1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
11.02.2025 м. Київ № 14
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
25 лютого 2025 р. за № 310/43716
Про затвердження Порядку складення, подання, реєстрації та опрацювання запитів на інформацію, розпорядником якої є Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок складення, подання, реєстрації та опрацювання запитів на інформацію, розпорядником якої є Державний комітет телебачення і радіомовлення України, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету телебачення і радіомовлення України від 14 жовтня 2011 року № 293 "Про затвердження форми для подання та порядку складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Держкомтелерадіо України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 02 листопада 2011 року за № 1255/19993.
3. Юридичному відділу в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
 

Голова

Олег НАЛИВАЙКО

ПОГОДЖЕНО:

 

Міністр культури та стратегічних
комунікацій України

Микола ТОЧИЦЬКИЙ

Уповноважений Верховної Ради
України з прав людини

Дмитро ЛУБІНЕЦЬ
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету телебачення і радіомовлення України
"___" лютого 2025 року № ____
Порядок
складення, подання, реєстрації та опрацювання запитів на інформацію, розпорядником якої є Державний комітет телебачення і радіомовлення України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" та на виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади" з метою створення механізмів реалізації права кожного на доступ до інформації.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених в Законі.
3. Право на доступ до публічної інформації гарантується максимальним спрощенням процедури подання запиту на отримання інформації.
4. Держкомтелерадіо є розпорядником публічної інформації, відображеної та задокументованої будь-якими засобами та на будь-яких носіях, що була отримана або створена в процесі виконання Держкомтелерадіо своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або якою він володіє.
5. Реєстрація запитів на інформацію відповідно до вимог чинного законодавства та контроль за термінами розгляду запитів на інформацію здійснюється централізовано службою діловодства Держкомтелерадіо.
Надання консультацій під час оформлення запиту на інформацію, опрацювання, систематизація, аналіз запитів на інформацію, звітування здійснює уповноважений структурний підрозділ або відповідальна особа Держкомтелерадіо з питань доступу до публічної інформації.
Дотримання вимог цього Порядку є обов'язковим для всіх структурних підрозділів Держкомтелерадіо.
6. Доступ до публічної інформації Держкомтелерадіо забезпечується шляхом надання інформації за запитами на отримання інформації.
7. Відносини у сфері звернень громадян регулюються Законом України "Про звернення громадян".
8. Громадський контроль за забезпеченням доступу до публічної інформації Держкомтелерадіо здійснюється відповідно до Закону.
II. Організація роботи з питань приймання, розгляду, реєстрації та опрацювання запитів на інформацію
1. Запитувачами публічної інформації відповідно до Закону є фізичні, юридичні особи та об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.
2. Запитувач має право звернутися до Держкомтелерадіо із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.
4. Запит на інформацію подається до Держкомтелерадіо в усній, письмовій чи іншій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, факсом, телефоном, електронною поштою - на вибір запитувача.
5. Письмовий запит на інформацію подається в довільній формі.
6. Запит на інформацію має містити:
ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
7. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, розпорядником якої є Держкомтелерадіо, запитувач може використати відповідну Форму для подання запитів на інформацію (далі - форма запиту), визначену у додатку до цього Порядку.
Форма запиту розміщується на офіційному вебсайті Держкомтелерадіо та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі Держкомтелерадіо.
8. У формі запиту запитувачу надається можливість обрати форму надання відповіді - поштою, факсом, електронною поштою, а також ознайомитися з документами у спеціальному місці розпорядника інформації.
Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем.
9. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до інформації, розпорядником якої є Держкомтелерадіо, в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Запити на інформацію, які надійшли після закінчення робочого дня, реєструються наступного робочого дня.
Запити на інформацію, які надійшли у вихідні, святкові та інші неробочі дні, реєструються першого робочого дня після їх закінчення.

................
Перейти до повного тексту