ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 квітня 2023 року
м. Київ
справа № 815/4665/17
адміністративне провадження № К/9901/52027/18
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Пасічник С.С.,
суддів: Олендера І.Я., Васильєвої І.А.,
розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу Одеської митниці ДФС на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2017 року (суддя Харченко Ю.В.) та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 25 квітня 2018 року (головуючий суддя Бойко А.В., судді: Осіпов Ю.В., Скрипченко В.О.) у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертранс 2000" до Одеської митниці ДФС, Управління Державної казначейської служби України у м.Одесі про визнання протиправними та скасування рішень про відмову у митному оформленні товарів, оформлених картками відмови, відшкодування шкоди,
В С Т А Н О В И В:
У вересня 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтертранс 2000" (далі - Товариство, позивач) звернулось до суду з позовом до Одеської митниці ДФС (далі - Митниця, відповідач) та Управління Державної казначейської служби України у м.Одесі про визнання протиправними та скасування рішень: про відмову у митному оформленні товарів згідно митної декларації UА500650.2017.003900, оформленого карткою відмови №UА500650/2017/00197 від 22 липня 2017 року, про відмову у митному оформленні товарів згідно митної декларації UА500650.2017.004529, оформленого карткою відмови №UА/500650/2017/00226 від 17 серпня 2017 року, про відмову у митному оформленні товарів згідно митної декларації UА500650.2017.004763, оформленого карткою відмови №UА500650/2017/00250 від 06 вересня 2017 року, та відшкодування шкоди у виді витрат, понесених на зберігання автомобілів на митному складі та переклад технічної документації, що була завдана Товариству протиправними рішеннями Митниці, шляхом стягнення з Державного бюджету України грошових коштів у сумі 5 038,86 грн.
Обґрунтовуючи позовну заяву, Товариство зазначало про протиправність прийнятих Митницею рішень про відмову у митному оформленні імпортованих ним трьох автомобілів Chevrolet Volt за визначеним кодом товару 8703 90 10 90 та безпідставність визначення коду цього товару як 8703 22 90 10 за Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД), адже під час митного оформлення позивачем подано всі необхідні та достатні докази в підтвердження правильності обраного коду та характеристик товару, що поданий до розмитнення.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2017 року позов задоволено частково: визнано протиправними та скасовано рішення Митниці про відмову у митному оформленні товарів згідно митної декларації UА500650.2017.003900, оформлене карткою відмови №UА500650/2017/00197 від 22 липня 2017 року, згідно митної декларації UА500650.2017.004529, оформлене карткою відмови №UА/500650/2017/00226 від 17 серпня 2017 року, згідно митної декларації UА500650.2017.004763, оформлене карткою відмови №UА500650/2017/00250 від 06 вересня 2017 року; в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Приймаючи таке рішення й задовольняючи позов, суд, дослідивши обставини справи та беручи до уваги, у тому числі, висновки експертного автотоварознавчого дослідження спеціаліста з оцінки транспортного засобу від 07 липня 2017 року №3215/07, від 25 липня 2017 року №3284/07 і технічну документацію автомобіля Chevrolet Volt, прийшов до висновку, що Митницею під час митного оформлення цих автомобілів неправильно визначено код останніх за УКТ ЗЕД, що призвело до прийняття незаконних рішень про відмову у митному оформленні товару.
Разом з тим, відмовляючи в задоволенні позову щодо відшкодування шкоди, суд вказав на відсутність причинно-наслідкового зв`язку оспорюваних рішень із додатковими витратами Товариства, адже останні понесені у зв`язку зі зберіганням автомобілів на митному складі, що було наслідком певних сподівань позивача на позитивний та оперативний результат митного оформлення, що, в свою чергу, безпосередньо не обумовлене прийняттям суб`єктом владних повноважень рішень, а опосередковано випливає із підприємницької діяльності, безумовною складовою якої є певні адміністративні процедури; аналогічно відсутній, на думку суду першої інстанції, безпосередній зв`язок спірних рішень зі зверненням Товариства до бюро перекладів "Азбука" з метою перекладу технічної документації автомобілів, оскільки це було його власною ініціативою з огляду на те, що Митним кодексом України (далі - МК України) передбачено саме право декларанта надати додаткову інформацію про товар.
Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 25 квітня 2018 року постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2017 року скасовано в частині відмови в задоволенні вимог Товариства про відшкодування шкоди у виді витрат, понесених на зберігання автомобілів на митному складі та переклад технічної документації, в сумі 5 038,86 грн. та прийнято у цій частині нове рішення, яким позов задоволено частково: стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства 2 702,86 грн. як відшкодування шкоди у виді витрат, понесених на зберігання автомобілів на митному складі; в задоволенні решти позовних вимог відмовлено; в іншій частині постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2017 року залишено без змін.
При цьому, апеляційний суд, погодившись із висновками суду першої інстанції про протиправність оскаржуваних рішень Митниці про відмову у митному оформленні товару та відсутність правових підстав для стягнення з Державного бюджету України витрат, понесених позивачем у зв`язку зі здійсненням перекладу технічної документації автомобілів, водночас дійшов переконання про те, що позовні вимоги стосовно відшкодування витрат, понесених внаслідок зберігання автомобілів на митному складі, підлягають частковому задоволенню, адже були наслідком саме прийняття Митницею незаконних рішень.
Не погоджуючись з прийнятими судами рішеннями в частині задоволення позовних вимог, Митниця звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою, в якій просила їх у вказаній частині скасувати та прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позову у повному обсязі, посилаючись на те, що легкові автомобілі, у яких електродвигун та двигун внутрішнього згоряння конструктивно встановлені таким чином, що можуть по черзі чи одночасно приводити в дію (передавати обертові зусилля) на ведучі колеса транспортного засобу, класифікуються в товарних позиціях: 8703 21, 8703 22, 8703 23 та 8703 24 в залежності від робочого об`єму циліндрів двигуна; до того ж, митним органом виявлено рішення про визначення коду на подібний (аналогічний) товар, згідно з яким такий код за УКТ ЗЕД встановлено як 8703 22 90 10 (а не 8703 90 10 90 як обрано декларантом); до того ж, відшкодування позивачеві з Державного бюджету України коштів призведе до невиправданих втрат останнього; водночас вказував й на те, що суд апеляційної інстанції, задовольняючи частково апеляційну скаргу Товариства, стягнув на його користь неправильний (перебільшений) розмір судового збору, адже останнім рішення суду першої інстанції оскаржувалось лише в частині, відтак суду слід було застосовувати приписи частини 4 статті 6 Закону України "Про судовий збір".
При цьому, оскільки зміст касаційної скарги свідчить, що відповідачем рішення суду попередньої інстанції оскаржується лише в частині задоволення позовних вимог, то відповідно до статті 341 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) саме в цій частині воно і підлягає касаційному перегляду.
Позивач в письмових запереченнях на касаційну скаргу проти доводів та вимог останньої заперечив, вважаючи їх безпідставними, а рішення судів попередніх інстанцій, які він просив залишити без змін, - обґрунтованими та законними.
Відповідно до пункту 2 Розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 15 січня 2020 року №460-ІХ "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України щодо вдосконалення порядку розгляду судових справ" касаційна скарга підлягає розгляду у порядку, що діяв до набрання чинності цим Законом, тобто до 08 лютого 2020 року.
Розглянувши та обговоривши доводи касаційної скарги, перевіривши правильність застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального і процесуального права, Верховний Суд зазначає наступне.
Судами встановлено, що 20 грудня 2016 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) укладено договір комісії на купівлю товару №3, за умовами якого Комісіонер зобов`язується за дорученням Комітента за винагороду укласти від свого імені відповідні договори з метою придбання товару і його доставки за рахунок Комітента і в його інтересах, а також передати йому все отримане за цими договорами.
20 грудня 2016 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) укладено комерційне завдання (додаток №1 до договору комісії на купівлю товару №3 від 20 грудня 2016 року), відповідно до якого Комісіонер прийняв на себе зобов`язання щодо організації купівлі й адаптації до експлуатаційних вимог законодавства України легкового автомобіля марки Chevrolet, модель Volt, тип - хетчбек, тип приводу - електродвигун, рік випуску - друге покоління кінця 2015-2016 модельного року.
В подальшому Товариство надіслало на адресу ПП "Шаклін Групп" лист від 26 грудня 2016 року, в якому зазначило про надання згоди на укладення договору доручення (субкомісії) між ПП "Шаклін Групп" та ТОВ "ТІР Авто-транспорт" з метою купівлі автомобіля Chevrolet Volt, який відповідатиме комерційному завданню Товариства.
У зв`язку із цим, 27 грудня 2016 року між ПП "Шаклін Групп" (Довіритель) та ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" (Повірений) укладено договір доручення №003, за умовами якого Повірений зобов`язується здійснювати від імені та за рахунок Довірителя наступні юридичні дії: участь в автомобільних аукціонах США, організація доставки автомобілів по США до порту для подальшої доставки в порт м.Одеса для митного оформлення.
Того ж дня між ПП "Шаклін Групп" (Довіритель) та ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" (Повірений) укладено додаток №1 до договору №003 від 27 грудня 2016 року (заявка на придбання автомобіля), за умовами якого Повіреному доручено придбати для Довірителя легковий автомобіль марки Chevrolet Volt LT, тип кузова - хетчбек, колір - білий, рік випуску - 2016, двигун - електро, об`єм двигуна генератора, см.3 - 1 500, тип трансмісії - автоматична, пробіг - 8832 милі, вартість - 6 658 USD, додаткова умова за станом - пошкоджений автомобіль.
12 липня 2017 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) укладено додаткову угоду №1 до договору комісії №3 від 20 грудня 2016 року, якою внесено зміни до договору комісії та комерційного завдання від 20 грудня 2016 року (додаток №1 до договору), передбачивши, що Товариство (Комітент) доручає, а ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) приймає на себе зобов`язання з організації придбання легкового автомобіля марка: Chevrolet, модель: Volt, тип: хетчбек, тип приводу: електродвигун, рік випуску: друге покоління кінця 2015-2016 модельного року. Транспортний засіб має відповідати наступним вимогам: кузов без механічних ушкоджень і змін геометрії; лакофарбове покриття без слідів корозії і додаткового нанесення лакофарбового покриття; технічно справний стан генератора і електромоторів; рівень зносу літій-іонного акумулятора при комп`ютерній діагностиці не більше 20%; технічно справний стан агрегатів ходової частини; задовільний стан внутрішньої обшивки салону.
З метою виконання договору доручення від 27 грудня 2016 року №003 ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" на аукціоні в США придбало для ПП "Шаклін Групп" автомобіль марки Chevrolet Volt LT, який відповідав вимогам, викладеним у додатку №1 до договору №003 від 27 грудня 2016 року (заявка на придбання автомобіля).
19 липня 2017 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) підписано акт приймання-передачі товару за договором комісії на купівлю товару №3 від 20 грудня 2016 року, відповідно до якого Комітентом прийнято, а Комісіонером передано автомобіль марки: Chevrolet, модель: Volt, VIN: НОМЕР_1 .
В акті зазначено, що даний автомобіль придбано субкомісіонером ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" відповідно до договору доручення №003 від 27 грудня 2016 року та листа-погодження Товариства від 26 грудня 2016 року на аукціоні Insurance Auto Auctions (999-Corporate Two Westbrook Corporate Center Suite Westchester IL 60154) 29 грудня 2016 року; також сторони підтвердили, що даний автомобіль є власністю Товариства.
22 липня 2017 року позивачем до митного поста "Спеціалізований" Митниці подано митну декларацію №UА500650/2017/003900 щодо здійснення митного оформлення товару - легкового автомобіля, що був у використані, марки Chevrolet, модель Volt (другого покоління), номер кузова VIN: НОМЕР_1, номер шасі - нема даних; номер двигуна - не визначено, загальна кількість місць для сидіння (включаючи місце водія) - 5, призначення автомобіля - пасажирський, тип двигуна - 2 електродвигуна, потужність електродвигуна 150 к.с./110кВт, робочий об`єм допоміжного генератора - 1 500 см3, колісна формула - 2x4, оснащений системою електроприводу, яка має два режими руху: тільки на електротязі і режим збільшеного пробігу (з підключенням двигуна-генератора). В режимі збільшеного пробігу енергія, яку виробляє двигун внутрішнього згоряння, передається на акумулятори, і лише отримана електроенергія йде на живлення електромоторів, що обертають колеса. Електричний привід VOLTEC може функціонувати лише за наявності тяги від електромоторів. Якщо вони деактивовані, двигун внутрішнього згоряння не може привести автомобіль в рух, в силу технологічної конструкції. Енергія ДВЗ використовується лише для забезпечення роботи електромоторів. Календарний рік виготовлення - грудень 2015 року; модельний рік виготовлення - 2016 рік; торгівельна марка - Chevrolet; виробник - General Motors LLC; країна виробництва - US. Вивантажено з контейнера №ТRKU4422339.
У графі 33 митної декларації №UА500650/2017/003900 зазначено, що код товару згідно з УКТ ЗЕД: 8703 90 10 00. Митну вартість автомобіля визначено у розмірі 172 630,84 грн.
За результатами розгляду поданих документів та перевірки заявленого декларантом коду товару відомостям, наведеним у базі даних "Класифікаційні рішення" програми "Інспектор 2006" ЄАІС, митним органом виявлено рішення про визначення коду товару від 26 серпня 2016 року №КТ-100000000-0130-2016 на подібний (аналогічний) товар, згідно якого контролюючим органом визначений код товару згідно УКТ ЗЕД 8703 22 90 10, який відрізняється від того, що декларується згідно поданої МД (8703 90 10 90), у зв`язку із чим складено картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UА500650/2017/00197 від 22 липня 2017 року.
Також, 31 січня 2017 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) укладено договір комісії на купівлю товару №29, за умовами якого Комісіонер зобов`язується за дорученням Комітента за винагороду укласти від свого імені відповідні договори з метою придбання товару і його доставки за рахунок Комітента і в його інтересах, а також передати йому все отримане за цими договорами.
31 січня 2017 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) укладено комерційне завдання (додаток №1 до договору), відповідно до якого Комісіонер прийняв на себе зобов`язання щодо організації купівлі й адаптації до експлуатаційних вимог законодавства України легкового автомобіля марки Chevrolet, модель Volt, тип - хетчбек, тип приводу - електродвигун, рік випуску - друге покоління кінця 2015-2016 модельного року. Транспортний засіб має відповідати наступним вимогам: кузов без механічних ушкоджень і змін геометрії; лакофарбове покриття без слідів корозії і додаткового нанесення лакофарбового покриття; технічно справний стан генератора і електромоторів; рівень зносу літій-іонного акумулятора при комп`ютерній діагностиці не більше 20%; технічно справний стан агрегатів ходової частини; задовільний стан внутрішньої обшивки салону.
31 січня 2017 року між ПП "Шаклін Групп" (Довіритель) та ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" (Повірений) укладено додаток №1/1 до договору №003 від 27 грудня 2016 року (заявка на придбання автомобіля), за умовами якої Повіреному доручено придбати легковий автомобіль, який відповідає наступним вимогам: марка автомобіля Chevrolet, модель Volt LT, тип кузова - хетчбек, колір - білий, рік випуску - 2017 рік, двигун - електро, об`єм двигуна генератора, см.3 - 1 500, тип трансмісії - автоматична, пробіг - 1 933 милі, вартість 7 256,75 USD, додаткова умова за станом - пошкоджений автомобіль.
ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" на аукціоні в США придбало для ПП "Шаклін Групп" автомобіль марки Chevrolet Volt LT, який відповідає вимогам, викладеним у комерційному завданні.
04 серпня 2017 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) підписано акт приймання-передачі товару за договором комісії №29 від 31 січня 2017 року, відповідно до якого Комітентом прийнято, а Комісіонером передано автомобіль марки: Chevrolet, модель Volt, рік виготовлення 2017 рік, VIN: 1G1RC6S52НU108451.
09 серпня 2017 року Товариством до митного поста "Спеціалізований" Митниці подано митну декларацію №UА500650/2017/004529 щодо здійснення митного оформлення легкового автомобіля, що був у використані, марки Chevrolet, модель Volt (другого покоління), номер кузова VIN: НОМЕР_2, модельний рік виготовлення - 2017 рік, тип двигуна - 2 електродвигуна, потужність електродвигуна 150к.с./110кВт, робочий об`єм двигуна внутрішнього згорання допоміжного генератора - 1 490 см3, колісна формула - 2x4, тип кузова - хетчбек, колір - білий, оснащений системою електроприводу, яка має два режими руху: тільки на електротязі і режим збільшеного пробігу (з підключенням двигуна-генератора). В режимі збільшеного пробігу енергія, яку виробляє двигун внутрішнього згоряння, передається на акумулятори, і лише отримана електроенергія йде на живлення електромоторів, що обертають колеса. Електричний привід VOLTEC може функціонувати лише за наявності тяги від електромоторів. Якщо вони деактивовані, двигун внутрішнього згоряння не може привести автомобіль в рух, в силу технологічної конструкції. Енергія ДВЗ використовується лише для забезпечення роботи електромоторів. За твердженням автовиробника, ДВЗ не має прямого механічного з`єднання з привідними колесами, а безпосередньо з`єднаний з мотором-генератором. Автомобіль придбано на аукціоні з продажу страхових авто та має наступні пошкодження після ДТП: відсутній задній бампер, пошкоджено задні ліве та праве крила, пошкоджено ліві передні та задні двері, пошкоджено передній бампер, пошкоджено балку задньої підвіски в машині, кузов задньої частини автомобілю деформовано, розбите ліве дзеркало, спрацювали бокові подушки безпеки, оригінальне заднє ліве колесо відсутнє та замінено на запасне. Автомобіль розкомплектовано: відсутні інструменти, компресор та зарядний пристрій. Торгівельна марка - Chevrolet; виробник - General Motors LLC; країна виробництва - US. Вивантажено з контейнера № НОМЕР_3 .
У графі 33 митної декларації №UА500650/2017/004529 зазначено, що код товару згідно з УКТ ЗЕД: 8703 90 10 00. Митну вартість автомобіля визначено у розмірі 198 314,38 грн.
За результатами розгляду поданих позивачем документів, перевірки заявленого декларантом коду товару відомостям, наведеним у базі даних "Класифікаційні рішення" програми "Інспектор 2006" ЄАІС, та виявлення рішення про визначення коду товару від 26 серпня 2016 року на подібний (аналогічний) товар, Митницею складено картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UА500650/2017/00226 від 17 серпня 2017 року.
Крім того, 03 квітня 2017 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) укладено договір комісії на купівлю товару №35, аналогічний за своїм змістом двом попереднім договорам, та комерційне завдання, відповідно до якого Комісіонер прийняв на себе зобов`язання щодо організації купівлі й адаптації до експлуатаційних вимог законодавства України легкового автомобіля з наступними характеристиками: марка: Chevrolet, модель: Volt, тип: хетчбек, тип приводу: електродвигун, рік випуску: друге покоління кінця 2015 - 2016 модельного року.
03 квітня 2017 року між ПП "Шаклін Групп" (Довіритель) та ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" (Повірений) укладено додаток №1/2 до договору №003 від 27 грудня 2016 року (заявка на придбання автомобіля), за умовами якої Повіреному доручено придбати легковий автомобіль марки Chevrolet, модель Volt LT, тип кузова - хетчбек, колір - білий, рік випуску - 2016 рік, двигун - електро, об`єм двигуна генератора, см.3 - 1 500, тип трансмісії - автоматична, пробіг - 8 137 миль, вартість - 7 523 USD, додаткова умова за станом - пошкоджений автомобіль.
ТОВ "ТІР Авто-Транспорт" на аукціоні в США придбало для ПП "Шаклін Групп" автомобіль марки Chevrolet Volt LT, який відповідає вимогам, викладеним у комерційному завданні.
14 серпня 2017 року між Товариством (Комітент) та ПП "Шаклін Групп" (Комісіонер) складено акт приймання-передачі товару за договором комісії на купівлю товару №35 від 03 квітня 2017 року.
21 серпня 2017 року Товариством до митного поста "Спеціалізований" Митниці подано митну декларацію №UА500650/2017/004762 щодо здійснення митного оформлення легкового автомобіля, що був у використані, марки Chevrolet, модель Volt (другого покоління), номер кузова VIN: НОМЕР_4, номер шасі - нема даних; номер двигуна - не визначено, загальна кількість місць для сидіння (включаючи місце водія) - 5, призначення автомобіля - пасажирський, календарний рік виготовлення - 2015 рік, модельний рік виготовлення - 2016 рік, тип двигуна - 2 електродвигуна, потужність електродвигуна 150к.с./110кВт, робочий об`єм двигуна внутрішнього згорання допоміжного генератора - 1 490 см3, колісна формула - 2x4, тип кузова - хетчбек, колір - білий, оснащений системою електроприводу, яка має два режими руху: тільки на електротязі і режим збільшеного пробігу (з підключенням двигуна-генератора). В режимі збільшеного пробігу енергія, яку виробляє двигун внутрішнього згоряння, передається на акумулятори, і лише отримана електроенергія йде на живлення електромоторів, що обертають колеса. Електричний привід VOLTEC може функціонувати лише за наявності тяги від електромоторів. Якщо вони деактивовані, двигун внутрішнього згоряння не може привести автомобіль в рух, в силу технологічної конструкції. Енергія ДВЗ використовується лише для забезпечення роботи електромоторів. За твердженням автовиробника, ДВЗ не має прямого механічного з`єднання з привідними колесами, а безпосередньо з`єднаний з мотором-генератором. Автомобіль придбано на аукціоні з продажу страхових авто в стані як є, та має наступні пошкодження після ДТП: пошкоджено задні праві двері, заднє праве крило, задній бампер та його кріплення, правий поріг, задня права колісна арка, кришка багажника, горловина бензобака, відсутня задня права фара та лючок бензобаку, деформовано балку задньої підвіски, в автомобілі спрацювали бокові подушки безпеки. Автомобіль розкомплектовано: відсутні запасне колесо та зарядний пристрій. Торгівельна марка - Chevrolet; виробник - General Motors LLC; країна виробництва - US.
У графі 33 митної декларації №UА500650/2017/004762 зазначено, що код товару згідно з УКТ ЗЕД: 8703 90 10 00. Митну вартість автомобіля визначено у розмірі 202 470,26 грн.
За результатами розгляду поданих документів, перевірки заявленого декларантом коду товару відомостям, наведеним у базі даних "Класифікаційні рішення" програми "Інспектор 2006" ЄАІС, виявлення рішення про визначення коду товару від 26 серпня 2016 року №КТ-100000000-0130-2016 на подібний (аналогічний) товар, Митницею складено картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UА500650/2017/00250 від 06 вересня 2017 року.