ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 липня 2022 року
м. Київ
справа № 420/6995/20
адміністративне провадження № К/9901/27491/21
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І.В.,
суддів: Шишова О.О., Яковенка М.М.,
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 28 грудня 2020 року (головуючий суддя: Єфіменко К.С.) та постанову П`ятого апеляційного адміністративного суду від 22 червня 2021 року (колегія суддів: Семенюк Г.В., Домусчі С.Д., Шляхтицький О.І.) у справі №420/6995/20 за позовом Приватного підприємства «Укртекбезпека» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
У липні 2020 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства "Укртекбезпека" до Головного управління ДПС в Одеській області, в якому позивач просив:
визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №0010250501 від 07.04.2020;
визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №0010260501 від 07.04.2020;
стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Приватного підприємства «Укртекбезпека» (код ЄДРПОУ 35067535) судовий збір у розмірі 21020 грн.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 28 грудня 2020 року, залишеним без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 22 червня 2021 року, адміністративний позов Приватного підприємства "Укртекбезпека" задоволено.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №0010250501 від 07.04.2020.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №0010260501 від 07.04.2020.
Стягнуто з Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 39398646) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Приватного підприємства «УКРТЕКБЕЗПЕКА» (вул.Ветеранів,26-А, с.Крижанівка, смт.Доброслав, Лиманський район, Одеська область, 67562, код ЄДРПОУ 35067535) судовий збір у розмірі 21020 грн.
Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції, з висновком якого погодився і апеляційний суд, дійшов висновку про доведення позивачем дотримання ним законодавчих вимог щодо документального підтвердження витрат та сум ПДВ, які включені до складу податкового кредиту за перевірений період, та, як наслідок, про відсутність у відповідача правових підстав для прийняття оскаржуваних повідомлень-рішень. Суд урахував, що відповідно до норм Податкового Кодексу України в разі неможливості надання документів з поважних причин строк проведення перевірки подовжується, або взагалі в разі необхідності може бути зупинено, однак податковою службою відповідні дії не були здійснено в порушення ст.82 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI. Суд указав, що ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» не відмовлялося надавити запитувані документи Головному управлінню ДПС в Одеській області, можливість їх надання у підприємства була відсутня.
Крім того, дослідивши надані позивачем первинні документи, суд визнав, що вони відповідають вимогам ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність до первинних документів, оскільки містять відомості про укладені угоди, замовника послуг та виконавця, розкривають зміст наданих послуг, який відповідає умовам договорів, період надання послуг, вартість наданих послуг, а також місця де зазначені послуги були надані. Тобто підтверджують здійснення господарських операцій та розкривають їх зміст та обсяг у достатньому для формування обліку об`ємі.
Суд указав, що сам по собі факт допущення, за переконанням контролюючого органу, суб`єктом господарювання порушень певних встановлених законом правил господарської діяльності, здійснюваної на підставі певного договору, не є безумовною підставою для висновку про укладення такого договору з метою, завідомо суперечною інтересам держави та суспільства. Юридична відповідальність має здійснюватися на принципі законності, який полягає у тому, що така відповідальність настає за діяння, передбачені законом, та застосовується у спосіб, визначений законом.
Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи установлено:
Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що ПП «Укртекбезпека» взято на облік в контролюючих органах 30.05.2007 за №1501, на момент підписання акту перебуває на обліку в Головному Управлінні ДПС в Одеській області, Южненське управління, Лиманcька ДПІ (Лиманський район).
ГУ ДПС в Одеській області проведено документальну планову виїзну перевірку ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 31.12.2017, валютного законодавства за період з 1.01.2016 по 31.12.2017, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2016 по 31.12.2017, іншого законодавства за період з 01.01.2016 до 31.12.2017, за результатами якої складений акт від 06.03.2020 №189/15-32-05-01/35067535 далі - акт перевірки.
В акті перевірки зазначено, що в період проведення перевірки ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» ГУ ДПС в Одеській області, керуючись нормами п.п. 20.1.6 ст. 20, п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України, було надано директору ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» особисто під підпис запити від 18.02.2020 №1, від 13.02.2020 №2 щодо необхідності надання до перевірки первинних бухгалтерських документів за період діяльності з 01.01.2016 по 31.12.2017.
У зв`язку з ненаданням посадовими особами ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» первинних бухгалтерських документів, ГУ ДПС в Одеській області було складено акти відсутності документів:
- акт від 20.02.2020 №000249/15-32-05-01/35067535, на запит від 18.02.2020 №1;
- акт від 21.02.2020 №000259/15-32-05-01/35067535, на запит від 20.02.2020 №2.
18 лютого 2020 року листом ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» №11/2 повідомлено ГУ ДПС в Одеській області (вх. №8278/10/15-32 від 19.02.2020) наступне: «ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» 17.02.2020 отримано наказ ГУ ДПС в Одеській області від 13.02.2020 №525 «Про поновлення терміну проведення документальної планової виїзної перевірки ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА». Повідомлено, що документацію підприємства, у тому числі за період з 01.01.2016 по 31.12.2017, визначену зазначеним наказом для перевірки, вилучено працівниками ГУНП в Одеській області по кримінальному провадженню від 25.05.2019 №12019161480001207. На цей час, згідно з наявною інформацією, вилучені документи знаходяться у слідчому відділенні Таїровського ВП Київського відділу поліції в м.Одесі ГУНП в Одеській області. Таким чином, пред`явити Вам документи для проведення перевірки у визначений Вашим наказом термін не можливо».
При здійсненні ГУ ДПС в Одеській області огляду вилучених документів ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» в приміщенні Таїровському ВП Київського ВП в м.Одесі ГУ НП в Одеській області встановлено наявність тільки оборотно-сальдових відомостей ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» так, як регістрів бухгалтерського обліку "аналітичного" та "синтетичного" (журнали-ордери/аналіз бухгалтерських рахунків щодо кореспонденції бухгалтерських рахунків) серед вилучених документів не було.
У первинних бухгалтерських документах, які були вилучені правоохоронними органами по операціях з придбання товарів, робіт (послуг), а саме: в актах здачі-прийому робіт (послуг) відсутня деталізація і господарська мета робіт (послуг) таких як: виготовлення блокнотів візиток, откриток, чашок, ручок, календарів), друк рекламних листівок (флаєрів), консультаційні послуги щодо захисту прав та законних інтересів платників податків, подача цінових пропозицій для участі в тендері через систему електронних торгів, консультаційні послуги, послуги з організації та ведення господарської діяльності, рекламні послуги, транспортно-експедиторські послуги.
Таким чином, у порушення п.44.1, п.44.2, п.44.3, п.44.4 ст.44, п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПКУ, ст.1, ч.2, ч.3, ч.5, ст.9, ч.1 ст.11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», п.1.2 ст.1, п.2.1 ст.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, п.5, п.6, п.7, п.10, п.11, п.12, п.20, П(С)БО 16 Витрати», ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» завищено показники на загальну суму 22 140,1 тис грн, у тому числі:
- завищення собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) за рядком 2050 Звіту про фінансові результати на загальну суму 18 835,5 тис грн,
- завищення інших операційних витрат за рядком 2180 Звіту про фінансові результати на загальну суму 3 304,6 тис грн.
У порушення пункту 198.1, п. 198.6 ст. 198, з урахуванням вимог п. 102.1, п. 102.2 ст. 102 ПКУ установлено заниження податку на додану вартість у загальній сумі 2 491 465 грн з лютого 2017 року по грудень 2017 року).
У період проведення перевірки ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА», ГУ ДПС в Одеській області, керуючись нормами п.п.20.1.6 ст.20, п.85.2 ст.85 ПКУ, було надано директору ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» особисто під підпис запити від 18.02.2020 №1, від 20.02.2020 №2 щодо необхідності надання до перевірки наступних первинних бухгалтерських документів за період діяльності з 01.01.2016 по 31.12.2017, а саме:
- запит від 18.02.2020 №1: обороти/аналіз/журнали-ордери бухгалтерських рахунків №№ 10, 11, 12, 13, 15, 20, 22, 28, 301, 311, 315, 333, 361, 371, 377, 378, 631, 64, 65,66, 685, 702, 703, 71, 73, 79, 902, 903, 92, 93, 94 (та інші) за відповідний період;
- запит від 20.02.2020 №2: підтверджуючі первинні, бухгалтерські документи, щодо задекларованих показників, відображених в податкових деклараціях з податку на додану вартість та з податку на прибуток підприємства, при здійсненні операцій з отримання товарів, робіт (послуг), а саме: договори, прибуткові накладні, акти виконаних робіт (послуг), товарно- транспортні накладні, виписки банку та інші по взаємовідносинам із наступними контрагентами-постачальниками: ТОВ «ПРОМО-СЕРВІС»;ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ЦЕНТР-ХОЛДИНГ»; TOB «УКРМЕДІА-ЮГ»; ДП «НБІ ТРЕЙД ІН»; (ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСА МЕДІА»); ТОВ «НЕУКС» (ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА»); ТОВ «БГ» ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА»); ТОВ «ГУРМІКОМ»; ТОВ «ВАРТА ТОРГ»; ТОВ «ДЕМІН»; ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС»; ТОВ «УКРБУД-ХОЛДИНГ»; ТОВ «ЛОГІСТІК ТРАНСКОМПАНІ»; ТОВ «РАЙДУГА-ПІВДЕНЬ»; ТОВ «ОДЕСА ЕКСПЕРТ РОЯЛ»; ТОВ «ЛЕВИНЕЦЬ» (ТОВ «ВАЛЛЕДЖО»); TOB «ІНТЕР ОПТ ТОРГ»; ТОВ «ЮРИДИЧНИЙ ДІМ ВАШЕ ПРАВО»; ТОВ «ІНТЕРОКС»; ПАТ «СКТБ «ЕЛЕМЕНТ»; ТОВ «ІНТЕР-КОНТЕЙНЕР-ТРАНС»; ТОВ «ОПТІМУМ-В»; ТОВ «КОНКОРДБУД»; ТОВ «УКРЛАЙФ ЛТД»; ТОВ «АЛВАР ГРУП» (ТОВ «АМЕГА ТРЕЙД ПРОМ»); ТОВ « МЕР ЛІН ФІНАНС»;ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА»; ТОВ «БЕСТ ПРАЙД»; ТОВ «ТРЕЙД-КОМПЛЕКТ»; ТДВ «ЗОНТ»; ТОВ «АЛЬФА ТОРГ»; TOB «АРТ СВІТ СТАР»; ТОВ «АПЕКС-ІНВЕСТ»; ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»; ТОВ «ДРІМ ЄВРО ТРЕЙД»; ТОВ «КОМПАНІЯ «НІКОС»; ТОВ «КОМПАНІЯ «ІНТЕРТРЕЙД»; ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ»; ТОВ «ДІЄСА»; ТОВ «КІБСТОР»; ТОВ «ДУКАТ ПРАЙМ»; TOB «ВІАТЕК»; ТОВ «СПОРЯДЖЕННЯ-СБ»; ТОВ «ПРОСТО ПРОФІТ СЕРВІС»; ТОВ «ЛАЙФСЕЛЛ»; ГЕРАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ»; ТОВ «ГРАНД СЕРВІС 2012»; РВА «GMM-ПРЕСС»; ТОВ «НРП»; ТОВ «ЄАС»; ТОВ «РОЗЕТКА. УА»; TOB «А2»; ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»;ПП «МІРАТЕЛ ШВЕСТ»; ПП «ТАВРЫ ПЛЮС»; ТОВ «ІНТЕРТЕЛЕКОМ»; ТОВ «СОЛІД ТІМ»; TOB «ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД»; ПП «КАНЦБУК»; ПП «НВФ`ЕЛЄКС»; TOB «НЕОЛОДЖИК»; TOB «КОМПАНІЯ ТЕХНОТРЕЙД»; TOB «РОБОТА ШТЕРНЕШНЛ»; TOB «СОЮЗАВТОТЕХШКАРЕСУРС»; МПП «ЦИКЛОН»;ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СИСТЕМ ВІДЕОНАГЛЯДУ»; TOB «МОТОРНА СПРАВА»; TOB «СТВОЛ»; TOB «ТДСВ «ССТВ ТРЕЙД»; TOB ОТК «ЄВРОПЛЮС»; ТОВ «ГУГЛ»;ТОВ «ХОСТІНГ УКРАЇНА».
У порушення п. 44.3 ст. 44, п. 85.2 ст. 85 ПКУ посадовими особами ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» документи, що свідчать про фінансово-господарську діяльність підприємства за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 та письмових пояснень щодо ненадання документів до перевірки не надано.
Крім того, в акті перевірки зазначено, що згідно з базами даних АІС «Податковий блок» «Співставлення податкових зобов`язань і податкового кредиту з податку на додану вартість» встановлено розбіжності між даними податкового кредиту, задекларованого ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА», та даними податкових зобов`язань, задекларованих контрагентами-постачальниками: ТОВ «УКРМЕДІА-ЮГ» за листопад 2017 року на суму 93 653,64 грн, за грудень 2017 року на суму 4527,80 грн, за жовтень 2017 року на суму 4 481,00 грн, за червень 2017 року на суму 347,60 грн, ДП «НБІ ТРЕЙД ІН» за листопад 2017 року на суму 91 068,32 грн, за жовтень 2017 року на суму 50 000,00 грн; ТОВ «НЕУКС» за листопад 2017 року на суму 40 000,00 грн, за жовтень 2017 року на суму 30 000,00 грн, ТОВ «БЕСТ ПРАЙД» за січень 2017 року на суму 29 200,00 грн, ТОВ «ЮРИДИЧНИЙ ДІМ ВАШЕ ПРАВО» за липень 2017 року на суму 24 324,00 грн, ТОВ «ЮРИДИЧНИЙ ДІМ ВАТНЕ ПРАВО» за червень 2017 року на суму 22 324,00 грн, ТОВ «ОДЕСА ЕКСПЕРТ РОЯЛ» за липень 2017 року на суму 20 632,00 грн, за червень 2017 року на суму 18 627,00 грн.
Суми податку на додану вартість ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» включено до складу податкового кредиту відповідних звітних (податкових) періодів, відображено у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, даним декларації з ПДВ та зареєстровані в ЄДР податкових накладних.
Відомості про результати опрацювання відхилень, встановлених Системою автоматизованого співставлення податкових зобов`язань і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС, між сумами податкових зобов`язань та/або податкового кредиту з податку на додану вартість та його контрагентів за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 наведено в акті перевірки.
ГУ ДПС в Одеської області у відповідності до ст. 74 ПКУ (з урахуванням ст. 102 ПКУ) зібрано податкову інформацію щодо діяльність контрагентів - постачальників та встановлено наступне.
По взаємовідносинам із ТОВ «НЕУКС», у перевіреному періоді ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» задекларовано податкового кредиту у сумі 288632,60 грн, по отриманим податковим накладним (відомості про виписані податкові накладні їх номенклатуру та суми ПДВ наведено в акті перевірки).
Суми податку на додану вартість, за зазначеними податковими накладними включено до складу податкового кредиту відповідних періодів, відображені у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість у відповідних періодах:
ТОВ «НЕУКС» (ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА») знаходиться на обліку в ГУ ДПС м.Києві, зареєстровано 09.04.2004. Основний вид діяльності - рекламні агентства.
Остання податкова декларація з податку на додану вартість надана за листопад 2018 року. Свідоцтво по ПДВ анульоване 28.01.2020, причина анулювання - 22 ненадання декларацій протягом року. Підприємство не звітує до органу ДПС з грудня 2018 року по день написання акту перевірки.
Згідно з даними інформаційної системи «Архів податкової звітності» на адресу ТОВ «НЕУКС» (ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА») протягом перевіряємого періоду не встановлена реєстрація податкових накладних із вищевказаною номенклатурою. Підприємство формувало податковий кредит за рахунок придбання ТМЦ з наступною номенклатурою: поліграфічна та друкована продукція (Handmade, абетка в картинках, астропрогноз, вишиті картини, «Вяжем сами», гроші, «Дешевые кроссворды», Burda Style, COSMOPOLITAN), брошури, газети, оренда приміщення, реєстратор, ручки кулькові.
Отже, враховуючи проведений аналіз «ймовірного» ланцюгу постачання товарів, робіт, послуг установлено, що ТОВ «НЕУКС» (ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА») реалізувало товари (роботи, послуги), відмінні від тих, які були їм придбані по ланцюгу постачання.
Таким чином, згідно з проведеним аналізом податкової звітності ТОВ «НЕУКС» І ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА») по ланцюгу постачання товарів (робіт, послуг) встановлено відсутність у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 придбання товарів (робіт, послуг), які в подальшому було реалізовано на адресу ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА».
Згідно з податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми 1-ДФ) за 4 квартал 2018 року на ТОВ «НЕУКС» (ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА») працювало 4 особи. За результатами аналізу баз даних ДПС встановлено відсутність на ТОВ «НЕУКС» (ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА») будь-якої інформації щодо наявності складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, устаткування, необхідних спеціальних знань (фаху) працівників, високого рівня їх оплати праці працівників, що необхідно для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства для придбання/реалізації товарів, робіт (послуг).
Виходячи з наведеного, ТОВ «НЕУКС» (ТОВ «НЕКСО-УКРАЇНА») здійснювало діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов`язаних з наданням податкової вигоди третім особам.
По взаємовідносинам із ТОВ «БІГЛЕР ГРУП» (ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА»), у перевіряємому періоді ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» задекларовано податкового кредиту у сумі 175223,85 грн (відомості про виписані податкові накладні їх номенклатуру та суми ПДВ наведено в акті перевірки).
ТОВ «БІГЛЕР ГРУП» (ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА») знаходиться на обліку в ГУ ДПС у Харківській області, зареєстровано 16.12.2016. Основний вид діяльності - добування солі.
Остання податкова декларація з податку на додану вартість надана за лютий 2019 року. Підприємство не звітує до органу ДПС з лютого 2019 року по день написання акту перевірки.
Згідно з даними інформаційної системи «Архів податкової звітності» на адресу ТОВ «БІГЛЕР ГРУП» (ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА») протягом перевіряємого періоду не встановлена реєстрація податкових накладних із вищевказаною номенклатурою. Підприємство формувало податковий кредит за рахунок придбання ТМЦ з наступною номенклатурою: іграшки для дітей, інструменти ручні, вироби кухонні пластикові, фоторамки, калькулятори електронні, декларування / митного оформлення товарів; суміжні с наземним перевезенням; щодо комп`ютерного програмування; транспортного оброблення вантажів.
Отже, враховуючи проведений аналіз «ймовірного» ланцюгу постачання товарів, робіт, послуг встановлено, що ТОВ «БІГЛЕР ГРУП» (ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА») реалізувало товари (роботи, послуги), відмінні від тих, які були їм придбані по ланцюгу постачання.
Таким чином, згідно з проведеним аналізом податкової звітності ТОВ «БІГЛЕР ГРУП» ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА»), по ланцюгу постачання товарів (робіт, послуг) встановлено: відсутність у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 придбання товарів (робіт, послуг), які в подальшому було реалізовано на адресу ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА».
Згідно з податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми 1-ДФ) за 4 квартал 2018 року на ТОВ «БІГЛЕР ГРУП» (ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА») працювало 3 особи. За результатами аналізу баз даних ДПС встановлено відсутність на ТОВ «БІГЛЕР ГРУП» (ТОВ «МАРКЕТИНГ ГРУПА») будь-якої інформації щодо наявності складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, устаткування, необхідних спеціальних знань (фаху) працівників, високого півня їх оплати праці працівників, що необхідно для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства для придбання/реалізації товарів, робіт (послуг).
По взаємовідносинам із ТОВ «ВАРТА ТОРГ» у перевіреному періоді ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» задекларовано податкового кредиту у сумі 156 189 грн (відомості про виписані податкові накладні їх номенклатуру та суми ПДВ наведено в акті перевірки).
ТОВ «ВАРТА ТОРГ» знаходиться на обліку в ГУ ДПС у м.Києві, зареєстровано 15.12.2016. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля.
Остання податкова декларація з податку на додану вартість надана за лютий 2017 року. Підприємство не звітує до органу ДПС з лютого 2017 року по день написання акту перевірки.
Згідно з даними інформаційної системи «Архів податкової звітності» на адресу ТОВ «ВАРТА ТОРГ» протягом перевіреного періоду не встановлена реєстрація податкових накладних із вищевказаною номенклатурою. Підприємство формувало податковий кредит за І рахунок придбання ТМЦ з наступною номенклатурою: косметичні та засоби гігієни (бальзам після бриття, крем для рук), миючі засоби, автошина, блоки газобетонні, колготки, кава, корм для собак, кукурудзяні палички, макаронні вироби, палець шарової передньої підвіски, пральна машина, олія пальмова рафінована вибілена дезодорована, безалкогольні напої, супродукти, телевізор, циліндр, цукерки.
Отже, враховуючи проведений аналіз «ймовірного» ланцюгу постачання товарів, робіт, послуг встановлено, що ТОВ «ВАРТА ТОРГ» реалізувало товари (роботи, послуги), відмінні від тих, які були їм придбані по ланцюгу постачання.
Таким чином, згідно з проведеним аналізом податкової звітності ТОВ «ВАРТА ТОРГ», по ланцюгу постачання товарів (робіт, послуг) встановлено: відсутність у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 придбання товарів (робіт, послуг), які в подальшому було реалізовано на адресу ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА».
Згідно з податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми 1-ДФ) за 4 квартал 2016 року на ТОВ «ВАРТА ТОРГ» працювала 1 особа. За результатами аналізу баз даних ДПС встановлено відсутність на ТОВ «ВАРТА ТОРГ» будь-якої інформації щодо наявності складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, устаткування, необхідних спеціальних знань (фаху) працівників, високого рівня їх оплати праці працівників, що необхідно для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства для придбання/реалізації товарів, робіт і послуг).
По взаємовідносинам із ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС» у перевіреному періоді ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» задекларовано податкового кредиту у сумі 95 461 грн (відомості про виписані податкові накладні їх номенклатуру та суми ПДВ наведено в акті перевірки).
Суми податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними включено до складу податкового кредиту відповідних періодів, відображені у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість у відповідних періодах.
ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС» знаходиться на обліку в ТУ ДПС у м.Києві, зареєстровано 15.08.2016. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля.
Остання податкова декларація з податку на додану вартість надана за лютий 2017 року. Підприємство не звітує до органу ДПС з лютого 2017 року по день написання акту перевірки.
Згідно з даними інформаційної системи «Архів податкової звітності» на адресу ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС» протягом перевіреного періоду не встановлена реєстрація податкових накладних із вищевказаною номенклатурою. Підприємство формувало податковий кредит за рахунок придбання ТМЦ з наступною номенклатурою: мівіна, кетчуп, арахіс в йогурті, бензин, газ вуглеводний скраплений, блоки газобетонні, гумка жувальна, драже горіхове, електричний водонагрівач, чай, послуги бетононасосу, фритюрниця, профіль еркерний, труба армуюча прямокутна, штапік.
Отже, враховуючи проведений аналіз «ймовірного» ланцюгу постачання товарів, робіт, послуг встановлено, що ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС» реалізувало товари (роботи, послуги), відмінні від тих, які були їм придбані по ланцюгу постачання.
Таким чином, згідно з проведеним аналізом податкової звітності ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС», по ланцюгу постачання товарів (робіт, послуг) встановлено: відсутність у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 придбання товарів (робіт, послуг), які в подальшому було реалізовано на адресу ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА».
Згідно з податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку на ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС» - інформація відсутня, звіти не надавались. За результатами аналізу баз даних ДПС встановлено відсутність на ТОВ «ЛІКВІД ПЛЮС» будь-якої інформації щодо наявності складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, устаткування, необхідних спеціальних знань (фаху) градівників, високого рівня їх оплати праці працівників, що необхідно для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства для придбання/реалізації товарів, робіт послуг).
По взаємовідносинам із ТОВ «КОНКОРДБУД» у перевіреному періоді ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» задекларовано податкового кредиту у сумі 40000,00 грн (відомості про виписану податкову накладну її номенклатуру та суму ПДВ наведено в акті перевірки).
Сума податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено до складу податкового кредиту відповідних періодів, відображені у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним Додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість у відповідних періодах.
ТОВ «КОНКОРДБУД» знаходиться на обліку в ГУ ДПС у м.Києві, зареєстровано 27.07.2015. Основний вид діяльності - будівництво житлових і нежитлових будівель.
Остання податкова декларація з податку на додану вартість надана за квітень 2019 року. Підприємство не звітує до органу ДПС з квітня 2019 року по день написання акту перевірки.
Згідно з даними інформаційної системи «Архів податкової звітності» на адресу ТОВ «КОНКОРДБУД» протягом перевіреного періоду не встановлена реєстрація податкових накладних із вищевказаною номенклатурою. Підприємство формувало податковий кредит за рахунок придбання ТМЦ з наступною номенклатурою: будівельні матеріали, будівельно- монтажні роботи.
Отже, враховуючи проведений аналіз «ймовірного» ланцюгу постачання товарів, робіт, послуг встановлено, що ТОВ «КОНКОРДБУД» реалізувало товари (роботи, послуги), відмінні від тих, які були їм придбані по ланцюгу постачання.
Таким чином, згідно з проведеним аналізом податкової звітності ТОВ «КОНКОРДБУД» по ланцюгу постачання товарів (робіт, послуг) встановлено : відсутність у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 придбання товарів (робіт, послуг), які в подальшому було реалізовано на адресу ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА».
Згідно з даними податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми 1-ДФ) за 1 квартал 2019 року на ТОВ «КОНКОРДБУД» працювала 1 особа. За результатами аналізу баз даних ДПС встановлено відсутність на ТОВ «КОНКОРДБУД» будь-якої інформації щодо наявності складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, устаткування, необхідних спеціальних знань фаху) працівників, високого рівня їх оплати праці працівників, що необхідно для здійснення Фінансово-господарської діяльності підприємства для придбання/реалізації товарів, робіт послуг).
По взаємовідносинам із ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» у перевіреному періоді ЛП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» задекларовано податкового кредиту у сумі 31500 грн (відомості про і вписану податкову накладну її номенклатуру та суму ПДВ наведено в акті перевірки).
ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» знаходиться на обліку в ТУ ДПС у м.Києві, зареєстровано 05.10.2016. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля.
Остання податкова декларація з податку на додану вартість надана за лютий 2017 року, підприємство не звітує до органу ДПС з лютого 2017 року по день написання акту перевірки.
Згідно з даними інформаційної системи «Архів податкової звітності» на адресу ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» протягом перевіреного періоду не встановлена реєстрація податкових :-накладних із вищевказаною номенклатурою. Підприємство формувало податковий кредит за рахунок придбання ТМЦ з наступною номенклатурою: продукти дитячого харчування, підгузки, миючи засоби, засоби гігієни, сантехніка та інше.
Отже, враховуючи проведений аналіз «ймовірного» ланцюгу постачання товарів, робіт, послуг встановлено, що ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» реалізувало товари (роботи, послуги), відмінні від тих, які були їм придбані по ланцюгу постачання.
Таким чином, згідно з проведеним аналізом податкової звітності ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА», по ланцюгу постачання товарів (робіт, послуг) встановлено відсутність у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 придбання товарів (робіт, послуг), які в подальшому було реалізовано на адресу ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА».
Згідно з даними податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку на ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» - інформація відсутня. За результатами аналізу баз даних ДПС встановлено відсутність на ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» будь-якої інформації щодо наявності складських приміщень, автомобільного чи іншого транспорту, устаткування, необхідних спеціальних знань (фаху) працівників, високого рівня їх оплати праці працівників, що необхідно для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства для придбання/реалізації товарів, робіт (послуг).
Крім того, в акті перевірки зазначено, що ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 задекларовано показники у рядку 12 (з 01.03.2017 - ряд. 14) Декларацій Коригування податкового кредиту» у загальній сумі 83 629 грн.
Відповідно до інформаційних ресурсів ДПС, а саме: баз даних ЄРПН встановлено, що ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» у періоді з 01.01.2016 по 31.12.2017 здійснювало операції з коригування податкового кредиту у бік зменшення, з наступних причин: зміни вартості, повернення коштів, коригування номенклатури, коригування кількісних показників у сумі 83 629 грн в тому числі по періодам: серпень 2017 року (-) 240 грн; вересень 2017 року - 56 грн; листопад 2017 року (-) 83 333 грн.
У порушення п.198.1, п. 198.6 ст. 198 ПКУ ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» завищено показники, які відображено у рядках 12 (з 01.03.2017 - ряд. 14) Декларацій «Коригування податкового кредиту» за період 01.01.2016 по 31.12.2017 у сумі 83 629 грн.
05 травня 2020 року Приватне підприємство «Укртекбезпека» отримало податкове повідомлення-рішення №0010250501 від 07.04.2020, про збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств у загальному розмірі 3840041 грн, з яких:
- збільшення за податковим зобов`язанням у сумі 3072033 грн;
- за штрафними санкціями у сумі 768008 грн.
Згідно з указаним податковим повідомленням-рішенням встановлено заниження податку на прибуток та застосовано штрафні санкції.
05 травня 2020 року Приватне підприємство «Укртекбезпека» отримало податкове повідомлення-рішення №0010260501 від 07.04.2020 про збільшення суми грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість Із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у загальному розмірі 2870798 грн, з яких:
- збільшення за податковим зобов`язанням у сумі 2296638 грн;
- за штрафними санкціями у сумі 574160 грн.
Згідно з указаним податковим повідомленням-рішенням встановлено заниження податку на додану вартість та застосовано штрафні санкції.
18 травня 2020 року Приватне підприємство «Укртекбезпека» оскаржило вказані податкові повідомлення-рішення до ДПС України.
19 червня 2020 року рішенням ДПС України скаргу Приватного підприємства «Укртекбезпека» залишено без задоволення.
Також судами установлено, що 31.05.2017 між ТОВ «ОДЕСА ЕКСПЕРТ РОЯЛ» (Виконавець) та ПП «Укртекбезпека» (Замовник) укладений договір про надання послуг № 3/310517, згідно умов якого Виконавець зобов`язався за завданням Замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату послуги з професійної, наукової та технічної діяльності та консультування, а Замовник зобов`язується оплачувати надані послуги.
Договір підписано повноважними представниками Сторін та посвідчено печатками підприємств.
Згідно з актом надання послуг № 22 від 31.07.2017, Виконавцем були виконані наступні роботи: консультування з питань професійної та технічної діяльності на суму 103160,00 грн.
Вартість виконаних послуг була сплачена ПП «Укртекбезпека» у повному обсязі, що підтверджується банківською випискою по рахунку.
Згідно діючого законодавства ТОВ «ОДЕСА ЕКСПЕРТ РОЯЛ» було виписано та зареєстровано податкові накладні.
08 лютого 2017 року між ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» (Виконавець) та ПП «Укртекбезпека» (Замовник) укладений договір про надання послуг № 0802-8, згідно умов якого Виконавець зобов`язався друкувати рекламні листівки в кількості згідно заяви замовника у т.ч. розроблення зображень, набір тексту, фотонабір та підготовка перед друком, а Замовник зобов`язується оплачувати надані послуги.
Договір підписано повноважними представниками Сторін та посвідчено печатками підприємств.
Вартість виконаних послуг була сплачена ПП «Укртекбезпека» у повному обсязі, що підтверджується банківською випискою по рахунку.
Згідно з діючим законодавством ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» було виписано та зареєстровано податкові накладні.
Відповідно до відомостей реєстру платників ПДВ ТОВ «ІДЕАЛ-НАФТА» на момент виписки податкових накладних було зареєстроване як платник ПДВ
21 березня 2017 року між ТОВ «РЕҐАНТО» (Продавець) та ПП «Укртекбезпека» (Покупець) укладений договір купівлі-продажу № 9/17, згідно умов якого Покупець доручає, а Продавець приймає на себе зобов`язання з поставки обладнання, та надання послуг з підключення.
Договір підписано повноважними представниками Сторін та посвідчено печатками підприємств.
Вартість виконаних послуг та наданого обладнання була сплачена ПП «Укртекбезпека» у повному обсязі, що підтверджується банківською випискою по рахунку.
Згідно з діючим законодавством TЦB «РЕҐАНТО» було виписано та зареєстровано податкові накладні.
Відповідно до відомостей реєстру платників ПДВ ТОВ «РЕҐАНТО» на момент виписки податкових накладних було зареєстроване як платник ПДВ.
01 травня 2017 року між ПАТ «СКТБ «Елемент» (Орендар) та ПП «Укртекбезпека» (Суборендар) укладений договір суборенди №516/2017, згідно до умов якого Орендар передає, а Суборендар приймає в строкове платне користування (оренду) об`єкт оренди.
Договір підписано повноважними представниками Сторін та посвідчено печатками підприємств.
Вартість виконаних послуг була сплачена ПП «Укртекбезпека» у повному обсязі, що підтверджується банківською випискою по рахунку.
Згідно діючого законодавства ПАТ «СКТБ «Елемент» було виписано та зареєстровано податкові накладні.
Відповідно до відомостей реєстру платників ПДВ ПАТ «СКТБ «Елемент» на момент виписки податкових накладних було зареєстроване як платник ПДВ
15 травня 2017 року між ТзДВ «Зонт» (Орендодавець) та ПП «Укртекбезпека» (Орендар) укладений договір оренди №16, згідно до умов якого Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування (оренду) об`єкт оренди.
Договір підписано повноважними представниками Сторін та посвідчено печатками підприємств.
Вартість виконаних послуг була сплачена ПП «Укртекбезпека» у повному обсязі, що підтверджується банківською випискою по рахунку.
Згідно з діючим законодавством ТзДВ «Зонт» було виписано та зареєстровано податкові накладні.
Відповідно до відомостей реєстру платників ПДВ ТзДВ «Зонт» на момент виписки податкових накладних було зареєстроване як платник ПДВ
29 вересня 2017 року між ТОВ «Валледжо» (Виконавець) та ПП «Укртекбезпека» (Замовник) укладений договір про надання послуг № КЛ-2909, згідно до умов якого Виконавець зобов`язався за завданням Замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату послуги з прибирання приміщення, а Замовник зобов`язується оплачувати надані послуги.