1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
26.05.2025 м. Київ № 19-1
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
27 травня 2025 р. за № 822/44228
Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 02 травня 2025 року № 16-1
Відповідно до абзацу одинадцятого пункту 13 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, правління Пенсійного фонду України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Внести до Змін до Порядку оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 03 листопада 2017 року № 26-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2017 року за № 1464/31332, затверджених постановою правління Пенсійного фонду України від 02 травня 2025 року № 16-1, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 19 травня 2025 року за № 763/44169, такі зміни:
у пункті 1:
в абзаці першому слова ""Інформація для виготовлення пенсійних посвідчень"" виключити;
підпункт 1 замінити підпунктами 1 - 4 такого змісту:
"1) абзац сьомий викласти в такій редакції:
"нещасний випадок на виробництві - інвалідність внаслідок нещасного випадку на виробництві (трудового каліцтва чи іншого ушкодження здоров'я);";
2) абзац дев'ятий викласти в такій редакції:
"інвалідність внаслідок війни - для осіб, зазначених у статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", абзацах другому - дев'ятому, одинадцятому - чотирнадцятому підпункту 5 пункту 23 Порядку проведення оцінювання повсякденного функціонування особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1338;";

................
Перейти до повного тексту