ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 листопада 2022 року
м. Київ
справа № 320/5224/20
адміністративне провадження № К/9901/16373/21
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І.В.,
суддів: Шишова О.О., Яковенка М.М.,
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 22 вересня 2020 року (головуючий суддя: Панова Г.В.) та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 квітня 2021 року (колегія суддів: Костюк Л.О., Бужак Н.П., Кобаль М.І.) у справі № 320/5224/20 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Перший столичний хлібозавод" до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
У червні 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший столичний хлібозавод" (далі - позивач, ТОВ "Перший столичний хлібозавод") звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області (далі - відповідач, ГУ ДПС у Київській області), в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення № 0008330513 від 19.03.2020, № 0008340513 від 19.03.2020.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 22 вересня 2020 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 квітня 2021 року, адміністративний позов задоволено повністю.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Київській області від 19.03.2020 № 0008330513.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Київській області від 19.03.2020 № 0008340513.
Стягнуто з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377; місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а) суму судового збору у розмірі 21020 (двадцять одна тисяча двадцять) грн 00 коп на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Перший столичний хлібзавод" (код ЄДРПОУ 31484879; місцезнаходження: 07354, Київська область, Вишгородський район, с. Нові Петрівці, вул. Соборна, 85).
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції, з висновком якого погодився і апеляційний суд, виходив з того, що надані позивачем первинні документи оформлені у відповідності до вимог Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 N 996-XIV та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 N 88, та в повній мірі відображають зміст і характер вчинених господарських операцій. Суд звернув увагу на те, що податковий орган в акті перевірки та у своєму відзиві на позовну заяву не ставив під сумнів достовірність даних, які містять вказані вище первинні бухгалтерські документи, а також не зазначав про невідповідність первинних бухгалтерських документів вимогам чинного податкового законодавства, зокрема, відсутності у них обов`язкових реквізитів.
Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи установлено:
Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший столичний хлібозавод" (код ЄДРПОУ 31484879; місцезнаходження: 07354, Київська область, Вишгородський район, с. Нові Петрівці, вул. Соборна, буд. 85) зареєстроване як юридична особа 06.07.2001, 17.01.2005 номер запису 10741200000004319 та як платник податків перебуває на обліку в Вишгородському управлінні Головного управління ДФС у Київській області. У періоді, який перевірявся, ТОВ "Перший столичний хлібозавод" було платником податку на додану вартість та податку на прибуток.
Основним видом діяльності позивача за класифікатором видів економічної діяльності є КВЕД 10.71 Виробництво хліба та хлібобулочних виробів; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання.
Як убачається з матеріалів справи, посадовими особами Вишгородського та Ірпінського управлінь Головного управління ДПС у Київській області на підставі наказу від 17.12.2018 № 850, направлень на проведення перевірки від 27.12.2019 № 1177, № 1178, № 1179, № 1180, № 1181 проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Перший столичний хлібозавод" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства у період з 01.07.2017 по 30.09.2019, за результатами якої складено Акт від 18.02.2020 № 157/10-36-05-12/31484879 (надалі - Акт перевірки).
Як убачається з пункту 3.1.1.1 Акта перевірки, за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 ТОВ "Перший столичний хлібозавод" задекларовано в рядку 01 декларації (й) "Дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку" у сумі 1 367 218 118 грн.
Перевіркою відображених у рядку 01 декларації (й) "Дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку" показників за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 установлено, що на формування цих показників мало вплив надання послуг з аутсорсингу, здійснення реалізації хліба, хлібобулочних виробів, кондитерських виробів, сухарів та ін.
Перевіркою повноти визначення задекларованих ТОВ "Перший столичний хлібозавод" показників у рядку 01 декларацій "Дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку" за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 установлено їх заниження всього в сумі 11 529 475 грн у тому числі:
за III кв. 2017 - в сумі 720 000 грн;
за IV кв. 2017 - в сумі 720 000 грн;
за II кв. 2018 - в сумі 36 670 грн;
за III кв. 2018 - в сумі 1 662 854 грн;
за IV кв. 2018 - в сумі 2 234 609 грн;
за І кв. 2019 - в сумі 2 137 828 грн;
за II кв. 2019 - в сумі 1 433 093 грн;
за III кв. 2019 - в сумі 2 584 421 грн.
У ході аналізу встановлено, що при здійсненні операцій постачання товарів згідно видаткових накладних від 07.03.2019 № РН-133, від 22.03.2019 № РН-134 та від 05.04.2019 № РН- 135 в ЄРПН відсутні податкові накладні, зареєстровані ТОВ "Енергія-15" на адресу ТОВ "Перший столичний хлібозавод". При цьому, ТОВ "Перший столичний хлібозавод" до перевірки надано видаткову накладну від 07.03.2019 № РН-133, яка не підтверджена податковою накладною та видаткові накладні від 22.03.2019 № РН-134, від 05.04.2019 № РН-135, які не підтверджені податковими та товарно-транспортними накладними.
Видаткові накладні від 24.10.2018 № РН-0000120, від 05.11.2018 № РН-0000121 та від 08.11.2018 № РН-0000122 завірені печатками ТОВ "Енергія-15" (код за ЄДРПОУ 40181692) та підписом (без зазначення посади та прізвища особи), чим порушено ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-XIV, адже неможливо ідентифікувати осіб, що брали участь у господарських операціях.
Видаткові накладні від 22.02.2019 № РН-132, від 07.03.2019 № РН-133 та від 22.03.2019 № РН-134 завірені печатками ТОВ "Енергія-15" (код за ЄДРПОУ 40181692) та підписом з зазначенням, що підпис здійснено директором Лук`янець Н.В. Проте, відповідно до бази даних IC "Податковий блок" з 18.02.2019 керівником TOB "Енергія-15" є ОСОБА_1 .
Відповідно до вищевказаних товарно-транспортних накладних вказаний пункт навантаження м. Обухів без зазначення повної адреси, що не дає змогу встановити маршрут перевезення вантажу, фактичне місце завантаження.
У зв`язку з чим не можливо встановити місце зберігання, наявності матеріально-технічної бази для виробництва та завантаження ТМЦ.
Також в Акті перевірки зазначено, що за результатами аналізу даних ЄРПН встановлено, що за період з 01.04.2016 (дата реєстрації платником ПДВ) по 28.02.2019 р. ТОВ "Енергія-15" (код за ЄДРПОУ 40181692) не придбав товар (Олія соняшникова першого ґатунку) документальну реалізацію якого у подальшому було відображено у реєстрі виданих податкових накладних на адресу ТОВ "Перший столичний хлібозавод".
Проте, ТОВ "Перший столичний хлібозавод" під час перевірки надано специфікації на рослинну олію, згідно з якими виробником олії соняшникової нерафінованої холодного пресування першого віджиму є ТОВ "Обухівська продуктова компанія" (код 40924924).
Згідно з Специфікаціями на рослинну олію, адреса потужностей виробництва ТОВ "Обухівська продуктова компанія" є: м. Обухів, вул. Київська, 123. Проте, відповідно до даних, що містяться в мережі Інтернет, за даною адресою знаходиться житловий багатоповерховий будинок, що свідчить про неможливість здійснення виробництва олії соняшникової.
Окрім того, слід зазначити, що директором ТОВ "Обухівська продуктова компанія" та ТОВ "Енергія-15" є одна особа, а саме ОСОБА_2 .
Виходячи з вищевикладеного, ТОВ "Енергія-15" (код за ЄДРПОУ 40181692) сформовано податковий кредит та податкові зобов`язання за жовтень 2018 - лютий 2019 року шляхом маніпулювання показниками податкової звітності.
На основі поданої звітності проведено аналіз щодо наявності можливостей проводити господарську діяльність. За результатами даного аналізу встановлено, що господарська діяльність ТОВ "Енергія-15" (код за ЄДРПОУ 40181692) має наступні ознаки нереальності здійснення операцій, а саме: відсутнє реальне джерело походження товару; відсутній рух активів, зобов`язань чи власного капіталу у процесі здійснення господарської операції; відсутні фізичні, технічні та технологічні можливості для вчинення задекларованих господарських операцій; відсутній кваліфікований персонал; відсутні основні фонди та основні засоби (машини, механізми та обладнання).
Щодо взаємовідносин позивача з ТОВ "Агро Трейд Групп" в акті перевірки зазначено зазначено, що jстання податкова декларація з податку на додану вартість ТОВ "Агро Трейд Групп" була подана за грудень 2019 року від 15.01.2020 року № 9330095016. На дату складання цього акту ТОВ " "Агро Трейд Групп" має стан " 0 - платника податків за основним місцем обліку", податкова адреса: АДРЕСА_1 . Керівник - ОСОБА_3, засновники - ОСОБА_4 та ОСОБА_5 .
Також, контролюючим органом в Акті перевірки зазначено, що ТОВ "Перший столичний хлібозавод" надано декларації виробника/посвідчення якості, в яких зазначено, що виробником сухого знежиреного молока є ТОВ "Рихальський завод сухого молока" (код за ЄДРПОУ 35694381).
Проте, відповідно до даних ЄРПН встановлено, що за період з 01.04.2018 (дата реєстрації платником ПДВ) по 30.04.2019 ТОВ "Агро Трейд Групп" (код за ЄДРПОУ 41950955) було придбано сухого знежиреного молока лише 4600 кг, документальну реалізацію якого в подальшому було відображено в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ "Перший столичний хлібозавод" в кількості 19900 кг.
Виходячи з вищевикладеного, ТОВ "Агро Трейд Групп" (код за ЄДРПОУ 41950955) сформовано податковий кредит та податкові зобов`язання за червень 2018 - квітень 2019 року шляхом маніпулювання показниками податкової звітності.
На основі поданої звітності проведено аналіз щодо наявності можливостей проводити господарську діяльність. За результатами даного аналізу встановлено, що господарська діяльність ТОВ "Агро Трейд Групп" (код за ЄДРПОУ 41950955) має наступні ознаки нереальності здійснення операцій, а саме: відсутнє реальне джерело походження товару; відсутні основні фонди та основні засоби (машини, механізми та обладнання).
Також, в Акті перевірки зазначено, що ТОВ "Перший столичний хлібозавод" включено до витрат, відповідно рахунка 92 "Адміністративні витрати", юридичні послуги: абонентська плата, усна юридична консультація, письмова юридична консультація, представництво в суді, складання позовної заяви, опрацювання безнадійної заборгованості, підготовка позову, представництво в суді, отримання рішення суду, подача документів у виконавчу службу та ін. Правова експертиза договорів, контрактів та інших документів правового змісту, розробка внутрішньої документації, нормативних актів підприємства, вишукування, аналіз, порівняння та підготовка характеристик контрагентів, погодження документів, ведення переговорів та інше, на загальну суму 2 916 592,63 грн.
Здійснивши детальний аналіз даних актів, слід зазначити, що вони не містять докладного та вичерпного переліку щодо обсягу та змісту надаваних послуг з їх кількісним та вартісним змістом, а тому і не можливо встановити як саме формується ціна на ті чи інші послуги.
Також, ФОП ОСОБА_6 відсутня в Єдиному реєстрі адвокатів України, що унеможливлює здійснення представництва в судах (приймати участь у судових засіданнях).
TOB "Перший столичний хлібозавод" не надано до перевірки первинні документи що давали б змогу ідентифікувати конкретний зміст наданих послуг (юридичні послуги, абонентська плата, усна юридична консультація, письмова юридична консультація представництво в суді, складання позовної заяви, опрацювання безнадійної заборгованості, підготовка позову, представництво в суді, отримання рішення суду, подача документів у виконавчу службу та ін., правова експертиза договорів, контрактів та інших документів правового змісту, розробка внутрішньої документації, нормативних актів підприємства, вишукування, аналіз, порівняння та підготовка характеристик контрагентів, погодження документів, ведення переговорів та інше), в результаті чого неможливо встановити реальну вартість наданих послуг. Не надано підтверджуючих документів, які відображають яким чином дані послуги пов`язані з господарською діяльністю підприємства.
Інших документів (складена позовна заява, розроблений договір, письмові консультації, листування тощо), що можуть забезпечити розкриття змісту господарських операцій та пов`язаних з ними витрат (матеріальних, людських, технічних ресурсів) ТОВ "Перший столичний хлібозавод" до перевірки не надано.
Додатково в Акті відображено, що ТОВ " Перший столичний хлібозавод" включено до витрат, відповідно рахунка 92 "Адміністративні витрати", інформаційно-консультаційні послуги, консультування з питань інформатизації, організації конгресів, стратегічних сесій, зустрічей з обміну досвідом, надання порад стосовно визначення напрямків діяльності Замовника з погляду кон`юнктури ринку, ознайомлення з новітніми технологіями, допомога працівникам Замовника у складанні аналітичних таблиць тощо, на загальну суму 2 126 445 грн.
Перевіркою встановлено, що ТОВ "Перший столичний хлібозавод" включено до витрат, відповідно рахунка 92 "Адміністративні витрати", консультаційні послуги: абонентська плата, усна консультація, письмова консультація, опрацювання кредиторської та дебіторської заборгованості, вироблення шляхів її зменшення, вивчення фінансової ситуації на підприємстві та розробка тактики проведення дій з подальшого розвитку юридичної особи, проведення переговорів з потенційними контрагентами, організація та проведення стратегічних сесій для працівників підприємства, розробка нових можливостей та напрямків поширення продукції підприємства, розширення асортименту продукції, допомога у проведенні внутрішніх тендерів при закупівлі сировини, послуг, обладнання, запровадження системи ощадливого виробництва, інші консультаційні послуги, спрямовані на розвиток підприємства та покращення виробництва на загальну суму 2 827 592,60 грн.
Перевіркою встановлено, що ТОВ "Перший столичний хлібозавод" включено до витрат, відповідно рахунка 92 "Адміністративні витрати", інформаційно-консультаційні послуги, по розвитку виробництва, покращенню показників реалізації продукції та вдосконалення бухгалтерського обліку, надання порад стосовно визначення напрямків діяльності Замовника з погляду кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки, на загальну суму 1 518 805 грн.
Перевіркою встановлено, що ТОВ "Перший столичний хлібозавод" включено до витрат, відповідно рахунка 92 "Адміністративні витрати", інформаційно-консультаційні послуги: послуги з питань консультування замовника з питань організації конгресів, виставок, зустрічей з обміну досвідом, надання порад стосовно визначення напрямків діяльності замовника з погляду кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки, розробки дизайнерських проектів оформлення рекламних матеріалів тощо, на загальну суму 394 783 грн.
Та здійснивши детальний аналіз даних актів, слід зазначити, що вони не містять докладного та вичерпного переліку щодо обсягу та змісту надаваних послуг з їх кількісним та вартісним змістом, а тому і не можливо встановити як саме формується ціна на ті чи інші послуги.
TOB "Перший столичний хлібозавод" не надано до перевірки первинні документи що давали б змогу ідентифікувати конкретний зміст наданих послуг.
Пунктом 3.1.1.2 Акта перевірки зазначено, що за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 ТОВ "Перший столичний хлібозавод" задекларовано податок на прибуток у сумі 1 367 020 грн.
Перевіркою повноти визначення податку на прибуток за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 встановлено його заниження всього у сумі 3 158 006 грн, у тому числі:
за І кв. 2019 - в сумі 1 003 743 грн;
за II кв. 2019 - в сумі 609 067 грн;
за III кв. 2019 - в сумі 1 545 196 грн.
в результаті допущених порушень податкового законодавства, які відображено п. п. 3.1.1.1 розділу 3 акта перевірки.
Зведені дані щодо задекларованих та встановлених у ході проведення перевірки сум податку на прибуток платника податків за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 наведено додатку 9 до акта перевірки.
Проведеною перевіркою не встановлено неправомірне (необґрунтоване) застосування звільнень від оподаткування податком на прибуток.
Разом з тим, у пункті 3.1.2.3 Акта перевірки відображено, що за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 ТОВ "Перший столичний хлібозавод" задекларовано податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету у сумі 59 201 303 грн.
Перевіркою повноти нарахування податку на додану вартість (визначення суми податку, що підлягає (підлягала) бюджетному відшкодуванню) за період з 01.07.2017 по 30.09.2019 установлено його заниження всього у сумі 352 051 грн, у тому числі по періодам:
червень 2018 - 7 334 грн;
липень 2018 - 11 198 грн;
серпень 2018 - 7 531 грн;
вересень 2018 - 15 401 грн;
жовтень 2018 - 32 987 грн;
листопад 2018 - 84 006 грн;
грудень 2018 - 41 929 грн;
січень 2019 - 75 331 грн;
лютий 2019 - 58 134 грн;
березень 2019 - 9 100 грн;
квітень 2019 - 9 100 грн.
За результатами перевірки посадові особи податкового органу дійшли висновку про порушення позивачем наступних вимог податкового законодавства, зокрема:
- п. п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 38.1, п. 138.2, п. 138.3 ст. 138 Податкового Кодексу України 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами і доповненнями, п. 5, 7, 21 П (С)БО № 15 "Дохід" та П (С)БО № 16 "Витрати", в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 3 158 006 грн, у тому числі: - за І кв. 2019 в сумі 1 003 743 грн; за II кв. 2019 в сумі 609 067 грн; за III кв. 2019 р. в сумі 1 545 196 грн;
- п. п. 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 та п. 201.1, 201.7, 201.10, 201.11 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами і доповненнями, в результаті чого занижено податок на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 352 051 грн, в тому числі по періодам: червень 2018 р. - 7 334 грн; липень 2018 р. - 11 198 грн; серпень 2018 р. - 7 531 грн; вересень 2018 р. - 15 401 грн; жовтень 2018 р. - 32 987 грн; листопад 2018 р. - 84 006 грн; грудень 2018 р. - 41 929 грн; січень 2019 р. - 75 331 грн; лютий 2019 р. - 58 134 грн; березень 2019 р. - 9 100 грн; квітень 2019 р. - 9 100 грн.
Позивач не погоджуючись з висновками, викладеними в Акті перевірки 04.03.2020 звернувся до ГУ ДПС у Київській області із запереченнями до акта документальної планової виїзної перевірки № 157/10-36-05-12/31484879 від 18.02.2020 (т.І, а. с. 58-64).
Згідно з відомостями листа ГУ ДПС У Київській області "Про надання відповіді на заперечення до акту перевірки" від 16.03.2020 № 9468/10/10-36-05-12, ГУ ДПС у Київській області висновки до акта перевірки від 18.02.2020 № 157/10-36-05-12/31484879 залишає без змін, а заперечення до акта перевірки без задоволення (т. І, а. с. 65-74).
На підставі вказаних висновків Акта перевірки від 18.02.2020 № 157/10-36-05-12/31484879 Головним управлінням ДПС У Київській області прийняті податкові повідомлення - рішення, а саме:
- податкове повідомлення-рішення від 19.03.2020 № 0008330513 від 19.03.2020 про збільшення податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 4 737 009, 00 грн (з них за основним платежем 3158006,00 грн і штрафні санкції 1 579 003,00 грн);
- податкове повідомлення-рішення № 0008340513 від 19.03.2020 про збільшення зобов`язання по податку на додану вартість в розмірі 528 076,50 грн (з них за основним платежем 352 051,00 грн і штрафні санкції 176 025,50 грн) (т.І, а.с 75-76).
Проте, не погоджуючись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, ТОВ "Перший столичний хлібозавод" подав до Державної податкової служби України скаргу на податкові повідомлення-рішення, рішення та вимогу про сплату боргу до акту документальної позапланової виїзної перевірки № 157/10-36-05-12/31484879 від 18.02.2019 (т. І, а. с. 78-80).
Рішенням про результати розгляду скарги Державної податкової служби України від 12.06.2020 № 18969/6/99-00-06-02-04-06, скасовано ППР ГУ ДПС у Київській області від 24.03.2020 № 0003093305 в частині податкових зобов`язань з податку на доходи фізичних осіб у сумі 1 000,00 грн за основним платежем та штрафних санкцій у сумі 250,00 грн, в іншій частині зазначене ППР № 0003103305 залишає без змін, а скарги ТОВ "Перший столичний хлібозавод" у цій частині - частково задовольняє. Відповідно до п. 56.10, п. п. 56.17.3. п. 56.17 та п. 56.18 ст. 56 ПК України рішення Державної податкової служби, прийняте за розглядом скарги платника податків, та ППР ГУ ДПС у Київській області від 24.03.2020 № 0003093305, № 0003103305, з урахуванням цього рішення, не підлягають адміністративному оскарженню, але з урахуванням строків давності можуть бути оскаржені до суду у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Досліджуючи зміст фінансово-господарських операцій позивача з ТОВ "Енергія-15", ТОВ "Агро - Трейд Групп", ФОП ОСОБА_6, ФОП ОСОБА_7, ФОП ОСОБА_8, ФОП ОСОБА_9, ФОП ОСОБА_10, на підставі яких позивачем сформовані спірні суми податку на прибуток та податку на додану вартість, рух активів у процесі здійснення господарських операцій, мету та обставини використання спірних товарів та послуг у власній господарській діяльності позивача, судом встановлено наступні обставини.
Щодо господарських операцій із ТОВ "Енергія-15".
Судом встановлено, що 18.10.2018 між ТОВ "Перший столичний хлібозавод" (покупець) та ТОВ "Енергія-15" (постачальник) (код ЄДРПОУ 40181692) було укладено договір поставки товару № 78 від 18.10.2018, за умовами якого покупцем було придбано товар - олію соняшникову, нерафіновану, не виморожену першого ґатунку (т. І, а. с. 89).
Відповідно до пункту 1.2 договору поставки товар поставляється партіями. Найменування Товару, умови поставки, кількість, ціна за одиницю, а також загальна вартість Товару, кожної партії, вказується в Специфікаціях. При цьому пунктом 2.1 договору поставки обумовлено, що якість товару має відповідати ДСТУ 4492:2005 не нижче першого сорту і підтверджуватися Декларацією виробника, або посвідченням про якість, або якісними посвідченнями, або сертифікатом якості.
Ціна одиниці товару та загальна вартість кожної партії товару визначається сторонами та підтверджується в видаткових накладних, які є невід`ємною частиною договору. Загальна сума Договору визначається шляхом додавання загальної вартості кожної партії Товару відповідно до всіх Специфікацій (пункт 3.1, 3.2 договору).
Оплата проводиться покупцем шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 2 (двох) банківських днів після поставки Товару Покупцю.
Пунктом 4.1 та 4.2 договору № 78 обумовлено, що умови поставки кожної партії товару, термін поставки партії обговорюється сторонами окремо. Постачальник зобов`язаний передати покупцеві наступні документи: рахунок фактура; видаткова накладна; декларація виробника або посвідчення про якість, або якісними посвідченнями, або сертифікат якості. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.01.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за цим договором.
На виконання умов вказаного договору ТОВ "Енергія-15" було поставлено позивачу товар - олію соняшникову першого ґатунку, що підтверджується відомостями видаткових накладних № РН-0000120 від 24.10.2018 на суму 92310,00 грн; № РН- 0000121 від 05.11.2018 на суму 92565,00 грн; № РН-0000122 від 08.11.2018 на суму 168810,00 грн; № РН-133 від 30.11.2018 на суму 150252,00 грн; № РН-126 від 14.12.2018 на суму 87096,00 грн; № РН-127 від 27.12.2018 на суму 85272,00 грн; № РН-128 від 03.01.2019 на суму 98952,00 грн; № РН-129 від 16.01.2019 на суму 164388,00 грн; № РН-130 від 01.02.2019 на суму 59280,00 грн; № РН-131 від 12.02.2019 на суму 76152,00 грн; № РН-132 від 22.02.2019 на суму 133152,00 грн; № РН-133 від 07.03.2019 на суму 76836,00 грн; № РН-135 від 03.04.2019 на суму 39900,00 грн; № РН-134 від 22.03.2019 на суму 134292,00 грн (т. І, а. с. 112-125).
Постачальником ТОВ "Енергія-15" було виставлено ТОВ "Перший столичний хлібозавод" рахунок-фактури на поставку вказаного товару та позивачем здійснено оплату товару, що підтверджується випискою по банківському рахунку ТОВ "Перший столичний хлібозавод".
Вказаний товар було доставлено ТОВ "Енергія-15" позивачу на підставі товарно-транспортних накладних від 24.10.2018 № 120; від 05.11.2018 № 121; від 08.11.2018 № 122; від 30.11.2018 № 123; від 14.12.2018 № 126; від 27.12.2018 № 127; від 03.01.2018 № 128; від 16.01.2019 № 129; від 01.02.2019 № 130; від 12.02.2019 № 131; від 22.02.2019 № 132; від 07.03.2019 № 133, де відображено відомості про перевізника ТОВ "Енергія-15". З вказаних товарно-транспортних накладних убачається, що перевезення товару здійснювалось ТОВ "Енергія-15" автомобілем ГАЗ-12-31, водій ОСОБА_1.
Також ТОВ "Енергія-15" було виписано ТОВ "Перший столичний хлібозавод" податкові накладні: № 6 від 24.10.2019 на суму 92310,00 грн (в т. ч. ПДВ 15385); № 4 від 05.11.2018 на суму 92, 565 грн (в т. ч. ПДВ 15427,5); № 5 від 08.11.2018 на суму 168810,00 грн (в т. ч. ПДВ 28135); № 10 від 30.11.2018 на суму 150252 грн (в т. ч. ПДВ 25042); № 3 від 14.12.2018 на суму 87096 грн (в т. ч. ПДВ 14516); № 5 від 27.12.2018 на суму 85272 грн (в т. ч. ПДВ 14212); № 1 від 03.01.2019 на суму 164388 грн (в т. ч. ПДВ 27398); № 2 від 16.01.2019 на суму 164388 грн (в т. ч. ПДВ 27398); № 1 від 01.02.2019 на суму 59280 грн (в т. ч. ПДВ 9880); № 2 від 12.02.2019 на суму 76152 грн (в т. ч. ПДВ 12692); № 3 від 22.02.2019 на суму 133152 грн (в т. ч. ПДВ 22192).
Щодо господарських операцій із ТОВ "Агро Трейд Групп", судом встановлено наступне.
13.06.2018 TOB "Агро Трейд Групп" (код за ЄДРПОУ 41950955) та ТОВ "Перший столичний хлібозавод" було укладено договір від 13.06.2018 № 13/06/2018-1. Відповідно до умов даного Договору ТОВ "Агро Трейд Групп" (Постачальник) зобов`язується передати у власність ТОВ "Перший столичний хлібозавод" (Покупець), а Покупець - приймати та оплачувати товар в кількості і асортименті, які обумовлені в даному Договорі. Товаром, є сухе молоко незбиране, сухе молоко знежирене, вершки молочні сухі, суха молочна сироватка, масло вершкове, спред вершковий, сир, сирний продукт, інші продукти переробки молока. Конкретне найменування товару, його кількість, асортимент та ціна кожної окремої партії що зазначається у видаткових накладних. (п. 6.1, 6.2, 6.3 Договору).
Відповідно до розділу 7 договору ціна товару та його кількість вказується в рахунку Постачальника, а також зазначається в накладній по якій здійснюється відпуск кожної конкретної партії товару. Загальна ціна Договору є розрахунковою і визначається, як сума вартості всього замовлення Покупцем та поставленого Постачальником на підставі цього договору товару. Умови оплати товару: розрахунки здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Поставка товару за цим Договором здійснюються на умовах СРТ (Міжнародні правила по тлумаченню термінів "Інкотермс" в редакції 2010 року) (франко-склад) на склад покупця за адресою: с. Нові Петрівці, вул. Соборна, 85. Датою поставки вважається дата передачі товару, що вказується в видатковій накладній та/або товаро-транспортній накладній.
Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за цим Договором.
На виконання умов вказаного договору ТОВ "Агро Трейд Групп" було поставлено позивачу товар - сухе знежирене молоко, масло с/в селянське 73 % жиру, що підтверджується відомостями видаткових накладних № 3 від 21.06.2018 на суму 22002 грн; № 7 від 26.06.2018 на суму 22002 грн; № 11 від 04.07.2018 на суму 22002 грн; № 23 від 18.07.2018 на суму 22002 грн; № 28 від 25.07.2018 на суму 22002 грн; № 35 від 31.07.2018 на суму 1179,96 грн; № 44 від 08.08.2018 на суму 22002,00 грн; № 45 від 08.08.2018 на суму 1179,96 грн; № 52 від 16.08.2018 на суму 22002 грн; № 60 від 05.09.2018 на суму 22002 грн; № 65 від 13.09.2018 на суму 22002 грн; № 68 від 18.09.2018 на суму 22002 грн; № 71 від 25.09.2018 на суму 26402,4 грн; № 73 від 02.10.2018 на суму 30802,8 грн; № 77 від 09.10.2018 на суму 22002 грн; № 80 від 18.10.2018 на суму 30802,80 грн; № 83 від 25.10.2018 на суму 22002 грн; № 86 від 06.11.2018 на суму 30802,8 грн; № 94 від 22.11.2018 на суму 30802,8 грн; № 96 від 27.11.2018 на суму 30802,8 грн; № 99 від 05.12.2018 на суму 22002 грн; № 102 від 14.12.2018 на суму 30802,8 грн; № 107 від 19.12.2018 на суму 26402,4 грн; № 1 від 02.01.2019 на суму 39603,6 грн; № 3 від 11.01.2019 на суму 30802,8 грн; № 7 від 17.01.2019 на суму 30802,8 грн; № 13 від 24.01.2019 на суму 22002 грн; № 17 від 01.02.2019 на суму 26402,4 грн; № 23 від 08.02.2019 на суму 24840 грн; № 35 від 20.02.2019 на суму 28980 грн; № 54 від 13.03.2019 на суму 27300 грн; № 69 від 29.03.2019 на суму 27300 грн; № 85 від 12.04.2019 на суму 23400 грн; № 98 від 23.04.2019 на суму 31200 грн. Всього на суму 838 641, 12 грн.
Указаний товар було доставлено ТОВ "Агро Трейд Групп" позивачу на підставі товарно-транспортних накладних від 04.07.2018 № 934, від 05.09.2018 № 1258; від 13.09.2018 № 1317; від 18.09.2018 № 1350; від 25.09.2018 № 1380; від 02.10.2018 № 1401; від 09.10.2018 № 1447; від 18.10.2018 № 1490; від 25.10.2018 № 1544; від 06.11.2018 № 1597; від 22.11.2018 № 1667; від 05.12.2018 № 1726; від 14.12.2018 № 1754; від 19.12.2018 № 1786; від 02.01.2019 № 5; від 11.01.2019 № 26; від17.01.2019 № 61; від 24.01.2019 № 86; від 01.02.2019 № 116; від 08.02.2019 № 156; від 20.02.2019 № 213; від 13.03.2019 № 299; від 29.03.2019 № 374; від 12.04.2019 № 435; від 23.04.2019 № 493.
З вказаних товарно-транспортних накладних вбачається, що перевезення товару здійснювалось ТОВ "Струча Гора".
Також ТОВ "Агро Трейд Груп" було виписано ТОВ "Перший столичний хлібозавод" податкові накладні: від 21.06.2018 № 2 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 26.06.2018 № 8 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 04.07.2018 № 1 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ3667); від 18.07.2018 № 9 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 25.07.2018 № 19 на суму 22002 від (в т. ч. ПДВ 3667); від 31.07.2018 № 22 на суму 1179,96 (в т. ч. ПДВ 196,66); від 08.08.2018 № 8 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 08.08.2018 № 10 на суму 1179,96 (в т. ч. ПДВ 196,66); від 16.08.2018 № 18 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 05.09.2018 № 4 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 13.09.2018 № 10 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 18.09.2018 № 12 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 25.09.2018 № 14 на суму 26402,4 (в т. ч. ПДВ 4400,4); від 02.10.2018 № 1 на суму 30802,80 (в т. ч. ПДВ 5133,80); від 09.10.2018 № 5 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 18.10.2018 № 9 на суму 30802,8 (в т. ч. ПДВ 5133); від 25.10.2018 № 11 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 06.11.2018 № 3 на суму 30802,8 (в т. ч. ПДВ 5133,8); від 22.11.2018 № 12 на суму 30802,8 (в т. ч. ПДВ 5133,8); від 27.11.2018 № 14 на суму 30802,8 (в т. ч. ПДВ 5133,8); від 05.12.2018 № 2 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 14.12.2018 № 5 на суму 30802,8 (в т. ч. ПДВ 5133,8); від 19.12.2018 № 9 на суму 26402,4 (в т. ч. ПДВ 4400,4); від 02.01.2019 № 1 на суму 39603,6 (в т. ч. ПДВ 6600,6); від 11.01.2019 № 3 на суму 30802,8 (в т. ч. ПДВ 5133,8); від 17.01.2019 № 7 на суму 30802,8 (в т. ч. ПДВ 5133,8); від 24.01.2019 № 16 на суму 22002 (в т. ч. ПДВ 3667); від 01.02.2019 № 1 на суму 26402,4 (в т. ч. ПДВ 4400,4); від 08.02.2019 № 5 24840 (в т. ч. ПДВ 4140); від 20.02.2019 № 17 на суму 28980 (в т. ч. ПДВ 4830); від 13.03.2019 № 9 на суму 27300 (в т. ч. ПДВ 4550); від 29.03.2019 № 25 на суму 27300 (в т. ч. ПДВ 4550); від 12.04.2019 № 12 на суму 23400 (в т. ч. ПДВ 3900); від 23.04.2019 № 28 на суму 31200 (в т. ч. ПДВ 5200).
Як вбачається з виписок по банківському рахунку позивача, ТОВ "Перший столичний хлібозавод" розрахувався перед ТОВ "Агро Трейд Групп" за отриманий товар на суму 838 64,12 грн., що підтверджується відомостями платіжних доручень.
Також судами установлено, що ТОВ "Перший столичний хлібозавод" (Замовник) та ФОП ОСОБА_6 (Виконавець) було укладено договір надання юридичних послуг від 02.07.2018 № 02/07-18, за умовами якого договору Виконавець приймає на себе зобов`язання надавати юридичні послуги Замовнику, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити надані юридичні послуги на умовах та в строки, які передбачені договором.
Склад, обсяг та вартість надання юридичних послуг визначається на підставі Кошторису на надання юридичних послуг (Додаток № 1).
Здача-прийняття наданих юридичних послуг за цим Договором оформлюється Актом здачі-прийняття наданих послуг.
Вартість юридичних послуг, що надаються складає орієнтовно 240 000 (двісті сорок тисяч грн.) в місяць.
Оплата юридичних послуг здійснюється Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Актів здачі-прийняття наданих послуг.
Даний договір діє з моменту підписання, протягом року, до 31 липня 2019 року.
Згідно відомостей додатку № 1 до договору від 02.07.2018 № 02/07-18 сторонами визначено наступний перелік послуг та їх вартість:
Абонентська плата в місяць 30 000 грн;
Усна юридична консультація від 1 000 до 10 000 грн;
Письмова юридична консультація від 2 000 до 15 000 грн;
Представництво в суді (судове засідання) від 3 000 грн;
Складання позовної заяви від 3 000 грн;
Опрацювання безнадійної заборгованості, підготовка позову, представництво в суді, отримання рішення суду, подача документів у виконавчу службу та ін. від 5000 грн.;
Правова експертиза договорів, контрактів та інших документів правового змісту від 100 за документ;
Розробка внутрішньої документації, нормативних актів підприємства від 2000 грн;
Вишукування, аналіз, порівняння та підготовка характеристик контрагентів від 2000 грн;
Погодження документів, ведення переговорів та інше за домовленістю.
Крім того, судом було встановлено, що 31.07.2019 ТОВ "Перший столичний хлібозавод" (Замовник) та ФОП ОСОБА_6 (Виконавець) було укладено договір надання юридичних послуг від 31.07.2019 № 31/07-19, за умовами якого договору Виконавець приймає на себе зобов`язання надавати юридичні послуги Замовнику, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити надані юридичні послуги на умовах та в строки, які передбачені договором.
Матеріалами справи встановлено, що ФОП ОСОБА_6 на адресу ТОВ "Перший столичний хлібозавод було виписано наступні акти здачі приймання юридичних послуг: № 1 від 31.07.2018 на суму 240 000, 00 грн; № 2 від 31.08.2018 на суму 240 000,00 грн; № 3 від 30.09.2018 на суму 240 000,00 грн; № 4 від 31.10.2018 на суму 240 000,00 грн; № 5 від 30.11.2018 на суму 240 000,00 грн; № 6 від 31.12.2018 на суму 240 000, 00 грн; № 7 від 31.01.2019 на суму 240 000,00 грн; № 8 від 28.02.2019 на суму 240 000 грн; № 9 від 31.03.2019 на суму 240000,00 грн; № 10 від 30.04.2019 на суму 240 000,00 грн; № 11 від 31.05.2019 на суму 240 000, 00 грн; № 12 від 30.06.2019 на суму 240 000, 00 грн; № 13 від 31.07.2019 на суму 36592,63 грн.
ТОВ "Перший столичний хлібозавод" було здійснено оплату наданих ФОП ОСОБА_6 послуг, що підтверджується відомостями наступних платіжних доручень: від 30.07.2018 № 6530 на суму 65250 грн; від 03.08.2018 № 6664 на суму 50002 грн від 21.08.2018 № 7121 на суму 76090 грн; від 05.09.2018 № 7583 на суму 130435; від 10.09.2018 № 7706 на суму 32938; від 25.09.2018 № 8226 на суму 350000 грн; від 15.11.2018 № 9649 на суму 27500; від 21.12.2018 № 10726 на суму 55000; від 27.12.2018 № 10821 на суму 71500 грн від 03.01.2019 № 33 на суму 130435 грн; від 09.01.2019 № 212 на суму 120000; від 21.01.2019 № 494 на суму 400000 грн; від 07.02.2019 № 971 на суму 121739,13 грн; від 11.02.2019 № 1019 на суму 163043,50; від 21.02.2019 № 1336 на суму 467400 грн; від 06.03.2019 № 1630 на суму 32650; від 07.03.2019 № 1699 на суму 121740 грн; від 25.03.2019 № 1991 на суму 120000 грн; від 02.05.2019 № 2879 на суму 120000 грн; від 03.05.2019 № 2929 на суму 10435 грн; від 03.06.2019 № 3734 на суму 130435 грн від 19.06.2019 № 4062 на суму 120000 грн. Всього ФОП ОСОБА_6 сплачено 2 916 592,63 грн.
Разом з тим, матеріалами справи встановлено, що ТОВ "Перший столичний хлібозавод" (Замовник) та ФОП ОСОБА_7 (Виконавець) було укладено договір про надання консультаційних послуг від 08.07.2019 № 08/07-2019.
За умовами вказаного договору ФОП ОСОБА_7 (Виконавець) зобов`язується особисто надавати інформаційно консультаційні послуги (послуги з питань консультування Замовника з питань інформатизацій організації конгресів, стратегічних сесій, зустрічей з обміну досвідом, надання порад стосовно визначення напрямків діяльності Замовника з погляду кон`юнктури ринку, ознайомлення новітніми технологіями, допомога працівникам Замовника у складанні аналітичних таблиць, тощо), а), а Замовник зобов`язується оплатити надані послуги на умовах та строки, які передбачені договором. З метою підтвердження факту надання послуг Виконавцем Сторони складають відповідний Акт прийому-передачі надання послуг, що є достатньою підставою для здійснення розрахунків з Виконавцем.
Загальна ціна цього Договору визначається як сума вартості всіх наданих послуг відповідно до підписаних Сторонами Актів прийому-передачі наданих послуг за цим Договором протягом строку його дії.
Даний договір діє з моменту підписання Сторонами і діє до 31.12.2019.
Також, встановлено, що ФОП ОСОБА_7 було виписано ТОВ "Перший столичний хлібозавод" акти здачі-приймання інформаційно-консультаційних послуг (по договору № 08/07-19 від 08.07.2019): Акт надання послуг № 1 від 31.07.2019 на суму 748 285 грн; Акт надання послуг № 2 від 31.08.2019 на суму 1 258 1560 грн; Акт надання послуг № 3 від 30.09.2019 на суму 120 000,00 грн.
Як убачається з платіжних доручень ТОВ "Перший столичний хлібозавод" було сплачено ФОП ОСОБА_7 кошти за умовами договору № 08/07-19 на загальну суму 2 126 445 грн: від 10.07.2019 № 4671 на суму 120000 грн; від 12.07.2019 № 4744 на суму 130435 грн; від 16.07.2019 № 4827 на суму 471000; від 24.07.2019 № 5124 на суму 26850 грн; від 02.08.2019 № 5411 на суму 48110 грн; від 07.08.2019 № 5507 на суму 127800 грн від 09.08.2019 № 5571 на суму 163050; від 09.08.2019 № 5570 на суму 146400 грн; від 14.08.2019 № 5657 на суму 104400 грн від 15.08.2019 № 5673 на суму 120000 грн; від 20.08.2019 № 5796 на суму 387200 грн; від 21.08.2019 № 35877 на суму 161200 грн; від 17.09.2019 № 6529 на суму 120000.
Також, 02.07.2018 TOB "Перший столичний хлібозавод" (замовник) та ФОП ОСОБА_8 (Виконавець) було укладено Договір про надання консультаційних послуг з питань комерційної діяльності та керування від 02.07.2018 № 02/07-18, за умовами якого Виконавець зобов`язується надавати послуги з питань комерційної діяльності та керування Замовнику, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити надані консультаційні послуги на умовах та в строки, що передбачені цим договором. Склад, обсяг та вартість надання консультаційних послуг визначається на підставі Кошторису надання консультаційних послуг (Додаток № 1).
Здача-прийняття наданих юридичних послуг за цим Договором оформлюється Актом здачі-прийняття наданих послуг, який містить склад та обсяг наданих консультаційних послуг Вартість консультаційних послуг, що надаються складає орієнтовно 240 000 грн в місяць. Оплата консультаційних послуг здійснюється Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Актів здачі-прийняття наданих послуг.
Даний договір діє з моменту підписання Сторонами і діє до 31 липня 2019 року.
Згідно відомостей кошторису, який є додатком № 1 до договору № 02/07-18 від 02.07.2018, сторонами погоджено найменування та перелік юридичних послуг та їх вартість, а саме:
Абонентська плата в місяць 40 000 грн;
Усна консультація від 3 000 до 30 000 грн;
Письмова консультація від 5 000 до 50 000 грн;
Опрацювання кредиторської та дебіторської заборгованості, вироблення шляхів її зменшення від 20 000 грн.;
Вивчення фінансової ситуації на підприємстві та розробка тактики проведення дій з подальшого розвитку юридичної особи від 100 000 до 300 000 грн;
Проведення переговорів з потенційними контрагентами за домовленістю;
Організація та проведення стратегічних сесій для працівників підприємства 200000 за одну;
Розробка нових можливостей та напрямків поширення продукції підприємства, розширення асортименту продукції за домовленістю;
Допомога у проведенні внутрішніх тендерів при закупівлі сировини, послуг, обладнання від 3000 за договір;
Запровадження системи ощадливого виробництва від 50 000 до 600 000 грн;
Інші консультаційні послуги, спрямовані на розвиток підприємства та покращення виробництва за домовленістю.
Колегія суддів звертає увагу на те, що ФОП ОСОБА_8 на виконання умов договору № 02/07-18 від 02.07.2018 було виписано ТОВ "Перший столичний хлібозавод" акти здачі-приймання консультаційних послуг): № 1 від 31.07.2018 на суму 240 000 грн. № 2 від 31.08.2018 на суму 240000 грн; 3 від 30.09.2018 на суму 240000 грн; № 4 від 31.10.2018 на суму 240000,00 грн; № 5 від 30.11.2018 на суму 240000 грн; № 6 від 31.12.2018 на суму 24000000 грн; № 7 від 31.01.2019 на суму 240000 грн; № 8 від 28.02.2019 на суму 240000 грн; № 9 від31.03.2019 на суму 240000 грн; № 10 від 30.04.2019 на суму 240000 грн; № 11 від 31.05.2019 на суму 240000 грн; № 12 від 30.06.2019 на суму 187 592,60 грн.
ТОВ "Перший столичний хлібозавод" було здійснено оплату вказаних послуг ФОП ОСОБА_8 на підставі вказаних платіжних доручень: від 09.07.2018 № 5809 на сум 33856 грн від 10.07.2018 № 5857 на суму 372650; від 11.07.2018 № 5886 на суму 343200; від 08.08.2018 № 6825 на суму 33856 грн; від 13.08.2018 № 6893 на суму 85869,60 грн; від 15.08.2018 № 6915 на суму 120000 грн; від 15.08.2018 № 6916 на суму 56100 грн; від 13.09.2018 № 7817 на суму 79000; від 18.09.2018 № 7985 на суму 150000 грн; від 07.12.2018 № 10345 на суму 123077 грн; від 04.01.2019 № 141 на суму 163044 грн; від 10.01.2019 № 303 на суму 121140 грн; від 30.01.2019 № 729 на суму 21200 грн; від 02.04.2019 № 2215 на суму 120000 грн; від 03.04.2019 № 2251 на суму 10435 грн; від 05.04.2019 № 2333 на суму 121740; від 09.04.2019 № 2400 на суму 163043 грн; від 25.04.2019 № 2787 на суму 418000; від 08.05.2019 № 3047 на суму 121739 грн; від 13.05.2019 № 3113 на суму 163043 грн. Всього 2827 592,60 грн.