1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 листопада 2021 року

м. Київ

справа № 804/6529/17

адміністративне провадження № К/9901/62588/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Яковенка М. М.,

суддів - Дашутіна І. В., Шишова О. О.,

розглянувши у порядку письмового провадження в касаційній інстанції адміністративну справу № 804/6529/17

за адміністративним позовом Товариства з обмеженою з відповідальністю "ДАН-ПАК" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

за касаційною скаргою Товариства з обмеженою з відповідальністю "ДАН-ПАК" на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду (суддя: Р. З. Голобутовський) від 11 грудня 2017 року та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду (склад колегії суддів: С. В. Чабаненко, С. Ю. Чумак, І. В. Юрко) від 14 червня 2018 року,

УСТАНОВИВ:

І. РУХ СПРАВИ

1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН-ПАК" (далі - ТОВ "ДАН-ПАК", позивач, скаржник) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС у Дніпропетровській області, контролюючий/податковий орган, відповідач), в якому просило визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення від 06 липня 2017 року № 0008411402, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість у загальній сумі 3 543 375 грн. та № 0008401402, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств у загальній сумі 2 831 739 грн.

2. В обґрунтування позову позивач зазначає, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення, які прийняті податковим органом в силу нібито нереальних господарських операцій позивача із контрагентами, є безпідставними, необґрунтованими, оскільки господарські операції з спірними контрагентами, які вказані в акті перевірки були реальними. Висновки податкового органу про те, що контрагенти позивача не придбавали той товар, який в подальшому був реалізований ТОВ "ДАН-ПАК" також є необґрунтованими, оскільки податковий орган досліджував податкову звітність контрагентів позивача лише в певний проміжок часу, що не виключає придбання такого товару юридичними особами в інший період. ТОВ "ДАН-ПАК" не несе відповідальності стосовно правильності ведення податкового та бухгалтерського обліку власних контрагентів. ТОВ "ДАН-ПАК" зобов`язаний та не має права перевіряти господарську діяльність власних контрагентів, товар фактично від постачальників був отриманий та використаний у господарській діяльності позивача.

3. Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11 грудня 2017 року, залишеною без змін постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 14 червня 2018 року, у задоволені позову відмовлено.

4. Не погоджуючись з рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, 28 вересня 2018 року позивач звернувся до Верховного Суду з касаційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11 грудня 2017 року та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 14 червня 2018 року в частині відмови у задоволені позовних вимог, і ухвалити нове рішення, яким задовольнити у цій частині позовні вимоги, а саме:

Визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення від 06 липня 2017 року:

№ 0008411402, в частині збільшення суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 3 370 626,39 грн.;

№ 0008401402, в частині збільшення суми грошового зобов`язання з податку на прибуток у сумі 2 676 265,25 грн.

5. 04 червня 2018 року касаційну скаргу Офісу великих платників податків ДФС на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 11 жовтня 2017 року та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21 березня 2018 року передано для розгляду до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду (склад колегії суддів: Шипуліна Т. М. - головуючий суддя, Бившева Л. І., Хохуляк В. В.).

6. Після усунення недоліків касаційної скарги, ухвалою Верховного Суду (склад колегії суддів: Шипуліна Т. М. - головуючий суддя, Гончарова І. А., Ханова Р. Ф.) від 23 січня 2019 року поновлено ТОВ "ДАН-ПАК" пропущений з поважних підстав строк на касаційне оскарження постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11 грудня 2017 року та постанови Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 14 червня 2018 року у справі № 804/6529/17, прийнято до розгляду касаційну скаргу позивача та відкрито по ній касаційне провадження, встановлено відповідачу строк у п`ятнадцять днів з моменту вручення копії ухвали про відкриття касаційного провадження у справі для подання відзиву на касаційну скаргу та доказів надсилання (надання) копії такого відзиву з доданими до нього документами іншому учаснику/іншим учасникам справи.

7. 04 лютого 2019 року до Верховного Суду надійшов відзив на касаційну скаргу, у якому відповідач, посилаючись на те, що вимоги касаційної скарги є необґрунтовані та не можуть бути задоволені, просить в задоволенні касаційної скарги відмовити, а судові рішення суду першої та апеляційної інстанцій залишити без змін.

8. 25 листопада 2019 року до Верховного Суду від відповідача надійшли додаткові пояснення.

9. На підставі розпорядження в. о. заступника керівника апарату Верховного Суду - керівника секретаріату Касаційного адміністративного суду № 2228/0/78-20 від 19 листопада 2020 року призначено повторний автоматизований розподіл цієї справи, у зв`язку з ухваленням Вищою радою правосуддя рішення від 15 жовтня 2020 року № 2830/0/15-20 "Про звільнення ОСОБА_1 з посади судді Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду у зв`язку з поданням заяви про відставку".

10. Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 25 листопада 2020 року, визначено склад колегії суддів: Яковенко М. М. - головуючий суддя, Дашутін І. В., Шишов О. О.

11. Ухвалою Верховного Суду справу прийнято до провадження, закінчено підготовку даної справи до касаційного розгляду та призначено її касаційний розгляд в порядку письмового провадження.

IІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

12. Судами попередніх інстанцій встановлено та підтверджено матеріалами справи, що на підставі наказу від 05 квітня 2017 року № 1930 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ "ДАН-ПАК", направлень на проведення перевірки від 19 квітня 2017 року № 7963, № 7964, № 7965 співробітниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено планову виїзну документальну перевірку позивача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 23 вересня 2014 року по 31 грудня 2016 року, за результатами якої контролюючим органом було складено акт про результати документальної планової виїзної перевірки від 22 травня 2017 року № 5341/04-36-14-02/39403886, відповідно до висновків якого, встановлено порушення:

- підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України, в результаті чого встановлено заниження суми податку на прибуток в сумі 2555231 грн., у т.ч. за 2015 рік - 1441831 грн., за 2016 рік - 1 113400 грн.;

- пункту 198.1, пункту 198.2, пункту 198.3 статті 198 Податкового кодексу України в результаті чого занижено суму податкових зобов`язань з податку на додану вартість у загальній сумі 2834700,00 грн., у т.ч. у серпні 2015 року - 258699 грн., у вересні 2015 року - 211456грн., у жовтні 2015 року - 70536грн., у листопаді 2015 року - 209491 грн., у грудні 2015 року - 677059 грн., у січня 2016 року - 199038 грн., у лютому 2016 року - 437751грн., у квітні 2016 року - 106078грн., у травні 2016 року - 136987 грн., у червні 2016 року - 178549 грн., у липні 2016 року - 26911грн., у серпні 2016 року - 145461 грн., у жовтні 2016 року -15385грн., у листопаді 2016 року - 16301грн., у грудні 2016 року - 145000грн.

- підпункту 168.1.1, пункту 168.1 статті 168 Податкового кодексу України, а саме податковим агентом ТОВ "Дан-Пак" не утримано податок з доходів фізичних осіб з сум виданих на відрядження або під звіт та не повернутих протягом встановленого законодавством терміну, що призвело до заниження ПДФО у сумі 1805,55 грн.

- пункту 162.1 статті 16, пункту 163.1 статті 163, підпункту 164.2.10 пункту 164.2 статті 164, підпункту 168.4.5 (б) пункту 168.4 статті 168, пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України в частині не нарахування, не утримання та не перерахування до бюджету військового збору в сумі 153,48 грн. з сум виданих на відрядження або під звіт та не повернутих протягом встановленого законодавством терміну.

13. На підставі акта перевірки, 06 липня 2017 року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області прийнято:

- податкове повідомлення-рішення № 0008411402 про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 3 543 375,00 грн., в т.ч. за штрафними санкціями 708 675 грн.;

- податкове повідомлення-рішення № 0008401402 про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 2 831 739,00 грн, в т.ч. за штрафними (фінансовими) санкціями у сумі 278 350 грн.

14. Вважаючи зазначені податкові повідомлення-рішення протиправними, позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.

15. Разом з тим, судами попередніх інстанцій встановлено, що 21 грудня 2015 року між ТОВ "Дан Пак" (покупець) та ТОВ "Сайдекс" (продавець) укладено договір купівлі-продажу № 21123, предметом якого є постачання товару у кількості, асортименті, який вказується у видаткових накладних, які є невід`ємною частиною даного договору. В рамках вказаного договору ТОВ "Сайдекс" поставлено товар, що підтверджується видатковими накладними. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у лютому 2016 року у сумі 172 748,61 грн. ПДВ, яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період лютий 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Біз-Інформ". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар не проводились. Між ТОВ "Сайдекс" (Кредитор) ТОВ "Кайсан Груп" (Дебітор) та ТОВ "Дан-Пак" (Боржник) укладено Договір про відступлення права вимоги № 1725 від 01 січня 2016 року згідно якого Кредитор відступає Дебітору право вимоги від Боржника сплати грошових коштів в сумі 1 036 491,63 грн.

16. При цьому у акті перевірки податковий орган зазначає про те, що ТОВ "Сайдекс" (код ЄДРПОУ 40107747) внесено до бази СФП. Також отримано копію вироку Печерського районного суду м. Києва від 19 вересня 2016 року у справі № 757/36419/16-к, відповідно до якого, директора та засновника ТОВ "Сайдекс" громадянина ОСОБА_2 визнано винним у вчиненні кримінального правопорушення (кримінальне провадження від 02 липня 2016 року до ЄРДР за № 32016100060000090), передбаченого частиною другою статті 205-1 Кримінального кодексу України, а саме фактично наміру створювати вказане підприємство і бути його власником не мав, в подальшому правами власника підприємства не користувався та обов`язки власника товариства не виконував, а зареєстрував підприємство за грошову винагороду.

17. Відповідно до наданих до перевірки документів встановлено, що договір, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні підписував директор та засновник ОСОБА_2 . Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо, оскільки підприємство звіт 1ДФ не подано. Всього, обсяг реалізації товарів та послуг від ТОВ "Сайдекс" за 2015 рік становить 32 968 110 грн. в т.ч. ПДВ 5 494 685 грн. ТОВ "Сайдекс декларацію з податку на прибуток за 2015 рік не подало. Фінансовий звіт за 2015 рік не подало. Звітувало з податку на додану вартість тільки у грудні 2015 та січні 2016 року. Декларація з податку на додану вартість за грудень 2015 року подано з незначними показниками (податкове зобов`язання по ПДВ382 500 грн.). Декларація з податку на додану вартість за січень 2016 року задекларовано обсяг реалізації у сумі 2 970,8 тис. грн., сума ПДВ складає 594,18 тис. грн. За період з лютого 2016 року по квітень 2017 року ТОВ "Сайдекс" не звітувало взагалі.

18. Таким чином, податковий орган прийшов до висновку, що ТОВ "Сайдекс" створено незадовго до здійснення господарської операції з реалізації гербіцидів, запчастин, стрічки конвеєрної на ТОВ "Дан-Пак" та має разовий характер.

19. Також, у перевіряємому періоді ТОВ "Дан-Пак" мало господарські відносини з ТОВ "Карткапітал" відповідно до договору купівлі-продажу від 13 червня 2016 року № 1406. На виконання умов договору ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 310 387 грн. в т.ч. ПДВ 51 731,17 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у червні 2016 року у сумі 51 731,17 грн. ПДВ, яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період червень 2016 року.

20. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Естер-Маркет". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Також між ТОВ "Трейдінг Кепітал Сістем" (Кредитор) ТОВ "Карткапітал" (Дебітор) та ТОВ "Дан-Пак" (Боржник) укладено Договір про відступлення права вимоги № 2107 від 02 липня 2016 року, згідно якого Кредитор відступає Дебітору право вимоги від Боржника сплати грошових коштів в сумі 24 380,4 грн. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами обліковується кредиторська заборгованість у сумі 279 348,3 грн.

21. В акті перевірки податковий орган зазначає про те, що ТОВ "Карткапітал" (код ЄДРПОУ 40048142) внесено до бази СФП з ознакою зареєстровано у органах державної реєстрації фізичною особою з подальшою передачею у володіння чи управління підставним, померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження. Допитано керівника підприємства, встановлено непричетність до господарської діяльності.

22. За період з 05 жовтня 2015 року по 31 грудня 2016 року керівником підприємства була Соколовська Л. С., кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо, оскільки підприємство звіт 1ДФ не подано. Всього, обсяг реалізації товарів та послуг від ТОВ "Карткапітал" за 2016 рік становить 1 705 662 грн. в т.ч. ПДВ 284 277 грн. ТОВ "Карткапітал" декларацію з податку на прибуток за 2016 рік не подало. Фінансовий звіт за 2015 рік не подало. Звітувало з податку на додану вартість тільки у травні-червні 2016 року. Декларація з податку на додану вартість за травень 2016 року подано з незначними показниками (податкове зобов`язання по ПДВ 284 277 грн.). Декларація з податку на додану вартість за червень 2016 року задекларовано обсяг реалізації у сумі 2294,96 тис. грн., сума ПДВ складає 458,99 тис. грн., яку визнано як не податкову. За період з липня 2016 року по квітень 2017 року ТОВ "Карткапітал" не звітувало взагалі.

23. На підставі викладеного, податковий орган дійшов висновку, що ТОВ "Карткапітал" створено незадовго до здійснення господарської операції з реалізації стрічки транспортерної на ТОВ "Дан-Пак" та має разовий характер.

24. Також, ТОВ "Дан-Пак" 21 липня 2015 року укладено договір № БР-0000007 з ТОВ "Конфорт", на виконання умов якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 310 387 грн. в т.ч. ПДВ 51 731,17 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у липні 2015 року у сумі 2 332,72 грн. ПДВ, яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період липень 2015 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Елізет". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі та станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами обліковується кредиторська заборгованість у сумі 12 176,81 грн.

25. Перевіркою встановлено, що ТОВ "Конфорт" зареєстровано 26 вересня 2014 року № 082814121396, перебуває у " 16" стані припинено (ліквідовано, закрито). За період з 26 вересня 2014 року по 08 грудня 2015 року керівником підприємства був ОСОБА_3, а з 09 грудня 2015 року ОСОБА_4, кількість працюючих на підприємстві за 3 кв. 2015 року - 5 осіб. Всього, обсяг реалізації товарів та послуг від ТОВ "Конфорт" за 2015 рік становить 89 921 250 грн. в т.ч. ПДВ 14 986 875 грн. ТОВ "Конфорт" декларацію з податку на прибуток за 2015 рік не подало. Фінансовий звіт за 2015 рік не подало. ТОВ "Конфорт" внесено до бази СФП з ознакою зареєстровано (перереєстровано) та проваджено фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників, порушено кримінальну справу за фактом скоєння злочину передбаченого статті 205 Кримінального кодексу України.

26. Також, у перевіряємому періоді ТОВ "Дан-Пак" мало господарські відносини з ТОВ "Селена- Буд". Так, між позивачем та ТОВ "Селена-Буд" укладено договір № 121015 від 01 жовтня 2015 року, на виконання умов якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 5 742 511 грн. в т.ч. ПДВ 957 085,18 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у жовтні 2015 року у сумі 70 535,67 грн. ПДВ; у листопаді 2015 року у сумі 209 490, 69 грн., у грудні 2015 року у сумі 677 058,82 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період жовтень, листопад, грудень 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Елізет" та ТОВ "Біз Інформ". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами рахується дебіторська заборгованість у сумі 7 022,24 грн.

27. Податковий орган в акті перевірки зазначив, що ТОВ "Селена-Буд" зареєстровано 10 лютого 2015 року № 101315016929, декларацію з податку на прибуток за 2015 рік не подало. Фінансовий звіт за 2015 рік не подало. Звітувало з податку на додану вартість з червня 2015 року по січень 2016 року. Декларація з податку на додану вартість за червень та липень 2015 року подано з нульовими показниками. Декларація з податку на додану вартість за серпень 2015 року подано з незначними показниками, а саме податкові зобов`язання складають 28,1 тис. грн. За період з січня 2016 року по квітень 2017 року ТОВ "Селена-Буд" не звітувало взагалі.

28. З огляду на зазначене, податковий орган прийшов до висновку, що ТОВ "Селена-Буд" створено незадовго до здійснення господарської операції з реалізації гербіцидів, запчастин в асортименті, стрічки конвеєрної на ТОВ "Дан-Пак" та має разовий характер.

29. Також, 18 липня 2015 року між ТОВ "Дан Пак" укладено договір з ТОВ "Інтігріті ЛТД" № 1708, на виконання якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 2 806 929 грн. в т.ч. ПДВ 467 821,5 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у серпні 2015 року у сумі 269 154,83 грн. ПДВ; у вересні 2015 року у сумі 198 666, 67 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період серпень, вересень 2015 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Елізет". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами заборгованість відсутня. У перевіряємому періоді з 03 грудня 2014 року по 31 грудня 2015 року керівником підприємства був ОСОБА_5, кількість працюючих на підприємстві за 3 кв. 2015 рік - 1 особа. Всього, обсяг реалізації товарів та послуг від ТОВ "Інтегріті Лтд" за 2015 рік становить 68 446 458 грн. в т.ч. ПДВ 11 407 743 грн. ТОВ "Інтегріті Лтд" декларацію з податку на прибуток за 2015 рік не подало. Фінансовий звіт за 2015 рік не подало. Звітувало з податку на додану вартість з січня 2015 року по квітень 2016 року. Декларація з податку на додану вартість за 2015 рік подано з нульовими показниками. За період з травня 2016 року по квітень 2017 року ТОВ "Інтегріті Лтд" не звітувало взагалі.

30. Отже, податковий орган прийшов до висновку, що ТОВ "Інтегріті Лтд" створено незадовго до здійснення господарської операції з реалізації запчастин в асортименті, гербіцидів на ТОВ "Дан-Пак" та має разовий характер.

31. Також, ТОВ "Дан-Пак" 19 серпня 2016 року укладено договір № 1908 з ТОВ "Дніпроспектрбуд", на виконання умов якого позивачем отримано товару на загальну суму 1 393 280,04 грн. в т.ч. ПДВ 323 213,3 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у серпні 2016 року у сумі 145 461,33 грн. ПДВ; у жовтні 2016 року у сумі 15 384, 67 грн.; у листопаді 2016 року у сумі 16 300,67 грн.; у грудні 2016 року у сумі 145 000 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період серпень, жовтень, листопад, грудень 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Естер Меркет", ТОВ "Дніпроспектрбуд". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами рахується кредиторська заборгованість у сумі 167 100 грн.

32. В акті перевірки контролюючим органом зазначено, що при аналізі податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) встановлено, що підприємство ТОВ "Дніпроспектрбуд" не встановлено придбання товарів за період 01 січня 2016 року - 31 грудня 2016 року у придбання реалізованого товару, обрив ланцюга.

33. ТОВ "Дніпроспектрбуд" здійснювало придбання великої кількості ТМЦ, що мають різноманітні характеристики та потребують застосування особливих умов їх транспортування та зберігання. Проте, їх обсяги та властивості не відповідають матеріально технічним та технологічним можливостям ТОВ "Дніпроспектрумбуд". Зокрема, у 2016 році придбані: насіння соняшника, пшениця, кукурудза, риба в асортименті, послуги згідно договору, дитячі велосипеди, ліхтарики портативні. А реалізовано товар фосфогіпс, борошнопідсипка, транспортні послуги, запчастини. Тобто, асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій.

34. Також, 15 січня 2016 року ТОВ "Дан-Пак" укладено договір № ЮК-128 з ТОВ "Юнікод Компані", на виконання умов якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 1 075 049,16 грн. в т.ч. ПДВ 179 174,86 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у квітні 2016 року у сумі 13 769,98 грн., у травні 2016 року у сумі 136 986,66 грн., у червні 2016 року у сумі 1 507,35 грн., у липні 2016 року у сумі 26 910,87 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період лютий 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Біз-Інформа", ТОВ "Сателіт Крафт"". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами заборгованість відсутня.

35. ТОВ "Юнікод Компані" декларацію з податку на прибуток за 2016 рік не подало. Фінансовий звіт за 2016 рік не подало. Звітувало з податку на додану вартість з вересня 2015 року по березень 2016 року. Декларація з податку на додану вартість за вересень, жовтень 2015 рік подано з нульовими показниками. За період з квітня 2016 року по квітень 2017 року ТОВ "Юнікод Компані" не звітувало взагалі.

36. В ході проведення аналізу податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) встановлено, що підприємство ТОВ "Юнікод Компані" не встановлено придбання товарів за період з моменту реєстрації підприємства 31 березня 2016 року у придбання реалізованого товару, обрив ланцюга. ТОВ "Юнікод Компані" здійснювало придбання великої кількості ТМЦ, що мають різноманітні характеристики та потребують застосування особливих умов їх транспортування та зберігання. Проте, їх обсяги та властивості не відповідають матеріально технічним та технологічним можливостям ТОВ "Юнікод Компані". Зокрема, у 2016 році придбані: тканина із синтетичних 100% п/е комплексних нетекстурованих ниток, рис фурнітура, шнурки для взуття, взуття в асортименті. А реалізовано товар лист сталевий, запчастини в асортименті. Тобто, асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій.

37. 01 квітня 2016 року між ТОВ "Дан-Пак" та ТОВ "Жордон" укладено договір № 4-297, на виконання умов якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 1 075 049,16 грн. в т.ч. ПДВ 179 174,86 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у квітні 2016 року у сумі 13 769,98 грн., у травні 2016 року у сумі 136 986,66 грн., у червні 2016 року у сумі 1 507,35 грн., у липні 2016 року у сумі 26 910,87 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період лютий 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Біз-Інформа", ТОВ "Сателіт Крафт"". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами заборгованість відсутня.

38. Перевіркою встановлено, що ТОВ "Жордон" за період з 29 квітня 2015 року по 31 грудня 2016 року керівником підприємства був ОСОБА_6, кількість працюючих на підприємстві за 1 кв. 2016 року - 1 особа. Всього, обсяг реалізації товарів та послуг від ТОВ "Жордон" за 2016 рік становить 96 417 522 грн. в т.ч. ПДВ 16 069 587 грн. ТОВ "Жордон" декларацію з податку на прибуток за 2016 рік не подало. Фінансовий звіт за 2016 рік не подало. Звітувало з податку на додану вартість з червня 2015 року по липень 2016 року. Декларація з податку на додану вартість за 2015 рік подано з нульовими показниками. За період з серпня 2016 року по квітень 2017 року ТОВ "Жордон" не звітувало взагалі.

39. Таким чином, податковий орган прийшов до висновку, що ТОВ "Жордон" створено незадовго до здійснення господарської операції з реалізації запчастин в асортименті, гербіцидів на ТОВ "Дан-Пак" та має разовий характер. Також аналіз ланцюгу постачання протягом 2016 року ТОВ "Жордон" говорить про те, що з моменту провадження діяльності по дату реалізації вищезазначеної продукції ТОВ "Інтегріті Лтд" вона не закуповувалась. Асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій.

40. 02 лютого 2016 року ТОВ "Дан-Пак" з ТОВ "Гарний Бізнес" укладено договір № 84-КІ, на виконання умов якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 1 075 049,16 грн. в т.ч. ПДВ 179 174,86 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у лютому 2016 року у сумі 148 336,23 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період лютий 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Галант Естейт". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами заборгованість відсутня.

41. Перевіркою встановлено, що у ТОВ "Гарний бізнес" кількість працюючих на підприємстві за 1 кв. 2016 року 1 особа. Всього, обсяг реалізації товарів та послуг від ТОВ "Гарний бізнес" за 2016 рік становить 29 364 456 грн. в т.ч. ПДВ 4 894 026 грн. ТОВ "Гарний бізнес" декларацію з податку на прибуток за 2016 рік не подало. Фінансовий звіт за 2016 рік не подало.

42. ТОВ "Гарний бізнес" здійснювало придбання великої кількості ТМЦ, що мають різноманітні характеристики та потребують застосування особливих умов їх транспортування та зберігання. Проте, їх обсяги та властивості не відповідають матеріально технічним та технологічним можливостям ТОВ "Гарний бізнес". Зокрема, у 2016 році придбані: м`ясо куряче, приправа, майонез, чай, хлібобулочні вироби, сира гумова, труби сталеві, болт, лист, фарба, масло, цукерки, йогурт, сік, вода мінеральна, печиво. А реалізовано товар поршень 2-5Д49.22.1 спч, кришка циліндра. Тобто, асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій.

43. 31 травня 2016 року між ТОВ "Дан-Пак" та ТОВ "Бізнес Трейд Імперіал" укладено договір № 3105, на виконання умов якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 759 862,98 грн. в т.ч. ПДВ 126 643,83 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у червні 2016 року у сумі 125 310,33 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період червень 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Естер-Маркет", ТОВ "Біз-Інформа". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами рахується кредиторська заборгованість у сумі 676 675,79 грн.

44. Перевіркою встановлено, що на ТОВ "Бізнес Трейд Імперіал" за період з 04 квітня 2016 року по 31 грудня 2016 року керівником підприємства був ОСОБА_7, кількість працюючих на підприємстві за 2 кв. 2016 року встановити неможливо, оскільки підприємство звіт 1ДФ не подано. Всього, обсяг реалізації товарів та послуг від ТОВ "Бізнес Трейд Імперіал" за 2016 рік становить 31 577 322 грн. в т.ч. ПДВ 5 262 887 грн. ТОВ "Бізнес Трейд Імперіал" декларацію з податку на прибуток за 2016 рік не подало. Фінансовий звіт за 2016 рік не подало. Звітувало з податку на додану вартість з травня 2016 року по липень 2016 року. За період з серпня 2016 року по квітень 2017 року ТОВ "Бізнес Трейд Імперіал" не звітувало взагалі.

45. За податковою інформацією ТОВ "Бізнес Трейд Імперіал" здійснювало придбання великої кількості ТМЦ, що мають різноманітні характеристики та потребують застосування особливих умов їх транспортування та зберігання. Проте, їх обсяги та властивості не відповідають матеріально технічним та технологічним можливостям ТОВ "Бізнес Трейд Імперіал". Зокрема, у 2016 році придбані: риба, помідори, соя, механічний пістолет для прибивання скоб, гучномовець, підсилювач звуку, первинні елементи живлення. А реалізовано товар Імпакт К, Центуріон. Тобто, асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій.

46. 01 квітня 2016 року ТОВ "Дан-Пак" укладено договір № 1287 з ТОВ "Брейвіс Інвест Груп", на виконання умов якого позивачем отримано товар на загальну суму 553 845,6 грн. в т.ч. ПДВ 92 307,6 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у квітні 2016 року у сумі 92 307,6 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період квітень 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Сателіт Крафт". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар не проводились. Станом на 31 грудня 2016 року між підприємствами рахується кредиторська заборгованість у сумі 553 845,6 грн.

47. Перевіркою встановлено, що за період з 04 квітня 2016 року по 31 грудня 2016 року кількість працюючих на підприємстві за 2 кв. 2016 року встановити неможливо, оскільки підприємство звіт 1ДФ не подано. Звітність за 2016 рік не подавалась.

48. Податковий орган у акті перевірки зазначив про те, що з аналізу ланцюгу постачання протягом 2016 року ТОВ "Брейвіс Інвест Груп" реалізована ТОВ "Дан Пак" продукція контрагентом не придбавалась.

49. Також, 01 лютого 2016 року ТОВ "Дан-Пак" з ТОВ "Праймбуд Компані" укладено договір № ПК-65, на виконання умов якого ТОВ "Дан-Пак" отримало товару на загальну суму 700 000 грн. в т.ч. ПДВ 116 666,7 грн., на що отримано видаткові та податкові накладні. Сума податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними віднесена до складу податкового кредиту з ПДВ у лютому 2016 року у сумі 116 666,67 грн., яка відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та відображена в податковій декларації з ПДВ за звітний період лютий 2016 року. Транспортування здійснювалось перевізником ТОВ "Галант Естейт". Розрахунки між суб`єктами господарювання за відвантажений товар не проводились.

50. В акті перевірки контролюючий орган зазначив, що у 2016 році кількість працюючих на ТОВ "Праймбуд Компані" зареєстровано 1 особу. Звітність за 2016 рік контрагентом не подано. Також ТОВ "Праймуб Компані" здійснювало придбання великої кількості ТМЦ, що мають різноманітні характеристики та потребують застосування особливих умов їх транспортування та зберігання. Проте, їх обсяги та властивості не відповідають матеріально технічним та технологічним можливостям ТОВ "Праймуб Компані". Зокрема, у 2016 році придбані: болт, гайка шайба, газ скраплений. А реалізовано товар кришки циліндра. Асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій.


................
Перейти до повного тексту