1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 вересня 2022 року

м. Київ

справа № 460/2361/19

адміністративне провадження № К/9901/20312/21

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючого судді: Білоуса О.В.,

суддів: Блажівської Н.Є., Желтобрюх І.Л.,

секретар судового засідання - Носенко Л.О.,

за участю: представника позивача - Шевчука В.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу Головного управління ДПС у Рівненській області на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 21 серпня 2020 року та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21 квітня 2021 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж Інжиніринг" до Головного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

УСТАНОВИВ:

ТОВ "Укрбудреммонтаж Інжиніринг" (далі - Товариство) звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до ГУ ДПС у Рівненській області, в якому, із урахуванням заяви про зміну предмету позову, просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення рішення ГУ ДПС у Рівненській області від 14 червня 2019 року №0010191401, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток в сумі 22534635 грн, №0010171401, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 22624524 грн, №0010181401, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 1969527 грн, та від 13 вересня 2019 року №00000200501, яким зобов`язано сплатити штраф у сумі 5315,40 грн, за платежем податок на додану вартість.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 21 серпня 2020 року позов задоволено частково. Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у Рівненській області від 14 червня 2019 року №0010191401, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток в сумі 22534635 грн; №0010171401, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 22624524 грн; №0010181401, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 1969527 грн Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Рівненській області від 13 вересня 2019 року №00000200501 в частині застосування штрафу за платежем податок на додану вартість у розмірі 5000 грн У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21 квітня 2021 року рішення суду першої інстанції скасовано в частині визнання протиправним та скасування податкового-повідомлення рішення від 14 червня 2019 року №0010171401 в розмірі 1972418 грн і податкового-повідомлення рішення від 14 червня 2019 року №0010191401 в розмірі 1775176 грн, та в цій частині ухвалено нову постанову, якою в задоволенні позову відмовлено.

В іншій частині рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 21 серпня 2020 року залишено без змін.

Не погоджуючись із зазначеними рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій в частині задоволених позовних вимог, ГУ ДПС у Рівненській області подало касаційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить їх скасувати в цій частині, а справу направити на новий розгляд.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що на підставі наказу від 20 березня 2019 року №830 посадові особи ГУ ДФС у Рівненській області, провели планову виїзну документальну перевірку ТОВ "Укрбудреммонтаж Інжиніринг" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2016 року по 31 грудня 2018 року.

Результати перевірки оформлено актом від 08 травня 2019 року №969/17-00-14-01/35776584, відповідно до якого та згідно з відповіддю на заперечення зроблено висновки щодо порушення Товариством норм податкового законодавства, а саме:

1. п.44.1, п.44.2 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПК України, п.5 П(с)БО 11 "Зобов`язання", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 січня 2000 року №20 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2000 року за №85/4306), п.5 П(с)БО 15 "Дохід", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 листопада 1999 року №290 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 грудня 1999 року за №860/4153), що призвело до заниження податкового зобов`язання з податку на прибуток у сумі 18027708 грн

2. п.185.1 ст.185, пп."а" п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.201.10 ст.201 розділу ІІІ ПК України, внаслідок чого занижено податкове зобов`язання з ПДВ всього у сумі 18261673 грн, у т.ч. за періоди: березень 2016 року 162054 грн, квітень 2016 року - 370526 грн, травень 2016 року 40878 грн, червень 2016 року - 137075 грн, липень 2016 року 357325 грн, серпень 2016 року 656147 грн, вересень 2016 року - 752906 грн, жовтень 2016 року 1202190 грн, листопад 2016 року 1606408 грн, грудень 2016 року 1850293 грн, березень 2017 року 414987 грн, квітень 2017 року- 2 227308 грн, жовтень 2017 року 367333 грн, грудень 2017 року 2108426 грн, червень 2018 року- 226667 грн, липень 2018 року 34591 грн, серпень 2018 року 1104741 грн, вересень 2018 року- 1360944 грн, жовтень 2018 року 458196 грн, грудень 2018 року 2822678 грн Завищено від`ємне значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 1969527 грн, в т.ч. за грудень 2018 року 1969527 грн

3. п.203.2 ст.203 ПК України встановлено порушення граничних строків сплати грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 57110,90 грн

На підставі вказаного акту перевірки від 08 травня 2019 року №969/17-00-14-01/35776584 ГУ ДФС у Рівненській області прийнято податкові повідомлення-рішення:

№0010191401, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток в сумі 22534635 грн (в тому числі 18027708 грн основного зобов`язання та 4506927 грн штрафної санкції);

№0010171401 від 14 червня 2019 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 22624524 грн (в тому числі 18099619 грн основного зобов`язання та 4524905 грн штрафної санкції);

№0010181401 від 14 червня 2019 року, яким зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 1969527 грн;

№0010151401 від 14 червня 2019 року, яким зобов`язано сплатити штраф у сумі 5433,70 грн за платежем податок на додану вартість.

Зазначені податкові повідомлення- рішення та рішення про застосування штрафних санкцій ТОВ "Укрбудреммонтаж Інжиніринг" оскаржило в адміністративному порядку.

Згідно із рішенням ДПС України про результати розгляду скарги №1137/6/99-00-08-05-01 від 09 вересня 2019 року скасовано податкове повідомлення рішення №0010151401 в частині застосованих штрафних санкцій в розмірі 118,30 грн, у зв`язку із чим відповідно до п.60.4. ст.60 ПК України ГУ ДФС у Рівненській області винесено податкове повідомлення-рішення від 13 вересня 2019 року №00000200501, яким зобов`язано сплатити штраф у сумі 5315,40 грн за платежем податок на додану вартість. Зазначене податкове повідомлення- рішення отримано Товариством 25 вересня 2019 року.

Вважаючи вказані податкові повідомлення-рішення протиправними, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Приписами частин першої та другої статті 341 КАС України визначено, що суд касаційної інстанції переглядає судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, які стали підставою для відкриття касаційного провадження, та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права.

Суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази.

За вказаних вимог КАС України, суд касаційної інстанції переглядає рішення судів першої та апеляційної інстанцій в частині задоволених позовних вимог.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із п.134.1 ст.134 ПК України об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.

Положення ст.135 ПК України передбачають, що базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно зі ст.134 цього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу.

За приписами п.198.1 ст.198 ПК України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Відповідно до п.198.2 ст.198 ПК України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Згідно із п.198.3 ст.198 ПК України нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Пункт 198.6 ст.198 ПК України передбачає, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п.201.11 ст.201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Пункт 201.7 ст.201 ПК України передбачає, що податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

У разі якщо частка товарів/послуг, не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.

Згідно із п.201.10 ст.201 ПК України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до п.44.1 ст.44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

За приписами ст.1 Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон №996-XIV) для цілей цього Закону терміни вживаються у такому значенні: господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства; первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію; активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому; доходи - збільшення економічних вигод у вигляді збільшення активів або зменшення зобов`язань, яке призводить до зростання власного капіталу (за винятком зростання капіталу за рахунок внесків власників)

Згідно із ч.1, 2 ст.9 Закону №996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

З системного аналізу вищенаведених правових норм вбачається, що правові наслідки у виді виникнення права платника податку на формування витрат та податкового кредиту настають лише у разі реального (фактичного) вчинення господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг) з метою їх використання в своїй господарській діяльності, що пов`язані з рухом активів, зміною зобов`язань чи власного капіталу платника, та відповідають економічному змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, що має підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами. Якщо господарська операція фактично не відбулася, то первинні документи, складені платником податку та його контрагентом на підтвердження такої операції, не відповідають дійсності, та свідчать про відсутність у сторін волевиявлення щодо реального здійснення господарської операції. Наслідки для податкового обліку створює лише фактичний рух активів, що є обов`язковою умовою для формування об`єкту оподаткування податком на прибуток та витрат.

Аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції. Про відсутність реального характеру відповідних операцій можуть свідчити, зокрема, наявність таких обставин: неможливість здійснення платником податку зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності, відсутність у платника податку необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу відсутності управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів, здійснення операцій з товарно-матеріальними цінностями, які не вироблялися або не могли бути вироблені в обсязі, зазначеному платником податку в документах обліку. При цьому, кожна з вказаних вище обставин не може бути самостійним беззаперечним свідченням (доказом) відсутності реального характеру господарських операцій, проте наявність таких обставин в сукупності, що має бути встановлено судом, може свідчити на користь висновку про неможливість фактичного проведення (вчинення) господарських операцій.

При вирішенні спорів щодо правомірності формування платниками податків своїх даних податкового обліку, зокрема, якщо предметом спору є достовірність первинних документів та підтвердження інших обставин реальності відображених у податковому обліку господарських операцій, необхідно враховувати, що обов`язок доведення відповідних обставин у спорах між особою та суб`єктом владних повноважень покладається на суб`єкта владних повноважень, якщо він заперечує проти позову. У разі надання контролюючим органом доказів, які в сукупності з іншими доказами у справі свідчать, що документи, на підставі яких платник податків задекларував податковий кредит та сформував витрати, містять інформацію, що не відповідає дійсності, платник податків має спростовувати ці доводи.

Таким чином, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, враховуючи специфіку операцій та договорів, що їх регламентують, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.

Як встановлено судами попередніх інстанцій, підставою для винесення оскаржуваних податкових повідомлень-рішень став акт перевірки від 08 травня 2019 року №969/17-00-14-01/35776584, в якому відповідач встановив порушення позивачем вимог податкового законодавства. Зокрема, відповідач вказував на нереальність господарських операцій між позивачем та його контрагентами, з посиланням на те, що такі поставку товару не здійснювали, відтак документи, на підставі яких ТОВ "Укрбудреммонтаж Інжиніринг" здійснювало облік операцій з придбання товарів від контрагентів, не підтверджують ці господарські операції та не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку з огляду на відсутність можливості їх виконання.

Разом з тим, як встановлено судами першої та апеляційної інстанцій, ТОВ "Укрбудреммонтаж Інжиніринг" впродовж 2016 2018 років укладало наступні договори:

- Договір купівлі- продажу №02/11-13 від 02 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ДЕСВІНС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця. На підтвердження реальності виконання договору поставки товару (арматура №12), позивачем було надано суду копії видаткової накладної №08-11 від 27 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортну накладну №0001145429 від 10 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №13 від 04 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №07/11-05 від 07 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "БК ГЛОБАЛСТРОЙ" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження реальності виконання договору поставки товару (арматура №8) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №24 від 16 листопада 2018 року на загальну суму 59917,00 грн, у тому числі ПДВ 9986,17 грн, товарно-транспортної накладної №0001145378 від 16 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №05 від 07 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №02/11-09 від 02 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "НАПОЛІ ГРАНД" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно видаткових накладних. На підтвердження поставки товару (арматура №12) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №055 від 27 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145432 від 09 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №09 від 04 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №31/10-29 від 31 жовтня 2018 року, згідно з яким ТОВ "ДЕКОРТ ТРЕЙД" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно видаткових накладних. На підтвердження поставки товару (Квадрат10*10) позивачем було надано суду копію видаткової накладної №123 від 16 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145280 від 16 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №09 від 31 січня 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №02/11-15 від 02 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КОНСАЛ ТРИ" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (арматура №12) позивачем було надано суду копію видаткової накладної №115 від 27 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145430 від 02 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №15 від 04 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №18/10-15 від 18 жовтня 2018 року, згідно з яким ТОВ "ІДЕЯ-КОРП" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно видаткових накладних. На підтвердження поставки товару (труба металева) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №2 від 18 жовтня 2018 року на загальну суму 59555,71 грн, у тому числі ПДВ 9925,95 грн, товарно-транспортної накладної №0001144956 від 18 жовтня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №15 від 18 жовтня 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №06/11-23 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ІНДІРА-СЕРВІС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (штаба) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №09 від 21 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145410 від 03 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №23 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №06/11-25 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ІНФІН БУД" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (кутик) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №61 від 20 листопада 2018 на загальну суму 59999,99 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145408 від 01 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №25 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-24 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ІМБРЕКС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (штаба) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №18 від 21 листопада 2018 на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145409 від 02 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №24 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №07/11-05 від 07 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ІВЕНТ ТЕХБУД" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (арматура №8) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №43 від 17 листопада 2018 року на загальну суму 59917,00 грн, у тому числі ПДВ 9986,17 грн, товарно-транспортної накладної №0001145411 від 03 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №22 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №31/10-29 від 31 жовтня 2018 року, згідно з яким ТОВ "ІБЕРМЕН" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно видаткових накладних. На підтвердження поставки товару (Квадрат10*10) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №54 від 16 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145172 від 16 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №13 від 31 січня 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №02/11-14 від 02 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КРАЙСДЕН" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно видаткових накладних. На підтвердження виконання договору поставки товару (Плити перекриття ПК) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №003 від 26 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145307 від 26 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №14 від 04 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-21 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КРСУНЬАГРО" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (арматура №8) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №29 від 17 листопада 2018 року на загальну суму 59917,00 грн, у тому числі ПДВ 9986,17 грн, товарно-транспортної накладної №0001145414 від 05 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №21 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №02/11-17 від 02 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КЛАЙВІОН" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно видаткових накладних. На підтвердження поставки товару (Квадрат10*10) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №6923 від 16 листопада 2018 на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145435 від 06 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №17 від 04 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №02/11-16 від 02 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КРІСТАЙН" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно видаткових накладних. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця. На підтвердження поставки товару (Плити перекриття ПК) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №3 від 26 листопада 2018 на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладною №0001145277 від 26 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №06 від 04 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-12 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КЕТЛЕР ГРУПП" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (труба) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №63 від 19 листопада 2018 на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладною №0001145420 від 02 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №12 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №31/10-18 від 31 жовтня 2018 року, згідно з яким ТОВ "КОРТРЕЙК ІНВЕСТ" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця. На підтвердження поставки товару (арматура №12) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №971 від 27 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладною №0001145173 від 27 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №18 від 31 січня 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №18/10-16 від 18 жовтня 2018 року, згідно з яким ТОВ "КРІТІКАЛ СТРОЙ" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору згідно з видатковими накладними. На підтвердження поставки товару (труба металева) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №1 від 18 жовтня 2018 року на загальну суму 59555,71 грн, у тому числі ПДВ 9925,95 грн, товарно-транспортною накладною №0001144957 від 18 жовтня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №16 від 18 жовтня 2019 року.

- Договір №06/11-13 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КРОНТЕКС ТЕХЦЕНТР" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (труба) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №30 від 19 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145415 від 25 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №13 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-16 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КОРАТ ТРАНС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (катанка) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №18 від 20 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145413 від 05 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №16 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-15 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КВС ГРУПП" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (катанка) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №33 від 20 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн, товарно-транспортної накладної №0001145412 від 04 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №15 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-14 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "КОНКОРД-АГРО" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (арматура №8) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №06 від 17 листопада 2018 року на загальну суму 59917,00 грн, у тому числі ПДВ 9986,17 грн, товарно-транспортної накладної №0001145418 від 04 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №14 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-13 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "НВК СТРОЙТОРГ" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (труба) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №023 від 19 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145442 від 20 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №32 від 08 лютого 2019 року

- Договір №08/11-31 від 08 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "НОРАМІКС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (Балка 16) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №56 від 17 листопада 2018 року на загальну суму 59867,00 грн, у тому числі ПДВ 9977,83 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145443 від 03 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №31 від 08 лютого 2019 року

- Договір купівлі продажу №06/11-10 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ПКФ ОМЕГА СЕРВІС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця. На підтвердження поставки товару (Балка 16) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №67 від 17 листопада 2018 року на загальну суму 59867,00 грн, у тому числі ПДВ 9977,83 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145452 від 10 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №10 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-07 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ПРОД АГРО ЦЕНТР" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (труба) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №016 від 19 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145449 від 11 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №07 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі- продажу №06/11-06 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ПКФ АГРОПРОМІНЬ" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (кутик) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №08 від 20 листопада 2018 року на загальну суму 59999,99 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145457 від 05 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №06 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-03 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ПРОМАЛЬЯНС - ГРУПП" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (катанка) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №08 від 20 листопада 2018 року на загальну суму 60000,00 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145458 від 05 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №03 від 06 лютого 2019 року.

- Договір №06/11-05 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ПКФ КОНКОРД" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (кутик) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №25 від 20 листопада 2018 року на загальну суму 59999,99 грн, у тому числі ПДВ 10000,00 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145454 від 01 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №05 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі-продажу №06/11-09 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ПРОМ ТЕХАЛЬЯНС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (Балка 16) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №39 від 17 листопада 2018 року на загальну суму 59867,00 грн, у тому числі ПДВ 9977,83 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145448 від 29 листопада 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №09 від 06 лютого 2019 року.

- Договір купівлі-продажу №06/11-09 від 06 листопада 2018 року, згідно з яким ТОВ "ПМК РЕСУРС" (продавець) та ТОВ "УБМІ" (покупець), відповідно до п.1.1 Розділу 1 якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар, в асортименті, кількості та за цінами, визначених у накладних, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. На підтвердження поставки товару (Балка 16) позивачем було надано суду копії видаткової накладної №65 від 17 листопада 2018 року на загальну суму 59867,00 грн, у тому числі ПДВ 9977,83 грн. Факт транспортування вказаного вище товару підтверджується товарно-транспортною накладною №0001145451 від 13 грудня 2018 року. На підтвердження розрахунків за поставлений товар позивачем було надано копію договору про відступлення права вимоги №11 від 06 лютого 2019 року.


................
Перейти до повного тексту