1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 травня 2022 року

м. Київ

справа № 260/1624/21

адміністративне провадження № К/9901/42700/21

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Тацій Л.В.,

суддів: Стрелець Т.Г., Стеценка С.Г.,

розглянувши в письмовому провадженні в касаційному порядку адміністративну справу № 260/1624/21

за позовом Приватного підприємства (далі-ПП) «Мале приватне підприємство «Латекс» до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕП) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, провадження в якій відкрито

за касаційною скаргою НКРЕП на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 13.07.2021 (головуючий суддя Маєцька Н.Д.) та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11.11.2021 (колегія у складі: головуючого судді: Качмара В.Я., суддів: Большакової О.О., Затолочного В.С.)

В С Т А Н О В И В:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

У травні 2021 року ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» (далі -позивач) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до НКРЕП (далі - відповідач), в якому позивач просив:

-визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не внесення змін до додатка до постанови НКРЕП «Про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії МПП «Латекс» від 28.05.2019 №822 (далі - Постанова №822), в частині зміни встановленої потужності, у зв`язку зі заміною електрогенеруючого обладнання на об`єкті електроенергетики «Збір та утилізація метану на існуючому сміттєзвалищі з виробленням електроенергії», розташованого за адресою Закарпатська область, Ужгородський район, Баранинська сільська рада, за межами населеного пункту села Барвінок (далі - Об`єкт електроенергетики), згідно повідомлень ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» від 03.06.2020 № 01/06 та 15.07.2020 № 3/07 (далі - Повідомлення);

-зобов`язати НКРЕП, внести зміни до додатка до Постанови №822, в частині зміни встановленої потужності у зв`язку зі заміною електрогенеруючого обладнання на Об`єкті електроенергетики, згідно повідомлень ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС».

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач послався та не, що він з 2014 року є власником об`єкта енергетики "Збір та утилізація метану на існуючому сміттєзвалищі з виробленням електроенергії" (Закарпатська область, Ужгородський район, Баранинська сільська рада, за межами населеного пункту села Барвінок; далі - Об`єкт електроенергетики) та має чинну ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії на цьому Об`єкті електроенергетики, видану відповідно до постанови відповідача № 822 від 28.05.2019. У 2020 році проведено технічне переоснащення Об`єкту електроенергетики, а саме: замінено сім електроагрегатів газопоршневих АП-60С-Т400-Д1 загальною потужністю 420 кВт на один газовий двигун-генератор ДвГА-500 потужністю 400 кВт, що призвело до зменшення загальної потужності Об`єкту електроенергетики з 600 кВт до 580 кВт. У зв`язку з цим, позивач звертався до відповідача із повідомленнями від 15.07.2020 за № 03/07 та від 11.08.2020 за № 11/08 про заміну обладнання. Відповідач вказав на необхідність надання позивачем документів, що свідчать про виконання вимог Порядку при проведенні будівельних робіт, а також інформації про причини збільшення майже втричі виробітку електричної енергії з травня 2020 року (лист від 18.08.2021), а потім, листом від 04.03.2021 № 2851/21/7-21, повідомив позивача про необхідність оформлення дозвільної документації, яка надавала позивачу право виконувати проведені роботи по заміні обладнання, згідно Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та постанови Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 № 461. Позивач стверджує, що технічне переоснащення Об`єкту електроенергетики відповідає виду будівельних робіт, які зазначені в пункті 16 "Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 406, а тому інформація про зміну потужності Об`єкту електроенергетики підлягала внесенню відповідачем до додатка до постанови «Про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії МПП "Латекс" № 822 від 28.05.2019 без необхідності оформлення позивачем будь-яких додаткових дозвільних документів. Крім того, позивач наполягав на тому, що ним поданий повний пакет документів, вичерпний перелік яких передбачений Ліцензійними умовами, а тому у відповідача не було підстав вказувати на необхідність подачі додаткових документів.

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 13.07.2021, яке залишено без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11.11.2021, позов ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» задоволено.

Задовольняючи позовні вимоги, суди першої та апеляційної інстанцій виходили з того, що виконані ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» роботи із заміни на Об`єкті електроенергетики генеруючих потужностей входять до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Вимоги НКРЕКП щодо надання позивачем таких документів є безпідставними, адже надання таких документів не передбачено ані пунктом 1.6 Ліцензійних умов, ані іншими правовими актами, що врегульовують відносини з внесення змін до ліцензійних даних позивача стосовно зміни встановленої потужності Об`єкта електроенергетики.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

23.11.2021 на адресу Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду надійшла касаційна скарга НКРЕП на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 13.07.2021 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11.11.2021, в якій заявник просить скасувати вказані судові рішення та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» відмовити повністю.

Обґрунтовуючи касаційну скаргу, відповідач зазначає про те, що судами першої та апеляційної інстанцій неправильно застосовані норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи по суті. Покликається заявник на відсутність висновку Верховного Суду щодо застосування норми права у подібних правовідносинах (щодо внесення змін до додатка до постанови НКРЕКП від 28.05.2019 №822 «Про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» в частині зміни встановленої потужності, з урахуванням ненадання Ліцензіатом документів на підтвердження того, що ним дотримано вимоги підпункту 12 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов як обов`язкової умови провадження ліцензованої діяльності позивачем; крім того, в частині обрання способу захисту прав позивача, визнання бездіяльності та вирішення питання щодо дотримання строків на звернення до суду з цим позовом, суд апеляційної інстанції застосував норми права без урахування висновків щодо застосування норм права у подібних правовідносинах, викладених у постановах Верховного Суду від 11.08.2020 у справі №320/5970/17, від 16.10.2018 у справі № 813/998/18,від 14.05.2018 у справі №800/274/17, від 07.02.2018 у справі №800/546/17.

Позивач надіслав до суду відзив на касаційну скаргу, відповідно до якого заперечує проти задоволення скарги, вказуючи на безпідставність доводів відповідача.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Ухвалою Верховного суду від 29.11.2021 відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 13.07.2021 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11.11.2021.

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

Судами попередніх інстанцій встановлено, що ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» відповідно до Постанови №822 видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії.

Згідно додатку до Постанови №822, місцем провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії є Об`єкт електроенергетики встановлена потужність електрогенеруючого об`єкту якого 600 кВт.

Зазначений Об`єкт електроенергетики належить ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» на праві приватної власності, яке 12.09.2014 зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію речових прав власності, індексний №28345529 від 20.10.2014 та свідоцтвом про право власності на нерухоме майно, індексний №28343724 від 20.10.2014.

У листопаді 2019 року ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» листом від №10/04 звернулося до Департаменту ліцензійного контролю, який є структурним підрозділом НКРЕКП, з проханням надати відповідь щодо правомірності заміни без порушень Ліцензійних умов на Об`єкті електроенергетики електрогенеруючого обладнання (устаткування українського виробника моделі АП60С-Т400-Д1 з встановленою потужністю 60 кВт у кількості 10 одиниць), значна частина якого з моменту введення в експлуатацію вичерпало свій ресурс, на нове устаткування українського виробника (модель ДвГА - 500 потужністю 500 кВт).

Відповідь на вказаний лист ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» не отримало.

Договором поставки від 28.02.2020 №2802/20 з додатками, специфікацією №1 б/д (додаток № 1 до цього договору), технічним завданням на стаціонарний газовий двигун-генератор ДвГА-500, для роботи на біогазу полігону твердих побутових відходів (додаток № 2 до цього договору); додатковою угодою від 13.03.2020 №1 до договору поставки, видатковою накладною від 28.05.2020 №60, сертифікатом про походження товару № від 27.03.2020 №UA04800U14 з висновком про походження товару, сертифікатом якості від 28.02.2020, актом демонтажу обладнання від 29.05.2020 № 01/05, актом про введення в експлуатацію від 01.06.2020 підтверджується, що позивачем придбано та установлено на Об`єкті електроенергетики електрогенераторну установку з поршневим двигуном з іскровим запалюванням - газовий двигун генератор ДвГА-500, який введено в промислову експлуатацію 01.06.2020.

Про заміну обладнання на Об`єкті електроенергетики ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» проінформувало НКРЕКП повідомленням від 03.06.2020 №01/06 з додаванням підтверджуючих документів, зокрема, відомостей про місця та засоби провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії від 03.06.2020, згідно якої вказано загальну потужність енергогенеруючого обладнання 600 кВт, з яких 420 кВт це потужність газового двигуна генератор ДвГА-500.

20.07.2020 ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» подало до відповідача письмове Повідомлення від 15.07.2020 № 03/07 про те, що після закінчення монтажних та пусконалагоджувальних робіт газовий двигун-генератор ДвГА-500 пройшов тестову експлуатацію, за результатами якої уточнено максимальні та номінальні технічні показники роботи двигуна-генератора, зокрема, зазначено: номінальна потужність газового двигуна - генератора на біогазі (при коефіцієнті використання потужності - 0,80) складає 400 кВт. У якості додатку до цього Повідомлення надано акт уточнення технічних показників товару, переданого відповідно до договору поставки, формуляр на газовий двигун генератор ДвГА-500 та нову Відомість про місця та засоби провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії, яка складена за формою наведеною в додатку 2 Ліцензійних умов та згідно якої загальну потужність енергогенеруючого обладнання визначено рівні 580 кВт, з яких 400 кВт це потужність газового двигуна генератор ДвГА-500.

Листом від 15.07.2020 № 4/07 ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» з посиланням на постанову Кабінету Міністрів України (далі - КМУ) «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» від 07.06.2017 № 406 (далі - Постанова №406), проінформувало НКРЕКП про те, що проведення робіт із демонтажу застарілого обладнання та із монтажу нового електрогенеруючого обладнання, внаслідок яких відбулася зміна встановленої потужності Об`єкта електроенергетики з 600 кВт до 580 кВт, не потребували отримання документів, що дають право на їх виконання, а об`єкт після закінчення цих робіт прийняттю в експлуатацію не підлягає.

Листом від 11.08.2020 № 11/08, ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» повторно проінформовано НКРЕКП про демонтаж зношеного обладнання та про приєднання нового устаткування з додаванням акту демонтажу від 29.05.2020 № 01/05 та схеми приєднання.

Листом від 18.08.2020 «Щодо зміни встановленої потужності» відповідачем вказано, що для прийняття виваженого рішення позивачу необхідно надати документи, які свідчать про виконання вимог Порядку при проведенні будівельних робіт, а також інформації про причини збільшення майже втричі виробітку електричної енергії з травня 2020 року.

Листом «Про надання документів по технічному переоснащенню та інформації про виробіток електроенергії» від 08.09.2020 № 01/09 та 11.12.2020 № 02/12 ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» мотивувало відповідачу відсутність потреби в отримані дозвільних документів, що засвідчують початок проведення будівельних робіт та їх завершення, для цілей технічного переоснащення шляхом заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим обладнанням, а також проінформувало відповідача про фактори, які призвели до збільшення обсягів виробленої електроенергії у травні 2020 року порівняно з минулим звітним періодом.

Після надання позивачем вказаної інформації, відповідачем змін до додатка до Постанови №822, в частині зміни встановленої потужності, у зв`язку зі заміною електрогенеруючого обладнання на Об`єкті електроенергетики, внесено не було.

Натомість, листом від 04.03.2021 №2851/21/7-21 відповідач повідомив позивача, що виконання робіт ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» по заміні 7 заявлених засобів провадження - А1160С-Т400-Д1 потужністю 60 кВт кожен на газовий двигун-генератор ДвГА-500 потужністю 400 кВт на об`єкті зі збору та утилізації метану на існуючому сміттєзвалищі з виробленням електроенергії, які призводять до зменшення потужності електрогенеруючого об`єкта на 20 кВт, потребує оформлення дозвільної документації, яка надає право на виконання будівельних робіт, згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі - Закон № 3038-VI) та постанови КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011 №466, якою затверджено «Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт» (далі - Постанова №466, Порядок №466), а прийняття в експлуатацію таких робіт здійснюється у загальному порядку, визначеному постановою КМУ «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів» від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів», якою затверджено «Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів» (далі - Постанова №461, Порядок №461 відповідно).

Вважаючи, НКРЕКП допущено протиправну бездіяльність, ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» звернулося до суду із цим позовом.

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам касаційної скарги, а також виходячи з меж касаційного перегляду справи, визначених статтею 341 КАС України, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Суди, перевіряючи рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів владних повноважень, у першу чергу, повинні з`ясувати, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 1 Закону України від 22.09.2016 № 1540-VIII «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» (далі - Закон № 1540-VIII) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Регулятор), є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Регулятор є юридичною особою публічного права, має відокремлене майно, що є державною власністю, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

Роботу Регулятора забезпечують його центральний апарат і територіальні органи.

За приписами пункту 1 частини 1 статті 2 Закону № 1540-VIII регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема:

1) у сфері енергетики:

діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії;

діяльності з транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), надання послуг установки LNG, постачання природного газу;

діяльності з транспортування нафти, нафтопродуктів та інших речовин трубопровідним транспортом.

Положеннями пункту 4 частини 1 статті 17 Закону № 1540-VIII для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор здійснює ліцензування видів господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг, передбачених законом.

Згідно із частиною першою статті 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» (далі- Закон № 2019-VIII) господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, постачання електричної енергії споживачу, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадиться на ринку електричної енергії за умови отримання відповідної ліцензії.

Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 від №1467 затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії, затверджено (далі - Ліцензійні умови; в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин).

Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії (далі - ліцензована діяльність), а також визначають вичерпний перелік вимог, обов`язкових для виконання під час провадження ліцензованої діяльності (пункт 1.1 Ліцензійних умов).

Діяльність з виробництва електричної енергії суб`єктів господарювання підлягає ліцензуванню, якщо величина встановленої потужності електрогенеруючого обладнання складає 5 МВт та більше, або суб`єкт господарювання має намір продажу електричної енергії, виробленої з альтернативних джерел енергії або когенераційною установкою (крім доменного та коксівного газів, а з використанням гідроенергії - лише мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), на Оптовому ринку електричної енергії України незалежно від встановленої потужності об`єкта електроенергетики (пункт 1.3 Ліцензійних умов).

За визначенням в пункті 1.4 Ліцензійних умов встановлена потужність - це номінальна активна електрична потужність електрогенеруючого обладнання, призначеного для виробництва електричної енергії або комбінованого виробництва електричної та теплової енергії, що входить до складу об`єкта електроенергетики, і з якою електрогенеруюче обладнання може тривалий час працювати без перевантаження відповідно до технічної документації або паспорту на обладнання.

Відповідно до пункту 1.5 Ліцензійних умов здобувач ліцензії, який має намір провадити господарську діяльність з виробництва електричної енергії (далі - ліцензована діяльність), подає до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), заяву про отримання ліцензії за формою згідно з додатком 1 до Ліцензійних умов.

Згідно пункту 1.6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії здобувачем ліцензії додаються документи згідно з переліком, який є вичерпним: 1) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або довіреної особи) із відміткою органу державної податкової служби про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами-підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби); 2) засвідчені керівником або уповноваженою особою здобувача ліцензії копії документів, що підтверджують наявність у здобувача ліцензії на праві власності, господарського відання, користування, лізингу або на підставі договору концесії заявлених засобів провадження господарської діяльності у місцях провадження господарської діяльності; 3) засвідчені керівником або уповноваженою особою здобувача ліцензії копії сторінок технічних паспортів електрогенеруючого обладнання, що підтверджують установлену потужність заявленого електрогенеруючого обладнання (у разі відсутності технічного паспорта - інші документи, що підтверджують його технічні характеристики); 4) відомість про місця та засоби провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії (додаток 2); 5) схеми приєднання об`єктів електроенергетики здобувача ліцензії до електричної мережі із позначенням приладів обліку електричної енергії.

Згідно підпунктів 2, 5 пункту 2.2 Ліцензійних умов при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог:

-повідомляти НКРЕКП про всі зміни даних, які були зазначені в його документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, у строк не пізніше ніж один місяць з дня настання таких змін;

-провадити ліцензовану діяльність виключно з використанням засобів провадження господарської діяльності та в межах місць провадження господарської діяльності ліцензіата, які зазначені в документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії (з урахуванням змін до них, поданих ліцензіатом до НКРЕКП).

Отже, визначений у пункті 1.6 Ліцензійних умов перелік документів, які подаються до НКРЕКП, є вичерпним, розширеному тлумаченню не підлягає. У додатку 2 «Відомість про місця та засоби провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії» вказуються дані про назву об`єкта електроенергетики, його місцезнаходження та електрогенеруюче обладнання (назва і тип обладнання, кількість, заводський та інвентарний номери, встановлена потужність, кВт, вид палива/енергії основний та резервний).

Судами встановлено, що позивач направив до НКРЕКП повідомлення у порядку, передбаченому підпунктом 2 пункту 2.2 Ліцензійних умов, в якому повідомив про заміну генераторів та зміну у зв`язку з цим встановленої потужності. До повідомлення ПП «Мале приватне підприємство «ЛАТЕКС» додані підтверджуючи документів, зокрема, відомості про місця та засоби провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії, згідно якої вказано встановлену потужність електрогенеруючого обладнання обладнання 600 кВт, з яких 420 кВт це потужність газового двигуна генератор ДвГА-500. У зв`язку з цим, позивач просив внести зміни до додатку 2 до постанови НКРЕП «Про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії МПП «Латекс» від 28.05.2019 №822 в частині зміни встановленої потужності.

Водночас, НКРЕКП не були внесені такі зміни у додаток 2 до ліцензії, а відповідач повідомив позивача про необхідність подати документи дозвільної документації, яка надає право на виконання будівельних робіт, згідно Закону № 3038-VI та Постанови №466.

Обгрунтовуючи необхіжність подачі додаткових документів, у касаційній скарзі заявник висловив незгоду із застосуванням судами попередніх інстанцій до спірних правовідносин положень пункту 1.6 Ліцензійних умов, мотивуючи свої доводи тим, що у даному випадку спір виник не з приводу отримання позивачем ліцензії, а щодо наявності у НКРЕКП підстав для внесення змін у додаток до постанови про видачу ліцензії в частині зміни встановленої потужності, у зв`язку зі заміною електрогенеруючого обладнання на об`єкті електроенергетики.

Таким чином, виходячи з доводів НКРЕКП, перелік документів, передбачений пунктом 1.6 Ліцензійних умов, дійсно є вичерпним, але саме при зверненні із заявою про отримання ліцензії, тоді як при внесенні змін у додаток існуючої ліцензії, Регулятор може вимагати надання додатково документів, які не входять у цей перелік.

При цьому, НКРЕКП керується положеннями підпункту 12 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов.


................
Перейти до повного тексту