ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 листопада 2022 року
м. Київ
справа № 560/4060/19
адміністративне провадження № К/9901/44889/21, № К/9901/18549/21, № К/9901/18575/21, № К/9901/44961/21,№ К/9901/46823/21
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
головуючого - Кашпур О.В.,
суддів - Мацедонської В.Е., Уханенка С.А.,
розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу № 560/4060/19
за позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2 до Хмельницької обласної прокуратури, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Офісу Генерального прокурора - про визнання протиправними та скасування наказів, зобов`язання вчинити певні дії,
за касаційними скаргами Офісу Генерального прокурора та Хмельницької обласної прокуратури на постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року, прийняту в складі колегії суддів: головуючого Капустинського М.М., суддів Смілянця Е.С., Сапальової Т.В., та додаткові постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2021 року та від 28 вересня 2021 року, прийняті в складі колегії суддів: головуючого Капустинського М.М., суддів Смілянця Е.С., Сапальової Т.В.,
УСТАНОВИВ:
І. Короткий зміст позовних вимог
1. У грудні 2019 року ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом, в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просила:
- визнати протиправним та скасувати наказ Прокуратури Хмельницької області від 13.11.2019 №1003к про звільнення ОСОБА_1 з посади прокурора відділу організації представництва в суді та при виконанні судових рішень управління представництва інтересів держави в суді Прокуратури Хмельницької області та органів прокуратури з 15.11.2019 на підставі пункту 9 частини 1 статті 51 Закону України "Про прокуратуру";
- поновити ОСОБА_1 в органах прокуратури на посаді прокурора відділу організації представництва в суді та при виконанні судових рішень управління представництва інтересів держави в суді Прокуратури Хмельницької області або рівнозначній посаді в органах прокуратури України на умовах безстрокового трудового договору;
- стягнути з Прокуратури Хмельницької області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу із урахуванням коефіцієнту підвищення посадових окладів, починаючи з 18.11.2019 до моменту фактичного поновлення на посаді
- стягнути з Прокуратури Хмельницької області на користь ОСОБА_1 витрати на професійну правничу допомогу адвоката.
2. На обґрунтування позовних вимог ОСОБА_1 зазначала про відсутність необхідних умов для звільнення, оскільки зміна назви відповідача не може розцінюватись як ліквідація чи реорганізації юридичної особи, а також позивачка вказувала на відсутність в оскаржуваному наказі правової підстави звільнення. Зазначала, що при звільненні з посади відповідачем не дотримані вимоги КЗпП України, а саме: за два місяці не повідомлено в індивідуальному порядку про наступне звільнення; не враховано переважене право на залишення на роботі (безперервний стаж роботи у Прокуратурі Хмельницької області становить майже 15 років); не запропоновано іншу роботу.
3. У грудні 2019 року ОСОБА_2 звернувся до суду із позовною заявою, в якій просив:
- визнати протиправним та скасувати наказ Прокуратури Хмельницької області від 13.11.2019 №1000к, яким ОСОБА_2 звільнено з посади прокурора відділу нагляду за додержанням законів територіальними органами поліції при провадженні досудового розслідування та підтриманням державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні Прокуратури Хмельницької області та органів прокуратури на підставі пункту 9 частини 1 статті 51 Закону України "Про прокуратуру" з 15.11.2019;
- поновити ОСОБА_2 на публічній службі в органах прокуратури на посаді прокурора відділу нагляду за додержанням законів територіальними органами поліції при провадженні досудового розслідування та підтриманням державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні Прокуратури Хмельницької області, або рівнозначній посаді в органах прокуратури України на умовах безстрокового трудового договору;
- зобов`язати Прокуратуру Хмельницької області зарахувати ОСОБА_2 весь час вимушеного прогулу в загальну вислугу (стаж) та стаж роботи на посадах прокурора;
- стягнути з Прокуратури Хмельницької області на користь ОСОБА_2 середній заробіток за час вимушеного прогулу, починаючи з 15.11.2019 до моменту фактичного поновлення на публічній службі.
4. На обґрунтування позовних вимог ОСОБА_2 зазначав про незаконність свого звільнення, оскільки в оскаржуваному наказі відсутня підстава звільнення. Також, на думку позивача, незаконним є посилання в наказі про звільнення на підпункт 1 пункту 19 розділу ІІ "Прикінцеві і перехідні положення Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури". У зв`язку з цим позивач уважав, що відповідачем не було дотримано гарантій прокурора, визначених статтею 16 Закону України "Про прокуратуру", норм КЗпП України, рішення Конституції України та міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
5. Верховний Суд ухвалою від 03.02.2020 (адміністративне провадження №Пз/9901/1/20), відмовив у відкритті провадження за поданням Хмельницького окружного адміністративного суду про розгляд Верховним Судом адміністративної справи № 560/4060/19 як зразкової, і справу № 560/4060/19 та матеріали, повернув до Хмельницького окружного адміністративного суду.
6. Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 18.02.2020 позовні вимоги ОСОБА_1 та ОСОБА_2 у справах № 560/4060/19 і № 560/4093/19 об`єднано в одне провадження з присвоєнням об`єднаній справі номеру 560/4060/19.
ІІ. Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій і мотиви їхнього ухвалення
7. Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2020 року адміністративний позов ОСОБА_1 та ОСОБА_2 задоволено частково: визнані протиправними та скасовані накази Прокуратури Хмельницької області № 1000к та № 1003к від 13.11.2019 в частині вказаної у цих наказах такої підстави, як лист виконувача обов`язків Департаменту кадрової роботи та державної служби Генеральної прокуратури України Дунаса Т.О. від 01.11.2019 №11/1/1-2407 вих-19.
В решті позовних вимог відмовлено.
8. Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з протиправності оскаржуваних наказів лише в частині підстави, вказаної в цих наказах, якою на думку суду першої інстанції, не є лист виконувача обов`язків начальника Департаменту кадрової роботи та державної служби Генеральної прокуратури України Дунаса Т.О. від 01.11.2019 №11/1/1-2407вих-19, оскільки він по суті є лише інформацією, а підставою у цьому випадку є Закон України "Про прокуратуру" №1697-УП та Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури" від 19 вересня 2019 року № 113-IX.
9. Тому суд першої інстанції зазначив про те, що за відсутності підстав для скасування оскаржуваних наказів в цілому, не має законних підстав для задоволення інших вимог позову, які є похідними.
10. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року скасовано рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2020 року. Позовні вимоги ОСОБА_1, ОСОБА_2 задоволено частково: визнано протиправними та скасовано накази Прокуратури Хмельницької області від 13.11.2019 № 1000к та № 1003к, якими ОСОБА_2 та ОСОБА_1 звільнено з відповідних посад: прокурора відділу нагляду за додержанням законів територіальними органами поліції при провадженні досудового розслідування та підтриманням державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури області та органів прокуратури; прокурора відділу представництва в суді та при виконанні судових рішень управління представництва інтересів держави в суді, прокуратурі області та органів прокуратури - на підставі пункту 9 частини 1 статті 51 Закону України "Про прокуратуру" з 15.11.2019; поновлено ОСОБА_2 та ОСОБА_1 на відповідних посадах: прокурора відділу нагляду за додержанням законів територіальними органами поліції при провадженні досудового розслідування та підтриманням державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні Прокуратури Хмельницької області; прокурора відділу представництва в суді та при виконанні судових рішень управління представництва інтересів держави в суді, прокуратурі області та органів прокуратури; стягнуто з Прокуратури Хмельницької області на користь ОСОБА_2 та ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 16.11.2019 по 25.11.2020 у розмірі 253152,78 грн та 241395,00 грн відповідно, з проведенням необхідних відрахувань відповідно до чинного законодавства. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
11. Вирішуючи спір, суд апеляційної інстанції виходив з того, що позивачі не могли бути звільнені згідно пункту 9 частини 1 статті 51 Закону України "Про прокуратуру" №1697-VII без наявності юридичного факту реорганізації чи ліквідації Прокуратури Хмельницької області, або скорочення кількості прокурорів органу прокуратури, де вони були працевлаштовані, а тому, за відсутності такого факту, звільнення є передчасним.
12. З урахуванням наведених обставин суд дійшов висновку про наявність підстав для поновлення позивачів на посадах, з яких їх було звільнено та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
13. Додатковою постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2021 року заяву ОСОБА_1 про ухвалення додаткового судового рішення задоволено. Ухвалено додаткову постанову, якою стягнуто з Хмельницької обласної прокуратури на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 18.11.2019 по 13.04.2021 із застосуванням коефіцієнту 4,02 підвищення посадового окладу з 15.09.2020 (початку роботи Хмельницької обласної прокуратури) у сумі 583146,00 грн.
14. Додатковою постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 28 вересня 2021 року стягнуто з Хмельницької обласної прокуратури на користь ОСОБА_2 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 18.11.2019 по 13.04.2021 із застосуванням коефіцієнту 4,02 підвищення посадового окладу з 15.09.2020 (початку роботи Хмельницької обласної прокуратури) у сумі 461241,74 грн.
ІІІ. Короткий зміст вимог касаційних скарг
15. Не погоджуючись із постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року, посилаючись на порушення судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, Офіс Генерального прокурора подав касаційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржуване судове рішення суду апеляційної інстанції та залишити в силі рішення суду першої інстанції.
16. Обґрунтовуючи наявність підстав для касаційного оскарження, Офіс Генерального прокурора посилається на пункти 1 та 3 частини 4 статті 328 КАС України, відповідно до яких підставами касаційного оскарження судових рішень, зазначених у частині першій цієї статті, є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права виключно в таких випадках: якщо суд апеляційної інстанції в оскаржуваному судовому рішенні застосував норму права без урахування висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду, крім випадку наявності постанови Верховного Суду про відступлення від такого висновку; якщо відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах.
17. В обґрунтування касаційної скарги Офісом Генерального прокурора зазначено, що неправильне застосування норм матеріального права полягає в помилковому тлумаченні пунктів 9, 10, 19 розділу II "Прикінцеві і перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури" від 19 вересня 2019 року № 113-IX (далі - Закон №113-IX).
18. Офіс Генерального прокурора зазначає про те, що при винесенні рішення судом апеляційної інстанції не врахований висновок, викладений у постанові Верховного Суду від 26.11.2020 у справі № 200/13482/19-а, де в пункті 57 вказано, що саме неподання прокурором Генеральної прокуратури України, регіональної прокуратури, місцевої прокуратури, військової прокуратури у встановлений строк заяви до Генерального прокурора про переведення до Офісу Генерального прокурора, обласної прокуратури, окружної прокуратури та про намір у зв`язку із цим пройти атестацію в силу вимог пункту 19 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 113-IX є підставою для звільнення з посади прокурора на підставі пункту 9 частини першої статті 51 Закону України "Про прокуратуру", що є таким самим юридичним фактом як і рішення кадрової комісії про неуспішне проходження прокурором атестації.
19. Скаржником також зазначено, що відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування пункту 7 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 113-ІХ щодо визначеного цим Законом імперативу про можливість переведення прокурорів до Офісу Генерального прокурора лише у разі успішного проходження атестації, пункту 9 на підставі якого затверджено Порядок № 221 та визначено, що атестація прокурорів проводиться згідно з цим порядком, а також щодо застосування підпункту 1 пункту 19 Закону №113-ІХ, як визначеної цим Законом підстави для звільнення прокурорів.
20. Не погоджуючись із постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року, посилаючись на порушення судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, Хмельницька обласна прокуратура подала касаційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржуване судове рішення суду апеляційної інстанції та прийняти нове судове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
21. У касаційній скарзі Хмельницька обласна прокуратура посилається на пункт 3 частини 4 статті 328 КАС України, відповідно до якого підставою касаційного оскарження судових рішень, зазначених у частині першій цієї статті, є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права виключно в таких випадках якщо відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах.
22. В обґрунтування скаржником зазначено, що неправильне застосування норм матеріального права полягає у неправильному застосуванні пунктів 6, 7, 9 підпункту 1 пункту 19 розділу II "Прикінцеві і перехідні положення" Закону № 113-IX, пункту 9 частини першої статті 51 Закону України "Про прокуратуру".
23. Хмельницька обласна прокуратура зазначає, що при винесенні рішення судом апеляційної інстанції не враховано, що неподання прокурором Генеральної прокуратури України, регіональної прокуратури, місцевої прокуратури, військової прокуратури у встановлений строк заяви до Генерального прокурора про переведення до Офісу Генерального прокурора, обласної прокуратури, окружної прокуратури та про намір у зв`язку із цим пройти атестацію в силу вимог пункту 19 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 113-IX є підставою для звільнення з посади прокурора на підставі пункту 9 частини першої статті 51 Закону України "Про прокуратуру".
24. Не погоджуючись із додатковими постановами Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2021 року та від 28 вересня 2021 року, посилаючись на порушення судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, Офіс Генерального прокурора подав касаційні скарги, в яких просить скасувати оскаржувані судові рішення суду апеляційної інстанції та залишити в силі рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2020 року.
25. У касаційних скаргах Офіс Генерального прокурора посилається на пункт 1 частини четвертої статті 328 КАС України, відповідно до якого підставами касаційного оскарження судових рішень, зазначених у частині першій цієї статті, є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права виключно в таких випадках якщо суд апеляційної інстанції в оскаржуваному судовому рішенні застосував норму права без урахування висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду, крім випадку наявності постанови Верховного Суду про відступлення від такого висновку.
26. У цьому зв`язку Офіс Генерального прокурора пояснив, що судом апеляційної інстанції не застосовано правові висновки, викладені у постанові Верховного Суду від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/154/20 щодо застосування коефіцієнту підвищення посадового окладу прокурору за відсутності факту його переведення до новоствореного органу.
27. Не погоджуючись із додатковими постановами Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2021 року та від 28 вересня 2021 року, посилаючись на порушення судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, Хмельницька обласна прокуратура подала касаційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржувані судові рішення суду апеляційної інстанції та прийняти нове судове рішення, яким відмовити у задоволенні заяв позивачів про ухвалення додаткового судового рішення.
28. У касаційній скарзі Хмельницька обласна прокуратура посилається на пункт 1 частини четвертої статті 328 КАС України, відповідно до якого підставами касаційного оскарження судових рішень, зазначених у частині першій цієї статті, є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права виключно в таких випадках: якщо суд апеляційної інстанції в оскаржуваному судовому рішенні застосував норму права без урахування висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду, крім випадку наявності постанови Верховного Суду про відступлення від такого висновку.
29. Відповідач посилається на невідповідності висновків суду апеляційної інстанції правовим висновкам Верховного Суду, викладеним у постановах у справах №№ 640/4691/18, 813/5855/15, 580/1115/19, 807/3487/14 щодо застосування коефіцієнту підвищення посадового окладу прокурору за відсутності факту його переведення до новоствореного органу.
ІV. Позиція інших учасників справи
30. ОСОБА_1 надала до суду відзиви на касаційні скарги, в яких просить суд касаційні скарги Офісу Генерального прокурора та Хмельницької обласної прокуратури на постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року залишити без задоволення.
31. ОСОБА_2 у відзиві на касаційні скарги просить суд залишити без задоволення касаційні скарги Офісу Генерального прокурора та Хмельницької обласної прокуратури, а постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року залишити без змін.
V. Рух справи у суді касаційної інстанції
32. Ухвалою Верховного Суду в складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду: судді-доповідача Кашпур О.В., суддів: Мацедонської В.Е., Уханенка С.А., від 29 червня 2021 року відкрито касаційне провадження за скаргою Офісу Генерального прокурора на постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року на підставі пункту 1 частини 4 статті 328 КАС України у зв`язку із неврахуванням правового висновку Верховного Суду, викладеного у пункті 57 постанови від 26 листопада 2020 року у справі № 200/13482/19-а та пункту 3 частини 4 статті 328 КАС України щодо відсутності висновку із застосування пункту 9 частини першої статті 51 Закону України "Про прокуратуру" №1697-VIII від 14 жовтня 2014 року у взаємозв`язку із підпунктом 2 пункту 19 розділу II "Прикінцеві і перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури" № 113-IX від 19 вересня 2019 року.
33. Ухвалою Верховного Суду в складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду: судді-доповідача Кашпур О.В., суддів: Мацедонської В.Е., Уханенка С.А., від 29 червня 2021 року відкрито касаційне провадження за скаргою Хмельницької обласної прокуратури на постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 квітня 2021 року на підставі пункту 3 частини 4 статті 328 КАС України щодо відсутності висновку із застосування пункту 9 частини першої статті 51 Закону України "Про прокуратуру" №1697-VIII від 14 жовтня 2014 року у взаємозв`язку із підпунктом 2 пункту 19 розділу II "Прикінцеві і перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури" № 113-IX від 19 вересня 2019 року.
34. Ухвалою Верховного Суду в складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду: судді-доповідача Кашпур О.В., суддів: Мацедонської В.Е., Уханенка С.А., від 23 грудня 2021 року відкрито касаційне провадження за скаргою Офісу Генерального прокурора на додаткову постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 28 вересня 2021 року на підставі пункту 1 частини четвертої статті 328 КАС України та обґрунтування скаржника щодо невідповідності висновків суду апеляційної інстанції, правовим висновкам Верховного Суду, викладеним у постанові від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/154/20 щодо застосування коефіцієнту підвищення посадового окладу прокурору, за відсутності факту його переведення до новоствореного органу.
35. Ухвалою Верховного Суду в складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду: судді-доповідача Кашпур О.В., суддів: Мацедонської В.Е., Уханенка С.А., від 17 лютого 2022 року відкрито касаційне провадження за скаргою Офісу Генерального прокурора на додаткову постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2021 року на підставі пункту 1 частини четвертої статті 328 КАС України та обґрунтування скаржника щодо невідповідності висновків суду апеляційної інстанції правовим висновкам Верховного Суду, викладеним у постанові від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/154/20 щодо застосування коефіцієнту підвищення посадового окладу прокурору за відсутності факту його переведення до новоствореного органу.
36. Ухвалою Верховного Суду в складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду: судді-доповідача Кашпур О.В., суддів: Мацедонської В.Е., Уханенка С.А., від 17 лютого 2022 року відкрито касаційне провадження за скаргою Хмельницької обласної прокуратури на додаткову постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2021 року та додаткову постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 28 вересня 2021 року на підставі пункту 1 частини четвертої статті 328 КАС України та обґрунтування скаржника щодо невідповідності висновків суду апеляційної інстанції, правовим висновкам Верховного Суду, викладеним у постановах у справах №№ 640/4691/18, 813/5855/15, 580/1115/19, 807/3487/14 щодо застосування коефіцієнту підвищення посадового окладу прокурору за відсутності факту його переведення до новоствореного органу.
37. Ухвалою Верховного Суду від 02 листопада 2022 року справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні на 23 листопада 2022 року о 15 годині 30 хвилин. У судове засідання сторони, повідомлені належним чином про дату, місце та час проведення судового засідання, не з`явилися.
38. ОСОБА_1 21 листопада 2022 року надіслала до суду заяву про розгляд справи без її участі.
39. Також ОСОБА_1 надіслала до суду клопотання про передачу справи на розгляд до Великої Палати Верховного Суду.
40. Представник Офісу Генерального прокурора та Хмельницької обласної прокуратури 23 листопада 2022 року надіслав до суду заяву про розгляд справи у письмовому провадженні без участі відповідачів.
41. Ураховуючи вказані клопотання сторін, Суд розглядає справу у порядку письмового провадження.
VI. Стислий виклад обставин, установлених судами першої та апеляційної інстанцій
42. Як установлено судами першої та апеляційної інстанцій, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 працювали в органах Прокуратури Хмельницької області.
43. ОСОБА_1 з 23.07.2018 займала посаду прокурора відділу організації представництва в суді та при виконанні судових рішень управління представництва інтересів держави в суді Прокуратури Хмельницької області та органів прокуратури.
44. ОСОБА_2 з 14.01.2016 займав посаду прокурора відділу нагляду за додержанням законів територіальними органами поліції при провадженні досудового розслідування та підтриманням державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні Прокуратури Хмельницької області та органів прокуратури.
45. Відповідно до листа виконувача обов`язків начальника Департаменту кадрової роботи та державної служби Генеральної прокуратури України Дунаса Т.О. від 01.11.2019 №11/1/1-2407вих-19 повідомлено виконувача обов`язків прокурора Хмельницької області, що у відповідності з вимогами Закону № 113-IX та пункту 10 розділу І Порядку проходження прокурорами атестації, затвердженого наказом Генерального прокурора від 03.10.2019 № 221, у період з 04 по 15 жовтня 2019 року, включно, здійснено прийом письмових заяв Генеральному прокурору від прокурорів регіональних, місцевих та військових прокуратур про переведення на посаду прокурора в обласній, окружній прокуратурі та про намір пройти атестацію.
46. Згідно з положеннями пункту 19 розділу II "Прикінцеві і перехідні положення" Закону у разі неподання прокурорами, які займають посади у регіональних прокуратурах, місцевих прокуратурах, військових прокуратурах у встановлений строк заяви до Генерального прокурора про переведення на посаду прокурора до обласної прокуратури, окружної прокуратури та про намір у зв`язку із цим пройти атестацію, вони звільняються з посади прокурора на підставі пункту 9 частини першої статті 51 Закону України "Про прокуратуру".