1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
РІШЕННЯ
10.03.2025 № 26/21/1946/К03
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 березня 2025 року
за № 446/43852
Щодо затвердження Порядку роботи телефонної "гарячої лінії" Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з питань функціонування ринків капіталу та організованих товарних ринків
Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", пункту 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок роботи телефонної "гарячої лінії" Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з питань функціонування ринків капіталу та організованих товарних ринків, що додається.
2. Департаменту нагляду за станом корпоративного управління та корпоративними фінансами забезпечити подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню адміністративної діяльності забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному вебсайті Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
4. Департаменту правового забезпечення та внутрішнього комплаєнс контролю, після отримання офіційного повідомлення щодо державної реєстрації Міністерством юстиції України, забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному вебсайті Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
5. Це рішення набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на члена Комісії Я. Шляхова.

Голова Комісії

Руслан МАГОМЕДОВ
Протокол засідання Комісії
від 10.03.2025 року № 39
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
від 10 березня 2025 року
№ 26/21/1946/К03
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 березня 2025 року
за № 446/43852
Порядок
роботи телефонної "гарячої лінії" Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з питань функціонування ринків капіталу та організованих товарних ринків
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку зі зверненнями громадян, об'єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.
2. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії", прийому, реєстрації, розгляду та надання відповідей на усні звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - НКЦПФР).
3. Працівники НКЦПФР (відповідальні особи), які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії" НКЦПФР у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законом України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки", Законом України "Про звернення громадян", Законом України "Про захист персональних даних", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку, затвердженим Указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1063/2011, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
4. Основними завданнями роботи телефонної "гарячої лінії" НКЦПФР є:
надання довідково-консультативної допомоги;
прийняття, реєстрація та облік усних звернень від фізичних осіб (громадян України, іноземців та осіб без громадянства) та юридичних осіб (їх представників), що стосуються діяльності НКЦПФР.
5. Телефонна "гаряча лінія" НКЦПФР працює в адміністративній будівлі Комісії за адресою: вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30, м. Київ, у робочі дні, а саме: понеділок - п’ятниця з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

................
Перейти до повного тексту