог) до Державної митної служби України ( далі - відповідач 1, митний орган), Енергетичної митниці Державної митної служби України ( далі - відповідач 2, митний орган) в якому просило суд:
- визнати протиправною бездіяльність Енергетичної митниці Держмитслужби, яка виразилась у невивільненні Індивідуальних (одноразових) фінансових гарантій, виданих ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант Сервіс" на користь Енергетичної митниці Держмитслужби за зобов`язаннями ТОВ "Прпкарпатзахідтранс" Індивідуальні (одноразові) фінансові гарантії: від 11 листопада 2020 року №0274-00132-01-111120, №0274-00133-01-111120, №0274-00134-01-111120, від 30 листопада 2020 року №0274-00142-01-301120, від 07 грудня 2020 року №0274-00151-01-071220, від 15 січня 2021 року №0274-00163-01-150121, №0274-00164-01-150121, №0274-00165-01-150121, №027400166-01-150121, від 14 грудня 2020 року № 0274-00155-01-141220, № 0274-00157-01-141220, № 0274-00158-01-141220, № 0274-00160-01-141220, № 0274-00161-01-141220, від 18 січня 2021 року №0274-00167-01-180121, № 0274-00168-01-180121, від 19 січня 2021 року № 0274-00169-01-190121, № 0274-00170-01-190121, № 0274-00171-01-190121, від 21 січня 2021 року № 0274-00172-01-210121, № 0274-00173-01-210121, від 02 лютого 2021 року №0274-00174-01-020221, №0274-00175-01-020221, № 0274-00176-01-020221, № 0274-00177-01-020221, № 0274-00178-01-020221;
- зобов`язати Енергетичну митницю Держмитслужби вивільнити Індивідуальні (одноразові) фінансові гарантії від 11 листопада 2020 року №0274-00132-01-111120, №0274-00133-01-111120, №0274-00134-01-111120, від 30 листопада 2020 року №0274-00142-01-301120, від 07 грудня 2020 року №0274-00151-01-071220, від 15 січня 2021 року №0274-00163-01-150121, №0274-00164-01-150121, №0274-00165-01-150121, №027400166-01-150121, від 14 грудня 2020 року № 0274-00155-01-141220, № 0274-00157-01-141220, № 0274-00158-01-141220, № 0274-00160-01-141220, № 0274-00161-01-141220, від 18 січня 2021 року №0274-00167-01-180121, № 0274-00168-01-180121, від 19 січня 2021 року № 0274-00169-01-190121, № 0274-00170-01-190121, № 0274-00171-01-190121, від 21 січня 2021 року № 0274-00172-01-210121, № 0274-00173-01-210121, від 02 лютого 2021 року №0274-00174-01-020221, №0274-00175-01-020221, № 0274-00176-01-020221, № 0274-00177-01-020221, № 0274-00178-01-020221, видані ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант Сервіс" на користь Енергетичної митниці Держмитслужби за зобов`язаннями ТОВ "Прикарпатзахідтранс" та внести відповідні відомості до Єдиної автоматизованої інформаційної системи митних органів України;
- визнати протиправними дії (рішення) Енергетичної митниці Держмитслужби щодо складання Вимог про сплату належної суми митних платежів за гарантією від 10 грудня 2021 року № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, №9, №10, №11, №12, №13, №14, №15, №16, №17, №18, №19, №20, №21, №22, №23, №24, №25, №26, №27 та скасувати Вимоги про сплату належної суми митних платежів за гарантіями, виданими ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант Сервіс" від 10 грудня 2021 року № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, №9, №10, №11, №12, №13, №14, №15, №16, №17, №18, №19, №20, №21, №22, №23, №24, №25, №26, №27.
- визнати протиправним і скасувати рішення Держмитслужби, оформлене листом від 11 січня 2022 року № 08-1/17-03/13/136 про припинення в односторонньому порядку Угоди від 22 листопада 2012 року № 770 про надання фінансових гарантій митним органам незалежним фінансовим посередником, укладеної між ПП "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс" та Державною митною службою України.
2. Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що до закінчення строку доставки за періодичними митними деклараціями, який складає 180 днів з дати їх видачі, Енергетичною митницею були прийняті нові періодичні митні декларації на той самий товар у зв`язку з чим припинено режим "транзит" за первісними періодичними митними деклараціями, а товар задекларовано в інший режим "транзит" з іншими строками доставки, який має обчислюватись за новими періодичними митними деклараціями, тому видані позивачем гарантії по первісних періодичних митних деклараціях підлягали вивільненню з підстав завершення одного митного режиму та поміщення товару у новий митний режим. Крім того, нові періодичні митні декларації було гарантовано новими гарантіями позивача.
2.1. У нових періодичних митних деклараціях (ПМД №2) найменування та номенклатура, обсяг товарів, дані відправника та одержувача, реквізити супровідних документів на товари повністю співпадають з даними первісних періодичних митних декларацій (ПМД №1), а у даних графи 44 ПМД №2 міститься пряме посилання на реквізити ПМД №1 на кожну партію товару.
2.2. Також зазначив про дотримання митного режиму "транзит" товару що перебував у 43 ділянці нафтопродуктопроводу, оскільки подання декларантом додаткових митних декларацій типу ТР 80 ДР є підставою для завершення митного режиму "транзит", а відтак підставою для вивільнення гарантій. Крім того наголосив, що відповідачем не було проведено фактичний контроль, не перевірялась фактична кількість товару та його фізико-хімічні властивості, а тому доводи останнього про те, що саме ті товари, щодо яких було подано додаткові декларації досі перебувають на території України є недоведеними належними доказами.
ІІ. Рішення судів першої й апеляційної інстанцій і мотиви їх ухвалення
3. Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2022 року, залишеним без змін постановою шостого апеляційного адміністративного суду від 15 березня 2023 року у задоволенні адміністративного позову Повного товариства "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс" відмовлено повністю.
4. Відмовляючи в задоволені позовних вимог, суд першої інстанції, з висновками якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що 31-денний строк транзиту товарів, що знаходяться в 42 та 43 ділянці нафтопродуктопроводу "Самара-західний напрямок" задекларований за усіма ПМД станом на дату набрання чинності постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 05 липня 2021 року № 1083 "Про зупинення дії ліцензії з транспортування нафтопродуктів магістральним трубопроводом, виданої ТОВ "Прикарпатзахідтранс" уже був порушений, а отже гарантійний випадок настав до настання форс-мажору за Угодою від 22 листопада 2012 року № 770, а 31-денний строк транзиту абсолютної більшості товарів задекларованих за ПМД №UA903100/2020/1027, UA903100/2020/1028, UA903100/2020/1029, UA903100/2020/1124, UA903100/2020/1156, UA903100/2021/18, UA903100/2021/19, UA903100/2021/20, UA903100/2020/1189, UA903100/2020/1190, UA903100/2020/1191, UA903100/2020/1193, UA903100/2020/1195, UA903100/2021/40, UA903060/2021/65, UA903060/2021/71, UA903060/2021/72, UA903060/2021/73 закінчився ще до арешту трубопроводу згідно ухвали слідчого судді Вищого антикорупційного суду від 23 лютого 2021 року у справі № 991/1285/21.
III. Провадження в суді касаційної інстанції
5. Не погодившись з рішенням суду першої інстанції та постановою суду апеляційної інстанції позивач подав касаційну скаргу, в якій посилається на неправильне застосування судами норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просить скасувати рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2022 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15 березня 2023 року у справі №640/37134/21 та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
6. Підставою касаційного оскарження товариство зазначило пункт 1, 3, 4 частини четвертої статті 328 КАС України.
6.1. Товариство зазначає, що на даний час відсутній правовий висновок Верховного Суду щодо застосування частини 4 статті 260 Митного кодексу України у взаємозв`язку з пункту 5 частини 1 статті 95 Митного кодексу України в частині обчислення граничного строку транзитного переміщення товарів, які переміщуються саме за періодичною митною декларацією трубопровідним транспортом.
Позивач акцентує, що висновок суду про відмову у позові в цій частині ґрунтується на застосуванні судами положень пункту 5 частини 1 статті 95 Митного кодексу України відповідно до якої строк транзитного перевезення трубопровідним транспортом складає 31 добу.
Водночас, відповідно до частини 4 статті 260 Митного кодексу України Періодична митна декларація може подаватися на регулярне переміщення через митний кордон України товарів однією і тією ж особою на одних і тих же умовах та підставах протягом не більше 180 днів та під зобов`язання про подання додаткової декларації на товари, переміщені за періодичною митною декларацією протягом попереднього календарного місяця, у порядку та на умовах, установлених Кабінетом Міністрів України.
Позивач посилається на те, що до вказаних правовідносин строк транзитного переміщення повинен обчислюватись виходячи зі строків, установлених частиною 4 статті 260 МК України, як спеціальної норми, по відношенню до пункту 5 частини 1 статті 95 МК України.
На підтвердження того, що строком транзитного переміщення товарів на підставі періодичної митної декларації є саме 180 днів, а не 31 доба свідчить пункт 23 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року № 450 "Питання, пов`язані із застосуванням митних декларацій", якою встановлено, що пропуск товарів через митний кордон України за періодичною митною декларацією може здійснюватися з моменту її оформлення митним органом протягом строку її дії у межах кількості товарів, зазначеної в періодичній митній декларації.
Також, на підтвердження того, що до вказаних правовідносин має застосовуватись 180 денний строк свідчать відомості, зазначені у графі D/J періодичних митних декларацій, з яких вбачається зазначення дат доставки товарів, які відповідають саме 180 денному строку. І той факт, що періодичні митні декларації зі строком доставки строком 180 днів були прийняті митним органом про що свідчать відмітки у графі D/J підтверджують законність поведінки декларанта, якщо він виходить з того, що митним органом погоджено транзит за періодичними митним деклараціями в межах 180 денного строку.
З огляду на вищевикладене, Позивач звертає увагу на те, що з графи D/J "Відмітки митного органу відправлення/призначення" Митних декларацій та наданих позивачем фінансових гарантій вбачається, що для здійснення переміщення товарів, поміщених в митний режим транзиту Енергетичною митницею було встановлено строк доставки (термін транзиту) у період з 10.06.2021р. до 31.07.2021р.
Встановлений і зазначений у періодичних митних деклараціях та фінансових гарантіях строк доставки (10.06.2021-31.07.2021р.) зумовлений специфікою саме такого виду митної декларації, як періодична.
Отже, помилковість підходу у застосуванні п.5 ч.1 статті 95 МК України до спірних правовідносин полягає у тому, що судами першої та апеляційної інстанцій не враховано особливості застосування періодичних митних декларацій, які визначаються статтею 260 Митного кодексу України та Положенням про митні декларації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 450.
6.2. Застосування норми права без застосування висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постановах Верховного Суду від 20.03.2019р. №807/2335/15, від 26.07.2022р. № 815/2656/17, від 03.03.2020р. № 803/1208/17, від 20.08.2020р. № 826/1439/18, а саме положення статті 264 МК України передбачають вичерпний перелік дій, які має право здійснити митний орган після отримання митної декларації.
Позивач звертає увагу на те, що суд апеляційної інстанції не врахував дії Енергетичної митниці у сукупності, які прямо свідчать про те, що Енергетична митниця вчинила дії, які свідчать про згоду з новим декларуванням товарів, оскільки була обізнана з фактичними обставинами, які зумовлювали неможливість транспортування нафтопродуктів, а саме наявністю ухвали слідчого судді Вищого антикорупційного суду від 23.02.2021р. про арешт із забороною використання нафтопродуктопроводу "Самара-Західний напрямок".
Подання нових фінансових гарантій на суму 510 335 221,30 грн. з одночасною дією попередніх гарантій на суму 1 343 514 710,33 грн., які у сукупності перевищували граничну суму, встановлену п. 2.3.1 Угоди № 770 від 22.11.2012р. давали підстави Енергетичній митниці відмовити у прийнятті нових фінансових гарантій і, як наслідок прийнятті нових ПМД, проте такі дії Енергетичною митницею вчинені не були.
За вказаних обставин, які встановлені судами, але не враховані під час ухвалення оскаржуваних рішень, убачається, що Енергетична митниця вчинила дії, які свідчать про поміщення товарів у інший митний режим, а саме новий режим транзиту з 31.05.2021р. та 08.06.2021р. відповідно.
За таких обставин, фінансові гарантії Позивача, видані до попередніх ПМД підлягали вивільненню з підстав, передбачених частиною першою статті 120, частиною третьою, одинадцятою статті 311 МК України.
Не застосувавши висновки Верховного Суду у справах №807/2335/15 від 20.03.2019р., № 815/2656/17 від 26.07.2022р., № 803/1208/17 від 03.03.2020р., № 826/1439/18 від 20.08.2020р. у яких містяться висновки застосування ст. 4, 264 МК України щодо підстав виникнення обов`язку виконання митних формальностей, суд апеляційної інстанції дійшов помилкового висновку про те, що у Енергетичної митниці були відсутні підстави для виконання будь-яких митних формальностей з товарами на підставі цих ПМД №2, що призвело до ухвалення незаконного рішення.
6.3. Позивач наголошував, про дотримання митного режиму "транзит" товару що перебував у 43 ділянці нафтопродуктопроводу, оскільки подання декларантом додаткових митних декларацій типу ТР 80 ДР є підставою для завершення митного режиму "транзит", а відтак підставою для вивільнення гарантій. Крім того, що відповідачем не було проведено фактичний контроль, не перевірялась фактична кількість товару та його фізико-хімічні властивості, а тому доводи останнього про те, що саме ті товари, щодо яких було подано додаткові декларації досі перебувають на території України є недоведеними належними доказами.
7. У відзиві на касаційну скаргу відповідачі проти її доводів заперечують, уважають, що суд першої та апеляційної інстанції обґрунтовано відмовив у задоволенні позовних вимог та просить відмовити у задоволенні касаційної скарги.
8. 07 вересня 2023 року справа №640/37134/21 надійшла на адресу Верховного Суду.
IV. Установлені судами фактичні обставини справи
9. Суди попередніх інстанцій установили, що між ТОВ "Прикарпатзахідтранс" (виконавець), Інтернешнал ТРЕЙДИНГ ПАРТНЕРС АГ (гарант) та Proton Energy Group SA (вантажовідправник) 14 лютого 2020 року укладено договір № 46/12-2020 про постачання послуг із транспортування нафтопродуктів, згідно яким Виконавець ТОВ "Прикарпатзахідтранс" надає вантажовідправнику Proton Energy Group SA послуги з транспортування нафтопродуктопроводом "Самара-Західний напрямок" територією України нафтопродуктів, що належать Вантажовідправнику на праві власності або іншій законній підставі, а вантажовідправник зобов`язується їх прийняти і оплатити (пп. 1.1 договору).
10. Між ТОВ "Прикарпатзахідтранс", Proton Energy Group SA та Повним товариством "Велта П.М.С.Г Гарант-Сервіс" (Гарант) було укладено договір від 16 серпня 2019 року № 0274-ТР/19, згідно з яким позивач зобов`язується надавати Фінансові гарантії у випадках, передбачених чинним законодавством України і діє в якості незалежного фінансового посередника уповноваженим Державною митною службою України на надання митним органам фінансових гарантій у відповідності до угоди № 770 від 22 листопада 2012 року про надання фінансових гарантій митним органам незалежним фінансовим посередником.
11. Протягом грудня 2020 - лютого 2021 року Енергетичній митниці Держмитслужби було подано до митного оформлення періодичні митні декларації (далі також - ПМД) типу TP 80 РР від 14 грудня 2020 року № № UA903100/2020/1189, UA903100/2020/1190, UA903100/2020/1191, від 15 грудня 2020 року UA903100/2020/1193, UA903100/2020/1195, від 21 січня 2021 року UA903400/2021/39, UA903100/2021/40, від 02 лютого 2021 року UA903100/2021/100, від 18 січня 2021 року UA903060/2021/65, від 19 січня 2021 року UA903060/2021/71, UA903060/2021/72, UA903060/2021/73, від 02 лютого 2021 року UA903060/2021/206, UA903060/2021/207, від 11 листопада 2020 року UA903100/2020/1027, UA903100/2020/1028, UA903100/2020/1029, від 30 листопада 2020 року UA903100/2020/1124, від 07 грудня 2020 року UA903100/2020/1156, від 15 січня 2021 року UA903100/2021/18, UA903100/2021/19, UA903100/2021/20, UA903100/2021/21, від 18 січня 2021 року UA903100/2021/29, від 02 лютого 2021 року UA903100/2021/98, UA903100/2021/99, UA903100/2021/100, за якими задекларовано нафтопродукти (Важкі дистиляти, газойлі, паливо дизельне), які заявлені в митний режим транзит, відправник - ПАО "НК "Роснефть", одержувачем - Proton Energy Group SA, особи відповідальні за фінансове врегулювання ТОВ "Прикарпатзахідтранс" та ПТ "Велта П.М.С.Г Гарант-Сервіс", перевізник - ТОВ "Прикарпатзахідтранс".
12. Як установлено судом першої інстанції згідно з періодичними митними деклараціями:
- від 14 грудня 2020 року № UA903100/2020/1189 заявлена кількість 698 251 кг. 14 грудня 2020 року фактично ввезено в кількості 698 251 кг.;
- від 14 грудня 2020 року № UA903100/2020/1190 заявлена кількість 6 362 216 кг. 15 грудня 2020 року фактично ввезено в кількості 6 362 216 кг.;
- від 14 грудня 2020 року № UA903100/2020/1191 заявлена кількість 373 308 кг. 19 грудня 2020 року фактично ввезено в кількості 373 308 кг.;
- від 15 грудня 2020 року № UA903100/2020/1193 заявлена кількість 9 979 196 кг. 28 грудня 2020 року фактично ввезено в кількості 9 971 679 кг.;
- від 15 грудня 2020 року № UA903100/2020/1195 заявлена кількість 3 938 656 кг. 19 грудня 2020 року фактично ввезено в кількості 3 938 656 кг.;
- від 21 січня 2021 року № UA903100/2021/39 заявлена кількість 9 859 581 кг. 04 лютого 2021 фактично ввезено в кількості 9 748 329 кг.;
- від 21 січня 2021 року UA903100/2021/40 заявлена кількість 122 036 кг. 21 січня 2021 року фактично ввезено в кількості 122 036 кг.;
- від 02 лютого 2021 року UA903100/2021/100 заявлена кількість 4 973 766 кг. в строк 07 лютого 2021 року фактично ввезено в кількості 4 971 729 кг.;
- від 18 січня 2021 року № UA903060/2021/65 заявлена кількість 8 664 124 кг. в строк 21 січня 2021 року фактично ввезено в кількості 8 661 702 кг.;
- від 19 січня 2021 року № UA903060/2021/71 заявлена кількість 339 293 кг. в строк 21 січня 2021 року фактично ввезено в кількості 339 293 кг;
- від 19 січня 2021 року № UA903060/2021/72 заявлена кількість 961 269 кг. в строк 21 січня 2021 року фактично ввезено в кількості 961 269 кг.;
- від 19 січня 2021 року ПМД № UA903060/2021/73 заявлена кількість 14 515 кг. в строк 21 січня 2021 року фактично ввезено в кількості 14 515 кг.;
- від 02 лютого 2021 року № UA903060/2021/206 заявленій кількість 6 696 670 кг. в строк 09 лютого 2021 року фактично ввезено в кількості 3 462 637 кг.;
- від 02 лютого 2021 року № UA903060/2021/207 заявлена кількість 13 249 688 кг в строк 09 лютого 2021 року фактично ввезено в кількості 13 249 589 кг. (надалі - товари, що знаходяться в 42 ділянці нафтопродуктопроводу) - переміщені на митну територію України.
13. Задекларований згідно з періодичними митними деклараціями за:
- від 11 листопада 2020 року № UA903100/2020/1027 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 17 листопада 2020 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 17 листопада 2020 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 21 листопада 2020 року;
- від 11 листопада 2020 року № UA903100/2020/1028 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 19 листопада 2020 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 02 грудня 2020 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 07 грудня 2020 року;
- від 11 листопада 2020 року № UA903100/2020/1029 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 14 листопада 2020 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 21 листопада 2020 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 06 грудня 2020 року;
- від 30 листопада 2020 року № UA903100/2020/1124 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 02 грудня 2020 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 04 грудня 2020 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 20 січня 2021 року;
- від 07 грудня 2020 року № UA903100/2020/1156 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 07 грудня 2020 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 12 грудня 2020 року та відкачаний з МС ЛВДС 19 січня 2021 року;
- від 15 січня 2021 року № UA903100/2021/18 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 16 січня 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 17 січня 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 19 січня 2021 року;
- від 15 січня 2021 року № UA903100/2021/19 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 17 січня 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 17 січня 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 19 січня 2021 року;
- від 15 січня 2021 року № UA903100/2021/20 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 17 січня 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 19 січня 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 21 січня 2021 року;
- від 15 січня 2021 року № UA903100/2021/21 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 19 січня 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 20 січня 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С за результатами фактичного контролю переміщений на митну територію України 21 січня 2021 року;
- від 18 січня 2021 року № UA903100/2021/29 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 20 січня 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 21 січня 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 07 лютого 2021 року;
- від 02 лютого 2021 року № UA903100/2021/98 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 03 лютого 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 04 лютого 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 06 лютого 2021 року;
- від 02 лютого 2021 року № UA903100/2021/99 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 06 лютого 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 08 лютого 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 15 лютого 2021 року;
- від 02 лютого 2021 року № UA903100/2021/100 товар, що був ввезений через ПС ЗР (згідно щоденної інформації наданої перевізником) 02 лютого 2021 року в подальшому розміщений на МС ЛВДС 5С 08 лютого 2021 року та відкачаний з МС ЛВДС 5С 15 лютого 2021 року (далі - товар, що знаходиться в 43 ділянці нафтопродуктопроводу) - за результатами фактичного контролю переміщені через митний кордон України та є такими що знаходиться на митній території України.
14. Перед переміщенням на митну територію України товарів за митними деклараціями, позивачем було надано Енергетичній митниці Держмитслужби одноразові фінансові гарантії від 11 листопада 2020 року №0274-00132-01-111120, №0274-00133-01-111120, №0274-00134-01-111120, від 30 листопада 2020 року №0274-00142-01-301120, від 07 грудня 2020 року №0274-00151-01-071220, від 15 січня 2021 року №0274-00163-01-150121, №0274-00164-01-150121, №0274-00165-01-150121, №027400166-01-150121, від 14 грудня 2020 року № 0274-00155-01-141220, № 0274-00157-01-141220, № 0274-00158-01-141220, № 0274-00160-01-141220, № 0274-00161-01-141220, від 18 січня 2021 року №0274-00167-01-180121, № 0274-00168-01-180121, від 19 січня 2021 року № 0274-00169-01-190121, № 0274-00170-01-190121, № 0274-00171-01-190121, від 21 січня 2021 року № 0274-00172-01-210121, № 0274-00173-01-210121, від 02 лютого 2021 року №0274-00174-01-020221, №0274-00175-01-020221, № 0274-00176-01-020221, № 0274-00177-01-020221, № 0274-00178-01-020221 (далі - фінансові гарантії), згідно з якими позивач зобов`язався сплатити до Державного бюджету України митні платежі у разі порушення ТОВ "Прикарпатзахідтранс", зобов`язань, що випливають з митних процедур оформлення митним органом періодичної митної декларації.