ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 червня 2022 року
м. Київ
справа № 640/5705/19
адміністративне провадження № К/9901/35548/20
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І.В.,
суддів: Блажівської Н.Є., Шишова О.О.,
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Офісу великих платників податків ДПС на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 липня 2020 року (головуючий суддя: Мазур А.С.) та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 02 грудня 2020 року (колегія суддів: Бєлова Л.В., Безименна Н.В., Кучма А.Ю.) у справі №640/5705/19 за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства «Державна продовольчо-зернова корпорація України» до Офісу великих платників податків ДПС про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
У квітні 2019 року до Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся представник Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" із позовом до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправними та скасування, виданого Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби податкового повідомлення-рішення форми "В1" від 27.02.2019 №0000954101 та податкового повідомлення-рішення форми "В4" від 27.02.2019 №00009644101.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 липня 2020 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 02 грудня 2020 року, позовні вимоги Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" (01033, м. Київ, вул. Саксаганського, 1, код ЄДРПОУ 37243279) задоволено повністю.
Визнано протиправним та скасовано видане Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби податкове повідомлення-рішення форми "В1" від 27.02.2019 №0000954101.
Визнано протиправним та скасовано видане Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби податкове повідомлення-рішення форми "В4" від 27.02.2019 №00009644101.
Стягнуто на користь Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" (01033, м. Київ, вул. Саксаганського, 1, код ЄДРПОУ 37243279) за рахунок Офісу великих платників податків Державної податкової служби (04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-Г, код ЄДРПОУ 43141471) понесені витрати зі сплати судового збору у сумі 19 210 (дев`ятнадцять тисяч двісті десять) грн 00 коп.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції, з висновком якого погодився і апеляційний суд, виходив з того, що порушення певними постачальниками товару (робіт, послуг) у ланцюгу постачання вимог податкового законодавства чи правил ведення господарської діяльності не може бути підставою для висновку про порушення покупцем товару (робіт, послуг) вимог закону щодо формування податкового кредиту, тому платник податків (покупець товарів (робіт, послуг) не повинен зазнавати негативних наслідків, зокрема у вигляді позбавлення права на податковий кредит, за можливу неправомірну діяльність його контрагента за умови, якщо судом не встановлено фактів, які свідчать про обізнаність платника податків щодо такої поведінки контрагента та злагодженість дій між ними. Суд дійшов висновку, що подані позивачем докази спростовують позицію контролюючого органу про порушення позивачем вимог податкового законодавства щодо формування податкового кредиту з його контрагентами. Також суд урахував ті обставини, що судовим рішенням, яке набрало законної сили вже було встановлено протиправність дій відповідача з аналогічних відносин за вересень 2018 року.
Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи установлено:
Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що згідно з випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" (код ЄДРПОУ 37243279) перебуває на обліку в Офісі великих платників податків Державної податкової служби та є платником податку на додану вартість.
Відповідно до наказу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 19.12.2018 №2460 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" та направлень на перевірку від 21.12.2018 №1228 та від 08.01.2019 №5, головним державним ревізором-інспектором відділу податкового супроводження підприємств торгівлі засобами захисту рослин та насінням управління податкового супроводження підприємств податкового супроводження підприємств агропромислового комплексу та виробників підакцизної продукції Завадською Оленою Володимирівною, головним державним ревізором-інспектором відділу податкового супроводження підприємств торгівлі засобами захисту рослин та насінням управління податкового супроводження підприємств податкового супроводження підприємств агропромислового комплексу та виробників підакцизної продукції Лук`янець Ганною Вікторівною відповідно до п. 200.11 ст. 200 Податкового кодексу України в порядку, встановленому на підставі п.п.78.1.8 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України проведено документальну позапланову виїзну перевірку по декларації з податку на додану вартість за жовтень 2018 року (реєстраційний номер 9257152285 від 20.11.2018) з урахуванням уточнюючих розрахунків, з метою перевірки відповідності формування від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.
Так, за результатами проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби складено акт №10/28-10-41-01/37243279 від 18.01.2019, яким встановлено порушення п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України в результаті чого занижено податкові зобов`язання за жовтень 2018 року у сумі 207,75 грн, що призвело до завищено від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного (податкового) періоду рядок 20.2.1 податкової декларації з податку на додану жовтень 2018 року у сумі 207,75 грн, порушення п.п. 198.1, 198.3, 198.6 ст. 198, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України в результатами чого завищено податковий кредит по декларації з податку на додану вартість за жовтень 2018 року сумі 104 794 339,87 грн, що призвело до завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у сумі 53 110 544, 99 грн та завищено суму яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника за жовтень 2018 року на суму 51 683 794,88 грн.
На підставі акту №10/28-10-41-01/37243279 Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби винесено оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0000954101 від 28.02.2019, яким встановлено порушення вимог п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України та зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларовану на рахунок платника у банку на суму 51 683 795, 00 грн, у тому числі застосовано штрафні санкції на суму 25 841 897, 50 грн за жовтень 2018 року.
Як убачається з акту перевірки, контролюючий орган дійшов висновку, що платником податків не враховано результати перевірки за вересень 2018 року від 20.12.2018 №4232/28-10-41-01/37243279, а саме: порушення ПАТ "ДПЗКУ" п. 198.1 ст. 198 Кодексу у зв`язку із чим завищено податковий кредит за вересень 2018 року по ТОВ "СТЕН АРС" (код ЄДРПОУ 40248881) у сумі 10 013 155,06 грн та ТОВ "ЗЛАТО НИВА" (код ЄДРПОУ 40517684) у сумі 2 972 273,07 грн, що призвело до завищення р. 21 Податкової декларації з ПДВ за вересень 2018 року "Сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду" у сумі 12 985 428,13 грн, у зв`язку із чим, порушено п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України та відображено таку суму у додатку 3 до податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2018 року "Розрахунок суми бюджетного відшкодування", у зв`язку із чим завищено суму яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку р. 20.2.1 податкової декларації з ПДВ за жовтень 2018 року у сумі 12 985 428,13 грн, у зв`язку із чим порушено п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України.
На підставі акту №10/28-10-41-01/37243279 Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби винесено оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0000964101, яким встановлено порушення вимог п. 198.1, 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України та встановлено завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на суму 53 110 753, 00 грн.
Як убачається з акту перевірки, контролюючий орган дійшов висновку, що за результатами первинних документів, наданих ПАТ "ДПЗКУ" до перевірки у ТОВ "АГРОФІРМА "ВЄНТУМ" (код ЄДРПОУ 41631853), ТОВ "АГРОТРАСТКОМ" (код ЄДРПОУ 41431158), ТОВ "АЛЬФА ПРОМІНЬ" (код ЄДРПОУ 40377823), ТОВ "ВФ-КОРП" (код ЄДРПОУ 39938111), ТОВ "ЗЛАТО НИВА" (код ЄДРПОУ 40517684), ТОВ "АГРОЛІД" (код ЄДРПОУ 42057054), ТОВ "ФРОС ЛТД" (код ЄДРПОУ 39339549), ТОВ "ТБ НОВААГРО" (код ЄДРПОУ 39820081), ТОВ "СТЕН АРС" (код ЄДРПОУ 40248881), ТОВ "ОККО-РІТЕЙЛ" (код ЄДРПОУ 30841082), ТОВ "ЛЄ-АГРО" (код ЄДРПОУ 42057049) які перебували у взаємовідносинах з ПАТ "ДПЗКУ" встановлено:
- відсутність подальшої реалізації придбаних товарів, пересорт товарів, в деяких випадках вбачається транзитний характер операцій; не поданням контролюючим органам податкової звітності в супереч норм п.п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16. абзацу першого п. 49.2 та п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України при реєстрації податкових накладних в ЄРПН;
- недостатню кількість працівників, об`єктивно необхідних для здійснення господарської діяльності, яка потребує значного обсягу трудовитрат зважаючи на обсяги операцій; відсутність основних фондів, а саме: складів, приміщень та будь-якого нерухомого; відсутність супутніх платежів, що характерні для ведення будь-якої господарської діяльності, в тому числі комунальні платежі, оренда приміщень та паркомісць, послуги зв`язку та ін.; відсутність матеріально - технічної і технологічної можливості здійснення перевезення (навантаження, і розвантаження), тимчасового зберігання відповідних обсягів товару (його фізичного руку) в обмеженні проміжки часу та відсутність підтверджували б придбаний послуг з транспортування, експедирування та оренди складів для зберігання товарів, що свідчить про документальне оформлення нереальних господарських операцій.
Уважаючи вказані податкові повідомлення-рішення протиправними, а своє право порушеним, позивач звернувся із даним позовом до суду.
Судом установлено, що між ПАТ "ДПЗКУ", як покупцем, в особі уповноваженої особи, яка діє на підставі довіреності та ТОВ "Агрофірма "Вєнтум", як постачальником укладено договори поставки від 05.10.2018 № КИР 0077-С, від 09.10.2018 № КИР 0087-С, від 09.10.2018 № КИР 0088-С, від 16.10.2018 № КИР 0104-С, від 16.10.2018 № ПОЛ 0175-С, від 18.10.2018 № ЧРК 0159-С, від 18.10.2018 № КИР 0107-С, від 22.10.2018 № ПОЛ 0195-С, від 22.10.2018 № ПОЛ 0202-С, від 23.10.2018 № ПОЛ 0203-С, від 22.10.2018 № КИР 0110-С, від 22.10.2018 № КИР 0109-С, від 29.10.2018 № ПОЛ 0216-С та додаткові угоди до них. Договори підписані від імені уповноважених осіб сторін, підписи скріплені печатками підприємств.
Предметом вказаних договорів є зерно українського походження врожаю 2018 року культура, клас, кількість та ціна товару, місце поставки та строк зазначається в додаткових угодах до Договору, які є його невід`ємними частинами. Зокрема, за умовами зазначених договорів ТОВ "Агрофірма "Вєнтум" поставило, а ПАТ "ДПЗКУ" отримало та оплатило кукурудзу 3 класу. Відповідно до п. 4.1. Договору поставка Товару здійснюється на умовах EXW ("Франко-завод") (тобто поставка товару (переоформлення зерна) відбувалась на зернових складах). Поставка Товару підтверджується та супроводжується документами, визначеними п. 4. 4. Договору.
Відповідно до п. 4.5. Договору право власності на товар переходить від Постачальника до Покупця з моменту оформлення Зерновим складом складського документу (при поставці на несертифікованому зерновому складі - довідки Зернового складу) на ім`я Покупця, акту приймання-передачі Товару, підписаного між Сторонами та Зерновим складом та видаткової накладної. Датою переходу права власності від Постачальника до Покупця є дата підписання вищевказаних документів. Датою поставки Товару вважається дата видачі складського документу, яка має відповідати даті видаткової накладної.
Відповідно до п. 5.4. договору покупець сплачує грошову суму в розмірі 100% вартості Товару, протягом 3 (трьох) банківських днів з дати надання Постачальником Покупцю оригіналів документів зазначених у Договорі, документів зазначених в п. 10.3 Договору, та реєстрації Постачальником податкової накладної в ЄРПН відповідно до ст. 201.1 ПК України.
На виконання умов Договорів постачальником було здійснено поставку Товару, що підтверджується: додатковою угодою № 001КЗ від 05.10.2018 до договору № КИР № 0077-С (кукурудза 3 класу, 400 тон, загальна вартість з ПДВ 1 880 001, 60 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 11.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 09.10.2018 до договору № КИР № 0077-С (кукурудза 3 класу, 400 тон, загальна вартість з ПДВ 1 884 000, 00 грн), поставка товару здійснюється у строк до 16.10.2018; додатковою угодою № 003K3 від 09.10.2018 до договору № КИР № 0077-С (кукурудза 3 класу, 600 тон, загальна вартість з ПДВ 2 885 997, 60 грн), поставка товару здійснюється у строк до 16.10.2018; додатковою угодою № 004КЗ від 09.10.2018 до договору №КИР № 0077-С (кукурудза 3 класу, 200 тон, загальна вартість з ПДВ 961 999, 20 грн), поставка товару здійснюється у строк до 16.10.2018; додатковою угодою №005K3 від 11.10.2018 до договору № КИР № 0077-С (кукурудза 3 класу, 300 тон, загальна вартість з ПДВ 1 433 998, 80 грн), поставка товару здійснюється у строк до 18.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 09.10.2018 до договору № КИР №0087- 57; (кукурудза 3 класу, 750 тон, загальна вартість з ПДВ 3 600 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 16.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 12.10.2018 до договору № КИР № 0088-С (кукурудза 3 класу, 1000 тон, загальна вартість з ПДВ 4 740 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 19.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 16.10.2018 до договору № КИР № 0104-С (кукурудза 3 класу, 1000 тон, загальна вартість з ПДВ 4 760 004, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 16.10.2018 до договору № КИР № 0104-С (кукурудза 3 класу, 400 тон, загальна вартість з ПДВ 1 884 000, 00 грн), поставка товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою ?№003K3 від 16.10.2018 до договору № КИР № 0104-С (кукурудза 3 класу, 500 тон, загальна вартість з ПДВ 2 299 998, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 16.10.2018 до договору № КИР № 0175-С (кукурудза 3 класу, 500 тон, загальна вартість з ПДВ 2 314 998, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 16.10.2018 до договору № КИР № 0175-С (кукурудза 3 класу, 500 тон, загальна вартість з ПДВ 2 359 998, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою № 003K3 від 18.10.2018 до договору № КИР № 0175-С (кукурудза 3 класу, 550, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 2 552 002, 20 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 24.10.2018; додатковою угодою № 004КЗ від 22.10.2018 до договору № КИР № 0175-С (кукурудза 3 класу, 200, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 886 000, 80 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою N° 001КЗ від 18.10.2018 до договору № КИР № 0159-С (кукурудза 3 класу, 1000, тон, загальна вартість з ПДВ 4 730 004, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 24.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 25.10.2018 до договору № КИР № 0159-С (кукурудза 3 класу, 350, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 1 585 500, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 31.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 18.10.2018 до договору № КИР № 0107-С (кукурудза 3 класу, 1000 тон, загальна вартість з ПДВ 4 689 996, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 24.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 18.10.2018 до договору № КИР № 0107-С (кукурудза 3 класу, 200 тон, загальна вартість з ПДВ 937 999, 20 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 24.10.2018; додатковою угодою № 003K3 від 18.10.2018 до договору № КИР № 0107-С кукурудза 3 класу, 500 тон, загальна вартість з ПДВ 2 355 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 24.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 22.10.2018 до договору № КИР № 0195-С (кукурудза 3 класу, 1000, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 4 470 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 22.10.2018 до договору № КИР № 0195-С (кукурудза 3 класу, 800, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 3 655 996, 80 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 22.10.2018 до договору № ПОЛ № 0202-С (кукурудза 3 класу, 300, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 1 338 001, 20 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 23.10.2018 до договору № ЮЛ № 0202-С (кукурудза 3 класу, 300, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 341 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 29.10.2018; додатковою угодою № 004КЗ від 25.10.2018 до договору № ПОЛ № 0202-С кукурудза 3 класу, 900, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 3 933 003, 60 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 31.10.2018; додатковою угодою № 001K3 від 23.10.2018 до договору № ПОЛ № 0203-С (кукурудза 3 класу, 500, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 2 185 002, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 29.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 25.10.2018 до договору № ПОЛ № 0203-С (кукурудза 3 класу, 1 500, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 6 555 006, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 31.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 22.10.2018 до договору № КИР № 0110-С (кукурудза 3 класу, 500 тон, загальна вартість з ПДВ 2 305 002, 20 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 22.10.2018 до договору №КИР № 0110-С (кукурудза 3 класу, 500 тон, загальна вартість з ПДВ 2 305 002, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 22.10.2018 до договору № КИР № 0109-С (кукурудза 3 класу, 1 500 тон, загальна вартість з ПДВ 6 885 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 29.10.2018 до договору № ПОЛ № 0216-С (кукурудза 3 класу, 1 200, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 5 244 004, 80 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 06.11.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 29.10.2018 до договору № ПОЛ № 0216-С (кукурудза 3 класу, 800, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 3 576 00, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 06.11.2018.
Згідно вказаних додаткових угод вбачається, що товар поставлявся на умовах EXW (франко-склад) - ТОВ "Оптімусагро Трейд" (Рядівський виробничо-структурний підрозділ), що знаходиться за адресою Кіровоградська область, Петрівський район, с. Рядове, вул. Дружби, буд. 1, ТОВ "Оптімусагро Трейд" (Плетеноташлицький виробничо-структурний підрозділ), що знаходиться за адресою Кіровоградська область, Маловисківський район, с. Плетений Ташлик, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Хлібна база № 78", що знаходиться за адресою Кіровоградська область, Маловисківський район, с. Злинка, вул. Горького, буд. 25-а, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Кіровоградський КХП № 1", що знаходиться за адресою м. Кропивницький, вул. Варшавська, буд 91 А, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Пирятинський КХП", що знаходиться за адресою Полтавська область, м. Пирятин, вул. Фабрична, 17, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Кобеляцький КХП", що знаходиться за адресою Полтавська область, Кобеляцький район, с. Бутенки, вул. Полтавська, 62, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Лубенський НОЗ", що знаходиться за адресою Полтавська область, Лубенський район, с. Засулля, ст. Солоницька, вул. Молодіжна, буд 137, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Уманський елеватор", що знаходиться за адресою Черкаська область, м. Умань, вул. Старицького, 7, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Кременчуцький КХП", що знаходиться за адресою Полтавська область, м. Кременчук, вул. 1905 року буд. 21, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Гребінківський елеватор", що знаходиться за адресою Полтавська область, м. Гребінка, пров. Пирятинський, 46.
Отримання Товару на зберігання, оформлено актами приймання-передачі: 12.10.2018, № 108 від 12.10.2018, № 39 від 16.10.2018, № 63 від 16.10.2018, № 62 від 16.10.2018, № 16 від 11.10.2018, № 19 від 16.10.2018, № 17 від 12.10.2018, № 20 від 16.10.2018, № 21 від 19.10.2018, № 23 від 19.10.2018, № 68 від 19.10.2018, № 1608 від 22.10.2018, № 49 від 19.10.2018, № 56 від 22.10.2018, № 114 від 19.10.2018, № 109 від 19.10.2018, № 94 від 22.10.2018, № 55 від 24.10.2018, № 114 від 22.10.2018, № 37 від 22.10.2018, № 42 від 29.10.2018, № 41 від 29.10.2018, № 24 від 22.10.2018, № 27 від 23.10.2018, № 28 від 24.10.2018, № 26 від 23.10.2018, № 58 від 23.10.2018, № 12 від 23.10.2018, № 99 від 23.10.2018, № 100 від 23.10.2018, № 81 від 25.10.2018, № по від 29.10.2018, № 60 від 29.10.2018, № 24 від 30.10.2018, № 22 від 25.10.2018, № 21 від 25.10.2018, № 71 від 26.10.2018, № 72 від 26.10.2018, № 73 від 26.10.2018, № 29 від 26.10.2018, № 25 від 30.10.2018, №111 від 30.10.2018, картками аналізу зерна: № 98 від 05.10.2018, № 104 від 09.10.2018, № 58 від 11.10.2018, № 40 від 12.10.2018, № 109 від 12.10.2018, № 43 від 16.10.2018, № 64 від 16.10.2018, № 63 від 16.10.2018, № 16 від 11.10.2018, № 19 від 16.10.2018, № 17 від 12.10.2018, № 20 від 16.10.2018,№ 21 від 19.10.2018, № 23 від 19.10.2018, № 68 від 19.10.2018, № 73 від 22.10.2018, № 52 від 19.10.2018, № 59 від 22.10.2018, № 114 від 19.10.2018, № 105 від 19.10.2018, № 74 від 26.10.2018, № 55 від 24.10.2018, № 110 від 22.10.2018, № 32 від 22.10.2018, № 35 від 29.10.2018, № 36 від 29.10.2018, № 24 від 22.10.2018, № 27 від 23.10.2018, №28від 24.10.2018, № 26 від 23.10.2018, № 1109 від 22.10.2018, № 4 від 23.10.2018, № 1115 від 23.10.2018, № Ц32 від 22.10.2018, № 81 від 25.10.2018, № 1214 від 29.10.2018, № 60 від 29.10.2018, № 10 від 30.10.2018, № 148 від 25.10.2018, № 147 від 25.10.2018, № 60 від 23.10.2018, № 75 від 26.10.2018, № 76 від 26.10.2018, №29 від 26.10.2018, № 150 від 30.10.2018, № 1219 від 30.10.2018, та складськими квитанціями на зерно: № 620 від 05.10.2018, № 673 від 09.10.2018, № 431 від 11.10.2018, № 281 від 12.10.2018, № 719 від 12.10.2018, № 338 від 16.10.2018, № 514 від 16.10.2018, № 513 від 16.10.2018, № 109 № 11.10.2018, № 141 від 16.10.2018, № 119 від 12.10.2018, № 143 від 16.10.2018, № 161 від 19.10.2018, № 180 від 19.10.2018, № 570 від 19.10.2018, № 601 від 22.10.2018, № 410 від 19.10.2018, № 507 від 22.10.2018, № 770 від 19.10.2018, № 701 від 19.10.2018, №581 від 26.10.2018, № 697 від 24.10.2018, № 759 від 22.10.2018, № 364 від 22.10.2018, № 113 від 29.10.2018, № 447 від 29.10.2018, № 181 від 22.10.2018, № 201 від 23.10.2018, № 217 від 24.10.2018, № 200 від 23.10.2018, № 15341 від 22.10.2018, № 191 від 23.10.2018, № 15352 від 23.10.2018, № 15353 від 23.10.2018, № 818 від 25.10.2018, № 15399 від 29.10.2018, № 742 від 29.10.2018, № 229 від 30.10.2018, № 166 від 25.10.2018, № 165 від 25.10.2018, № 508 від 23.10.2018, №582 від 26.10.2018, № 583 від 26.10.2018, № 236 від 26.10.2018, № 201 від 30.10.2018, № 15422 від 30.10.2018).
На виконання умов Договорів оформлено видаткові накладні: № 35 від 05.10.2018, № 36 від 09.10.2018, № 37 від 11.10.2018, № 46 від 12.10.2018, № 39 від 12.10.2018, № 45 від 16.10.2018, № 43 від 16.10.2018, 44 від 16.10.2018, № 38 від 11.20.2018, № 41 від 16.10.2018, № 40 від 12.10.2018, № 42 від 16.10.2018, № 50 від 19.10.2018, № 55 від 19.10.2018, № 48 від 19.10.2018, № 54 від 22.10.2018, № 51 від 19.10.2018, № 63 від 22.10.2018, № 47 від 19.10.2018, № 49 від 19.10.2018, № 56 від 22.10.2018, № 66 від 24.10.2018, № 52 від 22.10.2018, № 53 від 22.10.2018, № 74 від 29.10.2018, № 75 від 29.10.2018, № 57 від 22.10.2018, №60 від 23.10.2018, № 65 від 24.10.2018, № 58 від 23.10.2018, № 64 від 23.10.2018, № 59 від 23.10.2018, № 61 від 23.10.2018, № 62 від 23.10.2018, № 67 від 25.10.2018, № 76 від 29.10.2018, № 77 від 29.10.2018, № 78 від 30.10.2018, № 69 від 25.10.2018, № 68 від 25.10.2018, № 73 від 26.10.2018, № 72 від 26.10.2018, № 71 від 26.10.2018, № 70 від 26.10.2018, № 79 від 30.10.2018, № 80 від 30.10.2018.
Розрахунки проведено в безготівковій формі відповідно до рахунків на оплату: № 38 від 05.10.2018, № 39 від 09.10.2018, № 40 від 11.10.2018, № 49 від 12.10.2018, № 42 від 12.10.2018, № 48 від 16.10.2018, № 46 від 16.10.2018, № 47 від 16.10.2018, № 41 від 11.10.2018, № 44 від 16.10.2018, № 43 від 12.10.2018, № 45 від 16.10.2018, № 53 від 19.10.2018, № 58 від 19.10.2018, № 51 від 19.10.2018, № 57 від 22.10.2018, № 54 від 19.10.2018, № 66 від 22.10.2018, № 50 від 19.10.2018, № 52 від 19.10.2018, № 59 від 22.10.2018, № 69 від 24.10.2018, № 55 від 22.10.2018, № 56 від 22.10.2018, № 77 від 29.10.2018, № 78 від 29.10.2018, № 60 від 22.10.2018, № 63 від 23.10.2018, № 64 від 24.10.2018, № 61 від 23.10.2018, № 67 від 23.10.2018, № 62 від 23.10.2018, № 64 від 23.10.2018, № 65 від 23.10.2018, № 70 від 25.10.2018, № 79 від 29.10.2018, № 80 від 29.10.2018, № 81 від 30.10.2018, № 72 від 25.10.2018, № 71 від 25.10.2018, № 76 від 26.10.2018, № 75 від 26.10.2018, № 74 від 26.10.2018, № 73 від 26.10.2018, № 82 від 30.10.2018, № 83 від 30.10.2018.
Крім того, як зазначив позивач, указаний товар знаходився на складах філій ПАТ "ДПЗКУ" "Кобеляцький КХП", "Пирятинський КХП", "Гребінківський елеватор", "Кіровоградський КХП № 1", "Хлібна база № 78", "Лубенський НОЗ", "Уманський елеватор", ТОВ "Оптімусагро Трейд", що також підтверджується вищезазначеними складськими квитанціями, а також частково експортовано за зовнішньоекономічним контрактом № ЕХР240718- FC від 24.07.2018 до Лівії.
Між ПАТ "ДПЗКУ" (Покупець), в особі уповноваженої особи, яка діє на підставі довіреності та ТОВ "Агротрастком" (Постачальник) укладено договори поставки від 28.09.2018 № ХАР 0158-С, від 09.10.2018 № 0176-С, від 16.10.2018, № ХАР 0191-С, від 18.10.2018 № ХАР 0194-С (далі - Договори) та додаткові угоди до них. Договори підписані від імені уповноважених осіб сторін, підписи скріплені печатками підприємств.
Предметом указаних договорів є зерно українського походження врожаю 2)18 року (далі - Товар), культура, клас, кількість та ціна Товару, місце поставки - строк зазначається в додаткових угодах до Договору, які є його невід`ємними частинами.
Зокрема, за умовами зазначених договорів ТОВ "Агротрастком" оставило, а ПАТ "ДПЗКУ" отримало та оплатило кукурудзу 3 класу.
Відповідно до п. 4.1. Договору поставка Товару здійснюється на умовах EXW ("Франко-завод") (тобто поставка товару (переоформлення зерна) забувалась на зернових складах).
Поставка Товару підтверджується та супроводжується документами, визначеними п. 4. 4. Договору.
Відповідно до п. 4.5. Договору право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця з моменту оформлення Зерновим складом складського документу (при поставці на несертифікованому зерновому складі - довідки зернового складу) на ім`я Покупця, акту приймання-передачі Товару, підписаного між Сторонами та Зерновим складом та видаткової накладної. Датою переходу права власності від Постачальника до Покупця є дата підписання вищевказаних документів. Датою поставки Товару вважається дата видачі складського і документу, яка має відповідати даті видаткової накладної.
Відповідно до п. 5.4. Договору Покупець сплачує грошову суму в розмірі 100% вартості Товару, протягом 3 (трьох) банківських днів з дати надання постачальником Покупцю оригіналів документів зазначених у Договорі, документів зазначених в п. 10.3 Договору, та реєстрації Постачальником податкової накладної в ЄРПН відповідно до ст. 201.1 ПК України.
На виконання умов Договорів Постачальником було здійснено поставку Товару, що підтверджується: додатковою угодою № 002КЗ від 28.09.2018 до договору № ХАР № 0158-С (кукурудза 3 класу, 200 000 тон, загальна вартість з ПДВ 930 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 04.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 28.09.2018 до договору № ХАР № 0158-С 1 кукурудза 3 класу, 200, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 940 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 04.10.2018; додатковою угодою № 003K3 від 03.10.2018 до договору № ХАР № 0158-С (кукурудза 3 класу, 120 00 тон, загальна вартість з ПДВ 561 600, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 05.10.2018; додатковою угодою № 004КЗ від 04.10.2018 до договору № ХАР № 0158-С (кукурудза 3 класу, 150000 тон, загальна вартість з ПДВ 706 500 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 10.10.2018; додатковою угодою № 005КЗ від 09.10.2018 до договору № ХАР № 0158-С (кукурудза 3 класу, 200, 00 тон, загальна вартість з ПДВ 936 000 00 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 12.10.2018; додатковою угодою № 006КЗ від 09.10.2018 до договору № ХАР № 0158-С (кукурудза 3 класу, 18000 тон, загальна вартість з ПДВ 827 999, 28 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 12.10.2018; додатковою угодою № 007КЗ від 09.10.2018 до договору № ХАР № 0158-С (кукурудза 3 класу, 750, 00 тон, загальна вартість з ПДВ 3 510 000, 00 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 16.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 28.09.2018 до договору № ХАР № 0176-С (кукурудза 3 класу, 600, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 2 759 997, 60 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 16.10.2018; додатковою угодою № 002КЗ від 16.10.2018 до договору № ХАР № 0176-С (кукурудза 3 класу, 100, 00 тон, загальна вартість з ПДВ 450 999, 60 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою № 003K3 від 17.10.2018 до договору № ХАР № 0176-С (кукурудза 3 класу, 400, 00 тон, загальна вартість з ПДВ 1 812 000, 00 грн., поставка Товару здійснюється у строк до 23.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 16.10.2018 до договору № ХАР № 0191-С (кукурудза 3 класу, 1950, 00 тон, загальна вартість з ПДВ 8 931 007, 80 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 18.10.2018 до договору № ХАР № 0194-С (кукурудза 3 класу, 800 00 тон, загальна вартість з ПДВ 3 624 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 24.10.2018.
Згідно даних додаткових угод Товар поставляється на умовах EXW (франко-склад) - ТОВ "Зачепилівське ХПП", що знаходиться за адресою Харківська область, Зачепилівський район, с. Нагірне, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Сахновщинський елеватор", що знаходиться за адресою Харківська область, смт Сахновщина, вул. 17 Вересня, буд 70, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Харківський КХП № 2", що знаходиться за адресою м. Харків, вул. Матросова, -24; м. Харків, вул. Польова, 91.
Отримання Товару на зберігання оформлено актами приймання-передачі: № 365п0028 від 02.10.2018, № 71 від 03.10.2018, № 73 від 03.10.2018, № 72 від 03.10.2018, № 76 від 05.10.2018, № 78 від 09.10.2018, № 79 від 09.10.2018, 09.10.2018, № 85 від 11.10.2018, № 83 від 11.10.2018, № 84 від 11.10.2018, № 88 від 12.10.2018, № 89 від 12.10.2018, № 91 від 16.10.2018, № 365п0029 від 12.10.2018, № 365п0033 від 16.10.2018, № 365п0035 від 18.10.2018, № 107 від 22.10.2018, № 106 від 22.10.2018, № 112 від 23.10.2018, № 99 від 18.10.2018, № 10 від 18.10.2018, № 120 від 24.10.2018, № 121 від 24.10.2018, картками аналізу зерна: № 189п від 02.10.2018, № 71 від 03.10.2018, № 73 від 03.10.2018, № 72 від 03.10.2018, № 76 від 05.10.2018, № 78 від 09.10.2018, № 79 від 09.10.2018, № 35 від 09.10.2018, № 85 від 11.10.2018, № 83 від 11.10.2018, № 84 від 11.10.2018, № S8 від 12.10.2018, № 89 від 12.10.2018, № 91 від 16.10.2018, № 190п від 12.10.2018, № 191п від 16.10.2018, № 237п від 18.10.2018, № 107 від 22.10.2018, № 106 від 22.10.2018, № 112 від 23.10.2018, № 99 від 18.10.2018, № 100 від 18.10.2018, № 120 від 24.10.2018, № 121 від 24.10.2018, та складськими квитанціями на зерно: № 393 від 02.10.2018, № 795714 від 03.10.2018, № 795717 від 03.10.2018, № 795716 від 03.10.2018, № 795733 від 05.10.2018, № 795780 від 09.10.2018, № 795781 від 09.10.2018, № 220 від 09.10.2018, № 795818 від 11.10.2018, № 795816 від 11.10.2018, № 795817 від 11.10.2018, № 795839 від 12.10.2018, № 795840 від 12.10.2018, № 795933 від 16.10.2018, № 492 від 12.10.2018, № 519 від 16.10.2018, № 534 від 18.10.2018, № 795998 від 22.10.2018, № 795997 від 22.10.2018, № 796006 від 23.10.2018, № 795954 від 18.10.2018, № 795955 від 18.10.2018, № 796015 від 24.10.2018, № 796016 від 24.10.2018.
На виконання умов Договорів оформлено видаткові накладні: № 210/02 від 02.10.2018, № 310/01 від 03.10.2018, № 310/02 від 03.10.2018, № 310/03 від 03.10.2018, № 510/01 від 05.10.2018, № 910/01 від 09.10.2018, № 910/02 від 09.10.2018, № 910/03 від 09.10.2018, № 1110/02 від 11.10.2018, № 1110/03 від 11.10.2018, № 1110/01 від 11.10.2018, № 1210/03 від 12.10.2018, № 1210/04 від 12.10.2018, № 1610/02 від 16.10.2018, № 1210/02 від 12.10.2018, № 1610/01 від 16.10.2018, № 1810/01 від 18.10.2018, № 2210/01 від 22.10.2018, № 2210/02 від 22.10.2018, № 2310/01 від 23.10.2018, № 1810/03 від 18.10.2018, № 1810/02 від 18.10.2018, № 2410/01 від 24.10.2018, № 2410/02 від 24.10.2018.
Розрахунки проведено в безготівковій формі відповідно до рахунків на оплату: № 210/02 від 02.10.2018, № 310/01 від 03.10.2018, № 310/02 від 03.10.2018, № 310/03 від 03.10.2018, № 510/01 від 05.10.2018, № 910/01 від 09.10.2018, № 910/02 від 09.10.2018, № 910/03 від 09.10.2018, № 1110/02 від 11.10.2018, № 1110/03 від 11.10.2018, № 1110/01 від 11.10.2018, № 1210/03 від 12.10.2018, № 1210/04 від 12.10.2018, № 1610/02 від 16.10.2018, № 1210/02 від 12.10.2018, № 1610/01 від 16.10.2018, № 1810/01 від 18.10.2018, № 2210/01 від 22.10.2018, № 2210/02 від 22.10.2018, № 2310/01 від 23.10.2018, № 1810/3 від 18.10.2018, № 1810/02 від 18.10.2018, № 2410/01 від 24.10.2018, № 2410/02 від 24.10.2018, що підтверджується платіжними дорученнями з відміткою банку про оплату: № 1470010 від 08.10.2018, № 1471623 від 26.10.2018, № 1469993 від 09.10.2018, № 1471648 від 26.10.2018, № 1470241 від 10.10.2018, № 1471030 від 19.10.2018, № 1470234 від 10.10.2018, № 1471042 від 19.10.2018, № 1470444 від 11.10.2018, № 1470415 від 11.10.2018, № 1471881 від 29.10.2018, № 1470418 від 11.10.2018, № 1472164 від 31.10.2018, № 1470516 від 12.10.2018, № 1471636 від 26.10.2018, № 1472161 від 31.10.2018, № 1471310 від 23.10.2018, № 1471516 від 25.10.2018, № 1472155 від 31.10.2018, № 1471312 від 23.10.2018, № 1471314 від 23.10.2018, № 1471653 від 26.10.2018, № 1470970 від 18.10.2018, № 1471043 від 19.10.2018, № 1471572 від 25.10.2018, № 1471929 від 30.10.2018, № 1471933 від 30.10.2018, № 1471931 від 30.10.2018, № 1471736 від 26.10.2018, № 1471607 від 26.10.2018, № 1599426 від 22.12.2018, № 1599428 від 22.12.2018, № 1599430 від 22.12.2018, № 1599437 від 22.12.2018, № 1599440 від 22.12.2018, № 1599429 від 22.12.2018, № 1599431 від 22.12.2018, № 1599432 від 22.12.2018, № 1599433 від 22.12.2018, № 1599436 від 22.12.2018, № 1599441 від 22.12.2018, № 1599427 від 22.12.2018, № 1599435 від 22.12.2018, № 1599438 від 22.12.2018, № 1599439 від 22.12.2018.
Крім того, згідно квитанцій складських приміщень вказаний товар знаходиться на складах філій ПАТ "ДПЗКУ" "Сахновщинський елеватор", "Харківський КХП № 2", ТОВ "Зачепилівський ХПП".
Між ПАТ "ДПЗКУ" (Покупець), в особі уповноваженої особи за довіреністю та ТОВ "Альфа Промінь" (Постачальник) укладено договори поставки від 01.10.2018 № ЧРН 0056-С, від 26.10.2018 № СУМ 0287-С, від 30.10.2018 № ЧРК 0176-С (далі - Договори) та додаткові угоди до них. Договори підписані від імені уповноважених осіб сторін, підписи скріплені печатками підприємств.
Предметом вказаних договорів є зерно українського походження врожаю 2018 року (далі - Товар), культура, клас, кількість та ціна Товару, місце поставки та строк зазначається в додаткових угодах до Договору, які є його невід`ємними частинами.
Зокрема, за умовами зазначених договорів ТОВ "АЛЬФА ПРОМІНЬ" поставило, а ПАТ "ДПЗКУ" отримало та оплатило пшеницю 3, 6 класу, кукурудзу 3 класу та ячмінь 3 класу.
Відповідно до п. 4.1. Договору поставка Товару здійснюється на умовах EXW ("Франко-завод") (тобто поставка товару (переоформлення зерна) відбувалась на зернових складах).
Поставка Товару підтверджується та супроводжується документами, визначеними п. 4. 4. Договору.
Відповідно до п. 4.5. Договору право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця з моменту оформлення Зерновим складом складського документу (при поставці на несертифікованому зерновому складі - довідки Зернового складу) на ім`я Покупця, акту приймання-передачі Товару, підписаного між Сторонами та Зерновим складом та видаткової накладної. Датою переходу права власності від Постачальника до Покупця є дата підписання вищевказаних документів. Датою поставки Товару вважається дата видачі складського документу, яка має відповідати даті видаткової накладної.
Відповідно до п. 5.4. Договору Покупець сплачує грошову суму в розмірі 100% вартості Товару, протягом 3 (трьох) банківських днів з дати надання Постачальником Покупцю оригіналів документів зазначених у Договорі, документів зазначених в п. 10.3 Договору, та реєстрації Постачальником податкової накладної в ЄРПН відповідно до ст. 201.1 ПК України.
На виконання умов Договорів Постачальником було здійснено поставку Товару, що підтверджується: додатковою угодою № 001ПФ від 01.10.2018 до договору № ЧРН 0056-С (пшениця 4, 5, 6 класу, 130, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 744 900, 00 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 05.10.2018; додатковою угодою № 002ПЗ від 01.10.2018 до договору № ЧРН 0056-С (пшениця 3 класу, 35, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 214 549, 86 грн), поставка Товару Здійснюється у строк до 05.10.2018; додатковою угодою № ООЗПЗ від
16 жовтня 2018 року до договору № ЧРН 0056-С (пшениця 3 класу, 79 000 тон, загальна вартість з ПДВ 485 850, 00 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 22.10.2018; додатковою угодою № 004КЗ від 22.10.2018 до договору № ЧРН 0056- С (кукурудза 3 класу, 450, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 2 025 000, 00 грн.), поставка Товару здійснюється у строк до 26.10.2018; додатковою угодою № 005КЗ від 24.10.2018 до договору № ЧРН 0056-С (кукурудза 3 класу, 500, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 2 200 002, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 30.10.2018; додатковою угодою № 006КЗ від 26.10.2018 до договору № ЧРН 0056-С (кукурудза 3 класу, 500, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 2 000 002, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 05.11.2018; додатковою угодою № 001 ЯЗ від 26.10.2018 до договору № ЧРН 0287-С (ячмінь 3 класу, 20, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 129 000, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 01.11.2018; додатковою угодою № 001КЗ від 30.10.2018 до договору № ЧРН 0176- С (кукурудза 3 класу, 150, 000 тон, загальна вартість з ПДВ 679 500, 00 грн), поставка Товару здійснюється у строк до 07.11.2018.
Згідно даних додаткових угод Товар поставляється на умовах EXW (франко-склад) - філія ПАТ "ДПЗКУ" "Хлібна база № 83", що знаходиться за адресою Чернігівська область, Бобровицький район, м. Бобровиця, вул. Горького, 112а, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Кролевецький КХП", що знаходиться за адресою Сумська область, м. Кролевець, вул. Андріївська, 10, філія ПАТ "ДПЗКУ" "Уманський елеватор", що знаходиться за адресою Черкаська область, м. Умань, вул. Старицького, 7.
Отримання Товару на зберігання оформлено актами приймання-передачі: № 58 від 03.10.2018, № 57 від 03.10.2018, № 76 від 19.10.2018, № 79 від 24.10.2018, № 80 від 25.10.2018, № 92 від 30.10.2018, № 114 від 29.10.2018, № 43 від 31.10.2018; картками аналізу зерна: № 102 від 03.10.2018, № 101 від 03.10.2018, № 130 від 19.10.2018, № 138 від 24.10.2018, № 139 від 25.10.2018, № 164 від 30.10.2018, № 164 від 30.10.2018, № 734 від 29.10.2018, № 37 від 31.10.2018; та складськими квитанціями на зерно: № 5355 від 03.10.2018, № 5356 від 03.10.2018, № 5478 від 19.10.2018, № 5549 від 24.10.2018, № 5565 від 25.10.2018, № 5627 від 30.10.2018, № 603 від 29.10.2018, № 456 від 31.10.2018.
На виконання умов Договорів оформлено видаткові накладні № 280 від 03.10.2018, № 278 від 03.10.2018, № 284 від 19.102.1018, № 286 від 24.10.2018, № 287 від 25.10.2018, № 289 від 30.10.2018, № 290 від 29.10.2018, № 291 від 31.10.2018.
Розрахунки проведено в безготівковій формі відповідно до рахунків на оплату № 267 від 03.10.2018, № 265 від 03.10.2018, № 269 від 19.10.2018, № 271 від 24.10.2018, № 272 від 25.10.2018, № 274 від 30.10.2018, № 275 від 29.10.2018, № 278 від 31.10.2018 та підтверджується платіжними дорученнями з відміткою банку про оплату № 1470229 від 10.10.2018, № 1470438 від 11.10.2018, № 1470095 від 09.10.2018, № 1471603 від 26.10.2018, № 1471748 від 26.10.2018, № 1472156 від 31.10.2018, № 1597367 від 09.11.2018, № 1597915 від 20.11.2018, № 1597937 від 20.11.2018, № 1596763 від 02.11.2018, № 1597942 від 20.11.2018, № 1596949 від 06.11.2018, № 1598786 від 05.12.2018.
Крім того, складськими квитанціями підтверджується, що вказаний товар знаходився на складах філій ПАТ (ДПЗКУ" "Хлібна база № 83", "Кролевецький КХП", "Уманський елеватор".
Між ПАТ "ДПЗКУ" (Покупець), в особі уповноваженої особи, яка діє на підставі довіреності та ТОВ "Злато Нива" (Постачальник) укладено договори поставки від 21.09.2018 № ХАР 0142-С, від 20.09.2018 № ПОЛ 0059-С, від 3.09.2018 № ПОЛ 0061-С, від 24.09.2018 № ХРН 0055-С, від 28.09.2018 № ХАР 154-С, від 01.10.2018 № ПОЛ 0093-С, від 01.10.2018 № ПОЛ 0097-С, від 3.10.2018 № ПОЛ 0141-С, від 08.10.2018 № ПОЛ 0106-С, від 08.10.2018 № ПОЛ 139-С, від 09.10.2018 № ПОЛ 0140-С, від 11.10.2018 № ЧРК 0132-С, від 09.10.2018 № ХРН 0061-С, від 11.10.2018 № ПОЛ 0188-С, від 16.10.2018 № ПОЛ 0181-C та додаткові угоди до них. Договори підписані в уповноваженими особами сторін, підписи яких скріплені печатками підприємств.