ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 грудня 2021 року
м. Київ
справа № 320/4583/19
адміністративне провадження № К/9901/23482/20
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Дашутіна І.В.,
суддів: Шишова О.О., Яковенка М.М.,
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 3 грудня 2019 року у складі судді Головенко О.Д. та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 31 березня 2020 року у складі колегії суддів: Земляної Г.В., Парінова А.Б., Собківа Я.М. у справі №320/4583/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Алекса Груп" до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення- рішення, -
ОПИСОВА ЧАСТИНА
Короткий зміст позовних вимог і рішень судів першої та апеляційної інстанцій:
У серпні 2019 року до Київського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЕКСА ГРУП" (надалі - ТОВ "АЛЕКСА ГРУП", позивач) з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області (надалі - відповідач, ГУ ДПС у Київській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 21.05.2019 № 0015071414.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 03 грудня 2019 року, яке було залишено без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 31 березня 2020 року, позовні вимоги ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" задоволено повністю.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення від 21.05.2019 форми "Р" № 0015071414 на загальну суму 39 677 991,25 грн Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, правонаступником якого є Головне управління Державної податкової служби у Київській області.
Задовольняючи позовні вимоги суди виходили з того, що матеріали справи не містять доказів наявності між позивачем та його контрагентом ТОВ "ЛОРАН ІВЕСТ" взаємоузгоджених спільних зловмисних дій, спрямованих на порушення існуючого в державі суспільного ладу або моральних засад. Отже, суди вказали, що відповідачем не доведено наявність обґрунтованого сумніву щодо реальності здійснених операцій між позивачем та його контрагентом ТОВ "ЛОРАН ІВЕСТ" у період, що перевірявся, водночас первинні документи, є достатніми для висновку про обґрунтованість відображення в податковій звітності відповідної інформації за наслідками таких господарських операцій.
Судами попередніх інстанцій під час розгляду справи встановлено:
Співробітниками Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області проведено документальну планову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЕКСА ГРУП" (код ЄДРПОУ 38912368), з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2014 по 31.05.2017 та при зазначенні податкового кредиту в деклараціях з податку на додану вартість при здійсненні фінансово - господарських взаємовідносин з підприємством - постачальником ТОВ "ЛОРАН ІВЕСТ" за період з 01.08.2016 по 28.02.2018.
За результатами перевірки контролюючим органом складено акт перевірки від 24.04.2019 за № 321/10-36-14-12/38912368 (надалі - акт перевірки).
В акті перевірки контролюючим органом встановлено наступні порушення: п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, у зв`язку з чим встановлено заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету на суму 31742393,00 грн, а саме за відповідні місяці: за жовтень 2016 року на суму 1976249,00 грн, за грудень 2016 року на суму 2 585743,00 грн, за січень 2017 року на суму 1226245,00 грн, за лютий 2017 року на суму 3766997,00 грн, за березень 2017 року на суму 1699731,00 грн, за квітень 2017 року на суму 1547553,00 грн, за травень 2017 року на суму 1641807,00 грн, за червень 2017 року на суму 1144046,00 грн, за серпень 2017 року на суму 841862,00 грн, за вересень 2017 року на суму 1431793,00 грн, за жовтень 2017 року на суму 1106264,00 грн, за листопад 2017 року на суму 999715,00 грн, за грудень 2017 року на суму 4699699,00 грн, за січень 2018 року на суму 4618535,00 грн, за лютий 2018 року на суму 2456152,00 грн по контрагенту позивача (ТОВ "ЛОРАН ІВЕСТ").
На підставі висновків акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення форми "Р" від 21.05.2019 № 0015071414, згідно з яким збільшено суму грошового зобов`язання грошове зобов`язання з податку на подану вартість у розмірі 39677991,25 грн, в тому числі за основним платежем - 31742393,00 грн та штрафні санкції - 7935598,25 грн.
Не погоджуючись з спірним податковим повідомленням-рішенням позивачем подано скаргу до Державної фіскальної служби України (надалі - ДФС України), за результатом розгляду скарги ДФС України прийнято рішення від 01.08.2019 №36829/6/99-99-1104-01-25, яким спірне податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу позивача - без задоволення.
Позивач уважаючи, що спірне податкове повідомлення-рішення прийнято відповідачем з порушенням норм права, звернувся з даним позовом до суду за захистом порушених прав.
Судами попередніх інстанцій було встановлено, що між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №14/06-16 від 14 червня 2016 року (надалі - Договір №14/06-16).
У відповідності до пунктів 1.1, 6.1 Договору №14/06-16, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати роботи з обслуговування мереж та систем (надалі - Роботи) об`єкту - з обслуговування мереж та систем об`єкту - "Торгово - офісний комплекс з об`єктами громадського призначення та паркінгом", що знаходиться за адресою: м. Київ, площа Спортивна, 1-А, а Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Виконавець зобов`язується виконувати Роботи відповідно до "Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатку № 1 до цього Договору. Виконавець до останнього числа кварталу, у якому виконується Роботи, передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
В підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи: Додатки №1 - №3; Додаткові угоди; Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти надання послуг по обслуговуванню мереж та систем "Торгово-офісний комплекс з об`єктами громадського призначення та паркінгом", що знаходиться за адресою: м. Київ, площа Спортивна, 1-А: №22 від 31 січня 2018 року на загальну суму з ПДВ 9896210,50 грн, у тому числі ПДВ 1649368,42 грн; №11 від 15 січня 2018 року на загальну суму з ПДВ 2012405,21 грн, у тому числі ПДВ 335400,87 грн; №40 від 18 грудня 2017 року на загальну суму з ПДВ 6524661,53 грн, у тому числі ПДВ 1087443,59 грн; №41 від 29 грудня 2017 року на загальну суму з ПДВ 9667136,11 грн, у тому числі ПДВ 1611189,35 грн; №38 від 30 листопада 2017 року на загальну суму з ПДВ 10039825,52 грн, у тому числі ПДВ 1673304,25 грн; №23 від 29 вересня 2017 року на загальну суму з ПДВ 3210474,91 грн, у тому числі ПДВ 535079,15 грн; №24 від 29 вересня 2017 року на загальну суму з ПДВ 3201972,24 грн, в тому числі ПДВ 533662,04 грн; №25 від 30 жовтня 2017 року на загальну суму з ПДВ 1629747,18 грн, у тому числі ПДВ 271624,53 грн; №26 від 30 жовтня 2017 року на загальну суму з ПДВ 1137795,40 грн, в тому числі ПДВ 189632,57 грн; №36 від 30 жовтня 2017 року на загальну суму з ПДВ 491951,78 грн, у тому числі ПДВ 81991,96 грн; №33 від 31 жовтня 2017 року на загальну суму з ПДВ 544345,12 грн, у тому числі ПДВ 90724,19 грн; №34 від 31 жовтня 2017 року на загальну суму з ПДВ 1048157,53 грн, у тому числі ПДВ 174692,92 грн; №18 від 29 вересня 2017 року на загальну суму з ПДВ 1643749,63 грн, в тому числі ПДВ 273958,27 грн; №19 від 29 вересня 2017 року на загальну суму з ПДВ 9812165,58 грн, в тому числі ПДВ 1635360,93 грн; №20 від 29 вересня 2017 року на загальну суму з ПДВ 3210474,91 грн, у тому числі ПДВ 535079,15 грн; №21 від 29 вересня 2017 року на загальну суму з ПДВ 3430470,00 грн, у тому числі ПДВ 571745,00 грн; №22 від 29 вересня 2017 року на загальну суму з ПДВ 3539104,67 грн, у тому числі ПДВ 589850,78 грн; №16 від 31 липня 2017 року на загальну суму з ПДВ 3121048,70 грн, у тому числі ПДВ 520174,78 грн; №14 від 30 червня 2017 року на загальну суму з ПДВ 5047367,24 грн, у тому числі ПДВ 841227,87 грн; №12 від 31 травня 2017 року на загальну суму з ПДВ 10179399,96 грн, у тому числі ПДВ 1696566,66 грн; №9 від 31 березня 2017 року на загальну суму з ПДВ 9667370,49 грн, у тому числі ПДВ 1611228,42 грн; №10 від 30 квітня 2017 року на загальну суму з ПДВ 9812399,96 грн, у тому числі ПДВ 1635399,99 грн; №61 від 30 вересня 2016 року на загальну суму з ПДВ 7593840,00 грн, в тому числі ПДВ 1265640,00 грн; №63 від 31 жовтня 2016 року на загальну суму з ПДВ 7934340,00 грн, у тому числі ПДВ 1322390,00 грн; №70 від 30 листопада 2016 року на загальну суму з ПДВ 7907550,00 грн, у тому числі ПДВ 1317925,00 грн; №71 від 31 грудня 2016 року на загальну суму з ПДВ 7594920,00 грн, у тому числі ПДВ 1265820,00 грн; №4 від 31 січня 2017 року на загальну суму з ПДВ 9896210,49 грн, у тому числі ПДВ 1649368,42 грн; №6 від 28 лютого 2017 року на загальну суму з ПДВ 10263210,49 грн, у тому числі ПДВ 1710535,08 грн; №59 від 31 серпня 2017 року на загальну суму з ПДВ 8078325,00 грн, у тому числі ПДВ 1346387,50 грн.
Податкові накладні: від 31 серпня 2016 року №1 на загальну суму з ПДВ 8078325,00 грн, в тому числі ПДВ 1346387,50 грн; від 30 вересня 2016 року №2 на загальну суму з ПДВ 7593840,00 грн, в тому числі ПДВ 1265640,0 грн; від 31 жовтня 2016 року №3 на загальну суму з ПДВ 7934340,00 грн, в тому числі ПДВ 1322390,00 грн; від 30 листопада 2016 року №1 на загальну суму з ПДВ 7907550,00 грн, в тому числі ПДВ 1317925,00 грн; від 31 грудня 2016 року №6 на загальну суму з ПДВ 7594920,00 грн, в тому числі ПДВ 1265820,00 грн; від 31 січня 2017 року №4 на загальну суму з ПДВ 9896210,49 грн, в тому числі ПДВ 1649368,42 грн; від 28 лютого 2017 року №3 на загальну суму з ПДВ 10263210,49 грн, в тому числі ПДВ 1710535,08 грн; від 28 березня 2017 року №3 на загальну суму з ПДВ 1139989,02 грн, в тому числі ПДВ 189998,17 грн; від 29 березня 2017 року №4 на загальну суму з ПДВ 1000000,00 грн, в тому числі ПДВ 166666,67 грн; від 31 березня 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 7527381,47 грн, в тому числі ПДВ 1254563,58 грн; від 11 квітня 2017 року №1 на загальну суму з ПДВ 233618,53 грн, в тому числі ПДВ 38936,42 грн; від 12 квітня 2017 року №2 на загальну суму з ПДВ 1100000,00 грн, в тому числі ПДВ 183333,33 грн; від 13 квітня 2017 року №3 на загальну суму з ПДВ 700000,00 грн, в тому числі ПДВ 116666,67 грн; від 19 квітня 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 3000000,00 грн, в тому числі ПДВ 500000,00 грн; від 20 квітня 2017 року №6 на загальну суму з ПДВ 3000000,00 грн, в тому числі ПДВ 500000,00 грн; від 21 квітня 2017 року №7 на загальну суму з ПДВ 1030000,00 грн, в тому числі ПДВ 171666,67 грн; від 26 квітня 2017 року №9 на загальну суму з ПДВ 45000,00 грн, в тому числі ПДВ 7500,00 грн; від 28 квітня 2017 року №10 на загальну суму з ПДВ 5000,00 грн, в тому числі ПДВ 833,33 грн; від 30 квітня 2017 року №11 на загальну суму з ПДВ 548781,43 грн, в тому числі ПДВ 91463,57 грн; від 19 квітня 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 3000000,00 грн, в тому числі ПДВ 500000,00 грн; від 05 травня 2017 року №1 на загальну суму з ПДВ 1271218,57 грн, в тому числі ПДВ 211869,76 грн; від 11 травня 2017 року №2 на загальну суму з ПДВ 500000,00 грн, в тому числі ПДВ 83333,33 грн; від 17 травня 2017 року №3 на загальну суму з ПДВ 3200000,00 грн, в тому числі ПДВ 533333,33 грн; від 18 травня 2017 року №4 на загальну суму з ПДВ 110000,00 грн, в тому числі ПДВ 18333,33 грн; від 18 травня 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 2500000,00 грн, в тому числі ПДВ 416666,67 грн; від 19 травня 2017 року №6 на загальну суму з ПДВ 2000000,00 грн, в тому числі ПДВ 333333,33 грн; від 24 травня 2017 року №7 на загальну суму з ПДВ 50000,00 грн, в тому числі ПДВ 8333,33 грн; від 31 травня 2017 року №9 на загальну суму з ПДВ 548181,38 грн, в тому числі ПДВ 91363,56 грн; від 13 червня 2017 року №1 на загальну суму з ПДВ 481818,61 грн, в тому числі ПДВ 80303,10 грн; від 14 червня 2017 року №2 на загальну суму з ПДВ 3000000,00 грн, в тому числі ПДВ 500000,00 грн; від 15 червня 2017 року №4 на загальну суму з ПДВ 1520000,00 грн, в тому числі ПДВ 253333,33 грн; від 19 червня 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 665000,00 грн, в тому числі ПДВ 110833,33 грн; від 20 червня 2017 року №6 на загальну суму з ПДВ 1300000,00 грн, в тому числі ПДВ 216666,67 грн; від 21 червня 2017 року №7 на загальну суму з ПДВ 2000000,00 грн, в тому числі ПДВ 333333,33 грн; від 22 червня 2017 року №8 на загальну суму з ПДВ 695000,00 грн, в тому числі ПДВ 115833,33 грн; від 23 червня 2017 року №9 на загальну суму з ПДВ 1600000,00 грн, в тому числі ПДВ 266666,67 грн; від 26 червня 2017 року №10 на загальну суму з ПДВ 1500000,00 грн, в тому числі ПДВ 250000,00 грн; від 30 червня 2017 року №11 на загальну суму з ПДВ 25000,00 грн, в тому числі ПДВ 4166,67 грн; від 29 вересня 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 3430470,00 грн, в тому числі ПДВ 571745,00 грн; від 30 жовтня 2017 року №4 на загальну суму з ПДВ 1137795,40 грн, в тому числі ПДВ 189632,57 грн; від 30 жовтня 2017 року №13 на загальну суму з ПДВ 491951,78 грн, в тому числі ПДВ 81991,96 грн; від 31 жовтня 2017 року №11 на загальну суму з ПДВ 544345,12 грн, в тому числі ПДВ 90724,19 грн; від 31 жовтня 2017 року №12 на загальну суму з ПДВ 1048157,53 грн, в тому числі ПДВ 174692,92 грн; від 16 листопада 2017 року №4 на загальну суму з ПДВ 1090000,00 грн, в тому числі ПДВ 181666,67 грн; від 24 листопада 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 2000000,00 грн, в тому числі ПДВ 333333,33 грн; від 29 листопада 2017 року №6 на загальну суму з ПДВ 1000000,00 грн, в тому числі ПДВ 166666,67 грн; від 30 листопада 2017 року №8 на загальну суму з ПДВ 1867831,80 грн, в тому числі ПДВ 311305,30 грн; від 18 грудня 2017 року №2 на загальну суму з ПДВ 6524661,53 грн, в тому числі ПДВ 1087443,59 грн; від 29 грудня 2017 року №3 на загальну суму з ПДВ 9667136,11 грн, в тому числі ПДВ 1611189,35 грн; від 15 січня 2018 року №11 на загальну суму з ПДВ 2012405,21 грн, в тому числі ПДВ 335400,87 грн; від 16 січня 2018 року №12 на загальну суму з ПДВ 3646965,35 грн, в тому числі ПДВ 607827,56 грн; від 31 січня 2018 року №23 на загальну суму з ПДВ 6249245,15 грн, в тому числі ПДВ 1041540,86 грн; від 15 листопада 2017 року №2 на загальну суму з ПДВ 32000,00 грн, в тому числі ПДВ 5333,33 грн; від 29 вересня 2017 року №2 на загальну суму з ПДВ 6837512,54 грн, в тому числі ПДВ 1139585,42 грн; від 14 листопада 2017 року №1 на загальну суму з ПДВ 2749993,72 грн, в тому числі ПДВ 458332,29 грн; від 15 листопада 2017 року №3 на загальну суму з ПДВ 1300000,00 грн, в тому числі ПДВ 216666,67 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалах справи та судом досліджено (стор. 134 - 250 том І, стор. 1 -60 том ІІ).
Також, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Підрядник), з іншої сторони, укладено договір №09/11/17-К від 09 листопада 2017 року (надалі - Договір №09/11/17-К).
У відповідності до пунктів 1.1, 4.1, 7.1 Договору №09/11/17-К, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник за завданням Замовника зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати визначені цим Договором роботи (надалі іменуються Роботи) на об`єкті "Торгово - офісний комплекс з об`єктами громадського призначення та паркінгом", що знаходиться за адресою: м. Київ, площа Спортивна, 1-А (надалі - Об`єкт), а Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Підрядником, їх обсяги та описання погоджені Сторонами у Кошторисі, який викладено у Додатку №1 до цього Договору. Роботи за цим Договором виконуються відповідно до їх переліку, складу та обсягів, які вказані у Кошторисі, що викладений у Додатку №1 до цього Договору. Після виконання Робіт Підрядник пред`являє виконані Роботи Замовнику і передає їх йому по Акту приймання-передачі Робіт, Роботи вважаються виконаними належним чином лише за умови їх відповідності умовам Договору.
У підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи: Кошторис (Додаток №1 до Договору №09/11/17-К від 09 листопада 2017 року); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти прийому-передачі виконаних підрядних робіт: №42 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 3353041,80 грн, в тому числі ПДВ 558840,30 грн; №43 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 2429292,16 грн, в тому числі ПДВ 404882,03 грн;
Податкові накладні: від 29 грудня 2017 року №5 на загальну суму з ПДВ 2429292,16 грн, в тому числі ПДВ 404882,03 грн; від 29 грудня 2017 року №4 на загальну суму з ПДВ 3353041,80 грн, в тому числі ПДВ 558840,30 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи та судом досліджено (стор. 63 - 69 том ІІ).
Так, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №21/11/17-П про виконання робіт з технічного обслуговування від 21 листопада 2017 року (надалі - Договір №21/11/17-П).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №21/11/17-П, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі - Роботи) на наступному об`єкті: Логістичний комплекс І черга та Логістичний комплекс ІІ черга по вул. Хмельницького Богдана, 1, с. Перемога, Броварського району Київської області (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Виконавець зобов`язується виконувати Роботи відповідно до "Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додатки №1 - №4); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) з технічного обслуговування мереж та систем на об`єкті: Логістичний комплекс І черга та Логістичний комплекс ІІ черга по вул. Хмельницького Богдана, 1, с. Перемога, Броварського району Київської області: №48 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 1067700,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 781502,75 грн, ІІ черга з ПДВ 286197,25 грн); №49 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 967940,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 61600,00 грн, ІІ черга з ПДВ 906340,00 грн); №50 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 1177600,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 1051100,00 грн, ІІ черга з ПДВ 126500,00 грн); №51 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 1059977,00 грн, (у тому числі І черга з ПДВ 491788,86 грн, ІІ черга з ПДВ 568188,14 грн).
Податкові накладні: від 29 грудня 2017 року №10 на загальну суму з ПДВ 1067700,00 грн, в тому числі ПДВ 177950,00 грн; від 29 грудня 2017 року №11 на загальну суму з ПДВ 967940,00 грн, в тому числі ПДВ 161323,33 грн; від 29 грудня 2017 року №12 на загальну суму з ПДВ 1177600,00 грн, в тому числі ПДВ 196266,67 грн; від 29 грудня 2017 року №13 на загальну суму з ПДВ 1059977,00 грн, в тому числі ПДВ 176662,83 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалах справи та судом досліджено (стор. 72 - 95 том ІІ).
Крім того, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №21/12/17-П про виконання робіт з технічного обслуговування від 21 грудня 2017 року (надалі - Договір №21/12/17-П).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №21/12/17-П, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі - Роботи) на наступному об`єкті: Логістичний комплекс І черга та Логістичний комплекс ІІ черга по вул. Хмельницького Богдана, 1, с. Перемога, Броварського району Київської області (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Виконавець зобов`язується виконувати Роботи відповідно до "Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додатки №1 - №3); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) з технічного обслуговування мереж та систем на об`єкті: Логістичний комплекс І черга та Логістичний комплекс ІІ черга по вул. Хмельницького Богдана, 1, с. Перемога, Броварського району Київської області: №17 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 773500,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 724412,50 грн, ІІ черга з ПДВ 49087,50 грн); №18 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 977500,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 861250,00 грн, ІІ черга з ПДВ 977500,00 грн); №19 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 759657,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 32222,00 грн, ІІ черга з ПДВ 727435,00 грн);
Податкові накладні: від 31 січня 2018 року №18 на загальну суму з ПДВ 773500,00 грн, в тому числі ПДВ 128916,67 грн; від 31 січня 2018 року №19 на загальну суму з ПДВ 977500,00 грн, в тому числі ПДВ 162916,67 грн; від 31 січня 2018 року №20 на загальну суму з ПДВ 759657,00 грн, в тому числі ПДВ 126609,50 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи та судом досліджено (стор. 98 - 112 том ІІ).
Між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №23/11/17-Б про виконання робіт з технічного обслуговування від 23 листопада 2017 року (надалі - Договір 23/11/17-Б).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №23/11/17-Б, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі -- Роботи) на наступному об`єкті: Промтоварні і розподільчі склади з окремо розташованою будівлею холодильника та благоустроєм прилеглої території з добудовою блоку технічного обслуговування (2-га черга І-ІІ пускові комплекси), включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо, що розташовані за адресою: Київська обл., Броварським район, с. Квітнево, вул. Гоголівська, 1-А та Промислові та розподільчі склади (включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо) за адресою: Київська область, Орський район, с. Квітневе, вуя. Гоголівська, 1а. (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплатити їх. Виконавець зобов`язується виконати Роботи відповідно до "Промірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщені", будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року № 150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додатки №1 - №4); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) з технічного обслуговування мереж та систем на об`єкті: Промтоварні і розподільчі склади з окремо розташованою будівлею холодильника та благоустроєм прилеглої території з добудовою блоку технічного обслуговування (2-га черга І-ІІ пускові комплекси), включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо, що розташовані за адресою: Київська обл., Броварським район, с. Квітнево, вул. Гоголівська, 1-А, вул. Гоголівська, 1а: №44 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 978073,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 104839,50 грн, ІІ черга з ПДВ 873233,50 грн); №46 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 941870,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 216320,00 грн, ІІ черга з ПДВ 725550,00 грн); №47 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 984220,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 59520,00 грн, ІІ черга з ПДВ 924700,00 грн);
Податкові накладні: від 29 грудня 2017 року №7 на загальну суму з ПДВ 978073,00 грн, в тому числі ПДВ 163012,17 грн; від 29 грудня 2017 року №8 на загальну суму з ПДВ 941870,00 грн, в тому числі ПДВ 156978,33 грн; від 29 грудня 2017 року №9 на загальну суму з ПДВ 984220,00 грн, в тому числі ПДВ 164036,67 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи та судом досліджено (стор. 117 - 143 том ІІ).
Так, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №24/11/17-О про виконання робіт з технічного обслуговування від 21 листопада 2017 року (далі - Договір №24/11/17-О).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №24/11/17-О, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі - Роботи) на наступному об`єкті: Логістичний центр, масив №2, ділянки №11, №12, №13, що розташований за адресою: Одеська область, Біляївський район, селищна рада Нерубайська (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Виконавець зобов`язується виконувати Роботи відповідно до "Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додаток №1); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) з технічного обслуговування мереж та систем на об`єкті: Логістичний центр, масив №2, ділянки №11, №12, №13, що розташований за адресою: Одеська область, Біляївський район, селищна рада Нерубайська №52 за грудень 2017 року на загальну суму з ПДВ 614170,00 грн;
Податкова накладна: від 29 грудня 2017 року №14 на загальну суму з ПДВ 614170,00 грн, в тому числі ПДВ 102361,67 грн та платіжне доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи та судом досліджено (стор. 146 - 153 том ІІ).
Крім того, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №25/10/17-Б про виконання робіт з технічного обслуговування від 25 жовтня 2017 року (надалі - Договір 25/10/17-Б).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №25/10/17-Б, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі -- Роботи) на наступному об`єкті: Промтоварні і розподільчі склади з окремо розташованою будівлею холодильника та благоустроєм прилеглої території з добудовою блоку технічного обслуговування (2-га черга І-ІІ пускові комплекси), включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо, що розташовані за адресою: Київська обл., Броварським район, с. Квітневе, вул. Гоголівська, 1-А та Промислові та розподільчі склади (включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо) за адресою: Київська область, Орський район, с. Квітневе, вуя. Гоголівська, 1а. (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплатити їх. Виконавець зобов`язується виконати Роботи відповідно до "Промірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщені", будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року № 150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додатки №1 - №5); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) з технічного обслуговування мереж та систем на об`єкті: Промтоварні і розподільчі склади з окремо розташованою будівлею холодильника та благоустроєм прилеглої території з добудовою блоку технічного обслуговування (2-га черга І-ІІ пускові комплекси), включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо, що розташовані за адресою: Київська обл., Броварський район, с. Квітневе, вул. Гоголівська, 1-А, за адресою: Київська область, Броварський район, с. Квітневе, вул. Гоголівська, 1а: №1 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 979100,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 462380,77 грн, ІІ черга з ПДВ 516719,23 грн); №2 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 954200,00 грн, (у тому числі І черга з ПДВ 550700,00 грн, ІІ черга з ПДВ 403500,00 грн); №3 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 934620 грн, (у тому числі І черга з ПДВ 61520,00 грн, ІІ черга з ПДВ 873100,00 грн); №4 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 984500,00 грн, (у тому числі І черга з ПДВ 30500,00 грн, ІІ черга з ПДВ 954000,00 грн); №5 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 304273,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 36869,50 грн, ІІ черга з ПДВ 267403,50 грн);
Податкові накладні: від 15 січня 2018 року №1 на загальну суму з ПДВ 979100,00 грн, у тому числі ПДВ 163183,33 грн; від 15 січня 2018 року №2 на загальну суму з ПДВ 954200,00 грн, у тому числі ПДВ 159033,33 грн; від 15 січня 2018 року № 3 на загальну суму з ПДВ 934620,00 грн, в тому числі ПДВ 155770,00 грн; від 15 січня 2018 року № 4 на загальну суму з ПДВ 984500,00 грн, у тому числі ПДВ 164083,33 грн; від 15 січня 2018 року № 5 на загальну суму з ПДВ 304273,00 грн, у тому числі ПДВ 50712,17 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалах справи та судом досліджено (стор. 156 - 175 том ІІ).
Також, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №25/12/17-Б про виконання робіт з технічного обслуговування від 25 грудня 2017 року (надалі - Договір 25/12/17-Б).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №25/12/17-Б, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі -- Роботи) на наступному об`єкті: Промтоварні і розподільчі склади з окремо розташованою будівлею холодильника та благоустроєм прилеглої території з добудовою блоку технічного обслуговування (2-га черга І-ІІ пускові комплекси), включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо, що розташовані за адресою: Київська обл., Броварський район, с. Квітневе, вул. Гоголівська, 1-А та Промислові та розподільчі склади (включаючи будівлі, споруди, прилеглу територію, інженерні мережі та обладнання тощо) за адресою: Київська область, Броварський район, с. Квітневе, вул. Гоголівська, 1а (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплатити їх. Виконавець зобов`язується виконати Роботи відповідно до "Промірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщені", будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року № 150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додатки №1 - №5); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг): №14 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 893100,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 893100,00 грн, ІІ черга з ПДВ 0,00 грн); №15 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 898820,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 61520,00 грн, ІІ черга з ПДВ 837300,00 грн); №16 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 613352,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 91552,00 грн, ІІ черга з ПДВ 521800,00 грн); №13 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 975500,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 193000,00 грн, ІІ черга з ПДВ 782500,00 грн); №12 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 936500,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 581134,62 грн, ІІ черга з ПДВ 355365,38 грн);
Податкові накладні: від 31 січня 2018 року №14 на загальну суму з ПДВ 975500,00 грн, в тому числі ПДВ 162583,33 грн; від 31 січня 2018 року №15 на загальну суму з ПДВ 893100,00 грн, в тому числі ПДВ 148850,00 грн; від 31 січня 2018 року №16 на загальну суму з ПДВ 898820,00 грн, в тому числі ПДВ 149803,33 грн; від 31 січня 2018 року №17 на загальну суму з ПДВ 613352,00 грн, в тому числі ПДВ 102225,33 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи та судом досліджено (стор. 178 - 200 том ІІ).
Між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №26/10/17 П про виконання робіт з технічного обслуговування від 26 жовтня 2017 року (надалі - Договір №26/10/17 П).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №26/10/17 П, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі - Роботи) на наступному об`єкті: Логістичний комплекс І черга та Логістичний комплекс ІІ черга по вул. Хмельницького Богдана, 1, с. Перемога, Броварського району Київської області (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Виконавець зобов`язується виконувати Роботи відповідно до "Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
на підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додатки №1 - №4); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг): №6 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 1049800,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 396588,99 грн, ІІ черга з ПДВ 653211,01 грн); №7 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 903850,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 830050,00 грн, ІІ черга з ПДВ 73800,00 грн); №8 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 878950,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 716865,00 грн, ІІ черга з ПДВ 162085,00 грн); №9 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 915427,00 грн, (в тому числі І черга з ПДВ 287776,00 грн, ІІ черга з ПДВ 627651,00 грн);
Податкові накладні: від 15 січня 2018 року №6 на загальну суму з ПДВ 1049800,00 грн, в тому числі ПДВ 174966,67 грн; від 15 січня 2018 року №7 на загальну суму з ПДВ 903850,00 грн, в тому числі ПДВ 150641,67 грн; від 15 січня 2018 року №6 на загальну суму з ПДВ 878950,00 грн, в тому числі ПДВ 146491,67 грн; від 15 січня 2018 року №9 на загальну суму з ПДВ 915427,00 грн, в тому числі ПДВ 152571,17 грн та платіжні доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи.
Крім того, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №26/12/17-О про виконання робіт з технічного обслуговування від 26 грудня 2017 року (надалі - Договір №26/12/17-О).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №26/12/17-О, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі - Роботи) на наступному об`єкті: Логістичний центр, масив №2, ділянки №11, №12, №13, що розташований за адресою: Одеська область, Біляївський район, селищна рада Нерубайська (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Виконавець зобов`язується виконувати Роботи відповідно до "Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додатки №1, №2); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг): №20 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 641270,00 грн; №21 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 814040,00 грн;
Податкові накладні: від 31 січня 2018 року №22 на загальну суму з ПДВ 814040,00 грн, в тому числі ПДВ 135673,33 грн; від 31 січня 2018 року №21 на загальну суму з ПДВ 641270,00 грн, в тому числі ПДВ 106878,33 грн та платіжне доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи та судом досліджено (стор. 223 - 235 том ІІ).
Також, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Замовник), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Виконавець), з іншої сторони, укладено договір №27/10/17 про виконання робіт з технічного обслуговування від 27 жовтня 2017 року (надалі - Договір №27/10/17).
У відповідності до пунктів 1.1, 1.2, 6.1 Договору №27/10/17, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов`язується на свій ризик і власними силами виконувати роботи з технічного обслуговування мереж та систем (надалі - Роботи) на наступному об`єкті: Логістичний центр, масив №2, ділянки №11, №12, №13, що розташований за адресою: Одеська область, Біляївський район, селищна рада Нерубайська (надалі - Об`єкт). Замовник зобов`язується приймати належним чином виконані Роботи та оплачувати їх. Виконавець зобов`язується виконувати Роботи відповідно до "Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд", затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150. Конкретні види Робіт, які підлягають виконанню Виконавцем, визначаються Сторонами у Додатках до цього Договору. Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання Робіт передає або надсилає Замовнику рекомендованим поштовим відправленням або кур`єрською поштою наступні документи, що стосуються виконання Робіт за відповідний квартал: оригінали рахунку, Акту приймання-передачі Робіт (в двох примірниках).
На підтвердження виконання умов вищезазначеного договору позивачем надано наступні документи:
Договірна ціна (Додаток №1); Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг): №10 за січень 2018 року на загальну суму з ПДВ 678300,00 грн; Податкова накладна: від 15 січня 2018 року №10 на загальну суму з ПДВ 678300,00 грн, в тому числі ПДВ 113050,00 грн та платіжне доручення, копії, яких містяться в матеріалах справи та судом досліджено (стор. 238 - 241 том ІІ).
Також, в матеріалах справи міститься Договір генпідряду №АГ-1-30/09/2014 від 30 вересня 2014 року укладеного між позивачем (Генпідрядник), з однієї сторони та ТОВ "Альянс Новобуд" (Замовник), з іншої сторони (надалі - Договір №АГ-1-30/09/2014).
У відповідності до пп. 1.1, 1.4 п. 1, п. 2.1 Договору №АГ-1-30/09/2014 об`єкт означає Будівництво багатоквартирної житлової забудови з об`єктами соціальної інфраструктури на території 3-го мікрорайону IV житлового району в м. Бровари Київської області. Перша-третя черги будівництва. Роботи означають весь комплекс будівельно-монтажних і пуско - налагоджувальних робіт, виконуваних Генеральним підрядником, по зведенню Об`єкта, включаючи введення Об`єкта в експлуатацію. Зазначений комплекс робіт включає, але не обмежується нижчевикладеним: роботи підготовчого періоду з освоєння майданчика будівництва, влаштування тимчасових мереж і споруд для забезпечення майданчика електроенергією, водою, каналізацією, водовідведенням, зв`язком тощо; будівельні, монтажні, оздоблювальні, пуско-налагоджувальні, спеціальні роботи з Об`єкту; постачання, транспортування, розвантаження, складування і зберігання на Об`єкті матеріалів і устаткування, його монтаж, наладку, випробування та підготовку до пуску в експлуатацію відповідно до проектної документації та Технічним завданням; усунення дефектів, неполадок і недоробок, виявлених в період виконання робіт, здачі Об`єкта та в період гарантійного терміну; роботи з благоустрою території Об`єкта; підготовка і передача Виконавчої та експлуатаційної документації в терміни підготовки та здачі Об`єкта в експлуатацію. Предметом Договору Генпідряду є Будівництво багатоквартирної житлової забудови з об`єктами соціальної інфраструктури на території 3-го мікрорайону IV житлового району в м. Бровари Київської області. Перша-третя черги будівництва (далі - Об`єкт), які Замовник доручає виконати та зобов`язується оплатити Генпідряднику, а Генпідрядник зобов`язується на свій ризик виконати та здати їх Замовнику у термін обумовлений Сторонами у Договорі.
На виконання вищезазначеного Договору генпідряду, між ТОВ "АЛЕКСА ГРУП" (Покупець), з однієї сторони, та ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" (Постачальник), з іншої сторони, укладено ряд договорів: від 21 вересня 2016 року №21/09-2016 АГ, у відповідності до умов договору позивач придбав арматуру № 25 А 500С міра L; АГ від 25 липня 2016 року № 01/25 - 07/16 у відповідності до умов договору позивач придбав: арматуру № 20 А 500С міра L, арматуру № 25 А 500С міра L, арматуру № 12 А 500С міра L;
На підтвердження виконання умов вищезазначених договорів позивачем надано наступні документи:
Специфікації: №1 від 21 вересня 2016 року; №2 від 27 березня 2017 року; №3 від 24 травня 2017 року; №4 від 17 липня 2017 року; №5 від 27 листопада 2017 року; №6 від 28 лютого 2018 року;
Оборотно-сальдова відомість 631 за Серпень 2016 року - лютий 2018 рік;
Видаткові накладні: №60 від 21 вересня 2016 року на загальну суму з ПДВ 507178,49 грн, в тому числі ПДВ 84529,75 грн; №23 від 28 лютого 2018 року на загальну суму з ПДВ 204999,11 грн, в тому числі ПДВ 34166,52 грн; №37 від 27 листопада 2017 року на загальну суму з ПДВ 40459,82 грн, в тому числі ПДВ 6743,30 грн; №15 від 17 липня 2017 року на загальну суму з ПДВ 20284,42 грн, в тому числі ПДВ 3380,74 грн; №11 від 24 травня 2017 року на загальну суму з ПДВ 6009,14 грн, в тому числі ПДВ 1001,52 грн; №8 від 27 березня 2017 року на загальну суму з ПДВ 56085,32 грн, в тому числі ПДВ 9347,55 грн; від 28 лютого 2018 року №2 на загальну суму з ПДВ 204999,11 грн, в тому числі ПДВ 34166,52 грн;
Податкові накладні: від 21 вересня 2016 року №1 на загальну суму з ПДВ 507178,49 грн, в тому числі ПДВ 84529,75 грн; від 27 березня 2017 року № 2 на загальну суму з ПДВ 56085,32 грн, в тому числі ПДВ 9347,55 грн; від 24 травня 2017 року №8 на загальну суму з ПДВ 6009,14 грн, в тому числі ПДВ 1001,52 грн; від 17 липня 2017 року № 1 на загальну суму з ПДВ 20284,42 грн, в тому числі ПДВ 3380,74 грн; від 27 листопада 2017 року №7 на загальну суму з ПДВ 40459,82 грн, в тому числі ПДВ 6743,30 грн та платіжне доручення, копії, яких містяться в матеріалом справи та судом досліджено (стор. 246 - 250 том ІІ, стор. 3 - 22 том ІІІ).
Також, суди вказали, що ТОВ "ЛОРАН ІНВЕСТ" на час укладання та виконання умов вищезазначених договорів мав Ліцензію на господарську діяльність, пов`язану із створенням об`єктів архітектури від 18.04.2014 року Серія АЕ №290238.