1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


Перейти до правової позиції

ф

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 лютого 2023 року

м. Київ

справа № 640/16421/19

адміністративне провадження № К/9901/5883/20

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Хохуляка В.В., суддів: Бившевої Л.І., Ханової Р.Ф.,

розглянув у попередньому судовому засіданні як суд касаційної інстанції справу №640/16421/19 за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства "Фундамент" до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, касаційне провадження у якій відкрито за касаційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києві від 25.11.2019 (головуючий суддя Каракашьян С.К.) та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.01.2020 (головуючий суддя Бараненко І.І., судді: Бабенко К.А., Губська Л.В.),

УСТАНОВИВ:

Приватне акціонерне товариство "Фундамент" звернулось до адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28.05.2019 №2212615147, №2222615147.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.11.2019, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.01.2020, позов задоволено.

Не погоджуючись з рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві звернулось з касаційною скаргою до Верховного Суду.

Ухвалою Верховного Суду від 16.04.2020 відкрито касаційне провадження у справі №640/16421/19 за касаційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.

Позивач подав відзив на касаційну скаргу податкового органу.

До суду надійшла заява відповідача про заміну сторони у справі її правонаступником.

Ухвалою суду від 27.02.2023 розгляд справи призначено у попередньому судовому засіданні на 28.02.2023.

Касаційний розгляд справи здійснюється у попередньому судовому засіданні відповідно до статті 343 КАС України.

Розглянувши заяву відповідача про заміну правонаступником, враховуючи приписи статті 52 КАС України, якою встановлено, що у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив, - суд вбачає підстави заяву відповідача про заміну сторони у справі її правонаступником задовольнити.

Верховний Суд, на підставі встановлених фактичних обставин справи, з`ясував наступне.

Як встановлено судами попередніх інстанцій, ГУ ДФС у м. Києві проведено документальну планову виїзну перевірку ПрАТ Фірма "Фундамент" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 30.09.2018, валютного - за період з 01.01.2016 по 30.09.2018, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне страхування - за період з 01.01.2015 по 30.09.2018 та іншого законодавства.

Актом перевірки від 16.04.2019 №86/26-15-14-07-02-10/01416332 встановлені порушення:

п. 44.6 ст. 44, п. 85.2 ст. 85, п.п. 134.1.1, п. 134.1, ст. 134, п.135.1 ст.135, ПК України, в результаті чого занижено податок на прибуток на суму 2 786 641 грн.;

п. 198.2, п. 198.3. п. 198.6 ст.198 ПК України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 2 319 685 грн.;

п. 3 "Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку" затвердженого наказом Міністерством фінансів України від 13.01.2015 №4 та п. 51. 1 ст. 51, пп. "б", п. 176.2, ст.176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI щодо подання не в повному обсязі з недостовірними відомостями податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків за 2016, 2017, 1, 2, кв. 2018 років.

На підставі висновків акту перевірки, ГУ ДФС у м. Києві прийнято податкові повідомлення-рішення:

від 28.05.2019 №2212615147, відповідно до якого позивачу збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 3483301грн., з яких 2786641грн. нараховано за податковими зобов`язаннями та 696660грн. - за штрафними санкціями;

від 28.05.2019 №2222615147, відповідно до якого позивачу збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 3242026грн., з яких 2161351грн. нараховано за податковим зобов`язанням, 1080675грн. - штрафні санкції.

Позивач, вважаючи податкові повідомлення-рішення протиправними, звернувся з позовом до суду про їх скасування.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції, з яким погодився суд апеляційної інстанції, посилались на те, що в акті перевірки відсутні будь-які докази на підтвердження того, що укладаючи спірні договори, учасники договірних відносин діяли з метою, яка є завідомо суперечною інтересам держави та суспільства, оскільки договори укладені між позивачем та контрагентами націлені на здійснення підприємницької діяльності та пов`язані з рухом активів підприємств. Відповідачем не надано суду належних та допустимих доказів, що фінансово-господарські операції між позивачем з його контрагентами не були спрямовані на настання реальних наслідків фінансово-господарської діяльності.

Не погоджуючись з рішеннями судів попередніх інстанцій, податковий орган оскаржив їх у касаційному порядку. Як вказує відповідач, оскаржувані судові рішення винесені з неправильним застосуванням норм матеріального права, а саме: статей 44, 85, 134, 135, 198 ПК України та норм процесуального права, зокрема: статей 73-76, 90, 242, 244, 351 КАС України. В обґрунтування вимог касаційної скарги відповідач викладає обставини, встановлені актом перевірки. Як вважає відповідач, наданими позивачем документами не підтверджується реальність господарських операцій з контрагентами, а тому висновки акту перевірки та прийняті на підставі цього акту податкові повідомлення-рішення відповідають вимогам податкового законодавства. Відповідач зазначає, що у ході проведеної перевірки виявлено відсутність здійснення господарської діяльності позивача з його контрагентами, посилаючись на наявну податкову інформацію стосовно контрагентів та досліджені під час перевірки первинні документи. На підставі викладеного, податковий орган просить скасувати рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.11.2019 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.01.2020, ухвалити нове рішення про відмову в задоволенні позову.

Позивач скористався правом заперечити проти доводів касаційної скарги. У відзиві, посилаючись на висновки Верховного Суду в подібних спорах, Товариство зазначає про законність рішень судів першої та апеляційної інстанцій, вважає, що касаційна скарга не містить обґрунтування неправомірності судових рішень, просить залишити касаційну скаргу без задоволення.

Переглядаючи оскаржувані судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, перевіряючи дотримання судами норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування норм матеріального права, Верховний Суд дійшов висновку, що касаційна скарга податкового органу не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Положеннями пункту 14.1.36 ПК України передбачено, що господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через відокремлені підрозділи, а також через будь - яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Відповідно до підпункту 14.1.27 пункту 14.1 статті 14 ПК України витрати - це сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, яких відбувається формах, здійснених для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов`язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталі (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником.

Згідно пункту 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Пунктом 135.4 статті 135 ПК України встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об`єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ цього Кодексу.

Згідно підпункту 139.1.9 пункту 139.1 статті 139 ПК України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими та іншими первинними документами, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинним документом є документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Відповідно до частини першої статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Із системного аналізу вказаних вище правових норм, можна дійти висновку, що для отримання права на формування податкового кредиту із сум податку на додану вартість, сплачених в ціні придбаного товару (робіт, послуг), та права на віднесення витрат по його придбанню до складу валових витрат, платник повинен мати податкові накладні, первинні бухгалтерські документи, видані на реально отриманий товар (роботи, послуги), призначені для використання у власній господарській діяльності. Таким чином, відображення господарської операції у податковому обліку повинно здійснюватись відповідно до її реального економічного змісту на підставі первинних документів бухгалтерського обліку.

При цьому, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів для цілей ведення податкового обліку лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов`язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.

Таким чином, витрати для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені та підтверджені належним чином оформленими первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Як вбачається зі змісту акту перевірки та доводів відповідача, висновки щодо порушення ПАТ Фірма "Фундамент" приписів податкового законодавства зроблено з огляду на відсутність факту реальності господарських операцій між позивачем та його контрагентами: ТОВ "АРКОНД" (код 41007882), ТОВ "Буддеталькомплект+" (код 40517045), ТОВ "ВАНБУД+" (код 39797545), ТОВ "Ванбуд-2" (код 34182884), ТОВ "Кверкус-2" (код 40885739), ТОВ "Пані-Н" (код 40098990), ФОП ОСОБА_1 (код НОМЕР_1 ), ПВП "СКОРПІОН - 2000" (код 30925895), ТОВ "БК УКРЄВРОБУД ЛТД" (код 39846492), ТОВ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ-8" (код 35932011), ТОВ "Хмельницьке управління №13 "Електро" (код 37955470), ФОП ОСОБА_2 (код НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_3 (код НОМЕР_3 ).

Розглядаючи справу суди попередніх інстанцій встановили, що господарські взаємовідносини між ПАТ "Фундамент" та ТОВ "АРКОНД" здійснювались на підставі Договору про надання послуг №18/01 від 18.01.2018, відповідно до якого Виконавець надає Замовнику послуги по роботі автокрана КАТО 120 (МК 1200), а Замовник зобов`язується прийняти надані послуги та сплатити їх вартість. Вартість оренди автокрана складає 35000 грн. в т.ч. ПДВ - за зміну. Судами вказано, що за результатами наданих послуг, між ТОВ "АРКОНД" і ПАТ Фірма "Фундамент" підписано документи: Акт здачі приймання робіт (надання послуг), Довідки про виконані роботи (послуги). Розрахунки здійснено відповідно до платіжних доручень: від 19.01.2018 на суму 70000грн. та від 28.02.2018 на суму 20 312,00грн.

Як слідує з оскаржуваних судових рішень, відповідно до пояснень позивача для надання послуги по роботі автокрана КАТО 120 (МК 1200) по Договору про надання ТОВ "АРКОНД" своїм від 18.01.2018 просило ПАТ Фірма "Фундамент" надати доступ на об`єкт: "Реконструкція з прибудовою та надбудовою школи №42 на вул. Хорольській, 19 у Дніпровському районі м. Києва" машиністу крана ОСОБА_4 (машиніст автокрана, що зазначений у Довідках про виконані роботи (послуги) на період січень - лютий 2018 pоку. В свою чергу, ПАТ Фірма "Фундамент" надало доступ на об`єкт будівництва. Особливість робіт, які виконував спеціалізований автокран КАТО 120 (МК 1200), полягала у монтажі важких перекриттів поверхів на об`єкті будівництва, оскільки він має вантажопід`ємність у 120 тонн та є особливим у своєму класі. При цьому, в Україні є лише декілька автокранів на власному ходу здатних виконувати роботи такого характеру. Виконані роботи (надані послуги) ТОВ "АРКОНД" також підтверджені службою технічного нагляду та головним архітектором будівництва.

Також, суди зазначили, що між ПАТ Фірма "Фундамент" (генпідрядник) та Комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд - УКБ" (замовник будівництва) був укладений Підрядний договір від 11.10.2017 №4/1200 на здійснення відповідно до проектно-кошторисної документації реконструкцію з прибудовою та надбудовою школи №42 на вул. Хорольській, 19 у Дніпровському районі м. Києва. За умовами Договору Генпідрядник зобов`язується виконати будівельно-монтажні роботи на спорудженні Об`єкта згідно затвердженої Замовником проектної та кошторисної документації, в обсягах, строках та вартості, погоджених Сторонами у Договорі, а Замовник зобов`язується надати Генпідряднику проектну та дозвільну документацію, фронт робіт та сплатити вартість виконаних робіт у порядку і розмірах передбачених Договором. На виконання договірних зобов`язань між позивачем та КП "Житлоінвестбуд - УКБ" складалися та підписувалися Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в у яких відображалися обсяги робіт та надані послуги, що виконувалися також субпідрядними організаціями, зокрема ТОВ "АРКОНД". Замовник будівництва, на підставі підписаних актів, здійснював оплату виконаних робіт та наданих послуг в повному обсязі.

У цій справі встановлено, що господарські взаємовідносини між ПАТ Фірма "Фундамент" та ТОВ "Буддеталькомплект+" здійснювались на підставі рахунку-фактури від 05.08.2016 №СФ-0000011, згідно якого ТОВ "БУДДЕТАЛЬКОМПЛЕКТ+" зобов`язано поставити ПАТ "Фундамент" арматуру. На підтвердження поставки арматури оформлено видаткову накладну. Розрахунки ПАТ "Фундамент" з ТОВ "БУДДЕТАЛБКОМПЛЕКТ+", на виконання умов рахунку-фактури здійснено відповідно до платіжного доручення від 05.08.2016 на суму 229000,08грн.

Господарські взаємовідносини між ПАТ "Фундамент" та ТОВ "ВАНБУД+" здійснювались на підставі рахунку-фактури від 26.01.2016 №СФ-0000002, згідно якого ТОВ "ВАНБУД+" зобов`язано поставити ПАТ "Фундамент" арматуру. На підтвердження поставки арматури оформлено видаткову накладну. Розрахунки ПАТ "Фундамент" з ТОВ "ВАНБУД+", на виконання умов рахунку-фактури здійснено відповідно до платіжних доручень: від 26.01.2016 на суму 400000,00грн., від 27.01.2016 на суму 350000,26грн.

Також, між ПАТ Фірма "Фундамент" (генпідрядник), ТОВ "РК Траєкторія" (замовник будівництва) та Комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд - УКБ" 20.05.2015 укладено Підрядний договір №4/1075/1 на здійснення відповідно до проектно-кошторисної документації виконання робіт по будівництву житлового будинку з підземним паркінгом на проспекті Космонавта Комарова, 1 на розі просп. Відрадного та вул. Гарматної у Солом`янському районі м. Києва. На виконання договірних зобов`язань між позивачем та ТОВ "РК Траєкторія" складалися та підписувалися Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в в яких відображалися виконані обсяги робіт згідно проектів виконання робіт (ПВР) та проектної документації, зокрема придбана арматура у ТОВ "БУДДЕТАЛБКОМПЛЕКТ+" та ТОВ "ВАНБУД+" була використана при виконанні будівельно-монтажних робіт (копії додаються). Замовник будівництва, на підставі підписаних актів, здійснював оплату виконаних робіт в повному обсязі.

Крім того, у цій справі господарські взаємовідносини між ПАТ Фірма "Фундамент" та ТОВ "Ванбуд-2" здійснювались на підставі Договору субпідряду №12/09/16 від 12.09.2016, відповідно до якого Субпідрядник зобов`язується своїми та/або залученими силами і засобами на свій ризик виконати загально-будівельні роботи, на об`єкті: "Будівництво житлового будинку з вбудованими адміністративними приміщеннями по просп. Космонавта Комарова, 1 у Солом`янському районі м. Києва" (будівельна адреса - вул. Михайла Донця, 2а", а Генпідрядник зобов`язується прийняти виконані роботи надані послуги та сплатити їх вартість у порядку встановленому договором. За результатами виконаних робіт, між ТОВ "Ванбуд-2" і ПАТ "Фундамент" підписано наступні документи: Акт приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та КБ-3 на виконання умов Договору, відповідно до якого виконувались наступні роботи: улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм, улаштування пароізоляції. Загальна сума по акту складає 1ʼ092ʼ 000,00грн., у тому числі ПДВ - 182000,00грн. Розрахунки ПАТ Фірма "Фундамент" з ТОВ "Ванбуд-2" здійснено відповідно до платіжних доручень: від 21.11.2016 на суму 180000грн., від 22.11.2016 на суму 100000грн., від 23.11.2016 на суму 300000грн.; від 25.11.2016 на суму 187500грн., від 06.12.2016 на суму 200000грн., від 06.12.2016 на суму 124500грн.

25.07.2016 між ПАТ Фірма "Фундамент" (генпідрядник) та Комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд - УКБ" був укладений Підрядний договір №4/1125 на здійснення відповідно до проектно-кошторисної документації виконання робіт з завершення будівництва житлового будинку з вбудованими адміністративними приміщеннями по просп. Космонавта Комарова, 1 у Солом`янському районі м. Києва (будівельна адреса-вул. Михайла Донця, 2а). За умовами Договору №4/1125 Генпідрядник зобов`язується виконати будівельно-монтажні роботи на спорудженні Об`єкта згідно затвердженої Замовником проектної та кошторисної документації, в обсягах, строках та вартості, погоджених Сторонами у Договорі, а Замовник зобов`язується надати Генпідряднику проектну та дозвільну документацію, фронт робіт та сплатити вартість виконаних робіт у порядку і розмірах передбачених Договором. На виконання договірних зобов`язань між Позивачем та КП "Житлоінвестбуд - УКБ" складалися та підписувалися Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в в яких відображалися обсяги робіт, що виконувалися також субпідрядними організаціями, зокрема ТОВ "Ванбуд-2".

Господарські взаємовідносини між ПАТ Фірма "Фундамент" та ТОВ "Кверкус-2" здійснювались на підставі Договору субпідряду №21/12/17 від 21.12.2017, відповідно до якого Субпідрядник зобов`язується своїми та/або залученими силами і засобами на свій ризик виконати роботи по видаленню аварійних та сухостійних дерев на об`єкті: "Реконструкція з прибудовою та надбудовою школи №42 на вул. Хорольській, 19 у Дніпровському районі м. Києва". За результатами виконаних робіт, між ТОВ "Кверкус-2" і ПАТ "Фундамент" підписано наступні документи: Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року (за формою КБ-2в та КБ-3). Розрахунки ПАТ Фірма "Фундамент" з ТОВ "Кверкус-2" здійснено відповідно до платіжного доручення від 20.02.2018 №1006 на суму 336738,95грн., а також здійснено взаємозалік за послуги генпідряду на суму 17723,10грн. на підставі протоколу взаємозаліку від 29.12.2017.

11.10.2017 між ПАТ Фірма "Фундамент" (генпідрядник) та Комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд - УКБ" (замовник будівництва) був укладений Підрядний договір №4/1200 на здійснення відповідно до проектно-кошторисної документації реконструкцію з прибудовою та надбудовою школи №42 на вул. Хорольській, 19 у Дніпровському районі м. Києва. Позивач, як генпідрядник по будівництву, за письмовим погодженням замовника будівництва КП "Житлоінвестбуд - УКБ", залучив до виконання підрядних робіт на об`єкті: "Реконструкція з прибудовою та надбудовою школи №42 на вул. Хорольській, 19 у Дніпровському районі м. Києва" субпідрядника ТОВ "Кверкус-2" на підставі, укладеного з ним договору субпідряду. На виконання договірних зобов`язань між Позивачем та КП "Житлоінвестбуд - УКБ" складалися та підписувалися Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в в яких відображалися обсяги робіт, що виконувалися також субпідрядними організаціями, зокрема ТОВ "Кверкус-2". Крім того, виконані роботи ТОВ "Кверкус-2" також підтверджені службою технічного нагляду КП "Житлоінвестбуд - УКБ".

Господарські взаємовідносини між ПАТ "Фундамент" та ТОВ "ПАНІ-Н" здійснювались на підставі Договору субпідряду №16/05/16 від 16.05.2016, відповідно до якого Субпідрядник зобов`язується своїми та/або залученими силами і засобами на свій ризик виконати роботи по озелененню території секції 1-5, паркінгу на об`єкті: "Будівництво житлового будинку з вбудованими адміністративними приміщеннями та паркінгом на просп. Відрадний, 4 у Солом`янському районі м. Києва". За результатами виконаних робіт між ТОВ "ПАНІ-Н" і ПАТ "Фундамент" підписано Акти приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в та КБ-3). Загальна сума по акту складає 290785,68грн. в т.ч. ПДВ 48464,28грн.

На підставі Договору субпідряду №2006/17 від 20.06.2017 здійснювались господарські взаємовідносини між ПАТ "Фундамент" та ТОВ "ПАНІ-Н", відповідно до якого Субпідрядник зобов`язується своїми та/або залученими силами і засобами на свій ризик виконати роботи з озеленення території на об`єкті: "Будівництво середньої загальноосвітньої школи на розі вул. Лебедєва-Кумача і вул. Землячки (вул. Т. Яблонської) у Солом`янському районі м. Києва". За результатами виконаних робіт між ТОВ "ПАНІ-Н" та ПрАТ "Фундамент" підписано Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3. Розрахунки ПАТ "Фундамент" з ТОВ "ПАНІ-Н" здійснено відповідно до платіжних доручень та протоколами взаємозаліку за матеріали на суму 1ʼ 532ʼ 488,55грн.

23.06.2016 між ПАТ "Фундамент" (генпідрядник) та Комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд - УКБ" (замовник будівництва) був укладений Підрядний договір №4/1119 на здійснення відповідно до проектно-кошторисної документації виконання робіт з будівництва середньої загальноосвітньої школи на розі вул. Лебедєва-Кумача і вул. Землячки (вул. Т. Яблонської) у Солом`янському районі м. Києва.

Між ПАТ "Фундамент" (генпідрядник) та Комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд - УКБ" був укладений Підрядний договір 25.07.2016 №4/1125 на здійснення відповідно до проектно-кошторисної документації виконання робіт з завершення будівництва житлового будинку з вбудованими адміністративними приміщеннями по просп. Космонавта Комарова, 1 у Солом`янському районі м. Києва (будівельна адреса-вул. Михайла Донця, 2а), (при будівництві 1-5 секцій житлового будинку, об`єкт мав назву: "Будівництво житлового будинку з вбудованими адміністративними приміщеннями та паркінгом на просп. Відрадний, 4 у Солом`янському районі м. Києва", відповідно до побудованих черг будівництва). На виконання договірних зобов`язань між Позивачем та КП "Житлоінвестбуд - УКБ" складалися та підписувалися Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в в яких відображалися обсяги робіт, що виконувалися також субпідрядними організаціями, зокрема ТОВ "ПАНІ-Н". Поставка матеріалів для виконання робіт ТОВ "ПАНІ-Н", здійснювалась ПАТ "Фундамент" відповідно до договорів поставки. В свою чергу, Позивач отримував матеріали від КП "Житлоінвестбуд - УКБ" (замовник будівництва) на підставі договору комісії на придбання товарів №120/15-9к від 02.03.2015, укладеного між позивачем та замовником будівництва, на підставі якого було здійснено поставку матеріалів для виконання робіт ТОВ "ПАНІ-Н", що відображено у відповідних видаткових накладних.

Господарські взаємовідносини між ПрАТ "Фундамент" та ТОВ "БК УКРЄВРОБУД ЛТД" здійснювались на підставі Договору субпідряду №01-17 від 01.07.2017, відповідно до якого Субпідрядник зобов`язується своїми та/або залученими силами і засобами на свій ризик виконати комплекс робіт по муруванню стін та перегородок з керамзитобетонних блоків на об`єкті: "Будівництво житлового будинку з підземним паркінгом на проспекті Космонавта Комарова, 1 на розі просп. Відрадного та вул. Гарматної у Солом`янському районі м. Києва". Комплекс робіт по муруванню стін та перегородок включає в себе наступні види робіт: укладання блоку керамзитобетонного (t = 115 mm, t = 250 мм); армування конструкцій; встановлення анкерів з свердлінням отворів; утеплення стін; влаштування ділянок з монолітного залізобетону. За результатами виконаних робіт між ТОВ "БК УКРЄВРОБУД ЛТД" та ПАТ "Фундамент" підписано Акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3. Розрахунки ПАТ "Фундамент" з ТОВ "БК УКРЄВРОБУД ЛТД" здійснено відповідно до платіжних доручень на суму 1ʼ 652ʼ 080,17грн.


................
Перейти до повного тексту