1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2021 року

м. Київ

Справа № 922/19/21

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:

О. О. Мамалуй - головуючий, О. М. Баранець, О. Р. Кібенко

за участю секретаря судового засідання - В.В. Шпорт,

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Інбіко"

на постанову Східного апеляційного господарського суду від 11.06.2021р.

у складі колегії суддів: О. О. Крестьянінов - головуючий, Н. О. Мартюхіна, О. В. Плахов

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Інбіко"

до товариства з обмеженою відповідальністю "Флас"

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - товариство з обмеженою відповідальністю "Гуд Він ХХІ"

про стягнення 2 134 461, 65 грн.

за участю представників:

від позивача: А. С. Мамай,

від відповідача: П. В. Захаров,

від третьої особи: не з`явилися

ВСТАНОВИВ:

1. Короткий зміст позовних вимог

ТОВ "Інбіко" звернулося до господарського суду з позовом до ТОВ "Флас" про стягнення боргу за договором купівлі-продажу №21-11/01 від 21.11.2019 у розмірі 1671067,50 грн, інфляційного збільшення боргу в сумі 68455,80 грн., трьох процентів річних в сумі 38334,84 грн., пені в сумі 108779,62 грн, штрафу за прострочення платежу на строк більше 20 банківських днів в сумі 167106,75 грн., штрафу за неповернення продавцю підписаних оригіналів видаткових накладних в сумі 83553,37 грн.

Позов обґрунтовано тим, що в порушення умов укладеного договору та п.п.3 Специфікацій №1, №2, №3 та №4 до договору купівлі-продажу №21-11/01 від 21.11.2019, відповідач не перерахував позивачу передплату за проданий товар та не розрахувався остаточно протягом 15 календарних днів з моменту купівлі товару та виставлення продавцем відповідних видаткових накладних. Позивач зазначає про умисне ухилення відповідача від підписання видаткових накладних.

2. Короткий зміст рішення місцевого та постанови апеляційного господарських судів і мотиви їх прийняття

Рішенням господарського суду Харківської області від 07.04.2021 у справі №922/19/21 в задоволенні позову відмовлено повністю.

Місцевий господарський суд виходив з того, що позивачем належними та допустимими доказами не доведено факту поставки товарів відповідачу.

Постановою Східного апеляційного господарського суду від 11.06.2021 у справі №922/19/21 рішення місцевого господарського суду скасовано, прийнято нове рішення, яким в задоволенні позову відмовлено.

Скасовуючи рішення місцевого господарського суду суд апеляційної інстанції встановив, що станом на момент прийняття рішення у суду першої інстанції були відсутні докази належного повідомлення позивача про дату, час та місце розгляду справи. Встановивши, що справу розглянуто господарським судом за відсутності позивача, не повідомленого належним чином про дату, час і місце засідання суду, апеляційний суд скасував рішення на підставі ст. 277 ГПК України.

Відмовляючи в задоволені позову господарський суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що договір купівлі-продажу №21-11/01 від 21.11.2019 не може вважатися укладеним у розумінні ст. 180 ГК України, оскільки сторонами не досягнуто згоди щодо його предмету.

Також суд апеляційної інстанції дійшов висновку про те, що обставин здійснення перевезення товару, зберігання та використання його у господарській діяльності покупця тощо, які б переконливо свідчили про фактичні обставини здійснення постачання товару, матеріали справи не містять.

3. Короткий зміст вимог касаційної скарги та узагальнення її доводів

ТОВ "Інбіко", не погоджуюсь з постановою апеляційного господарського суду, звернулося до Верховного Суду з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить постанову скасувати, а справу направити до апеляційного господарського суду на новий розгляд.

Касаційна скарга подається на підставі п. 1, п. 3 та п. 4 ч. 2 ст. 287 Господарського процесуального кодексу України.

Скаржник посилається на незастосування судом апеляційної інстанції висновків, викладених в постановах Верховного Суду від 25.06.2020 у справі № 924/233/18, від 02.10.2018 у справі № 910/18036/17, від 23.10.2019 у справі № 917/1307/18, від 18.11.2019 у справі № 902/761/18, від 04.12.2019 у справі № 917/2101/17, від 08.06.2021 у справі № 916/2458/18, від 04.12.2019 у справі №917/2101/17, від 04.11.2019 у справі № 905/49/15, від 29.11.2019 у справі № 914/2267/18, від 29.01.2020 у справі № 916/922/19, від 01.06.2020 у справі № 906/355/19, від 11.10.2018 у справі №922/189/18, від 06.11.2018 у справі №926/3397/17, від 09.04.2019 у справі №910/3359/18, від 29.10.2019 у справі №904/3713/18, від 19.02.2020 у справі №915/411/19, від 23.09.2015 у справі № 914/2846/14, від 06.07.2016 у справі № 914/4540/14, від 18.03.2020 у справі №456/2946/17 та висновків викладених в постановах Великої Палати Верховного Суду від 18.03.2020 у справі № 129/1033/13-ц, від 05.06.2018 у справі № 338/180/17.

За твердженням скаржника, апеляційним судом під час розгляду справи не враховано те, що визначальною ознакою господарської операції у розумінні статей 1, 3, 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" є те, що внаслідок її здійснення має відбутися реальний рух активів, отже, судам у розгляді справи належало дослідити, окрім обставин оформлення первинних документів, наявність або відсутність реального руху такого товару. Зокрема, обставини здійснення перевезення товару поставленого за спірними видатковими накладними, обставини зберігання та використання цього товару у господарській діяльності покупця тощо.

У скарзі зазначається, що судом апеляційної інстанції не надано оцінки тій обставині, що окрім видаткових накладних за квітень 2020 року, до матеріалів справи позивачем надані договори купівлі-продажу товару, специфікації, видаткові накладні та товарно-траснпортні накладні з іншим суб`єктом господарювання - ТОВ "ГУД ВІН XXI" - який безпосередньо за замовленням позивача поставляв товар відповідачу в межах спірних правовідносин. У видаткових накладних, які оформлялися між позивачем та ТОВ "ГУД ВІН XXI", і у видаткових накладних, які позивач виставив відповідачу, співпадають кількість товару, його номенклатура та адреса поставки товару.

Також позивач зауважує, що суд апеляційної інстанції залишив поза увагою доводи позивача про те, що спершу (саме станом на квітень 2020 року) відповідач включив господарські операції зі спірних поставок товару до власного податкового обліку. Як вбачається з відповіді податкової служби та наданих відповідачем документів, уточнювальну декларацію відповідач подав лише 17 червня 2020 року.

На думку скаржника судом не було з`ясовано, чи отримувались покупцем податкові накладні при здійсненні операцій зі спірних поставок товару у період квітень 2020 року на підставі наявних в матеріалах справи оспорюваних видаткових накладних; чи відображались у реєстрі отриманих податкових накладних покупця такі податкові накладні; чи формувався відповідачем як покупцем податковий кредит за фактом поставки товару на підставі спірних видаткових накладних.

Скаржник посилається на безпідставне неврахування судом апеляційної інстанції заяв та пояснень третьої особи без самостійних вимог ТОВ "ГУД ВІН XXI" та незаконність висновку апеляційного суду про порушення позивачем строків подання клопотання про призначення у справі судової експертизи.

На думку скаржника, висновок суду про недоведеність факту поставки товару ґрунтується лише на підставі не підписання відповідачем видаткових накладних, за відсутності дослідження та встановлення всіх обставин та доказів реального руху товарів за спірними поставками.

4. Позиції інших учасників справи

Відзивів чи заперечень на касаційну скаргу до Верховного Суду не надходило.

5. Обставини справи, встановлені господарськими судами попередніх інстанцій

21 листопада 2019 року між ТОВ "Інбіко" як продавцем та ТОВ "Флас" як покупцем укладено договір купівлі-продажу №21-11/01, за умовами якого продавець зобов`язується передати у власність покупця блоки віконні та дверні із ПВХ, які надалі іменуються товар, а покупець зобов`язується прийняти і оплатити товар на умовах, визначених цим договором.

Відповідно до п. 1.2 договору найменування, кількість, ціна, порядок, строки і місце поставки товару зазначаються специфікаціях, які підписуються сторонами і є невід`ємною частиною цього договору.

У випадку, якщо на момент підписання цього договору неможливо визначити остаточні характеристики товару (не готові віконні/дверні отвори, проектні розміри можуть не співпадати з фактично побудованими отворами, вірогідне внесення змін до проектної документації, тощо), специфікації оформлюються сторонами з урахуванням особливостей, визначених в розділі 4 цього договору (п. 1.3 договору).

Загальна вартість цього договору складається з сум усіх специфікацій до цього договору (п. 2.1 договору). Порядок та строки оплати зазначаються у відповідній специфікації (п. 2.3 договору).

Відповідно до п. 2.5 договору датою оплати вважається день зарахування грошових коштів на поточний рахунок продавця.

Поставка товару здійснюється партіями відповідно до підписаних сторонами специфікацій. Строк і місце поставки товару зазначаються в специфікаціях (пункти 3.1 та 3.2 договору).

Відповідно до п. 3.4 договору доставка (перевезення) товару до місця поставки, зазначеного у специфікації, а також навантаження/вивантаження на транспортний засіб здійснюється силами та за рахунок продавця. Вартість доставки (перевезення), навантаження /розвантаження включено до ціни товару. Право власності на товар переходить до покупця з моменту приймання товару в місці поставки. Покупець зобов`язується забезпечити приймання товару в місці поставки уповноваженою особою покупця з обов`язковим підписанням накладної (п. 3.5 договору).

Згідно п.3.8 договору датою поставки вважається дата підписання видаткової накладної уповноваженою особою покупця.

Відповідно до п. 3.10 договору покупець зобов`язується підписати видаткову накладну в день поставки товару належної якості або у випадку наявності претензій щодо якості товару протягом 5 (п`яти) робочих днів надати продавцю письмову вмотивовану відмову від її підписання. У випадку невиконання покупцем вимог цього пункту видаткова накладна вважається підписаною, а товар вважається прийнятим без зауважень.

Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2020, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за цим договором. Після підписання цього договору всі попередні переговори та листування за ним втрачають чинність. Жодна зі сторін не має права передавати частково чи повністю третім особам права та /чи обов`язки за цим договором без попереднього отримання письмової згоди іншої сторони (пункти 9.1, 9.2, 9.9 договору).

Сторонами було укладено специфікацію №1 від 21.11.2019, згідно з якою продавець повинен поставити покупцю товар блоки віконні із ПВХ у кількості 269,133 кв.м. на загальну суму 419847,48 грн. у 14 денний строк з моменту зарахування на поточний рахунок продавця передоплати згідно п. 3 цієї специфікації (передоплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 3 банківських (робочих) днів моменту виставлення рахунку на оплату; оплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 15 календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної) за адресою: 61098, Харківська обл., м. Харків, Полтавський шлях, 146.

03 лютого 2020 року сторонами укладено специфікацію №2, згідно якої продавець повинен поставити покупцю товар блоки віконні із ПВХ у кількості 20,352 кв.м та блоки дверні із ПВХ у кількості 5,544 кв.м. на загальну суму 41728,32 грн. протягом 14 робочих днів з моменту зарахування на поточний рахунок продавця передоплати згідно п. 3 цієї специфікації (передоплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 3 банківських (робочих) днів моменту виставлення рахунку на оплату; оплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 15 календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної) за адресою: 61098, Харківська обл., м. Харків, Полтавський шлях, 146.

11 березня 2020 року сторонами укладено специфікацію №3, згідно якої продавець повинен поставити покупцю товар блоки віконні із ПВХ у кількості 44,735 кв.м та блоки віконні із ПВХ у кількості 43,92 кв.м. на загальну суму 127633,20 грн. протягом 14 робочих днів з моменту зарахування на поточний рахунок продавця передоплати згідно п. 3 цієї специфікації (передоплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 3 банківських (робочих) днів моменту виставлення рахунку на оплату; оплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 15 календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної) за адресою: 61098, Харківська обл., м. Харків, Полтавський шлях, 146.

12 березня 2020 року сторонами укладено специфікацію №4, згідно якої продавець повинен поставити покупцю товар блоки віконні із ПВХ у кількості 721,219 кв.м. на загальну суму 1081828,50 грн. протягом 14 робочих днів з моменту зарахування на поточний рахунок продавця передоплати згідно п. 3 цієї специфікації (передоплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 3 банківських (робочих) днів моменту виставлення рахунку на оплату; оплата в розмірі 50% загальної суми специфікації протягом 15 календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної) за адресою: 61166, Харківська обл., м. Харків, Шевченківський район, вул. Серпова, 4.

Звертаючись з даним позовом до господарського суду позивач посилається на те, що 06.04.2020 товар був проданий відповідачу, про що складені видаткові накладні, рахунки на оплату та на підставі вказаних видаткових накладних продавець зареєстрував податкові накладні. Проте, ані в момент продажу товару, ані в подальшому відповідач не підписав виставлені позивачем видаткові накладні та не здійснив авансування і остаточний розрахунок за куплений товар.

Позивач зазначає, що продавець через приймальню покупця нарочно подав лист-вимогу від 25.05.2020, в якому було зазначено, що 06.04.2020 ТОВ "Флас" було передано відповідні 4 видаткові накладні за договором №21-11/01 від 21.11.2019 та просив їх повернути підписаними. Крім того, 28.08.2020 засобами поштового зв`язку за адресою відповідача позивачем було направлено лист-вимогу, в якій зазначалось, що 06.04.2020 покупцю були передані відповідні 4 видаткові накладні для узгодження та підписання та оскільки від ТОВ "Флас" не надходило претензій стосовно товару, він вважається прийнятим без зауважень. У зв`язку з викладеним позивач просив відповідача повернути підписані екземпляри накладних та сплатити вартість проданого товару у сумі 1671067,00 грн. Вказану вимогу покупець отримав 01.09.2020, але заборгованість не сплатив, видаткові накладні не підписав. Тому, позивач 22.09.2020 знову направив відповідачу вимогою, додавши до неї в двох екземплярах відповідні виставлені покупцю видаткові накладні та рахунки на оплату. Проте, останній лист повернувся позивачу із довідкою "Укрпошта" "за закінченням терміну зберігання". 16.11.2020 позивач направив на адресу відповідача вимогу про усунення порушення виконання зобов`язання зі сплати вартості поставлених будівельних матеріалів, з вимогою сплати заборгованості.

Позивач зазначає, що між ТОВ "Інбіко" та ТОВ "Східноукраїнська будівельна компанія" (далі ТОВ "СБК") було укладено договір №31 купівлі-продажу від 22.08.2019, за яким ТОВ "СБК" зобов`язалося поставити, а ТОВ "Інбіко" прийняти і оплатити будівельні матеріали, кількість, асортимент, одиниці обрахунку, ціна і загальна вартість яких визначатиметься сторонами в рахунках і видаткових накладних. Позивач звертає увагу, що керівником ТОВ "Інбіко" та ТОВ "СБК" є одна і та сама особа, а самі підприємства фактично є пов`язаними.

11 листопада 2019 року між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" укладено договір купівлі продажу №1111/03мп, за яким ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" взяло на себе зобов`язання передати у власність покупця блоки віконні та дверні із ПВХ, а покупець ТОВ "СБК" зобов`язалося прийняти і оплатити вказаний товар, найменування, кількість, ціна, порядок, строки і місце поставки яких визначатиметься в специфікаціях.

11 листопада 2019 року між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" підписано специфікацію №1 до вказаного договору, згідно якої ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" зобов`язалося продати ТОВ "СБК" 269,133 м. кв. блоків віконних із ПВХ на загальну суму 403118,16 грн., у тому числі ПДВ 67186,36 грн. Строк поставки товару складав 14 робочих днів з моменту зарахування на поточний рахунок продавця передплати згідно п. 3 цієї специфікації; місце поставки товару: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 144. Також, між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" була підписана відповідна технічна специфікація №1.

03 лютого 2020 року ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" поставило на користь ТОВ "СБК" за адресою будівельного майданчика ТОВ "Флас" (м. Харків. вул. Полтавський шлях, 144) 269,133 кв.м. блоків віконних із ПВХ, що підтверджується видатковою накладною №0302/020 від 03.02.2020, відповідною ТТН та рахунком на оплату від 11.11.2019. Не змінюючи місце зберігання товару, 11.03.2020 вказаний товар за договором №31 від 22.08.2019 був проданий ТОВ "СБК" на користь ТОВ "Інбіко", що підтверджується видатковою накладною №3 від 11.03.2020, рахунком на оплату №3 від 11.03.2020. Не змінюючи місце зберігання товару за адресою будівельного майданчику ТОВ "Флас", 06.04.2020 вказаний товар (269,133 кв.м блоків віконних із ПВХ) на зальну вартість 419847,48 грн. за договором №21-11/01 від 21.11.2019 був проданий ТОВ "ІНБІКО" на користь ТОВ "Флас", про що було складено і видано видаткову накладну №1 від 06.04.2020 та рахунок на оплату від 06.04.2020. На підставі вказаної видаткової накладної ТОВ "Інбіко" було зареєстровано податкову накладну №1/- від 06.04.2020.

Також, 03.02.2020 між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" погоджено та підписано специфікацію №2 до договору №1111/03мп від 11.11.2019, згідно якої ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" зобов`язалося продати і поставити ТОВ "СБК" 20,352 кв.м блоків віконних із ПВХ та 5,544 кв.м блоків дверних із ПВХ на загальну суму 38207,60 грн., місце поставки товару: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 144. Між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" була узгоджена та підписана відповідна технічна специфікація №2 від 03.02.2020. 11.03.2020 ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на користь ТОВ "СБК" за адресою будівельного майданчика ТОВ "Флас" (м. Харків. вул. Полтавський шлях, 144) поставило 20,352 кв.м. блоків із ПВХ та 5,544 кв.м. блоків дверних із ПВХ, що підтверджується видатковою накладною №1103/012 від 11.03.2020, відповідною ТТН та рахунком на оплату від 11.03.2020.

Не змінюючи місце зберігання товару, 11.03.2020 вказаний товар за договором №31 від 22.08.2019 був проданий ТОВ "СБК" на користь ТОВ "ІНБІКО", що підтверджується видатковою накладною №4 від 11.03.2020, рахунком на оплату №3 від 11.03.2020. Не змінюючи місце зберігання товару за адресою будівельного майданчику ТОВ "Флас" 06.04.2020 вказаний товар (20,352 кв.м. блоків віконних із ПВХ та 5,544 кв.м. блоків дверних із ПВХ) на зальну вартість 41728,32 грн. за договором №21-11/01 від 21.11.2019 був проданий на користь ТОВ "Флас", про що було складено і видано видаткову накладну №2 від 06.04.2020 та рахунок на оплату від 06.04.2020. На підставі вказаних складених і узгоджених за результатами відповідних продажів товару видаткових накладних ТОВ "Інбіко" було зареєстровано податкову накладну №2/- від 06.04.2020.

11 березня 2020 року між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" погоджено та підписано специфікацію №3 до договору №1111/03мп від 11.11.2019, згідно якої ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" зобов`язалося продати і поставити ТОВ "СБК" 44,735 кв.м блоків віконних із ПВХ та 43,92 кв.м блоків віконних із ПВХ на загальну суму 123421,90 грн., місце поставки товару: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 144. Також між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" була узгоджена та підписана відповідна технічна специфікація №3 від 11.03.2020. 19.03.2020 ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на користь ТОВ "СБК", але за адресою будівельного майданчика ТОВ "Флас" (м. Харків. вул. Полтавський шлях, 144) поставив 44,735 кв.м. блоків віконних із ПВХ та 43,92 кв.м. блоків віконних із ПВХ, що підтверджується видатковою накладною №1903/025 від 19.03.2020, відповідною ТТН від 19.03.2020 та рахунком на оплату від 11.03.2020. Не змінюючи місце зберігання товару, 19.03.2020 вказаний товар за договором №31 від 22.08.2019 був проданий ТОВ "СБК" на користь ТОВ "Інбіко", що підтверджується видатковою накладною №5 від 19.03.2020, рахунком на оплату №5 від 19.03.2020. Не змінюючи місце зберігання товару за адресою будівельного майданчику ТОВ "Флас" 06.04.2020 вказаний товар (44,735 кв.м блоків віконних із ПВХ та 43,92 кв.м блоків віконних із ПВХ) на зальну вартість 127663,20 грн. за договором №21-11/01 від 21.11.2019 був проданий на користь ТОВ "Флас", про що було складено і видано видаткову накладну №3 від 06.04.2020 та рахунок на оплату від 06.04.2020. На підставі вказаних видаткових накладних ТОВ "Інбіко" було зареєстровано податкову накладну №3/- від 06.04.2020.

14 листопада 2019 року між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" укладено договір купівлі продажу №1411/05мп, за яким ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на умовах вказаного договору взяло на себе зобов`язання передати у власність покупця блоки віконні та дверні із ПВХ, а покупець ТОВ "СБК" зобов`язалося прийняти і оплатити вказаний товар, найменування, кількість, ціна, порядок, строки і місце поставки яких визначатиметься в специфікаціях. 05.12.2019 між сторонами погоджено і підписано специфікацію №1 до вказаного договору, згідно якої "ГУД ВІН ХХІ" зобов`язалося продати ТОВ "СБК" 1886,104 м.кв. блоків віконних із ПВХ та 112,262 м. кв. блоків дверних із ПВХ на загальну суму 3055775,24 грн., у тому числі ПДВ - 509295,87 грн. Строк поставки товару: не пізніше 20 вересня 2020 за умови своєчасного виконання покупцем зобов`язань по перерахування передоплати. Місце поставки товару: м. Харків, вул. Серпова, 4. Також між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" була узгоджена і підписана відповідна технічна специфікація №1.

05 грудня 2019 року між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" погоджено та підписано специфікацію №1 до договору №1411/05мп від 14.11.2019, згідно якої ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" зобов`язалося продати ТОВ "СБК" 1886,104 м.кв. блоків віконних із ПВХ та 112,62 м.кв. блоків дверних із ПВХ на загальну суму 3055775,24 грн., місце поставки товару: м. Харків, вул. Серпова, 4. Також між ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" та ТОВ "СБК" була узгоджена та підписана відповідна технічна специфікація №1. 21.01.2020 ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на користь ТОВ "СБК" за адресою поставки ТОВ "Флас" (м. Харків. вул. Серпова, 4) поставив 164,396 м. кв. блоків віконних із ПВХ, що підтверджується видатковою накладною №2101/015 від 21.01.2020, відповідною ТТН від 21.01.2020 та рахунком на оплату від 05.12.2019. Крім того, 18.02.2020 ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на користь ТОВ "СБК" за адресою поставки ТОВ "Флас" (м. Харків. вул. Серпова, 4) поставив 374,937 м. кв. блоків віконних із ПВХ, що підтверджується видатковою накладною №1802/080 від 18.02.2020, відповідною ТТН від 18.02.2020.

18 березня 2020 року ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на користь ТОВ "СБК" за адресою поставки ТОВ "Флас" (м. Харків. вул. Серпова, 4) поставило 41,991 м. кв. блоків віконних із ПВХ, що підтверджується видатковою накладною №1803/040 від 18.03.2020, відповідною ТТН від 18.03.2020. 23.03.2020 ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на користь ТОВ "СБК" за адресою поставки ТОВ "Флас" (м. Харків. вул. Серпова, 4) поставив 139,895 м. кв. блоків віконних із ПВХ, що підтверджується видатковою накладною №2303/001 від 23.03.2020, відповідною ТТН від 23.03.2020. На підставі викладеного позивач зазначає, що загалом ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" на користь ТОВ "СБК", за адресою м. Харків. вул. Серпова, 4 поставив 721,219 м.кв. блоків віконних.

Не змінюючи місце зберігання товару, 23.03.2020 весь товар (721,219 м. кв. блоків віконних із ПВХ) за договором №31 від 22.08.2019 був проданий ТОВ "СБК" на користь ТОВ "Інбіко", що підтверджується видатковою накладною №6 від 23.03.2020, рахунком на оплату №6 від 23.03.2020. Не змінюючи місце зберігання товару 06.04.2020 вказаний товар (721,219 м. кв. блоків віконних із ПВХ) на зальну вартість 1081828,50 грн. за договором №21-11/01 від 21.11.2019 був проданий на користь ТОВ "Флас", про що було складено і видано видаткову накладну №4 від 06.04.2020 та рахунок на оплату від 06.04.2020. На підставі вказаних видаткових накладних ТОВ "ІНБІКО" було зареєстровано податкову накладну №4/- від 06.04.2020.

Вказані обставини, на думку позивача, підтверджують належне виконання ним умов договору №21-11/01 від 21.11.2019 щодо продажу/поставки товару та відповідно обов`язок відповідача оплати поставлений товар.

Відповідач вважає договір купівлі-продажу неукладеним та заперечує факт поставки товару.


................
Перейти до повного тексту