- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.05.2025 м. Київ № 213-Н/221
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
15 травня 2025 р. за № 748/44154
Про затвердження Порядку надання Державною податковою службою України відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи (відсутність доходів) фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду, осіб, що потребують надання соціальних послуг, та членів їх сімей
Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року
№ 423, підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року
№ 375, абзацу другого пункту 10 Порядку надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 року
№ 576, абзацу другого пункту 32 Порядку організації надання соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року
№ 587, абзацу четвертого пункту 8 Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року
№ 859, Порядку обробки персональних даних у базі персональних даних - Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 лютого 2015 року № 210, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2015 року за
№ 278/26723, та з метою реалізації механізму надання Державною податковою службою України інформації про доходи (відсутність доходів) фізичних осіб
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок надання Державною податковою службою України відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи (відсутність доходів) фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду, осіб, що потребують надання соціальних послуг, та членів їх сімей, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства фінансів України від 08 травня 2015 року № 492/497 "Про затвердження Порядку надання Державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про наявність доходів та джерела їх отримання фізичними особами, які надають соціальні послуги", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 травня 2015 року за
№ 594/27039.
3. Директорату розвитку соціальних послуг Міністерства соціальної політики України (Суліма О. В.) забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра соціальної політики України відповідно до розподілу обов'язків та Голову Державної податкової служби України.
Міністр соціальної політики України | Оксана ЖОЛНОВИЧ |
Міністр фінансів України | Сергій МАРЧЕНКО |
ПОГОДЖЕНО: | |
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини | Дмитро ЛУБІНЕЦЬ |
Перший заступник Міністра цифрової трансформації України | Олексій ВИСКУБ |
Голова Державної податкової служби України | Руслан КРАВЧЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства фінансів України
01 травня 2025 року № 213-Н/221
Порядок
надання Державною податковою службою України відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи (відсутність доходів) фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду, осіб, що потребують надання соціальних послуг, та членів їх сімей
I. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено з метою забезпечення реалізації механізму надання Державною податковою службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб платників податків (далі - Державний реєстр) та автоматизації процесу електронної інформаційної взаємодії між Єдиною інформаційною системою соціальної сфери (далі - Єдина система), програмним комплексом "Інтегрована інформаційна система "Соціальна громада" (далі - ПК "ІСС "Соціальна громада") та Державним реєстром.
2. Цей Порядок регламентує електронну інформаційну взаємодію та загальні правила складання та подання Міністерством соціальної політики України, структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у місті Києві державних (військових) адміністрацій, виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - уповноважені органи) (разом далі - суб'єкти подання запитів) до ДПС запитів, сформованих за допомогою Єдиної системи, ПК "ІСС "Соціальна громада", на отримання з Державного реєстру інформації про доходи (відсутність доходів) фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду, осіб, що потребують надання соціальних послуг, та членів їх сімей (далі - фізичні особи), та формування і надання ДПС відповідей на такі запити.
3. Суб'єктами електронної взаємодії є Міпсоцполітики, уповноважені органи та ДПС.
4. Адміністраторами електронної інформаційної взаємодії, що забезпечують та здійснюють технічний супровід процедури подання запитів та отримання відповідей, є державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" та ДПС.
5. Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб'єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію відповідно до Порядку електронної (технологічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року
№ 606 "Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів".
II. Регламент електронної інформаційної взаємодії
1. Електронна інформаційна взаємодія між Мінсоцполітики, уповноваженими органами і ДПС здійснюється на центральному рівні із використанням засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" із використанням інформаційних систем Мінсоцполітики та ДПС.
Під час електронної інформаційної взаємодії між уповноваженими органами і ДПС відповідно до цього Порядку використовуються:
Єдина система;
ПК "ІІС "Соціальна громада";
Державний реєстр.
2. Автоматизований обмін інформацією в порядку електронної інформаційної взаємодії проводиться в електронній формі з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", "Про захист персональних даних", "Про публічні електронні реєстри".
................Перейти до повного тексту