ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 травня 2023 року
м. Київ
справа № 140/765/20
адміністративне провадження № К/9901/15987/21
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І. В.,
суддів - Шишова О. О., Яковенка М. М.,
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Державного підприємства "Ратнівське лісомисливське господарство" Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства на постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 24 березня 2021 року (колегія суддів: Обрізко І.М., Іщук Л.П., Онишкевич Т.В.) у справі №140/765/20 за позовом Державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" в особі Філії "Ратнівське лісомисливське господарство" Державного спеціалізованого підприємства "Ліси України" до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
У лютому 2020 року Державне підприємство "Ратнівське лісомисливське господарство" (далі - ДП "Ратнівське ЛГ", підприємство, позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області, контролюючий орган, відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 20 листопада 2019 року №000282507, №000281507, №000279507, №000280507, від 06 лютого 2020 року №0004581405.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 18 листопада 2020 року адміністративний позов задоволено частково.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Волинській області від 20 листопада 2019 року №000282507 повністю, №000281507 в частині збільшення суми грошового зобов`язання на 483233 грн (у тому числі за податковими зобов`язаннями - 322155 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 161078 грн), №000279507 в частині збільшення суми грошового зобов`язання на 450170 грн (у тому числі за податковими зобов`язаннями - 360136 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 90034 грн), №000280507 в частині збільшення суми грошового зобов`язання на 1470006 грн.
У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Стягнуто на користь Державного підприємства "Ратнівське лісомисливське господарство" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області судові витрати в сумі 12822,20 грн.
Ухвалюючи рішення у справі, суд першої інстанції виходив з того, що контрагент позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОФ Арбо" (далі - ТОВ "ДОФ Арбо") визнав факт відсутності виконання робіт по заготівлі деревини для ДП "Ратнівське ЛГ". Суд зазначив, що ані позивач, ані ТОВ "ДОФ Арбо" не спростували належними та допустимими доказами висновки контролюючого органу про відсутність між ними фінансово-господарських взаємовідносин.
З акту перевірки від 08 листопада 2019 року №4166/05-07/00991503 слідує, що ДП "Ратнівське ЛГ" у рядку 2180 "Інші операційні витрати" Звіту про фінансові результати за 3 квартал 2017 року відображено списання путівок на відпочинок, які придбані у ДП "Шацьке УДЛГ" на загальну суму 192500,00 грн. При цьому при перевірці платник не надав документальні підтвердження використання придбаних путівок. Таким чином, контролюючий орган встановив завищення витрат на суму 192500,00 грн та відповідно заниження об`єкта оподаткування з податку на прибуток за 3 квартал 2017 року на вказану суму. Також, відповідно до акту перевірки, позивачем занижено декларування різниць, які виникають відповідно до ПК України, на суму 304266,00 грн унаслідок здійснення протягом квітня-грудня 2016 року перерахування на адресу Первинної профспілкової організації ДП "Ратнівське ЛГ" 306073,00 грн та здійснення дооцінки вартості об`єктів житлового фонду на суму 139816,80 грн. Як зазначали в судовому засіданні представники позивача, порушення щодо списання путівок та декларування різниць ними не оспорюється, а отже вказані порушення суд визнав підтвердженими.
Щодо висновків контролюючого органу про встановлення завищення витрат по операціях із списання ДП "Ратнівське ЛГ" за даними обліку скретч-карт/талонів на пальне, що не є господарською діяльністю підприємства, на загальну суму 2000755,00 грн, у тому числі за 2-4 квартали 2016 року на суму 475088,00 грн, за 2017 рік на суму 672646,00 грн, за 2018 рік на суму 730776,00 грн та 1 квартал 2019 року на суму 122245,00 грн, у зв`язку із відсутністю фіскальних чеків, суд указав, що факт отримання позивачем від постачальників скретч-карток на ПММ на умовах попередньої оплати відповідно до виставлених рахунків підтверджується видатковими накладними та платіжними дорученнями. При цьому, на підставі пояснень представників позивача та первинних документів судом встановлено, що скретч-картки на ПММ отримували відповідальні особи підприємства на підставі виданих довіреностей, а факт отримання карток засвідчувався підписом зазначених осіб на видатковій накладній (т. 2, а. с. 14-15). Отримані талони оприбутковувались на баланс ДП "Ратнівське ЛГ" по рахунку 203 та в підзвіт головного механіка (т. 2, а. с. 16-17). Видача скретч-карток водіям проводилась на основі записів у відомостях з обліку талонів під їх розписку, за наслідками використання яких водії складали відповідні звіти про використання талонів на ПММ (т. 2, а. с. 17-18). Водночас списання ПММ здійснювалось на підставі подорожніх листів, факт списання оформлювався відповідними актами (т.2, а.с.19-26). Крім того, на підтвердження факту отримання ПММ на АЗС позивач надав реєстри отримання ПММ по паливних картках ТОВ "Нафтотрейд Ресурс" та ТОВ "Вог Кард" за період з 01 квітня 2016 року по 31 березня 2019 року, у яких вказано: коли і де заправлялися автомобілі на АЗС, серійний номер смарт-картки, число, місяць, години заправки, кількість отовареного товару (т.3, а.с.1-73). Отже, суд погодився із доводами позивача про те, що вказані вище первинні документи підтверджують факт відпуску ПММ по картках та талонах водіям ДП "Ратнівське ЛГ", а також використання придбаного пального у власній господарській діяльності позивача, враховуючи кількість наявної у підприємства техніки, задіяної у роботах по лісозаготівлі (т. 1, а. с. 245-246). На думку суду, у випадку проведення розрахунків за продані нафтопродукти у безготівковій формі, факт фактичного відпуску покупцю ПММ на АЗС може підтверджуватися не лише фіскальним чеком РРО, а й іншими первинними документами (талоном, смарт-карткою, платіжним дорученням, накладною тощо).
Із наданого відповідачем розрахунку донарахованих за актом перевірки грошових зобов`язань (т. 5, а.с. 43) убачається, що за встановленим порушенням по списанню ПММ за період з 2-4 квартали 2016 року по 1 квартал 2019 року позивачу донараховано податок на прибуток підприємств та організацій, що перебувають у державній власності, в сумі 360136,00 грн, ПДВ в сумі 322155,00 грн та частину чистого прибутку (доходу) господарських організацій (державних унітарних підприємств та їх об`єднань) в сумі 14700006 грн. Отже, в цій частині донарахованих грошових зобов`язань (із врахуванням застосованих штрафних (фінансових) санкцій (штрафів)) податкові повідомлення-рішення від 20.11.2019 року №000281507, №000279507, №000280507 суд визнав протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Також суд урахував, відповідно до акту перевірки від 17 вересня 2019 року №1266/05-07/00991503 контролюючий орган в ході її проведення встановив порушення ДП "Ратнівське ЛГ" вимог Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг". За наслідками встановлених порушень та з урахуванням рішення ДПС України від 24.12.2019 про результати розгляду скарги позивача (т.1, а.с.233-235) відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 06.02.2020 №0004581405 (т.1, а.с.243), яке позивач оскаржує в межах даного спору, однак жодних доводів на спростування встановлених порушень не наводить. З огляду на відсутність належних обґрунтувань позовних вимог в цій частині, суд дійшов висновку, що підстави для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 06.02.2020 №0004581405 відсутні.
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 24 березня 2021 року апеляційну скаргу Державного підприємства "Ратнівське лісомисливське господарство" Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства залишено без задоволення.
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Волинській області задоволено.
Рішення Волинського окружного адміністративного суду від 18 листопада 2020 року у справі №140/765/20 скасовано в частині визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень Головного управління ДПС у Волинській області від 20 листопада 2019 року №000282507 повністю, №000281507 в частині збільшення суми грошового зобов`язання на 483 233 грн (в тому числі за податковими зобов`язаннями - 322155 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 161078 грн), №000279507 в частині збільшення суми грошового зобов`язання на 450170 грн (в тому числі за податковими зобов`язаннями - 360136 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 90034 грн), №000280507 в частині збільшення суми грошового зобов`язання на 1470006 грн та прийняти в цій частині постанову, якою у задоволенні позову відмовити.
У решті рішення Волинського окружного адміністративного суду залишено без змін.
Суд апеляційної інстанції погодився з висновком суду першої інстанції про те, що по взаємовідносинах із ТОВ "ДОФ Арбо" порушення є доведеним, а доводи ДП "Ратнівське ЛМГ" про безпідставність вказаного порушення є необґрунтованими.
Суд також урахував, що порушення щодо списання путівок та декларування різниць позивачем не оспорюється, отже вказані порушення слід уважати підтвердженими.
З огляду на відсутність належних обґрунтувань позовних вимог в частині вимог Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", суд апеляційної інстанції вказав про правильність висновків суду першої інстанції стосовно того, що підстави для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 06.02.2020 №0004581405 відсутні.
Разом з тим, щодо висновків суду першої інстанції в частині відсутності допущення позивачем порушень стосовно завищення витрат по операціях із списання ДП "Ратнівське ЛМГ" за даними обліку скретч-карт/талонів на пальне апеляційний суд зазначив, що фактичне постачання товарів в межах відповідної угоди повинне розглядатися судами як самостійний предмет дослідження, для чого слід встановити зміст господарських операцій, договірні умови, фактичний порядок надання поставок, обсяги і зміст, мету придбання, належним чином дослідити первинні бухгалтерські документи, складені щодо господарських операцій, з`ясувати, чи розкривають первинні документи зміст операцій, та оцінювати такі докази кожний окремо та у їх сукупності, а також у сукупності з іншими доказами у справі.
Суд указав, що предметом доказування при визначенні правильності винесення контролюючим органом податкових повідомлень-рішень №000282507, №000279507, №000280507 (в частині зменшення від`ємного значення, що зараховується до податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, на 2295 грн) є обставини щодо придбання ДП "Ратнівське ЛМГ" нафтопродуктів через мережу АЗС на підставі придбаних у ТОВ "Нафтотрейд Ресурс", ТОВ "Вог Кард" паливних карток. Враховуючи вимоги Закону №265/95-ВР, суд дійшов висновку, що допустимим доказом операції з відпуску (продажу) пального на АЗС в розумінні приписів статті 74 КАС України є розрахунковий документ, роздрукований реєстратором розрахункових операцій.
Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи установлено:
Судом першої інстанції установлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що у період з 30 липня 2019 року по 27 серпня 2019 року посадовими особами ГУ ДФС у Волинській області на підставі наказу від 27 червня 2019 року №2293 проведено документальну планову виїзну перевірку ДП "Ратнівське ЛМГ" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01 квітня 2016 року по 31 березня 2019 року з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01 квітня 2016 року по 31 березня 2019 року, за наслідками якої складено акт перевірки від 17 вересня 2019 року №1266/05-07/00991503 (т. 1, а. с. 18-90).
Згідно з висновками зазначеного акту перевірки позивачем порушено, зокрема:
- пункти 1, 2 статті 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон №265/95-ВР): за період з 01 квітня 2016 року по 31 березня 2019 року здійснювалися розрахункові операцій у готівковій формі за надані послуги з оформленням прибуткових ордерів, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку, але без застосування зареєстрованого, опломбованого та переведеного у фіскальний режим роботи реєстратора розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують їх виконання та не видача особі, яка отримувала послугу в обов`язковому порядку розрахункового документа встановленої форми на повну суму проведених операцій на загальну суму 214760,96 грн (213 998,83 грн + 762,13 грн);
- статтю 10 Закону №265/95-ВР, постанову Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року №1336 "Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" - за період з 01 квітня 2016 року по 31 березня 2019 року надавалися послуги з видачі дозволів на право здійснення добування мисливських тварин (ліцензія, відстрільна картка), але без використання у встановленому порядку при здійсненні розрахунків за готівку розрахункової книжки та книги обліку розрахункових операцій на загальну суму 159410 грн.
На підставі вищевказаних висновків акта перевірки від 17 вересня 2019 року №1266/05-07/00991503 ГУ ДПС у Волинській області прийняло податкове повідомлення-рішення від 17 вересня 2019 року №0001421405, яким до підприємства застосовано штрафні (фінансові) санкції за порушення законодавства про РРО у розмірі 215100,96 грн (т. 1, а. с. 232).
Підприємство, не погодившись із зазначеним рішенням, в порядку адміністративного оскарження подало скаргу до Державної податкової служби України (т. 1, а.с. 128-131), яка своїм рішенням від 24 грудня 2019 року її частково задовольнила (т. 1, а.с. 233-235).
З урахуванням зазначеного рішення про результати розгляду скарги відповідачем прийняте податкове повідомлення-рішення від 06 лютого 2020 року №0004581405, яким до ДП "Ратнівське ЛМГ" застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 182741,15 грн (т. 1, а.с. 243).
Крім того, за висновками акту перевірки від 17 вересня 2019 року №1266/05-07/00991503 також встановлено такі порушення ДП "Ратнівське ЛМГ":
- статей 5, 7 П(с)БО 15 "Дохід"; П(С)БО 16 "Витрати"; підпунктів 14.1.36, 14.1.231 пункту 14.1 статті 14, статей 22, 23, пунктів 44.1, 44.2 статті 44, підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134, пункту 135.1 статті 135, підпункту 140.5.9 пункту 140.5 статті 140, підпункту 138.1.1 пункту 138.1 статті 138 Податкового кодексу України (далі - ПК України), в результаті чого занижено податок на прибуток всього у сумі 655926,00 грн, у тому числі за звітний період 2016 рік в сумі 113150,00 грн, за 2017 рік у сумі 244567,00 грн, за 2018 рік в сумі 272028,00 грн, І кв 2019 року в сумі 26181,0 грн;
- пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року №138, Закону України від 21 вересня 2006 року №185-V "Про управління об`єктами державної власності", в результаті чого занижено відрахування частини чистого прибутку на загальну суму 2417720,00 грн, в тому числі за звітний період 2016 рік на суму 356317,00 грн, за 2017 рік на суму 937540,00 грн, за 2018 рік на суму 1062740,00 грн та за 1 квартал 2019 року в сумі 61123 грн;
- пункту 120-1.2 статті 120-1, пункту 198.5 статті 198, пункту 201.10 статті 201, пунктів 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 статті 198, статті 201 ПК України, в результаті чого занижено податку на додану вартість всього у сумі 554602,00 грн, в тому числі за вересень 2016 року в сумі 9651,20 грн, за жовтень 2016 року в сумі 8570,83 грн, за листопад 2016 року в сумі 8864,09 грн, за грудень 2016 року в сумі 8714,79 грн, за січень 2017 року в сумі 8816,67 грн, за лютий 2017 в сумі 9833,33 грн, за березень 2017 року в сумі 15045,83 грн, за квітень 2017 року в сумі 6033,34 грн, за травень 2017 року 13150,00 грн, за червень 2017 року в сумі 9941,66 грн, за липень 2017 року в сумі 8200,00 грн, за серпень 2017 року в сумі 10875,00 грн, за вересень 2017 року в сумі 7683,33 грн, за жовтень 2017 року в сумі 35998,00 грн, за листопад 2017 року в сумі 36884,00 грн, за грудень 2017 року в сумі 49049,00 грн, за січень 2018 року в сумі 55902,00 грн, за лютий 2018 року в сумі 78649,00 грн, за березень 2018 року в сумі 9425,00 грн, за квітень 2018 року в сумі 13933,34 грн, за травень 2018 року в сумі 13024,99 грн, за червень 2018 року в сумі 12633,34 грн, за липень 2018 року в сумі 15500,00 грн, за серпень 2018 року в сумі 8666,67 грн, за вересень 2018 року в сумі 23402,00 грн, за жовтень 2018 року в сумі 25986,40 грн, за листопад 2018 року в сумі 16545,40 грн, за грудень 2018 року в сумі 9171,842 грн, за січень 2019 року в сумі 8209,42 грн, за лютий 2019 року в сумі 6672,50 грн, за березень 2019 року в сумі 9567,25 грн;
- пункту 201.10 статті 201, пунктів 192.1 статті 192 ПК України, в результаті чого встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних та відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму податку на додану вартість 370831,00 грн.
Не погодившись із зазначеними висновками, позивач подав заперечення (т. 1, а.с. 117-127).
За результатами розгляду заперечень на акт та на підставі наказу від 16 вересня 2019 року №714 була призначена й проведена документальна позапланова виїзна перевірка ДП "Ратнівське ЛМГ" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01 квітня 2016 року по 31 березня 2019 року, що стали предметом заперечення, за наслідками якої складено акт перевірки від 08 листопада 2019 року №4166/05-07/00991503 (т. 1, а. с. 140-190), висновками якого встановлено, що позивачем порушено вимоги:
- статей 5, 7 П(с)БО 15 "Дохід"; П(С)БО 16 "Витрати"; підпунктів 14.1.36, 14.1.231 пункту 14.1 статті 14, статей 22, 23, пунктів 44.1, 44.2 статті 44, підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134, пункту 135.1 статті 135, підпункту 140.5.9 пункту 140.5 статті 140, підпункту 138.1.1 пункту 138.1 статті 138 ПК України, в результаті чого занижено податок на прибуток всього у сумі 628517,00 грн, у тому числі за звітний період 2016 рік в сумі 113150,00 грн, за 2017 рік у сумі 244567,00 грн, за 2018 рік в сумі 244619,00 грн, за І квартал 2019 року в сумі 26181,00 грн;
- пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року №138, Закону України від 21 вересня 2006 року №185-V "Про управління об`єктами державної власності", в результаті чого занижено відрахування частини чистого прибутку на загальну суму 2303516,00 грн, в тому числі за звітний період 2016 рік на суму 356317,00 грн, за 2017 рік на суму 937540,00 грн, за 2018 рік на суму 948537,00 грн та за 1 квартал 2019 в сумі 61123,00 грн;
- пункту 120-1.2 статті 120-1, пункту 198.5 статті 198, пункту 201.10 статті 201, пунктів 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 статті 198, статті 201 ПК України, в результаті чого занижено податок на додану вартість всього у сумі 505924 грн, у тому числі за листопад 2016 року в сумі 8864 грн, за грудень 2016 року в сумі 8715 грн, за січень 2017 року в сумі 8817 грн, за лютий 2017 в сумі 9833 грн, за березень 2017 року в сумі 15046 грн, за квітень 2017 року в сумі 6033 грн, за травень 2017 року 13150 грн, за червень 2017 року в сумі 9942 грн, за липень 2017 року в сумі 8200 грн, за серпень 2017 року в сумі 10875 грн, за вересень 2017 року в сумі 7683 грн, за жовтень 2017 року в сумі 35998 грн, за листопад 2017 року в сумі 36884 грн, за грудень 2017 року в сумі 49049 грн, за січень 2018 року в сумі 55902 грн, за лютий 2018 року в сумі 78649 грн, за березень 2018 року в сумі 9425 грн, за квітень 2018 року в сумі 13933 грн, за травень 2018 року в сумі 13025 грн, за червень 2018 року в сумі 12633 грн, за липень 2018 року в сумі 15500 грн, за серпень 2018 року в сумі 8667 грн, за вересень 2018 року в сумі 9509 грн, за жовтень 2018 року в сумі 15773 грн, за листопад 2018 року в сумі 10198 грн, за грудень 2018 року в сумі 9172 грн, за січень 2019 року в сумі 8209 грн, за лютий 2019 року в сумі 6673 грн, за березень 2019 року в сумі 9567 грн;
- пункту 201.10 статті 201, пунктів 192.1 статті 192 Податкового кодексу України, в результаті чого встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних та відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму податку на додану вартість 304576,00 грн.
На підставі висновків вищевказаного акта перевірки ГУ ДПС у Волинській області 20 листопада 2019 року прийняло податкові повідомлення-рішення:
- №000282507, яким до підприємства згідно зі статтею 120-1 ПК України застосовано штраф за відсутність складення та/або реєстрації податкових накладних в розмірі 152288 грн;
- №000281507, яким підприємству згідно з пунктом 54.3 статті 54, пункту 58.1 статті 58 ПК України збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в розмірі 758886,00 грн (в тому числі: за податковими зобов`язаннями - 505924,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 252962,00 грн);
- №000279507, яким підприємству згідно з пунктом 54.3 статті 54, пунктом 58.1 статті 58 ПК України збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності, в розмірі 785646,00 грн (в тому числі: за податковими зобов`язаннями - 628517,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 157129,00 грн);
- №000280507, яким підприємству згідно з пунктом 54.3 статті 54, пунктом 58.1 статті 58 ПК України збільшено суму грошового зобов`язання за платежем: частина чистого прибутку (доходу) господарських організацій (державних унітарних підприємств та їх об`єднань) в розмірі 2303517,00 грн (т. 1, а.с. 212-219).
Підприємство в порядку адміністративного оскарження подало скаргу до ДПС України на вказані податкові повідомлення-рішення (т.1, а.с.236-242), яка своїм рішенням від 03.02.2020 залишила оскаржувані податкові повідомлення-рішення без змін, а скаргу - без задоволення (т. 1, а.с. 222-231).
Судом також установлено, що протягом червня 2017 року-січня 2018 року ДП "Ратнівське ЛМГ" (замовник) було укладено із ТОВ "ДОФ Арбо" (підрядник) договори про надання послуг, пов`язаних із лісівництвом, предметом яких є, зокрема, виконання робіт із заготівлі деревини на підставі лісорубних квитків. У пунктах 1.6 та 1.7 указаних договорів визначено, що роботи виконуються власними силами, технічними засобами, матеріалами Підрядника; роботи вважаються виконаними після підписання уповноваженими представниками Сторін акту прийому-передачі робіт.
На підтвердження факту виконання ТОВ "ДОФ Арбо" робіт по заготівлі деревини позивачем подано до суду договори про надання послуг, пов`язаних з лісівництвом, акти приймання-передачі робіт та послуг (т. 3, а.с. 97-250, т. 4 а.с. 1-250), та реєстр щоденників заготівлі по ТОВ "ДОФ Арбо" з 01 вересня 2017 року по 28 лютого 2017 року (т. 5, а. с. 6-15).
Інші первинні документи, зокрема, лісорубні квитки, карти технологічного процесу розроблення лісосік, щоденники приймання робіт по заготівлі лісопродукції тощо, позивач суду не надав та пояснив, що усі первинні документи були вилучені слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Волинській області в ході проведеного огляду в межах кримінального провадження №32020030000000014 від 26 лютого 2020 року, що підтверджується протоколом огляду від 23 квітня 2020 року (т. 5, а.с. 88-104).
Разом з тим, ГУ ДФС у Волинській області провело документальну планову виїзну перевірку ТОВ "ДОФ Арбо" щодо дотримання вимог податкового законодавства за період з 01 жовтня 2017 року по 31 грудня 2018 року, за наслідками якої складено акт від 21 травня 2019 року №10670/14-03/31979936 (т. 5, а.с. 116-156).
Так, в ході зазначеної перевірки контролюючий орган встановив фактичну відсутність виконання ТОВ "ДОФ Арбо" робіт по комплексній заготівлі деревини для ДП "Ратнівське ЛМГ" на загальну суму з ПДВ 1102616,00 грн. Указані висновки ревізорів ґрунтуються на тому, що на ТОВ "ДОФ Арбо" відсутні будь-які накази про відрядження працівників для виконання робіт на ДП "Ратнівське ЛМГ"; відсутні авансові звіти робітників, які містять витратні документи на проїзд від м. Камінь-Каширська до місця виконання лісогосподарських робіт; відсутні документи про доставку працівників до місця виконання робіт транспортом ТОВ "ДОФ Арбо"; всі працівники підприємства, які мають посвідчення лісорубів, у період, протягом якого повинні були виконуватись роботи для ДП "Ратнівське ЛМГ", були задіяні у виконанні робіт для інших суб`єктів господарювання; для перевірки не надано маршрутних листів, які свідчать про направлення тракторів для трелювання деревини при виконанні лісогосподарських робіт; для перевірки не надано первинних документів, які свідчать про заправку тракторів для виконання робіт, а також документів про видачу бензину працівникам лісорубам для заправки бензопил.